LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL FINANSŲ MINISTRO 2023 M. SAUSIO 30 D. ĮSAKYMO NR. 1K-32 „DĖL 2021–2027 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ PROGRAMOS IR EKONOMIKOS GAIVINIMO IR ATSPARUMO DIDINIMO PLANO „NAUJOS KARTOS LIETUVA“ KOMUNIKACIJOS“ PAKEITIMO
2024 m. lapkričio 18 d. Nr. 1K-368
Vilnius
Pakeičiu 2024 metų komunikacijos planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2023 m. sausio 30 d. įsakymu Nr. 1K-32 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ komunikacijos“:
1. Pakeičiu 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. |
Nacionalinė komunikacijos kampanija Tikslai: 1) atskleisti prioritetines programų (IP ir NKL) kryptis (energetinį savarankiškumą, verslą ir inovacijas, regionų plėtrą, mokymąsi visą gyvenimą, sveikatos paslaugų gerinimą, tačiau jomis neapsiriboti) ir formuoti palankią nuomonę apie Europos Sąjungos (toliau – ES) investicijas, ES investicijų sukuriamą vertę, užtikrinti komunikaciją apie ES investicijų rezultatus bei IP ir NKL programose nustatytų rodiklių pasiekimą; 2) teikti gyventojams, įmonėms ir įstaigoms informaciją apie galimybes ir būdus gauti ES finansavimą, sudaryti sąlygas patogiais būdais įsivertinti, ar jų idėjos ir poreikiai gali būti tinkami finansuoti ES lėšomis; 3) informuoti apie ES investicijų projektus ir taip paskatinti domėtis teigiamais ES investicijų pokyčiais savo regione ar kurti naujus projektus; 4) prisidėti prie Lietuvos narystės ES 20 metų sukakties paminėjimo.
|
Visuomenė, potencialūs pareiškėjai, pareiškėjai, žiniasklaida |
CPVA (IKG) |
1 mln. auditorija
2 išskirtinės komunikacijos veiklos (kaip komunikavimo pagrindo nenaudojant tradicinių medijų kanalų)
Socialinio tinklo „Facebook“ paskyros „ES investicijos Lietuvoje“ sekėjų skaičiaus augimas per metus – 50 proc. (2023 m. 4,8 tūkst.)
Ne mažiau kaip 100 įrašų kiekviename socialiniame tinkle („Facebook“, „Instagram“, „LinkedIn“) paskelbimas per metus |
Gyventojų, kurie žino, kad gali gauti ES finansavimą savo projektui ar veiklai, dalis
Gyventojų, kurie žino, nuo ko reikėtų pradėti, norint gauti ES finansavimą savo projektui ar veiklai, dalis
Gyventojų, kurie asmeniškai pajuto investicijų naudą, dalis
Gyventojų, kurie pritaria, kad ES investicijos prisideda prie teigiamų socialinių ir ekonominių pokyčių Lietuvoje, dalis
Gyventojų, kurie sutinka, kad jaučiasi ne tik Lietuvos, bet ir ES bendrijos dalimi, dalis |
ND (2023 m.), FM apklausa
ND (2023 m.), FM apklausa
65 proc. (2023 m.), FM apklausa
78 proc. (2023 m.), FM apklausa
72 proc. (2023 m.), FM apklausa
|
daugiau kaip 5 proc. p. padidėji-mas daugiau kaip 5 proc. p. padidėji-mas
70 proc.
83 proc.
77 proc.
|
I–IV |
1 330
|
-“. |
2. Pakeičiu 2 punktą ir jį išdėstau taip:
„2. |
Informacinė kampanija, pristatanti metinius IP rezultatus Tikslai: pristatyti IP metų pažangą ir ES investicijų lėšomis finansuojamas veiklas, projektų rezultatus informuoti visuomenę. |
Visuomenė, potencialūs pareiškėjai |
FM (CPVA, IA) |
0,3 mln. auditorija |
Gyventojų, kurie pritaria, kad ES investicijos prisideda prie teigiamų socialinių ir ekonominių pokyčių Lietuvoje, dalis |
78 proc. (2023 m.) |
83 proc. |
I–II |
440 |
-“. |
4. Pakeičiu 11 punktą ir jį išdėstau taip:
„11. |
„Europos burės 2024“ – geriausių ES investicijų projektų konkursas (renginys ir viešinimo kampanija) Tikslai: paskatinti potencialius pareiškėjus naudotis ES investicijomis ir juos motyvuoti gerosiomis projektų vykdytojų patirtimis bei formuoti palankią nuomonę apie ES investicijas. |
Projektų vykdytojai, pareiškėjai, institucijos |
FM (IKG) |
0,5 mln. auditorija;
ne mažiau kaip 100 projektų kandidatų
|
Gyventojų, kurie asmeniškai pajuto investicijų naudą, dalis
Gyventojų, kurie sutinka, kad jaučiasi ne tik Lietuvos, bet ir ES bendrijos dalimi, dalis |
65 proc. (2023 m.), FM apklausa
72 proc. (2023 m.), FM apklausa |
70 proc.
77 proc. |
II–III |
120 |
-“. |