Pasvalio rajono savivaldybės administracijos
direktorius
Įsakymas
Dėl PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS
2018 M. spalio 25 D. ĮSAKYMO NR. DV-654 „DĖL PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS viešųjų pirkimų organizavimo ir vidaus kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“ PAKEITIMO
2022 m. balandžio 22 d. Nr. DV-249
Pasvalys
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 ir 3 punktais, Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu, Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašu, patvirtintu Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1S-97 „Dėl Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo patvirtinimo“ (su visais aktualiais pakeitimais):
1. Pakeičiu Pasvalio rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vidaus kontrolės tvarkos aprašą, patvirtintą Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2018 m. spalio 25 d. įsakymu Nr. DV-654 „Dėl Pasvalio rajono savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vidaus kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. vasario 8 d. įsakymo Nr. DV-67 redakcija) (toliau – Aprašas):
1.1. pakeičiu Aprašo 7 punktą ir jį išdėstau taip:
1.2. pakeičiu Aprašo 8 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:
1.3. pakeičiu Aprašo 9 punktą ir jį išdėstau taip:
„9. Pirkimų administratorius pagal pirkimų iniciatorių pateiktą informaciją Viešųjų pirkimų valdymo sistemoje „Ecocost: Pirkimai“ rengia ir Perkančiosios organizacijos vadovui teikia tvirtinti einamaisiais biudžetiniais metais planuojamų atlikti viešųjų pirkimų planą, kuris turi būti suderintas su prevencinę kontrolę atliekančiu asmeniu.“;
1.4. pakeičiu Aprašo 11 punktą ir jį išdėstau taip:
„11. Patvirtintą pirkimų planą peržiūri ir jo aktualumą vertina pirkimų iniciatorius ne rečiau kaip kiekvieną einamųjų metų ketvirtį. Atsiradus poreikiui einamaisiais biudžetiniais metais tikslinti pirkimų planą, pirkimo iniciatorius nedelsiant elektroniniu paštu pateikia Viešųjų pirkimų skyriui patikslintą informaciją apie planuojamus pirkimus. Naujus pirkimus Viešųjų pirkimų valdymo sistemoje „Ecocost: Pirkimai“ į pirkimų planą įtraukia pirkimo iniciatorius.“;
1.5. papildau Aprašą 111 punktu:
1.6. pakeičiu Aprašo 15 punktą ir jį išdėstau taip:
„15. Pirkimo procedūros gali būti pradedamos, jeigu pirkimas yra įtrauktas į pirkimų planą, išskyrus šiame Tvarkos apraše nustatytus atvejus, kai pirkimų planas dar nėra sudarytas. Pirkimų iniciatorius dėl pirkimo, kurį vykdys Komisija ar pirkimų organizatorius, pildo pirkimo paraišką Viešųjų pirkimų valdymo sistemoje „Ecocost: Pirkimai“.“;
1.7. pakeičiu Aprašo 18 punktą ir jį išdėstau taip:
„18. Pirkimų iniciatorius dėl kiekvieno inicijuojamo pirkimo procedūrų atlikimo Viešųjų pirkimų valdymo sistemoje „Ecocost: Pirkimai“ pildo paraišką ir prie jos prideda dokumentus (priedus) (pavyzdžiui, techninę specifikaciją, techninį projektą, veiklos sąrašą, resursų poreikio žiniaraštį, planus, brėžinius, projektus, pirkimo sutarties projektą).“;
1.8. pakeičiu Aprašo 19 punktą ir jį išdėstau taip:
„19. Užpildyta paraiška (su Tvarkos aprašo 18 punkte nurodytais priedais, jei jie pridedami) Viešųjų pirkimų valdymo sistemoje „Ecocost: Pirkimai“ suderinama su Apskaitos skyriumi ir prevencinę kontrolę atliekančiu asmeniu bei teikiama tvirtinti Perkančiosios organizacijos vadovui ar jo įgaliotam asmeniui. Pirkimas gali būti pradedamas tik tada, kai Perkančiosios organizacijos vadovas ar jo įgaliotas asmuo patvirtina pirkimo paraišką.“;
1.9. papildau Aprašą 191 punktu:
1.10. pakeičiu Aprašo 23 punktą ir jį išdėstau taip:
1.11. pakeičiu Aprašo 36.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.12. pakeičiu Aprašo 36.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
„36.2. jei pirkimas vykdomas raštu, susirašinėjimo informacija, skelbimas apie pirkimą (jei pirkimas buvo skelbiamas), protokolai (jei pirkimo procedūras vykdė Komisija) arba mažos vertės viešojo pirkimo pažyma (jei pirkimą vykdė pirkimų organizatorius), pirkimo sutartis ir CVP IS paskelbta informacija apie ją, o jei pirkimo sutartis sudaryta žodžiu – sąskaita faktūra arba kiti buhalterinės apskaitos dokumentai;“;
1.13. papildau Aprašą 361 punktu:
„361. Pirkimų organizatorius Viešųjų pirkimų valdymo sistemoje „Ecocost: Pirkimai“ nurodo pirkimo vykdymo etapų datas pirkimo laiko juostos lange ir ne vėliau kaip per tris darbo dienas po sutarties sudarymo ar sąskaitos faktūros (kai sutartis sudaroma žodžiu) gavimo įveda Viešųjų pirkimų valdymo sistemos „Ecocost: Pirkimai“ modulyje „Žurnalas“ informaciją apie kiekvieną atliktą mažos vertės pirkimą.“;
1.15. pakeičiu Aprašo 38.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.16. pakeičiu Aprašo 38.4.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
„38.4.1. jei pirkimo iniciatorius planuoja įsigyti prekių, paslaugų ir darbų, nesinaudodamas CPO elektroniniu katalogu, tuomet pirkimo paraiškoje pirkimo iniciatorius pateikia motyvuotą paaiškinimą neatlikti pirkimo naudojantis CPO paslaugomis (pavyzdžiui, nurodo esminius skirtumus tarp to, koks yra Perkančiosios organizacijos poreikis ir kas yra siūloma CPO kataloge). Motyvuoto paaiškinimo atlikti pirkimą, nesinaudojant CPO paslaugomis, nereikia pateikti Tvarkos aprašo 33 punkte nustatytu atveju;“;
1.17. pakeičiu Aprašo 38.5 papunkčio pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:
1.18. pakeičiu Aprašo 40.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.19. pakeičiu Aprašo 41.3 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.20. pakeičiu Aprašo 53 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:
1.21. pakeičiu Aprašo 58 punktą ir jį išdėstau taip:
„58. Seniūnijose, atitinkančiose Tvarkos aprašo 57 punkto sąlygas, pirkimų plano parengimą (2 priedas), tvirtinimą ir keitimą organizuoja ir už tai yra atsakingas seniūnijos seniūnas. Kasmet, ne vėliau kaip iki kovo 15 dienos, teisės aktų nustatyta tvarka seniūnijos paskelbia CVP IS pirkimų suvestinę. Tuo atveju, jei seniūnijos numato vykdyti tik mažos vertės pirkimus ir Įstatyme nenumatyta kitaip, pirkimų suvestinė nerengiama ir neskelbiama CVP IS.“;
1.22. papildau Aprašą 581 punktu:
„581. Seniūnijų atsakingi darbuotojai pildo pirkimo paraišką (3 priedas), kurią tvirtina seniūnijos seniūnas. Kartu su paraiška rengiama ir pateikiama (jei reikia) pirkimo objekto techninė specifikacija, kvalifikacijos reikalavimai, pasiūlymų vertinimo kriterijai, pirkimo sutarties projektas arba pagrindinės pirkimo sutarties sąlygos. Pirkimas gali būti pradedamas tik tada, kai seniūnas patvirtina pirkimo paraišką.“;
1.23. papildau Aprašą 582 punktu:
1.24. pakeičiu Aprašo 59 punktą ir jį išdėstau taip:
1.25. pripažįstu netekusiu galios Aprašo 1 priedą „20... biudžetiniais metais reikalingų pirkti prekių, paslaugų ir darbų sąrašas“;
1.26. pakeičiu Aprašo 3 priedą „Pirkimo paraiškos forma“ ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama);
Įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Pasvalio rajono savivaldybės administracijos
viešųjų pirkimų organizavimo ir vidaus kontrolės
tvarkos aprašo 3 priedas
(Pirkimo paraiškos forma)
____________________________________________________________________________
(Pirkimų iniciatoriaus pareigos, vardas, pavardė)
TVIRTINU
________________________________
(Perkančiosios organizacijos vadovas
ar seniūnas)
________________________________
(parašas)
________________________________
(vardas ir pavardė)
________________________________
(data)
Pirkimo PARAIŠKA
20__ m. _____________ d. Nr. ____
________________
(vieta)
1. Pirkimo objekto pavadinimas:
|
2. Pirkimo objekto aprašymas (ketinamų pirkti prekių, paslaugų ar darbų savybės, kokybės reikalavimai, techniniai parametrai ir/arba atskiru dokumentu pridedami techninių specifikacijų projektai, brėžiniai, planai ir pan.):
|
3. Ar pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis? Jeigu taip, nurodyti projektą (-us) ir / arba programą (-as):
|
4. Pirkimo objekto kiekis ar apimtys, atsižvelgiant į visą pirkimo sutarties trukmę su visais galimais pratęsimais:
|
5. Maksimali planuojamos sudaryti pirkimo sutarties vertė (su pirkimo sutarties pratęsimais): Eur su PVM: Eur be PVM: |
6. Numatoma pirkimo sutarties trukmė be pratęsimų (nurodyti trukmę dienomis / mėnesiais / metais ir / arba numatomą pirkimo sutarties pradžios ir / ar pabaigos datą):
|
7. Pirkimo sutarties pratęsimo galimybės (nurodyti pratęsimo trukmę (dienomis, mėnesiais, metais)):
|
8. Prekių pristatymo, paslaugų suteikimo ar darbų atlikimo terminai (nurodyti terminus dienomis / mėnesiais / metais arba konkrečias datas):
|
9. Kitos pirkimo sutarties sąlygos (arba siūlomas pirkimo sutarties projektas):
|
10. Siūlomi tiekėjų kvalifikacijos reikalavimai٭:
|
11. Siūloma tiekėjų pasiūlymus vertinti (reikiamą pažymėti)٭: mažiausios kainos kriterijumi ekonominio naudingumo vertinimo kriterijumi |
12. Ekonominio naudingumo vertinimo kriterijų pasirinkimo atveju nurodyti kriterijus٭:
|
13. Ar siūloma pirkti iš Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 91 straipsnio 1 dalyje nurodytų įstaigų ar įmonių (neįgaliųjų socialinių įmonių, socialinių įmonių, įmonių, kuriose dirba daugiau kaip 50 procentų nuteistųjų, įmonių, kurių dalyviai yra sveikatos priežiūros įstaigos ir kuriose darbo terapijos pagrindais dirba ne mažiau kaip 50 procentų pacientų)٭: taip ne Jeigu taip, siūlomų kviesti tiekėjų sąrašas٭: |
14. Ar pirkimui taikomi kokybės vadybos / aplinkos apsaugos standartai, jei numatoma sutartį sudaryti raštu: taip ne Jeigu taip, pridėti: Jeigu ne, nurodyti priežastį:
|
15. Jeigu siūloma atlikti pirkimą nesinaudojant CPO elektroniniu katalogu, kai Perkančioji organizacija pagal teisės aktus privalo užtikrinti, kad prekių, paslaugų ir darbų pirkimai būtų vykdomi naudojantis CPO elektroniniu katalogu, kai jame siūlomos prekės, paslaugos ar darbai atitinka Perkančiosios organizacijos poreikius ir Perkančioji organizacija negali jų atlikti efektyvesniu būdu racionaliai naudodama lėšas, pateikti argumentuotą motyvaciją٭:
|
16. Jeigu apie pirkimą nebus skelbiama CVP IS, siūlomų kviesti tiekėjų sąrašas:
|
17. Aktualios redakcijos viešųjų pirkimų plano punktas (eilutė):
|
18. Kita, pirkimui atlikti reikalinga informacija:
|
٭ Pildyti neprivaloma, kai planuojama pirkimo vertė neviršija 10 000 Eur be PVM
PRIDEDAMA: (nurodyti dokumento pavadinimą, lapų skaičių).
(Pirkimų iniciatoriaus pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
Pirkimų iniciatorius
SUSIPAŽINAU |
|
SUDERINTA |
|
|
|
(Buhalterio pareigos) |
|
(Prevencinę pirkimų kontrolę atliekančio asmens pareigos) |
|
|
|
(parašas) |
|
(parašas) |
|
|
|
(vardas ir pavardė) |
|
(vardas ir pavardė) |
|
|
|
(data) |
|
(data)“ |