valstybinės augalininkystės TarnybOS

PRIE ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOS

direktorius

 

ĮSAKYMAS

DĖL PLUOŠTINIŲ KANAPIŲ PRODUKTŲ TIEKIMO RINKAI KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2015 m. rugpjūčio 5 d. Nr. A1-562

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos pluoštinių kanapių įstatymo 4 straipsnio 4 dalimi ir Pluoštinių kanapių auginimo priežiūros ir tiekimo rinkai kontrolės tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2013 m. gruodžio 19 d. įsakymu Nr. 3D-867 „Dėl Pluoštinių kanapių auginimo priežiūros ir tiekimo rinkai kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“, 23 ir 30 punktų nuostatomis:

1. T v i r t i n u Pluoštinių kanapių produktų tiekimo rinkai kontrolės tvarkos aprašą (pridedama).

2. P a v e d u:

2.1. Bendrųjų reikalų departamento Dokumentų valdymo skyriaus darbuotoją, atsakingą už šio dokumento registravimą, su šiuo įsakymu supažindinti direktoriaus pavaduotojus, Valstybinės augalininkystės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos vyriausiąjį specialistą (patarėją), Augalų dauginamosios medžiagos skyriaus, Bendrųjų reikalų departamento Dokumentų valdymo skyriaus ir Augalininkystės produktų kokybės tyrimų laboratorijos (skyriaus) vedėjus ir regioninių skyrių vedėjus;

2.2. 2.1 papunktyje išvardintų skyrių vedėjams su šiuo įsakymu supažindinti pavaldžius valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, kurie atlieka pluoštinių kanapių produktų tyrimus ir pluoštinių kanapių produktų tiekimo rinkai kontrolę.

 

 

 

Direktorius                                                                                                         Sergejus Fedotovas


 

patvirtinta

Valstybinės augalininkystės tarnybos prie

Žemės ūkio ministerijos direktoriaus

2015 m. rugpjūčio 5 d. įsakymu Nr. A1-562

 

PLUOŠTINIŲ KANAPIŲ PRODUKTŲ TIEKIMO RINKAI KONTROLĖS TVARKOS aprašas

 

i SKyrius 

Bendrosios nuostatos

 

1.    Pluoštinių kanapių produktų tiekimo rinkai kontrolės tvarkos aprašas (toliau – tvarkos aprašas) reglamentuoja pluoštinių kanapių produktų tiekėjų (toliau – tiekėjas) įrašymo į Pluoštinių kanapių produktų tiekėjų sąrašą (toliau – sąrašas) bei šio sąrašo administravimo tvarką, tiekėjų rizikos vertinimą, patikrinimų planavimą ir organizavimą, informacijos apie atliekamus patikrinimus pateikimo reikalavimus, dokumentų, susijusių su pluoštinių kanapių produktų tiekimo rinkai kontrole, užpildymo ir saugojimo tvarką.

2.    Šiame tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos pluoštinių kanapių įstatyme, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme, Pluoštinių kanapių auginimo priežiūros ir tiekimo rinkai kontrolės tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2013 m. gruodžio 19 d. įsakymu Nr. 3D-867 „Dėl Pluoštinių kanapių auginimo priežiūros ir tiekimo rinkai kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Pluoštinių kanapių auginimo priežiūros ir tiekimo rinkai kontrolės tvarkos aprašas), Valstybinės augalininkystės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos atliekamos ūkio subjektų veiklos priežiūros taisyklėse, patvirtintose Valstybinės augalininkystės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2011 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-218 „Dėl Valstybinės augalininkystės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos atliekamos ūkio subjektų veiklos priežiūros taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Ūkio subjektų veiklos priežiūros taisyklės) ir kituose teisės aktuose vartojamas sąvokas.

 

II SKYRIUS

TIEKĖJŲ SĄRAŠO ADMINISTRAVIMAS

 

3.    Tiekėjas, norintis, kad jį įrašytų į sąrašą, Valstybinei augalininkystės tarnybai prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Augalininkystės tarnyba) pateikia Prašymą įtraukti į Pluoštinių kanapių produktų tiekėjų sąrašą (toliau – prašymas) (1 priedas).

4.    Prašymas gali būti pateikiamas paštu (Ozo g. 4A, 08200 Vilnius), elektroniniu paštu info@vatzum.lt ar asmeniškai atvykus į Augalininkystės tarnybą ar jos regioninį skyrių.

5.    Augalų dauginamosios medžiagos skyriaus (toliau – ADM skyrius) specialistas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos patikrina prašymą:

5.1. jei jame yra nurodyta visa privaloma informacija ir ji atitinka Juridinių asmenų registro duomenis, tiekėją įtraukia į sąrašą;

5.2. jei trūksta informacijos ir, taikant vieno langelio principą, nėra galimybės gauti šią informaciją iš kitų Augalininkystės tarnybos struktūrinių padalinių ar viešojo administravimo subjektų per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos, ADM skyrius rengia raštą ar elektroniniu paštu informuoja tiekėją apie reikalingą pateikti papildomą informaciją. Tik gavus visą reikiamą informaciją, tiekėjas įtraukiamas į sąrašą.

6.    Sąraše kaupiami ir viešai skelbiami duomenys:

6.1. tiekėjo vardas, pavardė / pavadinimas;

6.2. juridinio asmens kodas;

6.3. tiekėjui suteiktas unikalus numeris (pvz., 15M-1PK), kurį sudaro:

6.3.1.  įrašymo į sąrašą metų paskutiniai du skaitmenys – pvz., „15“;

6.3.2.  regiono kodas (pagal tiekėjo buveinės adresą) – pvz., „M“ (regionų kodai: A – Alytaus, K – Kauno, KL – Klaipėdos, M – Marijampolės, P – Panevėžio, S – Šiaulių, T – Tauragės, TE – Telšių, U – Utenos, V – Vilniaus);

6.3.3.  įrašymo į sąrašą eilės numeris – pvz., „1“;

6.3.4.  nuoroda „PK“– pluoštinių kanapių produktų tiekėjas;

6.4. kontaktinė tiekėjo informacija (elektroninio pašto adresas ir (ar) telefono numeris).

7.    Sąrašą ADM skyriaus specialistas skelbia Augalininkystės tarnybos interneto svetainėje. Sąrašas saugomas skaitmeninėje laikmenoje.

8.    Į sąrašą įtrauktas tiekėjas informuojamas paštu ar elektroniniu paštu apie jam suteiktą tiekėjo numerį.

9.    Tiekėjas išbraukiamas iš sąrašo:

9.1. gavus raštišką tiekėjo ar jo įgalioto asmens prašymą (laisvos formos);

9.2. tiekėjo (fizinio asmens) artimiesiems giminaičiams (artimieji giminaičiai suprantami taip, kaip juos apibrėžia Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 straipsnis) ar įgaliotiems asmenims pateikus išrašą iš Gyventojų registro (tiekėjo mirties atveju);

9.3. jei viešai paskelbiama ar gaunama informacija iš kitų įstaigų, kad tiekėjas (juridinis asmuo) nutraukė veiklą, yra likviduotas ar išregistruotas iš Juridinių asmenų registro.

10.  Sąrašas atnaujinamas pasikeitus tiekėjo:

10.1.   kontaktinei informacijai. Ji atnaujinama, o tiekėjui suteiktas unikalus numeris sąraše lieka toks pat;

10.2.   pavadinimui ar vardui, pavardei ar juridinio asmens kodui. Panaikinamas prieš tai turėtas tiekėjo numeris ir suteikiamas naujas, kuris įrašomas į sąrašą.

11.  Atnaujintas sąrašas skelbiamas Augalininkystės tarnybos interneto svetainėje, o tiekėjas informuojamas paštu ar elektroniniu paštu.

 

III SKYRIUS

TIEKĖJŲ PAtikrinimų Planavimas

 

12.  Tiekėjų patikrinimai planuojami atsižvelgiant į tiekėjų rizikos vertinimo metu nustatytą tiekėjų rizikingumo lygį.

13.  Tiekėjų rizikos vertinimas atliekamas ir rizikingumo lygis nustatomas pagal šio tvarkos aprašo 1 lentelę.

 

1 lentelė. Tiekėjų vertinimo kriterijai

 

Veiklos rūšis

Vertinimo kriterijai

Balai

Pluoštinių kanapių auginimas, jų produktų fasavimas,

perfasavimas, sandėliavimas

1. Pluoštinių kanapių auginimas

auginamos

1

neauginamos

0

2. Pluoštinių kanapių produktų fasavimas ir (ar) perfasavimas

atliekamas

1

neatliekamas

0

3. Paskutinio auginimo, fasavimo, perfasavimo, sandėliavimo patikrinimo rezultatai (atsižvelgiama į pluoštinių kanapių augintojo ar tiekėjo planinio ar neplaninio patikrinimo, išskyrus pakartotinį patikrinimą, rezultatus)

nustatyti pažeidimai

10

nustatyti mažareikšmiai pažeidimai ir duotos pastabos

1

nenustatyta pažeidimų

0

Prekyba

4. Pluoštinių kanapių sėklos, skirtos dauginti, siuntų tiekimo rinkai apimtys per metus

daugiau kaip 10 sėklos siuntų

3

5–10 sėklos siuntų

2

iki 5 sėklos siuntų

1

netiekia sėklos

0

5.       Pluoštinių kanapių produktų (išskyrus sėklą, skirtą dauginti) tiekimo rinkai apimtys per metus

virš 100 t

3

10–100 t

2

iki 10 t

1

netiekia produktų

0

6.          Pluoštinių kanapių produktų rinka

 

tiekiama į ne ES šalis

3

tiekiama Lietuvoje ir į kitas ES šalis

2

tiekiama tik Lietuvoje

1

7.         Pluoštinių kanapių produktų įvežimas iš ne ES šalių

įvežama

1

neįvežama

0

8.       Informacija apie galimai daromus teisės aktų pažeidimus, remiantis gautais pranešimais, skundais ir kt. pateikta informacija

gauta ir pasitvirtino

2

gauta, bet nepasitvirtino

1

negauta

 

0

9.          Paskutinio prekybos patikrinimo rezultatai

nustatyti pažeidimai

10

nustatyti mažareikšmiai pažeidimai ir duotos pastabos

1

nenustatyta pažeidimų

0

 

14.  Regioninis skyrius kiekvienais metais ne vėliau kaip iki spalio 20 d. ADM skyriui teikia Metinę pluoštinių kanapių produktų tiekėjų veiklos rizikos įvertinimo ataskaitą (6 priedas). Šios lentelės duomenys atnaujinami po kiekvieno tiekėjų patikrinimo ir saugomi regioniniuose skyriuose elektroninėse laikmenose. Atsižvelgiant į po patikrinimo atnaujintus duomenis, kiekvieną mėnesį pildoma Informacijos apie atliktus pluoštinių kanapių produktų tiekėjų patikrinimus, suteiktas konsultacijas forma (5 priedas).

15. Išskiriami tokie tiekėjų rizikingumo laipsniai:

Rizikingumas

Apibūdinimai

Tiekėjo rizikos laipsnio reikšmė

Didelis

Pagal 1 lentelę tiekėjas įvertintas 12 ir daugiau balų

III

Vidutinis

Pagal 1 lentelę tiekėjas įvertintas 5–11 balų

II

Mažas

Pagal 1 lentelę tiekėjas įvertintas iki 5 balų

I

 

16.  Tiekėjų patikrinimų planas sudaromas atsižvelgiant į Ūkio subjektų veiklos priežiūros taisykles, regioniniuose skyriuose turimus žmogiškuosius išteklius, sąrašą, tiekėjo rizikingumo lygį ir kitą turimą informaciją.

17.  Regioniniai skyriai rengia ir ne vėliau kaip iki lapkričio 5 d teikia ADMS skyriui .xls ir .pdf formatais Regioninio skyriaus pluoštinių kanapių produktų tiekėjų patikrinimų planą (toliau – Regioninio skyriaus tiekėjų patikrinimų planas) pagal formą, nustatytą 2 priede. Regioninio skyriaus tiekėjų patikrinimų plane kiekvieno tiekėjo rizikingumo lygis balais ir laipsniais nurodomas iš regioninio skyriaus parengtos Metinės pluoštinių kanapių produktų tiekėjų veiklos rizikos įvertinimo ataskaitos (6 priedas), o planuojama patikrinimo data regioninio skyriaus pasirenkama individualiai.

18Atsižvelgdamas į pateiktus Regioninių skyrių tiekėjų patikrinimų planus, ADM skyrius iki gruodžio 1 d. rengia metinį tiekėjų patikrinimų plano projektą ir teikia jį tvirtinti Augalininkystės tarnybos direktoriui. Tiekėjų patikrinimų plane turi būti numatyta patikrinti 100 proc. didelio, 30 proc. vidutinio rizikingumo ir 5 proc. mažo rizikingumo tiekėjų visos šalies mastu. Vidutinio ir mažo rizikingumo tiekėjai į planą įtraukiami rotacijos tvarka.

19Patvirtintas tiekėjų patikrinimų planas ar jo pakeitimas skelbiamas Augalininkystės tarnybos interneto svetainėje.

20.  Tiekėjų patikrinimų planas gali būti keičiamas išimtiniais atvejais. Esant svarbioms priežastims pakeisti tiekėjų patikrinimo planą, regioninio skyriaus vedėjas ar jį pavaduojantis asmuo rašo tarnybinį pranešimą dėl tiekėjų patikrinimų plano pakeitimo (nurodydamas pakeitimo priežastį) ne vėliau kaip 15 darbo dienų prieš planuojamą tiekėjo patikrinimą. Atsižvelgdamas į tarnybinį pranešimą, ADM skyrius per 3 darbo dienas nuo informacijos gavimo iš regioninio skyriaus, rengia tiekėjų patikrinimų plano pakeitimo projektą ir teikia jį tvirtinti Augalininkystės tarnybos direktoriui.

 

IV SKYRIUS

TIEKĖJŲ PAtikrinimų organizavimas

 

21.  Tiekėjų veiklos patikrinimus organizuoja regioninių skyrių vedėjai Ūkio subjektų veiklos priežiūros taisyklėse nustatyta tvarka.

22.  Tiekėjų veiklos patikrinimus regioninių skyrių vedėjai atlieka turėdami Augalininkystės tarnybos direktoriaus ar jį pavaduojančio asmens pasirašytą Augalininkystės tarnybos direktoriaus patvirtintos formos pavedimą, o regioninių skyrių ar metodinių skyrių specialistai (toliau – Augalininkystės tarnybos specialistai) – savo tiesioginio vadovo ar jį pavaduojančio asmens pasirašytą pavedimą.

23.  Planinis patikrinimas turi būti atliktas per tiekėjų patikrinimų plane nurodytą laikotarpį. Neplaniniai patikrinimai atliekami per 1–3 darbo dienas nuo pranešimo ar skundo gavimo regioniniame skyriuje datos, esant vienam ar keliems pagrindams, nurodytiems Ūkio subjektų veiklos priežiūros taisyklėse, bei nuo prašymo dėl sėklų kokybės tyrimų atlikimo gavimo elektroniniu paštu iš ADM skyriaus. Prašymus dėl sėklų kokybės tyrimų atlikimo ADM skyriui elektroniniu paštu teikia Augalininkystės produktų kokybės tyrimų laboratorija (skyriaus).

24.  Pluoštinių kanapių produktų tiekimo rinkai kontrolės metu vadovaujamasi Pluoštinių kanapių auginimo ir tiekimo rinkai kontrolės tvarkos aprašo 30 punkte nustatyta tvarka bei atsižvelgiama į 4.10 papunktį. Tuo atveju, jei tikrinama sėjai skirta pluoštinių kanapių sėkla, papildomai tikrinami pluoštinių kanapių sėklos kokybės, ženklinimo, fasavimo, perfasavimo ir sandėliavimo (laikymo) reikalavimų atitiktis teisės aktų nustatytiems reikalavimams, fasuočių, skirtų pluoštinių kanapių sėklai perfasuoti, kiekio apskaitos dokumentai.

25.  Tiekėjo patikrinimo metu Augalininkystės tarnybos specialistai vadovaujasi Ženklinimo reikalavimų nesilaikymo atvejų pripažinimo mažareikšmiais ženklinimo neatitikimais rekomendacijomis patvirtintomis Augalininkystės tarnybos direktoriaus įsakymu.

26.  Atliekant tiekėjų patikrinimus dviem egzemplioriais pildomos Patikrinimo akto ir Tiekiamų rinkai pluoštinių kanapių produktų (išskyrus gaminius, maisto produktus ar pašarus) kontrolinio klausimyno ar Neplaninio pakartotinio (grįžtamojo) patikrinimo išvados (toliau – priedai) formos, patvirtintos Augalininkystės tarnybos direktoriaus įsakymu.

27Vienas Patikrinimo akto egzempliorius lieka Augalininkystės tarnybos specialistui, kuris atliko patikrinimą, kitas pasirašytinai perduodamas tiekėjui. Jeigu tikrintas tiekėjas atsisako pasirašyti Patikrinimo aktą ir (ar) jo priedus, tai pažymima Patikrinimo akte ir jo prieduose (dokumentuose pasirašo Augalininkystės tarnybos specialistas bei, esant galimybei, liudininkai). Klausimynuose atsakant į klausimą ar teiginį kiekviename punkte pasirenkamas vienas iš trijų atsakymų „taip“, „ne“ ar „neaktualu“.

28Patikrinimo metu surašyti dokumentai registruojami pagal Augalininkystės tarnybos einamųjų metų dokumentacijos planą ir saugomi nustatyta tvarka.

29.  Nustačius pažeidimus, vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso 1075 straipsniu ir Ūkio subjektų veiklos priežiūros taisyklėmis, Augalininkystės tarnybos specialistai, Augalininkystės tarnybos direktoriaus įsakymu įgalioti surašyti administracinių teisės pažeidimų protokolus ir nagrinėti administracinių teisių pažeidimų bylas, surašo Administracinio teisės pažeidimo protokolą ir Nutarimą administracinio teisės pažeidimo byloje, kurių formos patvirtintos Augalininkystės tarnybos direktoriaus įsakymu, ar Administracinį nurodymą, kurio surašymo pagrindą ir turinį nustato Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso 260 ir 2601 straipsniai.

 

V SKYRIUS

INFORMACIJOS PATEIKIMAS

 

30.  Regioniniai skyriai ruošia, Dokumentų valdymo sistemoje „DocLogix“ (toliau – DVS) registruoja ir .xls ir .pdf formatais talpina bei siunčia ADM skyriaus specialistui susipažinti šias ataskaitas:

30.1.   kiekvieno mėnesio pirmą darbo dieną – Informaciją apie surašytus administracinius nurodymus ir Nutarimus administracinio teisės pažeidimo byloje, susijusius su pluoštinių kanapių produktų tiekimu rinkai (4 priedas) (už praėjusius einamųjų metų mėnesius). Jei per mėnesį nebuvo užfiksuota pažeidimų, informacija neteikiama;

30.2.   kiekvieno mėnesio 5 d. – Informaciją apie atliktus pluoštinių kanapių produktų tiekėjų patikrinimus, suteiktas konsultacijas (5 priedas). Šiame papunktyje nurodyta informacija taip pat kas mėnesį, ne vėliau kaip iki kito mėnesio 5 d., o jei kito mėnesio 5 d. yra pirmadienis, šventinė ar nedarbo diena, – iki paskutinės prieš šią dieną esančios darbo dienos 12 val. pateikiama Veiklos planavimo ir kontrolės skyriui susipažinti per DVS (informacija apie atliktus patikrinimus taip pat užpildoma intranete). Informacija apie atliktus pluoštinių kanapių produktų tiekėjų patikrinimus, suteiktas konsultacijas per metus teikiama ne vėliau kaip iki sausio 5 d.;

30.3.   ne vėliau kaip iki spalio 20 d. – Metinę pluoštinių kanapių produktų tiekėjų veiklos rizikos įvertinimo ataskaitą (6 priedas);

30.4.   pluoštinių kanapių produktų tiekėjų patikrinimų ataskaitą (3 priedas) už I-ąjį ketvirtį – ne vėliau kaip iki balandžio 10 d., už II-ąjį – ne vėliau kaip iki liepos 10 d., už II-ąjį – ne vėliau kaip iki spalio 10 d., už IV-ąjį ir metinę – ne vėliau kaip iki sausio 5 d. arba pagal ADM skyriaus poreikį. Regioninių skyrių ketvirčių ir metinėje ataskaitose tiekėjai nurodomi rizikingumo mažėjimo tvarka, t. y. juos išdėstant nuo rizikingiausių iki mažiausios rizikos lygio ir nuo surinkusių didžiausią balų skaičių iki mažiausio.

31.  ADM skyriaus specialistas, apibendrinęs regioninių skyrių pateiktą informaciją, parengia atitinkamos informacijos suvestines ir pateikia jas ADM skyriaus vedėjui. ADM skyriaus vedėjo patvirtintos suvestinės registruojamos DVS ir skelbiamos intranete. ADM skyrius rengia šias suvestines:

31.1.   kiekvieno mėnesio trečią darbo dieną – Informaciją apie surašytus administracinius nurodymus ir Nutarimus administracinio teisės pažeidimo byloje, susijusius su pluoštinių kanapių produktų tiekimu rinkai (4 priedas) (už praėjusius einamųjų metų mėnesius). Jei per mėnesį nebuvo užfiksuota pažeidimų, informacija neteikiama;

31.2.   Informaciją apie atliktus pluoštinių kanapių produktų tiekėjų patikrinimus, suteiktas konsultacijas (5 priedas) už I-ąjį ketvirtį ne vėliau kaip iki balandžio 15 d., už II-ąjį – ne vėliau kaip iki liepos 15 d., už III-ąjį – ne vėliau kaip iki spalio 15 d., už IV-ąjį ir metinę – ne vėliau kaip iki sausio 10 d.. ADM skyrius siunčia šią informacija Veiklos planavimo ir kontrolės skyriui susipažinti per DVS;

31.3.   ne vėliau kaip iki lapkričio 20 d. – Metinę pluoštinių kanapių produktų tiekėjų veiklos rizikos įvertinimo ataskaitą (6 priedas);

31.4.   Pluoštinių kanapių produktų tiekėjų patikrinimų ataskaitą (3 priedas) už I-ąjį ketvirtį – ne vėliau kaip iki balandžio 15 d., už II-ąjį – ne vėliau kaip iki liepos 15 d., už III-ąjį – ne vėliau kaip iki spalio 15 d., už IV-ąjį ir metinę – ne vėliau kaip iki sausio 10 d.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

32.  Augalininkystės tarnybos darbuotojai, pažeidę šį tvarkos aprašą, atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

_________________


 

Pluoštinių kanapių produktų tiekimo rinkai

kontrolės tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Prašymo įtraukti į Pluoštinių kanapių produktų tiekėjų sąrašą forma)

 

 

(tiekėjo pavadinimas / vardas, pavardė)

 

(juridinio asmens kodas)

 

(buveinės adresas (gatvė, namo ir buto numeris, miestas, miestelis ar kaimas, savivaldybės pavadinimas)

 

 

 

(telefono Nr. ir (ar) el. pašto adresas)

 

 

Valstybinei augalininkystės tarnybai

prie Žemės ūkio ministerijos

 

PRAŠYMAS

ĮTRAUKTI Į PLUOŠTINIŲ KANAPIŲ PRODUKTŲ TIEKĖJŲ SĄRAŠĄ

 

 

(data)

 

(sudarymo vieta)

 

Prašau įtraukti mane į Pluoštinių kanapių produktų tiekėjų sąrašą, nes tieksiu rinkai

pluoštinių kanapių produktus:

 

(produkto pavadinimas)

 

 

Prekybos pluoštinių kanapių produktais vietos adresas:

 

 

 

 

 

 

 

 

Tieksiu rinkai:

paties paruoštus pluoštinių kanapių produktus

 

kito tiekėjo paruoštus pluoštinių kanapių produktus

 

 

Vadovaujantis Pluoštinių kanapių auginimo priežiūros ir tiekimo rinkai kontrolės tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2013 m. gruodžio 19 d. įsakymu Nr. 3D-867 „Dėl Pluoštinių kanapių auginimo priežiūros ir tiekimo rinkai kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“, 26 punktu, pluoštinių kanapių produktų tiekėjai privalo:

1. prieš tiekdami rinkai pluoštinių kanapių produktus, išskyrus pluoštinių kanapių maisto produktus ar pluoštinių kanapių pašarus, informuoti Valstybinę augalininkystės tarnybą prie Žemės ūkio ministerijos apie ketinamus įsivežti produktus, nurodant produktų pavadinimą, kiekį ir tiekimo rinkai tikslą;

2. pildyti patvirtintos formos Tiekiamų rinkai pluoštinių kanapių produktų registracijos žurnalą.

 

Susipažinau su reikalavimais

 

 

 

 

 

(prašymą pateikusio asmens pareigos)

(parašas)

(vardas ir pavardė)

 

 

Pluoštinių kanapių produktų tiekimo rinkai

kontrolės tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Regioninio skyriaus Pluoštinių kanapių produktų tiekėjų patikrinimų plano forma)

 

VALSTYBINĖS AUGALININKYSTĖS TARNYBOS PRIE ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOS

_________________________________ REGIONINIS SKYRIUS

PLUOŠTINIŲ KANAPIŲ PRODUKTŲ TIEKĖJŲ _________ M. PATIKRINIMŲ PLANAS

 

 

Nr.

 

(data)

 

 

 

(sudarymo vieta)

 

 

Eil. Nr.

Patikrinimo data

Pluoštinių kanapių produktų tiekėjo

Rizikingumo lygis

mėn

sav.

pavadinimas / vardas, pavardė

adresas

balai

laipsnis*

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*III – didelis rizikos lygis, II – vidutinis rizikos lygis, I – mažas rizikos lygis.

 

 

 

 

 

 

 

(pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 


 

Pluoštinių kanapių produktų tiekimo rinkai

kontrolės tvarkos aprašo

3 priedas

 

(Pluoštinių kanapių produktų tiekėjų patikrinimų per ketvirtį ar metus ataskaitos forma)

 

VALSTYBINĖS AUGALININKYSTĖS TARNYBOS PRIE ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOS

_______________________________ SKYRIUS

PLUOŠTINIŲ KANAPIŲ PRODUKTŲ TIEKĖJŲ PATIKRINIMŲ PER _________________ LAIKOTARPĮ ATASKAITA

 

 

Nr.

 

(data)

 

 

 

(sudarymo vieta)

 

Eil. Nr.

Informacija apie patikrinimus

Pavedimo

Patikrinimo rūšis (planinis ar neplaninis)

 

Patikrinimo akto

vardas, pavardė / pavadinimas, adresas

Patikrinimo akto nesurašymo priežastis

Specialisto, atlikusio patikrinimą, vardo raidė ir pavardė

Tiekėjo rizikingumo balai

data

Nr.

data

Nr.

prieš patikrinimą

po patikrinimo

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 


 

Pluoštinių kanapių produktų tiekimo rinkai

kontrolės tvarkos aprašo

4 priedas

 

(Informacijos apie surašytus Administracinius nurodymus ir Nutarimus administracinio teisės pažeidimo byloje, susijusių su pluoštinių kanapių produktų tiekimu rinkai, forma)

 

VALSTYBINĖS AUGALININKYSTĖS TARNYBOS PRIE ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOS

___________________________________ SKYRIUS

 

INFORMACIJA APIE SURAŠYTUS ADMINISTRACINIUS NURODYMUS IR NUTARIMUS ADMINISTRACINIO TEISĖS PAŽEIDIMO BYLOJE, SUSIJUSIUS SU PLUOŠTINIŲ KANAPIŲ PRODUKTŲ TIEKIMU RINKAI

 

 

Nr.

 

(data)

 

 

 

(sudarymo vieta)

 

ATP* protokolo data ir Nr.

Data

Administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens

Priimtas sprendimas

(nuobaudos rūšis, baudos dydis)

Pažeidimų apibūdinimas

Pažeistas ATP kodekso straipsnis (-ai), jo dalis (-ys)

vardas, pavardė

gyvenamosios vietos adresas

(patikrinimo vietos adresas)

1

2

3

4

5

6

7

Administracinis nurodymas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nutarimas dėl ATP

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*ATP – administracinis teisės pažeidimas.

 

 

 

 

 

 

(pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

 

Pluoštinių kanapių produktų tiekimo

rinkai kontrolės tvarkos aprašo

5 priedas

 

(Informacijos apie atliktus pluoštinių kanapių produktų tiekėjų patikrinimus, suteiktas konsultacijas forma)

 

VALSTYBINĖS AUGALININKYSTĖS TARNYBOS PRIE ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOS

____________________________ SKYRIUS

 

INFORMACIJA APIE ATLIKTUS PLUOŠTINIŲ KANAPIŲ PRODUKTŲ TIEKĖJŲ PATIKRINIMUS, SUTEIKTAS KONSULTACIJAS

PER 20________-20________ LAIKOTARPĮ

 

 

Nr.

 

(data)

 

 

 

(sudarymo vieta)

 

Atliktų patikrinimų skaičius

(1.1, 2.1 ir 4.1 punktų suma)

 

Iš jų patikrinimų, apie kuriuos iš anksto buvo pranešta tiekėjui:

 

Iš jų naudojant kontrolinius klausimynus:

 

1. Informacija apie planinius patikrinimus

1.1.  Planinių patikrinimų skaičius

iš jų turgavietėse

 

Iš jų patikrinimų, apie kuriuos iš anksto buvo pranešta tiekėjui:

 

 

Iš jų naudojant kontrolinius klausimynus:

 

Planinių patikrinimų trukmė (val., min.)

 

 

1.2.  Patikrintų tiekėjų skaičius

iš jų turgavietėse

 

Rizikingiausių tiekėjų skaičius

Vidutinio rizikingumo tiekėjų skaičius

Mažo rizikingumo tiekėjų skaičius

 

 

 

 

1.3. Skirtų administracinių nuobaudų skaičius

 

iš jų įspėjimai

 

 

 

 

iš jų piniginės baudos

 

 

 

 

2. Informacija apie neplaninius patikrinimus

 

2.1. Neplaninių patikrinimų skaičius

iš jų turgavietėse

iš jų pagal skundus

 

Iš jų naudojant kontrolinius klausimynus skaičius:

 

 

Neplaninių patikrinimų trukmė (val., min.)

 

 

 

2.2. Patikrintų tiekėjų skaičius

iš jų turgavietėse

 

Tiekėjų, kurių rizika nėra nustatyta (arba į rizikos grupę nepatenka), skaičius

Tiekėjų, kurių rizikingumas buvo nustatytas iki neplaninio patikrinimo, pvz., sudarant metų veiklos planus

 

Rizikingiausių tiekėjų skaičius

Vidutinio rizikingumo tiekėjų skaičius

Mažo rizikingumo tiekėjų skaičius

 

 

 

 

2.3. Skirtų administracinių nuobaudų skaičius

 

 

iš jų įspėjimai

 

 

 

 

 

 

iš jų piniginės baudos

 

 

 

 

 

 

3. Informacija apie surašytas neplaninių pakartotinių (grįžtamųjų) patikrinimų išvadas

 

Išvadų skaičius

 

 

 

 

 

 

4. Informacija apie neplaninius ir planinius patikrinimus

 

4.1. Patikrinimų skaičius

iš jų turgavietėse

iš jų pagal skundus

 

Iš jų patikrinimų, apie kuriuos iš anksto buvo pranešta tiekėjui:

 

 

 

Iš jų naudojant kontrolinius klausimynus skaičius:

 

 

 

Patikrinimų trukmė (val., min.):

 

 

 

4.2. Patikrintų tiekėjų skaičius

iš jų turgavietėse

 

Tiekėjų, kurių rizikingumas buvo nustatytas iki patikrinimo, pvz., sudarant metų veiklos planus

 

 

Rizikingiausių tiekėjų skaičius

Vidutinio rizikingumo tiekėjų skaičius

Mažo rizikingumo tiekėjų skaičius

 

 

 

 

 

4.3. Skirtų administracinių nuobaudų skaičius

 

iš jų įspėjimai

 

 

 

 

 

iš jų piniginės baudos

 

 

 

 

 

5. Informacija apie tarnybinius pranešimus

 

5.1. Dėl planinių patikrinimų, skaičius

 

 

 

 

 

5.2. Dėl neplaninių patikrinimų, skaičius

 

 

 

 

 

5.3. Dėl neplaninių ir planinių patikrinimų, skaičius

 

 

 

 

 

6. Informacija apie suteiktas konsultacijas

 

Suteiktų konsultacijų skaičius

Žodžiu:

Raštu:

Tiekėjų, kuriems nustatyti trūkumai ar pareikštos pastabos, skaičius

Kita

 

(pareigų pavadinimas)

(parašas)

(vardas, pavardė)

 

 

 

Pluoštinių kanapių produktų tiekimo rinkai

kontrolės tvarkos aprašo

6 priedas

 

(Metinė pluoštinių kanapių produktų tiekėjų veiklos rizikos įvertinimo ataskaitos forma)

 

VALSTYBINĖS AUGALININKYSTĖS TARNYBOS PRIE ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOS

____________________________________________ SKYRIUS

________M. PLUOŠTINIŲ KANAPIŲ PRODUKTŲ TIEKĖJŲ VEIKLOS RIZIKOS ĮVERTINIMO ATASKAITA

 

 

Nr.

 

(data)

 

 

 

(sudarymo vieta)

 

Eil. Nr.

Pluoštinių kanapių produkto tiekėjo

Vertinimo kriterijai (balais)

Pastabos

Rizikingumo lygis

Pavadinimas / vardas, pavardė

Adresas

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Paskutinio patikrinimo data

balų suma

laipsnis*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*III – rizikingiausias, II – vidutinio rizikingumo, I – mažo rizikingumo.

(pareigų pavadinimas)

(parašas)

(vardas, pavardė)