ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL BIUDŽETINĖS ĮSTAIGOS ŠIAULIŲ R. VERBŪNŲ MOKYKLOS-DAUGIAFUNKCIO CENTRO REORGANIZAVIMO IR ŠIAULIŲ R. KUŽIŲ GIMNAZIJOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2019 m. gegužės 21 d. Nr. T-161

Šiauliai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 2.97 straipsnio 3 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 14 straipsniu, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 21 punktu, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 44 straipsnio 1 ir 6 dalimis, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. V-1164 „Dėl Nuostatų, įstatų ar statutų įforminimo reikalavimų patvirtinimo“ ir įgyvendindama Šiaulių rajono savivaldybės tarybos 2019 m. kovo 26 d. sprendimą Nr. T-75 „Dėl sutikimo reorganizuoti Šiaulių r. Verbūnų mokyklą-daugiafunkcį centrą“, Šiaulių rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

1. Reorganizuoti biudžetinę įstaigą Šiaulių r. Verbūnų mokyklą-daugiafunkcį centrą, prijungiant prie Šiaulių r. Kužių gimnazijos.

2. Nustatyti, kad:

2.1. Šiaulių r. Verbūnų mokykla-daugiafunkcis centras 2019 m. rugpjūčio 31 d. baigia savo veiklą kaip juridinis asmuo ir tampa Šiaulių r. Kužių gimnazijos teritoriniu struktūriniu padaliniu, kurio pavadinimas – Šiaulių r. Kužių gimnazijos Verbūnų skyrius;

2.2. nuo 2019 m. rugsėjo 1 d. Šiaulių r. Kužių gimnazija (Šiaulių r. sav., Kužių mstl., Vilties g. 9) tęs veiklą su Šiaulių r. Kužių gimnazijos Verbūnų skyriumi (Šiaulių r. sav., Verbūnų k., Radvilų g. 3);

2.3. po reorganizavimo Šiaulių r. Kužių gimnazijai perduodamos visos reorganizuoto Šiaulių r. Verbūnų mokyklos-daugiafunkcio centro teisės, pareigos ir 2019 m. rugpjūčio 31 d. Šiaulių r. Verbūnų mokyklos-daugiafunkcio centro biudžeto asignavimų likutis.

3. Patvirtinti pridedamus:

3.1. Šiaulių r. Verbūnų mokyklos-daugiafunkcio centro reorganizavimo, prijungiant prie Šiaulių r. Kužių gimnazijos, sąlygų aprašą;

3.2. Šiaulių r. Kužių gimnazijos nuostatus.

4. Įgalioti Šiaulių r. Kužių gimnazijos direktorių pasirašyti patvirtintus nuostatus ir kartu su kitais teisės aktuose nustatytais dokumentais pateikti juos įregistruoti Juridinių asmenų registrui.

5. Pripažinti netekusiais galios Šiaulių rajono savivaldybės tarybos 2017 m. gegužės 16 d. sprendimo Nr. T-190 „Dėl Šiaulių r. Verbūnų mokyklos pavadinimo pakeitimo ir nuostatų patvirtinimo“ 2 punktą, Šiaulių rajono savivaldybės tarybos 2019 m. vasario 12 d. sprendimo Nr. T-29 „Dėl Šiaulių rajono savivaldybės švietimo įstaigų nuostatų patvirtinimo“ 1.13 papunktį.

6. Nustatyti, kad šio sprendimo 5 punktas įsigalioja Juridinių asmenų registre įregistravus sprendimo 3.2 papunkčiu patvirtintus nuostatus.

Šis sprendimas skelbiamas Teisės aktų registre ir gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                      Antanas Bezaras

 

PATVIRTINTA

Šiaulių rajono savivaldybės tarybos

2019 m. gegužės 21 d. sprendimu Nr. T-161

 

 

ŠIAULIŲ R. VERBŪNŲ MOKYKLOS-DAUGIAFUNKCIO CENTRO

REORGANIZAVIMO, PRIJUNGIANT PRIE ŠIAULIŲ R. KUŽIŲ GIMNAZIJOS,

SĄLYGŲ APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Šiaulių r. Verbūnų mokyklos-daugiafunkcio centro reorganizavimo, prijungiant jį prie Šiaulių r. Kužių gimnazijos, sąlygų aprašas (toliau – aprašas) nustato Šiaulių rajono savivaldybės biudžetinės įstaigos – Šiaulių r. Verbūnų mokyklos-daugiafunkcio centro – reorganizavimą, prijungiant jį prie Šiaulių r. Kužių gimnazijos ir tampant Šiaulių r. Kužių gimnazijos skyriumi.

2. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 2.97 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 14 straipsnio 6 dalimi, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 44 straipsnio 2 ir 6 dalimis, Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. birželio 29 d. nutarimu Nr. 768 „Dėl Mokyklų, vykdančių švietimo programas, tinklo kūrimo tvarkos patvirtinimo“.

 

II SKYRIUS

REORGANIZAVIME DALYVAUJANČIŲ ĮSTAIGŲ DUOMENYS

 

3. Reorganizuojamas juridinis asmuo:

3.1. įstaigos pavadinimas – Šiaulių r. Verbūnų mokykla-daugiafunkcis centras;

3.1.2. teisinė forma – biudžetinė įstaiga;

3.1.3. įstaigos buveinė – Radvilų g. 3, LT-81371 Verbūnų k., Šiaulių rajonas;

3.1.4. įstaigos kodas – 190077392;

3.1.5. registras, kuriame kaupiami ir saugomi duomenys apie juridinį asmenį – Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registras;

3.2. reorganizavime dalyvaujantis juridinis asmuo:

3.2.1. pavadinimas – Šiaulių r. Kužių gimnazija;

3.2.2. teisinė forma – biudžetinė įstaiga;

3.2.3. įstaigos buveinė – Vilties g. 9, LT-80265 Kužių mstl., Šiaulių rajonas;

3.2.4. įstaigos kodas – 190061598;

3.2.5. registras, kuriame kaupiami ir saugomi duomenys apie juridinį asmenį – Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registras.

 

III SKYRIUS

REORGANIZAVIMO BŪDAS, TIKSLAS, PAGRINDIMAS IR PO REORGANIZAVIMO VEIKSIANČIOS ĮSTAIGOS TEISES IR PAREIGAS ĮGYVENDINANTI INSTITUCIJA

 

4. Šiaulių r. Verbūnų mokykla-daugiafunkcis centras reorganizuojama prijungimo būdu, jį

prijungiant prie reorganizavime dalyvaujančios juridinio asmens – Šiaulių r. Kužių gimnazijos.

5. Šiaulių r. Verbūnų mokykla-daugiafunkcis centras po reorganizavimo baigia savo veiklą kaip juridinis asmuo ir tampa Šiaulių r. Kužių gimnazijos struktūrine dalimi – skyriumi, kurio pavadinimas – Šiaulių r. Kužių gimnazijos Verbūnų skyrius.

6. Po reorganizavimo Šiaulių r. Kužių gimnazija (Šiaulių r. sav., Kužių mstl., Vilties g. 9) su Šiaulių r. Kužių gimnazijos Verbūnų skyriumi (Šiaulių r. sav., Verbūnų k., Radvilų g. 3) tęs veiklą.

7. Reorganizavimo tikslas – optimizuoti valdymą, racionalizuoti lėšų paskirstymą, užtikrinti kokybišką mokyklai priskirtų funkcijų vykdymą, siekiant geresnės ugdymo kokybės bei efektyvesnio išteklių naudojimo.

8. Reorganizavimas vykdomas atsižvelgiant į Šiaulių rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2016–2020 metų bendrąjį planą, patvirtintą Šiaulių rajono savivaldybės tarybos 2016 m. vasario 18 d. sprendimu Nr. T-40 (Šiaulių rajono savivaldybės tarybos 2018 m. kovo 27 d. sprendimo Nr. T-85 redakcija).

9. Po reorganizavimo veiksiančios biudžetinės įstaigos savininko teises ir pareigas įgyvendins Šiaulių rajono savivaldybė, atstovaujama Šiaulių rajono savivaldybės tarybos.

 

IV SKYRIUS

REORGANIZAVIMO ETAPAI IR LAIKAS

 

10. Pasibaigus reorganizavimui, baigiasi Šiaulių r. Verbūnų mokyklos-daugiafunkcio centro teisės ir pareigos. Teisės ir pareigos pereis po reorganizavimo tęsiančiai veiklą Šiaulių r. Kužių gimnazijai nuo 2019 m. rugsėjo 1 d.

11. Šiaulių r. Verbūnų mokykla-daugiafunkcis centras po reorganizavimo kaip juridinis asmuo savo veiklą baigia nuo jo išregistravimo iš Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro dienos, bet ne vėliau kaip 2019 m. rugpjūčio 31 d.

12. Šiaulių r. Verbūnų mokyklos-daugiafunkcio centro direktoriaus pavaduotojas ugdymui, atliekantis direktoriaus funkcijas, atlieka šiuos darbus:

12.1. vieną kartą viešai paskelbia apie reorganizavimo sąlygų parengimą savo įstaigos interneto svetainėse ne vėliau kaip iki 2019 m. balandžio 15 d.;

12.2. pateikia Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registrui reorganizavimo sąlygų aprašą ne vėliau kaip pirmą viešo paskelbimo apie reorganizavimo sąlygų parengimą dieną;

12.3. iki 2019 m. balandžio 15 d. raštu praneša visiems biudžetinės įstaigos kreditoriams apie reorganizavimo sąlygų aprašo parengimą;

12.4. per vieną mėnesį nuo sprendimo priėmimo reorganizuoti Šiaulių r. Verbūnų mokyklą-daugiafunkcį centrą organizuoja įstaigoje darbuotojų susirinkimus ir informuoja darbuotojus apie įstaigos reorganizavimą;

12.5. Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 44 straipsnio 5 dalies nustatyta tvarka per vieną mėnesį nuo sprendimo priėmimo reorganizuoti Šiaulių r. Verbūnų mokyklą-daugiafunkcį centrą praneša mokiniams, mokinių ir ugdytinių tėvams (globėjams, rūpintojams) apie numatomą reorganizavimą;

12.6. Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka įspėja Šiaulių r. Verbūnų mokykloje-daugiafunkciame centre dirbančius darbuotojus dėl darbo sutarties nutraukimo, atlieka  visus su darbo santykiais susijusius juridinius veiksmus;

12.7. iki 2019 m. rugpjūčio 30 d. nekilnojamąjį ir ilgalaikį turtą turi grąžinti Savivaldybei, atlikti įstaigos turto inventorizaciją bei perduoti likusį materialųjį ir nematerialųjį turtą, nebaigtus spręsti reikalus pagal perdavimo ir priėmimo aktus Šiaulių r. Kužių gimnazijai, o dokumentus – Šiaulių rajono savivaldybės archyvui;

12.8. atlieka kitas, teisės aktuose numatytas, procedūras.

13. Šiaulių r. Kužių gimnazijos direktorius atlieka šiuos darbus:

13.1. aprašą vieną kartą viešai paskelbia Šiaulių r. Kužių gimnazijos interneto svetainėje iki 2019 m. balandžio 15 d.;

13.2. parengia naujos redakcijos Šiaulių r. Kužių gimnazijos nuostatų projektą iki 2019 m. balandžio 26 d. ir teikia Šiaulių rajono savivaldybės tarybai tvirtinti.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

14. Reorganizavimo laikotarpiu Šiaulių r. Verbūnų mokyklos-daugiafunkcio centro ir Šiaulių r. Kužių gimnazijos vadovai:

14.1. užtikrina nepertraukiamą uždavinių ir funkcijų, nustatytų Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme, įstaigų nuostatuose ir kituose teisės aktuose, vykdymą;

14.2. įpareigojami užtikrinti minimalias reorganizavimo sąnaudas, vykdomų uždavinių ir funkcijų tęstinumą, sudaryti tik tuos sandorius, kurie būtini įstaigų veiklai užtikrinti iki reorganizavimo pabaigos.

15. Reorganizavimo pabaiga – 2019 m. rugpjūčio 31 d.

 

__________________

 

PATVIRTINTA

Šiaulių rajono savivaldybės tarybos

2019 m. gegužės 21 d. sprendimu Nr. T-161

 

 

ŠIAULIŲ R. KUŽIŲ GIMNAZIJOS NUOSTATAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Šiaulių r. Kužių gimnazijos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Šiaulių r. Kužių gimnazijos (toliau – Gimnazija) teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją ir jos kompetenciją, buveinę, Gimnazijos grupę, tipą, pagrindinę paskirtį, mokymo kalbą ir mokymo formas, veiklos teisinį pagrindą, sritis, rūšis, tikslą, uždavinius, funkcijas, vykdomas švietimo programas, mokymosi pasiekimų įteisinimo dokumentų išdavimą, Gimnazijos teises ir pareigas, veiklos organizavimą ir valdymą, savivaldą, darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką ir atestaciją, lėšų šaltinius, jų naudojimo tvarką ir finansinės veiklos kontrolę, gimnazijos veiklos priežiūrą, reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo tvarką.

2. Gimnazijos oficialusis pavadinimas – Šiaulių r. Kužių gimnazija, trumpasis pavadinimas – Kužių gimnazija. Gimnazija įregistruota Juridinių asmenų registre, kodas 190061598.

3. Gimnazijos įsteigimo data ir veiklos pradžia – 1921 m. spalio 17 d.

4. Gimnazijos teisinė forma – biudžetinė įstaiga.

5. Gimnazijos priklausomybė – savivaldybės.

6. Gimnazijos savininkas – Šiaulių rajono savivaldybė (toliau – Savivaldybė), kodas 111105174, adresas – Vilniaus g. 263, LT-76337 Šiauliai.

7. Gimnazijos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Šiaulių rajono savivaldybės taryba (toliau – Savivaldybės taryba).

8. Gimnazijos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija sprendžia Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatyme, kituose įstatymuose ir šiuose Nuostatuose jos kompetencijai priskirtus klausimus.

9. Gimnazijos buveinė – Vilties g. 9, LT-80265 Kužiai, Šiaulių rajonas. Elektroninis paštas – kuziaivm@gmail.com. Interneto svetainė – http://kuziai.siauliai.lm.lt/. Vieši pranešimai skelbiami įstaigos interneto svetainėje.

10. Gimnazijos grupė – bendrojo ugdymo mokykla, kodas 3120.

11. Gimnazijos tipas gimnazija, kodas 3125.

12. Gimnazijos pagrindinė paskirtis gimnazijos tipo gimnazija visų amžiaus tarpsnių vaikams, kodas 31251700.

13. Mokymo kalba lietuvių.

14. Mokymosi formos:

14.1. grupinio mokymosi, kodas 40;

14.2. pavienio mokymosi, kodas 50.

15. Mokymo proceso organizavimo būdai:

15.1. kasdienis, kodas 401;

15.2. individualus, kodas 501;

15.3 savarankiškas, kodas 502.

16. Gimnazija vykdo formaliojo švietimo – pradinio, pritaikytą ir individualizuotą pradinio, pagrindinio ugdymo pirmosios ir antrosios dalies, pritaikytą ir individualizuotą pagrindinio, vidurinio, pritaikytą ir individualizuotą vidurinio ugdymo ir neformaliojo švietimo programas.

17. Gimnazija išduoda mokymosi pasiekimus įteisinančius dokumentus: mokymosi pasiekimų pažymėjimą, pradinio ugdymo pasiekimų pažymėjimą, pagrindinio ugdymo pasiekimų pažymėjimą, pažymėjimą (išduodamas baigusiajam pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį), pradinio išsilavinimo pažymėjimą, pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą, vidurinio ugdymo pasiekimų pažymėjimą, brandos atestatą, pažymą.

18. Šiaulių r. Kužių gimnazijos Verbūnų skyrius (toliau – Skyrius), kurio buveinė yra Radvilų g. 3, Verbūnų k., LT-81371 Šiaulių rajonas, įsteigtas 2019 m. rugsėjo 1 d.

19. Skyrius vykdo formaliojo švietimo – pradinio, pritaikytą ir individualizuotą pradinio, pagrindinio ugdymo pirmos dalies, pritaikytą ir individualizuotą pagrindinio ugdymo pirmos dalies ir neformaliojo švietimo – ikimokyklinio, priešmokyklinio, formalųjį vaikų švietimą papildančio ugdymo, suaugusių švietimo programas.

20. Skyriaus mokymo kalba – lietuvių.

21. Skyriaus mokymosi formos ir būdai:

21.1. grupinio mokymosi, kodas 40;

21.2. pavienio mokymosi, kodas 50.

22. Skyriaus mokymo proceso organizavimo būdai:

22.1. kasdienis, kodas 401;

22.2. individualus, kodas 501;

22.3. savarankiškas, kodas 502.

23. Skyriuje besimokantiems mokiniams mokymosi pasiekimus įteisinančius dokumentus išduoda Gimnazija.

24. Gimnazija yra viešasis juridinis asmuo, turintis antspaudą su Lietuvos Respublikos herbu ir Gimnazijos pavadinimu, antspaudą su Savivaldybės herbu ir Gimnazijos pavadinimu, blanką, atsiskaitomąją ir kitas sąskaitas Lietuvos Respublikos įregistruotuose bankuose, atributiką, savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro (toliau – švietimo, mokslo ir sporto ministras) įsakymais, Savivaldybės tarybos sprendimais, kitais teisės aktais ir Nuostatais.

 

II SKYRIUS

GIMNAZIJOS VEIKLOS SRITIS IR RŪŠYS, TIKSLAS, UŽDAVINIAI, FUNKCIJOS, MOKYMOSI PASIEKIMUS ĮTEISINANČIŲ DOKUMENTŲ IŠDAVIMAS

 

25. Gimnazijos veiklos sritis – švietimas, kodas 85.

26. Gimnazijos švietimo veiklos rūšys:

26.1. pagrindinė veiklos rūšis – vidurinis ugdymas, kodas 85.31.20;

26.2. kitos švietimo veiklos rūšys:

26.2.1. ikimokyklinis ugdymas, kodas 85.10.10;

26.2.2. priešmokyklinis ugdymas, kodas 85.10.20;

26.2.3. pradinis ugdymas, kodas 85.20;

26.2.4. pagrindinis ugdymas, kodas 85.31.10;

26.2.5. sportinis ir rekreacinis švietimas, kodas 85.51;

26.2.6. kultūrinis švietimas, kodas 85.52;

26.2.7. kitas, niekur nepriskirtas, švietimas, kodas 85.59;

26.2.8. švietimui būdingų paslaugų veikla, kodas 85.60;

26.3. kitos ne švietimo veiklos rūšys:

26.3.1. vaikų poilsio stovyklų veikla, kodas 55.20.20;

26.3.2. kitų maitinimo paslaugų teikimas, kodas 56.29;

26.3.3. nuosavo arba nuomojamojo nekilnojamojo turto nuoma ir eksploatavimas, kodas 68.20;

26.3.4. vaikų dienos priežiūros veikla, kodas 88.91;

26.3.5. kūrybinė, meninė ir pramogų organizavimo veikla, kodas 90.0;

26.3.6. sportinė veikla, pramogų ir poilsio organizavimo veikla, kodas 93;

26.3.7. kita veikla, neprieštaraujanti Lietuvos Respublikos teisės aktams.

27. Gimnazijos veiklos tikslas – plėtoti dvasines, intelektines ir fizines asmens galias, ugdyti kūrybingą, atsakingą pilietį, įgijusį bendrąsias ir esmines dalykines kompetencijas, būtinas tolesniam mokymuisi, profesinei karjerai ir savarankiškam gyvenimui.

28. Gimnazijos veiklos uždaviniai:

28.1. užtikrinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymą;

28.2. užtikrinti kokybišką pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų vykdymą;

28.3. sudaryti sąlygas mokiniams įgyti pradinį, pagrindinį ir vidurinį išsilavinimą bei gauti valstybės pripažintą išsilavinimo pažymėjimą;

28.4. sudaryti sąlygas mokiniams nuolat tenkinti pažinimo ir saviraiškos poreikius;

28.5. teikti mokiniams švietimo pagalbą;

28.6. užtikrinti sveiką, saugią, užkertančią kelią smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką;

28.7. puoselėti mokinių tarpkultūrines kompetencijas, sudaryti sąlygas tarpkultūrinio kompetentingumo raiškai.

29. Gimnazijos funkcijos:

29.1. vadovaudamasi švietimo, mokslo ir sporto ministro tvirtinamomis bendrosiomis programomis, atsižvelgdama į vietos ir Gimnazijos bendruomenės reikmes, konkrečius mokinių ugdymo(si) poreikius ir interesus, švietimo stebėsenos, mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo ugdymo procese informaciją, pasiekimų tyrimų, Gimnazijos veiklos įsivertinimo ir išorinio vertinimo duomenis, konkretina ir individualizuoja ugdymo turinį;

29.2. rengia neformaliojo vaikų švietimo programas;

29.3. sudaro mokymo sutartis ir vykdo jose sutartus įsipareigojimus;

29.4. atlieka mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių pirminį įvertinimą, organizuoja mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymą švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka;

29.5. sudaro palankias sąlygas veikti mokinių organizacijoms, skatinančioms mokinių dorovinį, tautinį, pilietinį sąmoningumą, patriotizmą, puoselėjančioms kultūrinę ir socialinę brandą, padedančioms tenkinti saviugdos ir saviraiškos poreikius;

29.6. teikia švietimo informacinę, psichologinę, socialinę pedagoginę, specialiąją pedagoginę, specialiąją pagalbą, vykdo mokinių sveikatos priežiūrą, profesinį orientavimą, vaiko minimalios priežiūros priemones teisės aktų nustatyta tvarka;

29.7. organizuoja papildomas paslaugas (klubus, būrelius, popamokinę mokinių priežiūrą, pailgintas dienos grupes, stovyklas, ekskursijas, tėvų švietimą ir kt.) teisės aktų nustatyta tvarka;

29.8. sudaro sąlygas darbuotojams tobulinti savo kvalifikaciją;

29.9. užtikrina higienos normas, teisės aktų reikalavimus atitinkančią sveiką, saugią, mokymosi ir darbo aplinką;

29.10. vykdo pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimus, brandos egzaminus, atlieka mokymosi pasiekimų patikrinimus, dalyvauja nacionaliniuose ir tarptautiniuose mokinių ugdymo pasiekimų tyrimuose, vertina ir įsivertina savo veiklą;

29.11. kuria ugdymo turinio reikalavimams įgyvendinti reikiamą materialinę bazę vadovaudamasi švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintais teisės aktais;

29.12. organizuoja mokinių maitinimą Gimnazijoje;

29.13. viešai skelbia informaciją apie Gimnazijos veiklą;

29.14. atlieka kitas įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytas funkcijas.

30. Gimnazija išduoda mokiniams mokymosi pasiekimus įteisinančius dokumentus švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka.

 

III SKYRIUS

GIMNAZIJOS TEISĖS IR PAREIGOS

 

31. Gimnazija, įgyvendindama jai pavestus tikslą ir uždavinius, atlikdama jai priskirtas funkcijas, turi teisę:

31.1. parinkti ir kurti naujus mokymo ir mokymosi metodus, užtikrinančius kokybišką ugdymą(si);

31.2. bendradarbiauti su savo veiklai įtakos turinčiais fiziniais ir juridiniais asmenimis;

31.3. švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka vykdyti šalies ir tarptautinius švietimo projektus;

31.4. teisės aktų nustatyta tvarka jungtis į asociacijas ir dalyvauti jų veikloje;

31.5. gauti paramą Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymo nustatyta tvarka;

31.6. nustatyti teikiamų švietimo ar papildomų paslaugų kainas, įkainius ir tarifus tais atvejais, kai Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo bei kitų įstatymų nustatyta tvarka jų nenustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė arba savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija;

31.7. Gimnazija gali turėti ir kitas teises, kurios neprieštarauja Lietuvos Respublikos įstatymams ir kitiems teisės aktams.

32. Gimnazija privalo:

32.1. užtikrinti geros kokybės švietimą, atvirumą vietos bendruomenei;

32.2. sudaryti mokiniams higienos normas atitinkančias ugdymosi sąlygas, teisės aktų reikalavimus atitinkančią sveiką, saugią, užkertančią kelią smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką;

32.3. sudaryti sąlygas kiekvienam ugdytiniui nuolat dalyvauti bent vienoje nuoseklioje, ilgalaikėje socialines ir emocines kompetencijas ugdančioje prevencinėje programoje, apimančioje smurto, alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo prevenciją, sveikos gyvensenos skatinimą, įgyvendinant pateiktas Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro patvirtintas Rekomendacijas dėl smurto prevencijos įgyvendinimo mokyklose;

32.4. skelbti Gimnazijos interneto svetainėje ir kitose visuomenės informavimo priemonėse informaciją apie Gimnazijos vykdomas formaliojo ir neformaliojo švietimo programas, jų pasirinkimo galimybes, priėmimo sąlygas, mokamas paslaugas, mokytojų kvalifikaciją, veiklos kokybės įsivertinimo rezultatus ir išvadas, Gimnazijos bendruomenės tradicijas, pasiekimus ir kitas Gimnazijos vykdomas veiklas;

32.5. vykdyti kitas teisės aktuose nustatytas pareigas.

 

IV SKYRIUS

GIMNAZIJOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS IR VALDYMAS

 

33. Gimnazijai vadovauja direktorius, kurio pareigybės aprašymo tvirtinimas ir konkursas dėl priėmimo organizuojami teisės aktų nustatyta tvarka. Direktorius skiriamas penkerių metų kadencijai ir atleidžiamas teisės aktų numatyta tvarka. Gimnazijos direktorius pavaldus ir atskaitingas Savivaldybės tarybai, Savivaldybės merui bei Savivaldybės administracijos direktoriui, neperžengiant Savivaldybės tarybos administracijos direktoriui suteiktų įgaliojimų.

34. Gimnazijos veikla organizuojama pagal Gimnazijos direktoriaus patvirtintą:

34.1. Gimnazijos strateginį planą, kuriam yra pritarta Gimnazijos tarybos protokoliniu nutarimu ir Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu;

34.2. Gimnazijos metinį veiklos planą, kuriam yra pritarusi Gimnazijos taryba ir metinis veiklos planas yra suderintas su Savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyriumi;

34.3. Gimnazijos ugdymo planą, kuris yra suderintas su Gimnazijos taryba ir Savivaldybės administracijos direktoriumi ar jo įgaliotu asmeniu.

35. Gimnazijos direktoriaus funkcijos:

35.1. tvirtina Gimnazijos vidaus struktūrą, Gimnazijos darbuotojų pareigybių sąrašą, neviršydamas nustatyto didžiausio leistino pareigybių skaičiaus;

35.2. nustatyta tvarka skiria ir atleidžia mokytojus, kitus ugdymo procese dalyvaujančius asmenis ir aptarnaujantį personalą, tvirtina jų pareigybių aprašymus;

35.3. rūpinasi mokytojų ir kitų darbuotojų darbo sąlygomis, organizuoja trūkstamų mokytojų paiešką;

35.4. leidžia įsakymus, tikrina, kaip jie vykdomi;

35.5. sudaro teisės aktų nustatytas komisijas, darbo grupes ir metodinę tarybą;

35.6. priima mokinius Savivaldybės tarybos nustatyta tvarka, sudaro mokymo sutartis teisės aktų nustatyta tvarka;

35.7. suderinęs su Gimnazijos taryba, tvirtina Gimnazijos darbo tvarkos taisykles;

35.8. vadovaudamasis įstatymais bei kitais teisės aktais ir suderinęs su Gimnazijos taryba nustato mokinių teises, pareigas ir atsakomybę, tvirtina Mokinių elgesio taisykles;

35.9. skiria mokiniui drausmines auklėjamojo poveikio priemones, numatytas Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme, už mokinio elgesio normų pažeidimą;

35.10. kreipiasi į Savivaldybės administracijos direktorių dėl minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių vaikui skyrimo Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo nustatyta tvarka;

35.11. vadovauja Gimnazijos strateginio ir metinių veiklos planų, švietimo programų rengimui, juos tvirtina, vadovauja jų vykdymui;

35.12. vadovauja rekomendacijų dėl smurto prevencijos įgyvendinimo mokykloje priemonių įgyvendinimui;

35.13. analizuoja Gimnazijos veiklos ir valdymo išteklių būklę, atsako už Gimnazijos veiklos rezultatus;

35.14. teisės aktų nustatyta tvarka atsako už Gimnazijos finansinę veiklą, svarsto ir priima sprendimus, susijusius su Gimnazijos lėšų (įskaitant lėšas, skirtas Gimnazijos darbuotojų darbo užmokesčiui), turto naudojimu ir disponavimu juo;

35.15. užtikrina nuoseklų Gimnazijos vidaus kontrolės sistemos veikimą ir jos tobulinimą;

35.16. užtikrina teisės aktų nustatyta tvarka teikiamų finansinių, biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinių ir statistinių ataskaitų teisingumą;

35.17. teikia Gimnazijos bendruomenei ir Gimnazijos tarybai svarstyti bei viešai paskelbia savo metų veiklos ataskaitą pagal Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatytus Švietimo įstaigos vadovų metų veiklos ataskaitos reikalavimus;

35.18. kartu su Gimnazijos taryba sprendžia Gimnazijai svarbius ugdymui(si) palankios aplinkos kūrimo klausimus;

35.19. rūpinasi metodinės veiklos organizavimu, darbuotojų profesiniu tobulėjimu, sudaro jiems sąlygas kelti kvalifikaciją, mokytojams ir kitiems pedagoginiams darbuotojams – galimybę atestuotis ir organizuoja jų atestaciją švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;

35.20. bendradarbiauja su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), pagalbą mokiniui, mokytojui ir Gimnazijai teikiančiomis įstaigomis, teritorine policijos, socialinių paslaugų, sveikatos įstaigomis, Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnyba ir kitomis institucijomis, dirbančiomis vaiko teisių apsaugos srityje;

35.21. inicijuoja Gimnazijos savivaldos institucijų sudarymą ir skatina jų veiklą;

35.22. sudaro Gimnazijos vardu sutartis, reikalingas Gimnazijos funkcijoms atlikti;

35.23. atstovauja Gimnazijai kitose institucijose;

35.24. paveda dalį savo funkcijų, teisės aktų nustatyta tvarka, atlikti direktoriaus pavaduotojui ugdymui;

35.25. atlieka kitas funkcijas, nustatytas teisės aktuose ir Gimnazijos direktoriaus pareigybės aprašyme.

36. Gimnazijos direktorius atsako už Švietimo įstatymo 26 straipsnyje nurodytos informacijos skelbimą, demokratinį Gimnazijos valdymą, užtikrina bendradarbiavimu grįstus santykius, Pedagogų etikos kodekso reikalavimų laikymąsi, skaidriai priimamus sprendimus, Gimnazijos bendruomenės narių informavimą, pedagoginio ir nepedagoginio personalo profesinį tobulėjimą, sveiką, saugią, užkertančią kelią bet kokioms smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką.

37. Gimnazijos direktorius organizuoja mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų pasitarimus ugdymo turinio formavimo, ugdymo proceso organizavimo bei pedagoginių inovacijų diegimo klausimais.

38. Gimnazijoje mokytojų metodinei veiklai organizuoti sudaroma mokytojų metodinė taryba. Metodinei tarybai vadovauja Metodinės tarybos narių išrinktas pirmininkas. Metodinės tarybos veiklą koordinuoja direktoriaus pavaduotojas ugdymui.

39. Metodinės tarybos nariai yra ugdymo sričių mokomųjų dalykų mokytojų deleguoti atstovai.

40. Metodinės taryba:

40.1. nustato Gimnazijos mokytojų metodinės veiklos prioritetus;

40.2. inicijuoja pedagoginių inovacijų diegimą Gimnazijoje;

40.3. inicijuoja gerosios pedagoginės patirties sklaidą, bendradarbiavimą su mokytojų asociacijomis, kitomis nevyriausybinėmis organizacijomis, švietimo pagalbos įstaigomis;

40.4. prireikus vertina mokytojų metodinius darbus ir praktinę veiklą;

40.5. aptaria kvalifikacijos tobulinimo poreikius, nustato mokytojų kvalifikacijos tobulinimo prioritetus, juos derina su Gimnazijos veiklos tikslais;

40.6. teikia siūlymus Gimnazijos direktoriui dėl ugdymo turinio formavimo ir ugdymo organizavimo gerinimo;

40.7. dalijasi gerąja patirtimi, keičiasi informacija ir bendradarbiauja su kitų mokyklų metodinėmis tarybomis;

40.8. planuoja ugdymo turinį:

40.8.1. aptaria mokinių mokymosi poreikius ir susitaria dėl mokomųjų dalykų, dalykų modulių, pasirenkamųjų dalykų galimos pasiūlos;

40.8.2. atrenka, integruoja ir derina dalykų mokymo turinį;

40.8.3. susitaria dėl ilgalaikių ir trumpalaikių mokomųjų dalykų planų rengimo principų ir tvarkos;

40.8.4. parenka vadovėlius ir mokymo priemones, aptaria jų naudojimą;

40.8.5. įvertina ugdymo procese mokinių sukauptą patyrimą;

40.8.6. susitaria dėl mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo būdų;

40.8.7. konsultuojasi tarpusavyje, taip pat su švietimo pagalbos specialistais dėl specialiųjų poreikių mokinių ugdymo bendrosiose klasėse, pedagoginių problemų sprendimo būdų ir darbo metodikos;

40.8.8. dalyvauja vertinant mokinių pasiekimus, aptaria mokinių elgesio, jų lankomumo gerinimo, mokymosi krūvių optimalumo klausimus.

 

V SKYRIUS

GIMNAZIJOS SAVIVALDA

 

41. Gimnazijos savivaldos institucijos yra šios:

41.1. Gimnazijos taryba;

41.2. Mokytojų taryba;

41.3. Mokinių taryba.

42. Gimnazijos taryba – aukščiausioji Gimnazijos savivaldos institucija, atstovaujanti mokiniams, mokytojams, tėvams (globėjams, rūpintojams). Gimnazijos taryba padeda demokratiškai valdyti Gimnaziją, spręsti Gimnazijai aktualius klausimus.

43. Gimnazijos taryba sudaroma iš mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų), mokytojų, mokinių atstovų. Gimnazijos taryba sudaroma dviejų metų kadencijai. Gimnazijos tarybos narys gali būti renkamas ne daugiau nei dviem kadencijoms iš eilės. Gimnazijos direktorius negali būti Gimnazijos tarybos nariu.

44. Narius į Gimnazijos tarybą lygiomis dalimis atviru balsavimu renka: tris tėvus (globėjus, rūpintojus) – visuotinis tėvų susirinkimas, tris mokytojus – Mokytojų taryba, tris 5–8 klasių, I–IV gimnazijos klasių mokinius – Mokinių taryba. Nutrūkus Gimnazijos tarybos nario įgaliojimams pirma laiko, naujas tarybos narys renkamas šiame punkte nustatyta tvarka.

45. Gimnazijos tarybai vadovauja pirmininkas, išrinktas atviru balsavimu pirmajame Gimnazijos tarybos posėdyje. Šiame posėdyje išrenkamas Gimnazijos tarybos sekretorius.

46. Gimnazijos tarybos posėdžiai kviečiami ne rečiau kaip du kartus per metus. Gimnazijos tarybos pirmininkas kviečia Gimnazijos tarybos posėdžius. Jei jo nėra, įgaliojimus iš 1 / 3 išrinktų Gimnazijos tarybos narių gavęs Gimnazijos tarybos narys privalo sušaukti Gimnazijos tarybos posėdį, jei to raštu reikalauja ne mažiau kaip 1 / 3 išrinktų Gimnazijos tarybos narių. Kartu su reikalavimu pateikiami svarstytini klausimai. Esant būtinumui, Gimnazijos tarybos posėdžius gali inicijuoti ir Gimnazijos direktorius. Posėdis teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip 2 / 3 Gimnazijos tarybos narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančiųjų balsų dauguma.

47. Be Gimnazijos tarybos narių į posėdį gali būti kviečiami socialiniai partneriai, rėmėjai, bendruomenės nariai, nesantys Gimnazijos tarybos nariais.

48. Gimnazijos taryba:

48.1. vertina Gimnazijos vadovo metų veiklos ataskaitą;

48.2. teikia siūlymus dėl Gimnazijos strateginių tikslų, uždavinių ir jų įgyvendinimo priemonių;

48.3. pritaria Gimnazijos strateginiam planui, metiniam Gimnazijos veiklos planui, Nuostatams, kitiems Gimnazijos veiklą reglamentuojantiems dokumentams, svarsto Gimnazijos darbo tvarkos taisykles;

48.4. teikia siūlymų Gimnazijos direktoriui dėl Nuostatų pakeitimo ar papildymo, Gimnazijos vidaus struktūros tobulinimo;

48.5. kolegialiai svarsto Gimnazijos lėšų naudojimo klausimus;

48.6. išklauso Gimnazijos metines veiklos ataskaitas ir teikia siūlymų Gimnazijos direktoriui dėl Gimnazijos veiklos tobulinimo;

48.7. teikia siūlymus dėl Gimnazijos materialinio aprūpinimo, veiklos tobulinimo;

48.8. svarsto mokytojų, mokinių ir tėvų (globėjų, rūpintojų) savivaldos institucijų ar Gimnazijos bendruomenės narių iniciatyvas ir teikia siūlymus Gimnazijos direktoriui;

48.9. teikia siūlymų dėl Gimnazijos darbo tobulinimo, saugių mokinių ugdymo ir darbo sąlygų sudarymo, talkina formuojant Gimnazijos materialinius, finansinius ir intelektinius išteklius;

48.10. svarsto ir kitus Gimnazijos veiklos organizavimo klausimus.

49. Gimnazijos tarybos nutarimai yra teisėti, jei jie neprieštarauja teisės aktams ir šiuose Nuostatuose nustatytai kompetencijai.

50. Gimnazijos taryba už savo veiklą vieną kartą per metus atsiskaito Gimnazijos bendruomenei.

51. Mokytojų taryba – nuolat veikianti Gimnazijos savivaldos institucija mokytojų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti bei ugdymo kokybei užtikrinti. Ją sudaro Gimnazijos direktorius, direktoriaus pavaduotojas ugdymui, visi Gimnazijoje dirbantys mokytojai, švietimo pagalbą teikiantys specialistai, bibliotekininkai, kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys asmenys.

52. Mokytojų tarybai vadovauja Gimnazijos direktorius.

53. Mokytojų tarybos posėdžius šaukia Gimnazijos direktorius. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja 2 / 3 Mokytojų tarybos narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvavusių narių balsų dauguma.

54. Mokytojų taryba:

54.1. aptaria praktinius švietimo organizavimo klausimus;

54.2. svarsto optimalių mokymosi sąlygų sudarymą, ugdymo turinio atnaujinimą;

54.3. analizuoja ugdymo planų, veiklos ir ugdymo programų realizavimą;

54.4. nustato bendrąją mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo, informacijos rinkimo, fiksavimo bei jos panaudojimo tvarką;

54.5. aprobuoja ugdymo turinio dalį, atitinkančią Mokyklos veiklos kryptis ir regiono švietimo nuostatas;

54.6. sprendžia mokinių sveikatos, mokymosi, poilsio, mitybos klausimus;

54.7. sprendžia kitus su mokinių ugdymu ir veikla susijusius klausimus;

54.8. svarsto ir priima nutarimus teisės aktuose ir Nuostatuose nustatytos kompetencijos arba Gimnazijos direktoriaus teikiamais klausimais.

55. Mokinių taryba – nuolat veikianti Gimnazijos mokinių savivaldos institucija. Mokinių tarybos nariai yra 5–8 klasių, I–IV Gimnazijos klasių atstovai, deleguoti klasių susirinkimų. Iš kiekvienos klasės deleguojama ne mažiau kaip po 2 atstovus. Mokinių tarybai vadovauja Mokinių tarybos narių išrinktas pirmininkas. Mokinių tarybos sudėtį kasmet tvirtina Gimnazijos direktorius. Mokinių tarybos susirinkimas teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip pusė Mokinių tarybos narių. Nutarimai priimami susirinkime dalyvavusių narių balsų dauguma, kai dalyvauja ne mažiau kaip pusė visų Mokinių tarybos narių.

56. Mokinių taryba:

56.1. inicijuoja ir padeda organizuoti Gimnazijos renginius, akcijas, vykdyti prevencines programas;

56.2. teikia siūlymus dėl ugdymo organizavimo, vaikų neformaliojo švietimo programų plėtros, socialinės veiklos;

56.3. organizuoja savanorių judėjimą;

56.4. dalyvauja rengiant Gimnazijos veiklą reglamentuojančius dokumentus;

56.5. svarsto Gimnazijos direktoriaus teikiamus klausimus;

56.6. susitaria dėl Mokinių tarybos veiklos organizavimo;

56.7. deleguoja narius į Gimnazijos tarybą.

57. Mokinių ugdymo organizavimo, elgesio, lankomumo, saugumo užtikrinimo ir kitais mokiniams ir jų tėvams (globėjams, rūpintojams) aktualiais klausimais Gimnazijos direktorius gali organizuoti klasių mokinių ir mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) pasitarimus.

 

VI SKYRIUS

DARBUOTOJŲ PRIĖMIMAS Į DARBĄ, JŲ DARBO APMOKĖJIMO

TVARKA IR ATESTACIJA

 

58. Darbuotojai į darbą Gimnazijoje priimami ir atleidžiami iš jo Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

59. Gimnazijos darbuotojams už darbą mokoma Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

60. Gimnazijos direktorius, direktoriaus pavaduotojas ugdymui, mokytojai ir švietimo pagalbą teikiantys specialistai kvalifikaciją tobulina švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka. Mokytojai bei švietimo pagalbos specialistai atestuojasi švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka.

 

VII SKYRIUS

GIMNAZIJOS TURTAS, LĖŠOS, JŲ NAUDOJIMO TVARKA, FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ IR MOKYKLOS VEIKLOS PRIEŽIŪRA

 

61. Gimnazija patikėjimo ar kita teise perduotą Savivaldybės turtą valdo, naudoja ir disponuoja juo pagal įstatymus Savivaldybės tarybos sprendimų nustatyta tvarka.

62. Gimnazijos lėšos:

62.1. valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų Savivaldybės biudžetui skirtos lėšos ir Savivaldybės biudžeto lėšos, skiriamos pagal patvirtintas sąmatas;

62.2. Gimnazijos pajamos už teikiamas paslaugas;

62.3. fondų, organizacijų, kitų juridinių ir fizinių asmenų dovanotos ar kitaip teisėtais būdais perduotos lėšos, tikslinės paskirties lėšos pagal pavedimus;

62.4. kitos teisėtu būdu įgytos lėšos.

63. Lėšos naudojamos teisės aktų nustatyta tvarka.

64. Gimnazija buhalterinę apskaitą organizuoja ir finansinę atskaitomybę tvarko teisės aktų nustatyta tvarka.

65. Gimnazijos finansinė veikla kontroliuojama teisės aktų nustatyta tvarka.

66. Gimnazijos veiklos priežiūrą atlieka Savivaldybės vykdomoji institucija, prireikus pasitelkiami išoriniai vertintojai.

VIII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

67. Gimnazija turi interneto svetainę, atitinkančią teisės aktų nustatytus reikalavimus, kurioje nuolat pateikiama ir atnaujinama informacija visuomenei apie Gimnazijos veiklą.

68. Gimnazijos interneto svetainėje ir kitose visuomenės informavimo priemonėse skelbiama informacija apie Gimnazijos vykdomas formaliojo ir neformaliojo švietimo programas, jų pasirinkimo galimybes, priėmimo sąlygas, mokamas paslaugas, mokytojų kvalifikaciją, veiklos kokybės įsivertinimo rezultatus ir išvadas, Gimnazijos bendruomenės tradicijas, pasiekimus ir kitas Gimnazijos vykdomas veiklas.

69. Gimnazijos direktoriui nesant darbe (sergant, išvykus į komandiruotę, atostogų metu) jo funkcijas atlieka direktoriaus pavaduotojas ugdymui.

70. Nuostatai keičiami ir papildomi Savivaldybės tarybos, Savivaldybės vykdomosios institucijos, Gimnazijos direktoriaus ar Gimnazijos tarybos iniciatyva.

71. Nuostatams, jų pakeitimams, papildymams pritaria mokyklos taryba, tvirtina Savivaldybės taryba.

72. Gimnazija registruojama teisės aktų nustatyta tvarka.

73. Gimnazija reorganizuojama, likviduojama ar pertvarkoma teisės aktų nustatyta tvarka.

74. Pasikeitus teisės aktams, reglamentuojantiems šiuose Nuostatuose išdėstytus klausimus, taikomos tų teisės aktų nuostatos.

75. Savivaldybės taryba vykdo teisės aktuose Gimnazijos savininkei priskirtas funkcijas. Jei Lietuvos Respublikos norminiai aktai ar Savivaldybės tarybos priimti teisės aktai nustato, kad atskiras Savivaldybės tarybos kompetencijos funkcijas gali vykdyti Savivaldybės administracijos direktorius, šias funkcijas vykdo administracijos direktorius be atskiro Nuostatų pakeitimo.

 

________________

PRITARTA

Gimnazijos tarybos

2019 m. balandžio 29 d. posėdžio

protokoliniu nutarimu Nr. 4