rajono nespalvotas

ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL ALYTAUS R. SIMNO SPECIALIOSIOS MOKYKLOS direktoriaus 2022 METŲ veiklos ATASKAITOS PATVIRTINIMO

 

2023 m. balandžio 6 d. Nr. K-24

Alytus

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo Nr. I-533 4, 12, 16, 20, 27, 29, 57 straipsnių ir trečiojo-1 skirsnio pavadinimo pakeitimo ir įstatymo papildymo 10-5 straipsniu įstatymo 10 straipsnio 2 dalimi, įgyvendindama Alytaus rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2007 m. gruodžio 14 d. sprendimu Nr. K-228 „Dėl Alytaus rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ (su pakeitimais), 214 punktą, Alytaus rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

Patvirtinti Alytaus r. Simno specialiosios mokyklos direktoriaus 2022 metų veiklos ataskaitą (pridedama).

 

 

Savivaldybės meras                                                                                   Algirdas Vrubliauskas


 

PATVIRTINTA

Alytaus rajono savivaldybės tarybos

2023 m. balandžio 6 d.

sprendimu Nr. K-24

 

ALYTAUS R. SIMNO SPECIALIOSIOS MOKYKLOS

DIREKTORIAUS 2022 METŲ VEIKLOS ATASKAITA

 

I SKYRIUS

STRATEGINIO VEIKLOS PLANO IR METINIO VEIKLOS PLANO ĮGYVENDINIMAS

 

Viešojo sektoriaus subjekto pavadinimas, kodas, buveinės adresas: pavadinimas – Alytaus r. Simno specialioji mokykla (toliau – mokykla) – kodas 190984347, buveinės adresas – Vytauto g. 20, Simnas, Alytaus r.

Viešojo sektoriaus subjekto, parengusio ataskaitą, pavadinimas, kodas, buveinės adresas: pavadinimas – Alytaus r. Simno specialioji mokykla (toliau – mokykla) – kodas 190984347, buveinės adresas – Vytauto g. 20, Simnas, Alytaus r.

Ataskaitinis laikotarpis – 2022 m. sausio 1 d. – 2022 m. gruodžio 31 d.

Ataskaitoje pateikiami duomenys išreiškiami Lietuvos Respublikos piniginiais vienetais – eurais.

Mokykla savo veiklą 2022 metais organizavo vadovaudamasi mokyklos 2022–2024 metų Strateginiu veiklos planu, 2021–2022 ir 2022–2023 mokslo metų Ugdymo planu, 2022 metų Veiklos planu bei kitais mokyklos veiklą ir jos mokinių ugdymą(si) reglamentuojančiais dokumentais ir jų redakcijomis.

Mokyklos strateginis tikslas – kurti pilietišką, išsilavinusią, kūrybišką, sveikai ir saugiai gyvenančią bendruomenę. Mokykla vykdo programą „Švietimo, sporto paslaugų tiekimas ir plėtra savivaldybės teritorijoje“. Programos tikslas – kokybiškas ugdymo proceso organizavimas ir saugios aplinkos kūrimas.

Mokymosi aplinkos, ugdymo proceso organizavimas.

Mokykloje dirba 19 darbuotojų – 11 pedagoginių ir 8 aptarnaujančio personalo darbuotojai. 3 specialieji pedagogai metodininkai, 1 vyresnysis specialusis pedagogas, 1 specialusis pedagogas, 1 vyresnysis auklėtojas ir 5 auklėtojai. Per 2022-uosius metus visi pedagoginiai darbuotojai tobulino dalykines ir bendrąsias kompetencijas dalyvaudami seminaruose ir nuotoliniuose mokymuose (442 val.). 1 mokytojas parengė tris kvalifikacijos tobulinimo programas ir vedė mokymus bei seminarus kolegoms bei Alytaus rajono ir miesto pedagogams. 1 mokytojas parengė kvalifikacijos tobulinimo programą ir vedė edukacinį renginį mokyklos ir Simno miesto bendruomenei.

Sukomplektuoti 4 jungtiniai klasių komplektai. 2022 m. sausio 1 d. mokėsi 28 mokiniai, 2022 m. gruodžio 31 d. – 21 mokinys. 1–2–4 klasėje – 5 mokiniai; 6–10 klasėse – 11 mokinių; socialinių įgūdžių ugdymo klasėje – 5 mokiniai. 1–10 specialiosiose lavinamosiose klasėse mokėsi mokiniai, turintys nežymų, vidutinį, žymų ir labai žymų intelekto sutrikimą ar kompleksinių negalių. Vienam mokiniui buvo skirtas namų mokymas. Mokėsi 1 mokinys iš Ukrainos. Mokiniai, baigę pagrindinio ugdymo individualizuotą programą, mokymąsi tęsia socialinių įgūdžių ugdymo klasėje arba profesinio mokymo įstaigose.

Socialinių įgūdžių ugdymo klasėje mokiniai ugdomi iki 21-erių metų (mokslo metus, kada sueina 21, mokinys turi teisę užbaigti).

Mokykloje mokėsi mokiniai iš Alytaus rajono ir miesto, Druskininkų rajono ir Lazdijų rajono savivaldybių.

Mokiniams buvo kuriama saugi fizinė, psichologinė, socialinė ir kultūrinė mokymosi aplinka, skiriamas dėmesys jų tarpusavio problemų sprendimui, emocinės savijautos atpažinimui, gerinimui. Siekėme sukurti jaukias ir artimas namų aplinkai gyvenimo, poilsio ir laisvalaikio sąlygas.

Programos tikslo pirmas uždavinys – sudaryti sąlygas ugdytis ir įgyti išsilavinimą pagal įvairias ugdymo programas.

Mokykla vykdo pradinio ir pagrindinio ugdymo individualizuotas programas bei socialinių įgūdžių ugdymo programą. Taip pat vykdomas neformalusis švietimas.

Mokiniai netestuojami ir nelaiko egzaminų, tačiau gavę mokyklos baigimo pažymėjimus gali tęsti mokslą profesinio mokymo įstaigose ir įgyti specialybę.

Duomenys apie mokinius, įgijusius išsilavinimą 2021–2022 m. m.

Pradinio ugdymo pažymėjimai

Pagrindinio ugdymo

(1 dalies) pažymėjimai

Pagrindinio ugdymo pažymėjimai

Vidurinio ugdymo pasiekimų pažymėjimai

2 mokiniai

1 mokinys

2 mokiniai

2 mokiniai

Mokykla nuoseklia, kryptinga veikla siekia tapti saugia, demokratiška, skaidria, atvira kaitai, kultūrinei įvairovei, kūrybinga, bendradarbiaujančia, užtikrinančia inovatyvų ir kokybišką ugdymo(si) procesą ir sąlygas tobulėti kiekvienam bendruomenės nariui.

Mokytojai organizavo pamokas / veiklas ne tik klasėse, mokyklos edukacinėse erdvėse, bet ir už mokyklos ribų. Pamokos buvo organizuojamos valgykloje, bibliotekoje, mokyklos kieme, viešosiose mokyklos erdvėse ir Simno miesto parke.

2022 m. buvo siekiama didinti mokymosi patrauklumą modernizuojant ugdymosi procesą, ugdymo procese naudojamą įrangą ir priemones, atitinkančias šiuolaikinius ugdymo reikalavimus, gerinant ugdymo(si) ir kitas aplinkas. Už mokymo lėšas, skirtas skaitmeninio ugdymo plėtrai (pagal DNR planą) įsigijome 64 „EMA“ skaitmenines licencijas mokytojams ir 1–10 bei socialinių įgūdžių ugdymo klasių mokiniams ir 1 kompiuterio komplektą. Visos mokytojų darbo vietos kompiuterizuotos, veikia belaidis Wi-fi internetas.

100 % panaudojome kultūros paso paslaugoms skirtas lėšas.

Mokykla reguliariai atlieka savo veiklų įsivertinimą. Įsivertinimo rezultatai naudojami rengiant metinį veiklos planą, ugdymo planą, strateginį veiklos planą. Metų pradžioje mokykla pildo ir teikia mokyklos pažangos anketą Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai.

Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupė 2022 metais atliko teminį mokyklos kokybės įsivertinimą „Aplinkos“.

AUKŠČIAUSIOS VERTĖS

ŽEMIAUSIOS VERTĖS

3.2 – Mokytojai informuoja mokinių tėvus apie mokinių mokymąsi, pasiekimus ir spragas. 4,0

1.7 – Per klasės tėvų susirinkimus, kitų susitikimų su mokytojais metu mūsų vaiko pasiekimai ir pažymiai nėra lyginami su kitų klasės mokinių pasiekimais ir pažymiais, o yra palyginami vaiko ankstesni pasiekimai su dabartiniais pasiekimais. 2,7

1.3 – Mokytojai tikslingai veda mokinius link savęs vertinimo ir savęs analizavimo. 3,8

1.2 – Informacija apie mūsų vaiko mokymąsi, pažangą bei pasiekimus, mokymosi spragas yra pateikiama laiku. 2,9

1.4 – Savo pamokas mokytojai organizuoja taip, kad visi besimokantieji būtų atitinkamai skatinami ir iš jų būtų reikalaujama pagal jų skirtingas sąlygas ir gabumus. 3,8

1.4 – Mokytojai laikosi vienodos vaiko pažangos ir pasiekimų vertinimo tvarkos. 3,0

Mokyklos taryba dalyvavo lėšų paskirstymo ir jų tikslingo panaudojimo procese, vykdė reguliarią turto ir lėšų naudojimo bei tausojimo kontrolę, rengė ataskaitas mokyklos bendruomenei.

Metodinėse grupėse mokytojai ir auklėtojai dalijosi gerąja praktine patirtimi apie mokinių motyvacijos ir atsakomybės stiprinimą, išmaniųjų technologijų taikymą pamokose ir po pamokų.

Darbo grupės parengė mokyklos strateginį veiklos planą, veiklos planą, iniciavo renginius, nustatyta tvarka inventorizavo mokyklos turtą.

Mokyklos Vaiko gerovės komisijos veikla.

2022 m. Mokyklos vaiko gerovės komisija (toliau – VGK) savo veiklą organizavo, vadovaudamasi veiklos planu. Komisija organizavo ir koordinavo prevencinį darbą, saugios ir palankios vaiko ugdymosi aplinkos kūrimą, orientuotą į asmenybės sėkmę, gerą savijautą, individualias vaiko galimybes atitinkančius ugdymosi pasiekimus.

Įvyko 7 posėdžiai, kuriuose buvo svarstomos mokytojų parengtos individualizuotos ugdymo programos mokiniams, analizuojami mokinių elgesio taisyklių pažeidimai ir numatomos priemonės jiems šalinti, atliktas pakartotinas 4 mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimas, aptarta 1, 5 klasių ir naujai atvykusių mokinių adaptacija ir patvirtintos jiems individualizuotos ugdymo programos I pusmečiui ir kitos aktualios iškilusios problemos.

 

VGK organizavo mokinių pakartotinį specialiųjų ugdymosi poreikių nustatymą, sudarė švietimo pagalbos gavėjų sąrašą ir jį suderino su Alytaus miesto pedagogine psichologine tarnyba.

Dalyvavo Simno seniūnijoje atvejo vadybininko organizuojamuose pasitarimuose dėl 3 mokinių šeimų problemų sprendimo būdų ir kompleksinės pagalbos teikimo.

 

2 mokiniai lankėsi pas psichologą Simno seniūnijoje.

 

Neformalaus švietimo ir popamokinės veiklos organizavimas.

Atsižvelgdami į mokinių poreikius vykdėme informacinių technologijų, technologinių ir sporto neformaliojo vaikų švietimo veiklas: „Technologijos ir kūrybiškumas“ – 4 savaitinės val. (lankė 19 mokinių), „Judam su kamuoliu“ – 2 savaitinės val. (lankė 21 mokinys), „Pynimas“ – 1 savaitinė val. (lankė 7 mokiniai), „Teatras“ – 3 savaitinės val. (lankė 12 mokinių). Neformaliojo švietimo veiklose dalyvavo 86 procentai mokinių. Nuo 2022 m. rugsėjo 1 d. vyko tik vienas neformaliojo švietimo būrelis „Teatras“ – 2 val. (lankė 8 mokiniai – 38 procentai). Dėl sumažėjusio mokinių skaičiaus trūko mokymo lėšų neformaliojo švietimo veikloms. Tačiau visos veiklos buvo organizuotos popamokiniu metu.

Laisvasis mokytojas vykdė neformalaus vaikų švietimo programą „Emocijų studija“.

Stiprintas bendruomenės narių bendradarbiavimas kuriant patrauklų mokyklos įvaizdį. Sėkmingai ir prasmingai tęsiamas bendradarbiavimas su socialiniais partneriais, organizuojamos bendros veiklos. Sudaryta nauja bendradarbiavimo sutartis su Traksėdžių Šilojų mokykla.

Įvyko tradiciniai kultūriniai renginiai: teatro studijos „Runa“ spektaklio „Rojaus paukščiai“ premjera, Gedulo ir Vilties diena, Rugsėjo 1-osios šventė, paminėta Mokytojo diena, vyko Rudenėlio šventė, Talentų šou, Neįgaliųjų diena, adventiniai ir kalėdiniai renginiai. Paminėtos valstybinės šventės: Sausio 13-oji, Vasario 16-oji ir Kovo 11-oji.

Dalyvavome V-ame Respublikiniame įtraukaus muzikavimo konkurse – festivalyje „Perliukai“ ir tapome laureatais (gauta Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministrės Monikos Navickienės padėka).

Gavome padėkas mokyklai už dalyvavimą pilietinėje iniciatyvoje – „Atmintis gyva, nes liudija“, Tolerancijos dienos paminėjimą.

Nepamokinių renginių metu mokiniai galėjo mėgautis įdomia veikla, atskleisti savo kūrybinius ir meninius gebėjimus.

Mokinių kūrybiniai darbai nuolat eksponuojami mokyklos „Vaikų darbų galerijoje“, saviraiškos stenduose.

Pedagogų ugdomi mokiniai pasiekė puikių rezultatų ne tik rajoniniuose bet ir respublikiniuose konkursuose, parodose. Mokiniai dalyvavo respublikinėje konferencijoje –virtualiajame festivalyje „Nešuosi Lietuvą savo širdyje“; šalies projekte – kūrybinių darbų virtualioje parodoje „Užgavėnių blynų receptai“ (gauta padėkos mokiniams); Lietuvos mokinių liaudies dailės konkurse „Sidabro vainikėlis IX“ (gauta padėkos mokiniams); respublikiniame nuotoliniame švietimo įstaigų projekte „Svečiuose pas pasaką“ (gauta padėkos mokiniams); respublikinėje kūrybinių darbų parodoje „Pasaulio paukščiai (gauta padėkos mokiniams); konkurse „Vandeniniai sveikinimai“ (gauta padėkos mokiniams, suvenyrai, kvietimas į apdovanojimų renginį); tarptautiniame projekte – kūrybinių darbų parodoje „Draugystės pynė. Mažųjų abėcėlė“ (gauta padėkos mokiniams); respublikinėje specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių darbų parodoje „Mano vaikystės raštuota pirštinė”  (gauta padėkos mokiniams); respublikinėje specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių virtualioje parodoje „Kuriu Kalėdas...“ (padėkos mokiniams); respublikinėje specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių virtualioje kūrybinių darbų parodoje „Kalėdinis burbulas 2022“ (padėkos mokiniams); respublikinėje specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių virtualioje meninėje kūrybos parodoje „Kalėdų spalvos“ (gauta padėkos mokiniams); parodoje „Žilvičio kelionė“. Su mokinių darbais dalyvavome „Simno kermošiuje“. Prisijungėme prie kalėdinių žaisliukų kūrimo akcijos „Namų jaukumas“, pagamintais nameliais papuošė Prezidentūros eglę.

Siekdami visuomenei skleisti informaciją apie specifinę mokyklos veiklą, dalyvaujame sveikatą stiprinančių mokyklų projekte „Aktyvi mokykla“, „Sveikatiados“ projekte, Specialiosios olimpiados organizuojamoje tarptautinėje programoje „Jaunieji atletai“, organizacijos „Gelbėkit vaikus“ inicijuotame Solidarumo bėgime Lietuvoje (gautos padėkos mokiniams ir darbuotojams), Lietuvos futbolo federacijos projekte „Pradinukų lyga“, Lietuvos Specialiosios olimpiados komiteto, masinio futbolo asociacijos ir Kauno rajono futbolo klubo „Hegelmann Litauen“ futbolininkų organizuotame renginyje „Ypatingos futbolo treniruotės – ypatingiems vaikams“. Vykdėme tarptautinį norvegų finansuojamą projektą „Raidos sutrikimų turinčių vaikų integracija per sportą“. Mokykla priklauso Sveikatą stiprinančių mokyklų tinklui, todėl vyksta daug renginių skirtų vaikų ir bendruomenės narių sveikatos stiprinimui.

Bibliotekininko veikla.

Mokyklos biblioteka vykdė kultūrinę, informacinę ir edukacinę funkcijas, fondais ir veikla dalyvavo ugdymo procese, sudarydama sąlygas mokiniams savarankiškai tobulėti. Biblioteka vykdė sistemingą kultūrinę-informacinę veiklą. Buvo eksponuojamos parodos: „Sausio 13-oji negyjanti žaizda“, „...O buvo taip“, „Mano didvyrių Lietuva“, „Atverkim širdis didžiam prisikėlimo stebuklui“, „Gedulo ir vilties diena: tremties liūdėjimai“, „Ką išmoksi, ant pečių nenešiosi“, Alkoholio ir rūkymo žala mūsų sveikatai“, „Nemoku rašyti suaugusiems“, „Stebuklingos kalėdos“, „Nieko brangesnio neturiu už Tave“. Suorganizuoti ir pravesti Nacionalinės bibliotekų savaitės renginiai, garsinio skaitymo valandėlės, kalėdiniai skaitiniai, edukacija „Kurkim Kalėdas kartu“.

Parengta ir pateikta Nacionalinei M. Mažvydo bibliotekai „Bibliotekos 2021 metų ataskaita“, tvarkoma bibliotekos dokumentacija: priėmimo ir nurašymo, apskaitos dokumentai. Dalyvauta bibliotekininkų kvalifikacijos tobulinimo renginiuose.

Sveikatos priežiūra.

Sveikatos priežiūros funkcijas mokykloje atliko Alytaus rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuro specialistai. Jų tikslas – padėti mokiniams saugoti ir stiprinti sveikatą organizuojant ir įgyvendinant priemones, susijusias su ligų ir traumų profilaktika; formuoti teisingą mokinių požiūrį į savo sveikatą ir ugdyti sveikos gyvensenos įgūdžius. Mokyklai priskirtas biuro specialistas vykdė veiklas pagal mokyklos ir biuro suderintą sveikatos ugdymo priemonių planą.

Materialinės bazės turtinimas, ūkinė veikla.

Programos įgyvendinimo rezultatas: efektyviai ir racionaliai panaudoti finansiniai ir žmogiškieji ištekliai komplektuojant klases, organizuojant specialiąją pedagoginę pagalbą bei specialųjį ugdymą, sudarytos sąlygos vaikų saviraiškai ir socializacijai.

Finansinę ir ūkinę veiklą mokykla planuoja rengdama mokymo lėšų, kitoms reikmėms finansuoti specialiosios tikslinės dotacijos lėšų sąmatas. Mokyklai skirtos lėšos buvo paskirstytos pagrindinėms mokyklos funkcijoms vykdyti. Iš viso 2022 metais mokyklos biudžetas sudarė 399202,21 €, iš jų mokymo lėšų – 224265,20 € (tame skaičiuje ugdymo nuostoliams kompensuoti 352,00 €, ugdymo pagalbos priemonėms 1100,00 €), valstybės biudžeto specialioji tikslinė dotacija – 190300,00 €, savivaldybės lėšos 7120,00 € ir pajamos už paslaugas – 1468,92 €.
            Vienam mokiniui per metus teko 8625,59 € mokymo lėšų ir 7649,57 € lėšų kitoms funkcijoms finansuoti (valstybės specialioji dotacija). 2022 metais gauta 437,64 € gyventojų pajamų mokesčio 1,2 % parama.
           

Visos mokyklai skirtos lėšos buvo panaudotos pagal paskirtį. Prekės, paslaugos ir darbai buvo perkami vadovaujantis Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 28 d.  įsakymu Nr. 1S-97 patvirtintu Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašu (su vėlesniais pakeitimais) ir Viešųjų pirkimų organizavimo ir vidaus kontrolės taisyklėmis patvirtintomis Alytaus r. Simno specialiosios mokyklos direktoriaus 2020 m. lapkričio 10 d. įsakymu Nr. V1-86 (1.6).

Nemokamas maitinimas mokiniams skiriamas vadovaujantis Mokinių, gyvenančių Alytaus rajono Simno specialiosios mokyklos bendrabutyje, maitinimo tvarkos aprašu, patvirtintu Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2010 m. rugsėjo 30 d. sprendimu Nr. K-309. Nuo mokesčio už maitinimą mokinių tėvai (globėjai, rūpintojai) atleidžiami jei mokiniui pedagoginė psichologinė tarnyba nustatė didelius ir labai didelius specialiuosius ugdymosi poreikius, kurio dalis yra intelekto sutrikimas.

Vykdydami programos tikslo antrąjį uždavinį – sudaryti saugias ir patogias sąlygas mokiniams pasiekti mokyklą, užtikrinti teisės aktų dėl mokinių pavėžėjimo įgyvendinimą, užtikrinome visų mokinių, gyvenančių toliau kaip 3 km nuo mokyklos pavėžėjimą mokykliniu autobusu. Mokinių pavėžėjimas organizuojamas pagal mokyklos direktoriaus įsakymu patvirtintą mokinių pavėžėjimo tvarką, kelionių maršrutus, tvarkaraščius ir mokinių sąrašus. Mokykloje yra vienas mokyklinis autobusas.

2022 metais mokykliniu autobusu pirmadieniais ir penktadieniais buvo pavežami iš / į namų (-us) 15 mokinių, gyvenančių toliau kaip 3 km nuo mokyklos. Mokiniai buvo vežami Lazdijų ir  Alytaus kryptimis (bendras maršruto ilgis – 435 km.).

Laukiami rezultatai.

Ø  Bus plėtojamas socialinių ir prevencinių veiklų įgyvendinimas.

Ø  Bus organizuota 15 pažintinių, kultūrinių ir meninių veiklų.    

Ø  100 procentu bus panaudotos lėšos skirtos Kultūros paso paslaugoms.

Ø  Bus turtinama materialinė bazė, modernizuojamos mokymo(si) aplinkos tikslingai naudojant IT lėšas.

Ø  Bus tobulinamas pamokos organizavimas, tikslingiau parenkant metodus ir priemones (pamokas vedant netradicinėse aplinkose, naudojant skaitmeninį ugdymo turinį ir  priemones). 

Ø  Bus tobulinamas bendravimas ir bendradarbiavimas su mokinių tėvais (globėjais).

Ø  Bus formuojamas patrauklus, šiuolaikiškas saugios mokyklos įvaizdis, veikla viešinama mokyklos internetinėje svetainėje www.spec.simnas.lm.lt, Facebook paskyroje, spaudoje, informaciniuose lankstinukuose.

 

 

II SKYRIUS

METŲ VEIKLOS UŽDUOTYS, REZULTATAI IR RODIKLIAI

1. Pagrindiniai praėjusių metų veiklos rezultatai

Metų užduotys (toliau – užduotys)

Siektini rezultatai

Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos)

Pasiekti rezultatai ir jų rodikliai

1.1. Tobulinti darbo funkcijas dokumentų rengimo srityje.

Vadovautis atnaujintais Vyriausybės nutarimais ir įstatymais rengiant mokyklos dokumentus.

Parengti mokyklos dokumentai atitinka įstatymus ir raštvedybos reikalavimus.

Visi mokyklos dokumentai peržiūrėti, parengti / atnaujinti vadovaujantis Vyriausybės ir archyvų naujausiais įstatymais (Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu, Dokumentų rengimo taisyklėmis, Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodykle ir Ikimokyklinio, priešmokyklinio, bendrojo ugdymo, kito vaikų neformaliojo ugdymo švietimo programas vykdančių švietimo įstaigų veiklos dokumentų saugojimo terminų rodykle) bei direktoriaus 2020 m gruodžio 23 d. įsakymu Nr. V1-103 (1.6) patvirtintu Mokyklos dokumentų valdymo tvarkos aprašu.

Dokumentai atitinka įstatymus ir raštvedybos reikalavimus. Susisteminti pagal veiklos sritis, mokyklos dokumentacijos planą. Dokumentai sutvarkyti pagal chronologines ribas bei saugojimo terminus ir sudėti saugojimui į mokyklos archyvą.

1.2. Tobulinti mokyklos dokumentacijos planą. 

Vadovaujantis atnaujintais Vyriausybės įstatymais, Lietuvos vyriausiojo archyvaro įsakymais ir atsižvelgiant į mokyklos darbuotojų pasiūlymus parengti atnaujintą mokyklos dokumentacijos planą.

Atlikti iki 2022 m. gruodžio 1 d.

 

Mokyklos dokumentacijos planas peržiūrėtas ir atnaujintas vadovaujantis naujausiais teisės aktais ir atsižvelgiant į mokyklos darbuotojų pasiūlymus.

2022 m. lapkričio 10 d. dokumentacijos planas suderintas su Alytaus rajono savivaldybės administracijos direktoriumi ir vyr. archyvaru bei patvirtintas mokyklos direktoriaus.

 

1.3. Pagal teisės aktuose nustatytą laiką atlikti mokyklos Vidaus kontrolės politikos priedų atnaujinimą.

 

Atnaujinti mokyklos Vidaus kontrolės priedus.

 

Atlikti iki 2022 m. gruodžio 31 d.

Peržiūrėti ir atnaujinti Vidaus kontrolės politikos priedai.

Atnaujintas Vidaus kontrolės įgyvendinimą Alytaus r. Simno specialiosios mokyklos reglamentuojančių dokumentų (tvarkos aprašų, taisyklių, darbo reglamentų, instrukcijų ir kt. dokumentų) sąrašas.  Parengtas Vidaus kontrolės politikos 10 priedas „Dokumentų istorija“ (2022-09-22 atnaujintas   Mokyklos darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos aprašas; 2022-10-06 –Mokyklos pripažinto nereikalingu arba netinkamu (negalimu) naudoti turto nurašymo, išardymo ir likvidavimo tvarkos aprašas).

 

2. Užduotys, neįvykdytos ar įvykdytos iš dalies dėl numatytų rizikų (jei tokių buvo)

Užduotys

Priežastys, rizikos

2.1.

 

 

3. Veiklos, kurios nebuvo planuotos ir nustatytos, bet įvykdytos

(pildoma, jei buvo atlikta papildomų, svarių įstaigos veiklos rezultatams)

Užduotys / veiklos

Poveikis švietimo įstaigos veiklai

 

 

 

 

 

 

 

4. Pakoreguotos praėjusių metų veiklos užduotys (jei tokių buvo) ir rezultatai

Užduotys

Siektini rezultatai

Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos)

Pasiekti rezultatai ir jų rodikliai

4.1.

 

 

 

4.2.

 

 

 

 

III SKYRIUS

GEBĖJIMŲ ATLIKTI PAREIGYBĖS APRAŠYME NUSTATYTAS FUNKCIJAS VERTINIMAS

 

5. Gebėjimų atlikti pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas vertinimas

(pildoma, aptariant ataskaitą)

 

Gebėjimų atlikti pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas vertinimo kriterijai

Pažymimas atitinkamas langelis:

4 – labai gerai

3 – gerai

2 – patenkinamai

1 – nepatenkinamai

Pareigybės aprašyme nustatytų funkcijų vykdymas, laikantis nustatytos tvarkos, tinkamu būdu

1 2 3 4þ

Pareigybės aprašyme nustatytų funkcijų vykdymas, atsižvelgiant į strateginius įstaigos tikslus

1 2 3 4þ

Tinkamas turimų žinių, gebėjimų ir įgūdžių panaudojimas, atliekant funkcijas ir siekiant rezultatų

1 2 3 4þ

PAŽYMIMAS LANGELIS, ATITINKANTIS GEBĖJIMŲ ATLIKTI PAREIGYBĖS APRAŠYME NUSTATYTAS FUNKCIJAS VERTINIMŲ VIDURKĮ

 

1 2 3 4þ

 

 

IV SKYRIUS

PASIEKTŲ REZULTATŲ VYKDANT UŽDUOTIS ĮSIVERTINIMAS IR KOMPETENCIJŲ TOBULINIMAS

 

6. Pasiektų rezultatų vykdant užduotis įsivertinimas

Užduočių įvykdymo aprašymas

Pažymimas atitinkamas langelis

6.1. Visos užduotys įvykdytos ir viršijo kai kuriuos sutartus vertinimo rodiklius

Labai gerai þ

 

6.2. Užduotys iš esmės įvykdytos arba viena neįvykdyta pagal sutartus vertinimo rodiklius

Gerai   □

6.3. Įvykdyta ne mažiau kaip pusė užduočių pagal sutartus vertinimo rodiklius

Patenkinamai

6.4. Pusė ar daugiau užduotys neįvykdyta pagal sutartus vertinimo rodiklius

Nepatenkinamai

 

7. Kompetencijos, kurias norėtų tobulinti

7.1. Tobulinti kompetencijas dirbant švietimo valdymo informacinėje sistemoje.

 

V SKYRIUS

KITŲ METŲ VEIKLOS UŽDUOTYS, REZULTATAI IR RODIKLIAI

 

8. Kitų metų užduotys

(nustatomos ne mažiau kaip 3 ir ne daugiau kaip 5 užduotys)

Užduotys

Siektini rezultatai

Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos)

8.1. Tobulinti ugdymo(si) virtualioje aplinkoje galimybes.

Didinamos ir tobulinamos ugdymo(si) virtualioje aplinkoje galimybės (naudojama EMA virtuali mokymosi aplinka).

Nemažiau kaip 65 proc. mokytojų ugdymo procese naudojasi EMA skaitmenine mokymosi aplinka ir

70 proc. mokinių EMA elektroninėmis pratybomis.

8.2. Mokinių asmenybių ūgties užtikrinimas.

Pamokos kokybės pažanga.

 

 

 

 

 

 

 

 

Neformaliojo švietimo ir popamokinės veiklos pasiūlos plėtra.

2023-12-31 d. konstatuojama, kad ne mažiau kaip 30 procentų pamokų atitinka šiuolaikiškai pamokai keliamus reikalavimus. Mokykloje aiškiai susitarta dėl mokytojų mokymosi vieniems iš kitų – užtikrinamas veiksmingas „Kolega-kolegai“ modelio realizavimas.

2023 m. neformaliojo švietimo valandos skiriamos ne mažiau kaip 3 skirtingų krypčių.

Kiekvienas mokytojas praveda ne mažiau kaip po du popamokinės veiklos renginius edukacinėse erdvėse.

8.3. Tobulinti individualios mokinio pažangos stebėjimo sistemą.

Laiku pastebėti ir nustatyti mokinio mokymosi sunkumus ir gebėjimus, suteikti pagalbą, numatyti priemones mokinio individualiai pažangai gerinti.

80 proc. pedagogų tobulins kvalifikaciją seminaruose, skirtuose mokinio individualios pažangos stebėjimui.

Mokinių tėvams ne mažiau kaip vieną kartą per pusmetį organizuojami individualūs susitikimai su mokytojais dėl mokinio ugdymosi rezultatų ir priemonių numatymą pažangai gerinti.

Pildomi mokinių asmeninės pažangos aplankai, teikiantys aiškią informaciją apie mokinio pasiekimus, individualias
galimybes ir lūkesčius.

8.4. Statistinių duomenų ir ataskaitų pateikimas ŠVIS.

 

Suvesti duomenys teisingi ir užtikrintas statistinių duomenų sąrašų atsiskaitymas Nacionalinei švietimo agentūrai.

Atlikta vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakyme „Dėl žinybinės statistikos“ nustatytais terminais ir tvarka.

 

9. Rizika, kuriai esant nustatytos užduotys gali būti neįvykdytos (aplinkybės, kurios gali turėti neigiamos įtakos įvykdyti šias užduotis)

(pildoma suderinus su švietimo įstaigos vadovu)

9.1. Teisės aktų pasikeitimai arba jų priėmimo vėlavimas.

9.2. Nedarbingumas ir kiti veiksniai, turintys įtakos žmogiškiesiems ištekliams.

 

VI SKYRIUS

VERTINIMO PAGRINDIMAS IR SIŪLYMAI

10. Įvertinimas, jo pagrindimas ir siūlymai: _________________________________________

_______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________ __________

(mokykloje – mokyklos tarybos         (parašas)                   (vardas ir pavardė)                        (data)

įgaliotas asmuo, švietimo pagalbos įstaigoje –

savivaldos institucijos įgaliotas asmuo

/darbuotojų atstovavimą įgyvendinantis asmuo)

 

11. Įvertinimas, jo pagrindimas ir siūlymai: 2022 metų veiklą vertinu labai gerai

 

Meras                                                                                 Algirdas Vrubliauskas             

______________________              __________                 _________________           __________

(valstybinės švietimo įstaigos savininko  (parašas) (vardas ir pavardė)                              (data)

teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos

(dalyvių susirinkimo) įgalioto asmens pareigos;

savivaldybės švietimo įstaigos atveju – meras)

Galutinis metų veiklos ataskaitos įvertinimas labai gerai

 

Susipažinau

Sekretorė, vykdanti direktoriaus funkcijas Vida Čižauskienė

____________________________             __________    ____________

(švietimo įstaigos vadovo pareigos)              (parašas)              (vardas ir pavardė)                 (data)

part_e5c9c2cb82e84e94be3f7ffc73976b77_end