LIETUVOS RESPUBLIKOS
SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO 2003 M. GRUODŽIO 22 D. ĮSAKYMO NR. A1-213 „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2015 m. lapkričio 9 d. Nr. A1-630
Vilnius
P a k e i č i u Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos darbo reglamentą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2003 m. gruodžio 22 d. įsakymu Nr. A1-213 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“ ir išdėstau 145 punktą taip:
„145. Visi užregistruoti gauti dokumentai, išskyrus nurodytus ministerijos kanclerio potvarkyje, reglamentuojančiame dokumentų paskirstymą administracijos padaliniams, yra perduodami ministerijos kancleriui. Ministerijos kancleris savo rezoliucija paskirsto visus ministerijos gaunamus dokumentus pagal jam nustatytas administravimo sritis arba perduoda pagal ministro nustatytas veiklos sritis viceministrams, kurie nukreipia dokumentus vykdyti atsakingiems administracijos padaliniams. Rezoliucijoje, be nurodomų dokumentų užduočių vykdytojų, gali būti trumpai išdėstoma, kaip spręsti dokumente keliamus klausimus, nurodomas užduoties įvykdymo terminas.
Dokumentų, perduotų tiesiogiai padaliniams, vykdymo terminus ir užduotis, vykdymo būdus dokumentų valdymo sistemoje „Sodas“ nustato tų padalinių vadovai.“