VILNIAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS MERAS

 

 

POTVARKIS

DĖL ĮSTAIGŲ TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS VILNIAUS RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS

APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2023 m. rugsėjo 18 d. Nr. M22-1183

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 12 punktu ir 25 straipsnio 5 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 1 ir 6 dalimis, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ 4 ir 22 punktais:

1.  T v i r t i n u  Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės Vilniaus rajono savivaldybėje tvarkos aprašą (pridedama).

2.  P r i p a ž į s t u netekusiu galios Vilniaus rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. lapkričio 29 d. įsakymą Nr. A27(1)-3140 „Dėl Vilniaus rajono savivaldybės teritorijoje teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“.

3. N u r o d a u  šį potvarkį paskelbti Teisės aktų registre ir Savivaldybės tinklalapyje.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                             Robert Duchnevič

 

 

PATVIRTINTA

Vilniaus rajono savivaldybės mero

2023 m. rugsėjo 18 d. potvarkiu Nr. M22-1183

 

ĮSTAIGŲ TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS VILNIAUS RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės Vilniaus rajono savivaldybėje tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja įstaigų, veikiančių Vilniaus rajono savivaldybės teritorijoje arba teikiančių Vilniaus rajono savivaldybės gyventojams akredituotos socialinės priežiūros paslaugas (toliau – Įstaiga) kokybės kontrolės organizavimo ir vykdymo, įstaigų konsultavimo tvarką.

2Tvarkos aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu (toliau – Įstatymas), Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Akreditavimo tvarkos aprašas), Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais ir rekomendacijomis, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“ ir Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“ (toliau – Socialinės priežiūros reikalavimai).

3.  Akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tikslas – užtikrinti ir gerinti Įstaigos teikiamų socialinės priežiūros paslaugų kokybę bei formuoti bendrą keliamų reikalavimų taikymo praktiką Vilniaus rajono savivaldybėje (toliau – Savivaldybė).

4Įstaigos teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolę Savivaldybėje vykdo Savivaldybės administracijos Socialinių paslaugų šeimai ir vaikui skyrius ir Socialinės rūpybos skyrius (toliau – Skyriai).

5.  Akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolė atliekama vadovaujantis etikos, teisingumo, bendradarbiavimo ir nešališkumo principais.

6.  Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių įstaigų veiklą, susijusių su akredituotos socialinės priežiūros teikimu, sąvokas.

 

II SKYRIUS

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS VERTINIMO ORGANIZAVIMAS

 

7Akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimas Įstaigos lygmeniu atliekamas ne rečiau kaip 1 kartą per tris metus nuo teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo dienos. Skyriai neatlieka Įstaigos planinio vertinimo, jeigu nėra praėję 6 mėnesiai po priimto sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo (netaikoma neplaniniams vertinimams).

8.    Akredituotos socialinės priežiūros kokybę Skyriai vertina atlikdami Įstaigos planinius ir neplaninius vertinimus paslaugų teikimo vietoje ir / ar nuotoliniu būdu.

9Apie numatomą vykdyti planinį vertinimą Įstaigos vadovui arba kitam atsakingam asmeniui pranešama raštu per elektroninio ryšio priemones likus ne mažiau kaip 5 darbo dienoms iki numatomo atlikti vertinimo pradžios (netaikoma neplaniniams vertinimams). Įstaigai siunčiamame rašte, kuri pasirašo Skyrių vedėjai, nurodoma: atliekamo vertinimo vietoje data, vertinimo tikslas, pagrindas, kokius dokumentus Įstaiga privalo pateikti ir kita būtina informacija (pagal poreikį). 

10Planinis vertinimas gali būti atšauktas, pakeista jo data arba gali būti atliekamas nuotoliniu būdu dėl svarbių iš anksto nenumatytų aplinkybių. Skyrių atsakingi darbuotojai, nedelsiant, bet ne vėliau kaip kitą darbo dieną, raštu informuoja Įstaigą apie pokyčius.

11Skyriai turi teisę su Įstaiga nesuderintu laiku atlikti neplaninį Įstaigos vertinimą.

12Neplaninis Įstaigos vertinimas atliekamas šiais atvejais:

12.1. gavus valstybės ar Savivaldybės institucijos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti Įstaigos vertinimą;

12.2. gavus fizinio ar juridinio asmens motyvuotą ar teisiškai pagrįstą raštišką pranešimą apie galimai neteisėtai, nekokybiškai teikiamas paslaugas;

12.3. turint informacijos ar kilus pagrįstų įtarimų dėl Įstaigos veiklos, kuri gali neatitikti akredituotai socialinei priežiūrai keliamų atitikties reikalavimų;

12.4. siekiant užtikrinti, kad būtų pašalinti ankstesnio vertinimo metu nustatyti pažeidimai.

 

 

III SKYRIUS

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS VERTINIMO VYKDYMAS

 

13Įstaigos akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimas apima Įstaigos teikiamų paslaugų stebėseną, konsultavimą ir kitų prevencinių veiksmų, skirtų užkirsti kelią galimiems teisės aktų pažeidimams, atlikimą, išvadų ir rekomendacijų dėl kokybės gerinimo pateikimą (pagal poreikį).

14Įstaiga atlieka kiekvienos teikiamos akredituotos socialinės priežiūros paslaugos teikimo atitikties reikalavimams ir rekomendacijoms įsivertinimą – iki kiekvienų metų vasario 1 d., užpildo  klausimyną (Tvarkos aprašo 1 priedas) ir iki kiekvienų metų vasario 15 d., perduoda Skyriams.

15.  Įstaigos vertinimą atlieka Skyrių atsakingi darbuotojai. Į akredituotos socialinės priežiūros teikimo stebėseną gali būti pakviesti skėtinių nacionalinių nevyriausybinių organizacijų atstovai.

16.  Skyrių atsakingi darbuotojai, prieš atliekant Įstaigos planinį arba neplaninį vertinimą, su Skyrių vedėjais žodžiu suderina apsilankymo Įstaigoje Tvarkos aprašo 9 punkte nurodytus kriterijus.

17Jeigu numatomas Įstaigos vertinimas yra neplaninis, Skyrių atsakingi darbuotojai atvykus įteikia raštą Įstaigos vadovui ar kitam atsakingam asmeniui, kuriame nurodama: atliekamo vertinimo tikslas, pagrindas, kokius dokumentus Įstaiga privalo pateikti ir kita būtina informacija (pagal poreikį).

18Atliekant Įstaigos vertinimą, Skyrių atsakingi darbuotojai užpildo Akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimo aktą (toliau – vertinimo aktas) (Tvarkos aprašo 2 priedas).

19.  Skyrių atsakingi darbuotojai, atlikdami Įstaigos vertinimą, tikrina ar Įstaiga, teikdama akredituotą socialinę priežiūrą, laikosi paslaugų teikimą reglamentuojančių teisės aktų bei rekomendacijų, susipažįsta su paslaugų gavėjų bylomis ir individualiais pagalbos planais, kitais dokumentais bei informacija.

20Skyriai, atlikdami Įstaigos vertinimą, turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į valstybės, Savivaldybės įstaigas, kitas institucijas bei paslaugų gavėjus dėl informacijos apie jos teikiamas paslaugas gavimo.

21Skyriai, atlikę vertinimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų parengia ir įstaigai elektroniniu paštu išsiunčia susipažinti vertinimo aktą. Vertinimo akte turi būti pateikta vertinimo metu surinkta ir apibendrinta informacija pagal vertinimo kriterijus, nurodytos išvados.

22.  Įstaiga, gavusi vertinimo aktą, susipažįsta su juo ir per Skyrių atsakingų darbuotojų, nustatytą terminą, bet ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo vertinimo akto gavimo dienos, raštu pateikia Skyriams informaciją apie veiksmus (priemones), kurių ėmėsi ar planuoja imtis nustatytų pažeidimų pašalinimui ar vykdydama pateiktas rekomendacijas.

23.  Skyriai per 10 darbo dienų nuo informacijos apie pažeidimų pašalinimą gavimo dienos įvertina, ar Įstaiga įvykdė rekomendacijas, ir apie tai pažymi vertinimo akte.

24.  Skyriai, nustatę teisės aktų pažeidimus ar neatitiktį teisės aktų reikalavimams, gali pagal kompetenciją inicijuoti poveikio priemonių taikymą (vadovaujantis Vilniaus rajono savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Vilniaus rajono savivaldybės mero 2023-08-24 potvarkiu Nr. M22-995, 16 punktu, sustabdyti ar panaikinti teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą).

25Įstaigai rekomenduojama ne rečiau kaip kartą per kalendorinius metus atlikti paslaugas teikiančių darbuotojų (Tvarkos aprašo 3 priedas), paslaugų gavėjų (artimųjų) anketinę apklausą (Tvarkos aprašo 4 priedas). Respondentų imtis – ne mažiau kaip 50 procentų socialinių paslaugų gavėjų iš kiekvienos Įstaigos. Apklausiamų artimųjų skaičius – pagal galimybes. Respondentai atrenkami atsitiktine tvarka. Apklausa gali būti atliekama prašant užpildyti anketas tiesiogiai arba telefonu. Įstaiga paslaugas teikiančių darbuotojų, paslaugų gavėjų (artimųjų) vertinimo rezultatus pateikia susipažinti Skyriams, jiems atliekant akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimą.

26Tvarkos aprašo 25 punktas netaikomas Įstaigoms, atliekančioms paslaugas teikiančių darbuotojų, paslaugų gavėjų (artimųjų) anketinę apklausą taikant Europos socialinių paslaugų kokybės užtikrinimo sistemą ar kitas apklausas.

 

IV SKYRIUS

ĮSTAIGŲ KONSULTAVIMAS

 

27Skyriai teikia Įstaigai konsultacijas, siekiant padėti laikytis teisės aktų reikalavimų.

28Konsultacijos yra teikiamos žodžiu Įstaigos veiklos vietoje arba raštu, atsakant į oficialų paklausimą, elektroniniu paštu, telefonu.

29Siekiant gerinti teikiamų konsultacijų kokybę ir identifikuoti konsultacijų metu kylančias problemas, Skyriai pagal poreikį organizuoja susitikimus, kuriuose aptariamos vykdytos Įstaigos konsultacijos.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

30.  Skyriai turi teisę gauti iš Įstaigos visą vertinimui reikalingą informaciją.

31Įstaiga atsako už vertinimo metu pateiktos informacijos teisingumą.

32Akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės dokumentai saugomi ir tvarkomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

_____________________________

 

 

Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės Vilniaus rajono savivaldybėje

tvarkos aprašo

1 priedas

 

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ TEIKIMO ATITIKTIES REIKALAVIMAMS IR REKOMENDACIJOMS ĮSIVERTINIMO KLAUSIMYNAS

 

 

 

Įstaigos pavadinimas

 

Vertinama socialinės priežiūros paslauga

 

Paslaugų gavėjų skaičius

 

Darbuotojų, teikiančių vertinamą socialinės priežiūros paslaugą, skaičius

 

Klausimyną pildęs asmuo

 

I.  BENDRI REIKALAVIMAI

Taip

1.

Ar paslaugos kokybė vertinama: (pažymėti vieną variantą)

1.   pirmą kartą?

 

2.   antrą kartą?

 

3.   daugiau kaip du kartus?

 

 

Taip

Ne

2.

Ar Įstaiga gauna grįžtamąjį ryšį iš visų suinteresuotų šalių (paslaugų gavėjų, partnerių, finansuotojų)?

 

 

3.

Ar Įstaiga užtikrina socialines paslaugas teikiančių darbuotojų darbo vietą ir darbo sąlygas?

 

 

Jei pažymėjote Taip, nurodykite, pagal kokius kriterijus vertinate:

(Jei pažymėjote Ne, pereikite prie II dalies)

4.

Ar Įstaiga sudaro sąlygas darbuotojams naudotis pagalbą teikiančiomis technologijomis (kompiuterine technika, relaksacijos priemonėmis, šviesos terapija, techninės pagalbos priemonėmis ir pan.)?

 

 

5.

Ar paslaugas teikiančių darbuotojų veikla yra kasmet peržiūrima (vertinami pasiekti planuoti uždaviniai)?

 

 

6.

Ar Įstaiga rūpinasi darbuotojų kvalifikacijos kėlimu?

1. kvalifikacijos kėlimą finansuoja Įstaiga;

2. visi darbuotojai kvalifikaciją kelia kasmet, laikydamiesi teisės aktuose nustatytų reikalavimų;

 

 

 

 

 

II. DALYVAVIMAS IR TEISIŲ SUTEIKIMAS (PARTNERYSTĖ)

Taip

Ne

7.

Ar paslaugos gavėjai dalyvauja:

1.  planuojant individualias paslaugas?

2.  vertinant paslaugų kokybę?

 

 

 

 

 

8.

Ar Įstaiga sudaro sąlygas paslaugų gavėjui aktyviai dalyvauti paslaugos teikimo procese (savarankiškumo ugdymas)?

 

 

9.

Ar Įstaiga bendradarbiauja su kitomis organizacijomis?

 

 

III. PASLAUGOS TEIKIMAS IR TĘSTINUMO UŽTIKRINIMAS

Taip

Ne

10.

Ar Įstaiga pagal poreikį peržiūri teikiamos paslaugos sudėtį, ją koreguoja, atsižvelgdama į individualius klientų poreikius?

 

 

11.

Ar Įstaiga inicijuoja:

1. paslaugos gavėjo poreikio pakartotinį vertinimą?

2. paslaugų gavėjui teikiamų paslaugų rūšies keitimą?

 

 

 

 

 

12.

Ar Įstaiga užtikrina socialinės priežiūros paslaugos prieinamumą visiems, kuriems nustatytas poreikis? (Jei pažymėjote Ne, nurodykite priežastis)

...................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

 

IV. VEIKLOS REZULTATAI IR KOKYBĖS GERINIMAS

Taip

Ne

13.

Ar Įstaiga vertina savo veiklos rezultatus?

 

 

14.

Ar Įstaiga yra paskyrusi asmenį, atsakingą už teikiamos paslaugos kokybę?

 

 

15.

Ar Įstaiga turi savo interneto svetainę?

 

 

16.

Ar Įstaiga turi dokumentais pagrįstą personalo atrankos procesą?

 

 

17.

Ar Įstaiga periodiškai analizuoja darbuotojų motyvaciją ir pasitenkinimą darbu?

 

 

18.

Ar Įstaigoje skatinama savanorystė?

 

 

19.

Ar Įstaiga turi patvirtintas procedūras, skirtas informacijos apie asmenis, kuriems teikiama paslauga, konfidencialumui užtikrinti?

 

 

20.

Ar Įstaiga:

1.   viešai pristato (viešina) pasiektus bendrus veiklos rezultatus?

2.   viešina informaciją apie teikiamas socialinės priežiūros paslaugas?

 

 

 

 

 

 

21.

Ar Įstaiga organizuoja apklausas ir įvertina pasitenkinimą teikiama paslauga suinteresuotų šalių:

1. paslaugos gavėjų?

2. paslaugos gavėjų artimųjų?

 

 

 

 

 

22.

Ar Įstaiga yra gavusi skundų dėl teikiamų paslaugų kokybės?

Jei pažymėjote Taip, parašykite, kokia tvarka skundai nagrinėjami

..................................................................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................................................................

 

 

 

23.

Ar įstaigoje organizuojami gerosios patirties sklaidos renginiai?

Jei pažymėjote Taip, nurodykite periodiškumą

..................................................................................................................................................................................................

 

 

 

 

 

Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės Vilniaus rajono savivaldybėje

tvarkos aprašo

2 priedas

 

ĮSTAIGOS TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS TEIKIMO ATITIKTIES REIKALAVIMAMS IR REKOMENDACIJOMS VERTINIMO AKTO FORMA

__________________________

Įstaigos pavadinimas

 

_______________ Nr. _________________

(data)

_____________________

Vieta

 

Vertinimo laikotarpis: nuo ________/________/________ iki _______/________/________

 

Vertinimo data: ________/________/________

Atliekamas vertinimas planinis neplaninis

__________________________________________________________________________

[įrašykite priežastį, dėl kurios organizuojamas neplaninis Įstaigos veiklos vertinimas]

 

Įstaigos kontaktai:

Adresas ___________________________________________________________________

Telefono Nr. ______________________________________________

El. pašto adresas __________________________________________________

 

Vertinime dalyvavo Įstaigos atstovas (-ai)

(pareigos, vardas ir pavardė) ___________________________________________________________________________________      

(pareigos, vardas ir pavardė) ____________________________________________________________________________________

 

Nacionalinės nevyriausybinių organizacijų atstovas (pareigos, vardas ir pavardė) __________________________________________

Eil.

Nr.

Vertinimo kriterijus

Vertinimo turinys

Atitiktis reikalavimams (rekomendacijoms):

taip / ne / iš dalies / netaikoma

Dokumentas pateiktas/

dokumentą atsisakyta pateikti/ dokumento neturi

Pastabos /

rekomendacijos

1.

Paslaugos (-ų) gavėjai

Paslaugos gavėjų skaičius atitinka nustatytą paslaugos gavėjų skaičių

 

 

 

 

 

Vertinamas asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikis

 

 

 

 

 

Formuojamos paslaugos gavėjų asmens bylos, segama visa informacija susijusi su teikiama paslauga

 

 

 

2.

Paslaugos (-ų) teikimas

Įstaigos vidaus tvarkos taisyklės (turi būti nustatyti Įstaigos darbuotojų elgesio Įstaigoje reikalavimai, buvimo Įstaigoje normos, teisės ir pareigos, tarpusavio santykius, apibrėžiančios Įstaigos darbuotojų, akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavėjų, teisės ir pareigos) *

 

 

 

 

 

Laisva forma pildomas Įstaigą lankančių asmenų registracijos žurnalas *

 

 

 

 

 

Parengti individualūs paslaugų gavėjų planai

 

 

 

 

 

Parengti Įstaigos metiniai veiklos planai *

 

 

 

 

 

Paslaugų sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų katalogą

 

 

 

 

 

Vykdoma vidinė kontrolė, atliekamas savęs įsivertinimas, paslaugų gavėjų kokybės vertinimas

 

 

 

 

 

Sudaromos paslaugos teikimo sutartys tarp paslaugos gavėjo ir Įstaigos

 

 

 

 

 

Informacija įvedama į Socialinės paramos informacinę sistemą **

 

 

 

3.

Teikiantis paslaugą (-as) personalas

Įstaigoje patvirtintas pareigybių sąrašas

 

 

 

 

 

Patvirtinti įstaigos darbuotojų pareigybių aprašymai

 

 

 

 

 

Įstaigoje su darbuotojais sudarytos darbo sutartys

 

 

 

 

 

Įstaigoje sudaryti darbuotojų darbo grafikai

 

 

 

 

 

Pažymos iš Įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro, patvirtinančios, kad asmuo nėra teistas už nusikaltimus, nurodytus Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo 30 straipsnio 1 dalyje *

 

 

 

4.

Paslaugos (-ų) teikimo vieta

Patalpos tvarkingos, tinkamai apšviestos, saugios, pritaikytos asmenims su negalia

 

 

 

 

 

Dokumentai, dėl patalpų (jei paslaugoms teikti jos būtinos), kuriose teikiama akredituota socialinė priežiūra, atitikties priešgaisrinės saugos, darbo saugos bei higienos reikalavimams

 

 

 

 

 

Įstaiga turi ne mažiau nei dvi patalpas, kuriose teikiama akredituota socialinės priežiūros paslauga*

 

 

 

5.

Paslaugos (-ų) viešinimas

Paslaugos viešinamos įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, socialiniuose tinkluose, spaudoje, informacinėse lentose ir pan.)

 

 

 

6.

Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas

Paslaugos gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugos gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo

 

 

 

*– taikoma vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugoms.

** – taikoma savivaldybės biudžetinėms įstaigoms.

 

Išvados:__________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

 

Tikrinimą atliko:

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                                                           (parašas)                                                   (vardas, pavardė)

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                                                           (parašas)                                                   (vardas, pavardė)

 

Įstaiga įvykdė / neįvykdė rekomendacijas.

________________________________________________________________________________________________________________________

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)

 

Pakartotinio patikrinimo data _____________

 

Įstaigų teikiamos

akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės Vilniaus rajono savivaldybėje tvarkos aprašo

3 priedas

 

AKREDITUOTAS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGAS TEIKIANČIŲ DARBUOTOJŲ APKLAUSOS ANKETA

 

Anketa – anoniminė. Prašome atsakyti į pateiktus klausimus – tinkamą atsakymą pažymėti C.

 

 

1. Prašome pažymėti labiausiai tinkamą atsakymą:

 

Vertinimo kriterijai

Taip

Iš dalies

Ne

Suteikiamos visos darbui reikalingos priemonės (darbų saugos priemonės, kanceliarinės ir ryšio priemonės, kompiuterinė įranga ir kt.)

 

 

 

Darbas organizuojamas (darbo grafikas, atostogos, pavadavimas ir kt.) pagal darbo sutartyje nurodytas sąlygas

 

 

 

Yra aiškūs darbo tikslai ir siekiami rezultatai

 

 

 

Organizuojant ir teikiant paslaugas glaudžiai bendradarbiaujama su kitais darbuotojais, įstaigos vadovais ir kitomis įstaigomis

 

 

 

Yra atsižvelgiama į Jūsų pateiktus pasiūlymus, gerinat darbo sąlygas ir paslaugų kokybę (jeigu tokių buvo)

 

 

 

 

2. Su kokiomis socialinėmis asmenų grupėmis dirbate (įrašykite):

__________________________________________________________________________________.

 

3. Ar Įstaigoje laikomasi nuostatos atsižvelgti į paslaugų gavėjo individualius poreikius, teikiant paslaugą:

□ visada; □ dažniausiai; □ pagal aplinkybes; □ retai; □ visai neatsižvelgiama

 

 

4. Su kokiais pagrindiniais sunkumais susiduriate darbe: ________________________________________________________________________________

 

 

 

 

5. Jūsų siūlymai ar rekomendacijos tobulinant socialinių paslaugų organizavimą ir teikimą Vilniaus rajono savivaldybėje:

_______________________________________________________________________________

 

_______________________________________________________________________________

 

Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės Vilniaus rajono savivaldybėje

tvarkos aprašo

4 priedas

 

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ GAVĖJO / PASLAUGŲ GAVĖJO ARTIMOJO APKLAUSOS ANKETA

 

 

 

1.   Jūsų amžius: □ iki 30 metų; □ 31–45 metų; □ 46–60 metų; □ 61 metų ir vyresni

 

2.   Kokios socialinės paslaugos Jums teikiamos (įrašykite):_____________________________

 

3.   Kiek laiko Jums teikiamos socialinės paslaugos:

□ trumpiau kaip metus;

□ nuo 1 iki 3 metų;

□ ilgiau kaip 3 metus.

 

4.   Apie galimybę gauti socialines paslaugas Jūs sužinojote iš:

□ seniūnijos ar Savivaldybės darbuotojų;

□ spaudos, televizijos;

□ pažįstamų / artimųjų;

□ medikų;

□ kitų ________________.

 

5.   Kiek laiko reikėjo laukti eilėje, kad gautumėte socialines paslaugas (įrašyti) _______________.

 

6.   Prašome pažymėti labiausiai tinkamą atsakymą:

 

Vertinimo kriterijai

Taip

Iš dalies

Ne

Ar sudėtinga pateikti prašymą socialinėms paslaugoms gauti?

 

 

 

Ar informacija apie socialines paslaugas yra prieinama ir aiški?

 

 

 

Ar teikiamos socialinės paslaugos padeda pagerinti Jūsų (artimųjų) gyvenimo kokybę?

 

 

 

Ar teikiamos socialinės paslaugos atitinka Jūsų lūkesčius?

 

 

 

Ar aiškios mokėjimo už teikiamas socialines paslaugas sąlygos?

 

 

 

Ar aiškios skundų ar pasiūlymų pateikimo galimybės?

 

 

 

Ar teikiant paslaugas atsižvelgiama į Jūsų prašymus / siūlymus?

 

 

 

Ar pasitikite paslaugas teikiančiu darbuotoju?

 

 

 

Ar paslaugas teikiantis darbuotojas yra mandagus ir atidus?

 

 

 

Ar iškilusios problemos, teikiant paslaugas, sprendžiamos operatyviai ir sėkmingai?