PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2022 M. LAPKRIČIO 23 D. ĮSAKYMO NR. AV-724 „DĖL SOCIALINIŲ IŠMOKŲ MOKĖJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2024 m. kovo 28 d. Nr. AV-129

Pakruojis

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 34 straipsnio 6 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos išmokų vaikams įstatymo 15 straipsniu, Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams 21, 22 straipsniu, Lietuvos Respublikos tikslinių kompensacijų įstatymo 6 ir 9 straipsniais,

pakeičiu Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. lapkričio 23 d.  įsakymu Nr. AV-724 „Dėl Socialinių išmokų mokėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ patvirtintą Socialinių išmokų mokėjimo tvarkos aprašą:

1. Pakeičiu 15 punktą ir jį išdėstau taip:

15. Suformuotos piniginės socialinės paramos, išmokų vaikams (išskyrus globos (rūpybos) išmokas) ir Materialinio nepritekliaus mažinimo programos Lietuvoje gavėjų bylos laikomos, tvarkomos ir archyvuojamos Pakruojo rajono savivaldybės administracijos seniūnijose. Visos kitos socialinių išmokų gavėjų bylos tvarkomos ir archyvuojamos Socialinės rūpybos skyriuje.“

2. Pripažįstu netekusiu galios 12 punktą.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                 Mindaugas Veliulis