LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

 

DĖL FINANSŲ MINISTRO 2008 M. VASARIO 20 D. ĮSAKYMO NR. 1K-066 „DĖL PROJEKTŲ ADMINISTRAVIMO IR FINANSAVIMO TAISYKLIŲ ĮGYVENDINIMO“ PAKEITIMO

 

2014 m. balandžio 23 d. Nr. 1K-120

Vilnius

 

P a k e i č i u Pavyzdinę viešojo pirkimo patikros lapo formą, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių įgyvendinimo“ ir išdėstau ją nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Finansų ministras                                                                                                        Rimantas Šadžius

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministro

2008 m. vasario 20 d. įsakymu

Nr. 1K-066

(Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. balandžio 23 d. įsakymo

Nr. 1K-120 redakcija)

 

(Pavyzdinė viešojo pirkimo patikros lapo forma)

 

(Įgyvendinančiosios institucijos pavadinimas)

 

VIEŠOJO PIRKIMO PATIKROS LAPAS

 

____________________ Nr.

(data)

 

BENDRIEJI DUOMENYS

 

Viešojo pirkimo patikros (toliau – patikra) tipas

Išankstinė patikra

Paskesnioji patikra

 

 

Išankstinė patikra pradėta

Iki viešojo pirkimo (toliau – pirkimas) pradžios

Iki pirkimo sutarties sudarymo

 

 

Patikros pradžios data

 

Patikros pabaigos data

 

 

Perkančiosios organizacijos pavadinimas

 

Juridinio asmens kodas

 

Patvirtinto valstybės ar regiono projektų sąrašo numeris

Pildoma, kai taikoma. Šiame laike nurodomas patvirtinto valstybės projektų sąrašo numeris, įsakymo, kuriuo patvirtintas projektų sąrašas, data ir numeris.

Valstybės ar regiono projekto pavadinimas

Pildoma, kai taikoma. Šiame lauke nurodomas projekto, kuriam įgyvendinti prašoma lėšų, pavadinimas.

Paraiškos ar projekto numeris

Pildoma, kai taikoma

Pirkimo pavadinimas

 

Pirkimo numeris

Pildoma, kai taikoma

Sudarytos pirkimo sutarties data ir numeris

Pildoma, kai taikoma

 

PIRKIMO VERTINIMAS

 

Eil. Nr.

Reikalavimai

Pildoma pagal patikros tipui tinkančius klausimus. Šis patikros lapas yra minimalių reikalavimų patikrinimą užtikrinantis patikros lapas.

Įgyvendinančiosios institucijos gali taikyti detalesnes, ar atrankines patikrų metodikas. Įgyvendinančioji institucija gali koreguoti patikros lapo formą, pvz., papildydama ją atitinkamais klausimais ir (ar) keisdama tikrinamų klausimų eiliškumą, išskaidydama klausimą į kelis klausimus, tačiau išsaugant patikros lapo apimtį.

Atitiktis reikalavimams

Taip

Ne

Neaktu-alu

Pastabos

1.

Ar pagrįstai pasirinktas pirkimo būdas? Ar pirkimui atlikti pagrįstai pasirinkta supaprastinta pirkimų tvarka (jei taikoma)?

 

 

 

 

2.

Jei pirkimui atlikti pasirinkta supaprastintų pirkimų tvarka, ar paskelbtos perkančiosios organizacijos supaprastintų pirkimų taisyklės?

 

 

 

 

3.

Jeigu atviram ar ribotam konkursui ar konkurenciniam dialogui pateikti pasiūlymai visi nepriimtini arba nevisiškai atitiko pirkimo dokumentuose nustatytus reikalavimus, o pirkimo sąlygos iš esmės nekeičiamos, ar į derybas kviečiami visi vykusiam atviram, ribotam konkursui ar konkurenciniam dialogui pasiūlymus pateikę tiekėjai, atitinkantys perkančiosios organizacijos nustatytus minimalius kvalifikacijos ir pasiūlymų pateikimo reikalavimus?

 

 

 

 

4.

Ar paslaugų pirkimą tęsiant neskelbiamų derybų būdu, į derybas pakviestas projekto konkurso laimėtojas arba visi laimėtojai (pirmąsias vietas užėmę dalyviai)?

 

 

 

 

5.

Jei supaprastinta tvarka atliekant pirkimą, apie kurį buvo skelbta, visi gauti pasiūlymai neatitiko pirkimo dokumentų reikalavimų arba buvo pasiūlytos per didelės perkančiajai organizacijai nepriimtinos kainos, o pirkimo sąlygos iš esmės nekeičiamos, ar į neskelbiamą pirkimą kviečiami visi pasiūlymus pateikę tiekėjai, atitinkantys perkančiosios organizacijos nustatytus minimalius kvalifikacijos reikalavimus?

 

 

 

 

6.

Ar pirkimo dokumentuose pateikta informacija sutampa su skelbimu apie pirkimą?

Tikrinama tik esminė, pirkimo rezultatui galimai turinti informacija.

 

 

 

 

7.

Ar informavimas apie pirkimą atitinka Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (toliau – VPĮ) ir su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų, reikalavimus, arba perkančiosios organizacijos patvirtintos supaprastintų pirkimų tvarkos reikalavimus?

 

 

 

 

8.

Ar pirkimo dokumentai tikslūs, aiškūs, be dviprasmybių, kad tiekėjai galėtų pateikti pasiūlymus, o perkančioji organizacija nupirkti tai, ko reikia?

 

 

 

 

9.

Ar perkančiosios organizacijos nustatyti minimalūs kandidatų ar dalyvių kvalifikacijos reikalavimai dirbtinai neriboja konkurencijos, yra pagrįsti ir proporcingi pirkimo objektui, tikslūs ir aiškūs?

 

 

 

 

10.

Ar techninė specifikacija parengta nediskriminuojant tiekėjų, nepažeidžiant konkurencijos ir VPĮ nustatytų pirkimų principų?

 

 

 

 

11.

Ar paraiškų ir pasiūlymų pateikimo terminai yra pagrįsti ir tinkamai apskaičiuoti nuo skelbimo apie pirkimą išsiuntimo paskelbti iš Viešųjų pirkimų tarnybos Europos Sąjungos oficialiajam leidiniui ar nuo kvietimo pateikti pasiūlymus išsiuntimo kandidatams dienos?

 

 

 

 

12.

Ar atsakymai į tiekėjo paklausimus siunčiami visiems kitiems tiekėjams, kuriems pateikti pirkimo dokumentai?

 

 

 

 

13.

Jei tikslinama paskelbta informacija, ar perkančioji organizacija atitinkamai patikslino skelbimą ir prireikus pratęsė pasiūlymų pateikimo terminą protingumo kriterijų atitinkančiam terminui, per kurį tiekėjai, rengdami pasiūlymus, galėtų atsižvelgti į patikslinimus?

 

 

 

 

14.

Ar pirkimą laimėjusio tiekėjo nebuvo prašoma, siūloma arba leidžiama pakeisti pasiūlymo, pateikto atviro ar riboto konkurso metu, ar galutinio pasiūlymo, pateikto konkurencinio dialogo ar derybų metu, esmės – pakeisti kainą arba padaryti kitų pakeitimų, dėl kurių pirkimo dokumentų reikalavimų neatitinkantis pasiūlymas taptų atitinkantis pirkimo dokumentų reikalavimus?

 

 

 

 

15.

Ar pirkimą laimėjusio tiekėjo kvalifikaciniai duomenys buvo vertinami vadovaujantis tiekėjams pateiktuose pirkimo dokumentuose nustatytais kriterijais ir procedūromis?

 

 

 

 

16.

Ar perkančioji organizacija priėmė sprendimus dėl kiekvieno tiekėjo kvalifikacinių duomenų ir kiekvienam iš jų raštu pranešė apie šio patikrinimo rezultatus, ar priimti sprendimai pagrindžiami?

 

 

 

 

17.

Ar prieš pasiūlymo atmetimą dėl tiekėjo neatitikimo kvalifikaciniams reikalavimams, tiekėjo buvo prašoma patikslinti pateiktus netikslius ar neišsamius duomenis apie kvalifikaciją?

 

 

 

 

18.

Ar perkančioji organizacija pasiūlymus vertino pagal tuos pačius kriterijus, kurie buvo nurodyti skelbime apie pirkimą ir pirkimo dokumentuose?

 

 

 

 

19.

Ar perkančioji organizacija pagrįstai atmetė pasiūlymus ir (ar) apie tai buvo tinkamai informuotas (–i) tiekėjas (–ai)?

Privalomai tikrinamas tik tų pasiūlymų atmetimo pagrįstumas, kurių neatmetus būtų pakitęs pirkimo rezultatas.

 

 

 

 

20.

Ar išnagrinėtos visos pretenzijos ir priimti motyvuoti sprendimai bei pranešta pretenziją pateikusiam tiekėjui?

 

 

 

 

21.

Ar sudaryta pirkimo sutartis atitinka laimėjusio tiekėjo pasiūlymo kainą ar derybų arba konkurencinio dialogo protokole ar po derybų arba konkurencinio dialogo pateiktame galutiniame pasiūlyme užfiksuotą galutinę derybų kainą ir pirkimo dokumentuose bei pasiūlyme nustatytas pirkimo sąlygas?

 

 

 

 

22.

Kiti reikalavimai (įgyvendinančiosios institucijos nuožiūra)

 

 

 

 

 

Apibendrinimas

 

 

 

 

 

Ar buvo nustatyta įtariamų viešojo pirkimo tvarkos pažeidimų, turėjusių įtakos pirkimo rezultatams?

 

 

 

 

 

_________________________________ ___________ __________________

(įgyvendinančiosios institucijos (parašas)                                (vardas ir pavardė)

darbuotojo pareigų pavadinimas)