ZARASŲ RAJONO SAVIVALDYBĖs ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL BUTŲ IR KITŲ PATALPŲ SAVININKŲ BENDRIJŲ VALDYMO ORGANŲ, JUNGTINĖS VEIKLOS SUTARTIMI ĮGALIOTŲ ASMENŲ IR ZARASŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS PASKIRTŲ BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ADMINISTRATORIŲ PRIEŽIŪROS IR KONTROLĖS GRAFIKO SUDARYMO KRITERIJŲ, PATIKRINIMŲ TVARKOS IR TRUKMĖS NUSTATYMO

 

2017 m. rugpjūčio 11 d. Nr. I2(6.70 E)-221

Zarasai

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir Zarasų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių, patvirtintų Zarasų rajono savivaldybės tarybos 2014 m. gruodžio 19 d. sprendimu Nr. T-240 „Dėl butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir Zarasų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių patvirtinimo“, 5.1 punktu:

1. Nustatau kriterijus, kuriais vadovaujantis sudaromas butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir Zarasų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių (toliau – valdytojai) veiklos kompleksinio planinio patikrinimo grafikas:

1.1. valdytojo veikla ir su ja susiję dokumentai daugiabučiame gyvenamajame name nebuvo tikrinti per paskutinius 3 metus;

1.2. daugiabučiai gyvenamieji namai, kurie pagal Nekilnojamojo turto registro duomenis turi 5 ar daugiau patalpų atrenkami atsitiktinės atrankos būdu;

1.3. jei valdytojas administruoja kelis ar daugiau namų, informacija apie jo veiklą tikrinama atsitiktinės atrankos būdu atrenkant ne mažiau kaip po 1 daugiabutį gyvenamąjį namą;

1.4. valdytojas turi atitikti bent vieną iš šio punkto pirmame, antrame ir trečiame papunkčiuose išvardytų kriterijų.

2. Nustatau kompleksinių planinių valdytojų veiklos patikrinimų tvarką:

2.1. pasibaigus kalendoriniams metams priežiūros ir kontrolės vykdytojas sudaro planuojamų tikrinti valdytojų sąrašą ir planinio kompleksinio valdytojų veiklos patikrinimo grafiką einamiesiems metams, kurį iki vasario 1 dienos patvirtina Zarasų rajono savivaldybės administracijos direktorius. Kompleksinis planinis valdytojų veiklos patikrinimo grafikas skelbiamas Zarasų rajono savivaldybės interneto svetainėje. Planuojamų tikrinti valdytojų sąrašas ir tikrinimo terminai gali keistis;

2.2. priežiūros ir kontrolės vykdytojas, prieš pradėdamas kompleksinį valdytojo veiklos patikrinimą, raštu ir / arba elektroniniu būdu informuoja valdytoją apie numatomą vykdyti patikrinimą ir nurodo atliekamo patikrinimo pagrindą. Pranešime nurodomas tikrinamų dokumentų sąrašas, kurį valdytojas turi pateikti;

2.3. valdytojas, gavęs Zarasų rajono savivaldybės administracijos pranešimą apie numatomą planinį kompleksinį patikrinimą, per 15 darbo dienų priežiūros ir kontrolės vykdytojui raštu ir / arba elektroniniu būdu privalo pateikti pranešime nurodytą informaciją ir dokumentus:

2.3.1. valdytojo paskyrimo ar išrinkimo dokumentą (paskyrimo aktas, susirinkimų protokolai, įstatai, Jungtinės veiklos sutartis, Juridinių asmenų registro, Nekilnojamojo turto registro išrašas);

2.3.2. butų ir kitų patalpų savininkų, bendrijos narių sąrašą;

2.3.3. bendrojo naudojimo objektų aprašą;

2.3.4. metinį namo priežiūros ūkinį ir finansinį planą;

2.3.5. ilgalaikį namo atnaujinimo planą;

2.3.6. kaupiamųjų lėšų namui atnaujinti sąskaitos sutartį;

2.3.7. informaciją (išrašą) apie sukauptų lėšų naudojimą už tikrinamą laikotarpį;

2.3.8. paslaugų ir rangos darbų pirkimo dokumentus (paslaugų ir rangos darbų pirkimo taisyklės, kai teisės aktai reikalauja nusistatyti pirkimo taisykles);

2.3.9. informaciją ar dokumentus apie per tikrinamą laikotarpį vykdytus pirkimus (sprendimas, sutartys, aktai, sąskaitos);

2.3.10. informaciją apie skelbimų lentas, interneto svetainę, taikomas informacijos pateikimo butų ir kitų patalpų savininkams priemones;

2.3.11. informaciją (duomenis) apie butų ir kitų patalpų savininkų rašytinius prašymus ir pretenzijas dėl informacijos teikimo;

2.3.12. metinę veiklos ataskaitą, jos pateikimo butų ir kitų patalpų savininkams duomenis;

2.3.13. informaciją apie per tikrinamą laikotarpį šauktus butų ir kitų patalpų savininkų, bendrijos narių susirinkimus ar balsavimą raštu (protokolas, dalyvių sąrašas, informacija (dokumentai) apie susirinkimo paskelbimą);

2.3.14. kitus priežiūros ir kontrolės vykdytojo nurodytus duomenis (dokumentų ir duomenų pateikimą Juridinių asmenų registrui ar Nekilnojamojo turto registrui, civilinės atsakomybės draudimą, įgaliotinių rinkimus ir kita).

2.4. Apie atliktą patikrinimą valdytojas informuojamas raštu ir / arba telefonu, elektroniniu paštu, ir kviečiamas pasirašyti daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų valdytojo veiklos patikrinimo aktą (toliau – aktas).

3. Nustatau, kad kompleksinių planinių valdytojų veiklos patikrinimų trukme laikomas laikotarpis nuo pranešimo valdytojui apie planuojamą atlikti patikrinimą išsiuntimo dienos iki valdytojo pranešimo raštu ir / arba elektroniniu būdu priežiūros ir kontrolės vykdytojui apie akte surašytų reikalavimų įvykdymą nustatytais terminais gavimo dienos. Rekomenduojama patikrinimo trukmė – ne ilgesnė nei 6 mėnesiai.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                         Ramūnas Keršys