ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS MERAS

 

POTVARKIS

DĖL FINANSINĖS PARAMOS TEIKIMO AUKŠTOS KVALIFIKACIJOS SPECIALISTAMS  KOMISIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO

 

2023 m. gegužės 30 d. Nr. M-348

Šiauliai

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 27 straipsnio 2 dalies 3, 26 punktais, įgyvendindamas Finansinės paramos skyrimo aukštos profesinės kvalifikacijos specialistams  tvarkos aprašo, patvirtinto Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2021 m. gruodžio 23 d. sprendimo Nr. T- 481 „Dėl Finansinės paramos skyrimo aukštos profesinės kvalifikacijos specialistams tvarkos aprašo patvirtinimo“ 1 punktą, 15 punktą,

t v i r t i n u  Finansinės paramos teikimo aukštos kvalifikacijos specialistams  komisijos darbo reglamentą (pridedama).

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                    Artūras Visockas


 

PATVIRTINTA

Šiaulių miesto savivaldybės mero

2023 m. gegužės 30 d. potvarkiu

Nr. M-348

 

 

FINANSINĖS PARAMOS TEIKIMO AUKŠTOS KVALIFIKACIJOS SPECIALISTAMS KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Finansinės paramos teikimo aukštos kvalifikacijos specialistams komisija (toliau – Komisija) sudaroma ir veikia vadovaudamasi Finansinės paramos skyrimo aukštos
profesinės kvalifikacijos specialistams tvarkos aprašo, patvirtinto Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2021 m. gruodžio 23 d. sprendimu Nr. T- 481 „Dėl Finansinės paramos skyrimo aukštos profesinės kvalifikacijos specialistams tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Aprašas), nuostatomis ir šiuo Komisijos darbo reglamentu.

2. Komisijos veikla grindžiama kolegialiu klausimų svarstymu ir sprendimų priėmimu.

3. Komisijos darbo reglamentas tvirtinamas ir keičiamas Šiaulių miesto savivaldybės mero (toliau – Savivaldybės meras) potvarkiu. Jo laikytis privalo visi Komisijos nariai.

4. Komisija savo sprendimus priima laikydamasi lygiateisiškumo, objektyvumo, nediskriminavimo ir skaidrumo principų.

5. Komisiją sudaro ne mažiau kaip 7 (septyni) nariai: trys iš Šiaulių miesto savivaldybės administracijos, vienas iš Savivaldybės, vienas iš Savivaldybės tarybos, vienas iš Užimtumo tarnybos Šiaulių skyriaus ir vienas iš Šiaulių prekybos, pramonės ir amatų rūmų.

6. Komisiją techniškai aptarnauja Šiaulių miesto savivaldybės administracijos Ekonomikos ir investicijų skyrius (toliau – Paramos administratorius).

 

II SKYRIUS

KOMISIJOS FUNKCIJOS IR DARBO TVARKA

 

7. Komisija atlieka šias funkcijas:

7.1. tvirtina profesijų, kurių darbuotojų trūksta Šiaulių mieste ir kurioms būtina aukšta profesinė kvalifikacija, sąrašą bei ne rečiau kaip kartą per metus jį atnaujina, kaip nurodyta Apraše.    

7.2. analizuoja specialisto pateiktą prašymą ir kitus dokumentus paramai gauti ir priima protokolinį siūlymą Savivaldybės merui skirti ar neskirti paramą;

7.3. vertina paramos lėšų panaudojimo metines ataskaitas;

7.4. kontroliuoja paramos lėšų naudojimą pagal paskirtį;

7.5. sprendžia dėl paramos skyrimo sustabdymo ir reikalavimo grąžinti paskirtą paramą;

7.6. turi teisę teikti pasiūlymus dėl Aprašo ar finansinės paramos sutarties formos pakeitimo;

7.7. atlieka kitas funkcijas, numatytas Apraše.

8. Komisijos posėdžiai organizuojami gavus specialisto prašymą (toliau – Prašymas) suteikti finansavimą taikant skatinimo priemonę. Prašymus Komisija turi įvertinti ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo gavimo dienos.

9. Komisijos pirmininkas arba, pirmininko pavedimu, Komisijos sekretorius organizuoja Komisijos posėdžius. Nedalyvaujant Komisijos pirmininkui, jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko pavaduotojas. Apie planuojamus rengti posėdžius visiems Komisijos nariams praneša Komisijos sekretorius raštu arba elektroniniu būdu ne vėliau kaip prieš 2 darbo dienas. Komisijos posėdžiai gali būti organizuojami ir nuotoliniu būdu.

10. Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja daugiau kaip pusė jos narių. Komisijos narys, negalintis atvykti į posėdį, apie tai ne vėliau kaip prieš 1 darbo dieną iki Komisijos posėdžio turi pranešti Komisijos sekretoriui arba Komisijos pirmininkui elektroniniu paštu arba raštu. Komisijos narys, negalintis dalyvauti posėdyje, turi teisę, susipažinęs su pateikta medžiaga, iš anksto raštu balsuoti dėl kiekvieno posėdžio darbotvarkės klausimo. Komisijos nario balsavimas iš anksto raštu įskaitomas į posėdžio kvorumą ir balsavimo rezultatus.

11. Komisijos sprendimai gali būti priimami ir (arba) Komisijos nariams balsuojant elektroniniu paštu. Komisijos nariams išsiunčiama visa medžiaga ir sprendimo projektas. Komisijos nariai per 3 darbo dienas nuo dokumentų gavimo elektroniniu paštu dienos pareiškia savo pritarimą ar nepritarimą suformuluotam sprendimui, pateikdami savo sprendimą Komisijos sekretoriui el. paštu.

12. Komisijos sprendimai priimami paprastąja Komisijos narių balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas.

13. Komisijos posėdžių skaičius nėra ribojamas.

 

III SKYRIUS

PRAŠYMŲ SVARSTYMO TVARKA

 

14. Gavus Prašymą, Komisijos sekretorius informuoja Komisijos pirmininką, o jam nesant - Komisijos pirmininko pavaduotoją. 

15. Komisija teisės aktų nustatyta tvarka nagrinėja Prašymą ir su juo gautus dokumentus bei įvertina ar specialisto įgyta profesija yra nurodyta profesijų, kurioms būtina aukšta profesinė kvalifikacija ir kurių darbuotojų trūksta Šiaulių mieste, sąraše.

16. Komisija turi teisę:

16.1. įpareigoti specialistą pateikti papildomus dokumentus, reikalingus jo prašymui išnagrinėti;

16.2. atidėti prašymų nagrinėjimą, kol Komisijos nustatytos sąlygos bus įvykdytos arba bus pateikta papildoma informacija;

16.3. esant poreikiui, Komisijos sprendimu, kviesti į Komisijos posėdžius suinteresuotų įmonių vadovus ar atstovus ir kt.

16.4. nenagrinėti prašymo toliau, jei specialistas, Komisijos prašymu, nepateikia papildomų dokumentų ar nepatikslina kitos informacijos.

17. Komisijos nariai privalo informuoti Komisijos pirmininką apie galimą ar esamą viešųjų ir privačių interesų konfliktą ir nusišalinti nuo visų veiksmų, kurie gali sukelti tokį konfliktą. Nusišalinimo faktas pažymimas Komisijos posėdžio protokole.

 

IV SKYRIUS

KOMISIJOS SIŪLYMŲ IR SPRENDIMŲ ĮFORMINIMO TVARKA

 

18. Komisijos posėdžiai yra protokoluojami. Posėdžio protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius. Komisijos posėdžio metu gali būti daromas garso įrašas, kuris tampa sudedamąja protokolo dalimi.

19. Protokole turi būti nurodyta Komisijos posėdžio data, posėdyje dalyvavusieji ar balsavę el. paštu komisijos nariai, svarstyti klausimai, priimti sprendimai, balsavimo rezultatai (už, prieš, balsavime nedalyvavo).

20. Protokolas turi būti surašytas ir pasirašytas ne vėliau kaip per 3 (tris) dienas nuo posėdžio.

21. Apie priimtą sprendimą dėl finansinės paramos skyrimo ar neskyrimo specialistas informuojamas Paramos administratoriaus ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos, elektroniniu būdu ar registruotu paštu prašyme nurodytu adresu išsiunčiant pranešimą.

 

 

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

22. Už Komisijos veiklos rezultatus yra atsakingas Komisijos pirmininkas.

23. Už Komisijos posėdžių protokolų surašymą, Komisijos sprendimų pateikimą suinteresuotiems asmenims yra atsakingas Komisijos sekretorius.

24. Ginčai dėl pažeistų asmenų teisių vykdant prašymų dėl finansavimo teikimo taikant skatinimo priemonę aukštos kvalifikacijos specialistams sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

______________________________

 

part_3c33cebc1b0b46fdabc424283b9a93f3_end