LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRO 2022 M. BALANDŽIO 11 D. ĮSAKYMO NR. V-516 „DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-01-02 „VYKDYTI EDTECH SKAITMENINĘ ŠVIETIMO TRANSFORMACIJĄ“ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2024 m. spalio 25 d. Nr. V-1205
Vilnius
Vadovaudamasi Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“, 87.2 papunkčiu, 94 ir 139 punktais ir 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 95 ir 96 punktais, taip pat Strateginio valdymo sistemoje naudojamų pažangos ir tęstinės veiklos stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo gairių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1K-227 „Dėl Strateginio valdymo metodikos taikymo“, 6 punktu ir Stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 34 punktu,
pakeičiu 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-01-02 „Vykdyti EdTech skaitmeninę švietimo transformaciją)“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. balandžio 11 d. įsakymu Nr. V-516 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-01-02 „Vykdyti EdTech skaitmeninę švietimo transformaciją“ aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu I skyrių ir jį išdėstau taip:
„I SKYRIUS
2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-01-02 „VYKDYTI EDTECH SKAITMENINĘ ŠVIETIMO TRANSFORMACIJĄ“ (TOLIAU – PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖ) SIEKIAMI REZULTATAI
„Rodiklio kodas |
Rodiklio tipas (rezultato / produkto) |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Pradinė rodiklio reikšmė (metai) |
Siektinos rodiklio reikšmės |
Finansavimo šaltinis |
|
Tarpinė reikšmė 2025 m. |
Galutinė reikšmė 2030 m. |
||||||
R-12-003-03-01-02-01 |
Rezultato |
Mokymui skirtų kompiuterių, tenkančių 100-ui mokinių, skaičius |
skč. |
18,61 (2019) |
20 |
50 |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė |
R-12-003-03-01-02-02 |
Rezultato |
16–74 metų amžiaus asmenų, kurie naudojasi internetu, dalis |
proc. |
86,90 (2021) |
92 |
95 |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė |
R-12-003-03-01-02-03 |
Rezultato |
Užsienio lietuvių, besimokančių nuotoliniu būdu, skaičiaus augimas lyginant su 2016 m., proc. |
proc. |
21 (2020) |
26 |
75 |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė |
R-12-003-03-01-02-04 |
Rezultato |
Mokymosi turinio, susieto su skaitmeniniais objektais, atitinkančiais atnaujintų bendrųjų programų reikalavimus, dalis (proc.) |
proc. |
Nėra duomenų (2021) |
35 |
40 |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė |
P-12-003-03-01-02-01 |
Produkto |
Pedagogų, įgijusių informacinių technologijų mokytojo kvalifikaciją arba magistro laipsnį, skaičius |
skč. |
0 |
0 |
500 (2024 m. II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė |
P-12-003-03-01-02-02 |
Produkto |
Mokytojų, baigusių skaitmeninėms kompetencijoms tobulinti skirtus mokymus, skaičius |
skč. |
0 |
500 (2023 m. III ketv.) |
2 200 (2024 m. IV ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė |
P-12-003-03-01-02-03 |
Produkto |
Aukštųjų mokyklų dėstytojų, baigusių skaitmeninėms kompetencijoms tobulinti skirtus mokymus, skaičius |
skč. |
0 |
0 |
800 (2024 m. II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė |
P-12-003-03-01-02-04 |
Produkto |
Pradėtos taikyti skaitmeninės mokymosi priemonės |
vnt. |
0 |
500 (2023 m. III ketv.) |
1 704 (2024 m.II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė |
Pastaba. Rodiklių „Mokymui skirtų kompiuterių, tenkančių 100-ui mokinių, skaičius“, „16–74 metų amžiaus asmenų, kurie naudojasi internetu, dalis“ ir „Užsienio lietuvių, besimokančių nuotoliniu būdu, skaičiaus augimas lyginant su 2016 m., proc.“ formuluotės patikslintos pagal Švietimo plėtros programą.“
2. Pakeičiu 1 priedo 6 skirsnį ir jį išdėstau taip:
„ŠEŠTASIS SKIRSNIS PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai ir priemonės poveikio matavimas |
Pasirinkti produkto rodikliai tiesiogiai siejasi su numatytomis pažangos priemonės veiklomis. Rezultato rodikliai tiesiogiai priklauso nuo produkto rodiklių. |
Rodi-klio kodas |
Rodiklio tipas (rezultato / produkto) |
Rodiklio pavadinimas |
Matavi-mo vienetas |
Pradinė rodiklio reikšmė (metai) |
Siektinos rodiklio reikšmės |
Finansavimo šaltinis |
Tarpinė reikšmė 2025 m. |
Galu-tinė reik-šmė |
R-12-003-03-01-02-01 |
Rezultato |
Mokymui skirtų kompiuterių, tenkančių 100-ui mokinių, skaičius |
skč. |
18,61 (2019) |
20 |
50 |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė |
R-12-003-03-01-02-02 |
Rezultato |
16–74 metų amžiaus asmenų, kurie naudojasi internetu, dalis |
proc. |
86,90 (2021) |
92 |
95 |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė |
R-12-003-03-01-02-03 |
Rezultato |
Užsienio lietuvių, besimokančių nuotoliniu būdu, skaičiaus augimas lyginant su 2016 m., proc. |
proc. |
21 (2020) |
26 |
75 |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė |
R-12-003-03-01-02-04 |
Rezultato |
Mokymosi turinio, susieto su skaitmeniniais objektais, atitinkančiais atnaujintų bendrųjų programų reikalavimus, dalis (proc.) |
proc. |
Nenusta-tyta |
35 |
40 |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė |
P-12-003-03-01-02-01 |
Produkto |
Pedagogų, įgijusių informacinių technologijų mokytojo kvalifikaciją arba magistro laipsnį, skaičius |
skč. |
0 |
0 |
500 (2024 m. II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė |
P-12-003-03-01-02-02 |
Produkto |
Mokytojų, baigusių skaitmeninėms kompetencijoms tobulinti skirtus mokymus, skaičius |
skč. |
0 |
500 (2023 m. III ketv.) |
2200 (2024 m. IV ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė |
P-12-003-03-01-02-03 |
Produkto |
Aukštųjų mokyklų dėstytojų, baigusių skaitmeninėms kompetencijoms tobulinti skirtus mokymus, skaičius |
skč. |
0 |
0 |
800 (2024 m. II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė |
P-12-003-03-01-02-04 |
Produkto |
Pradėtos taikyti skaitmeninės mokymosi priemonės |
vnt. |
0 |
500 (2023 m. III ketv.) |
1704 (2024 m.II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė“ |
3. Pakeičiu 2 priedo 2.1.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
„2.1.1. Projektu turi būti siekiama visų stebėsenos rodiklių:
Rodiklio pavadinimas |
Rodiklio kodas |
Matavimo vienetai |
Siektina tarpinė reikšmė |
Siektina galutinė reikšmė |
Pedagogų, įgijusių informacinių technologijų mokytojo kvalifikaciją arba magistro laipsnį, skaičius |
P-12-003-03-01-02-01 |
skaičius |
0 |
500 (2024 m. II ketv.) |
Mokytojų, baigusių skaitmeninėms kompetencijoms tobulinti skirtus mokymus, skaičius |
P-12-003-03-01-02-02 |
skaičius |
500 (2023 m. III ketv.) |
2 200 (2024 m. IV ketv.) |
Aukštųjų mokyklų dėstytojų, baigusių skaitmeninėms kompetencijoms tobulinti skirtus mokymus, skaičius |
P-12-003-03-01-02-03 |
skaičius |
0 |
800 (2024 m. II ketv.) |
Pradėtos taikyti skaitmeninės mokymosi priemonės |
P-12-003-03-01-02-04 |
vienetas |
500 (2023 m. III ketv.)
|
1 704 (2024 m. II ketv.)“ |