IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PRITARIMO IGNALINOS MIKO PETRAUSKO MUZIKOS MOKYKLOS 2019 METŲ VEIKLOS ATASKAITAI IR FINANSINIŲ ATASKAITŲ RINKINIO PATVIRTINIMO

 

2020 m. birželio 4 d. Nr. T-108

Ignalina

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, 3 dalies 2 punktu, Viešojo sektoriaus subjekto metinės veiklos ataskaitos ir viešojo sektoriaus subjektų grupės metinės veiklos ataskaitos rengimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2019 m. vasario 13 d. nutarimu Nr. 135 „Dėl Viešojo sektoriaus subjekto metinės veiklos ataskaitos ir viešojo sektoriaus subjektų grupės metinės veiklos ataskaitos rengimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4 ir 18 punktais, Ignalinos rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2009 m. balandžio 23 d. sprendimu Nr. T-478 „Dėl naujos redakcijos Ignalinos rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ (2019 m. balandžio 30 d. sprendimo Nr. T-52 redakcija), 15 punktu, Ignalinos rajono savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra savivaldybė), savivaldybės valdomų įmonių metinių veiklos ataskaitų teikimo Ignalinos rajono savivaldybės tarybai tvarkos aprašu, patvirtintu Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2019 m. gruodžio 19 d. sprendimu Nr. T-261 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė yra savivaldybė), savivaldybės valdomų įmonių metinių veiklos ataskaitų teikimo Ignalinos rajono savivaldybės tarybai tvarkos aprašo patvirtinimo“, Ignalinos rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1.  Pritarti Ignalinos Miko Petrausko muzikos mokyklos 2019 metų veiklos ataskaitai (pridedama).

2Patvirtinti Ignalinos Miko Petrausko muzikos mokyklos 2019 metų finansinių ataskaitų rinkinį (pridedama).

3Paskelbti šį sprendimą Teisės aktų registre ir Ignalinos rajono savivaldybės interneto svetainėje www.ignalina.lt.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                          Justas Rasikas

 

PRITARTA

Ignalinos rajono savivaldybės tarybos

2020 m. birželio 4 d. sprendimu Nr. T-108

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IGNALINOS MIKO PETRAUSKO MUZIKOS MOKYKLOS

 

2019 METŲ VEIKLOS ATASKAITA

 


 

I SKYRIUS        

DIREKTORIAUS ORGANIZACINĖ VEIKLA

 

 

Įstaigos vidaus administravimas. 2019 m. mokyklos veiklą organizavau vadovaudamasi mokyklos veiklą reglamentuojančiais dokumentais: Ignalinos Miko Petrausko muzikos mokyklos nuostatais, strateginiu planu, metiniu ugdymo planu, metiniu veiklos planu, veiklos plano priedais. Sudariau darbo grupes veiklos planavimo dokumentams parengti, koordinavau jų veiklą. Vykdžiau dokumentų, reglamentuojančių švietimo, formalųjį švietimą papildančio ugdymo, neformaliojo vaikų švietimo veiklą, analizę. Užtikrinau ugdymo plano įgyvendinimą, vykdžiau ugdymo proceso stebėseną. Vadovavau Mokytojų atestacijos komisijai, Mokytojų tarybai, Direkcinei tarybai, koordinavau Mokyklos tarybos ir Metodines grupės veiklą.

Vadovo iniciatyvos. Siekdama įtraukti mokyklos bendruomenę į mokyklos veiklos organizavimą, skatinau mokyklos savivaldos institucijų veiklą, teikiau joms reikalingą informaciją, dalyvavau posėdžiuose, inicijavau diskusijas. Sudariau sąlygas mokytojų profesiniam tobulėjimui. Skatinau mokytojų iniciatyvas organizuojant renginius, skleidžiant pedagoginės veiklos gerąją patirtį. Rūpinausi mokyklos, kaip miesto kultūros židinio veikla, įvaizdžiu. Vykdžiau nuolatinę informacijos sklaidą apie mokyklos veiklą ir pasiekimus rajoninėje spaudoje, mokyklos socialinio tinklo Facebook paskyroje bei mokyklos interneto svetainėje. Inicijavau ir sudariau sąlygas mokinių dalyvavimui tarptautiniuose, respublikiniuose konkursuose ir festivaliuose, kituose projektuose.

Aktyvinau pilietinį tautinį mokinių ugdymą: inicijavau koncertų, skirtų svarbioms valstybei datoms ir šventėms paminėti organizavimą.

Siekdama skleisti neformaliojo vaikų švietimo įstaigų sėkmingą patirtį, skaičiau pranešimą „Muzikos mokyklų svarba švietimo sistemoje“ Švenčionių Juliaus Siniaus meno mokyklos 60-mečiui skirtoje konferencijoje „Ugdyti, kurti, mąstyti“ Švenčionių Juliaus Siniaus meno mokykloje, sausio 16 d.

Inicijavau 3 renginių, skirtų mokyklos veiklos 55-mečiui paminėti įgyvendinimą: pianisto J. Čeponio koncertas, spalio 21 d., Kauno Juozo Gruodžio konservatorijos moksleivio, pianisto S. Mikniaus koncertas lapkričio 14 d., mokyklos veiklos 55-mečio šventė „Mokykla metų vingiuose“, Paliesiaus dvare, lapkričio 15 d.

Profesinis tobulėjimas. Dalyvavau vadybinės ir dalykinės kvalifikacijos tobulinimo renginiuose, skirtuose ugdymo kokybės, švietimo vadybos, mokymo(si) proceso valdymo kompetencijų tobulinimui: 2019-05-02, 8 ak. val., pažymėjimo Nr. Ign-2;  20 ak. val. ilgalaikė kvalifikacijos tobulinimo programa vadovams, pažymėjimo Nr.1-1149. Įgytas žinias taikiau praktiškai.

Projektinė veikla. Teiktos Lietuvos kultūros tarybai projektų paraiškos: vasario 27 d. „Auginame talentus“ Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamai programai „Tolygi kultūrinė raida, spalio 3 d. paraiška „Koncertų ciklas „Klasika visiems“ Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamai programai „Tolygi kultūrinė raida“. Mokykloje vykdyti du konkursai: kovo 14 d. respublikinis pučiamųjų instrumentų solistų ir kamerinių ansamblių konkursas „Amabile“, gegužės 7 d. tarptautinis saksofono ir fortepijono meistriškumo seminaras-praktikumas. Balandžio 2 d. muzikologo A. Klovos edukaciniai užsiėmimai (pranešimai, mokymai) „Kompozicinės ir liaudies muzikos santykis ir skirtumas“.

 

Bendradarbiavimas. Inicijavau mokyklos bendradarbiavimą su šalies, rajono socialiniais partneriais koncertinėje, konkursinėje, metodinėje veiklose. Dalyvavau vertinimo komisijoje svarstant Miko ir Kipro Petrauskų premijai teikiamas kandidatūras, Muzikos ir meno mokyklų vadovų asociacijos veiklose, vadovavau Lietuvos vaikų ir moksleivių televizijos  konkurso „Dainų dainelė“ I etapo vertinimo komisijai.  

Pagrindiniai ataskaitinio laikotarpio veiklos rezultatai. Inicijavau mokyklą lankančių mokinių mokamų paslaugų kainų nustatymą. Rajono savivaldybės tarybos 2019 m. liepos 11 d. sprendimais Nr. T-145, Nr. T-146 buvo nustatytas mėnesinis atlyginimo už neformalųjį vaikų švietimą dydis bei kitų teikiamų paslaugų kainos. Todėl 2019 m. mokyklai pakako lėšų padengti patirtas išlaidas už komunalines paslaugas, įsigytas prekes.

Mokyklos direktoriaus 2019 m. balandžio 23 d. įsakymu Nr.OV-22 darbo grupė parengė Ignalinos Miko Petrausko muzikos mokyklos 2020-2023 metų strateginio plano projektą. Strateginio plano projekte numatyti mokyklos veiklos kryptys ir prioritetai, kaitos pokyčiai 2020 - 2023 metams.

Svarbūs įvykiai, problemos ir iššūkiai. 2019 m. mokykla organizavo svarbius metodinius renginius: kovo 14 d. respublikinį Pučiamųjų instrumentų solistų ir kamerinių ansamblių konkursą „Amabile“, gegužės 7 d. tarptautinį Saksofono ir fortepijono meistriškumo seminarą praktikumą „Pučiamųjų instrumentų ir fortepijono dalyko ugdymo aktualijos“. Spalio 3 d. Lietuvos kultūros tarybai teikta projekto „Koncertų ciklas „Klasika visiems“ paraiška. Gautas dalinis finansavimas projekto veikloms vykdyti.

Mokykloje atliktų auditų, patikrinimų rezultatai. 2019 m. balandžio - birželio mėn. Ignalinos rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba atliko planinį patikrinimą. Finansinio ir teisėtumo audito ataskaitoje Nr. K1-7 nurodyta rekomendacija – numatyti buhalterinės apskaitos tvarkytoją, kas turėtų pavaduoti buhalterę jos kasmetinių atostogų metu ar ligos metu.

Numatomi planai ir prognozės:

1.   Įgyvendinti mokyklos 2020 – 2023 metų strateginio plano tikslus, atsižvelgiant į nusistatytus uždavinius, įgyvendinimo priemones ir terminus;

2.   Vykdyti projekto „Koncertų ciklas „Klasika visiems“ veiklas, nukeltas dėl koronaviruso pandemijos.

 

 

II SKYRIUS

MOKYKLOS VEIKLOS PRISTATYMAS, RODIKLIAI IR TIKSLŲ ĮGYVENDINIMAS

 

1. Personalas:

1.1. Darbuotojų skaičius.

Mokykloje rugsėjo mėn. duomenimis dirbo 25 darbuotojai.

 

Pareigybė/darbuotojų skaičius

Etatai

Papildomų darbo funkcijų įforminimas darbo sutartyje/etato dalis

 

Pedagoginiai darbuotojai

Direktorius/1

 

1

-

Direktoriaus pavaduotojas ugdymui/1

0,5

FŠPU mokytojas/0,57

Vyr. finansininkas/1

0,75

-

Raštinės administratorius/1

1

-

 

Valytojai/2

0,75

Budėtojo/0,25

Ūkvedžio/0,25

0,75

Budėtojo/0,25

Elektrikas/1

0,25

-

FŠPU mokytojas/1

0,94

Muzikos instrumentų derintojas/0,25

FŠPU mokytojas/17

12,75

Koncertmeisteris/0,13

Iš viso 20,39 etato

 

1.2. Kvalifikacijos kėlimas.  Visi pedagoginiai darbuotojai per metus dalyvavo kvalifikacijos tobulinimo renginiuose ir turi tai patvirtinančius dokumentus.

 

Pedagoginiai darbuotojai, pareigos

Kvalifikacijos tobulinimo renginiuose valandų skaičius

Direktorius

46 val.

Direktoriaus pavaduotojas ugdymui

34 val.

Mokytojai

324 val.

 

1.3. Vidutinis mėnesinis darbo užmokestis - 929,61 Eur.

1.4. Materialinė bazė. Mokykla, atsižvelgdama į turimas lėšas, kasmet atnaujina mokyklos veiklai skirtą inventorių, mokymo priemones. Turimų muzikos instrumentų – akordeonų, klarnetų, saksofonų, smuikų, kanklių, pianinų smulkųjį remontą bei pianinų derinimą atlieka muzikos instrumentų derintojas. Naujiems kokybiškiems muzikos instrumentams (akordeonams, pučiamiesiems muzikos instrumentams), kurių kaina yra 500 eurų ir daugiau (ilgalaikis materialusis turtas), įsigyti neturime lėšų.

2. Veiklos rezultatų vertinimo kriterijai. Remdamasi darbo grupės 2019 m. gegužės mėn. atlikta mokinių, mokinių tėvų apklausa ir jos analize, mokykla įsivertino ugdymo kokybės privalumus, trūkumus ir siekiamybes, mokytojų ir mokinių bendradarbiavimo poreikių tenkinimą, ypatumus, padedančius vaikams motyvuotis ir mokytis. Atsižvelgdama į apklausos rezultatų analizės išvadas, mokykla priėmė sprendimus dėl įvairiapusiškesnės, įdomesnės veiklos ugdymo procese organizavimo, IKT ugdymo procese diegimo, intensyvesnio mokinių saviraiškos poreikių tenkinimo, suteikiant galimybę kuo dažniau reikštis koncertinėje veikloje.

Vertindama mokytojų veiklos rezultatus (atviros pamokos, mokytojų savianalizės ir veiklos tobulinimo anketos), mokykla teikia prioritetus pamokos kokybei, mokytojų dalykinių kompetencijų tobulinimui.

3. Pagrindiniai pasiekimai. Mokykla, įgyvendindama 2016–2019 metų strateginio plano ir 2019 metų veiklos plano tikslus ir uždavinius, siekė sudaryti sąlygas visiems mokiniams gauti kokybišką ugdymą, didinti ugdymo(si) patrauklumą ir efektyvumą, pasiekė rezultatų nuosekliai ir tikslingai organizuodama veiklas, telkdama mokyklos bendruomenę spręsti aktualias mokymo(si) problemas, numatydama, kaip bus įgyvendinami ugdymo veiklai keliami reikalavimai, pasirinkdama reikiamas veiklos kryptis ir prioritetus.

Lyginant 2016–2019 metų strateginio plano įgyvendinimą 2019 m. su ankstesnių metų išvadomis, užsibrėžto I tikslo (Mokyklos įvaizdžio tobulinimas), 1 ir 2 uždavinių rezultatai pasiekti. Siekiant įgyvendinti II tikslą (Projektų rengimo ir jų įgyvendinimo kompetencijų tobulinimas, dalyvavimas projektinėje veikloje), 2019 m. tobulinant įgytas teorines projektų rengimo žinias, konsultuojantis su patirtį turinčiais projektų vykdytojais ir pritaikant gebėjimus praktinei veiklai, 2018 m. projektų rengimo nesėkmės įveiktos, tikslo 1 ir 2 uždaviniai sėkmingai įgyvendinti.

 

1. Tikslas: mokyklos įvaizdžio tobulinimas

Uždaviniai

Planuotas rezultatas

Pasiektas rezultatas

 

Panaudoti ištekliai

Išvados/Nesėkmių priežastys

1.1.Mokyklos vidaus patalpų atnaujinimas, salės remontas

 

Kreipimasis į mokyklos steigėją dėl salės remonto darbų lokalinės sąmatos

 

Mokyklos salės remonto, salės apdailos atnaujinimo darbų lokalinę sąmatą (bendra vertė su PVM 35276 Eur) sudarė rajono savivaldybės administracijos Statybos ir komunalinio skyrius, 2018-11-19

 

 

-

 

 

 

Rezultatas pasiektas

 

 

 

 

 

 

 

Kreipimasis į Ignalinos rajono savivaldybės administracijos direktorių dėl mokyklos salės remontui lėšų skyrimo

 

 

Raštas „Dėl lėšų skyrimo“ Ignalinos rajono savivaldybės administracijos direktoriui, 2018-11-27, Nr. S – 124 (1.9.SD-2);

 

Ignalinos rajono savivaldybės 2019 m. vasario 7 d. sprendimas Nr. T-7 Dėl rajono savivaldybės 2019 metų biudžeto patvirtinimo; mokyklai skirtos lėšos savarankiškoms savivaldybės funkcijoms atlikti iš viso 305,0 tūkst. Eur; iš jų salės remontui – 38,6 tūkst. Eur, 2019 m. IV ketv.

-

Rezultatas pasiektas

 

Muzikos istorijos kabineto

mokymo priemonių atnaujinimas

1.3. Muzikos istorijos kabinetas aprūpintas naujais mokykliniais baldais (4 komplektai), šiuolaikinėmis mokymo priemonėmis (televizorius, kurio ekranas skirtas muzikos istorijos programų įgyvendinimui)

-

Rezultatas pasiektas

 

 

 

 

 

1.2. Mokyklos erdvių apipavidalinimas

Mokyklos stendų

apipavidalinimas informatyvia medžiaga

 

I, II a. stendai apipavidalinami apie kompozitorius informatyvia medžiaga, mokinių pasiekimų konkursuose diplomais, mokinių piešiniais

 

Žmogiškieji

Rezultatas pasiektas

Vaizdinių priemonių (projektoriaus, kompiuterio) naudojimas kompozitorių sukakčių minėjimuose, metodiniuose renginiuose

Vaizdinės priemonės buvo naudojamos:

2018-11-28 skaitant metodinį pranešimą. Lektorė Visagino Česlovo Sasnausko menų mokyklos fortepijono mokytoja metodininkė Eligija Balbierytė;

 

2019-04-11 minint kompozitorių Eduardo Balsio, Gintauto Abariaus, Felikso Mendelsono, Modesto Musorgskio, Žako Ofenbacho jubiliejines sukaktis;

 

2019-05-07 vedant atviras saksofono, fortepijono meistriškumo pamokas, skaitant metodinius  pranešimus. Lektoriai: Vroclavo muzikos akademijos prof. asistentas, habil. dr. Ryszard Zolędziewski, Daugpilio universiteto docentas Gleb Belyaev

Žmogiškieji

Rezultatas pasiektas

2. Tikslas: projektų rengimo ir jų įgyvendinimo kompetencijų tobulinimas, dalyvavimas    projektinėje veikloje.

2.1. Dalyvavimas projektų rengimo ir jų vykdymo mokymuose;

projektų paraiškų rengimas

 

Konsultacijos su patirtį turinčiais projektų vykdytojais; projektų paieška, paraiškų rengimas

 

 

Paraiškų rengimo klausimais konsultuotasi su VšĮ „Meno bangos“ vadovu Mariumi Kraptavičiumi;

 

2018-10-12 Lietuvos kultūros tarybai,  programai - Tolygi kultūrinė raida, teikta projekto paraiška „Pučiamųjų instrumentų solistų ir kamerinių ansamblių konkursas „Amabile“;

 

2019-02-26 Lietuvos kultūros tarybai,  programai – Tolygi kultūrinė raida, teikta projekto paraiška „Auginame talentus“

Žmogiškieji

 

Rezultatas pasiektas

 

2.2. Projektų organizavimas

 

 

 

 

 

 

 

Projekto (-ų) nuostatų parengimas, įgyvendinimas

 

Respublikinis pučiamųjų instrumentų solistų ir kamerinių ansamblių konkursas „Amabile“, 2019 -03-14;

 

Projektas „Kompozicinės ir liaudies muzikos santykis ir skirtumas“,

2019-04-02;

 

Tarptautinis saksofono ir fortepijono meistriškumo seminaras-praktikumas, 2019-05-07

 

2019-10-03 teikta projekto paraiška Lietuvos kultūros tarybai, programai - Tolygi kultūrinė raida Utenos apskrities prioritetas: kūrybinės patirtys 2020-1 „Koncertų ciklas „Klasika visiems“

 

Dalyvių įmokos  

 

 

Žmogiškieji

 

 

 

 

 

Dalyvių įmokos 

 

 

 

Skirtas dalinis finansavimas

Rezultatas nepasiektas; nebuvo skirtos lėšos projektų įgyvendinimui

 

 

 

Rezultatas pasiektas

 

 

3.1. Veiklos rezultatų lyginamoji analizė. Mokinių skaičius muzikinio ugdymo skyriuose (2018 m., 2019 m. rugsėjo mėn. duomenys)

 

Skyrius/

Muzikos instrumentas

 

 

Mokinių skaičius

 

2018 /2019

Iš jų pagal programas mokosi

 

Ankstyvojo 

muzikinio ugdymo

2018/2019

Pradinio

muzikinio ugdymo

2018/2019

Pagrindinio muzikinio ugdymo

2018/2019

Išplėstinio muzikinio ugdymo

2018/2019

1. Fortepijono sk.

43/46

4/4

15/19

23/22

1/1

2. Akordeono sk.

25/23

-/-

11/11

13/12

1/-

3. Styginių sk.:

65/62

3/1

33/30

27/29

2/2

3.1. Smuikas

17/16

2/1

6/7

8/8

1/-

3.2. Gitara

35/34

1/-

22/20

11/12

1/2

3.3. Kanklės

13/12

-/-

5/3

8/9

-/-

4. Pučiamųjų sk.:

22/23

-/1

8/7

14/13

-/2

4.1. Fleita

9/8

-/-

2/2

7/5

-/1

4.2. Saksofonas

11/14

-/1

6/5

5/7

-/1

4.3. Klarnetas

1/1

-/-

-/-

1/1

-/-

4.4. Trimitas

-/-

-/-

-/-

-/-

-/-

4.5. Birbynė

1/-

-/-

-/-

1/-

-/-

5. Teorinis sk.:

9 / 9

-/-

2/2

7/7

-

5.1. Solinis dainavimas

9/9

-/-

2/2

7/7

-

5.2. Muzikos istorija

4-7 klasės

 

 

 

 

5.3. Solfedžio

1-7 klasės

 

 

 

 

IŠ VISO:

164/163

7/6

69/69

84/83

4/5

 

3.2. Ugdymo proceso organizavimas mokyklos Didžiasalio skyriuje. 2019 m. dirbo vienas fortepijono muzikinio dalyko mokytojas.

 

2018 m., 2019 m. rugsėjo mėn. duomenys

 

 

Dalykas

Mokinių skaičius

Iš viso

 

2018/2019

Muzikinio ugdymo programas lankančių mokinių skaičius

Ankstyvojo

 

2018/2019

Pradinio

 

2018/2019

Pagrindinio

 

2018/2019

Išplėstinio

 

2018/2019

Pagrindinis dalykas

Fortepijonas

8/9

1/1

4/4

3/4

-

Privalomi

dalykai

Solfedžio

-/-

4/4

3/4

-

Muzikos istorija

-/-

-/-

3/4

-

 

Dalykams skiriamų savaitinių pamokų skaičius

Fortepijonas

1/1

1-2*/1-2*

2/2

-

Solfedžio

-/-

0,5/05

0,5/0,5

-

Muzikos istorija

-/-

-

1/1

-

Minimalus pamokų skaičius

1/1

1,5/1,5

2,5/2,5

-

Maksimalus pamokų skaičius

1/1

2,5/2,5

2,5/2,5

-

 

* ankstyvojo muzikinio ugdymo ir pradinio muzikinio ugdymo programos 1 klasę lankantiems mokiniams skiriama 1 savaitinė fortepijono pamoka; 2 – 3 klasės mokiniams – 2 pamokos.

 

3.3. Mokinių individualių ir grupinių pamokų mokymo(si) rezultatai (2018 m., 2019 m. duomenys)

 

Laikotarpis

Pažangumo rodiklis (procentais)

Mokėsi l. gerai

Mokėsi gerai

Mokėsi patenkinamai

Mokėsi silpnai

2018 m. sausis – gegužė

54,12

25,89

14,70

5,29

2019 m. sausis – gegužė

53,56

29,99

12,92

3,53

2018 m rugsėjis – gruodis

55,83

28,23

11,04

4,90

2019 m. rugsėjis – gruodis

56,26

32,22

8,44

3,08

 

 

3.4. Mokinių pasiekimai tarptautiniuose, respublikiniuose konkursuose. Per ataskaitinį laikotarpį mokyklą konkursuose atstovavo visų mokyklos muzikinio ugdymo skyrių mokiniai.

 

 

Metai

Laureatų, diplomantų skaičius iš viso

Mokinių, pelniusių diplomus, skaičius / muzikinio ugdymo dalykas

2018 m.

35

14 / fortepijono

1 / kanklių

3 / akordeono

7 / smuiko

3 / fleitos

7 / solinio dainavimo

2019 m.

43

14 / fortepijono

3 / akordeono

3 / kanklių

12 / smuiko

4 / saksofono

2 / fleitos

1 / solfedžio

4 / solinio dainavimo

 

3.5. Bendradarbiavimas su mokyklos partneriais koncertinėje, konkursinėje, metodinėje veiklose . Mokykla organizavo, tęsė ankstesnį bendradarbiavimą su išorine mokyklos aplinka, t. y. su respublikos, rajono švietimo ir kultūros įstaigomis. Konkursinėje ir metodinėje veiklose bendradarbiauta tarptautiniu lygmeniu.su Latvijos respublikos švietimo ir kultūros įstaigomis.

 

2018 m.

2019 m.

Bendradarbiavimas koncertinėje veikloje. Partneriai:

Lietuvos muzikos ir teatro akademija, Ignalinos kultūros ir sporto centras, Ignalinos Česlovo Kudabos progimnazija, Ignalinos krašto muziejus, Ignalinos rajono savivaldybės viešoji biblioteka bei bibliotekos Palūšės filialas, Ignalinos „Šaltinėlio“ mokykla, Dūkšto mokykla, Dūkšto kultūros centras, Rokiškio Rudolfo Lymano muzikos mokykla, Kauno Miko Petrausko muzikos mokykla, Ignalinos r. policijos komisariatas

 

 

Ignalinos krašto muziejus, Ignalinos rajono savivaldybės viešoji biblioteka, bibliotekos  Palūšės filialas, Ignalinos  kultūros ir sporto centras, Paliesiaus dvaras, Ignalinos rajono Policijos komisariatas, Ignalinos Česlovo Kudabos progimnazija, Ignalinos „Šaltinėlio“ mokykla, Naujojo Daugėliškio mokykla – daugiafunkcis centras, Ignalinos Švč. Mergelės Marijos Gimimo bažnyčia.

 

Bendradarbiavimas konkursinėje veikloje. Partneriai:

Švenčionių rajono Švenčionėlių meno mokykla, Zarasų meno mokykla, Vilniaus Juozo Tallat – Kelpšos konservatorija, Vilniaus Naujosios Vilnios muzikos mokykla, Lietuvos Edukologijos universitetas, Visagino Česlovo Sasnausko menų mokykla, Nacionaline Mikalojaus mokykla, Vilniaus Juozo Tallat – Kelpšos konservatorija, Vilniaus Naujosios Vilnios muzikos mokykla, Visagino Česlovo Sasnausko menų mokykla, Nacionalinė Mikalojaus

Konstantino Čiurlionio menų mokykla, Vilniaus Karoliniškių muzikos mokykla, Vilniaus Broniaus Jonušo muzikos mokykla, Utenos meno mokykla, Vilniaus muzikos mokykla „Lyra“

Vilniaus Balio Dvariono dešimtmetė muzikos mokykla, Vilniaus muzikos mokykla „Lyra“,  Nacionalinė Mikalojaus Konstantino Čiurlionio menų mokykla, Vilniaus Juozo Tallat – Kelpšos konservatorija, Švenčionių r. Švenčionėlių meno mokykla, Vilniaus Algirdo muzikos mokykla, Vilniaus Naujosios Vilnios muzikos mokykla, Vilniaus Karoliniškių muzikos mokykla, Vilniaus Broniaus Jonušo muzikos mokykla, Kauno Miko Petrausko muzikos mokykla,  Kauno Juozo Naujalio muzikos gimnazija, Kauno sakralinės muzikos mokykla,  Kupiškio meno mokykla, Utenos meno mokykla, Zarasų meno mokykla, Visagino Česlovo Sasnausko menų mokykla, Jūrmala, viešbutis „Lielupe“, Latvijos resp.

 

 

Bendradarbiavimas metodinėje veikloje, kvalifikacijos tobulinimo srityje. Partneriai:

Ignalinos rajono pagalbos mokiniui, mokytojui ir mokyklai centras (Ignalinos rajono švietimo pagalbos tarnyba), Švenčionių rajono švietimo pagalbos tarnyba, Zarasų švietimo pagalbos tarnyba, Eurointegracijos projektai LSMU, Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras, Krizių tyrimo centras, Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centras, Lietuvos švietimo ir mokslo ministerija, Nacionalinė Mikalojaus Konstantino Čiurlionio menų mokykla, VšĮ Trakų švietimo centras, Lietuvos nacionalinis kultūros centras, UAB Apertum, Kauno pedagogų kvalifikacijos centras, Rokiškio rajono savivaldybės švietimo centras, UAB „Pokyčių valdymas“, Ignalinos rajono savivaldybės administracijos Vaiko teisių apsaugos skyrius,  Ignalinos kultūros ir sporto centras, Švenčionių Juliaus Siniaus meno mokykla, Švenčionių r. Švenčionėlių meno mokykla,  Utenos meno mokykla, Visagino Česlovo Sasnausko menų mokykla, Zarasų r. Dusetų meno mokykla, ,Molėtų menų mokykla, Ignalinos rajono pagalbos mokiniui, mokytojui ir mokyklai centras, Pabradės meno mokykla, Vilniaus Naujosios Vilnios muzikos mokykla, Vilniaus muzikos mokykla „Lyra“, Panevėžio muzikos mokykla, Nemenčinės muzikos mokykla, Širvintų meno mokykla, Zarasų meno mokykla, Naujenės muzikos ir meno mokykla (Latvijos resp.), Lietuvos muzikos ir teatro akademija.   

Respublikos švietimo pagalbos ir kitos mokymo įstaigos: Zarasų švietimo pagalbos tarnyba, Švenčionių rajono švietimo pagalbos tarnyba, Lietuvos nacionalinis kultūros centras, Ignalinos rajono švietimo pagalbos tarnyba, Lietuvos moterų lobistinė organizacija, VšĮ Trakų švietimo centras, Kauno rajono švietimo centras, Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras, Rokiškio rajono savivaldybės švietimo centras, Kauno pedagogų kvalifikacijos centras, Kretingos rajono švietimo centras, Kupiškio rajono švietimo pagalbos tarnyba, PAGD prie VRM Panevėžio priešgaisrinė gelbėjimo valdyba, Daugpilio universitetas (Latvijos resp.), Zarasų meno mokykla, Nacionalinė Mikalojaus Konstantino Čiurlionio menų mokykla.

 

 

3.6. Neformaliojo vaikų švietimo pažymėjimų, pažymų apie mokymąsi išdavimas

17 mokinių, baigusių muzikinio ugdymo programas ir išlaikiusių baigiamuosius egzaminus, išduoti Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka Neformaliojo vaikų švietimo pažymėjimai. Mokyklos direktoriaus įsakymu 3 mokiniams, baigus Išplėstinio muzikinio ugdymo programą ar jos dalį, išduotos pažymos.

 

Išduoti mokymosi pasiekimus įteisinantys dokumentai

 

Išduoti dokumentai

Įvykdyta programa

 

Mokinių skaičius

Mokinių sk. iš viso

Neformaliojo vaikų švietimo pažymėjimai

Pagrindinio muzikinio ugdymo programa (1 - 7 mokymo metai)

17

 

 

20

Išplėstinio muzikinio ugdymo programos baigimo pažymos

Išplėstinio muzikinio ugdymo programa (8 ir 9 mokymo metai)

2

Išplėstinio muzikinio ugdymo programos baigimo pažymos

Išplėstinio muzikinio ugdymo programos dalis (8 mokymo metai)

1

 

4. Mokyklos vidaus ir išorės problemos.  

4.1. Reikalingos papildomos lėšos mokyklos vidaus patalpų, ypač salės renovacijai. Mokyklos salės lubos kelia pavojų žmonių gyvybei, nes lubose sumontuotos senos statybos pakabinamos masyvios plokštės iš gipso; viena iš jų jau iškritusi iš laikančio karkaso. Taip pat visiškai susidėvėjusios parketinės grindys, sienų dažai – nublukę, sienose yra įtrūkimų. Šią problemą išspręstume, jei mokyklos steigėjas skirtų lėšas salės renovacijai.

4.2. Mokyklos meninių kolektyvų, atstovaujančių rajoną respublikinėse dainų šventėse, koncertinė apranga – nusidėvėjusi. Šią problemą išspręstume jei būtų skirtos lėšos pučiamųjų orkestrui koncertinei aprangai įsigyti, liaudiškos muzikos kapelai „Nendrelė“ stilizuotiems tautiniams kostiumams pasisiūti; medžiagą kostiumams jau esame įsigiję.

 

III SKYRIUS

FINANSINĖS VEIKLOS ATASKAITA

 

5. Finansinės veiklos analizė. Mokyklos finansiniai, materialiniai ištekliai tvarkomi pagal valstybės ir rajono savivaldybės reglamentuotą tvarką, visi sprendimai priimami pritarus Mokyklos tarybai. Lėšos naudojamos racionaliai, efektyviai ir tikslingai.

Mokyklos biudžetą sudaro: savivaldybės skiriamos lėšos darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo išmokoms, mokinio krepšelio lėšos ir kita speciali tikslinė dotacija iš valstybės biudžeto, specialiųjų programų lėšos (mokyklos pajamos už suteiktas mokamas paslaugas – mokinių mėnesiniai atlyginimai už neformalųjį vaikų švietimą, muzikos instrumentų nuomą), neformaliajam vaikų švietimui skirtos valstybės biudžeto lėšos ir paramos (2 % gyventojų pajamų mokesčio) lėšos.

 

6. Savivaldybės biudžeto lėšos ir valstybės biudžeto lėšos (Eur):

 

Lėšų šaltinis

Darbo užmokesčiui

Mokyklai išlaikyti

 

Ilgalaikiam turtui įsigyti

Savivaldybės biudžeto

257130,56

0,00

0,00

Mokinių krepšelis valstybės biudžeto

 

7100,00

Kita speciali tikslinė dotacija valstybės biudžeto

13900,00

Iš viso 278130,56

 

7. Projektų lėšos.

 

Projekto, programos pavadinimas

Laikotarpis

Finansavimas

Visos finansavimui ne iš mokyklos ar savivaldybės biudžeto gautos lėšos

(įstaigos pavadinimas, lėšų kiekis), Eur

1.Respublikinis pučiamųjų instrumentų solistų ir kamerinių ansamblių konkursas „Amabile“

Kovo 14 d.

Muzikos ir meno mokyklų dalyvių įmokos, 225,00

2.Projektas „Kompozicinės ir liaudies muzikos santykis ir skirtumas“

Balandžio 2 d.

Lietuvos kultūros taryba,

-

 

3.Tarptautinis saksofono ir fortepijono meistriškumo seminaras-praktikumas

Gegužės 7 d.

Muzikos ir meno mokyklų dalyvių įmokos, 90,00

4.Kūrybinė stovykla „Linksmasis akordeonas“

Birželio mėn.

-

5.Projektas „Metodinė diena“

Pranešimai, mokymai, koncertai

Lapkričio 22 d.

Kauno Miko Petrausko muzikos mokykla,

-

6.Tarptautinis „Erasmus+“ aukštųjų muzikos mokymo įstaigų projektas „Learning Agreement Student Mobility for Traineeships“ , pedagoginės veiklos vertinimas 

Gruodžio 9-10 d.

Švietimo mainų paramos fondas,

-

 

Iš viso 315,00 Eur    

 

8. Fizinių, juridinių asmenų paramos lėšos ir jų panaudojimas. Per ataskaitinį laikotarpį surinkome iš viso 776, 52 Eur paramos lėšų.  Šių lėšų, pritarus mokyklos tarybai, nepanaudojome.

 

 

Paramos lėšų šaltinis

Eur

VMI prie LR FM 2 %

623,52

UAB Euroautomatai

83,00

D. Paukštės KŪB „Danalta“

70,00

Iš viso 776, 52

 

9. Lėšos už mokamas paslaugas ir jų panaudojimas. Už mokamas paslaugas gavome iš viso 17 217, 18 Eur, panaudojome 15 971, 64 Eur.

 

Lėšų už paslaugas panaudojimas Eur

 

Išlaidų pavadinimas

Patvirtintas planas

Panaudoti asignavimai

Ryšiams

400,00

303,36

Transportui

600,00

331,82

Komandiruotėms

300,00

230,00

Kvalifikacijos kėlimui

700,00

308,00

Komunalinių paslaugų įsigijimui

7500,00

5466,24

IKT prekių ir paslaugų įsigijimui

1100,00

750,52

Reprezentacijai

100,00

81,70

Kitų prekių ir paslaugų įsigijimui

8500,00

8500,00

Iš viso

19 200, 00

15 971, 64

 

 

___________________________