LIETUVOS RESPUBLIKOS
SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO
2018 M. BALANDŽIO 23 D. ĮSAKYMO NR. A1-176 „DĖL KVALIFIKACINIŲ REIKALAVIMŲ ASMENIMS, PRETENDUOJANTIEMS Į VALSTYBĖS VAIKO TEISIŲ APSAUGOS IR ĮVAIKINIMO TARNYBOS PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS ĮGALIOTŲ TERITORINIŲ SKYRIŲ VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ PAREIGAS, APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2019 m. vasario 22 d. Nr. A1-106
Vilnius
Pakeičiu Kvalifikacinių reikalavimų asmenims, pretenduojantiems į Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įgaliotų teritorinių skyrių valstybės tarnautojų pareigas, aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. balandžio 23 d. įsakymu Nr. A1-176 „Dėl Kvalifikacinių reikalavimų asmenims, pretenduojantiems į Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įgaliotų teritorinių skyrių valstybės tarnautojų pareigas, aprašo patvirtinimo“, ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir
darbo ministro 2018 m. balandžio 23 d.
įsakymu Nr. A1-176
(Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir
darbo ministro 2019 m. vasario 22 d. įsakymo
Nr. A1-106 redakcija)
KVALIFIKACINIŲ REIKALAVIMŲ ASMENIMS, PRETENDUOJANTIEMS Į VALSTYBĖS VAIKO TEISIŲ APSAUGOS IR ĮVAIKINIMO TARNYBOS PRIE SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS ĮGALIOTŲ TERITORINIŲ SKYRIŲ VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ PAREIGAS, APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Kvalifikacinių reikalavimų asmenims, pretenduojantiems į Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įgaliotų teritorinių skyrių valstybės tarnautojų pareigas, aprašas (toliau – aprašas) nustato išsilavinimo, darbo patirties ir kitus reikalavimus asmenims, pretenduojantiems į Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įgaliotų teritorinių skyrių (toliau – Teritorinis skyrius) valstybės tarnautojų pareigas (toliau – pretenduojantis asmuo).
II SKYRIUS
IŠSILAVINIMO IR DARBO PATIRTIES REIKALAVIMAI PRETENDUOJANČIAM ASMENIUI
3. Į Teritorinio skyriaus vedėjo pareigas pretenduojantis asmuo turi turėti aukštąjį universitetinį socialinių mokslų studijų srities pedagogikos (edukologijos) ar psichologijos, ar socialinio darbo, ar teisės, ar viešojo administravimo krypties išsilavinimą (magistro kvalifikacinį laipsnį) arba jam prilygintą išsilavinimą ir 3 metų darbo patirtį (iš jų ne mažiau kaip 1 metų darbo patirtį socialinio darbo ir (ar) teisės, ir (ar) vaiko teisių apsaugos, ir (ar) viešojo administravimo srityje).
4. Į Teritorinio skyriaus vyresniojo patarėjo pareigas pretenduojantis asmuo turi turėti aukštąjį universitetinį socialinių mokslų studijų srities pedagogikos (edukologijos) ar psichologijos, ar socialinio darbo, ar teisės, ar viešojo administravimo krypties išsilavinimą arba jam prilygintą išsilavinimą ir 4 metų darbo patirtį socialinio darbo ir (ar) teisės, ir (ar) vaiko teisių apsaugos, ir (ar) projektų (programų), susijusių su vaiko teisių apsauga, įgyvendinimo srityje.
5. Į Teritorinio skyriaus patarėjo pareigas pretenduojantis asmuo turi turėti aukštąjį universitetinį socialinių mokslų studijų srities pedagogikos (edukologijos) ar psichologijos, ar socialinio darbo, ar teisės, ar viešojo administravimo krypties išsilavinimą arba jam prilygintą išsilavinimą ir 3 metų darbo patirtį socialinio darbo ir (ar) teisės, ir (ar) vaiko teisių apsaugos, ir (ar) projektų (programų), susijusių su vaiko teisių apsauga, įgyvendinimo srityje.
6. Į Teritorinio skyriaus vyriausiojo specialisto pareigas pretenduojantis asmuo turi turėti aukštąjį socialinių mokslų studijų srities pedagogikos (edukologijos) ar psichologijos, ar socialinio darbo, ar teisės krypties išsilavinimą arba jam prilygintą išsilavinimą ir darbo patirties psichologijos ir (ar) socialinio darbo, ir (ar) socialinės pedagogikos, ir (ar) specialiosios pedagogikos, ir (ar) edukologijos, ir (ar) teisės, ir (ar) vaiko teisių apsaugos, ir (ar) projektų (programų), susijusių su vaiko teisių apsauga, įgyvendinimo srityje arba aukštąjį išsilavinimą ar jam prilygintą išsilavinimą ir 1 metų darbo patirtį psichologijos ir (ar) socialinio darbo, ir (ar) socialinės pedagogikos, ir (ar) specialiosios pedagogikos, ir (ar) edukologijos, ir (ar) teisės, ir (ar) vaiko teisių apsaugos, ir (ar) projektų (programų), susijusių su vaiko teisių apsauga, įgyvendinimo srityje.
III SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI PRETENDUOJANČIAM ASMENIUI
8. Pretenduojantis asmuo turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
8.1. išmanyti Jungtinių Tautų vaiko teisių konvencijos, Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo, Lietuvos Respublikos civilinio kodekso ir kitų vaiko teisių apsaugą reguliuojančių nacionalinių bei tarptautinių teisės aktų nuostatas;
8.2. išmanyti vaikų raidos ypatumus įvairiais jų amžiaus tarpsniais ir su jais susijusius socialinius, emocinius poreikius, gebėti užmegzti ir palaikyti kontaktą su vaiku ir įvertinti individualius jo poreikius;
IV SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
9. Teritorinių skyrių valstybės tarnautojų pareigybių aprašymuose nustatomi specialieji reikalavimai, nurodyti aprašo 8 punkte, pagal bendrąsias ir (ar) specialiąsias veiklos sritis bei funkcijas:
9.1. Teritorinio skyriaus vedėjo pareigybės aprašyme nustatomi aprašo 3 punkte nurodyti išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai;
9.2. Teritorinio skyriaus vyresniojo patarėjo pareigybės aprašyme nustatomi išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai, pasirenkant iš aprašo 4 punkte nurodytų išsilavinimo krypčių ir darbo patirties sričių;
9.3. Teritorinio skyriaus patarėjo pareigybės aprašyme nustatomi išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai, pasirenkant iš aprašo 5 punkte nurodytų išsilavinimo krypčių ir darbo patirties sričių;
9.4. Teritorinio skyriaus vyriausiojo specialisto pareigybės aprašyme nustatomi išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai, pasirenkant iš aprašo 6 punkte nurodytų išsilavinimo krypčių ir darbo patirties sričių;