LIETUVOS RESPUBLIKOS
SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL EUROPOS PAGALBOS LABIAUSIAI SKURSTANTIEMS ASMENIMS FONDO PROJEKTŲ, FINANSUOJAMŲ PAGAL LAIKINĄJĄ TVARKĄ,
ANTROJO FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO PATVIRTINIMO
2014 m. liepos 9 d. Nr. A1-367
Vilnius
Vadovaudamasi 2014–2020 metų iš Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo lėšų planuojamų bendrai finansuoti valstybės projektų atrankos laikinosios tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. sausio 31 d. įsakymu Nr. A1-60 „Dėl 2014–2020 metų iš Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo lėšų planuojamų bendrai finansuoti valstybės projektų atrankos laikinojo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 3 punktu:
1. T v i r t i n u Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo projektų, finansuojamų pagal laikinąją tvarką, antrąjį finansavimo sąlygų aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos
ir darbo ministro 2014 m. liepos 9 d.
įsakymu Nr. A1-367
EUROPOS PAGALBOS LABIAUSIAI SKURSTANTIEMS ASMENIMS FONDO PROJEKTŲ, FINANSUOJAMŲ PAGAL LAIKINĄJĄ TVARKĄ,
antrasis FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠAS
Kvietimo teikti paraiškas Nr. EPSF-2014-V-02
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo (toliau – Fondas) projektų, finansuojamų pagal laikinąją tvarką, antrasis finansavimo sąlygų aprašas (toliau – Aprašas) nustato reikalavimus ir sąlygas pareiškėjams ir projektams, finansuojamiems iš Fondo lėšų planuojamų bendrai finansuoti valstybės projektų (toliau – projektai), kuriuos numatoma įgyvendinti pagal Fondo veiksmų programą, skirtą socialinei sanglaudai Europos Sąjungoje (toliau – ES) skatinti, padedant siekti strategijos „Europa 2020“ skurdo mažinimo tikslo – žmonių, kuriems gresia skurdas ir (ar) socialinė atskirtis, skaičių Europos Sąjungoje sumažinti bent 20 mln. (toliau – Veiksmų programa), atrankos ir sprendimų dėl jų finansavimo priėmimo tvarką tais atvejais, kai projektai atrenkami iš anksto, iki įsigalios visi Fondo panaudojimą reglamentuojantys ES ir (ar) nacionaliniai teisės aktai, taip pat pagal šį Aprašą atrinktų projektų ir jų išlaidų tinkamumo finansuoti patikrinimą, įsigaliojus šiems teisės aktams.
2. Apraše numatytus veiksmus atlieka Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. sausio 22 d. nutarimo Nr. 55 „Dėl institucijų, atsakingų už Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo administravimą Lietuvoje, paskyrimo“ 1 punkte nurodytos institucijos, pagal kompetenciją atsakingos už Fondo įgyvendinimą.
3. Šis Aprašas parengtas vadovaujantis:
3.1. 2014 m. kovo 11 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 223/2014 dėl Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo (toliau – Reglamentas);
3.2. Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. sausio 31 d. įsakymu Nr. A1-60 „Dėl 2014–2020 metų iš Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo lėšų planuojamų bendrai finansuoti valstybės projektų atrankos laikinosios tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. balandžio 10 d. įsakymu Nr. A1-198 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. sausio 31 d. įsakymo Nr. A1-60 „Dėl 2014–2020 metų iš Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo lėšų planuojamų bendrai finansuoti valstybės projektų atrankos laikinosios tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“ (toliau – VPP laikinoji tvarka);
3.3. Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. sausio 24 d. įsakymu Nr. A1-47 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2013 m. spalio 22 d. įsakymo Nr. A1-588 „Dėl socialinės įtraukties didinimo 2014−2020 m. veiksmų plano patvirtinimo“ pakeitimo“;
3.4. Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2014 m. gegužės 16 d. įsakymu Nr. A1-268 „Dėl Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo paramos gavėjų sąrašo, nepanaudotų maisto produktų (likučių) ir nepanaudotų būtinojo asmeninio vartojimo prekių (likučių) perdavimo–priėmimo aktų formų patvirtinimo“ (toliau – Įsakymas dėl likučių);
4. Šiame Apraše vartojama sąvoka:
Fiksuoto dydžio išlaidų norma (angl. flat rate) – tai Reglamente nustatyta išlaidų norma (išreikšta procentais nuo visos maisto produktų įsigijimo vertės), taikoma apmokant dalį projekto išlaidų, kai projekto vykdytojas neteikia projekto tinkamų finansuoti išlaidų patvirtinimo dokumentų.
II SKYRIUS
VALSTYBĖS PROJEKTŲ SĄRAŠŲ SUDARYMAS
7. Fondo finansavimas gali būti skiriamas projektams, įtrauktiems į Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymais patvirtintus Valstybės projektų sąrašus. Valstybės projektų sąrašai sudaromi vadovaujantis VPP laikinosios tvarkos nuostatomis:
7.1. pareiškėjui siunčiamas pasiūlymas užpildyti preliminarią paraišką VPP laikinojoje tvarkoje nustatyta tvarka;
8. Patvirtinusi Valstybės projektų sąrašą, Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau – Ministerija arba vadovaujanti institucija) per 5 darbo dienas nuo Valstybės projektų sąrašo patvirtinimo dienos paskelbia jį savo interneto svetainėje www.socmin.lt ir raštu bei el. paštu informuoja Europos socialinio fondo agentūrą (toliau – Agentūra). Agentūra ne vėliau kaip per 5 darbo dienas pareiškėjui išsiunčia pasiūlymą pateikti paraišką, nurodydama pareiškėjui būtiną žinoti informaciją.
III SKYRIUS
FONDO TIKSLAS, REMIAMa VEIKLa, likučių perdavimas,
maisto produktams įsigyti numatomos skirti LĖŠOS
10. Fondo tikslas – prisidėti siekiant strategijos „Europa 2020“ skurdo mažinimo tikslo – žmonių, kuriems gresia skurdas ir (ar) socialinė atskirtis, skaičių Europos Sąjungoje sumažinti bent 20 mln.
11. Fondo remiama veikla – maisto produktų įsigijimas ir dalijimas labiausiai skurstantiems Lietuvos gyventojams. Fondo lėšomis galima įsigyti šiuos maisto produktus:
12. Projekto pareiškėjas kartu su partneriais prieš teikdami paraišką turi nuspręsti, kokius maisto produktus planuoja įsigyti. Galima įsigyti visus produktus iš šio Aprašo 11 punkte pasiūlyto produktų krepšelio arba, įvertinus partnerių realius siūlymus, išsirinkti tik tam tikros rūšies maisto produktus.
13. Nepanaudotus maisto produktus (likučius) projekto partneriai gali perduoti kaip numatyta Įsakyme dėl likučių.
IV SKYRIUS
TIKSLINĖ GRUPĖ IR PARAMOS TEIKIMO TVARKA
15. Fondo tikslinė grupė – asmenys, kurių vidutinės mėnesinės pajamos neviršija 1,5 Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintų valstybės remiamų pajamų (toliau – VRP) dydžio per mėnesį. Bendrai gyvenančių asmenų ar vieno gyvenančio asmens pajamos per mėnesį apskaičiuojamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo nuostatomis, išskyrus pajamas, gaunamas iš žemės ūkio veiklos, kurios skaičiuojamos tik pagal šios veiklos apskaitos dokumentus, netaikant pajamų nustatymo pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos patvirtintus žemės ūkio veiklos pajamų, įvertintų pagal sąlygines išlaidas, normatyvus arba pajamų normą hektarui žemės ūkio naudmenų.
16. Kreipdamasis dėl paramos į savivaldybę, asmuo užpildo Prašymą gauti paramą (toliau – prašymas) (šio Aprašo priedas), kuriame nurodo duomenis apie bendrai gyvenančius asmenis, jų veiklos pobūdį, gaunamas pajamas bei kitą informaciją, reikalingą paramai gauti.
17. Gyventojai, gaunantys socialinę pašalpą pagal Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymą, nemokamą maitinimą pagal Lietuvos Respublikos socialinės paramos mokiniams įstatymą ir atitinkantys sąlygas gauti teisę į piniginę socialinę paramą, taip pat globojami šeimose vaikai ir asmenys nuo 18 metų, kuriems paskirta globos (rūpybos) išmoka pagal Lietuvos Respublikos išmokų vaikams įstatymą, į paramos gavėjų sąrašus įrašomi jiems pateikus savivaldybei užpildytą prašymą (šio Aprašo priedas), savivaldybės administracijos nustatytos formos, esančios socialinės paramos informacinėje sistemoje „Parama“ prašymą (sutikimą), arba asmens pateiktą laisvos formos prašymą (sutikimą). Kuria (-iomis) iš aukščiau išvardytų formų (-omis) teikiami prašymai, pasirenka savivaldybės administracija.
18. Tas pats asmens prašymas galioja visiems maisto produktų dalinimams nuo projekto įgyvendinimo pradžios iki projekto įgyvendinimo pabaigos, jeigu nepasikeitė gyventojo ir (ar) su juo kartu gyvenančių asmenų situacija pagal aukščiau išvardytus teisės aktus. Taip pat gali būti priimami papildomi prašymai iš tų asmenų, kurie nesuspėjo pateikti prašymo iki pirmojo maisto produktų dalinimo pradžios. Asmenys, kurie 2 kartus iš eilės neatsiėmė maisto produktų, savivaldybės administracijos sprendimu gali būti neįtraukiami į vėlesnius Paramos gavėjų sąrašus ir dėl paramos maisto produktais turi kreiptis iš naujo.
19. Esant objektyvioms priežastims, savivaldybės administracijos nustatyta tvarka, parama gali būti skiriama ir kitais atvejais (pvz., asmens neįgalumo, sunkios ligos, nelaimės ir kt. atvejais), kai bendrai gyvenančių asmenų pajamos vienam nariui (vienam gyvenančiam asmeniui) didesnės nei 1,5 VRP dydžio, bet neviršija 2 VRP dydžių per mėnesį.
V SKYRIUS
REIKALAVIMAI PROJEKTAMS, PAREIŠKĖJAMS Ir Partneriams
20. Projekto pareiškėjas – valstybės įmonė Lietuvos žemės ūkio ir maisto produktų rinkos reguliavimo agentūra.
21. Projektas vykdomas kartu su partneriais, kurie gali būti viešieji juridiniai asmenys, registruoti ir veikiantys Lietuvos Respublikoje. Projektas turi atitikti bendruosius projektų atrankos kriterijus, kurie yra nurodyti VPP laikinosios tvarkos 1 priede. Partnerystė projekte turi būti pagrįsta ir turėti pridėtinę vertę, t. y. turi užtikrinti Fondo rodiklio kiekybinės išraiškos pasiekimą.
22. Įgyvendinant projektą atskirais atvejais (dėl objektyvių priežasčių, kurių projekto vykdytojas negalėjo numatyti paraiškos pateikimo ir vertinimo metu), galima įtraukti naujų partnerių vykdyti projekto veiklas.
24. Maksimali projekto įgyvendinimo trukmė pagal šį Aprašą – 10 mėnesių nuo biudžeto lėšų naudojimo sutarties (toliau – sutartis) pasirašymo momento. Įgyvendinant projektą, atskirais atvejais (dėl objektyvių priežasčių, kurių projekto vykdytojas negalėjo numatyti paraiškos pateikimo ir vertinimo metu) projekto įgyvendinimo laikotarpis gali būti pratęstas, bet ne ilgiau nei iki 2015 m. gruodžio 31 d.
25. Projekto vykdytojas privalo atitikti projekto parengtumo reikalavimą, t. y. iki pasirašant sutartį turi būti pradėjęs vykdyti viešųjų pirkimų procedūras maisto produktams įsigyti.
26. Metodiniai nurodymai vertintojams dėl valstybės projektų atitikties bendriesiems reikalavimas yra pateikiami VPP laikinosios tvarkos 1 priede.
27. Projekto įgyvendinimo metu projekto vykdytojas ir partneriai vieni iš kitų negali pirkti jokių prekių ar paslaugų.
VI SKYRIUS
PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO STEBĖSENos REIKALAVIMAI
29. Projektų įgyvendinimo stebėsena vykdoma pagal pasiektus rodiklius. Projektas privalo siekti šio žemiau nurodyto rodiklio kiekybinės išraiškos:
Rodiklis |
Matavimo vienetas |
Kiekybinė išraiška |
Labiausiai skurstantys asmenys, gavę paramą maisto paketais (unikalūs asmenys). Rodiklio kiekybinė išraiška yra suskaičiuojama užfiksuojant to maisto produktų dalinimo, kurio metu daugiausiai tikslinės grupės atstovų gavo paramą, asmenų skaičių (jeigu numatomas daugiau kaip vienas dalinimas). |
Asmenų skaičius |
300 000 |
30. Nepasiekus rodiklio kiekybinės išraiškos, Ministerija turi teisę inicijuoti projekto finansavimo sumažinimą, sustabdymą arba nutraukimą, sutarties nutraukimą ir (arba) sumokėtų projekto finansavimo lėšų ar jų dalies grąžinimą, išskyrus atvejus, kai rodiklio kiekybinės išraiškos nėra galimybės pasiekti dėl objektyvių priežasčių.
VII SKYRIUS
TINKAMų FINANSUOTI PROJEKTŲ IŠLAIDų REIKALAVIMAI
31. Pagal šį Aprašą tinkamų finansuoti išlaidų kategorijos yra nustatytos Reglamento 26 straipsnyje:
32. Išlaidos, kurios yra priskiriamos fiksuotosioms normoms (šio Aprašo 31.2 ir 31.3 papunkčiai) pagal reglamento 41 straipsnio 3 punktą ir 25 straipsnio 1 punkto d papunktį, paraiškoje (paraiškos punktas „10. Tinkamos finansuoti projekto išlaidos“) nėra grindžiamos ir tikrinamos, su mokėjimo prašymais nėra teikiamos jas pagrindžiančių dokumentų kopijos. Šios išlaidos yra apmokamos proporcingai pagal fiksuotąją normą nuo maisto produktų įsigijimo vertės. Šias išlaidas pagrindžiančių dokumentų originalai turi būti saugomi tik pas projekto vykdytoją ir (ar) partnerius.
VIII SKYRIUS
PARAIŠKŲ TEIKIMO TVARKA
35. Vadovaudamasis šiuo Aprašu, pareiškėjas pildo paraišką pagal formą, nustatytą VVP laikinosios tvarkos aprašo 3 priede.
36. Kartu su paraiška pareiškėjas ir partneriai turi pateikti paraiškos priedus (dokumentus), įrodančius, kad projektas yra tinkamas finansuoti, kuriais vadovaudamosi vertinimą atliekančios ir sprendimą dėl finansavimo skyrimo priimančios institucijos gali priimti tinkamą sprendimą:
36.1. pareiškėjo ir partnerio (-ių) atsiskaitymo su valstybės biudžetu, savivaldybių biudžetais ir valstybės pinigų fondais pažyma, išduota apskrities valstybinės mokesčių inspekcijos ne anksčiau kaip prieš vieną mėnesį iki paraiškos pateikimo (biudžetinėms įstaigoms šių dokumentų teikti nereikia). Tais atvejais, kai pagal sutartį su mokesčius administruojančia institucija mokesčio mokėjimas yra atidėtas, turi būti pridėti dokumentai ar jų kopijos, patvirtinantys mokesčių atidėjimą;
36.3. partnerio (-ių) deklaracijos (užpildytos partnerio (-ių) pagal VVP laikinosios tvarkos 4 priede pateiktą formą);
37. Kartu su paraiška pareiškėjas ir (ar) partneriai gali pateikti papildomus priedus (dokumentus), įrodančius, kad projektas yra tinkamas finansuoti, kuriais vadovaudamosi vertinimą atliekančios ir sprendimą dėl finansavimo skyrimo priimančios institucijos gali priimti tinkamą sprendimą.
38. Pareiškėjas viename užklijuotame voke (ar kitokiame pakete) turi pateikti:
38.1. vieną projekto paraiškos originalą ir jos priedų originalus (kai reikalaujama originalų) arba kopijas;
39. Paraiškos originalo ir elektroninės paraiškos versijos turinys turi būti identiški. Nustačius neatitikimą tarp originalo ir elektroninės paraiškos versijos, vadovaujamasi paraiškos popierinio varianto originale pateikta informacija.
40. Paraiška turi būti užpildyta lietuvių kalba kompiuteriu ir susegta. Ne lietuvių kalba, ne kompiuteriu užpildyta ar nesusegta paraiška ir jos priedai nebus vertinami.
41. Ant voko (ar kitokio paketo) turi būti nurodytas pareiškėjo pavadinimas, pareiškėjo adresas, Fondo pavadinimas, ir patvirtinto Valstybės projektų sąrašo numeris. Taip pat turi būti nurodomas pareiškėjo kontaktinio asmens vardas ir pavardė, telefono numeris.
42. Paraiška turi būti pateikta vienu iš šių būdų:
43. Faksu ar elektroniniu paštu atsiųsta ar kitu nei nurodyta šiame Apraše adresu pristatyta paraiška neregistruojama ir nenagrinėjama.
44. Paraiška turi būti pateikta šiuo adresu:
Europos socialinio fondo agentūra
Gynėjų g. 16, 01109 Vilnius
45. Paraiška turi būti pateikta Agentūrai iki paraiškos pateikimo datos, nustatytos šio Aprašo 9 punkte nurodytame Valstybės projektų sąraše. Ministerijos, Agentūros ir pareiškėjo bendru sutarimu gali būti nustatomas trumpesnis paraiškų pateikimo terminas. Pareiškėjui praleidus valstybės projektų sąraše paraiškai pateikti nustatytą terminą, sprendimą dėl paraiškos priėmimo, atsižvelgdama į termino praleidimo priežastis, priima Agentūra.
IX SKYRIUS
PAREIŠKĖJŲ INFORMAVIMO IR KONSULTAVIMO TVARKA
47. Pareiškėjas gali pateikti klausimų dėl finansavimo pagal šiame Apraše nurodytą veiklą tvarkos ir sąlygų, reikalavimų projektui, dėl paraiškos pildymo ir kitų su finansavimo teikimu susijusių klausimų.
48. Klausimai dėl paraiškos pildymo gali būti pateikiami raštu, elektroniniu paštu, faksu ir žodžiu Agentūrai:
49. Klausimai dėl projekto idėjos, rezultatų ir jų atitikties nacionaliniams strateginio planavimo dokumentams gali būti pateikiami raštu, elektroniniu paštu, faksu ir žodžiu Ministerijai:
50. Iš anksto susitarus, pareiškėjai gali būti informuojami ir konsultuojami susitikimo su Agentūros darbuotojais metu.
51. Teikiant paklausimą elektroniniu paštu, turi būti pateikiama:
X SKYRIUS
PARAIŠKŲ VERTINIMO IR ATRANKOS TVARKA
53. Už pateiktų paraiškų tinkamumo finansuoti vertinimą yra atsakinga Agentūra, kuri prireikus gali pasinaudoti nepriklausomų ekspertų paslaugomis.
54. Agentūra vertina pateiktos paraiškos tinkamumą finansuoti:
54.1. vertinimas atliekamas vadovaujantis metodiniais nurodymais vertintojams dėl valstybės projektų atitikties bendriesiems reikalavimams, užpildant VPP laikinosios tvarkos 1 priedo formą;
54.2. jeigu tinkamumo finansuoti vertinimo etapu Agentūros nustatyta projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma yra mažesnė už pareiškėjo pateiktą projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumą, Agentūra raštu apie tai informuoja pareiškėją ir suderina, ar jis sutinka įgyvendinti projektą, gavęs nustatyto dydžio finansavimo lėšų sumą. Jei pareiškėjas nesutinka, paraiška atmetama;
54.3. jei vertinant paraišką nustatoma, kad pateikti ne visi reikiami dokumentai ir (ar) informacija projekto tinkamumo finansuoti vertinimui atlikti, pareiškėjui siunčiamas raštas, kuriame prašoma per rašte nustatytą terminą (kuris neturi būti trumpesnis kaip 5 darbo dienos ir ilgesnis kaip 10 darbo dienų, jei Agentūra ir pareiškėjas bendru sutarimu nenusprendžia kitaip) pateikti trūkstamus dokumentus ir (ar) informaciją. Jeigu paraiškoje pateiktos informacijos ir duomenų pakanka sprendimui dėl projekto vertinimo priimti, raštas dėl informacijos patikslinimo nesiunčiamas. Teikiant papildomą informaciją gali būti tikslinami tik tie duomenys, kurių prašo Agentūra. Jeigu pateikiama patikslinta, bet Agentūros neprašoma informacija, vertinimo metu į ją gali būti neatsižvelgta. Prireikus Agentūra gali kreiptis į atitinkamas institucijas papildomos informacijos apie pareiškėją bei paraišką ir naudotis išoriniais oficialiais informacijos šaltiniais, vertindama paraiškoje pateiktą informaciją;
54.4. Agentūra turi teisę atmesti paraišką, jei:
54.4.1. pareiškėjas per nustatytą terminą nepateikia prašomos informacijos ir (ar) dokumentų arba pateikia ne visus prašomus dokumentus ir (ar) informaciją;
XI SKYRIUS
SPRENDIMAS DĖL FINANSAVIMO SKYRIMO IR SUTARTIES SUDARYMAS
56. Galutinį sprendimą dėl finansavimo skyrimo priima Ministerija, vadovaudamasi Agentūros vertinimo ataskaita. Sprendimas priimamas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo vertinimo ataskaitos gavimo Ministerijoje dienos.
XII SKYRIUS
PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO NUOSTATOS
58. Projekto išlaidos apmokamos ir tolesnė jo priežiūra atliekama vadovaujantis sutartyje įtvirtintomis nuostatomis.
59. Projektui finansuoti pagal sutartį iki 2014 m. gruodžio 31 d. gali būti išmokamas iki 50 proc. avansas. Projekto vykdytojas už panaudotas lėšas atsiskaitys teikdamas Ministerijai mokėjimo prašymus sutartyje nustatyta tvarka ir terminais.
60. Projekto vykdytojas su partneriais pasirašo laisvos formos partnerystės sutartis dėl bendradarbiavimo, kuriose apsibrėžia šalių teises, pareigas, atsakomybes, avanso, likučio išmokėjimo ir kitas atsiskaitymo galimybes.
61. Visos prekės ir paslaugos privalo būti perkamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu, jei projekto vykdytojas ir partneriai yra perkančiosios organizacijos.
62. Perkamų paslaugų kokybei užtikrinti gali būti numatytos paslaugų kokybės užtikrinimo priemonės (pirkimą vykdant ir apklausos, ir konkurso būdu), t. y. paslaugos teikėjo paprašyta pateikti dokumentą, patvirtinantį juridiniam asmeniui suteiktą teisę teikti tam tikras paslaugas; dokumentus, įrodančius, kad tiekėjas nėra bankrutavęs, bankrutuojantis, likviduojamas ar laikinai sustabdęs savo veiklos; dokumentus, patvirtinančius, kad tiekėjas yra atsiskaitęs su valstybės biudžetu; dokumentus, įrodančius, kad tiekėjas neturi įsiskolinimo valstybinio socialinio draudimo įstaigai ir kt. Nustatydama paslaugų pirkimo išlaidų tinkamumą, Ministerija gali paprašyti pateikti anksčiau išvardytus dokumentus.
XIII SKYRIUS
INFORMACIJOS APIE PAREIŠKĖJUS IR PROJEKTUS SKELBIMAS
XIV SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
65. Pasikeitus šio Aprašo 3 punkte nurodytiems teisės aktams, atitinkamai yra taikomos pasikeitusių teisės aktų nuostatos.
66. Pareiškėjas (projekto vykdytojas) turi teisę apskųsti Agentūros ir Ministerijos veiksmus arba neveikimą, susijusius su paraiškos vertinimu, sprendimo dėl finansavimo arba nefinansavimo priėmimu ir projekto įgyvendinimu Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Europos pagalbos labiausiai skurstantiems
asmenims fondo projektų, finansuojamų pagal
laikinąją tvarką, antrojo finansavimo sąlygų aprašo
priedas
_________________________
(adresatas)
PRAŠYMAS GAUTI PARAMĄ
___________________________
(data)
Prašau skirti man / su manimi bendrai gyvenantiems asmenims paramą (pabraukti)
DUOMENYS APIE PARAMOS PRAŠANTĮ ASMENĮ IR (AR) BENDRAI GYVENANČIUS ASMENIS
Pareiškėjas: Vyras / Asmuo, gyvenantis Asmuo, vienas Partneris / (pabraukti) žmona vienas auginantis vaiką (-us) partnerė |
||||||||||||||||||||||||||||
Asmens kodas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
Vardas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavardė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Deklaruotos gyvenamosios vietos adresas |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Faktinės gyvenamosios vietos adresas* |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Socialinė padėtis*** |
|
Kitas suaugęs bendrai gyvenantis asmuo: Vyras / žmona Partneris / partnerė (pabraukti) |
||||||||||||||||||||||||||||
Asmens kodas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
Vardas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavardė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Deklaruotos gyvenamosios vietos adresas** |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Faktinės gyvenamosios vietos adresas** |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Socialinė padėtis*** |
|
Vaikas[1] |
||||||||||||||||||||||||||||
Asmens kodas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
Vardas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavardė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Deklaruotos gyvenamosios vietos adresas** |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Faktinės gyvenamosios vietos adresas** |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Socialinė padėtis***
|
|
* Asmens faktinės gyvenamosios vietos adresas, nurodomas tik tuo atveju, jeigu jis nėra deklaravęs gyvenamosios vietos arba jo faktinė gyvenamoji vieta nesutampa su deklaruota gyvenamąja vieta.
**Kito suaugusio bendrai gyvenančio asmens ir vaikų deklaruotos ir faktinės gyvenamosios vietos adresai, nurodomi tik tuo atveju, jeigu nesutampa su asmens deklaruota ar faktine gyvenamąja vieta.
***Nurodyti, ar asmuo yra: dirbantis (darbovietės pavadinimas ir įsidarbinimo pradžia); asmuo vykdantis individualią veiklą pagal verslo liudijimą arba pagal individualios veiklos pažymą; ūkininkas; neįgalusis; pensininkas; auginantis vaikus namuose; studentas / mokinys, įsiregistravęs darbo biržoje ir gaunantis nedarbo socialinio draudimo išmoką / mokymo stipendiją; įsiregistravęs darbo biržoje (nurodyti registravimosi laikotarpį ir nuo kada nedirba, dirba viešuosius darbus); nedirbantis ir neįsiregistravęs darbo biržoje; užsiimantis kita veikla (nurodyti kokia).
I. BENDRAI GYVENANČIŲ ASMENŲ AR VIENO GYVENANČIO ASMENS PAJAMOS
Bendrai gyvenančių asmenų (vieno gyvenančio asmens) paskutinių 3 mėnesių _________________
(įrašykite pavadinimus)
iki kreipimosi dėl paramos vidutinės pajamos _______ Lt arba kreipimosi mėnesio _____________
(įrašykite pavadinimą)
vidutinės mėnesio pajamos _______ Lt.
Eil. Nr. |
Gaunamų pajamų pavadinimas |
Pajamos, Lt |
||
Vyras
Vyras |
Moteris |
Vaikas (-ai) |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
III. PAPILDOMA INFORMACIJA
Ar dėl paramos šiais metais kreipiatės pirmą kartą?
Taip Ne (pabraukti)
Jeigu kreipiatės ne pirmą kartą, nurodykite:
Kas teikė paramą iki šiol ____________________________________________
Kada gavote paramą ________________________________________________
Kokią paramą esate gavęs ___________________________________________
IV. ATSAKOMYBĖ
Patvirtinu, kad pateikta informacija teisinga.
Esu informuotas (-a) ir sutinku, kad:
Paramos teikimo tikslais apie mane ir (ar) su manimi bendrai gyvenančius asmenis būtų renkama su paramos gavimu susijusi informacija iš kitų institucijų, taip pat duomenys apie skirtą paramą man (su manimi bendrai gyvenantiems asmenims) paramos apskaitos tikslais būtų teikiami kitoms įstaigoms, institucijoms ir (ar) organizacijoms.
Sutinku paramą teikiančiai institucijai teikti informaciją, reikalingą paramai gauti.
Prireikus savivaldybės socialiniams darbuotojams sudarysiu galimybę tikrinti mano (su manimi bendrai gyvenančių asmenų) gyvenimo sąlygas, turimą turtą ir užimtumą.
__________________ _______________________
(parašas) (vardas ir pavardė)