PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS 2020–2021 METŲ UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS DARBDAVIAMS ATRINKTI ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2020 m. balandžio 22 d. Nr. A-313

Panevėžys

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 16 punktu, 7 straipsnio 18 punktu, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu ir Panevėžio miesto savivaldybės 2020–2021 metų užimtumo didinimo programos, patvirtintos Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2020 m. sausio 30 d. sprendimu Nr. 1-25, 18.1 papunkčiu,

t v i r t i n u Panevėžio miesto savivaldybės 2020–2021 metų užimtumo didinimo programos darbdaviams atrinkti organizavimo tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                         Tomas Jukna

 

 

PATVIRTINTA

Panevėžio miesto savivaldybės

administracijos direktoriaus

2020 m. balandžio 22 d. įsakymu Nr. A-313

 

PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS 2020–2021 METŲ UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS DARBDAVIAMS ATRINKTI ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

 

1. Panevėžio miesto savivaldybės 2020–2021 metų užimtumo didinimo programos darbdaviams atrinkti organizavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo ir Panevėžio miesto savivaldybės 2020–2021 metų užimtumo didinimo programa, patvirtinta Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2020 m. sausio 30 d. sprendimu Nr. 1-25 (toliau – Programa).

2. Šis Aprašas nustato darbdavių atrankos organizavimo tvarką, darbdavių atrankos komisijos darbo organizavimo tvarką, atrankos darbdaviams atrinkti vertinimo kriterijus, darbdavių informavimo apie atrankos rezultatus tvarką.

3. Darbdavių atranką vykdo nuolat veikianti 5 (penkių) narių Darbdavių atrankos užimtumo didinimo programai komisija (toliau – Komisija), sudaryta Panevėžio miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos direktoriaus įsakymu.

4. Darbdavių atrankos tikslas – Aprašo nustatyta tvarka atrinkti darbdavius, organizuosiančius Programoje numatytus laikinuosius darbus.

5. Darbdaviai, organizuodami laikinuosius darbus, privalo užtikrinti darbo sąlygas, atitinkančias Lietuvos Respublikos darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymo ir kitų, saugų darbą reglamentuojančių, teisės aktų reikalavimus, aprūpinti reikalingomis darbo priemonėmis asmenis, atsiųstus dirbti laikinuosius darbus.

6. Darbdavių atranka organizuojama vadovaujantis Aprašu ir Programa.

 

II SKYRIUS

PARAIŠKŲ DARBDAVIŲ ATRANKAI ORGANIZUOTI PATEIKIMO TVARKA

 

7. Darbdavių atranka laikiniesiems darbams atlikti organizuojama kartą per metus, o prireikus ir dažniau. Atrankoje gali dalyvauti įmonės, įstaigos ir organizacijos, kurios numato organizuoti Programos 16 punktu nustatytus laikinuosius darbus: Panevėžio miesto savivaldybei priskirtų teritorijų tvarkymo ir želdinių priežiūros darbus, pagalbos teikiant socialines, švietimo paslaugas darbus, pagalbinius smulkaus remonto ir maisto paruošimo darbus, patalpų ir aplinkos tvarkymo darbus bei pagalbos darbus nevyriausybinėse organizacijose, veikiančiose socialinėje, švietimo ir sveikatos srityse.

8. Informaciją apie darbdavių atranką skelbia Savivaldybės administracija interneto svetainėje www.panevezys.lt ir miesto spaudoje. Skelbime nurodomi laikinųjų darbų pavadinimai, planuojamų įdarbinti asmenų skaičius, paraiškų dėl laikinųjų darbų organizavimo pateikimo terminai ir vieta, atrankos rezultatų paskelbimo data, atsakingo už atrankos dokumentų priėmimą asmens telefono numeris ir kita reikalinga informacija.

9. Darbdaviai, pageidaujantys organizuoti laikinuosius darbus, atrankai turi pateikti:

9.1. nustatytos formos Laikinųjų darbų organizavimo paraišką (1 priedas);

9.2. nustatytos formos Lėšų poreikio laikiniesiems darbams organizuoti sąmatą (2 priedas);

9.3. pareigybės laikinajam darbui aprašymo projektą;

9.4. elektroninio sertifikuoto registro išrašo apie juridinio asmens registraciją kopiją.

10. Dokumentai, išvardyti Aprašo 9 punkte (toliau – Paraiška), turi būti sunumeruoti, susiūti ir paskutinio lapo antroje pusėje patvirtinti įstaigos / organizacijos vadovo parašu, nurodytas dokumentus parengusio asmens vardas, pavardė, pareigos ir Paraiškos bendras lapų skaičius. Siūlų galai paskutiniojo lapo antroje pusėje užklijuojami popieriaus juostele. Paraiška teikiama užklijuotame ir antspauduotame voke, ant kurio nurodoma įstaigos ar organizacijos visas pavadinimas, adresas, telefono numeris, el. pašto adresas ir pateikimo tikslas – Darbdavių atrankai laikiniesiems darbams organizuoti. Vokai pateikiami ir registruojami Savivaldybės administracijos priimamojo 4-oje darbo vietoje (Laisvės a. 20, I aukštas).

11. Paraiška turi būti pateikta iki skelbime nurodytos galutinės pateikimo datos. Jei vokas su Paraiška siunčiamas paštu ar per kurjerį, pašto žymoje nurodyta data turi būti ne vėlesnė nei nurodyta Savivaldybės administracijos skelbime apie atranką.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

12. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja Komisijos pirmininkas. Jo nesant dėl pateisinamų priežasčių (liga, komandiruotė ir pan.) – Komisijos pirmininko pavaduotojas. Komisijos sekretoriaus funkcijas vykdo Savivaldybės administracijos Socialinių reikalų skyriaus Socialinių išmokų poskyrio vyriausiasis visuomenei naudingos veiklos ir užimtumo didinimo specialistas. Siekiant užtikrinti Komisijos veiklos skaidrumą ir priimtų sprendimų objektyvumą, kiekvienas Komisijos narys, prieš pradėdamas darbą Komisijoje, pasirašo Darbdavių atrankos užimtumo didinimo programai komisijos nario nešališkumo deklaraciją (4 priedas) ir Konfidencialumo pasižadėjimą (5 priedas).

13. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai vyksta Komisijos pirmininko nustatytu laiku. Pirmas Komisijos posėdis turi būti organizuojamas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo paskutinės Paraiškų pateikimo dienos.

14. Komisijos sekretorius:

14.1. Komisijos nariams apie posėdį praneša Panevėžio miesto savivaldybės dokumentų tvarkymo ir apskaitos dokumentų valdymo sistemoje „Avilys“ tvarkos aprašo nustatyta tvarka per Dokumentų tvarkymo ir apskaitos dokumentų valdymo sistemą „Avilys“ (toliau – DVS „Avilys“) ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki posėdžio ir pateikia posėdžio darbotvarkės projektą;

14.2. rašo posėdžių protokolus;

14.3. informuoja Paraiškas pateikusius darbdavius apie atrankos rezultatus ir priimtus sprendimus per DVS „Avilys“ Panevėžio miesto savivaldybės dokumentų tvarkymo ir apskaitos dokumentų valdymo sistemoje „Avilys“ tvarkos aprašo nustatyta tvarka.

15. Komisijos narys, negalintis atvykti į posėdį, apie tai ne vėliau kaip prieš 1 darbo dieną iki Komisijos posėdžio turi pranešti Komisijos sekretoriui, išskyrus atvejus, kai to negali padaryti dėl objektyvių priežasčių.

16. Komisijos posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja daugiau kaip pusė Komisijos narių. Komisijos narys turi teisę prašyti iš atrankoje dalyvaujančių darbdavių pateikti papildomą informaciją ir pareikšti atskirą nuomonę, kuri pridedama prie protokolo.

17. Komisijos posėdžiai protokoluojami. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kuris parengiamas DVS „Avilys“ Panevėžio miesto savivaldybės dokumentų tvarkymo ir apskaitos dokumentų valdymo sistemoje „Avilys“ tvarkos aprašo nustatyta tvarka. Protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius. Jis užregistruojamas Savivaldybės administracijos Socialinių reikalų skyriaus bendrame veiklos dokumentų registre (71). Protokolai parengiami ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po Komisijos posėdžio.

 

IV SKYRIUS

PARAIŠKŲ ATITIKTIES REIKALAVIMAMS VERTINIMAS

 

18. Darbdavių atranka vykdoma taikant administracinį ir kokybinį paraiškų atitikčių vertinimą. Vertinimus atlieka Komisija. Visų pirma atliekamas Paraiškų administracinės atitikties vertinimas. Kokybinis atitikties vertinimas atliekamas tik teigiamai pagal administracinį vertinimą įvertintoms Paraiškoms. Neigiamai įvertintos paraiškos yra atmetamos ir jas pateikę darbdaviai informuojami Aprašo 24 punkte nustatyta tvarka.

19. Paraiškų administracinis vertinimas atliekamas pagal šias sąlygas:

19.1. Laikinųjų darbų organizavimo paraiška atitinka Aprašo 1 priede pateiktą formą, pateikti visi Aprašo 9 punkte nurodyti dokumentai;

19.2. Lėšų poreikio laikiniesiems darbams organizuoti sąmata atitinka Aprašo 2 priede pateiktą formą, joje pateikta visa ir teisinga informacija;

19.3. Laikinųjų darbų organizavimo paraiškoje nurodyti planuojami organizuoti darbai atitinka Programos 16 punkte nurodytus laikinuosius darbus.

20. Komisija po administracinio atitikties vertinimo atrinkusi paraiškas turi teisę reikalauti papildomų dokumentų.

21. Paraiškų kokybinis vertinimas atliekamas užpildant nustatytos formos Paraiškos vertinimo anketą (3 priedas).

22. Komisija laikiniesiems darbams organizuoti atrenka tuos darbdavius, kurių Paraiškos buvo įvertintos teigiamai pagal administracinės atitikties vertinimą ir po kokybinio vertinimo surinko daugiausia balų. 

23. Komisija pateiktas Paraiškas turi teisę atmesti, jei jose:

23.1. nepateikti visi Aprašo 9 punkte nurodyti dokumentai;

23.2. dokumentai, išvardyti Aprašo 9 punkte, nėra sunumeruoti, susiūti ir paskutinio lapo antroje pusėje patvirtinti organizacijos / įstaigos vadovo parašu, nenurodytas asmens vardas, pavardė, pareigos ir pasiūlymą sudarančių lapų skaičius;

23.3. dokumentai pateikiami neužklijuotame ir neantspauduotame voke;

23.4. Paraiška atrankai pateikta po skelbime nurodytos galutinės pateikimo datos;

23.5. pateikta Laikinųjų darbų organizavimo paraiška neatitinka Aprašo 1 priede pateiktos formos;

23.6. pateikta Lėšų poreikio laikiniesiems darbams organizuoti sąmata neatitinka Aprašo 2 priede pateiktos formos;

23.7. Laikinųjų darbų organizavimo paraiškoje nurodyti darbai neatitinka Programos 16 punkte nurodytų laikinųjų darbų:

23.8. nurodytas didesnis nei Programos 29 punkte nustatytas darbo užmokestis (MMA);

23.9. nurodytas vieno asmens įdarbinimo laikotarpis ilgesnis nei nustatytas Programos 17 punkte;

23.10. laikiniesiems darbams organizuoti prašoma skirti lėšų suma didesnė, nei numatyta Programos 26 punkte.

24. Darbdaviai, kurių Paraiškos Komisijos sprendimu buvo atmestos, per 3 darbo dienas informuojami Komisijos pirmininko pasirašytu raštu, kuriame nurodoma (-os) Paraiškos atmetimo priežastis (-ys). Raštas parengiamas DVS „Avilys“ Panevėžio miesto savivaldybės dokumentų tvarkymo ir apskaitos dokumentų valdymo sistemoje „Avilys“ tvarkos aprašo nustatyta tvarka. Už rašto parengimą atsako Savivaldybės administracijos Socialinių reikalų skyriaus Socialinių išmokų poskyrio vyriausiasis visuomenei naudingos veiklos ir užimtumo didinimo specialistas.

25. Komisijos atrinktų darbdavių sąrašas patvirtinamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, kurio projektą parengia Savivaldybės administracijos Socialinių reikalų skyriaus Socialinių išmokų poskyrio vyriausiasis visuomenei naudingos veiklos ir užimtumo didinimo specialistas DVS „Avilys“ Panevėžio miesto savivaldybės dokumentų tvarkymo ir apskaitos dokumentų valdymo sistemoje „Avilys“ tvarkos aprašo nustatyta tvarka.

26. Su atrinktais darbdaviais sudaromos dvišalės laikinųjų darbų įgyvendinimo ir finansavimo sutartys (6 priedas). Sutarties projektą parengia Panevėžio miesto savivaldybės sutarčių valdymo tvarkos aprašo nustatyta tvarka Savivaldybės administracijos Socialinių reikalų skyriaus Socialinių išmokų poskyrio vyriausiasis visuomenei naudingos veiklos ir užimtumo didinimo specialistas. Sutarties projektas vizuojamas Socialinių reikalų skyriaus Socialinių išmokų poskyrio vedėjo, Socialinių reikalų skyriaus vedėjo, Socialinių reikalų skyriaus atsakingo už lėšas specialisto ir Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo pagal kuruojamą sritį. Sutartis sudaroma dviem egzemplioriais, kurių vienas perduodamas atrinktam darbdaviui, kitas – Savivaldybės administracijos Socialinių reikalų skyriui.

27. Jeigu atrankai negauta nė viena Paraiška, ar įvykdžius atranką paaiškėja, kad nebus panaudotos visos laikiniesiems darbams skirtos lėšos, Komisija atranką skelbia pakartotinai. Jeigu atrankos būdu parinktas darbdavys raštiškai atsisako organizuoti laikinuosius darbus, Komisija pagal įvykusios atrankos rezultatus parenka kitą darbdavį.

 

V SKYRIUS

PRIEŽIŪRA IR KONTROLĖ

 

28. Pasirašytų laikinųjų darbų organizavimo ir finansavimo sutarčių vykdymo kontrolę atlieka Savivaldybės administracijos Socialinių reikalų skyrius, kuriam darbdaviai ne vėliau kaip iki kito mėnesio 15 dienos pateikia pažymą apie asmenų, įdarbintų pagal darbo sutartį laikiniesiems darbams atlikti, dirbtą darbo laiką ir apskaičiuotą darbo užmokestį (8 priedas).

29. Darbdavys, nutraukęs darbo sutartį su Programoje dalyvaujančiu darbuotoju, apie tai per 3 darbo dienas raštu informuoja Savivaldybės administracijos Socialinių reikalų skyrių, nurodydamas sutarties nutraukimo priežastis, ir pateikia atleisto asmens pažymą apie asmenų, įdarbintų pagal darbo sutartį laikiniesiems darbams atlikti, dirbtą darbo laiką ir apskaičiuotą darbo užmokestį (8 priedas).

30. Savivaldybės administracijos Socialinių reikalų skyrius, siekdamas įsitikinti, kaip vykdomi darbai, turi teisę atlikti patikras darbdavių nurodytose laikinųjų darbų organizavimo vietose.

31. Kilus abejonių dėl tinkamo laikinųjų darbų finansavimo sutarčių vykdymo, Savivaldybės administracijos Socialinių reikalų skyrius turi teisę iš darbdavių reikalauti kitų, šiame Apraše nenurodytų, dokumentų ir ataskaitų, pagrindžiančių sutartinių įsipareigojimų vykdymą.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

32. Su Aprašu susiję dokumentai saugomi Lietuvos Respublikos archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

33. Šis Aprašas keičiamas, panaikinamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

34. Ginčai dėl darbdavių laikiniesiems darbams organizuoti atrankos organizavimo ir Komisijos sprendimų nagrinėjami Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

35. Aprašo įgyvendinimo tikslu renkami asmens duomenys yra tvarkomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu.

____________________________________

 

Užimtumo didinimo programos darbdaviams

atrinkti organizavimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

LAIKINŲJŲ DARBŲ ORGANIZAVIMO PARAIŠKA

 

202____ m. _______________d.

Panevėžys

 

1. Juridinio asmens pavadinimas___________________________________________________

2. Juridinio asmens kodas_________________________________________________________

3. Juridinio asmens adresas, telefonas, el. paštas______________________________________

_______________________________________________________________________________

4. Banko rekvizitai______________________________________________________________

5. Asmuo, atsakingas už laikinųjų darbų organizavimą (pareigos, vardas, pavardė, telefonas)

______________________________________________________________________________________________

6. Numatomi organizuoti laikinieji darbai (iš Programos 16 punkte nustatytų darbų sąrašo)

Laikinojo darbo pavadinimas

Pareigybės, laikinajam darbui organizuoti, pavadinimas

Pareigybės lygis

Pareigybių skaičius

Panevėžio miesto savivaldybei priskirtų teritorijų tvarkymo ir želdinių priežiūros darbai

 

 

 

Pagalbos teikiant socialines paslaugas

darbai

 

 

 

Pagalbos teikiant švietimo paslaugas darbai

 

 

 

Pagalbiniai smulkaus remonto darbai

 

 

 

Pagalbiniai maisto paruošimo darbai

 

 

 

Patalpų ir aplinkos tvarkymo darbai

 

 

 

Pagalbos darbai nevyriausybinėse organizacijose

 

 

 

 

7. Bendras numatomų įsteigti pareigybių skaičius____________________________________

8. Laikinųjų darbų organizavimo laikotarpis per 202_ metus nuo_______________________

iki ___________________

9. Darbo apmokėjimo sąlygos ir terminai (kiek kartų ir kokiomis dienomis mokamas darbo užmokestis) _____________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

10. Lėšų poreikis iš viso: ____________________________ Eur

11. Laikiniesiems darbams pasibaigus įdarbinti pagal darbo sutartį ne trumpesniam kaip 6 mėnesių laikotarpiu numatoma                                                                     asmenų

12. Po 2019 metų užimtumo didinimo programos įdarbintų jos dalyvių skaičius___________

 

PRIDEDAMA:

1. Lėšų poreikio laikiniems darbams vykdyti sąmata, ____lapas (-ai).

2. Pareigybės laikinajam darbui aprašymo projektas, ____ lapas (-ai).

3. Elektroninio sertifikuoto registro išrašo apie juridinio asmens registraciją kopija, __lapas (-ai).

|Iš viso        lapai.

 

 

 

Įstaigos / organizacijos vadovas _________________ _____________________________

(parašas) (vardas, pavardė)

A. V. 

 

Užimtumo didinimo programos darbdaviams

atrinkti organizavimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

Lėšų poreikio laikiniesiems darbams organizuoti sąmata

 

 

Laikinojo darbo pavadinimas

Laikinojo darbo pradžia ir pabaiga

(metai, mėnuo, diena),

trukmė mėnesiais

Laikinojo darbo

trukmė mėnesiais

Vidutinė

darbo trukmė per mėnesį (dienomis)

Numatoma įdarbinti asmenų (iš viso)

Lėšų poreikis vienam mėnesiui Eur

Bendras lėšų poreikis

Darbo užmokesčio dydis vienam etatui (bendra visiems etatams suma)

Kompensacija už nepanaudotas atostogas vienam etatui (bendra visiems etatams

suma)

Įmokos socialiniam draudimui vienam etatui (bendra visiems etatams suma)

 

 

1

2

3

4

6

7

8

9

11

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

________________________________________                                  __________________                           ____________________________________

(darbdavio ar jo įgalioto asmens pareigos)                                                          (parašas)                               (vardas, pavardė)

 

Užimtumo didinimo programos darbdaviams

atrinkti organizavimo tvarkos aprašo

3 priedas

 

PARAIŠKOS VERTINIMO ANKETA

 

______________________________________________________________

(paraiškos teikėjo pavadinimas)

_____________

(data)

 

Kokybinio paraiškos vertinimo kriterijai

Galimas balų skaičius

Komisijos narių skirtas balų skaičius

1. Paraiškos teikėjas yra ne pelno siekianti įstaiga, išlaikoma iš Panevėžio miesto savivaldybės biudžeto

 

20

 

2. Paraiškos teikėjas yra visuomeninė organizacija, ne trumpiau kaip metus vykdanti paramos ir pagalbos programas

 

20

 

3. Darbdaviui, įdarbinusiam 2019 metų užimtumo didinimo programos:

1 dalyvį;

2 dalyvius;

3 ir daugiau dalyvių.

 

 

10

20

30

 

4. Darbdavio įsipareigojimas laikiniesiems darbams atlikti įdarbinti:

1–2 asmenis;

3–4 asmenis;

5 ir daugiau asmenų.

 

 

0

10

20

 

5. Darbdavio numatoma laikinųjų darbų organizavimo trukmė (vidurkis):

įdarbinama daugiau nei 4 mėnesiams;

įdarbinama daugiau nei 3 mėnesiams;

įdarbinama 2 ir mažiau mėnesių.

 

 

20

10

0

 

6. Darbdavio įsipareigojimas po laikinųjų darbų įdarbinti
asmenį (-is) pagal terminuotą darbo sutartį ne trumpesniam kaip 6 mėnesių laikotarpiui:

1 asmenį;

2 asmenis;

3 ir daugiau asmenų.

 

 

 

 

30

40

50

 

Paraiškos vertinimas balais, iš viso:

x

 

 

Komisijos nariai

 

_______________                                    ______________________________

(Parašas)                                            (Vardas, pavardė)

_______________                                      ______________________________

(Parašas)                                              (Vardas, pavardė)

_______________                                      ______________________________

(Parašas)                                                 (Vardas, pavardė)

_______________                                      ______________________________

(Parašas)                                          (Vardas, pavardė)

_______________                                      ______________________________

(Parašas)                                               (Vardas, pavardė)

 

Užimtumo didinimo programos

darbdaviams atrinkti organizavimo tvarkos

aprašo

4 priedas

 

(Nešališkumo deklaracijos forma)

 

______________________________________________________________

(Komisijos nario vardas ir pavardė)

 

DARBDAVIŲ ATRANKOS UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMAI KOMISIJOS NARIO

NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA

 

20__ m._____________ d.

 

 

Būdamas (-a) Darbdavių atrankos užimtumo didinimo programai komisijos nariu (-e) pasižadu:

 

1. Objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis (-i) visų darbdavių lygiateisiškumo, nediskriminavimo, proporcingumo, abipusio pripažinimo ir skaidrumo principais, atlikti man pavestas Darbdavių atrankos užimtumo didinimo programai komisijos nario pareigas.

2. Nusišalinti nuo Paraiškų vertinimo, jei darbdavių atrankos procedūrose dalyvauja darbdavys, kuris yra man artimas asmuo; taip pat darbdavys, kurio valdymo organų veikloje dalyvauja asmenys, susiję su manimi artimos giminystės ar svainystės ryšiais.

 

Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra: sutuoktinis, mano ir mano sutuoktinio tėvai (įtėviai), vaikai (įvaikiai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės), seneliai, vaikaičiai ir jų sutuoktiniai.

 

 

 

 

 

 

 

 

____________________                                                   ____________________

 (parašas)                                                                       (vardas ir pavardė)

 

Užimtumo didinimo programos

darbdaviams atrinkti organizavimo tvarkos

aprašo

5 priedas

 

(Konfidencialumo pasižadėjimo forma)

 

 

 

___________________________________________________________________________________

(komisijos nario vardas ir pavardė)

 

DARBDAVIŲ ATRANKOS UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMAI KOMISIJOS NARIO KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS

 

20__ m._____________ d.

 

Būdamas (-a) Darbdavių atrankos užimtumo didinimo programai komisijos nariu (-e) pasižadu:

1. saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti visą su darbdavių atranka susijusią informaciją, kuri man taps žinoma, dirbant Darbdavių atrankos užimtumo didinimo programai komisijos nariu;

2. man patikėtus dokumentus saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti;

3. nepasilikti jokių man pateiktų dokumentų kopijų;

4. man žinoma, kad su darbdavių atranka susijusią informaciją galėsiu teikti tik įpareigotas komisijos pirmininko ar jo įgalioto asmens. Konfidencialią informaciją galėsiu atskleisti tik Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytais atvejais;

5. man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:

5.1. informacija, kurios konfidencialumą nurodė atrankos dalyvis ir jos atskleidimas nėra privalomas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

5.2. informacija, kurios atskleidimas prieštarauja įstatymams, daro nuostolių teisėtiems šalių interesams arba trukdo užtikrinti sąžiningą atranką.

 

 

 

 

 

___________________                                                                 ____________________

(parašas)                                                                                       (vardas ir pavardė)

 

Užimtumo didinimo programos

darbdaviams atrinkti organizavimo tvarkos aprašo

6 priedas

 

LAIKINŲJŲ DARBŲ ĮGYVENDINIMO IR FINANSAVIMO SUTARTIS

 

_________________Nr. ______________

(data)

 

(vieta)

 

Panevėžio miesto savivaldybės administracija (toliau – Savivaldybė), atstovaujama

_______________________________________________________________________________ ,

(pareigos, vardas, pavardė, atstovavimo pagrindas)

ir _____________________________________________________________  (toliau – darbdavys),

                                              (darbdavio pavadinimas)

atstovaujama(s)___________________________________________________________________ ,

(pareigos, vardas, pavardė, atstovavimo pagrindas)

toliau bendrai vadinamos Šalimis, vadovaudamosi Panevėžio miesto savivaldybės 2020–2021 metų užimtumo didinimo programa ir atsižvelgdamos į Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus ___m. _____________ d. įsakymą Nr. _____, sudarė šią Laikinųjų darbų įgyvendinimo ir finansavimo sutartį (toliau – Sutartis):

 

I. SUTARTIES DALYKAS

 

1. Laikinųjų darbų įgyvendinimas ir finansavimas.

 

II. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI

 

2. Darbdavys įsipareigoja:

2.1. įgyvendinti šiuos darbus:

Eil. Nr.

Laikinojo darbo pavadinimas

Pradžia

(metai, mėnuo, diena)

Pabaiga

(metai, mėnuo, diena)

Trukmė

(darbo dienomis)

Orientacinis pareigybių ir etatų skaičius

1.

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

 

2.2. sudaryti su Savivaldybės Socialinių reikalų skyriaus siųstais asmenimis terminuotas darbo sutartis Sutarties 2.1 papunktyje nurodytiems darbams atlikti. Sutarties kopiją per 3 darbo dienas nuo jos pasirašymo atsiųsti Savivaldybės Socialinių reikalų skyriui el. paštu socskyrius@panevezys.lt;

2.3. užtikrinti darbuotojams teisės aktų reikalavimus atitinkančias darbo sąlygas;

2.4. supažindinti darbuotojus, prieš jiems pradedant dirbti darbus, su darbų atlikimo tvarka ir aprūpinti juos reikiamomis darbo priemonėmis;

2.5. tvarkyti darbuotojų darbo laiko apskaitą;

2.6. išmokėti darbuotojams darbo sutartyse laikinajam darbui atlikti Vyriausybės nutarimu nustatytą minimalią mėnesinę algą, darbo sutarčiai pasibaigus arba ją nutraukus – kompensaciją už nepanaudotas atostogas ir laiku sumokėti Valstybinio socialinio draudimo fondui nuo šio darbo užmokesčio apskaičiuotas draudėjo privalomojo valstybinio socialinio draudimo įmokas;

2.7. atleidus iš darbo darbuotojus, per 3 darbo dienas nuo jų atleidimo dienos raštu apie tai informuoti Savivaldybės Socialinių reikalų skyrių, nurodant darbo sutarties nutraukimo priežastį;

2.8. laikiniems darbams pasibaigus įdarbinti________ asmenų ne trumpesniam kaip 6 mėnesių laikotarpiui (šis punktas privalomas darbdaviams, kurie savo paraiškose nurodė šį įsipareigojimą);

2.9. pateikti Savivaldybės Socialinių reikalų skyriui kvalifikuotu elektroniniu parašu pasirašytą pažymą apie asmenų, įdarbintų pagal darbo sutartį laikiniesiems darbams atlikti, dirbtą darbo laiką ir apskaičiuotą darbo užmokestį (Užimtumo didinimo programos darbdaviams atrinkti organizavimo tvarkos aprašo 8 priedas) ir darbo laiko apskaitos žiniaraštį – iki 15 kiekvieno mėnesio dienos (už 2020 m. gruodžio mėnesį iki gruodžio 18 d. įskaitytinai);

2.10. pateikti Savivaldybės Socialinių reikalų skyriui gautų lėšų finansavimo sumų pažymą – pasibaigus kalendoriniams metams iki sausio 15 d. (jeigu darbdavys – viešojo sektoriaus įstaiga);

2.11. sudaryti sąlygas patikrinti, kaip įgyvendinami laikinieji darbai.

3. Savivaldybė įsipareigoja tikrinti, kaip darbdavys naudoja skirtas lėšas ir įgyvendina laikinuosius darbus; Socialinių reikalų skyrius įsipareigoja pervesti lėšas per 5 darbo dienas nuo pažymos apie asmenų, įdarbintų pagal darbo sutartį laikiniesiems darbams atlikti, dirbtą darbo laiką ir apskaičiuotą darbo užmokestį (Aprašo 8 priedas) gavimo.

 

III. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ IR SUTARTIES NUTRAUKIMAS

 

4. Savivaldybė gali nutraukti šią Sutartį, įspėjusi darbdavį prieš 10 dienų, kai:

4.1. nustatoma, kad darbdavys nevykdo šioje Sutartyje nustatytų sąlygų;

4.2. darbdavys nutraukia su laikinąjį darbą dirbančiu asmeniu darbo sutartį jai nepasibaigus.

5. Darbdavys, įspėjęs Savivaldybę prieš 10 dienų, gali nutraukti šią Sutartį, kai Savivaldybė nesilaiko šioje Sutartyje numatytų sąlygų.

6. Šalys už šioje Sutartyje nurodytų įsipareigojimų nevykdymą atsako įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

 

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

7. Ši Sutartis gali būti nutraukta, pakeista ir papildyta Šalių raštišku susitarimu. Visi šios Sutarties papildymai ir pakeitimai yra neatskiriamos šios Sutarties dalys.

8. Ši Sutartis sudaryta dviem egzemplioriais – po vieną kiekvienai Šaliai.

9. Ginčai dėl šios Sutarties vykdymo sprendžiami įstatymų nustatyta tvarka.

10. Ši Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki bus įvykdyti sutartimi nustatyti įsipareigojimai, bet ne ilgiau kaip iki 2020 m. gruodžio 15 d.

 

V. ŠALIŲ ADRESAI IR REKVIZITAI

 

Savivaldybė

___________________

(adresas, kodas, telefonas)

_______________________

(banko pavadinimas ir kodas, sąskaitos numeris)

_______________________

(vadovo ar jo įgalioto asmens pareigos)

________________

(parašas)

____________________

(vardas ir pavardė)

 

A. V.

Darbdavys

___________________

(adresas, kodas, telefonas)

_______________________

(banko pavadinimas ir kodas, sąskaitos numeris)

_______________________

(vadovo ar jo įgalioto asmens pareigos)

________________

(parašas)

____________________

(vardas ir pavardė)

 

A.  V.

 

 

Užimtumo didinimo programos

darbdaviams atrinkti organizavimo tvarkos aprašo

7 priedas

 

Panevėžio miesto savivaldybės administracijos Socialinių reikalų skyrius

Laisvės a. 20, 35200 Panevėžys, tel. (8 45) 50 12 70, el. p. socskyrius@panevezys.lt.

(savivaldybės administracijos padalinio pavadinimas, kontaktai (adresas, tel. Nr., el. paštas)

 

 

SIUNTIMAS

DIRBTI LAIKINĄJĮ DARBĄ

 

____________Nr. _____________

(data)

 

 

 

Jūs, ________________________________________________________________

(vardas, pavardė, gimimo data, gyvenamoji vieta, tel. Nr.)

_______________________________________________________________________________,

 

vadovaujantis Panevėžio miesto savivaldybės 2020–2021 metų užimtumo didinimo programa, esate siunčiamas (-a) dirbti laikinąjį darbą.

 

 

Iki 2020 m. ______________  d. Jūs turite nuvykti pas laikinojo darbo organizatorių

 

_______________________________________________________________________________

(pavadinimas, adresas)

 

______________________________________________________________________________.

(atsakingo asmens už laikinųjų darbų organizavimą pareigos, vardas, pavardė, tel. Nr.)

 

_________________________________                    ________________           _______________

(siuntimą išdavusio atsakingo asmens pareigos,

vardas, pavardė, tel. Nr., el. pašto adresas) (parašas) (vardas, pavardė)

 

Susipažinau:

 

________________________________________

(siuntimą gavusio asmens vardas, pavardė)

 

_________________________________________

(parašas)

 

_________________________________________

(data)

 

Užimtumo didinimo programos

darbdaviams atrinkti organizavimo tvarkos aprašo

8 priedas

 

 

 

PAŽYMA apie asmenų, įdarbintų pagal darbo sutartį LAIKINIESIEMS darbams atlikti, dirbtą darbo laiką IR apskaičiuotą darbo užmokestį

 

už 20__ m. _________________mėn.

 

Laikinųjų darbų įgyvendinimo ir finansavimo sutartis 2020 m. d. Nr.

 

 

___________________________________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________

(darbdavio pavadinimas, kodas, sąskaitos Nr., kontaktinio asmens tel. Nr. ir el. paštas)

 

Eil.

Nr.

Įdarbintų asmenų vardai, pavardės

Įdarbinimo data

Atleidi-mo data

Darbo dienų skaičius per mėnesį

Faktiškai dirbta darbo dienų

Apskaičiuota darbo užmokesčio suma už faktiškai dirbtą darbo laiką

Apskaičiuota darbdavio mokama ligos pašalpa

Socialinio draudimo įmokos, apskaičiuotos nuo 7 grafoje nurodyto darbo užmokesčio

Kompen-sacija

nepanau-dotas

atostogas*

Socialinio draudimo įmokos suma, apskaičiuota nuo kompensacijos už nepanaudotas atostogas*

Iš viso kompensuoti

(7+8+9+10+11)

Eur

Eur

Eur

Eur

Eur

Eur

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pateikiama iki kiekvieno mėnesio 15 d. kartu su darbo laiko apskaitos žiniaraščiu.

* pasibaigus darbo sutarčiai laikiniesiems darbams atlikti

 

__________________________             _____________________________       _______________________

(darbdavio ar jo įgalioto asmens pareigos)                                                       (parašas)                                                             (vardas, pavardė)

 

Užpildyta      20____ m.    _____________________ d.

A. V.