UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL DAUGIABUČIŲ GYVENAMŲJŲ NAMŲ TERITORIJŲ TVARKYMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2022 m. rugsėjo 29 d. Nr. TS-226
Utena
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 19 punktu, 16 straipsnio 2 dalies 17 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, įvertinusi Utenos miesto seniūnijos išplėstinės seniūnaičių 2022 m. rugpjūčio 5 d. sueigos protokolą Nr. 6, Utenos rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
2. Pripažinti netekusiu galios Utenos rajono savivaldybės tarybos 2021 m. lapkričio 25 d. sprendimą Nr. TS-304 „Dėl Daugiabučių gyvenamųjų namų teritorijų tvarkymo tvarkos aprašo patvirtinimo“.
3. Nurodyti, kad šis sprendimas turi būti paskelbtas Teisės aktų registre ir savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt.
PATVIRTINTA
Utenos rajono savivaldybės tarybos
2022 m. rugsėjo 29 d. sprendimu Nr. TS-226
DAUGIABUČIŲ GYVENAMŲJŲ NAMŲ TERITORIJŲ TVARKYMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Daugiabučių gyvenamųjų namų teritorijų tvarkymo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja Utenos miesto daugiabučių gyvenamųjų namų teritorijų tvarkymo (žemės sklypo formavimo, techninių tvarkymo darbų projektų, tvarkymo darbų) dalinio finansavimo Savivaldybės lėšomis sąlygas ir tvarką.
2. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos:
2.1. Bendrojo naudojimo objektų valdytojas (toliau – Valdytojas) – daugiabučio gyvenamojo namo butų ir kitų patalpų savininkų bendrija, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotas asmuo arba kitas daugiabučio gyvenamojo namo butų ir kitų patalpų savininkų sprendimu ir sutartimi įgaliotas asmuo, kuriam teisės aktai leidžia teikti turto administravimo paslaugas, arba pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 4.84 straipsnį paskirtas bendrojo naudojimo objektų administratorius.
2.2. Namų grupė – greta esantys namai, t. y. daugiabučio gyvenamojo namo ar namų grupės teritorija, besinaudojantys bendra infrastruktūra, bendro naudojimo įvažiavimo keliais, automobilių stovėjimo aikštelėmis, apšvietimo tinklais, šaligatviais, inžinieriniais tinklais. Daugiabučių gyvenamųjų namų teritorijų ribos tikslinamos įvertinus natūralias gamtines ar technines ribas.
2.3. Daugiabutis gyvenamasis namas – trijų ir daugiau butų gyvenamasis namas. Daugiabučiame name gali būti ir negyvenamųjų patalpų: prekybos, administracinių, viešojo maitinimo ir kitų;
2.4. Darbai – žemės sklypo formavimas, techninio tvarkymo darbų projekto rengimas, daugiabučio gyvenamojo namo ar namų grupės teritorijos infrastruktūros tvarkymo darbai.
2.5. Infrastruktūros tvarkymo darbai – įvažiuojamųjų kelių dangų, automobilių stovėjimo aikštelių, šaligatvių, pėsčiųjų takų, kiemų dangų, komunalinių atliekų ir antrinių žaliavų surinkimo konteinerių aikštelių, lietaus nuotekų sistemų remontas, rekonstravimas, įrengimas.
3. Kitos Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos teisės aktuose vartojamas sąvokas.
4. Tvarkos aprašo tikslas – skatinti daugiabučių gyvenamųjų namų teritorijų naudotojus suformuoti žemės sklypus daugiabučiams gyvenamiesiems namams eksploatuoti, parengti infrastruktūros ir kitų tvarkymo darbų techninius projektus ir atlikti daugiabučių gyvenamųjų namų teritorijų infrastruktūros ir kitus tvarkymo darbus, suteikiant Darbų, išskyrus Kitus tvarkymo darbus, finansavimą Savivaldybės biudžeto lėšomis pagal atitinkamais kalendoriniais metais Savivaldybės biudžete patvirtintą asignavimų sumą Darbams, išskyrus Kitus tvarkymo darbus, finansuoti.
II SKYRIUS
PRAŠYMŲ TEIKIMAS
5. Valdytojas pateikia Savivaldybės administracijai prašymą finansuoti daugiabučio gyvenamojo namo ar namų grupės teritorijoje numatomus Darbus, išskyrus Kitus tvarkymo darbus, iš Savivaldybės biudžeto lėšų (1 priedas), daugiabučio gyvenamojo namo teritorijoje numatomų darbų duomenų aprašą (2 priedas), daugiabučių gyvenamųjų namų teritorijų tvarkymo lėšomis finansuotinų darbų sąmatą Savivaldybės administracijos paskelbtame kvietime teikti prašymus nustatyta tvarka ir terminais. Kvietimas teikti prašymus ir prašymų teikimo tvarka viešai skelbiama vietinėje spaudoje ir Savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt.
6. Kartu su prašymu turi būti pateikti šie dokumentai (originalai ir patvirtintos kopijos):
6.2. daugiabučio gyvenamojo namo ar namų grupės butų savininkų sprendimas pritarti numatomiems darbams. Numatomiems darbams turi pritarti daugiau nei 50 proc. daugiabučio gyvenamojo namo ar namų grupės butų savininkų;
6.3. daugiabučio gyvenamojo namo ar namų grupės savininkų lėšų skyrimo prašomiems darbams finansuoti patvirtinimas arba kiti dokumentai, pagrindžiantys darbų finansavimą iš kitų šaltinių;
6.4. patvirtinanti informacija, kad parenkant paslaugos teikėją ar rangovą buvo gauti ne mažiau kaip trys pasiūlymai ir darbus atliks mažiausią kainą pasiūlęs paslaugos teikėjas ar rangovas;
6.6. jei prašoma skirti finansavimą žemės sklypui suformuoti, papildomai turi būti pateikiama:
6.7. jei prašoma skirti finansavimą techniniam tvarkymo darbų projektui parengti, papildomai pateikiama:
6.8. jei prašoma skirti finansavimą Infrastruktūros tvarkymo darbams:
6.8.3. Darbų techninis projektas (kai yra būtinas), parengtas vadovaujantis Statybos techninio reglamento STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“, patvirtinto Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2016 m. lapkričio 7 d. sprendimu Nr. D1-738 „Dėl statybos techninio reglamento STR1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“ patvirtinimo“, nustatyta tvarka.
6.8.4. Darbų sąmata, parengta vadovaujantis Statybos techninio reglamento STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“, patvirtinto Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2016 m. lapkričio 7 d. sprendimu Nr. D1-738 „Dėl statybos techninio reglamento STR1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“ patvirtinimo“, nustatyta tvarka ir pasirašyta teisės aktų nustatyta tvarka atestuoto specialisto;
6.8.5. statybą leidžiantis dokumentas (kai yra būtinas), išduotas vadovaujantis Statybos techninio reglamento STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Statybos sustabdymas. Savavališkas statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą leidžiantį dokumentą padarinių šalinimas“, patvirtinto Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2016 m. gruodžio 12 d. sprendimu Nr. D1-878 „Dėl statybos techninio reglamento STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą leidžiantį dokumentą padarinių šalinimas“ patvirtinimo“, nustatyta tvarka;
6.8.6. tais atvejais, kai Darbų techninis projektas nerengiamas (neprivalomas):
6.8.6.1. planas, parengtas ant topografinio plano arba Utenos miesto skaitmeninio žemėlapio ištraukos, kuriame pažymėtos žemės sklypo ribos, esami ir projektuojami statiniai, jų eksplikacija, projektuojamų statinių matmenys (ilgis, plotis, aukštis), nurodytas atstumas iki gretimų pastatų, statinių, inžinerinių tinklų, susisiekimo komunikacijų;
6.8.6.2. aiškinamasis raštas – informacija apie planuojamų statinių paskirtį, statybos vietą, pagrindinius statinių rodiklius, teritorijos apšvietimo įrengimą, vaikų žaidimų, sporto aikštelės, sodinamų medžių rūšis, kamienų apimtis, dviračių stoginių matmenis, elektromobilių įkrovimo stotelių parametrus, elektros galią ir kt.).
7. Tvarkos aprašo 7 punkte nurodytų dokumentų kopijos gali būti pateiktos elektroninėje laikmenoje, įrašytos *.pdf ir *.doc formatu.
8. Savivaldybės administracijos darbuotojas, atsakingas už prašymų priėmimą, patikrina pateiktų dokumentų originalų ir kopijų atitiktį reikalavimams ir grąžina dokumentų originalus juos pateikusiam Valdytojui. Prašymai, pasirašyti kvalifikuotais elektroniniais parašais, gali būti teikiami elektroniniu būdu, elektroniniu paštu info@utena.lt.
9. Jeigu pateikiami netinkamai įforminti ar ne visi Tvarkos aprašo 7 punkte nurodyti dokumentai arba pateikiami klaidingi duomenys, Savivaldybės administracija apie tai per 10 darbo dienų raštu arba el. paštu praneša Valdytojui, nurodydama iki 10 darbo dienų terminą pateiktiems dokumentams patikslinti ar papildomiems dokumentams pateikti. Per nustatytą terminą nepatikslinus dokumentų ar nepateikus papildomų dokumentų, prašymas nenagrinėjamas ir apie tai raštu ar el. paštu informuojamas Valdytojas. Prašymas netenkinamas, jei nustatoma, kad Valdytojas nurodė klaidingus arba nepakankamus duomenis.
III SKYRIUS
PRAŠYMŲ NAGRINĖJIMAS
11. Pateiktus prašymus pagal Tvarkos apraše nurodytus prioritetus nagrinėja, finansuotinus objektus ir finansavimo dydį siūlo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta Daugiabučių gyvenamųjų namų teritorijų tvarkymo lėšomis finansuotinų objektų atrankos komisija (toliau – Komisija). Komisija savo darbe vadovaujasi Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintu Komisijos darbo reglamentu.
12. Komisija, išnagrinėjusi pateiktus prašymus, pasiūlo finansuotinus objektus atsižvelgdama į einamųjų metų Savivaldybės biudžeto asignavimus, įvertinusi prašyme nurodytų numatomų darbų apimtį ir kompleksiškumą:
12.1. Valdytojams, kurie prašo skirti finansavimą žemės sklypui suformuoti, finansuojama 100 procentų tinkamų finansuoti išlaidų;
12.2. Valdytojams, kurie dalyvavo Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programoje ar kurie dalyvauja Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programoje ir yra pradėję daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) rangos darbus ir (ar) pasirašę daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) rangos darbų sutartį, finansuojama 100 procentų techninio tvarkymo darbų projekto rengimo išlaidų. Jei daugiabučių gyvenamųjų namų grupėje renovuotų namų yra 75 procentai – finansuojama 75 procentai techninio tvarkymo darbų projekto rengimo išlaidų. Jei daugiabučių gyvenamųjų namų grupėje renovuotų namų yra 50 procentų – finansuojama 50 procentų techninio tvarkymo darbų projekto rengimo išlaidų. Jei daugiabučių gyvenamųjų namų grupėje renovuotų namų yra 25 procentai – finansuojama 25 procentai techninio tvarkymo darbų projekto rengimo išlaidų.
12.3. Valdytojams, kurie dalyvavo Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programoje ar kurie dalyvauja Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programoje ir yra pradėję daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) rangos darbus ir (ar) pasirašę daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) rangos darbų sutartį, finansuojama 100 procentų tinkamų finansuoti daugiabučio gyvenamojo namo ar namų grupės teritorijos Infrastruktūros darbų tvarkymo išlaidų. Jei daugiabučių gyvenamųjų namų grupėje renovuotų namų yra 75 procentai – finansuojama 75 procentai Infrastruktūros darbų tvarkymo išlaidų. Jei daugiabučių gyvenamųjų namų grupėje renovuotų namų yra 50 procentų – finansuojama 50 procentų Infrastruktūros darbų tvarkymo išlaidų. Jei daugiabučių gyvenamųjų namų grupėje renovuotų namų yra 25 procentai – finansuojama 25 procentai Infrastruktūros darbų tvarkymo išlaidų. Kiti tvarkymo darbai finansuojami valdytojų lėšomis.
12.4. Valdytojai, suformavę žemės sklypus daugiabučiams namams ar jų grupėms eksploatuoti iki 2025 m. sausio 1 d. - atleidžiami nuo valstybinės žemės nuomos mokesčio 10 metų laikotarpiui.
13. Atsižvelgdamas į Komisijos priimtą (-us) pasiūlymą (-us), Savivaldybės administracijos direktorius priima sprendimą skirti (neskirti) finansavimą Valdytojams, nurodant finansuojamus objektus ir skiriamų lėšų sumą.
14. Su Valdytojais, kuriems skirtas finansavimas, pasirašomos finansavimo lėšų naudojimo sutartys (toliau – Sutartis) (3 priedas). Vykdytojui finansavimas ar jo dalis teikiama taikant sąskaitų apmokėjimo būdą, pateikus laisvos formos prašymą ir išlaidas pagrindžiančius dokumentus. Sutartis pasirašo Savivaldybės administracijos direktorius ar jo įgaliotas asmuo. Prašymus pratęsti Sutartyje nurodytą darbų atlikimo terminą nagrinėja Komisija.
15. Administracijos direktoriaus sprendime dėl finansavimo skyrimo Valdytojams nurodytos lėšos Valdytojams pervedamos Daugiabučių gyvenamųjų namų teritorijų tvarkymo finansavimo lėšų naudojimo sutartyje nustatytais terminais ir tvarka.
16. Administracijos direktoriaus sprendimai dėl finansavimo skyrimo Valdytojams skelbiami Savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt. Valdytojus, kurių prašymai nebuvo patenkinti, Savivaldybės administracija informuoja raštu ar el. paštu, nurodydama prašymų atmetimo motyvus, per 10 darbo dienų nuo sprendimo neskirti finansavimo priėmimo dienos.
IV SKYRIUS
FINANSAVIMO PIRMENYBĖ
17. Nagrinėjant prašymus skirti finansavimą daugiabučio gyvenamojo namo ar namų grupės teritorijos Darbus, išskyrus Kitus tvarkymo darbus, pirmenybė teikiama projektams, kurie surinko daugiausiai balų pagal šiuos atrankos kriterijus:
Eil. Nr. |
Atrankos kriterijai |
Atrankos kriterijų reikšmės (balais) |
Atrankos kriterijų įvertinimo aprašymas |
1. |
Vykdoma daugiabučių gyvenamųjų namų modernizacija: namas renovuotas ir (ar) pradėti rangos darbai, ir (ar) pasirašyta rangos darbų sutartis |
0-20 |
20 balų suteikiama, jei renovuotų namų kvartalo, namų grupėje yra 100 proc.; 15 balų suteikiama, jei renovuotų namų kvartalo, namų grupėje yra 75 proc.; 10 balų suteikiama, jei renovuotų namų kvartalo, namų grupėje yra 50 proc.; 5 balai suteikiami, jei renovuotų namų kvartalo, namų grupėje yra 25 proc.; 1 balas suteikiamas, jei renovuotų namų kvartalo, namų grupėje yra 5 proc. |
2. |
Daugiabučio gyvenamojo namo, namų grupės aplinkos būklė
|
0-20 |
Šaligatvių dangų būklė (nuo 0 iki 5 balų); Apšvietimo tinklų būklė (nuo 0 iki 5 balų); Automobilių stovėjimo aikštelių su privažiavimo keliais būklė (nuo 0 iki 5 balų); Inžinerinių tinklų būklė (nuo 0 iki 5 balų). Vertinimo balai: Gera būklė – 0 balų; Patenkinama – 3 balai; Bloga – 4 balai; Labai bloga - 5 balai. |
3. |
Daugiabučio gyvenamojo namo, Namų grupėje, daugiabučių gyvenamųjų namų butų skaičiaus dalis |
1 ir daugiau |
Kriterijus apskaičiuojamas: tvarkomo kvartalo ar namų grupės butų skaičiaus santykis su visų miesto kvartalų butų (9827) skaičiumi x 1000 = balų skaičius. |
4. |
Numatomi kompleksiniai Kiti tvarkymo darbai |
0-10 |
Vaikų žaidimų aikštelių įrengimas – 2 balai; Sporto aikštelių įrengimas – 2 balai; Dviračių stoginių, stovų įrengimas – 1 balas; Mažosios architektūros elementų įrengimas – 1 balas; Elektromobilių įkrovimo stotelių įrengimas – 1 balas; Užtvarų įrengimas, teritorijos aptvėrimas – 1 balas; Teritorijos apšvietimo įrengimas – 1 balas; Medžių ir želdinių sodinimas – 1 balas. |
V SKYRIUS
ATSISKAITYMAS IR KONTROLĖ
18. Darbai, išskyrus Kitus tvarkymo darbus, kurie finansuojami Savivaldybės biudžeto lėšomis, turi būti atlikti, už jų atlikimą ir lėšų panaudojimą Sutartyje nustatyta tvarka atsiskaityta einamaisiais metais. Motyvuotu Valdytojo prašymu darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas, kai darbai, kuriems skirtas finansavimas iš Savivaldybės biudžeto lėšų, einamaisiais metais yra pradėti ir (arba) Valdytojas dėl jų atlikimo yra sudaręs sutartį su rangovu (paslaugos teikėju) ir kai termino pratęsimui pritaria Komisija. Bendras darbų atlikimo terminas negali būti ilgesnis nei 2 metai. Termino pratęsimas įforminamas rašytiniu susitarimu, kurį pasirašo Savivaldybės administracijos direktorius ar jo įgaliotas asmuo.
19. Administracijos direktoriaus sprendimai dėl finansavimo skyrimo (neskyrimo) Valdytojams gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
Daugiabučių gyvenamųjų namų teritorijų
tvarkymo tvarkos aprašo
1 priedas
(Prašymo finansuoti daugiabučio gyvenamojo namo teritorijoje numatomus darbus iš Utenos rajono savivaldybės biudžeto lėšų forma)
___________________________________________________________________________
(daugiabučio gyvenamojo namo valdytojas)
___________________________________________________________________________
(kodas Juridinių asmenų registre, adresas, tel.)
Utenos rajono savivaldybės administracijai
PRAŠYMAS FINANSUOTI DAUGIABUČIO GYVENAMOJO NAMO TERITORIJOJE numatomus DARBUS IŠ UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ
______________
(data)
Prašau finansuoti daugiabučio gyvenamojo namo teritorijoje numatomus darbus iš Utenos rajono savivaldybės biudžeto Daugiabučių gyvenamųjų namų teritorijos tvarkymui skirtų lėšų.
Pagrindinė informacija apie daugiabutį (-ius) gyvenamąjį (-uosius) namą (-us):
1. Adresas (-ai) _______________________________________________________________
____________________________________________________________________________
4. Žemės sklypo formavimo, techninio tvarkymo darbų projekto rengimo ar Infrastruktūros tvarkymo darbai, kuriuos prašoma finansuoti iš Utenos rajono savivaldybės biudžeto Daugiabučių gyvenamųjų namų teritorijos tvarkymui skirtų lėšų:
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
PRIDEDAMA:_______________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (valdytojo atstovo vardas, pavardė)
Daugiabučių gyvenamųjų namų teritorijų
tvarkymo tvarkos aprašo
2 priedas
(Daugiabučio gyvenamojo namo teritorijoje numatomų darbų duomenų aprašo forma)
__________________________________________________________________________
(daugiabučio gyvenamojo namo valdytojas)
__________________________________________________________________________
(daugiabučio gyvenamojo namo adresas)
DAUGIABUČIO GYVENAMOJO NAMO TERITORIJOJE NUMATOMŲ DARBŲ duomenų aprašAS
Eil. Nr. |
Daugiabučio gyvenamojo namo butų skaičius |
________m. numatomų atlikti darbų pavadinimas |
Darbų kaina _____ m., Eur |
Valdytojo skiriamos lėšos, Eur |
Iš valstybės biudžeto ir (ar) kitų finansavimo šaltinių gaunamos lėšos, Eur |
Valdytojo, valstybės ar kitų finansavimo šaltinių lėšos (5 ir 6 skilčių suma), Eur |
Reikalingos Savivaldybės biudžeto lėšos (4 ir 7 skilčių skirtumas), Eur |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_________________________ ________________________ _________________________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
Daugiabučių gyvenamųjų namų teritorijų
tvarkymo tvarkos aprašo
3 priedas
DAUGIABUČIŲ GYVENAMŲJŲ NAMŲ TERITORIJŲ TVARKYMO FINANSAVIMO LĖŠŲ NAUDOJIMO SUTARTIS
(sutarties forma)
20 _ m. __________________ d. Nr. ______
Utena
Utenos rajono savivaldybės administracija (toliau – Finansuotojas), atstovaujama Savivaldybės administracijos direktoriaus [vardas, pavardė], veikiančio pagal Savivaldybės administracijos nuostatus, ir [ fizinio asmens vardas, pavardė, įstaigos / organizacijos pavadinimas] (toliau – Vykdytojas), atstovaujamas [pareigos, vardas, pavardė], veikiančio pagal ------------ ,vadovaudamiesi Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus [data] įsakymu Nr.[_______], sudarė šią sutartį (toliau – Sutartis).
I. SUTARTIES OBJEKTAS
1. Sutarties objektas yra savivaldybės biudžeto lėšų skyrimas ir naudojimas veiklai, [objekto pavadinimas, adresas, darbai] (toliau – veikla) įgyvendinti pagal Utenos rajono savivaldybės Infrastruktūros objektų plėtros programos Nr. 06 20[__] metų strateginio veiklos plano priemonę Nr. [priemonės kodas, pavadinimas].
II. SUTARTIES ŠALIŲ TEISĖS IR ĮSIPAREIGOJIMAI
2. Finansuotojas įsipareigoja:
2.1. vadovaudamasis Savivaldybės biudžeto Išlaidų sąmata (1 priedas), kuri yra neatsiejama šios Sutarties dalis, Vykdytojui Sutarties 1 punkte nurodytai veiklai vykdyti [ skirti – (suma skaitmenimis (suma žodžiais)] Eur lėšų;
2.2. nustatyti tokį (-ius) veiklos, kuriai finansuoti skiriamos lėšos, vertinimo kriterijų (-us):-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.2.1. -----------------------------------------------------------------------------------------------;
2.2.2. -----------------------------------------------------------------------------------------------;
3. Vykdytojas įsipareigoja:
3.2. Veiklą įgyvendinti iki 20___ m. ______________ d. Motyvuotu Vykdytojo prašymu šis terminas gali būti pratęstas, kai tvarkymo darbai, kuriems skirtas finansavimas iš savivaldybės biudžeto lėšų, einamaisiais metais yra pradėti ir (arba) Vykdytojas dėl jų atlikimo yra sudaręs sutartį su rangovu (paslaugos teikėju) ir kai termino pratęsimui pritaria Komisija.
3.4. Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka mokėti visus mokesčius, susijusius su skirtų lėšų panaudojimu, teikti informaciją apie Finansuotojo skirtas lėšas Valstybinei mokesčių inspekcijai ir Statistikos departamentui;
3.5. gautas Savivaldybės biudžeto lėšas naudoti tik pagal tikslinę paskirtį Sutartyje nustatyta tvarka, vadovaudamasis Išlaidų sąmata;
3.6. Vykdytojas, kuris laikomas perkančiąja organizacija pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 2 straipsnio 25 dalį , atlikdamas pirkimus, privalo vadovautis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu;
3.7. atsiskaityti Finansuotojui už veiklą (atliktus darbus), kuriai finansuoti skiriamos biudžeto lėšos, už jos vertinimo kriterijų įvykdymą ir už biudžeto lėšų panaudojimą, pateikiant ataskaitas:
3.7.1. Savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui – Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą, parengtą pagal Sutarties 2 priedą, išlaidas nurodant eurais ir euro centais (I ketvirčio – iki 20___ m. balandžio 5 d., II ketvirčio – iki 20___ m. liepos 5 d., III ketvirčio – iki 20___ m. spalio 5 d.) ir metinę (iki 20___ m. sausio 7 d.);
3.7.2. Atsakingam už Sutarties sudarymą asmeniui – įvykdžius [veiklą] per 10 kalendorinių dienų – Buhalterinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių biudžeto lėšų panaudojimą ataskaitą pagal Sutarties 3 priedą ir Veiklos, finansuojamos iš savivaldybės biudžeto lėšų, ir jos vertinimo kriterijų įvykdymo ataskaitą, parengtą pagal Sutarties 4 priedą. Asmuo, atsakingas už Sutarties sudarymą, patikrinęs ir patvirtinęs 3.7.2. punkte nurodytas ataskaitas, pateikia savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui;
3.8. Finansuotojui pareikalavus, teikti informaciją apie vykdomą [veiklą], susijusią su Sutarties vykdymu;
3.9. Atsakingam už Sutarties sudarymą arba Buhalterinės apskaitos skyriui paprašius, pateikti pirminių dokumentų (sąskaitų faktūrų, aktų, sutarčių ir kt. reikalaujamų dokumentų) kopijas, patvirtintas parašu ir antspaudu;
3.9.1. taip pat kartu pateikti tinkamai patvirtintas išlaidas patvirtinančių dokumentų kopijas. Jei finansavimas buvo skirtas Infrastruktūros tvarkymo darbams atlikti, – darbų atlikimą patvirtinančius dokumentus (atliktų darbų atitiktį Sąmatoje ir (ar) techniniame projekte nurodytiems reikalavimams patvirtinančius dokumentus.
3.10. Įgyvendinus [veiklą], nepanaudotas lėšas per 5 darbo dienas grąžinti į Sutartyje nurodytą sąskaitą, bet ne vėliau kaip iki einamųjų biudžetinių metų gruodžio 27 d.
4. Finansuotojas turi teisę:
4.2. tikrinti, ar finansavimą veiklai įgyvendinti gavęs Vykdytojas laikosi Sutartyje nustatytų reikalavimų ir įsipareigojimų, prireikus atlikti Veiklos įgyvendinimo ir Vykdytojui pervestų tikslinių Savivaldybės biudžeto lėšų panaudojimo ir atsiskaitymo už jas patikrinimą;
4.3. atsiradus pagrįstų įtarimų, kad Vykdytojas netinkamai vykdo sutartinius įsipareigojimus ir (arba) pažeidžia teisės aktus, turinčius esminę reikšmę Sutarčiai vykdyti, apie tai raštu informuoti Vykdytoją ir sustabdyti Sutarties vykdymą iki tol, kol išnyks netinkamo įsipareigojimų vykdymo aplinkybės. Šiuo atveju Finansuotojas nustato Vykdytojui protingą terminą pažeidimams pašalinti ir sutartiniams įsipareigojimams įvykdyti, o Vykdytojas, pašalinęs pažeidimus, privalo raštu informuoti Vykdytoją, kad yra pasirengęs tinkamai vykdyti Sutartyje ir (arba) galiojančiuose teisės aktuose, turinčiuose esminę reikšmę Sutarčiai vykdyti, nustatytus reikalavimus, kartu pateikdamas tai patvirtinančius įrodymus. Finansuotojas, įvertinęs iš Vykdytojo gautą informaciją, gali atnaujinti Sutarties vykdymą. Jei Vykdytojas per nustatytą terminą pažeidimų nepašalina, neinformuoja Finansuotojo, kad yra pasirengęs tinkamai vykdyti Sutartyje ir (arba) galiojančiuose teisės aktuose, turinčiuose esminę reikšmę Sutarčiai vykdyti, nustatytus reikalavimus ir įsipareigojimus, Finansuotojas vienašališkai Sutartį nutraukia;
4.4. reikalauti, kad vykdytojas per Finansuotojo nustatytą terminą pateiktų dokumentus ir duomenis, susijusius su Sutarties vykdymu;
4.5. reikalauti, kad Vykdytojas patikslintų Sutarties 3.7 papunktyje nurodytas ataskaitas, nustatydamas protingą terminą trūkumams pašalinti;
4.6. skaičiuoti Vykdytojui 0,02 procento dydžio delspinigius nuo Sutarties sumos už kiekvieną uždelstą dieną, kurią neįvykdomi įsipareigojimai, bet ne daugiau nei Sutarties suma. Finansuotojo pareikalavimu delspinigius Vykdytojas turi pervesti į Finansuotojo sąskaitą LT96 7181 1000 0213 0853 per 5 darbo dienas nuo sutartinių įsipareigojimų nevykdymo nustatymo dienos, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 31 d.;
III. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ
7. Už sutartinių įsipareigojimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą Sutarties Šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
IV. SUTARTIES GALIOJIMAS, PAKEITIMAS, NUTRAUKIMAS
9. Jei Vykdytojas nesilaiko šioje Sutartyje numatytų sąlygų, Finansuotojas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį, raštiškai įspėjęs Vykdytoją apie Sutarties nutraukimą prieš 14 dienų.
10. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos (Sutarties pasirašymo diena laikoma data, kai Sutartį pasirašo paskutinė Sutarties šalis) ir galioja, kol Finansuotojui bus pateiktos Sutarties 3.7. punkte nurodytos ataskaitos, o nepanaudotas lėšų likutis pervestas į Sutartyje nurodytą sąskaitą.
12. Jei numatoma, kad Savivaldybės biudžeto pajamų planas iki metų pabaigos nebus įvykdytas, Finansuotojo iniciatyva Sutartis gali būti pakeičiama, raštu įspėjus Vykdytoją apie Sutarties sąlygų pakeitimus iki einamųjų metų spalio 1 d.
13. Sutartis gali būti keičiama arba pildoma Šalių raštišku susitarimu. Visi Sutarties pakeitimai ir papildymai yra neatskiriamos Sutarties dalys.
V. SUTARTIES PRIEDAI
18. Buhalterinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių biudžeto lėšų panaudojimą, ataskaitos forma (3 priedas).
VI. SUTARTIES ŠALIŲ REKVIZITAI
Finansuotojas Vykdytojas
Utenos rajono savivaldybės administracija Utenio a.4, 28503 Utena Tel. (8 389) 61620 El. p. info@utena.lt Įmonės kodas 188710442 Luminor Bank, AS Lietuvos skyrius Banko kodas 40100 A. s. LT954010051005600727 |
Įstaigos/organizacijos pavadinimas Fizinio asmens vardas, pavardė Įstaigos/organizacijos adresas Tel. _____________________ Faks. ____________________ El. p. ____________________ Įstaigos/organizacijos kodas _________ __________ bankas Banko kodas ___________ A. s. ________________ |
__________________________________ (pareigų pavadinimas) __________________________________ (vardas, pavardė) __________________________________ (parašas) |
__________________________________(pareigų pavadinimas) __________________________________(vardas, pavardė) __________________________________ (parašas) |
A.V. |
A.V. |
Finansuotojo atstovas, atsakingas už sutarties sudarymą: (pareigos, vardas, pavardė, tel., el. p. adresas)
Vykdytojas, atsakingas už sutarties vykdymą: (pareigos, vardas, pavardė, tel., el. p. adresas)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daugiabučių gyvenamųjų namų teritorijų tvarkymo finansavimo lėšų naudojimo sutarties 1 priedas |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
TVIRTINU |
|
|||||||||||||||||||||||
|
(asignavimų valdytojo ar jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas) |
|||||||||||||||||||||||
|
(parašas) |
|||||||||||||||||||||||
|
(vardas ir pavardė) |
|||||||||||||||||||||||
|
(data) |
|||||||||||||||||||||||
|
A.V. |
|
||||||||||||||||||||||
(Vykdytojo pavadinimas) |
||||||||||||||||||||||||
(Veiklos pavadinimas) |
||||||||||||||||||||||||
20__ m. IŠLAIDŲ SĄMATA |
||||||||||||||||||||||||
(data ir numeris) |
||||||||||||||||||||||||
(sudarymo vieta) |
||||||||||||||||||||||||
Programa: |
||||||||||||||||||||||||
(Kodas) |
||||||||||||||||||||||||
Priemonė: |
||||||||||||||||||||||||
(Kodas) |
||||||||||||||||||||||||
Valstybės funkcija: |
||||||||||||||||||||||||
(Kodas) |
||||||||||||||||||||||||
Pagrindas: |
||||||||||||||||||||||||
(Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo Nr., data ) |
||||||||||||||||||||||||
(tūkst. Eur) |
||||||||||||||||||||||||
Išlaidų ekonominės klasifikacijos straipsnio |
Iš viso: |
I ketv. |
II ketv. |
III ketv. |
IV ketv. |
|||||||||||||||||||
kodas |
pavadinimas |
|||||||||||||||||||||||
Iš viso asignavimų: |
||||||||||||||||||||||||
(Įstaigos (organizacijos) vadovo pareigos) |
Parašas |
(Vardas ir pavardė) |
||||||||||||||||||||||
(Įstaigos (organizacijos) finansininko pareigos) |
Parašas |
(Vardas ir pavardė) |
||||||||||||||||||||||
(Specialistas, atsakingas už sutarties (sudarymą) |
Parašas |
(Vardas ir pavardė) |
||||||||||||||||||||||
|
Daugiabučių gyvenamųjų namų teritorijų tvarkymo finansavimo lėšų naudojimo sutarties 2 priedas |
||||||||||||
(Vykdytojo pavadinimas) |
|||||||||||||
(Registracijos kodas ir buveinės adresas) |
|||||||||||||
Programa: |
|||||||||||||
Priemonė: |
|||||||||||||
Valstybės funkcija: |
|||||||||||||
(Veiklos pavadinimas) |
|||||||||||||
BIUDŽETO IŠLAIDŲ SĄMATOS VYKDYMO 20_ M. MĖN. D. ATASKAITA |
|||||||||||||
_______________________Nr.________ |
|||||||||||||
(data) |
(Eurais ir centais ) |
||||||||||||
Išlaidų ekonominės klasifikacijos kodas |
Asignavimų planas metams, įskaitant patikslinimus |
Asignavimų planas ataskaitiniam laikotarpiui, įskaitant patikslinimus |
Gauti asignavimai |
Kasinės išlaidos |
Grąžinta einamųjų metų finansavimo sumų |
||||||||
Per ataskaitinį ketvirtį |
Nuo metų pradžios |
Per ataskaitinį ketvirtį |
Nuo metų pradžios |
Iki 20..-12-31 |
Nuo 20..-01-01 iki 20..-01-05 |
||||||||
IŠ VISO: |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|||||
Įstaigos (organizacijos) vadovas |
|||||||||||||
(Parašas) |
(Vardas ir pavardė) |
||||||||||||
Įstaigos (organizacijos) finansininkas |
|||||||||||||
(Parašas) |
(Vardas ir pavardė) |
||||||||||||
Rengėjas: |
|||||||||||||
(Vardas, pavardė, parašas, telefono Nr., el. pašto adresas) |
Daugiabučių gyvenamųjų namų teritorijų tvarkymo finansavimo lėšų naudojimo sutarties 3 priedas |
||||||||||||
(Vykdytojo pavadinimas) |
||||||||||||
(Veiklos pavadinimas) |
||||||||||||
BUHALTERINĖS APSKAITOS DOKUMENTŲ, PAGRINDŽIANČIŲ BIUDŽETO LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ 20______ M. ____________ ATASKAITA |
||||||||||||
(Sudarymo data) |
(Eurais ir centais) |
|||||||||||
Eil. Nr. |
Biudžeto išlaidų klasifikacijos straipsnio kodas |
Išlaidų straipsnio pavadinimas |
Ūkio subjektas, surašęs buhalterinės apskaitos dokumentą |
Buhalterinės apskaitos dokumentas |
Ūkinės operacijos turinys |
Apmokėta iš skirtų lėšų pagal dokumentą |
||||||
pavadinimas |
kodas |
pavadinimas |
data |
Nr. |
Nr. |
data |
suma, Eur |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
Iš viso: |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
x |
0,00 |
||
(Įstaigos (organizacijos) vadovo pareigos) |
(Parašas) |
(Vardas ir pavardė) |
||||||||||
(Įstaigos (organizacijos) finansininko pareigos) |
(Parašas) |
(Vardas ir pavardė) |
||||||||||
Rengėjas: |
||||||||||||
( Vardas, pavardė, parašas, telefono Nr., el. pašto adresas) |
||||||||||||
Daugiabučių gyvenamųjų namų teritorijų
tvarkymo finansavimo lėšų naudojimo sutarties
4 priedas
_______________________________________________________________________
(Lėšų gavėjo pavadinimas)
_____________________________________________________________________________________
(Projekto pavadinimas)
Programa: |
|
|
|
Priemonė: |
|
|
|
Valstybės funkcija: |
|
|
|
VEIKLOS, FINANSUOJAMOS IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ, IR JOS VERTINIMO KRITERIJŲ ĮVYKDYMO ATASKAITA
20_____ m. _____________________ d.
Eil. Nr. |
Veiklos, kuriai finansuoti skiriamos biudžeto lėšos, vertinimo kriterijus |
Numatyta vertinimo kriterijaus reikšmė |
Faktiškai įgyvendinta vertinimo kriterijaus reikšmė |
Veiklos ir jos vertinimo kriterijų įvykdymo pagrindimas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Įstaigos (organizacijos) vadovas __________________ __________________________
(parašas) (vardas, pavardė)
A. V.
Įstaigos (organizacijos) finansininkas __________________ __________________________ (parašas) (vardas, pavardė)
Rengėjas: |
( Vardas, pavardė, parašas, telefono Nr., el. pašto adresas) |