LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO VALDYBA
SPRENDIMAS
DĖL SEIMO VALDYBOS 2007 M. RUGSĖJO 19 D. SPRENDIMO NR. 1795 „DĖL ASMENŲ PRAŠYMŲ IR IŠ INSTITUCIJŲ GAUTŲ RAŠTŲ REGISTRAVIMO, NAGRINĖJIMO, ASMENŲ PRIĖMIMO IR JŲ APTARNAVIMO SEIMO KANCELIARIJOJE TAISYKLIŲ“ PAKEITIMO
2012 m. lapkričio 21 d. Nr. SV-S-13
Vilnius
1. Pakeisti Asmenų prašymų ir iš institucijų gautų raštų registravimo, nagrinėjimo, asmenų priėmimo ir jų aptarnavimo Seimo kanceliarijoje taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos Seimo valdybos 2007 m. rugsėjo 19 d. sprendimu Nr. 1795 „Dėl Asmenų prašymų ir iš institucijų gautų raštų registravimo, nagrinėjimo, asmenų priėmimo ir jų aptarnavimo Seimo kanceliarijoje taisyklių“, – vietoj žodžio „Raštinės“ įrašyti žodžius „Dokumentų valdymo“:
1.1. 28 punktą išdėstyti taip:
„28. Priimant asmens prašymą ar skundą, patikslinama jo esmė, patikrinama, ar pateikti visi dokumentai, kurių reikės sprendimui priimti, prireikus prašoma pateikti papildomų dokumentų. Jei kartu su prašymu ar skundu pateikiamas asmens dokumentas (gimimo liudijimas, mokslo baigimo pažymėjimas ir kt.), padaromos šio dokumento kopijos ir dokumentas grąžinamas jį pateikusiam asmeniui.
Asmens pageidavimu jam įteikiama Priėmimo skyriaus Dokumentų valdymo poskyrio (toliau – Dokumentų valdymo poskyris) spaudu su gavimo data ir registracijos numeriu pažymėta prašymo (be priedų) kopija (ant Seimo nariams, parlamentinėms grupėms ir frakcijoms adresuotų prašymų kopijų dedamas spaudas su gavimo data).“;
1.2. 29 punktą išdėstyti taip:
„29. Jeigu prašymas buvo gautas paštu (arba elektroniniu būdu), asmens pageidavimu jo nurodytu adresu (arba elektroninio pašto adresu, jeigu prašymas pateiktas elektroniniu būdu) per 2 darbo dienas nuo prašymo gavimo Seime dienos jam išsiunčiama Dokumentų valdymo poskyrio spaudu pažymėta prašymo (be priedų) kopija.“;
1.3. 37 punktą išdėstyti taip:
1.4. 39 punktą išdėstyti taip:
1.5. 60 punktą išdėstyti taip:
„60. Priėmimo skyrius pagal Seimo informacinės sistemos duomenis kontroliuoja, kaip laikomasi šių taisyklių reikalavimų nagrinėjant Seimo informacinės sistemos Gaunamų dokumentų registre užregistruotus prašymus ir skundus (išskyrus adresuotus Seimo laikinosioms komisijoms ar darbo grupėms). Kas mėnesį padaliniams primenama, kad yra laiku neatsakyta į gautus prašymus ar skundus, Seimo kancleriui reguliariai teikiama informacija apie gautų prašymų ir skundų nagrinėjimo eigą ir rezultatus.
Seimo informacinėje sistemoje Priėmimo skyriaus tarnautojas pažymi, kas Seime nagrinėja prašymą ar skundą, kam ir kada jis buvo persiųstas nagrinėti, nurodo kontrolės pobūdį ir rezultatus. Padalinys, nagrinėjęs prašymą ar skundą, parengto atsakymo rinkmeną išsaugo Seimo informacinėje sistemoje, o pasirašytą atsakymo originalą pateikia Dokumentų valdymo poskyriui išsiųsti.“