Pasvalio rajono savivaldybės administracijos

direktorius

 

ĮSAKYMAS

DĖL ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2007 M. SAUSIO 2 D. ĮSAKYMO NR. DV-9 „DĖL PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DARBO TVARKOS REGLAMENTO IR VIDAUS TVARKOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2017 m. vasario 28 d. Nr. DV-163

Pasvalys

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymo 5 straipsnio 2 dalimi:

1. Keičiu nuo 2017 m. kovo 1 d. Pasvalio rajono savivaldybės administracijos darbo reglamentą, patvirtintą Administracijos direktoriaus 2007 m. sausio 2 d. įsakymu Nr. DV-9 „Dėl Pasvalio rajono savivaldybės administracijos darbo tvarkos reglamento ir vidaus tvarkos taisyklių patvirtinimo“ (su visais pakeitimais ir papildymais), ir išdėstau jį nauja redakcija (pridedama).

2. Pavedu:

2.1. Bendrojo skyriaus vyresniajai specialistei Astai Pagojienei įsakymą paskelbti Savivaldybės interneto tinklapyje ir su juo supažindinti struktūrinių bei struktūrinių teritorinių padalinių vadovus, o vadovams – savo struktūrinio padalinio darbuotojus;

2.2. Juridinio ir personalo skyriaus vyriausiajai specialistei Virginijai Gesevičienei paskelbti įsakymą Administracijos skelbimų lentoje.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                             Rimantas Užuotas


PATVIRTINTA

Pasvalio rajono savivaldybės administracijos

direktoriaus 2007 m. sausio 2 d. įsakymu Nr.

DV-9

(2017 m. vasario 28 d. įsakymo Nr. DV-163 redakcija)

 

PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DARBO REGLAMENTAS

 

I skyrius

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Pasvalio rajono savivaldybės administracijos darbo reglamentas (toliau – reglamentas) nustato darbo tvarką Pasvalio rajono savivaldybės administracijos (toliau – Administracija) struktūriniuose padaliniuose: skyriuose bei tarnybose, struktūriniuose teritoriniuose padaliniuose – seniūnijose. Reglamentas reguliuoja Administracijos darbuotojų (toliau – darbuotojai) – valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, – tarnybos ir darbo santykius, kurių nereglamentuoja Lietuvos Respublikos darbo kodeksas, Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymas bei kiti Lietuvos Respublikos įstatymai, Vyriausybės nutarimai ir kiti teisės aktai.

2. Reglamentas nustato vienodus reikalavimus visiems Administracijos darbuotojams.

 

II skyrius

PRIĖMIMO Į VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAREIGAS / DARBĄ TVARKA

 

3. Asmenys į karjeros valstybės tarnautojo pareigas Administracijoje skiriami Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo nustatyta tvarka. Darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, į darbą Administracijoje priimami Lietuvos Respublikos darbo kodekso nustatyta tvarka. Darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, į konkursines pareigas, patvirtintas Administracijos direktoriaus įsakymu, priimami konkurso būdu vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka.

4. Administracijos struktūrinio ar struktūrinio teritorinio padalinio, kuriame yra laisva, laikinai laisva ar naujai įsteigta valstybės tarnautojo arba darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, pareigybė, vadovas Juridiniam ir personalo skyriui pateikia valstybės tarnautojo/darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, poreikio paraišką (laisvos formos), kurioje nurodomas tikslus pareigybės apibūdinimas (lygis, kategorija/pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas, pagrindinės funkcijos ir Administracijos direktoriaus įsakymo, kuriuo patvirtintas pareigybės aprašymas, data bei numeris).

5. Juridinis ir personalo skyrius, gavęs valstybės tarnautojo/darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį poreikio paraišką, teikia pasiūlymus Administracijos direktoriui:

5.1. laisvas pareigas siūlyti valstybės tarnautojui/darbuotojui, kuris yra pateikęs prašymą dėl jo perkėlimo į laisvas pareigas;

5.2. laisvas pareigas siūlyti valstybės tarnautojui/darbuotojui, kurio pareigybė numatoma panaikinti;

5.3. kreiptis į Valstybės tarnybos departamentą prie Vidaus reikalų ministerijos dėl prašymo paskelbti konkursą/skelbti atranką.

6. Priimtam į pareigas valstybės tarnautojui išduodamas valstybės tarnautojo pažymėjimas Valstybės tarnybos įstatymo ir Valstybės tarnautojo pažymėjimo išdavimo taisyklių nustatyta tvarka.

 

III skyrius

Atleidimo iš valstybės tarnautojo pareigų / darbo tvarka

 

7. Darbuotojas prašymą dėl atsistatydinimo savo noru iš valstybės tarnautojo pareigų/atleidimo iš darbo Administracijos direktoriaus vardu pateikia Juridiniam ir personalo skyriui, kuris jį tą pačią darbo dieną užregistruoja. Prašyme nurodoma pageidaujama atleidimo data.

8. Darbuotojas, prieš įteikdamas prašymą dėl savo atsistatydinimo iš pareigų/atleidimo iš darbo Juridiniam ir personalo skyriui, su juo supažindina tiesioginį vadovą, kuris vizuoja prašymą, pareikšdamas savo sutikimą su pageidaujama atleidimo data arba pasiūlo kitą datą, nurodydamas priežastis, dėl kurių atleidimo data turėtų būti pakeista. Darbuotojas atleidžiamas Valstybės tarnybos įstatymo/Darbo kodekso nustatyta tvarka ir terminais.

9. Atleidimo iš valstybės tarnautojo pareigų/darbo dieną darbuotojas privalo perduoti tiesioginiam vadovui ar jo pareigas perimančiam darbuotojui jam skirtas darbo priemones ir kitą inventorių, atsiskaityti už jam patikėtas materialines vertybes, perduoti reikalus, grąžinti valstybės tarnautojo pažymėjimą.

10. Atleidžiamas darbuotojas, turėjęs įgaliojimų, susijusių su jo pareigomis (buvęs išrinktas bet kurios įmonės, įstaigos ar organizacijos valdymo organų nariu), teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais, turi pateikti ir pareiškimą dėl atsistatydinimo iš stebėtojų tarybos, valdybos ar kito valdymo organo narių.

 

IV skyrius

PAGRINDINĖS DARBUOTOJŲ PAREIGOS IR TEISĖS

 

11. Administracijos darbuotojai privalo:

11.1. vykdyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, kitus teisės aktus, Savivaldybės institucijų priimtus sprendimus, tiesioginio vadovo pavedimus, užduotis bei įpareigojimus, jei jie neprieštarauja teisės aktams;

11.2. laikytis reglamento, vidaus tvarkos taisyklių, darbo drausmės reikalavimų;

11.3. tinkamai atlikti savo tiesiogines pareigas, nustatytas pareigybės aprašyme;

11.4. saugoti ir tausoti Savivaldybės turtą ir nesinaudoti juo ne tarnybos/darbo tikslais;

11.5. tobulinti kvalifikaciją;

11.6. laikytis darbų saugos ir priešgaisrinės saugos reikalavimų;

11.7. atlyginti Administracijai neteisėtais veiksmais padarytą žalą;

11.8. informuoti tiesioginį vadovą, jo laikinai nesant – jį pavaduojantį asmenį ar Administracijos direktorių apie negalėjimą (laiku) atvykti į darbą;

11.9. internetu ir elektroniniu paštu naudotis tik tarnybos/darbo Administracijoje tikslais; asmeniniais tikslais internetu ir elektroniniu paštu gali naudotis tiek, kiek tai netrukdo darbuotojui atlikti pareigas Administracijoje ir neprieštarauja etiško elgesio normoms.

12. Administracijos darbuotojams draudžiama:

12.1. pavesti savo pareigas atlikti kitam darbuotojui;

12.2. kelti neteisėtus reikalavimus pavaldiems darbuotojams;

12.3. darbo laiku užsiimti politine, visuomenine ar kita su darbu nesusijusia veikla;

12.4. gauti dovanas už pareigų vykdymą, jei to nenumato tarptautinis protokolas;

12.5. vykdyti pareigas ir pavedimus, jeigu dėl jų vykdymo gali kilti viešų ir privačių interesų konfliktas;

12.6. darbo laiku ir darbo vietoje vartoti alkoholinius gėrimus, toksines ir narkotines medžiagas;

12.7. gadinti ar pasisavinti Savivaldybės turtą, juo naudotis asmeniniams tikslams;

12.8. vėluoti į darbą, išeiti iš darbo nepasibaigus darbo laikui ar kitaip pažeidinėti darbo drausmę;

12.9. teikti klaidingą informaciją;

12.10. diskriminuoti lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, amžiaus, lytinės orientacijos, negalios, etninės priklausomybės, narystės politinėje partijoje ar asociacijoje, religijos, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, ketinimo turėti vaiką (vaikų) pagrindais;

12.11. asmeniniu elektroniniu paštu naudotis tarnybos/darbo reikmėms.

13. Administracijos darbuotojai turi teisę:

13.1. reikalauti, kad darbo vietoje būtų užtikrintos saugios ir sveikos darbo sąlygos;

13.2. gauti įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytą bei darbo sutartimi sulygtą darbo užmokestį;

13.3. tobulinti kvalifikaciją įstaigos biudžeto lėšomis pagal pareigoms nustatytus kvalifikacinius reikalavimus;

13.4. būti profesinių sąjungų, organizacijų ar susivienijimų nariais, taip pat politinių partijų ar organizacijų nariais, ne tarnybos/darbo laiku dalyvauti politinėje veikloje;

13.5. atsisakyti vykdyti užduotį ar pavedimą, jeigu, jo nuomone, duota užduotis prieštarauja įstatymams:

13.5.1. apie tai praneša Administracijos direktoriui ir vykdo duotą pavedimą tik tuo atveju, jei Administracijos direktorius to reikalauja raštu, išskyrus, kai tokio pavedimo vykdymas reikštų nusikalstamą veiką ar administracinį nusižengimą;

13.5.2. ne vėliau kaip per 2 darbo dienas darbuotojas privalo pateikti tiesioginiam vadovui motyvuotą pranešimą, jog nesutinka su užduotimi ar pavedimu. Tokiu atveju už neteisėtą užduotį ar pavedimą atsako tą užduotį ar pavedimą davęs vadovas;

13.6. gauti pareigoms atlikti reikalingą informaciją;

13.7. teikti Administracijos direktoriui tarnybinius pranešimus ar kitą rašytinę informaciją;

13.8. naudotis kitomis Lietuvos Respublikos įstatymų suteiktomis teisėmis.

 

V skyrius

LYGIŲ GALIMYBIŲ POLITIKOS ĮGYVENDINIMO IR VYKDYMO PRIEŽIŪROS PRINCIPŲ ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖS

 

14. Administracijoje užtikrinamos šios lygių galimybių politikos įgyvendinimo ir vykdymo priežiūros principų įgyvendinimo priemonės:

14.1. priimant darbuotoją į tarnybą/darbą, taikomi vienodi atrankos kriterijai ir sąlygos;

14.2. priimamas darbuotojas yra supažindinamas su Lietuvos Respublikos moterų ir vyrų lygių galimybių įstatymu;

14.3. darbuotojams sudaromos vienodos darbo sąlygos, galimybės tobulinti kvalifikaciją, siekti profesinio tobulėjimo, persikvalifikuoti, įgyti praktinės darbo patirties, taip pat teikiamos vienodos lengvatos;

14.4. naudojami vienodi tarnybos/darbo vertinimo kriterijai ir vienodi atleidimo iš tarnybos/darbo kriterijai;

14.5. už tokį patį ir vienodos vertės darbą mokamas vienodas darbo užmokestis;

14.6. taikomos priemonės, kad darbuotojas darbo vietoje nepatirtų priekabiavimo, seksualinio priekabiavimo ir nebūtų duodami nurodymai diskriminuoti, taip pat nebūtų persekiojamas ir būtų apsaugotas nuo priešiško elgesio ar neigiamų pasekmių, jeigu pateikia skundą dėl diskriminacijos ar dalyvauja byloje dėl diskriminacijos;

14.7. imamasi tinkamų priemonių, kad neįgaliesiems būtų sudarytos sąlygos gauti darbą, dirbti, siekti karjeros arba mokytis, įskaitant tinkamą patalpų pritaikymą;

14.8. darbuotojai turi teisę teikti skundą, prašymą, pranešimą dėl galimai darbuotojo patirtos tiesioginės ar netiesioginės diskriminacijos, priekabiavimo, seksualinio priekabiavimo, nurodymo diskriminuoti lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, amžiaus, lytinės orientacijos, negalios, etninės priklausomybės, narystės politinėje partijoje ar asociacijoje, religijos, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, ketinimo turėti vaiką (vaikų) pagrindu, dėl aplinkybių nesusijusių su darbuotojų dalykinėmis savybėmis (toliau – pranešimas) ir gauti motyvuotą atsakymą ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo pranešimo pateikimo.

15. Jei yra gaunamas šio reglamento 14.8 punkte nurodytas pranešimas, Administracijos direktoriaus sudaryta komisija per ne ilgesnį kaip 15 darbo dienų terminą, ištyrusi pranešime nurodytą informaciją, pateikia Administracijos direktoriui motyvuotą išvadą, kurioje nurodoma, ar pranešimas pagrįstas ir tokiu atveju siūlomos konkrečios priemonės tiek pažeidėjo atveju, tiek apskritai, kad tokie atvejai nepasikartotų, ar pranešimas nepagrįstas.

16. Pranešimo tyrimo metu, šio reglamento 15 punkte nurodyta komisija, siekia užtikrinti, kad:

16.1. apskųstasis asmuo turėtų būti laikomas nekaltu iki tol, kol nebus priimtas sprendimas, kad jis išties padarė pažeidimą;

16.2. tyrimas būtų atliktas labai greitai, per trumpiausią terminą;

16.3. darbuotojui, pateikusiam pranešimą, būtų sudarytos visos galimybės teikti paaiškinimus, savo veiksmų vertinimo ir aiškinimo versiją;

16.4. būtų išsaugotas tyrimo diskretiškumas ir laikomasi konfidencialumo;

16.5. tyrimas būtų atliekamas objektyviai, neturint išankstinių vertinimų, nuomonių, pažiūrų.

 

VI skyrius

darbuotojų DARBO apmokėjimas

 

PIRMASIS SKIRSNIS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

17. Darbo užmokestis apskaičiuojamas Lietuvos Respublikos įstatymų ir Vyriausybės nutarimų nustatyta tvarka.

18. Žinias apie darbuotojų darbo užmokestį, mokamą iš Savivaldybės biudžeto, gali teikti tik įstaigos vadovas arba jo įgalioti darbuotojai.

19. Darbuotojams darbo užmokestis mokamas du kartus per mėnesį: ne vėliau kaip einamojo mėnesio 25 dieną ir kito mėnesio 10 dieną. Pinigai pervedami į darbuotojo asmeninę sąskaitą jo pasirinktame banke.

20. Darbuotojams, kurių materialinė būklė sunki dėl jų pačių ligos, šeimos narių (sutuoktinio, vaiko (įvaikio), motinos (įmotės), tėvo (įtėvio), brolio (įbrolio), sesers (įseserės), taip pat išlaikytinių, kurių globėju ar rūpintoju yra paskirtas, ligos ar mirties, stichinės nelaimės ar turto netekimo gali būti skiriama iki 5 minimaliųjų mėnesinių algų dydžio materialinė pašalpa iš įstaigai skirtų lėšų. Paprastai skiriama Administracijos darbuotojams, kurių materialinė būklė sunki dėl:

20.1. jų pačių ligos – 2 minimaliųjų mėnesinių algų dydžio;

20.2. sutuoktinio, vaiko (įvaikio) ligos – 1 minimaliosios mėnesinės algos dydžio;

20.3. sutuoktinio, vaiko (įvaikio) mirties – 3 minimaliųjų mėnesinių algų dydžio;

20.4. motinos (įmotės), tėvo (įtėvio) mirties – 2 minimaliųjų mėnesinių algų dydžio;

20.5. brolio (įbrolio), sesers (įseserės), išlaikytinių, kurių globėju ar rūpintoju yra paskirtas, mirties – 1 minimaliosios mėnesinės algos dydžio;

20.6. stichinės nelaimės ar turto netekimo – iki 5 minimaliųjų mėnesinių algų dydžio.

21. Mirusio, išskyrus žuvusį atliekant tarnybines pareigas arba mirusį dėl priežasčių, susijusių su tarnybinių pareigų atlikimu, Administracijos valstybės tarnautojo šeimos nariams išmokama 1 mėnesio jo gauto vidutinio darbo užmokesčio dydžio kompensacija. Mirusio Administracijos darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, šeimos nariams išmokama iki 5 minimaliųjų mėnesinių algų dydžio materialinė pašalpa.

22. Materialinė pašalpa darbuotojui gali būti skiriama, jeigu yra rašytinis prašymas, vizuotas tiesioginio vadovo, ir pateikti atitinkamas aplinkybes patvirtinantys dokumentai.

23. Materialinė pašalpa Administracijos struktūrinių padalinių darbuotojams ir struktūrinių teritorinių padalinių vadovams (seniūnams, seniūnų pavaduotojams) skiriama Administracijos direktoriaus įsakymu, o struktūrinių teritorinių padalinių (seniūnijų) darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, – seniūnijos seniūno įsakymu.

24. Seniūnijos seniūno įsakymas dėl materialinės pašalpos skyrimo gali būti pasirašytas tik gavus Administracijos direktoriaus suderinimą.

25. Už darbą poilsio ir švenčių dienomis, nakties bei viršvalandinį darbą, budėjimą ir esant nukrypimams nuo normalių darbo sąlygų darbuotojams mokama Lietuvos Respublikos darbo kodekso nustatyta tvarka.

 

ANTRASIS SKIRSNIS

VALSTYBĖS TARNAUTOJų darbo užmokestis

 

26. Valstybės tarnautojams gali būti mokami priedai, priemokos, vienkartinės išmokos, vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, šio reglamento ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

27. Administracijos valstybės tarnautojai gali būti skatinami vienkartinėmis piniginėmis išmokomis:

27.1. gyvenimo jubiliejinių sukakčių (50, 60, 70 metų) proga;

27.2. kitais teisės aktais nustatytais atvejais.

28. Vienkartinės piniginės išmokos valstybės tarnautojams mokamos iš asignavimų valdytojų sutaupytų darbo užmokesčio lėšų.

29. Priedai, priemokos, vienkartinės piniginės išmokos Administracijos valstybės tarnautojams skiriamos tiesioginio vadovo motyvuotu siūlymu Administracijos direktoriaus įsakymu.

 

TREČIASIS SKIRSNIS

DARBUOTOJų, DIRBANčių PAGAL DARBO SUTARTIS, darbo apmokėjimo sistema

 

30. Darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, darbo užmokestį sudaro:

30.1. pareiginė alga (mėnesinė alga - pastovioji ir kintamoji dalys arba pastovioji dalis);

30.2. priemokos;

30.3. mokėjimas už darbą poilsio ir švenčių dienomis, nakties bei viršvalandinį darbą, budėjimą ir esant nukrypimams nuo normalių darbo sąlygų;

30.4. premijos.

31. Pareiginės algos pastovioji dalis:

31.1. Darbuotojų, išskyrus darbininkus, kurių pareigybės priskiriamos D lygiui ir kuriems netaikomi išsilavinimo ar profesinės kvalifikacijos reikalavimai (toliau – darbininkai), pareiginės algos pastovioji dalis nustatoma pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientais, vadovaujantis Valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymo (toliau – Įstatymas) ir šio reglamento nuostatomis.

31.2. Darbuotojų pareiginės algos pastovioji dalis nustatoma, atsižvelgiant į šiuos kriterijus:

31.2.1. veiklos sudėtingumą;

31.2.2. darbo krūvį (intensyvumas neviršijant nustatyto darbo laiko);

31.2.3. atsakomybės lygį;

31.2.4. papildomų įgūdžių ar svarbių einamoms pareigoms žinių turėjimą;

31.2.5. savarankiškumo lygį;

31.2.6. darbo funkcijų įvairovę;

31.2.7. kitus, tiesioginio vadovo vertinimu, svarbius kriterijus.

31.3. Administracijos struktūrinių padalinių vadovų pareigybei pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientą nustato Administracijos direktorius pagal Įstatymo 2 priede (atsižvelgiant į pareigybės lygį) nustatytus koeficientų dydžius, reglamento 31.2 punkte nustatytus kriterijus.

31.4. Tiesioginis vadovas, vadovaudamasis Įstatymo 3 ir 4 prieduose (atsižvelgiant į pareigybės lygį) nustatytais koeficientų dydžiais ir reglamento 31.2 punkte nustatytais kriterijais, teikia Administracijos direktoriui motyvuotą siūlymą dėl konkrečiai darbuotojo pareigybei nustatytino pareiginės algos pastoviosios dalies koeficiento.

31.5. Darbininkų pareiginės algos pastovioji dalis nustatoma minimalios mėnesinės algos dydžio.

31.6. Naujai priimamiems darbuotojams, atsižvelgiant į jų turimą vadovaujamo darbo patirtį ir (ar) profesinio darbo patirtį, taip pat į Administracijos finansines galimybes, pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientai gali būti didinami – iki 1 koeficiento.

31.7. Jei darbuotojui einant pareigas įvyksta struktūriniai ar organizaciniai pokyčiai Administracijoje, pakinta darbuotojo funkcijų pobūdis ar kvalifikacija ar atsiranda kitų aplinkybių, dėl kurių būtina iš naujo įvertinti darbuotojui nustatytą pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientą:

31.7.1. Administracijos struktūrinių padalinių vadovų pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientą iš naujo nustato Administracijos direktorius, vadovaudamasis Įstatymo 2 priede (atsižvelgiant į pareigybės lygį, vadovaujamo ir profesinio darbo patirtis) nustatytais koeficientų dydžiais ir reglamento 31.2 punkte nustatytais kriterijais;

31.7.2. kitų darbuotojų pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientą iš naujo nustato Administracijos direktorius pagal tiesioginio vadovo motyvuotą siūlymą dėl darbuotojui nustatytino pareiginės algos pastoviosios dalies koeficiento, vadovaudamasis Įstatymo 3 ir 4 prieduose (atsižvelgiant į pareigybės lygį, vadovaujamo ir profesinio darbo patirtis) nustatytais koeficientų dydžiais ir reglamento 31.2 punkte nustatytais kriterijais.

31.8. Vadovaujamo darbo patirtis ir (ar) profesinė darbo patirtis, įgyta kitose įmonėse, įstaigose ir organizacijose, yra vertinama tik tuo atveju, kai darbuotojas pateikia pažymą (dokumentą), iš atitinkamos įmonės, įstaigos ar organizacijos apie įgytą vadovaujamo darbo patirtį ir (ar) profesinio darbo patirtį.

31.9. Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas didinamas 20 procentų Įstatymo 7 straipsnio 6 dalyje nustatytais atvejais.

31.10. Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas, atsižvelgus į įstaigos finansines galimybes, gali būti didinamas iki 100 procentų Įstatymo 7 straipsnio 7 dalyje nustatytu atveju – kai yra Lietuvos Respublikos Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos nustatytas atskirų profesijų trūkumas Lietuvos Respublikos darbo rinkoje.

31.11. Jei yra pagrindas pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientą didinti reglamento 31.9 arba 31.10 punktuose nurodytais pagrindais, tai nurodoma tiesioginio vadovo siūlyme, numatytame reglamento 31.3, 31.4 arba 31.7 punktuose.

31.12. Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficiento padidinimas reglamento 31.9 ir 31.10 punktuose nustatytais pagrindais negali viršyti 100 procentų Įstatymo 2 ir 3 prieduose nustatytos pareiginės algos pastoviosios dalies koeficiento dydžio.

32. Pareiginės algos kintamoji dalis:

32.1. Darbuotojo pareiginės algos kintamoji dalis, bet ne didesnė kaip 20 procentų pareiginės algos pastoviosios dalies ir ne ilgiau kaip vieniems metams, gali būti nustatyta tiesioginio vadovo siūlymu darbuotojo priėmimo į darbą metu, atsižvelgiant į darbuotojo profesinę kvalifikaciją ir jam keliamus uždavinius.

32.2. Darbuotojų pareiginės algos kintamosios dalies nustatymas priklauso nuo praėjusiais metais pasiektų rezultatų, kurie nustatomi Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka, atlikus darbuotojų kasmetinės veiklos vertinimo procedūras.

32.3. Įvertinus praėjusių kalendorinių metų darbuotojo veiklą:

32.3.1. labai gerai, nustatoma kintamoji dalis nuo 15 iki 30 procentų pareiginės algos pastoviosios dalies dydžio (įskaitant ir padidintą pareiginės algos pastoviąją dalį);

32.3.2. gerai, nustatoma kintamoji dalis nuo 5 iki 10 procentų pareiginės algos pastoviosios dalies dydžio (įskaitant ir padidintą pareiginės algos pastoviąją dalį);

32.3.3. patenkinamai, kintamoji dalis nenustatoma;

32.3.4. nepatenkinamai, nustatomas nuo 5 iki 10 procentų mažesnis pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas, tačiau ne mažesnis nei Įstatyme nustatytas tai pareigybei pagal profesinio arbo patirtį nustatytas minimalus koeficientas.

32.4. Įvertinęs struktūrinių padalinių vadovų praėjusių kalendorinių metų veiklą ir įstaigos finansines galimybes, Administracijos direktorius priima vieną iš sprendimų nustatytų reglamento 32.3.1-32.3.4 punktuose.

32.5. Tiesioginis vadovas, įvertinęs darbuotojo veiklą labai gerai, gerai arba patenkinamai, siūlo Administracijos direktoriui nustatyti pareiginės algos kintamosios dalies dydį arba sumažinti pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientą vienerių metų laikotarpiui, atsižvelgdamas į tai, kokia apimtimi darbuotojas įvykdė/neįvykdė nustatytas užduotis, kokia buvo šių užduočių įvykdymo kokybė, kokius sutartus vertinimo rodiklius darbuotojas pasiekė, viršijo ar nepasiekė.

32.6. Atsižvelgdamas į įstaigos finansines galimybes, Administracijos direktorius priima sprendimą pritarti, nepritarti ar pritarti iš dalies tiesioginio vadovo siūlymams dėl pareiginės algos kintamosios dalies nustatymo arba pareiginės algos pastoviosios dalies sumažinimo.

32.7. Pareiginės algos kintamoji dalis nustatoma Administracijos direktoriaus įsakymu.

32.8. Paskirtas pareiginės algos kintamosios dalies dydis mokamas vienerius metus nuo jos paskyrimo dienos.

32.9. Darbininkams pareiginės algos kintamoji dalis nenustatoma.

33. Priemokos:

33.1. Priemoka nustatoma atsiradus Įstatymo 10 straipsnyje nustatytoms aplinkybėms ir ne ilgesniam laikotarpiui nei iki kalendorinių metų pabaigos.

33.2. Siūlyti skirti priemoką, inicijuoti priemokos mokėjimo persvarstymą ar nutraukimą gali tiesioginis vadovas.

33.3. Priemoka skiriama, jos dydis sumažinamas, priemokos mokėjimas nutraukiamas Administracijos direktoriaus įsakymu.

33.4. Priemokos mokėjimas nutraukiamas, jei išnyksta jos skyrimo aplinkybės, arba sumažinamas jos dydis, kai pasikeičia aplinkybės, kurių pagrindu priemoka buvo skirta: sumažėja papildomo darbo krūvis, papildomų pareigų ar užduočių skaičius.

34. Premijos:

34.1. Premijos skiriamos ne daugiau kaip vieną kartą per metus kiekvienu nurodytu atveju:

34.1.1. darbuotojo praėjusių kalendorinių metų veiklą įvertinus labai gerai;

34.1.2. atlikus vienkartines ypač svarbias Administracijos veiklai užduotis.

34.2. Ypač svarbia Administracijos veiklai užduotimi laikoma:

34.2.1. Administracijos vardo garsinimas ar žinomumo didinimas nacionaliniu mastu;

34.2.2. naujos iniciatyvos ar nauja projektinė veikla, kurių metu aktyviai ir gausiai įtraukiama rajono bendruomenė;

34.2.3. inovatyvių priemonių, darančių reikšmingą įtaką įstaigos teikiamų paslaugų kokybei, įstaigos veiklos efektyvumo ir produktyvumo padidinimui, ekonominių rodiklių pagerinimui, įdiegimas.

34.3. Premijos skiriamos tiesioginio vadovo motyvuotu siūlymu Administracijos direktoriaus įsakymu. Tiesioginio vadovo siūlymas privalo būti suderintas su Finansų skyriaus vedėju, kuris įvertina įstaigos finansines galimybes.

34.4. Premija negali viršyti darbuotojui nustatytos pareiginės algos pastoviosios dalies dydžio.

34.5. Premija negali būti skiriama darbuotojui, turinčiam galiojančią drausminę nuobaudą.

34.6. Premijos skiriamos neviršijant Administracijai darbo užmokesčiui skirtų lėšų.

 

VII skyrius

ATOSTOGŲ SUTEIKIMAS

 

35. Kasmetinės atostogos visiems darbuotojams suteikiamos Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka pagal iki einamųjų metų sausio 20 d. patvirtintą kasmetinių atostogų suteikimo eilę. Administracijos darbuotojų ir struktūrinių teritorinių padalinių vadovų (seniūnų, seniūnų pavaduotojų) kasmetinių atostogų eilė tvirtinama Administracijos direktoriaus įsakymu, o struktūrinių teritorinių padalinių darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartį, - struktūrinio teritorinio padalinio vadovo įsakymu. Kasmetinių atostogų suteikimo eilė šalims susitarus sudaroma taip, kad būtų užtikrintas normalus Administracijos darbas.

36. Su kasmetinių atostogų suteikimo eile darbuotojai supažindinami per Dokumentų valdymo sistemą (DVS).

37. Kasmetinės atostogos gali būti suteikiamos ir ne pagal eilę. Prašyme dėl kasmetinių atostogų perkėlimo turi būti nurodytos priežastys, lėmusios atostogų perkėlimą, ir atostogų laikas. Prašymas privalo būti suderintas su struktūrinio ar struktūrinio teritorinio padalinio vadovu.

38. Prašymai dėl kasmetinių atostogų perkėlimo ne vėliau kaip prieš 5 kalendorines dienas iki atostogų pradžios pateikiami ir registruojami Juridiniame ir personalo skyriuje. Struktūrinių teritorinių padalinių darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, prašymai dėl kasmetinių atostogų perkėlimo registruojami struktūriniuose teritoriniuose padaliniuose.

39. Kasmetines atostogas darbuotojams suteikia Administracijos direktorius. Struktūrinių teritorinių padalinių darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, atostogas savo įsakymu suteikia struktūrinio teritorinio padalinio vadovas.

40. Darbuotojams, besimokantiems mokymosi įstaigose, pagal šių įstaigų pažymas-iškvietimus suteikiamos mokymosi atostogos. Suteikiant mokymosi atostogas, iki 30 kalendorinių dienų per kalendorinius metus, darbuotojams paliekama pareiginė alga. Už ilgesnį nei 30 kalendorinių dienų mokymosi atostogų laiką darbuotojams mokama Vyriausybės nustatyta minimali mėnesinė alga.

41. Kai Administracijos struktūrinio padalinio vadovas atostogauja, komandiruotėje, serga arba nėra darbe dėl kitų pateisinamų priežasčių, jo darbo funkcijas atlieka Administracijos direktoriaus įsakyme nurodytas struktūrinio padalinio darbuotojas arba kito struktūrinio padalinio vadovas. Kai Administracijos struktūrinio teritorinio padalinio vadovas atostogauja, komandiruotėje, serga arba nėra darbe dėl kitų pateisinamų priežasčių, jo darbo funkcijas atlieka teritorinio struktūrinio padalinio pavaduotojas.

 

VIII skyrius

DARBO IR POILSIO LAIKAS

 

42. Administracijos darbuotojams nustatyta 40 valandų trukmės 5 darbo dienų savaitė.

43. Pertrauka pailsėti ir pavalgyti – 12 val. 00 min.-12 val. 45 min. Esant tarnybiniam būtinumui, pertrauka pavalgyti ir pailsėti darbuotojams gali būti suteikta ir kitu laiku, bet ne vėliau kaip po keturių darbo valandų.

44. Šeštadienis ir sekmadienis – poilsio dienos. Švenčių dienų išvakarėse darbo laikas sutrumpinamas viena valanda. Darbuotojams, dirbantiems ne visą darbo dieną, švenčių dienų išvakarėse darbo laikas netrumpinamas.

45. Ūkio ir transporto tarnybos pastato sargams Administracijos direktoriaus įsakymu nustatytas suminės darbo laiko apskaitos režimas Darbo kodekso bei kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

46. Darbuotojų darbo laiko apskaitą tvarko Administracijos direktoriaus įsakymu paskirti darbuotojai, kurie darbo laiko apskaitos žiniaraščius paskutinę einamojo mėnesio darbo dieną turi pateikti Apskaitos skyriui. Darbo laiko apskaitos žiniaraščiuose draudžiama braukyti, trinti ar kitaip taisyti.

47. Darbuotojas, negalintis atvykti į darbą dėl ligos, privalo apie tai pranešti tiesioginiam vadovui, jo laikinai nesant – jį pavaduojančiam asmeniui ar Administracijos direktoriui pirmąją nedarbingumo dieną.

48. Pakviesti ar įpareigoti darbuotojai privalo darbo valandomis nustatytu (nurodytu) laiku dalyvauti Savivaldybės tarybos, Tarybos komitetų posėdžiuose, pasitarimuose, komisijų ir darbo grupių posėdžiuose, susirinkimuose bei kituose renginiuose.

49. Administracijos valstybės tarnautojai, tiesioginiam vadovui sutikus, turi teisę išvykti: į sveikatos priežiūros įstaigą ir valstybės ar savivaldybės instituciją ar įstaigą – iki 1 (vienos) darbo dienos; artimųjų giminaičių (tėvų (įtėvių), vaikų (įvaikių), brolių (įbrolių), seserų (įseserių), senelių ir vaikaičių), sutuoktinio, jo tėvų (įtėvių), vaikų (įvaikių), brolių (įbrolių) ir seserų (įseserių), sugyventinio, jeigu jis nurodytas valstybės tarnautojo privačių interesų deklaracijoje, jo tėvų (įtėvių), vaikų (įvaikių), brolių (įbrolių) ir seserų (įseserių) mirties atveju – iki 3 (trijų) darbo dienų. Šiais atvejais valstybės tarnautojams yra garantuojama einamos pareigos ir nustatytas darbo užmokestis.

50. Administracijos darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, prašymu suteikiamos nemokamos atostogos: santuokai sudaryti – ne mažiau kaip 3 (trys) kalendorinės dienos; mirusio šeimos nario laidotuvėms – ne mažiau kaip 3 (trys) kalendorinės dienos.

51. Administracijos valstybės tarnautojų išvykimai, nurodyti reglamento 49 punkte, bei darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, nemokamos atostogos, nurodytos reglamento 50 punkte įforminami/suteikiamos Administracijos direktoriaus įsakymu. Struktūrinių teritorinių padalinių darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, nemokamos atostogos, nurodytos reglamento 50 punkte, suteikiamos struktūrinio teritorinio padalinio vadovo įsakymu.

 

IX skyrius

TARNYBINĖS KOMANDIRUOTĖS

 

52. Administracijos darbuotojai, vykdydami tiesiogines savo darbo funkcijas, siunčiami į tarnybines komandiruotes Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 29 d. nutarimo Nr. 526 „Dėl tarnybinių komandiruočių išlaidų apmokėjimo biudžetinėse įstaigose taisyklių patvirtinimo“ (su visais pakeitimais ir papildymais) nustatyta tvarka.

53. Administracijos direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo siuntimas į tarnybines komandiruotes Lietuvos Respublikos teritorijoje ir į užsienį, išskyrus siuntimą į tarnybinę komandiruotę vienai darbo dienai Lietuvos Respublikos teritorijoje, įforminamas Savivaldybės mero potvarkiu. Potvarkių dėl komandiruočių šalies viduje ir į užsienį projektus rengia Juridinio ir personalo skyriaus darbuotojai.

54. Administracijos darbuotojų išvykimas į tarnybines komandiruotes Lietuvos Respublikos teritorijoje ir į užsienį, išskyrus siuntimą į tarnybinę komandiruotę vienai darbo dienai Lietuvos Respublikos teritorijoje, įforminamas Administracijos direktoriaus įsakymu. Įsakymų dėl komandiruočių šalies viduje ir į užsienį projektus pagal pateiktus užregistruotus dokumentus (dalyvauti konferencijoje, seminare, mokymuose ar kt. renginyje) su rezoliucijomis rengia Juridinio ir personalo skyriaus darbuotojai. Struktūrinių teritorinių padalinių darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, išvykimas į tarnybines komandiruotes Lietuvos Respublikos teritorijoje ir į užsienį, išskyrus siuntimą į tarnybinę komandiruotę vienai darbo dienai Lietuvos Respublikos teritorijoje, įforminamas struktūrinio teritorinio padalinio vadovo įsakymu.

55. Siuntimas į tarnybinę komandiruotę vienai darbo dienai Lietuvos Respublikos teritorijoje įforminamas Savivaldybės mero, Administracijos direktoriaus ar struktūrinio teritorinio padalinio vadovo rezoliucija, patvirtinančia, kad tarnybinis pranešimas ar darbuotojo prašymas išvykti iš nuolatinės darbo vietos suderintas. Vykstantis į komandiruotę vienai darbo dienai Lietuvos Respublikos teritorijoje darbuotojas Savivaldybės merui, Administracijos direktoriui ar struktūrinio teritorinio padalinio vadovui kartu su užregistruotu kvietimu (dalyvauti konferencijoje, seminare, mokymuose ar kt. renginyje) pateikia tarnybinį pranešimą ar prašymą išvykti iš nuolatinės darbo vietos, kuriame nurodoma: siunčiamo į tarnybinę komandiruotę darbuotojo vardas, pavardė, pareigos, komandiruotės tikslas, vietovė (vietovės), komandiruotės trukmė, kokiu būdu vyksta (nuosavu, Administracijos ar visuomeniniu transportu) ir komandiruotės išlaidos, kurias turėtų apmokėti įstaiga.

56. Jei į komandiruotę vykstama asmeniniu automobiliu, komandiruoto darbuotojo patirtos transporto eksploatavimo išlaidos atlyginamos Komandiruoto darbuotojo nuosavo automobilio naudojimo komandiruotės tikslams išlaidų apmokėjimo tvarkos aprašo, patvirtinto Savivaldybės tarybos sprendimu, nustatyta tvarka.

57. Grįžęs iš komandiruotės darbuotojas privalo per 3 darbo dienas pateikti: Juridiniam ir personalo skyriui komandiruotės ataskaitą ir pažymėjimą (jei gautas); Apskaitos skyriui - dokumentus apie komandiruotės metu patirtas faktines išlaidas. Jeigu buvo išmokėtas avansas, - grąžinti nepanaudotą avanso likutį (jei jis yra).

 

X skyrius

PATALPOS IR DARBO VIETA

 

58. Darbuotojai dirba patalpose, kuriose yra įsikūręs Administracijos struktūrinis padalinys, į kurį priimtas darbuotojas. Konkreti darbo vieta yra Administracijos direktoriaus ar struktūrinio padalinio vadovo tam darbuotojui paskirtas kabinetas.

59. Išnešiojamoji prekyba Administracijos patalpose yra draudžiama.

60. Darbo vietoje privaloma laikytis darbų saugos ir priešgaisrinės saugos reikalavimų. Su šiais reikalavimais kiekvieną darbuotoją, priimamą į darbą, pasirašytinai supažindina Ūkio ir transporto tarnybos vadovas ar struktūrinio teritorinio padalinio vadovas.

61. Administracijos darbuotojai Valstybinių kontrolės institucijų pareigūnams leidžia tikrinti ir pateikia duomenis tik įsitikinę, kad šie pareigūnai užsiregistravo valstybinių kontrolės institucijų pareigūnų atliekamiems patikrinimams registruoti žurnale.

 

XI skyrius

Tarnybinių ir drausminių nuobaudų skyrimas

 

62. Tarnybiniai nusižengimai/darbo drausmės pažeidimai tiriami, tarnybinės/drausminės nuobaudos skiriamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymu, Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Tarnybinių nuobaudų skyrimo valstybės tarnautojams taisyklėmis.

63. Administracijos direktoriaus iniciatyva arba gavus oficialią informaciją (tarnybinį pranešimą, skundą) apie įtariamą valstybės tarnautojo tarnybinį nusižengimą ar darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, darbo drausmės pažeidimą, pradedamas tarnybinio nusižengimo/darbo drausmės pažeidimo tyrimas. Oficiali informacija yra Administracijos ir kitų valstybinių institucijų raštai, pažymos, tarnybiniai pranešimai apie įtariamą valstybės tarnautojo/darbuotojo tarnybinį nusižengimą/darbo drausmės pažeidimą.

64. Tarnybinius nusižengimus ir darbo drausmės pažeidimus tiria Juridinio ir personalo skyriaus vadovas (jam nesant dėl pateisinamų priežasčių, t.y. liga, komandiruotė ir pan. – jį pavaduojantis darbuotojas) arba Administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta komisija, arba kitas Administracijos valstybės tarnautojas. Komisiją privaloma sudaryti esant pagrindui manyti, kad valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, padarė tarnybinį nusižengimą/darbo drausmės pažeidimą, už kurį gali būti paskirta tarnybinė/drausminė nuobauda – atleidimas iš pareigų. Gavus oficialią informaciją, tarnybinio nusižengimo/darbo drausmės pažeidimo tyrimas pradedamas per 5 darbo dienas nuo šios informacijos gavimo. Komisija sudaroma ne mažiau kaip iš 3 asmenų: valstybės tarnautojo ar darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, tiesioginio vadovo (jo įgalioto asmens), Juridinio ir personalo skyriaus vadovo, kitų Administracijos valstybės tarnautojų.

65. Tarnautojo/darbuotojo, kurio tarnybinis nusižengimas/darbo drausmės pažeidimas tiriamas, tiesioginis vadovas (jeigu jis nėra įtrauktas į komisiją) tyrimą atliekančio subjekto reikalavimu privalo atvykti į posėdį ir informuoti apie tarnybinio nusižengimo/darbo drausmės pažeidimo aplinkybes, pagal kompetenciją išaiškinti teisės aktus ir užtikrinti, kad per 2 darbo dienas būtų pateiktos visų reikalaujamų dokumentų kopijos.

66. Ištyrus tarnybinį nusižengimą ar darbo drausmės pažeidimą, Administracijos direktoriui raštu pateikiama motyvuota išvada apie tyrimo rezultatus.

67. Administracijos direktorius, atsižvelgdamas į pateiktą motyvuotą išvadą, priima įsakymu įformintą sprendimą:

67.1. pripažinti, kad valstybės tarnautojas/darbuotojas padarė tarnybinį nusižengimą/darbo drausmės pažeidimą, ir skirti jam tarnybinę/drausminę nuobaudą, jeigu pateiktoje išvadoje nurodyta, kad valstybės tarnautojas/darbuotojas padarė tarnybinį nusižengimą/darbo drausmės pažeidimą;

67.2. pripažinti, kad valstybės tarnautojas/darbuotojas tarnybinio nusižengimo/darbo drausmės pažeidimo nepadarė, jeigu pateiktoje išvadoje nurodyta, kad valstybės tarnautojas/darbuotojas nepadarė tarnybinio nusižengimo/darbo drausmės pažeidimo;

67.3. pripažinti, kad valstybės tarnautojas/darbuotojas padarė tarnybinį nusižengimą/darbo drausmės pažeidimą, tačiau tarnybinės/drausminės nuobaudos neskirti, jeigu pateiktoje išvadoje nurodyta, kad valstybės tarnautojui/darbuotojui, padariusiam tarnybinį nusižengimą/darbo drausmės pažeidimą, tarnybinė/drausminė nuobauda negali būti paskirta, nes pasibaigė nustatytas tarnybinės/drausminės nuobaudos skyrimo terminas.

68. Darbuotojas su 67 punkte nurodytu Administracijos direktoriaus įsakymu supažindinamas pasirašytinai.

 

XII skyrius

ASMENS DUOMENŲ SAUGOJIMAS

 

69. Darbuotojų asmens duomenų rinkimą, tvarkymą ir saugojimą nustato Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas, šis reglamentas ir kiti teisės aktai, reglamentuojantys šių duomenų tvarkymą bei apsaugą.

70. Administracijos internetinėje svetainėje yra nurodomi tam tikri valstybės tarnautojų, darbuotojų asmens duomenys. Darbuotojai prieš priimami į pareigas/darbą apie tai informuojami ir gaunami jų sutikimai.

71. Pagrindiniai asmens duomenų tvarkymo principai:

71.1. duomenys renkami apibrėžtais ir teisėtais tikslais;

71.2. duomenys tvarkomi tiksliai ir sąžiningai;

71.3. duomenys tvarkomi teisėtai, t.y. tik tais atvejais, kai:

71.3.1. duomenų subjektas duoda sutikimą;

71.3.2. sudaroma arba vykdoma sutartis, kai viena iš šalių yra duomenų subjektas;

71.3.3. Administracija yra įpareigota tvarkyti asmens duomenis pagal įstatymus;

71.3.4. asmens duomenis reikia tvarkyti dėl teisėto intereso, kurio siekia Administracija.

72. Asmens duomenys nuolat atnaujinami. Asmens duomenys saugojami ne ilgiau, nei to reikalauja nustatyti duomenų tvarkymo tikslai. Asmens duomenis tvarko tik tie darbuotojai, kuriems suteikta tokia teisė.

73. Visa informacija apie tvarkomus asmens duomenis yra konfidenciali.

74. Apie asmens duomenų tvarkymą nustatyta tvarka pranešama Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai.

75. Administracija pasilieka teisę perduoti informaciją trečiosioms šalims tik Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

76. Darbuotojai turi teisę: bet kada keisti ir/ar atnaujinti pateiktą informaciją; reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti, išskyrus saugojimą, savo asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant įstatymų nuostatų; nesutikti, kad būtų tvarkomi jūsų asmens duomenys.

77. Darbuotojų pateikti rašytiniai prašymai dėl asmens duomenų tvarkymo išnagrinėjami ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo prašymo pateikimo dienos.

 

XIII skyrius

SUPAŽINDINIMAS SU ADMINISTRACIJOS VEIKLĄ

REGLAMENTUOJANČIAIS TEISĖS AKTAIS

 

78. Priimamas į pareigas/darbą darbuotojas pasirašytinai supažindinamas su Lietuvos Respublikos moterų ir vyrų lygių galimybių įstatymu, Administracijos nuostatais, šiuo reglamentu, vidaus tvarkos taisyklėmis, atitinkamo struktūrinio ar struktūrinio teritorinio padalinio nuostatais, pareigybės aprašymu.

 

XIV skyrius

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

79. Kiekvienas Administracijos darbuotojas privalo laikytis šio reglamento reikalavimų.

80. Reglamentas gali būti keičiamas, papildomas ar pripažįstamas netekusiu galios Administracijos direktoriaus įsakymu.

 

___________________