baltos zuvys

ŠVENČIONIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

 

SPRENDIMAS

DĖL ŠVENČIONIŲ R. ŠVENČIONĖLIŲ ANTROSIOS VIDURINĖS MOKYKLOS TIPO IR PAVADINIMO PAKEITIMO IR ŠVENČIONIŲ R. ŠVENČIONĖLIŲ SUAUGUSIŲJŲ IR JAUNIMO MOKYKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

 

2015 m. balandžio 30 d. Nr. T-45

 

Švenčionys

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 6 straipsnio 5 dalimi, Vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Švietimo įstatymo 41 straipsnio 2 ir 4 dalimis ir 43 straipsnio 3 ir 4 dalimis, Švenčionių rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2012–2015 metų bendrojo plano, patvirtinto Švenčionių rajono savivaldybės tarybos 2012 m. vasario 28 d. sprendimu Nr. T-36 „Dėl Švenčionių rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2012-2015 metų bendrojo plano patvirtinimo“ 1 priedo 9 punktu, Švenčionių rajono savivaldybės taryba  nusprendžia:

1. Pakeisti Švenčionių r. Švenčionėlių antrosios vidurinės mokyklos tipą iš vidurinės mokyklos į gimnazijos.

2. Pakeisti Švenčionių r. Švenčionėlių antrosios vidurinės mokyklos pavadinimą ir vadinti ją Švenčionių r. Švenčionėlių suaugusiųjų ir jaunimo mokykla.

3. Patvirtinti Švenčionių r. Švenčionėlių suaugusiųjų ir jaunimo mokyklos nuostatus (pridedama).

4. Įgalioti Švenčionių r. Švenčionėlių antrosios vidurinės mokyklos direktorę Antoniną Vitkovskają pasirašyti Švenčionių r. Švenčionėlių suaugusiųjų ir jaunimo mokyklos nuostatus.

5. Įpareigoti Švenčionių r. Švenčionėlių antrosios vidurinės mokyklos direktorių:

5.1. teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais apie įstaigos pavadinimo pakeitimą pranešti viešai vieną kartą arba pranešti visiems įstaigos kreditoriams raštu iki įregistruojant pavadinimo pakeitimą Juridinių asmenų registre;

5.2. iki 2015 m rugpjūčio 31 d. (bet ne anksčiau 2015 m. rugpjūčio 1 d.) įregistruoti sprendimo 3 punktu patvirtintus nuostatus Juridinių asmenų registre teisės aktų nustatyta tvarka, taip pat atlikti kitus su šiuo pavedimu susijusius veiksmus;

5.3. apie sprendimo 1 ir 2 punktuose nurodytos įstaigos tipo ir pavadinimo pakeitimą raštu pranešti kiekvienam mokiniui ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo šio sprendimo priėmimo dienos;

5.4. teisės aktų nustatyta tvarka įspėti Švenčionių r. Švenčionėlių antrosios vidurinės mokyklos darbuotojus apie būtinųjų darbo sutarties sąlygų pakeitimą.

6. Išlaidas už nuostatų įregistravimą apmokėti iš Švenčionių r. Švenčionėlių antrosios vidurinės mokyklos asignavimų.

7. Nustatyti, kad Švenčionių r. Švenčionėlių antrosios vidurinės mokyklos tipo ir pavadinimo pakeitimas ir sprendimo 3 punkte nurodyti nuostatai įsigalioja nuo jų įregistravimo Juridinių asmenų registre dienos.

8. Įgalioti Švenčionių rajono savivaldybės administracijos direktorių pakeisti Švenčionių r. Švenčionėlių antrosios vidurinės mokyklos direktorės Antoninos Vitkovskajos darbo sutartį, pakeičiant darbovietės pavadinimą į Švenčionių r. Švenčionėlių suaugusiųjų ir jaunimo mokyklą.

9. Pripažinti netekusiu galios Švenčionių rajono savivaldybės tarybos 2014-05-29 sprendimo Nr. T-86 „Dėl Švenčionių rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų nuostatų patvirtinimo“ 1.7. papunktį, įregistravus naujus Švenčionių r. Švenčionėlių suaugusiųjų ir jaunimo mokyklos nuostatus Juridinių asmenų registre.

10. Šis sprendimas skelbiamas Teisės aktų registre.

 

 

 

SAVIVALDYBĖS MERAS                                                                         RIMANTAS KLIPČIUS


 

PATVIRTINTA

Švenčionių rajono savivaldybės

tarybos 2015 m. balandžio 30 d.

sprendimu Nr. T-45

 

 

ŠVENČIONIŲ R. ŠVENČIONĖLIŲ SUAUGUSIŲJŲ IR JAUNIMO MOKYKLOS

NUOSTATAI

 

 

i. bendrosios nuostatos

 

1. Švenčionių r. Švenčionėlių suaugusiųjų ir jaunimo mokyklos nuostatai (toliau – nuostatai) reglamentuoja Švenčionių r. Švenčionėlių suaugusiųjų ir jaunimo mokyklos (toliau – Mokyklos) teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją, buveinę, mokyklos grupę, tipą, pagrindinę paskirtį, mokymo kalbą ir mokymo formas, veiklos teisinį pagrindą, sritį, rūšis, tikslą, uždavinius ir funkcijas, mokymosi pasiekimus įteisinančių dokumentų išdavimą, mokyklos teises ir pareigas, veiklos organizavimą ir valdymą, savivaldą, darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką ir atestaciją, lėšų šaltinius, jų naudojimo tvarką ir finansinės veiklos kontrolę, reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo tvarką.

2. Mokyklos oficialusis pavadinimas – Švenčionių r. Švenčionėlių suaugusiųjų ir jaunimo mokykla, trumpasis pavadinimas – Švenčionėlių suaugusiųjų ir jaunimo mokykla. Mokykla įregistruota Juridinių asmenų registre, kodas 290506540.

3. Mokyklos įsteigimo data: 1960 m.

4. Mokyklos teisinė forma – biudžetinė įstaiga, priklausomybė – savivaldybės.

5. Mokyklos savininkas – Švenčionių rajono savivaldybė, kodas 111108284, adresas: Vilniaus g. 19, LT-18116 Švenčionys. Mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Švenčionių rajono savivaldybės taryba. Taryba tvirtina Mokyklos nuostatus, nustato mokinių priėmimo į mokyklą tvarką, priima sprendimus dėl mokyklos reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo, teisės aktų nustatyta tvarka priima arba atleidžia Mokyklos vadovą, sprendžia kitus teisės aktais nustatytus ir jos kompetencijai priskirtus klausimus.

6. Mokyklos buveinė: Stoties g. 4, Švenčionėliai, LT-18218 Švenčionių r. sav., Lietuvos Respublika.

7. Mokyklos grupė – bendrojo ugdymo mokykla. Tipas – gimnazija. Pagrindinė paskirtis – gimnazijos tipo suaugusiųjų gimnazija, kitos paskirtys – pagrindinės mokyklos tipo suaugusiųjų mokykla, pagrindinės mokyklos tipo jaunimo mokykla. Mokymo kalba – lietuvių, rusų kalba. Mokymo formos: grupinio mokymosi forma (klasė, laikinoji grupė), pavienio mokymosi forma. Grupinio mokymosi forma įgyvendinama kasdieniu būdu, neakivaizdiniu būdu; pavienio mokymosi forma – įgyvendinama savarankišku būdu. Vykdoma pagrindinio ugdymo programa, suaugusiųjų pradinio ugdymo programa, suaugusiųjų pagrindinio ugdymo programa ir suaugusiųjų vidurinio ugdymo programa. Išduodami mokymosi pasiekimus bei išsilavinimą įteisinantys dokumentai: mokymosi pasiekimų pažymėjimas, pradinio ugdymo pasiekimų pažymėjimas, pradinio išsilavinimo pažymėjimas, pažymėjimas (baigus pagrindinio ugdymo programos I dalį), pagrindinio ugdymo pasiekimų pažymėjimas, pagrindinio išsilavinimo pažymėjimas, vidurinio ugdymo pasiekimų pažymėjimas, brandos atestatas.

8. Mokykla yra viešasis juridinis asmuo, turintis antspaudus su valstybės herbu ir Mokyklos pavadinimu, atsiskaitomąją ir kitas sąskaitas Lietuvos Respublikos įregistruotuose bankuose, atributiką. Savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymais, Švenčionių rajono savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, savivaldybės administracijos Kultūros, švietimo jaunimo ir sporto skyriaus vedėjo įsakymais, kitais teisės aktais ir šiais nuostatais.

 

II. MOKYKLOS VEIKLOS SRITIS IR RŪŠYS, TIKSLAS, UŽDAVINIAI, FUNKCIJOS, MOKYMOSI PASIEKIMUS ĮTEISINANČIŲ DOKUMENTŲ IŠDAVIMAS

 

9. Mokyklos veiklos sritis – švietimas, kodas 85.

10. Veiklos rūšys:

10.1. pagrindinė švietimo veiklos rūšis – vidurinis ugdymas, kodas 85.31.20;

10.2. kitos švietimo veiklos rūšys:

10.2.1. pradinis ugdymas, kodas 85.20;

10.2.2. pagrindinis ugdymas, kodas 85.31.10;

10.3. kitos ne švietimo veiklos rūšys:

10.3.1. kultūrinis švietimas, kodas 85.52;

10.3.2. bibliotekų ir archyvų veikla, kodas 91.01;

10.3.3. nuosavo arba nuomojamo nekilnojamojo turto nuoma ir eksploatavimas, kodas 68.20.

11. Mokyklos veiklos tikslas – suteikti asmeniui dorinės, sociokultūrinės ir pilietinės brandos pagrindus, bendrąjį raštingumą, technologinio raštingumo pradmenis, ugdyti tautinį sąmoningumą, taip pat šiuolaikinę socialinę kompetenciją ir gebėjimus savarankiškai kurti savo gyvenimą.

12. Mokyklos uždaviniai ir funkcijos:

12.1. uždavinys – užtikrinti darnią prigimtinių vaiko galių plėtotę, puoselėti jo dvasinę kultūrą, pilietiškumą, perteikti tautinės ir etninės kultūros pagrindus, Europos ir pasaulio humanistines kultūros tradicijas ir vertybes;

12.1.1. funkcijos:

12.1.1.1. užtikrina mokinių dorinį, tautinį, pilietinį, patriotinį ugdymą, kultūrinės ir socialinės brandos ugdymą; pagarbos tėvams, mokytojams, kalbai, kultūrai, talento ir gabumų ugdymą;

12.1.1.2. siekia, kad mokykla taptų vietos bendruomenės kultūros, neformaliojo švietimo židiniu;

12.1.1.3. ugdo mokinio atsakomybės, humanizmo ir demokratijos principais bei vertybėmis pagrįstą dorovinę ir pilietinę savimonę bei nuostatą vadovautis šiomis vertybėmis savo gyvenime ir veikloje;

12.1.1.4. integruotai vykdo žalingų įpročių, narkomanijos prevencijos programą;

12.2. uždavinys – mokyti savarankiškai ieškoti žinių, remiantis informacinėmis technikos priemonėmis, jas kritiškai vertinti, sisteminti ir išmintingai naudotis kasdieninėje veikloje;

12.2.1. funkcijos:

12.2.1.1. sparčiai diegia informacines ir komunikacines technologijas ugdomajame procese;

12.2.1.2. sudaro geresnes sąlygas informacinių priemonių naudojimui ugdymo procese;

12.2.1.3. skatina mokinių saviugdą ir saviraišką;

12.2.1.4. tobulina vertinimo kultūrą mokykloje;

12.3. uždavinys – atskleisti sudėtingo ir sparčiai kintančio darbo ir profesijų pasaulio bei šiuolaikinės visuomenės gyvenimo sąlygų asmeniui keliamus išsilavinimo ir profesinio pasirengimo reikalavimus, parodyti nuolatinę šių reikalavimų kaitą;

12.3.1. funkcijos:

12.3.1.1. organizuoja jaunimo klasių mokiniams technologinį ugdymą ir integruoja informacinių technologijų kursą su ikiprofesiniu mokymu;

12.3.1.2. plėtoja mokinių galimybes pasirinkti geriausiai jų poreikius tenkinantį neformalųjį švietimą, neformalų mokymą;

12.3.1.3. įtraukia mokinius į projektinę ir papildomą veiklą;

12.4. uždavinys – plėtoti suaugusiųjų švietimo ir mokymo galimybių įvairovę ir prieinamumą;

12.4.1. funkcijos:

12.4.1.1. tobulina suaugusiųjų mokymą: sudaro galimybę suaugusiesiems asmenims pasirinkti jiems patogų mokymosi laiką ir reikalingą programos apimtį;

12.4.1.2. rengia ir dalyvauja suaugusiųjų švietimo projektuose;

12.5. uždavinys – įvertinant nuolatinius aplinkos pokyčius siekti ugdymo ir kvalifikacijos tobulinimo kokybės;

12.5.1. funkcijos:

12.5.1.1. tiria ugdymo įstaigos darbuotojų kvalifikacijos tobulinimo saviraiškos poreikius ir kuria bei realizuoja kvalifikacines, sociokultūrines saviraiškos ugdymo programas;

12.5.1.2. siekia pedagogų kvalifikacijos kėlimo ir tobulinimo paslaugų kokybės ir efektyvumo, bendradarbiauja bei sudaro sutartis su kitais socialiniais partneriais;

12.5.1.3. koordinuoja metodinių grupių veiklą;

12.5.1.4. kaupia ir sistemina informaciją apie ugdymo naujoves, literatūrą, pedagogų metodinę veiklą;

12.5.1.5. nustatyta tvarka pagal savo kompetenciją nagrinėja ir atsako į pedagoginės bendruomenės klausimus, prašymus, skundus, pasiūlymus bei ieško efektyvių priemonių problemoms spręsti;

12.5.1.6. rūpinasi mokyklos darbuotojų profesiniu tobulėjimu, sudaro sąlygas darbuotojams nuolat kelti kvalifikaciją;

12.6. uždavinys – užtikrinti sveiką ir saugią mokymo(-si) aplinką;

12.6.1. funkcijos:

12.6.1.1. organizuoja ugdymo procesą, formuoja ir įgyvendina mokinių ugdymo turinį pagal Švietimo ir mokslo ministerijos patvirtintus Bendruosius ugdymo planus arba jos nustatyta tvarka suderintus individualius ugdymo planus ir Bendrąsias programas, tenkina mokinių poreikių įvairovę, derina ugdymo turinį, siūlo ir taiko skirtingus mokymo(si) būdus ir tempą;

12.6.1.2. užtikrina ugdymo kokybę;

12.6.1.3. teikia pagrindinį ir vidurinį išsilavinimą, vykdo neformalųjį švietimą;

12.6.1.4. sudaro palankias mokinių ugdymo ir ugdymosi sąlygas;

12.6.1.5. kuria ugdymo turiniui įgyvendinti reikiamą materialinę bazę.

13. Mokiniams išduodami mokymosi pasiekimus įteisinantys dokumentai Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka.

 

III. MOKYKLOS TEISĖS IR PAREIGOS

 

14. Mokyklos teisės:

14.1. parinkti ugdymo(si) formas ir ugdymo(si) metodus;

14.2. kurti naujus ugdymo ir ugdymo(si) modelius, užtikrinančius kokybišką išsilavinimą;

14.3. bendradarbiauti su savo veiklai įtakos turinčiais fiziniais ir juridiniais asmenimis;

14.4. vykdyti rajono, šalies ir tarptautinius švietimo projektus;

14.5. stoti ir jungtis į asociacijas, dalyvauti jų veikloje;

14.6. teikti informacinę, konsultacinę pagalbą;

14.7. ieškoti rėmėjų ir gauti paramą Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymo nustatyta tvarka;

14.8. naudotis kitomis aktų suteiktomis teisėmis.

15. Mokyklos pareigos:

15.1. užtikrinti geros kokybės švietimą, atvirumą vietos bendruomenei, sudaryti mokiniams higienos normas atitinkančias ugdymosi sąlygas, užtikrinti saugią ugdymosi aplinką;

15.2. užtikrinti mokymo sutarčių sudarymą ir sutartų įsipareigojimų vykdymą.

 

IV. MOKYKLOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS IR VALDYMAS

 

16. Mokyklos veikla organizuojama pagal:

16.1. direktoriaus patvirtintą Mokyklos strateginį planą, kuriam yra pritarusi Mokyklos taryba ir Švenčionių rajono savivaldybės administracijos Kultūros, švietimo, jaunimo ir sporto skyriaus vedėjas;

16.2. direktoriaus patvirtintą metinį Mokyklos veiklos planą, kuriam yra pritarusi Mokyklos taryba ir Švenčionių rajono savivaldybės administracijos Kultūros, švietimo, jaunimo ir sporto skyriaus vedėjas;

16.3. direktoriaus patvirtintą Mokyklos ugdymo planą, kuriam yra pritarusi Mokyklos taryba ir Švenčionių rajono savivaldybės administracijos Kultūros, švietimo, jaunimo ir sporto skyriaus vedėjas.

17. Mokyklai vadovauja direktorius, kuris į pareigas skiriamas Švenčionių rajono savivaldybės tarybos viešo konkurso būdu ir atleidžiamas iš jų Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

18. Direktorius:

18.1. suderinęs su Švenčionių rajono savivaldybės administracijos Kultūros, švietimo, jaunimo ir sporto skyriaus vedėju tvirtina Mokyklos vidaus struktūrą, Mokyklos darbuotojų pareigybių sąrašą neviršydamas Švenčionių rajono savivaldybės tarybos nustatyto didžiausio leistino pareigybių skaičiaus;

18.2. nustato Mokyklos direktoriaus pavaduotojų ugdymui, direktoriaus pavaduotojo ūkiui veiklos sritis, tikslus, uždavinius ir funkcijas;

18.3. tvirtina Mokyklos darbuotojų pareigybių aprašymus, Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka priima į darbą ir atleidžia iš jo Mokyklos darbuotojus, skatina juos, skiria drausmines nuobaudas;

18.4. priima mokinius Švenčionių rajono savivaldybės tarybos nustatyta tvarka, sudaro mokymo sutartis teisės aktų nustatyta tvarka ir kontroliuoja jų vykdymą;

18.5. vadovaudamasis įstatymais ir kitais teisės aktais, Mokyklos darbo tvarkos taisyklėse nustato mokinių teises, pareigas ir atsakomybę;

18.6. suderinęs su darbuotojų atstovais ir Mokyklos taryba, tvirtina Mokyklos darbo tvarkos taisykles;

18.7. sudaro mokiniams ir darbuotojams saugias ir sveikatai nekenksmingas darbo, ugdymo(si), sąlygas;

18.8. vadovauja Mokyklos strateginio plano, metinio veiklos plano rengimui, jų įgyvendinimui, organizuoja ir koordinuoja mokyklos veiklą pavestoms funkcijoms atlikti, uždaviniams įgyvendinti, analizuoja ir vertina Mokyklos veiklą, materialinius ir intelektinius išteklius;

18.9. leidžia įsakymus, kontroliuoja jų vykdymą;

18.10. sudaro teisės aktų nustatytas komisijas, darbo grupes, metodines grupes, metodinę tarybą;

18.11. sudaro Mokyklos vardu sutartis Mokyklos funkcijoms atlikti, veiklai vykdyti;

18.12. organizuoja Mokyklos dokumentų saugojimą ir valdymą teisės aktų nustatyta tvarka;

18.13. teisės aktų nustatyta tvarka valdo, naudoja Mokyklos turtą, lėšas ir jais disponuoja; rūpinasi intelektiniais, finansiniais, informaciniais ištekliais, užtikrina jų optimalų valdymą ir naudojimą, užtikrina veiksmingą Mokyklos vidaus kontrolės sistemos funkcionavimą;

18.14. tvirtina mokytojų metodinės tarybos nuostatus, rūpinasi metodinės veiklos organizavimu, darbuotojų profesiniu tobulėjimu, sudaro jiems sąlygas kelti kvalifikaciją, mokytojams ir kitiems pedagoginiams darbuotojams galimybę atestuotis ir organizuoja jų atestaciją švietimo ir mokslo ministro ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka;

18.15. inicijuoja Mokyklos savivaldos institucijų sudarymą ir skatina jų veiklą, tvirtina savivaldos institucijų nuostatus;

18.16. bendradarbiauja su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikiančiomis įstaigomis, teritorinėmis policijos, socialinių paslaugų, sveikatos įstaigomis, vaiko teisių apsaugos tarnybomis ir kitomis institucijomis, dirbančiomis vaiko teisių apsaugos srityje;

18.17. pats atstovauja ar įgalioja kitą asmenį atstovauti Mokyklai kitose institucijose, santykiuose su trečiaisiais asmenimis;

18.18. kartu su Mokyklos taryba sprendžia, ar leisti ant Mokyklos pastatų ar Mokyklos teritorijoje statyti judriojo (mobiliojo) ryšio stotis įstatymų nustatyta tvarka;

18.19. sudaro Mokyklos vaiko gerovės komisiją ir tvirtina jos darbo reglamentą;

18.20. užtikrina, prižiūri ir atsako už gerą ir veiksmingą vaiko minimalios priežiūros priemonių vykdymą Mokykloje;

18.21. Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo nustatyta tvarka kreipiasi į Švenčionių rajono savivaldybės administracijos direktorių dėl minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių vaikui skyrimo;

18.22. už mokinio elgesio normų pažeidimą mokiniui gali skirti drausmines auklėjamojo poveikio priemones, numatytas Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme;

18.23. vadovauja mokyklos Mokytojų tarybai;

18.24. garantuoja, kad pagal Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymą teikiami ataskaitų rinkiniai ir statistinės ataskaitos būtų teisingi;

18.25. vykdo kitas teisės aktuose ir pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas;

19.  Mokyklos direktorius atsako už Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų laikymąsi Mokykloje, už demokratinį mokyklos valdymą, bendruomenės narių informavimą, tinkamą funkcijų atlikimą, nustatytų Mokyklos tikslo ir uždavinių įgyvendinimą, Mokyklos veiklos rezultatus.

20. Mokykloje sudaromos metodinės grupės ir metodinė taryba, kurių veikla reglamentuota Metodinės tarybos nuostatuose.

21. Ugdymo turinio formavimo ir ugdymo organizavimo klausimais Mokyklos direktorius gali organizuoti mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų, kurių veikla susijusi su nagrinėjamu klausimu, pasitarimus.

 

V. MOKYKLOS SAVIVALDA

 

22. Mokyklos taryba (toliau – Taryba) yra aukščiausioji Mokyklos savivaldos institucija. Taryba telkia Mokyklos mokinių, mokytojų, tėvų (globėjų, rūpintojų) bendruomenę demokratiniam Mokyklos valdymui, padeda spręsti Mokyklai aktualius klausimus, direktoriui – atstovauti teisėtiems Mokyklos interesams.

23. Tarybą lygiomis dalimis sudaro mokykloje nedirbantys mokinių tėvai (globėjai, rūpintojai), mokiniai ir mokytojai. Tarybą sudaro 9 nariai. Tarybos kadencijos laikas – 3 metai. Jei per nustatytą laikotarpį Tarybos narys išvyko ar dėl kitų priežasčių negali dalyvauti Tarybos veikloje, nustatyta tvarka išrenkami nauji nariai. Jų kadencija baigiasi kartu su visos Tarybos įgaliojimais.

24. Į Tarybą mokinius renka visuotinis mokinių susirinkimas, tėvus – visuotinis tėvų susirinkimas, mokytojus – mokytojų taryba.

25. Tarybai vadovauja pirmininkas, išrinktas Tarybos posėdyje. Mokyklos direktorius negali būti Mokyklos tarybos pirmininkas.

26. Tarybos posėdžiai kviečiami ne rečiau kaip du kartus per metus. Posėdis teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančių balsų dauguma.

27. Taryba:

27.1. teikia siūlymus dėl Mokyklos strateginių tikslų, uždavinių ir jų įgyvendinimo priemonių;

27.2. aprobuoja Mokyklos strateginį planą, Mokyklos metinį veiklos planą, Mokyklos ugdymo planą, Mokyklos darbo tvarkos taisykles, kitus mokyklos veiklą reglamentuojančius dokumentus, teikiamus Mokyklos direktoriaus;

27.3. svarsto mokyklos lėšų naudojimo klausimus;

27.4. išklauso metines Mokyklos veiklos ataskaitas ir teikia siūlymus Mokyklos direktoriui dėl Mokyklos veiklos tobulinimo;

27.5. teikia siūlymus Mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinančiai institucijai dėl Mokyklos materialinio aprūpinimo, veiklos tobulinimo;

27.6. svarsto mokytojų metodinės tarybos, mokinių ir tėvų (globėjų, rūpintojų) savivaldos institucijų ar Mokyklos bendruomenės narių iniciatyvas ir teikia dėl jų siūlymus Mokyklos direktoriui;

27.7. teikia siūlymus dėl Mokyklos darbo tobulinimo, saugių mokinių ugdymo ir darbo sąlygų sudarymo, talkina formuojant Mokyklos materialinius, finansinius ir intelektinius išteklius;

27.8. svarsto Mokyklos direktoriaus teikiamus klausimus. 

28. Taryba už savo veiklą vieną kartą per metus atsiskaito Mokyklos bendruomenei.

29. Mokytojų taryba – nuolat veikianti Mokyklos savivaldos institucija, sprendžianti bendruosius mokinių ugdymo bei mokytojų profesinius klausimus.

30. Mokytojų tarybą sudaro mokyklos direktorius, direktoriaus pavaduotojas ugdymui, visi mokykloje dirbantys mokytojai, klasių auklėtojai, sveikatos priežiūros darbuotojas, socialinis, specialusis pedagogai, bibliotekininkas ir kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys darbuotojai.

31. Mokytojų tarybai vadovauja Mokyklos direktorius.

32. Mokytojų tarybos posėdžius šaukia Mokyklos direktorius. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai mokytojų tarybos narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančių narių balsų dauguma.

33. Mokytojų taryba svarsto ir priima nutarimus teisės aktų nustatytais ir Mokyklos direktoriaus teikiamais klausimais.

 

VI. DARBUOTOJŲ PRIĖMIMAS Į DARBĄ, JŲ DARBO APMOKĖJIMO TVARKA IR ATESTACIJA

 

34. Darbuotojus į darbą Mokykloje priima ir atleidžia iš jo Mokyklos direktorius Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

35. Darbo apmokėjimo tvarką Mokyklos darbuotojams nustato Lietuvos Respublikos darbo kodeksas, Lietuvos Respublikos įstatymai, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimai, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymai, Švenčionių rajono savivaldybės tarybos sprendimai.

36. Mokyklos direktorius, jo pavaduotojai ugdymui, mokytojai ir kiti pedagoginiai darbuotojai atestuojasi ir kvalifikaciją tobulina Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

 

VII. MOKYKLOS TURTAS, LĖŠOS, JŲ NAUDOJIMO TVARKA IR FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ

 

37. Mokykla valdo patikėjimo teise perduotą savivaldybės turtą, naudoja ir disponuoja juo įstatymų nustatyta tvarka.

38. Mokyklos lėšos:

38.1. valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų savivaldybės biudžetui skirtos lėšos ir Švenčionių rajono savivaldybės biudžeto lėšos, skiriamos pagal patvirtintas programų sąmatas;

38.2. pajamos už teikiamas paslaugas;

38.3. fondų, organizacijų, kitų juridinių ir fizinių asmenų dovanotos ar kitaip teisėtais būdais perduotos lėšos, tikslinės paskirties lėšos pagal pavedimus;

38.4. kitos teisėtai gautos lėšos.

39. Mokyklos lėšos naudojamos teisės aktų nustatyta tvarka.

40. Mokykla buhalterinę apskaitą organizuoja, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymu, Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymu, Mokyklos direktoriaus patvirtinta apskaitos politika, finansų kontrolės taisyklėmis, Švenčionių rajono savivaldybės tarybos sprendimais.

41. Mokyklos finansinę veiklą kontroliuoja Švenčionių rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba, Švenčionių rajono savivaldybės administracijos Centralizuotas vidaus audito skyrius.

42. Mokyklos veiklos priežiūrą atlieka Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija ir Švenčionių rajono savivaldybės administracija įstatymų nustatyta tvarka.

43. Mokyklos veiklos kokybės išorinį vertinimą atlieka Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra.

 

 

 

 

 

VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

44. Mokykla turi interneto svetainę http://www.2vm.svencioneliai.lm.lt/, kurioje teisės aktų nustatyta tvarka teikia informaciją visuomenei apie Mokyklos veiklą.

45. Mokyklos nuostatų keitimą ar papildymą gali inicijuoti Švenčionių rajono savivaldybės taryba, savivaldybės administracija, Mokyklos direktorius ir Mokyklos taryba. Jei nuostatų keitimą ar papildymą inicijuoja Mokyklos direktorius, Švenčionių rajono savivaldybės taryba ar administracija, keitimai ar papildymai derinami su Mokyklos taryba. Mokyklos nuostatus, jų pakeitimus, papildymus tvirtina Švenčionių rajono savivaldybės taryba.

46. Mokykla ir Nuostatai įregistruojami teisės aktų nustatyta tvarka.

47. Mokykla reorganizuojama, likviduojama ar pertvarkoma teisės aktų nustatyta tvarka.

 

________________________