NARKOTIKŲ, TABAKO IR ALKOHOLIO KONTROLĖS DEPARTAMENTO DIREKTORIUS

 

 

Į S A K Y M A S

DĖL NARKOTIKŲ, TABAKO IR ALKOHOLIO KONTROLĖS DEPARTAMENTO TEIKIAMŲ KONSULTACIJŲ VERTINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2024 m. vasario 22 d. Nr. T1-12

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 31 straipsnio 3 dalies 1 punktu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 4 d. nutarimo Nr. 511 „Dėl institucijų atliekamų priežiūros funkcijų optimizavimo“ 7.5 papunkčiu ir 9 punktu:

1. T v i r t i n u Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento teikiamų konsultacijų vertinimo tvarkos aprašą (toliau – Aprašas).

2. P a v e d u Narkotikų ir jų prekursorių kontrolės, Licencijavimo  ir Tabako ir alkoholio kontrolės skyrių vedėjams kartu su paskirtu Veiklos administravimo skyriaus darbuotoju vykdyti konsultacijų  vertinimą.

3. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento direktoriaus 2019 m. rugsėjo 24 d. įsakymą Nr. T1-28 „Dėl konsultacijų telefonu kokybės vertinimo Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamente tvarkos aprašo patvirtinimo“.

4. N u s t a t a u, kad šis įsakymas įsigalioja 2024 m. vasario 22 d. 

 

 

 

Direktoriaus pavaduotoja,

atliekanti direktoriaus funkcijas                                                                             Gražina Belian

 

PATVIRTINTA

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės

departamento direktoriaus

2024 m. vasario 22 d. įsakymu Nr. T1-12

 

 

NARKOTIKŲ, TABAKO IR ALKOHOLIO KONTROLĖS DEPARTAMENTO TEIKIAMŲ KONSULTACIJŲ VERTINIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento (toliau – Departamentas) teikiamų konsultacijų  vertinimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja viešai paskelbtais konsultuoti skirtais Departamento telefono numeriais (toliau – telefonas), raštu ir elektroniniu paštu teikiamų patvirtintų konsultacijų (toliau – konsultacijos) vertinimo tvarką.

2. Konsultacijų vertinimo tikslas – užtikrinti kokybišką ir nuoseklų asmenų konsultavimą Departamentui priskirtose veiklos srityse. Konsultacijų vertinimu siekiama atskleisti konsultavimo Departamente trūkumus ir juos šalinti, objektyviai įvertinti konsultacijas teikiančių darbuotojų teikiamų konsultacijų kokybę, atitiktį teisės aktams, ir oficialiai Departamento pozicijai, didinti konsultacijų teikimo efektyvumą.

3. Apraše naudojamos sąvokos atitinka Departamento direktoriaus įsakymu patvirtintame teisės akte, reglamentuojančiame konsultacijų teikimo tvarką Departamente, naudojamas sąvokas.

 

II SKYRIUS

KONSULTACIJŲ KOKYBĖS VERTINIMAS

 

4. Departamento darbuotojai teikia žodines (telefonu) ir patvirtintas rašytines konsultacijas (teikiamas raštu arba elektroniniu paštu ir registruojamas Departamente teisės aktų nustatyta tvarka), kurių kokybė vertinama atskirai.

5. Konsultacijų vertinimas atliekamas pildant:

5.1. Vertinamo skyriaus teikiamų konsultacijų kiekybės vertinimo klausimyną (1 priedas);

5.2. Telefonu teikiamų konsultacijų kokybės vertinimo klausimyną (2 priedas);

5.3. Elektroniniu paštu ir raštu teikiamų patvirtintų konsultacijų kokybės vertinimo klausimyną (3 priedas).

6. Konsultacijų vertinimą kartu atlieka Departamento direktoriaus įgaliotas Departamento skyriaus vedėjas ir Veiklos administravimo skyriaus paskirtas darbuotojas (-jai) (toliau – vertintojai).

7. Vertintojai atrenka vertinti per praėjusį pusmetį kiekvieno konsultacijas teikiančio Departamento skyriaus telefonu, raštu arba elektroniniu paštu suteiktas konsultacijas – iš viso ne mažiau kaip 25 konsultacijas.

8. Konsultacijos vertinimui atrenkamos atsitiktinai, neatsižvelgiant į jų trukmę ar turinį. Vertinamo skyriaus teikiamų konsultacijų kiekybei įvertinti pildomas 1 priede pateiktas klausimynas. Kiekvienai atrinktai vertinimui konsultacijos kokybei įvertinti pildomas atitinkamai 2 arba 3 priede pateiktas klausimynas.

9. Konsultacijų  vertinimas atliekamas ir klausimynai užpildomi pasibaigus kalendoriniam pusmečiui ne vėliau kaip iki kito pusmečio paskutinės darbo dienos.

10. Vertintojai, atsižvelgdami į konsultacijų  vertinimo rezultatus, Departamento direktoriui, esant poreikiui, siūlo priemones (mokymus, aptarimus ir pan.), skirtas Departamento teikiamų konsultacijų kokybei gerinti.

11. Konsultacijas teikusių skyrių vedėjai supažindina jiems pavaldžius darbuotojus su nuasmenintais konsultavimo  vertinimo rezultatais, pagal kompetenciją sprendžia dėl pasiūlytų konsultacijų kokybės gerinimo priemonių diegimo.

12. Departamento direktoriaus įgaliotas Departamento darbuotojas apibendrina konsultacijų vertinimo rezultatus, palygina juos su ankstesnių vertintų laikotarpių konsultavimo rodikliais, įvardija pagrindines konsultavimo klaidas, jeigu tokių buvo nustatyta, konsultavimo sritis, kurias reikia tobulinti ir pateikia ataskaitą Departamento direktoriui.

 

III SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

13. Šio Aprašo nuostatų laikymąsi Departamente koordinuoja ir kontroliuoja Departamento direktoriaus paskirtas asmuo.

_______________