mobilizacijos departamentO
prie krašto apsaugos ministerijos
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL MObilizacijos departamento prie krašto apsaugos ministerijos DIREKTORIAUS 2012 m. gruodžio 21 d. įsakymo Nr. V–65 „Dėl Mobilizacijos departamento prie Krašto apsaugos ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“ PAKEITIMO
2014 m. gruodžio 31 d. Nr. V-74
Vilnius
P a k e i č i u Mobilizacijos departamento prie Krašto apsaugos ministerijos direktoriaus 2012 m. gruodžio 21 d. įsakymą Nr. V–65 „Dėl Mobilizacijos departamento prie Krašto apsaugos ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“ ir išdėstau jį nauja redakcija:
„mobilizacijos IR PILIETINIO PASIPRIEŠINIMO departamentO
prie krašto apsaugos ministerijos
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL MObilizacijos ir PILIETINIO pasipriešinimo departamento prie krašto apsaugos ministerijos darbo reglamento PATVIRTINIMO
Vadovaudamasis Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento prie Krašto apsaugos ministerijos nuostatų, patvirtintų krašto apsaugos ministro 2011 m. vasario 23 d. įsakymu Nr. V-225 „Dėl Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento prie Krašto apsaugos ministerijos nuostatų ir struktūros tvirtinimo“, 23.8 papunkčiu:
1. T v i r t i n u Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento prie Krašto apsaugos ministerijos darbo reglamentą (pridedama).
PATVIRTINTA
Mobilizacijos departamento prie KAM
direktoriaus
2012 m. gruodžio 21 d. įsakymu Nr. V–65
(Mobilizacijos departamento prie KAM direktoriaus
2014 m. gruodžio 31 d. įsakymo Nr. V-74 redakcija)
MOBILIZACIJOS IR PILIETINIO PASIPRIEŠINIMO DEPARTAMENTO PRIE KRAŠTO APSAUGOS MINISTERIJOS DARBO REGLAMENTAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento prie Krašto apsaugos ministerijos darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento prie Krašto apsaugos ministerijos (toliau – Departamentas) darbo tvarką.
2. Departamentas savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos tarptautinėmis sutartimis, įstatymais, kitais Lietuvos Respublikos Seimo priimtais teisės aktais, Lietuvos Respublikos Prezidento dekretais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Ministro Pirmininko potvarkiais, krašto apsaugos ministro įsakymais, Departamento nuostatais, šiuo Reglamentu ir kitais biudžetinės įstaigos veiklą reglamentuojančiais teisės aktais.
3. Departamentas savo veiklą grindžia įstatymo viršenybės, objektyvumo, proporcingumo, nepiktnaudžiavimo valdžia, tarnybinio bendradarbiavimo ir kitais Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme nustatytais principais.
4. Lietuvos Respublikos Seime (toliau – Seimas), Lietuvos Respublikos Prezidento (toliau – Respublikos Prezidentas) kanceliarijoje, Lietuvos Respublikos Vyriausybėje (toliau – Vyriausybė), kitose valstybės institucijose ir įstaigose Departamentui atstovauja Departamento direktorius, jo pavaduotojas arba kiti Departamento direktoriaus įgalioti Departamento valstybės tarnautojai.
II SKYRIUS
BENDRIEJI DEPARTAMENTO STRUKTŪROS IR DARBO KLAUSIMAI
PIRMASIS SKIRSNIS
DEPARTAMENTO DIREKTORIUS, DEPARTAMENTO DIREKTORIAUS PAVADUOTOJAS IR DEPARTAMENTO VYRIAUSIASIS PATARĖJAS
5. Departamento direktorių ketverių metų kadencijai Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo nustatyta tvarka priima į pareigas ir iš jų atleidžia krašto apsaugos ministras. Departamento direktorius gali būti skiriamas eiti pareigas ne daugiau kaip dvi kadencijas iš eilės. Departamento direktoriaus pareigybės aprašymą tvirtina krašto apsaugos ministras. Departamento direktorius atsakingas už Departamentui teisės aktais pavestų uždavinių ir funkcijų įgyvendinimą ir krašto apsaugos ministro, Departamento veiklą kuruojančio krašto apsaugos viceministro, kitų krašto apsaugos viceministrų ir Krašto apsaugos ministerijos (toliau – KAM) kanclerio pagal jiems krašto apsaugos ministro pavestų administravimo sričių krašto apsaugos sistemoje (toliau – KAS) pavedimų ar užduočių vykdymą Departamente.
7. Departamento direktorius turi pavaduotoją, kurį jis skiria į pareigas ir atleidžia iš pareigų. Departamento direktoriaus pavaduotojas yra tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas Departamento direktoriui. Departamento direktoriaus pavaduotojas yra atsakingas už jam pavestų Departamento veiklos sričių administravimą, turi teisę Departamento vardu nagrinėti administracinių teisės pažeidimų bylas pagal Departamento kompetenciją ir skirti nuobaudas, laikinai nesant Departamento direktoriaus, jį pavaduoja.
8. Departamento direktoriaus pavaduotojas ir vyriausiasis patarėjas padeda Departamento direktoriui organizuoti jiems pavestas Departamento veiklos sritis, nustatyti Departamento veiklos prioritetus, priimti ir įgyvendinti sprendimus. Jie yra tiesiogiai pavaldūs Departamento direktoriui, tai nurodoma jų pareigybių aprašymuose.
ANTRASIS SKIRSNIS
DEPARTAMENTO DIREKTORIAUS ĮSAKYMAI
9. Departamento direktorius, atlikdamas įstatymuose ir kituose teisės aktuose nustatytas funkcijas, leidžia ir pasirašo įsakymus. Nesant Departamento direktoriaus įsakymus pasirašo Departamento direktorių pavaduojantis asmuo.
10. Departamento direktoriui teikiamas pasirašyti įsakymo projektas rengiamas, derinamas, vizuojamas Dokumentų projektų perkėlimo į dokumentų valdymo informacinę sistemą, jų derinimo, vizavimo, teikimo pasirašyti ir registravimo Krašto apsaugos ministerijoje proceso aprašymo, patvirtinto krašto apsaugos ministro 2011 m. rugsėjo 6 d. įsakymu Nr. V-1021 „Dėl Dokumentų projektų perkėlimo į dokumentų valdymo informacinę sistemą, jų derinimo, vizavimo, teikimo pasirašyti ir registravimo Krašto apsaugos ministerijoje proceso aprašymo patvirtinimo“ (toliau – DokVIS proceso aprašymas) ir Teisės aktų ir kitų dokumentų projektų rengimo Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamente prie Krašto apsaugos ministerijos tvarkos aprašo, patvirtinto Departamento direktoriaus 2009 m. sausio 16 d. įsakymu Nr. V-3 „Dėl Teisės aktų ir kitų dokumentų projektų rengimo Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamente prie Krašto apsaugos ministerijos tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Dokumentų projektų rengimo Departamente tvarkos aprašas) nustatyta tvarka.
11. Pasirašyti Departamento direktoriaus įsakymai registruojami į atitinkamus dokumentų registrus jų pasirašymo dieną. Departamento direktoriaus įsakymui suteikiamas registravimo eilės numeris pagal bendrąją numeraciją nuo metų pradžios iki pabaigos. Departamento direktoriaus įsakymus registruoja Bendrasis ir informacijos apsaugos skyrius.
12. Departamento direktorius turi teisę kartu su kitų valstybės institucijų vadovais leisti bendrus įsakymus. Jeigu leidžiamas Departamento ir kitų valstybės institucijų bendras įsakymas, jo originalo egzempliorių rengiama tiek, kiek valstybės institucijų vadovų pasirašo įsakymą. Bendras įsakymas registruojamas, kai jį pasirašo visi valstybės institucijų vadovai, paskutinio vadovo pasirašymo dieną. Valstybės institucijų vadovų pasirašytą įsakymą įformina institucija, kurios vadovas inicijavo įsakymo rengimą. Kai įsakymo rengimą inicijuoja Departamento direktorius, Bendrasis ir informacijos apsaugos skyrius suderina su kitų valstybės institucijų, kurių vadovai pasirašė bendrą įsakymą, administracijos padaliniais, atliekančiais dokumentų valdymo funkcijas, įsakymo registravimo datą bei numerį ir jį registruoja.
TREČIASIS SKIRSNIS
DEPARTAMENTO STRUKTŪRA IR STRUKTŪRINIAI PADALINIAI
14. Departamento struktūrą tvirtina krašto apsaugos ministras atsižvelgdamas į įstatymų ir kitų teisės aktų Departamentui pavedamas funkcijas, nustatytus tikslus ir uždavinius, strateginius veiklos planus ir patvirtintą didžiausią leistiną valstybės tarnautojų, karių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių skaičių.
15. Departamentą sudaro Departamento direktorius, jo pavaduotojas, vyriausiasis patarėjas ir Departamento struktūriniai padaliniai: Bendrasis ir informacijos apsaugos, Mobilizacijos bei Mobilizacinio ir pilietinio pasipriešinimo rengimo skyriai.
KETVIRTASIS SKIRSNIS
DEPARTAMENTO VEIKLOS ORGANIZAVIMAS
17. Departamento veikla organizuojama vadovaujantis krašto apsaugos ministro patvirtintu Departamento metiniu veiklos (veiksmų) planu, kuris rengiamas pagal Metinių veiklos planų rengimo tvarkos aprašo, patvirtinto krašto apsaugos ministro 2008 m. spalio 27 d. įsakymu Nr. V-1014 „Dėl Metinių veiklos planų rengimo tvarkos aprašo tvirtinimo“, reikalavimus, vadovaujantis KAM strateginiu veiklos planu, KAS plėtros programa, krašto apsaugos ministro gairėmis, Vyriausybės programa ir veiklos prioritetais.
18. Departamento direktorius savo veiklą organizuoja vadovaudamasis krašto apsaugos ministro patvirtintu pareigybės aprašymu, KAM strateginiu veiklos planu ir metiniu Departamento veiklos planu. Departamento direktoriaus pavaduotojas ir vyriausiasis patarėjas – Departamento direktoriaus patvirtintais pareigybių aprašymais ir metiniu Departamento veiklos planu. Departamento skyrių vedėjai – metiniu Departamento veiklos planu, Departamento direktoriaus patvirtintais skyrių nuostatais, pareigybių aprašymais ir metiniais skyrių veiklos planais.
19. Departamento skyriai savo veiklą organizuoja pagal Departamento direktoriaus patvirtintus skyrių nuostatus ir Reglamento 20 punkte nustatyta tvarka parengtus metinius skyrių veiklos planus.
20. Krašto apsaugos ministrui patvirtinus metinį Departamento veiklos planą Departamento skyrių vedėjai, juo vadovaudamiesi per 10 darbo dienų nuo jo patvirtinimo dienos DokVIS proceso aprašyme ir Dokumentų projektų rengimo Departamente tvarkos apraše nustatyta tvarka pagal pridedamą formą (1 priedas) parengia ir pateikia Departamento direktoriui tvirtinti metinius skyrių veiklos planus, kurie turi užtikrinti metinio Departamento veiklos plano nuostatų įgyvendinimą einamaisiais metais.
21. Departamento skyrių metinių veiklos (veiksmų) planų kontrolę ir stebėseną atlieka Departamento skyrių vedėjai, kurie Dokumentų projektų rengimo Departamente tvarkos aprašo nustatyta tvarka pagal pridedamą formą (2 priedas):
21.1. kas ketvirtį (per 5 darbo dienas nuo kiekvieno ketvirčio pabaigos) parengia praėjusio ketvirčio einamųjų metų skyriaus veiksmų (veiklos) plano vykdymo ataskaitą ir teikia ją tvirtinti Departamento direktoriui;
22. Departamento metinio veiklos plano kontrolę ir stebėseną atlieka ir Metinių veiklos planų rengimo tvarkos aprašo nustatyta tvarka ataskaitas rengia Mobilizacijos skyrius.
23. Valstybės biudžeto asignavimai Departamento veiklai užtikrinti planuojami, atsižvelgiant į Vyriausybės programos nuostatas, kasmetinius Vyriausybės veiklos prioritetus ir planuojamus pasiekti rezultatus, KAM strateginiame veiklos plane nustatytus atitinkamų metų KAS veiklos prioritetus ir Departamento metinį veiklos planą.
24. Einamieji Departamento veiklos klausimai aptariami rytiniuose pasitarimuose, kurie vyksta kiekvieną pirmadienį ir ketvirtadienį darbo dieną 9 val. ryto. Šiuose pasitarimuose dalyvauja Departamento direktorius, jo pavaduotojas, vyriausiasis patarėjas ir skyrių vedėjai. Juose taip pat gali dalyvauti pasitarimo dalyvių pakviesti kiti Departamento valstybės tarnautojai.
25. Prireikus, Departamento direktoriaus pavedimu, Departamente organizuojami Departamento personalo susitikimai, kurių metu Departamento personalui pristatomi Departamentui aktualūs įvykiai KAS, svarbiausi Departamento sprendimų projektai, jų alternatyvos, aptariami Departamento ir skyrių veikla ir pasiekti rezultatai, kylančios problemos, organizuojamos diskusijos personalui aktualiais klausimais. Kiekvienas Departamento valstybės tarnautojas šių susitikimų metu gali teikti siūlymus dėl Departamento veiklos tobulinimo ar kitais Departamentui svarbiais klausimais. Susitikimus organizuoja ir juos protokoluoja Bendrasis ir informacijos apsaugos skyrius.
III SKYRIUS
PAVEDIMAI, JŲ VYKDYMAS IR VYKDYMO KONTROLĖ
PIRMASIS SKIRSNIS
BENDROSIOS NUOSTATOS
27. Pavedimai Departamente gali būti skiriami:
27.2. Departamento direktoriaus rezoliucijomis, užduotimis, kitokia rašytine ar žodine forma – Departamento direktoriaus pavaduotojui, vyriausiajam patarėjui ir skyrių vedėjams;
27.3. Departamento direktoriaus pavaduotojo rezoliucijomis, užduotimis, kitokia rašytine ar žodine forma pagal jam pavestą kuruoti sritį – skyrių vedėjams;
27.4. Skyriaus vedėjų rezoliucijomis, užduotimis, kitokia rašytine ar žodine forma – Departamento skyrių valstybės tarnautojams;
28. Pavedimo vykdytojas yra asmuo, kuriam skiriamas pavedimas arba pirmasis pavedime nurodytas asmuo. Kiti pavedime nurodyti asmenys yra atsakingi už pavedimo vykdytojo nustatytu laiku reikiamos informacijos, medžiagos ar pasiūlymų jam nepateikimą ar netinkamą pateikimą. Pavedimo vykdytojas užtikrina ir atsako, kad deramai ir laiku būtų įvykdytas pavedimas.
29. Pavedimas turi būti įvykdytas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo jo gavimo dienos, jei jame nenurodytas kitoks terminas.
30. Įvykdęs pavedimą, vykdytojas, atsakingas už Departamento direktoriaus pavedimo dėl Respublikos Prezidento, Vyriausybės, Ministro Pirmininko pavedimų ar Ministro Pirmininko pavedimu – Ministro Pirmininko kanclerio pavedimo vykdymą, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas privalo parengti Ministro Pirmininko tarnybai KAM rašto projektą su informacija apie pavedimo įvykdymą, o prireikus pridėti ir tai patvirtinančių dokumentų kopijas.
ANTRASIS SKIRSNIS
VYRIAUSYBĖS, MINISTRO PIRMININKO, KRAŠTO APSAUGOS MINISTRO, VICEMINISTRŲ IR KRAŠTO APSAUGOS MINISTERIJOS KANCLERIO PAVEDIMAI
32. Departamento direktorius užtikrina, kad Vyriausybės, Ministro Pirmininko, Vyriausybės kanclerio, krašto apsaugos ministro, viceministrų ir KAM kanclerio pavedimai paskirti vykdyti Departamentui būtų tinkamai ir laiku įvykdyti.
33. Departamente vykdomi Vyriausybės ir Ministro Pirmininko pavedimai, (išdėstyti Vyriausybės nutarime, Ministro Pirmininko potvarkyje ar kitame dokumente), taip pat– Vyriausybės kanclerio pavedimai turi būti įvykdyti ir informacija apie jų įvykdymą pateikta pavedimą pateikusiam asmeniui Vyriausybės darbo reglamento, patvirtinto Vyriausybės 1994 m. rugpjūčio 11 d. nutarimu Nr. 728 nustatyta tvarka ir terminais.
IV SKYRIUS
ĮSTATYMŲ IR KITŲ TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ RENGIMAS.
PIRMASIS SKIRSNIS
ĮSTATYMŲ IR KITŲ TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ RENGIMAS IR DERINIMAS
34. Departamentas, atlikdamas įstatymuose ir kituose teisės aktuose nustatytas funkcijas, įgyvendindamas metinį veiklos planą, KAM strateginį veiklos planą, KAS teisėkūros planą, dalyvaudamas KAM formuojant valstybės mobilizacijos, priimančiosios šalies paramos ir pilietinio pasipriešinimo politiką, ją įgyvendindamas, administruodamas civilinių mobilizacijos institucijų, ūkio mobilizacijos subjektų pasirengimą mobilizacijai ir priimančiosios šalies paramai teikti, mobilizacijos ir demobilizacijos vykdymą, civilinių mobilizacijos institucijų, ūkio mobilizacijos subjektų dalyvavimą teikiant priimančiosios šalies paramą ir vykdydamas Vyriausybės, Ministro Pirmininko (Ministro Pirmininko įpareigojimu – Ministro Pirmininko kanclerio), krašto apsaugos ministro, viceministrų ir KAM kanclerio pavedimus arba savo iniciatyva pagal kompetenciją rengia įstatymų, Seimo nutarimų, Respublikos Prezidento dekretų, Vyriausybės nutarimų, sprendimų ir rezoliucijų, krašto apsaugos ministro ir Departamento direktoriaus įsakymų projektus (toliau – teisės aktų projektai).
35. Teisės aktų projektus rengia Departamento valstybės tarnautojai. Teisės aktų projektui rengti Departamente gali būti sudaroma darbo grupė.
36. Departamento rengiami teisės aktų projektai turi atitikti Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymą, Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijas, patvirtintas teisingumo ministro 2013 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 1R-298 „Dėl Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijų patvirtinimo“, ir Dokumentų rengimo taisykles, patvirtintas Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Dokumentų rengimo taisyklės).
37. Teisės aktų projektai rengiami, derinami, vizuojami Departamente, taip pat su KAS institucijomis ir jų padaliniais ir teikiami tvirtinti ar pasirašyti vadovaujantis Teisėkūros krašto apsaugos sistemoje tvarkos aprašo, patvirtinto krašto apsaugos ministro 2008 m. rugsėjo 16 d. įsakymu Nr. V-873 „Dėl Teisėkūros krašto apsaugos sistemoje tvarkos aprašo patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos Krašto apsaugos ministerijos darbo reglamentu, patvirtintu krašto apsaugos ministro 2004 m. kovo 8 d. įsakymu Nr. 206 „Dėl Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“, DokVIS proceso aprašymo ir Dokumentų projektų rengimo Departamente tvarkos aprašo nustatyta tvarka.
38. Departamento parengti teisės aktų projektai suinteresuotoms institucijoms teikiami derinti ir derinami Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamento, patvirtinto Vyriausybės 1994 m. rugpjūčio 11 d. nutarimu Nr. 728 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamento patvirtinimo“, ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
ANTRASIS SKIRSNIS
KITŲ INSTITUCIJŲ KAM AR DEPARTAMENTUI PATEIKTŲ TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ IŠVADŲ RENGIMAS
40. Departamentas teikia išvadas, pastabas ir siūlymus dėl jam arba KAM (jei Departamentas nurodomas pirmuoju vykdytoju) pagal jo kompetenciją pateiktų derinti kitų valstybės institucijų ar įstaigų parengtų teisės aktų projektų (toliau – Išvados dėl teisės aktų projektų).
41. Departamento Išvadas dėl teisės aktų projektų rengia Departamento valstybės tarnautojai. Šioms išvadoms parengti Departamente gali būti sudaroma darbo grupė.
42. Išvados dėl teisės aktų projektų Departamente rengiamos, derinamos, vizuojamos ir teikiamos Departamento direktoriui pasirašyti Dokumentų projektų rengimo Departamente tvarkos aprašo nustatyta tvarka.
43. Departamento vardu parengtos Išvados dėl teisės aktų projektų Vyriausybės teisėkūros taisyklių nustatyta tvarka teikiamos šiuos Projektus derinti pateikusioms valstybės ir savivaldybių institucijoms.
44. KAM vardu parengtos Išvados dėl teisės aktų projektų jas pasirašius Departamento direktoriui derinamos su KAS institucijomis ar jų padaliniais, teikiamos vizuoti ir pasirašyti DokVIS proceso aprašyme nustatyta tvarka.
45. KAM Administracijos departamento atstovui, krašto apsaugos ministrui, viceministrams, Krašto apsaugos ministerijos kancleriui paprašius KAM vardu parengtų Išvadų dėl teisės aktų projektų rengėjai, suderinę su Departamento direktoriumi, teikia su šiomis išvadomis susijusią ir ministerijų atstovų pasitarimuose ir Vyriausybės posėdžiuose nagrinėjamiems klausimams spręsti reikalingą informaciją. Jeigu dėl šių klausimų Išvadų dėl teisės aktų projektų rengėjai ir Departamento direktorius pastabų ir pasiūlymų neturi, Išvadų dėl teisės aktų projektų rengėjai apie tai informuoja KAM Administracijos departamento atstovą.
VI SKYRIUS
TARPTAUTINIŲ SUTARČIŲ IR SUSITARIMŲ RENGIMAS IR SUDARYMAS
46. Departamento direktorius pagal savo kompetenciją inicijuoja Vyriausybės ir KAM vardu sudaromų tarptautinių sutarčių ir susitarimų projektų rengimą kreipdamiesi į KAM Tarptautinių ryšių ir operacijų departamentą, prašydamas parengti tarptautinės sutarties ar susitarimo projektą, o jeigu iš užsienio valstybės ar tarptautinės organizacijos yra gautas tarptautinės sutarties ar susitarimo projektas, perduoda šį projektą KAM Tarptautinių ryšių ir operacijų departamentui.
VII SKYRIUS
DEPARTAMENTO DOKUMENTŲ VALDYMAS
PIRMASIS SKIRSNIS
BENDROSIOS NUOSTATOS
48. Departamento dokumentams (išskyrus įslaptintus dokumentus) rengti ir valdyti naudojama DokVIS. Dokumentai derinami, vizuojami, pasirašomi ir registruojami DokVIS proceso aprašyme ir Dokumentų projektų rengimo Departamente tvarkos apraše nustatyta tvarka.
49. Departamento dokumentų valdymą organizuoja, koordinuoja ir įgyvendina Bendrasis ir informacijos apsaugos skyrius, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 „Dėl Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo“, Elektroninių dokumentų valdymo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. V-158 „Dėl Elektroninių dokumentų valdymo taisyklių patvirtinimo“, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų valdymą.
50. Dokumentai su žyma „Visiškai slaptai“, „Slaptai“, „Konfidencialiai“ arba „Riboto naudojimo“ registruojami, apskaitomi ir administruojami vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymu, Įslaptintos informacijos administravimo taisyklėmis, patvirtintomis Vyriausybės 2005 m. gruodžio 5 d. nutarimu Nr. 1307 „Dėl Įslaptintos informacijos administravimo taisyklių patvirtinimo“, Elektroninių įslaptintų dokumentų valdymo taisyklėmis, patvirtintomis Vyriausybės 2014 m. spalio 28 d. nutarimu Nr. 1193 „Dėl Elektroninių įslaptintų dokumentų valdymo taisyklių patvirtinimo“, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais įslaptintos informacijos apsaugą ir administravimą.
ANTRASIS SKIRSNIS
GAUTŲ DOKUMENTŲ REGISTRAVIMAS IR PASKIRSTYMAS
52. Departamente gaunamą korespondenciją priima ir paskirsto Bendrasis ir informacijos apsaugos skyrius. Netinkamai įforminti (nepasirašyti, nepatvirtinti ir pan.) ir (ar) apgadinti dokumentai grąžinami siuntėjui. Ne tuo adresu gauta korespondencija persiunčiama nurodytu adresu neatplėšus voko arba grąžinama siuntėjui ne vėliau kaip kitą darbo dieną. Neatplėšiami gauti laiškai, adresuoti asmeniškai Departamento valstybės tarnautojams.
53. Departamento valstybės tarnautojai, Departamentui adresuotus dokumentus gavę iš kitų institucijų ir įstaigų arba kitų fizinių ir juridinių asmenų, taip pat tiesiogiai iš krašto apsaugos ministro, viceministrų, KAM kanclerio ar pajėgumų ir ginkluotės generalinio direktoriaus gautus dokumentus, jei jie nebuvo registruoti, perduoda Bendrajam ir informacijos apsaugos skyriui užregistruoti.
54. Departamente gaunami dokumentai skirstomi į neregistruotinus ir registruotinus:
54.1. neregistruotiniems priskiriami gauti reklaminiai lankstinukai, konferencijų programos (jei siunčiamos atskirai nuo kvietimo), periodiniai leidiniai, sveikinimo laiškai (išskyrus oficialius), asmeninio pobūdžio laiškai, kvietimai (išskyrus į mokymus, seminarus, tarptautines konferencijas) ir kita korespondencija, nesusijusi su atsakomybe, kylančia dėl dokumentų neįtraukimo į dokumentų apskaitos sistemą;
55. Departamento gaunamus dokumentus registruoja Bendrasis ir informacijos apsaugos skyrius. Registruotini dokumentai registruojami į atitinkamą dokumentų registrą DokVIS jų gavimo dieną. Gauto dokumento pirmajame lape dedamas registracijos spaudas, spaude užrašoma gavimo data, registracijos numeris, suteiktas DokVIS.
56. Oficialiai Departamento gautais dokumentais laikomi tik Bendrajame ir informacijos apsaugos skyriuje užregistruoti dokumentai.
57. Užregistruotus dokumentus Bendrasis ir informacijos apsaugos skyriaus specialistas perduoda Departamento direktoriui įrašyti rezoliuciją.
58. Rezoliucijoje pagal kompetenciją Departamento direktorius nurodo dokumento užduoties vykdytoją (-us) (Departamento direktoriaus pavaduotoją, vyriausiąjį patarėją ar skyrių vedėjus) ir suformuluoja užduotį. Prireikus rezoliucijoje gali būti trumpai išdėstoma, kaip spręsti dokumente keliamus klausimus, nurodomas užduoties įvykdymo terminas.
59. Kai dokumento užduotį paskiriama vykdyti keliems vykdytojams, už jos įvykdymą atsakingas yra pavedime nurodytas pirmasis vykdytojas.
60. Dokumentų rezoliucijos įforminamos ir pavedimai vykdyti perduodami DokVIS. Dokumentas su rezoliucija vykdyti užduotis turi būti perduotas ne vėliau kaip per vieną darbo dieną nuo jo užregistravimo DokVIS.
TREČIASIS SKIRSNIS
DOKUMENTŲ RENGIMAS, TEIKIMAS PASIRAŠYTI IR PASIRAŠYMAS
62. Departamente gali būti rengiami elektroniniai ir popieriniai dokumentai. Elektroniniai dokumentai turi būti parengti pagal specifikaciją, atitinkančią Elektroniniu parašu pasirašyto elektroninio dokumento specifikacijos reikalavimų aprašo, patvirtinto Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2008 m. spalio 9 d. įsakymu Nr. V-119 „Dėl Elektroniniu parašu pasirašyto elektroninio dokumento specifikacijos reikalavimų aprašo patvirtinimo“, nuostatas. Elektroninis dokumentas pasirašomas kvalifikuotu elektroniniu parašu.
63. Dokumentų projektus rengia Departamento valstybės tarnautojai. Dokumentų projektams rengti Departamento direktoriaus įsakymu gali būti sudaromos darbo grupės.
64. Dokumentų projektai rengiami, derinami ir teikiami pasirašyti DokVIS proceso aprašyme ir Dokumentų projektų rengimo Departamente tvarkos aprašo nustatyta tvarka.
65. Departamento direktorius arba jo pavaduotojas pagal jam pavestas administravimo sritis pasirašo raštus ir kitus dokumentus, siunčiamus KAS institucijoms, jų padaliniams ir kitoms valstybės savivaldybės institucijoms, jų vadovams, taip pat atsakymus į fizinių, juridinių asmenų ir Seimo narių rašytinius paklausimus.
66. Departamento direktorius vizuoja Departamente rengiamus teisės aktų projektus, išskyrus Departamento direktoriaus įsakymus, Departamente parengtus KAM dokumentų projektus ir kartu su šiuo dokumento projektu teikiamus dokumentus.
67. Įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka Departamento direktorius taip pat pasirašo sutartis su fiziniais juridiniais asmenimis ir tarptautinius susitarimus.
KETVIRTASIS SKIRSNIS
PARENGTŲ DOKUMENTŲ REGISTRAVIMAS, PASKIRSTYMAS IR SIUNTIMAS
69. Departamento parengti dokumentai, pasirašyti Departamento direktoriaus jo pavaduotojo, vyriausiojo patarėjo arba skyriaus vedėjo pagal jo administravimo sritį, registruojami atitinkamame DokVIS registre.
70. Departamento siunčiamus dokumentus, pasirašytus Departamento direktoriaus arba jo pavaduotojo, registruoja ir siunčia gavėjams Bendrasis ir informacijos apsaugos skyrius.
71. Nesilaikant Dokumentų rengimo taisyklių reikalavimų įforminti dokumentai neregistruojami ir grąžinami rengėjams.
72. Siunčiami dokumentai registruojami DokVIS atitinkamuose dokumentų registruose. Siunčiamo popierinio dokumento (lydraščio) dešiniajame kampe užrašoma siuntimo data ir registracijos numeris.
73. Jei dokumentas siunčiamas pagal adresatų sąrašą ar apibendrintai nurodytiems adresatams, Departamento direktoriui arba jo pavaduotojui pateikiamas pasirašyti vienas dokumento egzempliorius (originalas), o adresatams išsiunčiamos teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintos siunčiamo dokumento kopijos. Jei originalo nebūtina siųsti, dokumentas išsiunčiamas elektroniniu paštu, faksimilinio ryšio priemonėmis ar kitokiais telekomunikacijų įrenginiais, o originalas lieka Departamente. Šiuo atveju dokumente turi būti nuoroda „Originalas nebus siunčiamas“. Jeigu Departamento dokumentas bus siunčiamas pagal adresatų sąrašą, adresatų sąrašas įforminamas atskirai – jo pavadinime nurodomas siunčiamo dokumento sudarytojas, data ir registracijos numeris.
VIII SKYRIUS
UŽSIENIO VALSTYBIŲ OFICIALIŲ ASMENŲ, TARPTAUTINIŲ INSTITUCIJŲ IR ORGANIZACIJŲ ATSTOVŲ, LIETUVOS RESPUBLIKOS INSTITUCIJŲ ATSTOVŲ PRIĖMIMAS
74. Užsienio valstybių, tarptautinių institucijų ir organizacijų atstovų susitikimus su Departamento direktoriumi ar jo pavaduotoju organizuoja, koordinuoja ir informacinį aprūpinimą užtikrina Mobilizacinio ir pilietinio pasipriešinimo rengimo skyrius.
75. Lietuvos Respublikos institucijų atstovų (Respublikos Prezidento, Seimo, Vyriausybės, ministerijų, savivaldybių, kt. institucijų) susitikimus su Departamento direktoriumi organizuoja, koordinuoja ir informacinį aprūpinimą užtikrina Departamento skyrius, su kurio kompetencija susiję klausimai šiame susitikime bus nagrinėjami.
76. Susitikimą organizuojantis Departamento skyrius Dokumentų projektų rengimo Departamente tvarkos aprašo nustatyta tvarka rengia darbotvarkę, kurią ne vėliau kaip prieš tris darbo dienas iki susitikimo pateikia Departamento direktoriui tvirtinti. Patvirtinus susitikimų darbotvarkę, susitikimus organizuojantis skyriaus vedėjas Departamento direktoriui, jo pavaduotojui ir kitiems susitikime dalyvaujantiems Departamento valstybės tarnautojams ne vėliau, kaip iki susitikimo likus vienai darbo dienai persiunčia patvirtintą darbotvarkę ir kitą su susitikimu susijusią medžiagą.
77. Susitikimo rezultatai įforminami atskiru dokumentu (ataskaita, atmintine, protokolu, aktu ar kt.), jį Dokumentų projektų rengimo Departamente tvarkos aprašo nustatyta tvarka rengia susitikimus organizuojantis Departamento skyrius. Informaciją dokumentui parengti pagal kompetenciją pateikia visi Departamento skyriai, kurių atstovai dalyvavo susitikime.
78. Apie įvykusius Departamento direktoriaus ar jo pavaduotojo susitikimus su užsienio valstybių, tarptautinių institucijų ir organizacijų atstovais ir Lietuvos Respublikos institucijų (Respublikos Prezidento, Seimo, Vyriausybės, ministerijų, savivaldybių, kt. institucijų) atstovais pranešimus ir ataskaitas rengia susitikimus organizuojantis Departamento skyrius. Pranešimus ir kitą informaciją apie numatomus ir įvykusius susitikimus Departamento direktoriaus nustatyta tvarka Departamento interneto svetainėje skelbia ir jų išsiuntimą suinteresuotoms valstybės ir savivaldybių institucijoms organizuoja Mobilizacinio ir pilietinio pasipriešinimo rengimo skyrius.
IX SKYRIUS
VISUOMENĖS INFORMAVIMAS IR INFORMACIJOS TEIKIMAS PAGAL VISUOMENĖS PAKLAUSIMUS
79. Visuomenės informavimu apie Departamento veiklą ir viešosios nuomonės apie Departamentą formavimu rūpinasi Mobilizacinio ir pilietinio pasipriešinimo rengimo skyrius.
81. Departamento direktorius ir kiti Departamento valstybės tarnautojai pagal savo kompetenciją žiniasklaidos atstovams gali teikti tik oficialiąją Departamento poziciją atitinkančią viešą informaciją, susijusią su Departamento veikla.
82. Informacija, kurią rengiant nereikia gauti papildomų duomenų, viešosios informacijos rengėjams ir (ar) skleidėjams, žurnalistams pateikiama kuo skubiau, bet ne vėliau kaip per vieną darbo dieną, o informacija, kurią rengiant reikia gauti papildomų duomenų, – ne vėliau kaip per savaitę.
X SKYRIUS
ASMENŲ PRIĖMIMAS IR APTARNAVIMAS DEPARTAMENTE ĮGYVENDINANT VIENO LANGELIO PRINCIPĄ IR ASMENŲ PRAŠYMŲ, SKUNDŲ IR PRANEŠIMŲ NAGRINĖJIMAS
84. Asmenų prašymai Departamente priimami ir nagrinėjami ir atsakymai pateikiami vadovaujantis Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių, patvirtintų Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“ , nustatyta tvarka. Asmenų skundai ir pranešimai nagrinėjami vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu. Jeigu Departamentas neįgaliotas spręsti prašyme nurodytų klausimų, Bendrasis ir informacijos apsaugos skyrius ne vėliau kaip per penkias darbo dienas nuo prašymo gavimo Departamente dienos išsiunčia prašymą kompetentingai institucijai (prašymo kopiją pasilieka ir apie tai informuoja pareiškėją).
85. Asmenų prašymai gali būti pateikiami žodžiu (paskambinus Departamento interneto svetainėje nurodytu Bendrojo ir informacijos apsaugos skyriaus vedėjo telefonu ar tiesiogiai asmeniui atvykus į Departamentą), raštu (tiesiogiai asmeniui atvykus į Departamentą, atsiuntus paštu ar per pasiuntinį) ir elektroniniu būdu Departamento elektroninio pašto adresu arba Departamento interneto svetainės skyrelyje „Klausimai“ nurodant klausimą, asmens, pateikusio prašymą, vardą, pavardę, elektroninio pašto adresą, telefono numerį.
86. Asmenų žodinius prašymus telefonu ar tiesiogiai asmeniui atvykus į Departamentą priima Bendrojo ir informacijos apsaugos skyriaus valstybės tarnautojas. Jis suteikia asmeniui prašomą informaciją arba nurodo Departamento valstybės tarnautoją, į kurį asmuo turėtų kreiptis jam rūpimu klausimu. Prireikus asmeniui sudaroma galimybė išdėstyti prašymą raštu.
87. Rašytinius prašymus asmenys gali pateikti tiesiogiai Departamento valstybės tarnautojui atvykę į Departamentą darbo valandomis arba įmesti juos į Departamento pašto dėžutę.
88. Asmenų aptarnavimą pagal vieno langelio principą atlieka Bendrasis ir informacijos apsaugos skyrius.
89. Departamento interneto svetainėje asmenys gali anonimiškai pareikšti nuomonę, išdėstyti pageidavimus ir pasiūlymus.
90. Asmenų paklausimus, pateiktus elektroniniu būdu Departamento elektroninio pašto adresu arba Departamento interneto svetainės skyrelyje „Klausimai“, Bendrasis ir informacijos apsaugos skyrius persiunčia pagal kompetenciją Departamento valstybės tarnautojui, kuris klausimą pateikusiam asmeniui atsako elektroniniu būdu. Teikiamas atsakymas turi būti suderintas su Departamento direktorium. Atsakymo kopija pateikiama Bendrajam ir informacijos apsaugos skyriui.
XI SKYRIUS
TARNYBINĖS KOMANDIRUOTĖS
91. Departamento direktoriaus ir kitų Departamento valstybės tarnautojų vykimas į tarnybines komandiruotes Lietuvos Respublikos teritorijoje ir į užsienio valstybes organizuojamas vadovaujantis Tarnybinių komandiruočių išlaidų apmokėjimo biudžetinėse įstaigose taisyklių, patvirtintų Vyriausybės 2004 m. balandžio 29 d. nutarimu Nr. 526 „Dėl Tarnybinių komandiruočių išlaidų apmokėjimo biudžetinėse įstaigose taisyklių patvirtinimo“, ir krašto apsaugos ministro nustatyta tvarka.
92. Krašto apsaugos ministro įsakymo dėl Departamento direktoriaus ir kitų Departamento valstybės tarnautojų komandiravimo į užsienį ir Departamento direktoriaus įsakymų dėl Departamento valstybės tarnautojų komandiruočių Lietuvos Respublikoje projektus rengia Bendrasis ir informacijos apsaugos skyrius. Įsakymo dėl Departamento valstybės tarnautojų komandiruočių projektui parengti reikalingus vykimo į komandiruotę dokumentus ir kitą informaciją Bendrajam ir informacijos apsaugos skyriui pateikia komandiruojamas Departamento valstybės tarnautojas.
93. Departamento direktorius ir kiti Departamento valstybės tarnautojai, grįžę iš tarnybinių komandiruočių, atsiskaito Tarnybinių komandiruočių išlaidų apmokėjimo biudžetinėse įstaigose taisyklių, patvirtintų Vyriausybės 2004 m. balandžio 29 d. nutarimas Nr. 526 „Dėl Tarnybinių komandiruočių išlaidų apmokėjimo biudžetinėse įstaigose taisyklių patvirtinimo“ ir Tarnybinių komandiruočių į užsienį poreikio planavimo ir administravimo krašto apsaugos sistemoje tvarkos aprašo, patvirtinto krašto apsaugos ministro 2010 m. gruodžio 21 d. įsakymu Nr. V-1413 „Dėl Tarnybinių komandiruočių į užsienį poreikio planavimo ir administravimo krašto apsaugos sistemoje tvarkos aprašo patvirtinimo“ nustatyta tvarka.
94. Už tarnybinės komandiruotės į užsienį ataskaitos parengimą atsakingas Departamento skyriaus, kurio atstovai kartu su Departamento direktorium ar jo pavaduotoju vyko į tarnybinę komandiruotę, vedėjas. Kai delegacijoje yra kelių skyrių atstovai, tarnybinės komandiruotės įsakyme nurodomas už ataskaitos parengimą atsakingas skyriaus vedėjas.
XII SKYRIUS
ATOSTOGŲ SUTEIKIMAS
96. Kasmetinės, nemokamos atostogos, atostogos kvalifikacijai tobulinti Departamento direktoriui ir kitiems Departamento valstybės tarnautojams suteikiamos Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo nustatyta tvarka. Kitos atostogos Departamento valstybės tarnautojams suteikiamos Lietuvos Respublikos darbo kodekso nustatyta tvarka. Departamento direktoriui visų rūšių atostogas suteikia krašto apsaugos ministras arba jo įgaliotas asmuo, kitiems Departamento valstybės tarnautojams – Departamento direktorius.
97. Kasmetinių atostogų grafikas sudaromas, Departamento direktorius ir kiti Departamento valstybės tarnautojai išleidžiami kasmetinių ir nemokamų atostogų, atšaukiami iš jų, kasmetinių atostogų ataskaitos rengiamos ir teikiamos Kasmetinių ir nemokamų atostogų suteikimo ir atšaukimo iš atostogų krašto apsaugos sistemoje tvarkos aprašo, patvirtinto krašto apsaugos ministro 2006 m. spalio 10 d. įsakymu Nr. V-1011 „Dėl Kasmetinių ir nemokamų atostogų suteikimo ir atšaukimo iš atostogų krašto apsaugos sistemoje tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka.
98. Departamento skyrių vedėjai užtikrina, kad jų vadovaujamų skyrių valstybės tarnautojams duoti pavedimai jų atostogų metu būtų perduoti vykdyti kitiems valstybės tarnautojams ar darbuotojams. Atostogų metu DokVIS turi būti nurodomas atostogaujančio asmens funkcijas atliekantis asmuo, atostogaujančio valstybės tarnautojo ar darbuotojo darbo telefono skambučiai peradresuojami jo funkcijas laikinai atliekančiam ar kitam asmeniui.
XIII SKYRIUS
DEPARTAMENTO VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ SKATINIMAS IR PAŠALPŲ SKYRIMAS
99. Departamento valstybės tarnautojai skatinami Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo, kitų darbo santykius reglamentuojančių teisės aktų ir krašto apsaugos ministro nustatyta tvarka.
XIV SKYRIUS
DEPARTAMENTO VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ ATSAKOMYBĖ
101. Departamento valstybės tarnautojai už tarnybinius nusižengimus gali būti traukiami tarnybinėn atsakomybėn, o už Departamentui padarytą materialinę žalą – materialinėn atsakomybėn Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo nustatyta tvarka.
XV. REIKALŲ PERDAVIMAS KEIČIANTIS DEPARTAMENTO DIREKTORIUI, JO PAVADUOTOJUI IR KITIEMS DEPARTAMENTO VALSTYBĖS TARNAUTOJAMS
103. Keičiantis Departamento direktoriui, jo pavaduotojui, vyriausiajam patarėjui ar kitiems valstybės tarnautojams, reikalai perduodami reikalų perdavimo aktu pagal pridedamą formą (3 priedas).
104. Keičiantis Departamento direktoriui, jo pavaduotojui, skyrių vedėjams ar vyriausiajam patarėjui reikalų perdavimą organizuoja Bendrasis ir informacijos apsaugos skyrius.
105. Keičiantis skyrių valstybės tarnautojams reikalų perdavimą organizuoja skyriaus, kuriame keičiasi valstybės tarnautojai, vedėjas.
106. Departamento direktorius, jo pavaduotojas, skyrių vedėjai ar vyriausiasis patarėjas, atleidžiant juos iš pareigų arba perkeliant į kitas pareigas, kai nėra asmens paskirto arba numatomo skirti į šias pareigas, privalo perduoti reikalus (nebaigtas vykdyti užduotis, nebaigtus spręsti klausimus, turimas bylas), taip pat informacinę ir norminę medžiagą, knygas, įgytas už Departamento lėšas, antspaudus ir spaudus, kitą turtą, kuris jam buvo patikėtas, Bendrajam ir informacijos apsaugos skyriui. Paskyrus arba laikinai perkėlus kitą asmenį į šiame punkte nurodytas pareigas, ankstesnio šias pareigas ėjusio asmens reikalus jam perduoda Bendrasis ir informacijos apsaugos skyrius.
107. Skyriaus valstybės tarnautojas, atleidžiant jį iš pareigų arba perkeliant į kitas pareigas, kai nėra asmens paskirto arba numatomo skirti į šias pareigas, privalo perduoti reikalus (nebaigtas vykdyti užduotis, nebaigtus spręsti klausimus, turimas bylas), taip pat informacinę ir norminę medžiagą, knygas, įgytas už Departamento lėšas, antspaudus ir spaudus, kitą turtą, kuris jam buvo patikėtas, skyriaus vedėjui. Paskyrus arba laikinai perkėlus kitą asmenį į šiame punkte nurodytas pareigas ankstesnio šias pareigas ėjusio asmens reikalus jam perduoda skyriaus vedėjas.
XVI SKYRIUS
DEPARTAMENTO ANTSPAUDO NAUDOJIMAS
109. Departamentas turi antspaudą su Lietuvos valstybės herbu. Departamento antspaudas naudojamas teisės aktų nustatyta tvarka.
XVII SKYRIUS
ARCHYVO TVARKYMAS, DOKUMENTŲ SAUGOJIMAS IR NAUDOJIMAS
111. Departamento bylas ir kitus dokumentus pagal dokumentacijos planą Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 „Dėl Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka tvarko ir už jų saugojimą atsako Bendrojo ir informacijos apsaugos skyriaus vedėjas.
113. Departamento trumpai, ilgai ir nuolat saugomos bylos tvarkomos, saugomos, perduodamos ir naikinamos vadovaujantis Dokumentų ir bylų tvarkymo ir apskaitos, jų perdavimo saugoti, saugojimo ir naikinimo tvarkos aprašu, patvirtintu krašto apsaugos ministro 2012 m. lapkričio 5 d. įsakymu Nr. V-1210 „Dėl Dokumentų ir bylų tvarkymo ir apskaitos, jų perdavimo saugoti, saugojimo ir naikinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.
XVIII SKYRIUS
TRANSPORTO IR MOBILIŲJŲ TELEFONŲ NAUDOJIMAS
114. Tarnybinis Departamentui perduotas naudoti transportas naudojamas Vyriausybės 1998 m. lapkričio 17 d. nutarimo Nr. 1341 „Dėl Tarnybinių lengvųjų automobilių biudžetinėse įstaigose“ ir krašto apsaugos ministro nustatyta tvarka.
Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento prie Krašto apsaugos ministerijos darbo reglamento 1 priedas
(Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento prie Krašto apsaugos ministerijos skyriaus metinio veiksmų (veiklos) plano forma)
TVIRTINU
_________________________
(tvirtinančiojo asmens pareigos)
_________________________
(parašas)
_________________________
(vardas, pavardė)
_________________________
(data)
________________________N-ŲJŲ METŲ VEIKSMŲ (VEIKLOS) PLANAS
(Skyriaus pavadinimas)
Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento prie Krašto apsaugos ministerijos veiklos plano nuostata |
Skyriaus veiksmas (veikla) |
Atsakingi vykdytojai |
Įvykdymo data |
|
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
.... |
|
|
Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento prie Krašto apsaugos ministerijos darbo reglamento 2 priedas
( Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento prie Krašto apsaugos ministerijos skyriaus n-ųjų metų (X ketvirčio) veiklos ataskaitos forma)
TVIRTINU
_________________________
(tvirtinančiojo asmens pareigos)
_________________________
(parašas)
_________________________
(vardas, pavardė)
_________________________
(data)
___________________________________ N-ŲJŲ METŲ (X[1] KETVIRČIO) VEIKLOS ATASKAITA
(Skyriaus pavadinimas)
Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento prie Krašto apsaugos ministerijos darbo reglamento 3 priedas
(Reikalų perdavimo-priėmimo akto forma)
MOBILIZACIJOS IR PILIETINIO PASIPRIEŠINIMO DEPARTAMENTAS PRIE KRAŠTO APSAUGOS MINISTERIJOS
TVIRTINU __________________________
(pareigų pavadinimas)
__________________________
(parašas)
__________________________
(vardas ir pavardė)
__________________________
(data)
REIKALŲ PERDAVIMO–PRIĖMIMO AKTAS
20 m. d. Nr.
Vilnius
Vadovaudamiesi ____________________________________________________________
_______________________________________________________________________________,
(įrašyti reikalų perdavimo pagrindą)
________________________________________________________________________ perdavė,
(pareigų pavadinimas, vardas, pavardė)
____________________________________________________________________ perėmė šiuos:
(pareigų pavadinimas, vardas, pavardė)
1. nebaigtus vykdyti pavedimus:______________________________________________________ ________________________________________________________________________________2. nebaigtus spręsti klausimus:_______________________________________________________ ________________________________________________________________________________3. dokumentų bylas:________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________4. informacinę ir norminę medžiagą, knygas, įgytas už Ministerijos lėšas:_____________________ ________________________________________________________________________________
5. antspaudus, spaudus ir kodus:______________________________________________________ ________________________________________________________________________________6. kitą turtą ir priemones:____________________________________________________________ ________________________________________________________________________________
Perdavė_________________________________________________________________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas, pavardė)
Perėmė__________________________________________________________________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas, pavardė)
[1] X – konkretus ketvirtis, kurį reikia įrašyti, kai veiklos ataskaita rengiama ataskaitinių metų ketvirčiui.