visagino savivaldybės administracijos
direktorius
įsakymas
DĖL VISAGINO SAVIVALDYBĖS SOCIALINIŲ PASLAUGŲ PLĖTROS PASITELKIANT NEVYRIAUSYBINES ORGANIZACIJAS PROGRAMOS FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2018 m. birželio 4 d. Nr. ĮV-E-216
Visaginas
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 5 dalimi ir 8 dalies 2, 4 ir 5 punktais bei siekdama užtikrinti Visagino savivaldybės 2018–2020 metų strateginio veiklos plano, patvirtinto Visagino savivaldybės tarybos 2018 m. vasario 21 d. sprendimu Nr. TS-24 „Dėl Visagino savivaldybės 2018–2020 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“ (Visagino savivaldybės tarybos 2018 m. balandžio 24 d. sprendimo Nr. TS-91 redakcija), 06.02.01.10 priemonės „Socialinių paslaugų plėtros pasitelkiant nevyriausybines organizacijas programos įgyvendinimas“ įgyvendinimą:
1. Tvirtinu Visagino savivaldybės socialinių paslaugų plėtros pasitelkiant nevyriausybines organizacijas programos finansavimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. Pavedu Visagino savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus vedėjui įsakymo vykdymo kontrolę.
PATVIRTINTA
Visagino savivaldybės administracijos direktoriaus
2018 m. birželio 4 d. įsakymu Nr. ĮV-E-216
VISAGINO SAVIVALDYBĖS SOCIALINIŲ PASLAUGŲ PLĖTROS
PASITELKIANT NEVYRIAUSYBINES ORGANIZACIJAS PROGRAMOS FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Visagino savivaldybės socialinių paslaugų plėtros pasitelkiant nevyriausybines organizacijas programos finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja socialinių paslaugų pasitelkiant nevyriausybines organizacijas projektų (toliau – projektai) tikslus, uždavinius, reikalavimus pareiškėjams; projektų prioritetus; remiamas veiklas ir tikslines asmenų grupes; tinkamas ir netinkamas finansuoti išlaidas; projektų pateikimo tvarką, projektų paraiškų vertinimą ir atrankos organizavimą; projektų finansavimo sutarties pasirašymą; projektų įgyvendinimo kontrolę, lėšų skyrimo ir atsiskaitymo tvarką.
2. Projektų finansavimo tikslas – gerinti neįgaliųjų, senyvo amžiaus asmenų socialinę integraciją, mažinti socialinę atskirtį, tolygiai plėtoti socialines paslaugas bendruomenėje bei skatinti Visagino savivaldybės (toliau – Savivaldybė) ir nevyriausybinių organizacijų bendradarbiavimą socialinių paslaugų plėtojimo, socialinių paslaugų kokybės gerinimo ir socialinės atskirties mažinimo srityje, didinti nevyriausybinio sektoriaus aktyvumą sprendžiant socialinius klausimus, stiprinant tarpusavio pagalbą ir tenkinant visuomenės poreikius.
3. Visagino savivaldybės socialinių paslaugų plėtros pasitelkiant nevyriausybines organizacijas programos (toliau – Programa) uždaviniai:
3.1. sudaryti teisines, finansines sąlygas vykdyti Savivaldybės politiką socialinių paslaugų srityje;
3.2. skatinti nevyriausybines organizacijas, asociacijas, labdaros ir paramos fondus, religines bendruomenes ir bendrijas, viešąsias įstaigas (išskyrus viešąsias įstaigas, kurių savininkė yra valstybė arba Savivaldybė), kurių buveinė teisės aktų nustatyta tvarka Juridinių asmenų registre užregistruota ir veikla vykdoma Savivaldybės teritorijoje, aktyviai dalyvauti projektinėje veikloje.
4. Lėšos projektams finansuoti kiekvienais metais numatomos Savivaldybės biudžete kaip atskira Visagino savivaldybės socialinės paramos įgyvendinimo programos (06) priemonė.
II SKYRIUS
REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS
6. Projektų paraiškas gali teikti nevyriausybinės organizacijos, asociacijos, labdaros ir paramos fondai, religinės bendruomenės ir bendrijos, viešosios įstaigos (išskyrus viešąsias įstaigas, kurių savininkė yra valstybė arba Savivaldybė), kurių buveinė teisės aktų nustatyta tvarka Juridinių asmenų registre užregistruota ir veikla vykdoma Savivaldybės teritorijoje ir socialines paslaugas numatoma teikti Savivaldybės gyventojams (toliau – pareiškėjas).
7. Projektų veiklos neturi dubliuoti veiklų, finansuojamų iš valstybės biudžeto ar kitų paramos lėšų.
9. Pareiškėjų projektams neskiriamas finansavimas, jeigu:
III SKYRIUS
FINANSUOJAMA PROJEKTŲ VEIKLA IR TIKSLINĖS ASMENŲ GRUPĖS
10. Finansuojama projektų veikla:
10.1. pagal Socialinių paslaugų kataloge, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“, apibrėžtas socialines paslaugas: tarpininkavimas ir atstovavimas, transporto organizavimas, pagalba į namus (toliau – socialinės paslaugos);
11. Projektų tikslinės asmenų grupės:
12. Prioritetas teikiamas projektams:
12.1. kurie skirti neįgaliųjų, kuriems Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatymo nustatyta tvarka nustatytas sunkus ar vidutinis neįgalumo lygis, 0–40 procentų darbingumo lygis arba didelis ar vidutinis specialiųjų poreikių lygis, poreikiams tenkinti;
12.2. kurie mažina neįgaliųjų, senyvo amžiaus žmonių socialinę atskirtį ir gerina jų gyvenimo kokybę;
IV SKYRIUS
TINKAMOS IR NETINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS
13. Tinkamos finansuoti projekto vykdymo išlaidos:
13.1. tiesiogiai susijusios su projekto finansuojama veikla, realios, pagrįstos projekto įgyvendinimo planu, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu bei patiriamos projekto įgyvendinimo metu ir planuojamos, atsižvelgiant į vidutines rinkos kainas;
13.2. skirtos projekto vykdytojų (išskyrus buhalterinę apskaitą tvarkančių asmenų), kurie tiesiogiai vykdo projektą (yra įdarbinti pareiškėjo), darbo užmokesčiui, socialinio draudimo įmokoms, įmokoms į Garantinį fondą apmokėti. Jeigu pareiškėjo veikla, susijusi su projekto vykdymu, sudaro tik dalį vykdytojo darbo laiko, į projekto išlaidas turi būti įskaičiuojamas tik užmokestis už tą laiką, kuris bus skirtas projekto veiklai vykdyti (tiesiogiai dirbti su projekte numatyta tiksline grupe ir netiesiogiai – pasirengti ir užbaigti vykdomą veiklą). Detalioje projekto išlaidų sąmatoje nurodomas kiekvieno darbuotojo darbo laikas (darbo dienų, valandų skaičius per mėnesį arba pareigybės dydis ir darbo trukmė mėnesiais);
14. Netinkamos finansuoti išlaidos:
14.2. reprezentacinės išlaidos, nurodytos Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų naudojimo reprezentacinėms išlaidoms taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 17 d. nutarimu Nr. 919 „Dėl reprezentacinių išlaidų“;
V SKYRIUS
PROJEKTŲ PATEIKIMO TVARKA
15. Konkursą projektams atrinkti (toliau – Konkursas) skelbia Savivaldybės administracija Savivaldybės interneto svetainėje www.visaginas.lt. Pranešime nurodoma:
16. Konkursui projektų paraiškos pateikiamos per 15 kalendorinių dienų nuo pranešimo Savivaldybės interneto svetainėje paskelbimo dienos.
18. Pareiškėjas einamaisiais kalendoriniais metais gali pateikti tik vieną projekto paraišką vienam projektui finansuoti.
19. Užregistruotų projektų paraiškų tikslinimas, pildymas ar papildomų dokumentų pateikimas pareiškėjų iniciatyva galimas iki paskutinės paraiškų teikimo dienos.
20. Projekto paraiška turi būti pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, ir patvirtinta antspaudu, kai pareiga turėti antspaudą nustatyta pareiškėjo steigimo dokumentuose arba įstatymuose.
21. Kartu su projekto paraiška privaloma pateikti šiuos dokumentus:
21.1. projektą vykdančio pareiškėjo įstatų (nuostatų) kopiją (įstatų (nuostatų) neprivalo pateikti religinės bendruomenės ar bendrijos, kurios teikia kanonų išrašą);
22. Paraiška turi būti užpildyta kompiuteriu lietuvių kalba, atspausdinta ir kartu su pridedamais dokumentais tvarkingai susegta. Visi paraiškos ir pridedamų dokumentų lapai turi būti sunumeruoti eilės tvarka. Ranka užpildytos paraiškos nenagrinėjamos.
23. Savivaldybės administracijai paraiškos turi būti atsiųstos paštu ar įteiktos pareiškėjo ar jo įgalioto asmens atvykus tiesiogiai.
24. Kitais nei Aprašo 23 punkte nurodytais būdais (faksu, elektroniniu paštu ar kt.) pateiktos arba kitais adresais įteiktos paraiškos neregistruojamos ir nevertinamos. Pareiškėjui apie tai yra pranešama raštu per 5 darbo dienas nuo paraiškos gavimo.
VI SKYRIUS
PROJEKTŲ PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR ATRANKOS ORGANIZAVIMAS
26. Pareiškėjų pateiktus projektus vertina Savivaldybės administracijos direktoriaus sudaryta Socialinių paslaugų plėtros pasitelkiant nevyriausybines organizacijas programos projektų atrankos ir vertinimo komisija (toliau – Komisija).
27. Komisijos darbo tvarką reglamentuoja Komisijos veiklos nuostatai, tvirtinami Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.
28. Komisiją sudaro ne mažiau kaip 5 nariai: Komisijos pirmininkas, Komisijos pirmininko pavaduotojas, Komisijos nariai. Komisijos sekretorius nėra Komisijos narys.
29. Komisijos nariai turi teisę:
29.1. gauti informaciją apie Komisijos posėdžius bei kitą su projektų vertinimu susijusią reikalingą informaciją;
30. Komisijos nariai privalo:
31. Komisijos nariai ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo projektų paraiškų perdavimo Komisijos nariams dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus.
33. Finansuojami projektai vertinami pagal šiuos kriterijus:
33.2. sprendžiamų socialinių problemų poveikis neįgaliųjų, senyvo amžiaus asmenų ir jų šeimos narių gyvenimo kokybei;
34. Įvertinęs paskirtą projektą, Komisijos narys užpildo socialinių paslaugų plėtros pasitelkiant nevyriausybines organizacijas projekto vertinimo anketą (2 priedas) (toliau – vertinimo anketa).
35. Projektas įvertinamas susumavus pagal kiekvieną vertinimo kriterijų skirtus balus. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas yra 80 balų.
36. Baigę vertinimą Komisijos nariai užpildytas ir pasirašytas projektų vertinimo anketas pateikia Komisijos pirmininkui ir jos toliau saugomos paraiškos byloje.
37. Komisijos sekretorius apskaičiuoja Komisijos narių skirtų balų vidurkius ir Komisijai pateikia projektų paraiškų vertinimo suvestinę (3 priedas).
38. Apie projekto finansavimą sprendžiama pagal projekto surinktų balų sumą:
39. Komisijos narys vertinimo anketoje taip pat nurodo projekto privalumus ir trūkumus, pateikia išvadą dėl projekto finansavimo, siūlymus dėl atskirų projekto veiklų, išlaidų nefinansavimo.
40. Lėšų paskirstymą finansuoti atrinktiems projektams Komisijos teikimu tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.
41. Komisija, nustačiusi, kad kai kurios paraiškos sąmatoje numatytos išlaidos nėra būtinos planuojamiems projekto rezultatams pasiekti, taip pat jei paraiškos sąmatoje nurodytos išlaidos nėra realios, akivaizdžiai neatitinka vidutinės rinkos kainos arba yra nepakankamai pagrįstos, Savivaldybės administracijos direktoriui teikia siūlymą skirti mažesnę nei paraiškoje prašoma finansavimo sumą.
VII SKYRIUS
PROJEKTŲ finansavimo sutarties pasirašymas
42. Savivaldybės administracijos direktoriui įsakymu patvirtinus projektams skirtų lėšų paskirstymą, Komisijos pirmininkas per 5 darbo dienas nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo priėmimo organizuoja pareiškėjų informavimą apie projekto finansavimą bei pateikia pasiūlymą dėl projekto vykdymo ir lėšų naudojimo sutarties sudarymo. Savivaldybės administracijos direktoriui priėmus sprendimą dėl projektų, kuriems neskirtas finansavimas, Komisijos pirmininkas raštu per 5 darbo dienas organizuoja pareiškėjų informavimą apie šį sprendimą.
43. Pareiškėjui sutikus pasirašyti projekto vykdymo ir lėšų naudojimo sutartį ir pateikus (esant poreikiui patikslintą) sąmatą, Savivaldybės administracija ir projektą pateikęs pareiškėjas (kuriam yra skiriamos lėšos) sudaro projekto vykdymo ir lėšų naudojimo sutartį (toliau – Sutartis) (4 priedas). Sutartyje numatomi projekto įgyvendinimo terminai, finansavimo tvarka, atsiskaitymas, šalių atsakomybė už sutarties įgyvendinimą ir kitos sąlygos. Jeigu pareiškėjas per 15 kalendorinių dienų nepateikia Savivaldybės administracijai patikslinto projekto, su juo projekto finansavimo sutartis nesudaroma.
44. Sutartis turi būti sudaryta ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų po Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtinto lėšų paskirstymo finansuojamiems projektams.
45. Nesudarius Sutarties per šio Aprašo 44 punkte nurodytą terminą, nepanaudotos lėšos gali būti perskirstomos kitoms Visagino savivaldybės socialinės paramos įgyvendinimo programos (06) priemonėms ar veikloms.
46. Savivaldybės biudžete skyrus papildomų lėšų Programos įgyvendinimui arba pareiškėjui atsisakius projektui finansuoti skirtų lėšų, arba Savivaldybės administracijai nutraukus projekto finansavimą ir dėl šių priežasčių likus nepanaudotų lėšų, Savivaldybės administracija raštu informuoja projektų vykdytojus, kurių projektai dalinai finansuojami, apie galimybę gauti papildomų lėšų projektams įgyvendinti. Projekto vykdytojas gali teikti motyvuotą prašymą ir detalią projekto išlaidų sąmatą papildomam finansavimui gauti, nurodydamas projekto veiklas, kurioms bus panaudotos prašomos lėšos. Papildomo finansavimo prašymus svarsto Komisija. Įvertinusi projekto vykdytojo prašomų lėšų poreikio pagrįstumą Komisija pateikia siūlymą dėl papildomų lėšų paskirstymo, kurį tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius.
VIII SKYRIUS
LĖŠŲ SKYRIMAS IR ATSISKAITYMAS
47. Lėšos projektams finansuoti skiriamos biudžetiniams metams ir negali būti perkeltos į kitus biudžetinius metus.
48. Lėšos projektams įgyvendinti pervedamos po to, kai pasirašoma Sutartis su pareiškėjais (projekto vykdytojais).
49. Projekto vykdytojas įgyvendina projektą ir teikia Savivaldybės administracijai projekto vykdymo, lėšų panaudojimo ir pasiektų rezultatų ataskaitas pagal Sutartyje nustatytus reikalavimus, terminus ir pridėtas ataskaitų formas.
50. Projekto vykdytojas, įgyvendinęs projektą, privalo per 14 kalendorinių dienų į Sutartyje nurodytą Savivaldybės administracijos sąskaitą grąžinti lėšas, skirtas neįvykdytoms projekto veikloms.
51. Ne pagal paskirtį panaudotos ir laiku negrąžintos lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
IX SKYRIUS
PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO Kontrolė
54. Projektų įgyvendinimo kontrolės tikslas – užtikrinti tikslingą ir efektyvų lėšų panaudojimą, įgyvendinant projektus.
55. Savivaldybės administracija kontroliuoja finansuojamų projektų įgyvendinimą ir lėšų panaudojimą pagal paskirtį, projekto įgyvendinimo metu tikrina, ar tikslingai projekto vykdytojas naudoja projektams finansuoti skirtas lėšas: ar faktinės išlaidos atitinka sąmatose planuotas išlaidas, ar teisingi ataskaitose teikiami duomenys, ar laikomasi projektuose numatytų veiklų, ar pasiekiamas planuotas rezultatas.
56. Projekto vykdytojas atsako už projekte numatytų veiklų įgyvendinimą, projektui skirtų lėšų tikslinį panaudojimą ir projekte nurodytų laukiamų rezultatų pasiekimą. Neįvykdžius prisiimtų įsipareigojimų, projekto vykdytojas privalo grąžinti lėšas, kurių dydis atitinka neįvykdytų įsipareigojimų dalį.
57. Nustačiusi pažeidimus, Savivaldybės administracija gali nutraukti tolesnį projekto finansavimą, apie tai prieš 10 kalendorinių dienų raštu įspėjusi projekto vykdytoją.
58. Įgyvendinus projektą, už lėšų panaudojimą atsiskaitoma ne vėliau kaip per 15 darbo dienų po projekto įgyvendinimo pabaigos, tačiau ne vėliau kaip iki kalendorinių metų gruodžio 21 d.
X SKYRIUS
baigiamosios nuostatos
61. Pareiškėjas (projekto vykdytojas) turi teisę skųsti Savivaldybės administracijos sprendimus, priimtus vadovaujantis šiuo Aprašu, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
62. Pareiškėjas projekto viešinimo metu privalo nurodyti, kad projektas finansuojamas Savivaldybės biudžeto lėšomis.
63. Informacija apie projektų finansavimą, kvietimą teikti paraiškas skelbiama Visagino savivaldybės interneto svetainėje www.visaginas.lt.
Visagino savivaldybės socialinių paslaugų plėtros pasitelkiant nevyriausybines organizacijas programos finansavimo tvarkos aprašo
1 priedas
(Projekto paraiškos forma)
Visagino savivaldybės administracijai
PROJEKTO PARAIŠKA
_________________________
(Data)
Projekto pavadinimas
(Projekto pavadinimas turi būti trumpas, konkretus ir aiškus, apibūdinantis projekto esmę) |
I. INFORMACIJA APIE PAREIŠKĖJĄ
II. INFORMACIJA APIE PROJEKTO FINANSAVIMĄ
2. PROJEKTO FINANSAVIMO ŠALTINIAI
(Nurodomi projekto finansavimo šaltiniai, išskiriant, kokio dydžio išlaidų dalį planuojama padengti iš Savivaldybės paramos lėšų ir kokio dydžio dalį – iš kitų lėšų. Paraiškoje nurodyto dydžio nuosavos ar kitų šaltinių skiriamos lėšos turi būti užtikrintos paraiškos teikimo metu)
Projekto finansavimo šaltinio pavadinimas |
Suma Eur |
2.1. Iš Visagino savivaldybės administracijos prašomos lėšos |
|
2.2. Kiti projekto finansavimo šaltiniai (nurodyti): |
|
|
|
|
|
2.3. Bendra projekto suma |
|
III. INFORMACIJA APIE PROJEKTO VYKDYTOJUS
4. Projekto vadovas |
Vardas, pavardė |
|
Adresas |
|
|
Telefonas |
|
|
El. paštas |
|
|
Darbo patirtis (nurodoma darbo su projektais patirtis) |
|
|
Atliekamos funkcijos |
|
|
5. Projekto finansininkas |
Vardas, pavardė |
|
Adresas |
|
|
Telefonas |
|
|
El. paštas |
|
|
Darbo patirtis (nurodoma darbo su projektais patirtis) |
|
|
Atliekamos funkcijos |
|
|
6. Kiti vykdytojai (Nurodoma, jei projekte numatyti) |
Vardas, pavardė |
|
Adresas |
|
|
Telefonas |
|
|
El. paštas |
|
|
Darbo patirtis (nurodoma darbo su projektais patirtis) |
|
|
Atliekamos funkcijos |
|
IV. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ
7. PROJEKTO TIKSLAS (-AI) (Projekto tikslas turi būti konkretus, realus, įgyvendinamas ir glaustai suformuluotas) |
|
8. PROJEKTO UŽDAVINIAI (Uždaviniai turi atsakyti į klausimą, ką reikia padaryti, kad tikslas būtų pasiektas) |
|
9. TRUMPAS PROJEKTO APRAŠYMAS (iki 0,5 puslapio) (Aprašoma, kokias problemas sprendžia šis projektas, ar šios problemos yra aktualios vietos bendruomenei. Pagrįsti, kodėl šis projektas ir jo numatytos veiklos yra efektyvi priemonė spręsti paminėtas problemas, kodėl jis reikšmingas vykdytojams, dalyviams ir aplinkai, aprašyti projekto idėją) |
|
10. TIKSLINĖ GRUPĖ IR PROJEKTO DALYVIAI (Nurodoma, kas dalyvaus projekto veiklose, kam skirtos projekto veiklos, bendras dalyvių ir jų šeimos narių skaičius) |
|
11. PROJEKTO ĮGYVENDINIMO LAIKOTARPIS, PROJEKTO VYKDYMO VIETA, TĘSTINUMAS (nurodoma tiksli projekto vykdymo pradžia ir pabaiga, įgyvendinimo trukmė (mėnesiais), vykdymo vieta; ar projektas yra tęstinis ir ilgalaikis, ar bus tęsiamas toliau) |
|
12. NUOSEKLUS PROJEKTO ĮGYVENDINIMO PLANAS (atskirai pagal kiekvieną planuojamą vykdyti veiklą)
Eil. Nr. |
Veiklos pavadinimas |
Planuojamas veiklos laikotarpis (pradžia ir pabaiga) |
Paslaugos periodiškumas (kartai per savaitę, trukmė (val.) |
Veiklų Įgyvendinimo vieta |
20................ metai |
|||
I ketv. |
II ketv. |
III ketv. |
IV ketv. |
|||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
13. DETALI PROJEKTO IŠLAIDŲ SĄMATA IR PAGRINDIMAS
Eil. Nr. |
Išlaidų rūšis ir skaičiavimai |
Prašoma suma iš savivaldybės (eurais) |
Išlaidų pagrindimas (pagrįsti ir nurodyti, kokiai veiklai planuojamos išlaidos) |
1. |
Darbo užmokestis projekto vykdytojams (asmenų skaičius, darbo trukmė, darbo užmokesčio dydis) |
|
|
2. |
Įmokos socialiniam draudimui, Garantiniam fondui |
|
|
3. |
Transporto išlaidos (eksploatacijos išlaidos, kuro išlaidos) |
|
|
4. |
Prekės (kanceliarinės ir skirtos projektui vykdyti) |
|
|
5. |
Kitos paslaugos |
|
|
|
|
|
|
|
IŠ VISO PROJEKTO IŠLAIDŲ (1+2+3+4+5) |
|
|
14. LAUKIAMI REZULTATAI (pagal vykdomas veiklas)
Eil. Nr. |
Veiklos pavadinimas |
Laukiami rezultatai (nuo projekto vykdymo pradžios) |
|||
Iš viso paslaugas gaus asmenų: |
Iš jų: |
||||
suaugusių neįgaliųjų |
neįgalių vaikų |
šeimos narių |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
Bendras projekte dirbančių asmenų skaičius ________ |
|||||
Bendras projekte dalyvaujančių savanorių skaičius ______ |
15. PAREIŠKĖJO DEKLARACIJA
Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad: 1. šioje paraiškoje ir prie jos pridėtuose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga; 2. nesu pažeidęs jokios sutarties dėl finansavimo skyrimo iš Visagino savivaldybės biudžeto lėšų; 3. paraiškoje nurodytos veiklos nedubliuoja veiklų, finansuojamų iš valstybės biudžeto ar kitų paramos lėšų; 4. sutinku, kad informacija apie pateiktą paraišką, nurodant pareiškėjo pavadinimą, projekto pavadinimą, paraiškos registracijos kodą ir prašomą finansavimo sumą, būtų skelbiama Visagino savivaldybės interneto svetainėje; 5. gavęs finansavimą, įsipareigoju informuoti Visagino savivaldybės administraciją, kaip vykdomas projektas ir nustatytais terminais pateikti pagal patvirtintas formas lėšų naudojimo ataskaitas. |
|
Pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto atstovo vardas, pavardė, pareigos, parašas |
|
Data, vieta, antspaudas, kai pareiga turėti antspaudą nustatyta pareiškėjo steigimo dokumentuose arba įstatymuose |
|
16. PARAIŠKOS PRIEDAI
16.1. Projektą vykdančios pareiškėjo įstatų (nuostatų) kopija (įstatų (nuostatų) neprivalo pateikti religinės bendruomenės ar bendrijos, kurios teikia kanonų išrašą), _____ lapai.
16.2. Pažyma, kurioje pateikiamas preliminarus paslaugų gavėjų sąrašas, kuriame nurodomas paslaugų gavėjo vardas, pavardė, adresas, neįgalumo lygis ar darbingumo lygis, ar nustatytas specialiųjų poreikių lygis (jei teikiamos pagalbos į namus paslaugos), _____ lapai.
______________________ ________________ __________________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
A. V.
Visagino savivaldybės socialinių paslaugų plėtros pasitelkiant nevyriausybines organizacijas programos finansavimo tvarkos aprašo
2 priedas
(Projekto vertinimo anketos forma)
(pareiškėjo pavadinimas)
socialinių paslaugų plėtros PASITELKIANT NEVYRIAUSYBINES ORGANIZACIJAS PROJEKTO VERTINIMO ANKETA
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Maksimalus galimų balų skaičius |
Rekomenduojamos balų ribos |
Skirtų balų skaičius |
|
|
1. |
Ar projektas atitinka prioritetus (projektas vertinamas pagal Aprašo 12 punkte nustatytus projektų prioritetus) |
15 |
|
|
|
|
- atitinka visus prioritetus |
|
15 |
|
|||
- atitinka 2 prioritetus |
|
10 |
|
|||
- atitinka 1 prioritetą |
|
5 |
|
|||
- neatitinka |
|
0 |
|
|||
2. |
Sprendžiamos socialinės problemos (aiškiai įvardintos, aktualios bendruomenei ir turi poveikį neįgaliųjų, senyvo amžiaus asmenų ir jų šeimos narių gyvenimo kokybei) |
15 |
|
|
|
|
- aiškiai įvardintos, aktualios ir turi poveikį |
|
13–15 |
|
|||
- iš dalies įvardintos ir aktualios, iš dalies turi poveikį |
|
7–12 |
|
|||
- aktualumas ir naudingumas abejotinas |
|
1–6 |
|
|||
- neaktualios |
|
0 |
|
|||
3. |
Projekto įgyvendinimas (nuoseklus ir gerai parengtas projekto įgyvendinimo planas) - nuoseklus ir išsamus - nuoseklus, tačiau trūksta detalumo - trūksta nuoseklumo ir detalumo |
15 |
13–15 7–12 1–6 |
|
|
|
- nedetalus ir nenuoseklus |
|
0 |
|
|||
4. |
Reikalingų lėšų pagrindimas (projekto lėšos yra aiškios, detalios, pagrįstos, realios, suplanuotos, atsižvelgiant į vidutines kainas) |
15 |
|
|
|
|
- pagrįstos, realiai suplanuotos, pateikti apskaičiavimai |
|
13–15 |
|
|||
- iš dalies pagrįstos, trūksta detalesnių apskaičiavimų |
|
7–12 |
|
|||
- prastai planuojamos, pateiktos be detalių apskaičiavimų |
|
1–6 |
|
|||
- nepagrįstos |
|
0 |
|
|||
5. |
Laukiamas projekto įgyvendinimo rezultatas (ilgalaikis ir žymus tiesioginis poveikis bendruomenei, išliekamoji vertė, teikiamos naujos ir kokybiškos paslaugų rūšys, sukurtos naujos darbo vietos ir pan.) |
10 |
|
|
|
|
- ilgalaikis ir žymus |
|
8–10 |
|
|||
- trumpalaikis ar nelabai žymus |
|
4–7 |
|
|||
- abejotinas |
|
1–3 |
|
|||
- jokio poveikio neįgaliųjų bendruomenei |
|
0 |
|
|||
6. |
Patirtis teikiant paslaugas neįgaliesiems, turimi žmogiškieji ir materialiniai ištekliai projekto veiklai įgyvendinti (turima patirtis teikiant paslaugas neįgaliesiems, kvalifikuoti specialistai, patalpos, ryšio, transporto priemonės ir kt.) |
10 |
|
|
|
|
- turi pakankamai |
|
8–10 |
|
|||
- turi pakankamai, tačiau trūksta išsamesnio aprašymo |
|
4–7 |
|
|||
- turi nepakankamai |
|
1–3 |
|
|||
- neturi |
|
0 |
|
|||
Bendra balų suma |
80 |
|
|
|
||
Projekto privalumai
|
|
|||||
Projekto trūkumai
|
|
|||||
Projekto veiklos, išlaidos, kurių siūloma nefinansuoti
|
|
|||||
Komisijos nario išvada (projektą finansuoti, nefinansuoti) |
|
|||||
Projekto įvertinimas
Nuo 40 iki 80 balų – projektas finansuojamas, mažiau nei 40 balų – projektas atmestinas.
Komisijos narys |
___________________ (parašas) |
_________________________ (vardas ir pavardė) |
_______________
(data)
Visagino savivaldybės socialinių paslaugų plėtros
pasitelkiant nevyriausybines organizacijas
programos finansavimo tvarkos aprašo
3 priedas
(Projektų paraiškų vertinimo suvestinės forma)
Projektų paraiškų vertinimo suvestinė
Eil. Nr. |
Projektą vykdančios organizacijos pavadinimas |
Prašoma suma (Eur) |
Bendru komisijos sutarimu siūloma suma |
Surinktų balų vidurkis |
Komisijos pastabos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Komisijos sekretorius __________________________ _________________________________
(parašas) (vardas, pavardė)
Visagino savivaldybės socialinių paslaugų plėtros
pasitelkiant nevyriausybines organizacijas
programos finansavimo tvarkos aprašo
4 priedas
projekto VYKDYMO IR LĖŠŲ NAUDOJIMO SUTARTIS
20___ m. _______________ d. Nr. ________
Visaginas
I skyrius
SUTARTIES ŠALYS
1. Visagino savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracija, atstovaujama Savivaldybės administracijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens __________________________________(pareigos, vardas, pavardė), veikiančio pagal Savivaldybės administracijos nuostatus ar suteiktą įgaliojimą, ir _______________________ (juridinio asmens pavadinimas), atstovaujama _______________________ (pareigos, vardas, pavardė), veikiančio (-ios) pagal ____________________________ (toliau – Vykdytojas), sudarė šią sutartį:
II skyrius
SUTARTIES DALYKAS
2. Šios sutarties dalykas yra Visagino savivaldybės socialinių paslaugų plėtros pasitelkiant nevyriausybines organizacijas programos 20___ metams projekto __________________________________ (pavadinimas) vykdymas.
Projektas finansuojamas iš Visagino savivaldybės socialinės paramos įgyvendinimo programos (kodas 06) 06.02.01.10 priemonės „Socialinių paslaugų plėtros pasitelkiant nevyriausybines organizacijas programos įgyvendinimas“.
III skyrius
ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI
3. Savivaldybės administracija įsipareigoja:
4. Vykdytojas įsipareigoja:
4.1. pateikti lėšų naudojimo sąmatą (sutarties 1 priedas) Savivaldybės administracijai ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sutarties įsigaliojimo;
4.3. teikti Savivaldybės administracijos nustatyta tvarka nustatytos formos finansines ir veiklos ataskaitas:
4.3.1. Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą, užpildytą pagal Formą Nr. 2, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 „Dėl Valstybės ir savivaldybių biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų žemesniojo lygio biudžeto vykdymo ataskaitų sudarymo taisyklių ir formų patvirtinimo“ (pildoma didėjančia tvarka nuo metų pradžios, teikiama ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos);
4.3.2. veiklos vykdymo ir vertinimo ataskaitą (pildoma didėjančia tvarka nuo metų pradžios, teikiama ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos) (sutarties 2 priedas);
4.3.3. baigus vykdyti projektą per 10 kalendorinių dienų, Buhalterinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių lėšų panaudojimą, suvestinę (sutarties 3 priedas) ir pareikalavus dokumentų, pagrindžiančių padarytas išlaidas, patvirtintas kopijas (darbo laiko apskaitos dokumentus, sąskaitas faktūras, atliktų darbų, paslaugų perdavimo–priėmimo aktus, mokėjimo pavedimo kopijas ir kitus apskaitos dokumentus, turinčius rekvizitus, nustatytus Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatyme);
4.4. grąžinti Savivaldybės administracijai visas per 20__ metus Projektui skirtas nepanaudotas lėšas ne vėliau kaip iki 20__ m. _____________ d.
Iv skyrius
SUTARTIES VYKDYMO KONTROLĖ
5. Savivaldybės administracija turi teisę kontroliuoti, kaip įgyvendinamas Projektas, taip pat turi teisę kontroliuoti Vykdytojo finansinę-ūkinę veiklą, kiek ji susijusi su Projekto įgyvendinimu, ir visas kitas aplinkybes, susijusias su Projektu ir šia Sutartimi, Projekto įgyvendinimo metu.
6. Vykdytojas privalo bendradarbiauti su Savivaldybės administracija, laiku teikti jiems visą reikalingą informaciją, sudaryti jiems sąlygas tikrinti Projekto įgyvendinimą ir veiklą vietoje, įeiti į visas su Projekto įgyvendinimu susijusias patalpas, susipažinti su dokumentais, susijusiais su Projekto įgyvendinimu ir apskaita.
V skyrius
PAPILDOMOS SUTARTIES SĄLYGOS
7. Projekto veiklą vertinti pagal šį (šiuos) kriterijų (-us): ____________________ _______________________________________________________________________________.
8. Už įsipareigojimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą šios sutarties šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
9. Jeigu viena iš šalių dėl nenumatytų priežasčių negali įvykdyti kurio nors šios sutarties punkto, nedelsdama raštu kreipiasi į kitą šalį dėl sutarties papildymo, pakeitimo ar nutraukimo.
10. Sutarties papildymai, pakeitimai arba sutarties nutraukimas galioja tik pasirašyti abiejų šalių.
11. Ginčai dėl šios sutarties vykdymo sprendžiami šalių susitarimu, o nesusitarus – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
12. Sutartį nutraukus dėl Vykdytojo kaltės, Vykdytojas privalo per 10 darbo dienų grąžinti Savivaldybės administracijai visą gautą iš Savivaldybės biudžeto lėšų sumą.
13. Sutartį nutraukus dėl Savivaldybės administracijos kaltės, Savivaldybės administracija pagal Vykdytojo pateiktus atsiskaitymo dokumentus apmoka sąmatoje numatytas projekto išlaidas, padarytas iki sutarties nutraukimo dienos, neviršijant šios sutarties 3.1 papunktyje numatytos sumos.
14. Sutartis sudaryta 2 (dviem) vienodą teisinę galią turinčiais egzemplioriais, po vieną kiekvienai šaliai.
15. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki šalys visiškai įvykdys savo įsipareigojimus.
Vi skyrius
ŠALIŲ REKVIZITAI
Visagino savivaldybės administracija |
Vykdytojo pavadinimas |
Kodas |
Kodas |
Adresas: Parko g. 14, Visaginas |
Adresas: |
Sąsk. Nr. |
Sąsk. Nr. |
Bankas |
Bankas |
Banko kodas |
Banko kodas |
Tel. (8 386) 31 551 |
Tel. |
Faksas (8 386) 61 286 |
Faksas |
Administracijos direktorius |
Vadovas |
(vardas, pavardė) |
(vardas, pavardė) |
(parašas) |
(parašas) |
A. V. |
A. V. |
Projekto vykdymo ir lėšų naudojimo sutarties
1 priedas
Visagino savivaldybės administracija |
TVIRTINU |
|
|
Administracijos direktorius
|
||
(asignavimų valdytojas)
|
||
|
|
|
(data)
LĖŠŲ NAUDOJIMO SĄMATA
Visagino savivaldybės administracijos direktoriaus 20__ m. _______ __ d. įsakymas Nr. _______ |
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Programa |
Visagino savivaldybės socialinės paramos įgyvendinimo programos |
kodas
|
06 |
|||||||
Priemonė |
Socialinių paslaugų plėtros pasitelkiant nevyriausybines organizacijas programos įgyvendinimas |
kodas |
06.02.01.10 |
|||||||
Valstybės funkcijų klasifikacija |
|
|
|
|||||||
Institucijos, kuriai skiriama lėšų, pavadinimas |
|
x |
x |
|||||||
Ekonominės klasifikacijos kodas |
Išlaidų straipsnio pavadinimas |
Iš viso |
I ketv. |
II ketv. |
III ketv. |
IV ketv. |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
||||||
(institucijos vadovas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
|
||||||
|
|
|
|
|
|
||||||
(finansininkas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
|
||||||
|
|
|
|
|
|
||||||
Visagino savivaldybės administracijos atstovas, atsakingas už projekto kontrolę) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
|
||||||
Projekto vykdymo ir lėšų naudojimo sutarties
2 priedas
(Veiklos vykdymo ir vertinimo kriterijų įvykdymo ataskaitos forma)
20___ M. _____ KETVIRČIO VEIKLOS VYKDYMO IR VERTINIMO ATASKAITA
__________________________________________________________
(pareiškėjo pavadinimas, kodas, adresas, telefonas)
20_ m. ________ d. Nr. ____________
Eil. Nr. |
Veiklos srities pavadinimas |
Pasiekti rezultatai (nuo projekto vykdymo pradžios) |
Lėšų panaudojimas (eurais) |
|||
Iš viso paslaugas gavo asmenų |
Iš jų: |
Patvirtin-tas finansavi-mas iš viso (metams) |
Faktinės išlaidos (nuo metų pradžios) |
|||
neįgalieji ir jų šeimos |
senyvo amžiaus asmenys ir jų šeimos |
|||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
Bendras projekte dirbusių asmenų skaičius (nuo projekto vykdymo pradžios) _________.
Bendras projekte dalyvavusių savanorių skaičius (nuo projekto vykdymo pradžios) ________.
|
|
|
||
(pareiškėjo vadovas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
Projekto vykdymo ir lėšų naudojimo sutarties
3 priedas
BUHALTERINĖS APSKAITOS DOKUMENTŲ, PAGRINDŽIANČIŲ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ, SUVESTINĖ
____________________
(data)
Visaginas
Eil. Nr. |
Išlaidų ekonominė klasifikacija |
Ūkio subjektas, surašęs apskaitos dokumentą |
Apskaitos dokumentas |
Ūkinės operacijos turinys |
Apmokėta iš programai skirtų lėšų |
||||||||||||||||||
|
straipsnis |
pavadinimas |
pavadinimas |
įm. kodas |
pavadinimas |
data |
numeris |
Suma (Eur) |
|
Pavedimo numeris |
data |
Suma (Eur) |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
Iš viso |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Patvirtiname, kad šioje ataskaitoje nurodytos išlaidos atitinka išlaidas pateisinančius dokumentus
_______________________________ _________________________ _________________________________
(pareiškėjo vadovo pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
_______________________________ _________________________ _________________________________
(pareiškėjo finansininko pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
A. V.
Projektų vykdymo ir lėšų naudojimo sutarties
4 priedas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(Paraiškos lėšų poreikiui forma) |
||
|
|
|
|
|
|
PARAIŠKA LĖŠŲ POREIKIUI |
||
|
|
|
|
|
|
________________Nr. |
||
(data) |
||
|
|
|
Pareiškėjo pavadinimas |
|
|
|
|
|
Pareiškėjo kodas |
|
|
|
|
|
Sąskaitos Nr. |
|
|
|
|
|
Telefonas |
|
|
|
|
|
|
Lėšų šaltinis |
Lėšų poreikis ketvirčiui (eurai) |
|
Savivaldybės biudžetas |
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
________________ |
|
(pareiškėjo vadovas ar jo įgalioto asmens pareigos) |
(parašas) |
(vardas ir pavardė) |