LIETUVOS TRANSPORTO SAUGOS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL AERODROMŲ KLIŪČIŲ PERSKRIDIMO AUKŠČIŲ, NAUDOJIMO IR KILIMO MINIMUMŲ PATVIRTINIMO
2020 m. rugsėjo 11 d. Nr. 2BE-288
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2011 m. kovo 22 d. įsakymo Nr. 3-164 „Dėl minimalių kliūčių perskridimo aukščių ir meteorologinių minimumų tvirtinimo“ 1 punktu, Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus 2012 m. balandžio 5 d. įsakymo Nr. 4R-89 „Dėl Oro navigacijos informacijos paslaugų teikimo taisyklių patvirtinimo“ 2 punktu ir atsižvelgdamas į Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos dokumento Nr. 9365 „Skrydžiai bet kokiu oru vadovas“ 6 skyriaus nuostatas, dokumento Nr. 8168 „PANS-OPS“ nuostatas, Tarptautinės civilinės aviacijos konvencijos 14 priedo „Aerodromai“ reikalavimus ir 2008 m. rugpjūčio 20 d. Komisijos reglamento 859/2008, iš dalies keičiančio Tarybos reglamento (EEB) Nr. 3922/91 nuostatas dėl bendrųjų techninių reikalavimų ir administracinės tvarkos, taikomas komerciniam vežimui orlaiviais:
1. Tvirtinu(pridedamus):
1.1. Vilniaus aerodromo kliūčių perskridimo leistinus absoliučiuosius aukščius (OCA), kliūčių perskridimo leistinus aukščius (OCH) (1 priedas);
1.4. Kauno aerodromo kliūčių perskridimo leistinus absoliučiuosius aukščius (OCA), kliūčių perskridimo leistinus aukščius (OCH) (4 priedas);
1.7. Palangos aerodromo kliūčių perskridimo leistinus absoliučiuosius aukščius (OCA), kliūčių perskridimo leistinus aukščius (OCH) (7 priedas);
1.10. Šiaulių aerodromo kliūčių perskridimo leistinus absoliučiuosius aukščius (OCA), kliūčių perskridimo leistinus aukščius (OCH) (10 priedas);
2. Pavedu VĮ „Oro navigacija“ paskelbti šio įsakymo 1 punktu patvirtintus aerodromų kliūčių perskridimo leistinus absoliučiuosius aukščius (OCA), kliūčių perskridimo leistinus aukščius (OCH), naudojimo minimumus ir kilimo minimumus Oro navigacijos informacijos rinkinyje.
3. Pripažįstu netekusiu galios Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus 2011 m. gruodžio 16 d. įsakymą Nr. 4R-322 „Dėl aerodromų naudojimo (meteorologinių) minimumų nustatymo“ su visais pakeitimais ir papildymais.
4. Informuoju, kad šis įsakymas nustatyta tvarka skelbiamas Teisės aktų registre ir Lietuvos transporto saugos administracijos interneto svetainėje.
Lietuvos transporto saugos
administracijos direktoriaus
2020 m. rugsėjo 11 d.
įsakymo Nr. 2BE-288
1 priedas
VILNIAUS AERODROMO KLIŪČIŲ PERSKRIDIMO LEISTINI ABSOLIUTIEJI AUKŠČIAI (OCA), KLIŪČIŲ PERSKRIDIMO LEISTINI AUKŠČIAI (OCH)
Artėjimo tūpti procedūra |
Orlaivio greičio kategorija |
||||
A |
B |
C |
D |
||
OCA(H), pėdomis |
|||||
KTT 01 |
ILS CAT II |
696' (101') |
714' (119') |
747' (152') |
761' (166') |
ILS CAT I |
806' (211') |
818' (223') |
843' (248') |
853' (258') |
|
LPV |
878' (283') |
891' (296') |
899' (304') |
909' (314') |
|
LNAV/VNAV |
940' (350') |
950' (360') |
960' (370') |
970' (380') |
|
LOC |
980' (390') |
980' (390') |
980' (390') |
980' (390') |
|
LNAV |
1030' (430') |
1030' (430') |
1030' (430') |
1030' (430') |
|
VOR |
1060' (470') |
1060' (470') |
1060' (470') |
1060' (470') |
|
NDB |
1010' (410') |
1010' (410') |
1010' (410') |
1010' (410') |
|
NDB (when SDF not received) |
1100' (510') |
1100' (510') |
1100' (510') |
1100' (510') |
|
KTT 19 |
ILS CAT I |
903' (254') |
915' (266') |
923' (274') |
933' (284') |
LPV |
923' (274') |
936' (287') |
944' (295') |
954' (305') |
|
LNAV/VNAV |
930' (280') |
940' (290') |
950' (300') |
960' (310') |
|
LOC |
1040' (400') |
1040' (400') |
1040' (400') |
1040' (400') |
|
LOC (when SDF not recieved) |
1070' (420') |
1070' (420') |
1070' (420') |
1070' (420') |
|
LNAV |
1060' (410') |
1060' (410') |
1060' (410') |
1060' (410') |
|
VOR |
1190' (540') |
1190' (540') |
1190' (540') |
1190' (540') |
|
NDB |
1050' (400') |
1050' (400') |
1050' (400') |
1050' (400') |
|
NDB (when SDF not received) |
1170' (520') |
1170' (520') |
1170' (520') |
1170' (520') |
|
Artėjimas tūpti ratu |
1110' (470') |
1240' (590') |
1340' (690') |
NETAIKOMAS |
__________
Lietuvos transporto saugos
administracijos direktoriaus
2020 m. rugsėjo 11 d.
įsakymo Nr. 2BE-288
2 priedas
VILNIAUS AERODROMO NAUDOJIMO MINIMUMAI
Artėjimo tūpti procedūra |
Orlaivio greičio kategorija |
||||
A |
B |
C |
D |
||
DA(H), MDA(H) / RVR (FALS1 ir NALS2) |
|||||
KTT 01 |
ILS CAT II
|
696' (101') R350
|
714' (119') R350 |
747' (152') R450 |
761' (166') R450 |
ILS CAT I
|
806' (211') R550 R1200 |
818' (223') R550 R1200 |
843' (248') R550 R1300 |
853' (258') R600 R1300 |
|
LPV
|
878' (283') R650 R1400 |
891' (296') R650 R1400 |
899' (304') R700 R1400 |
909' (314') R700 R1400 |
|
LNAV/VNAV
|
940' (350') R900 R1500 |
950' (360') R900 R1500 |
960' (370') R1000 R1700 |
970' (380') R1000 R1700 |
|
LOC
|
980' (390') R1100 R1500 |
980' (390') R1100 R1500 |
980' (390') R1100 R1800 |
980' (390') R1100 R1800 |
|
LNAV
|
1030' (430') R1300 R1500 |
1030' (430') R1300 R1500 |
1030' (430') R1300 R2000 |
1030' (430') R1300 R2000 |
|
VOR
|
1060' (470') R1500 R2100 |
1060' (470') R1500 R2100 |
1060' (470') R1900 R2600 |
1060' (470') R1900 R2600 |
|
NDB
|
1010' (410') R1200 R2100 |
1010' (410') R1200 R2100 |
1010' (410') R1200 R2100 |
1010' (410') R1200 R2100 |
|
NDB (when SDF not received) |
1100' (510') R1800 R2600 |
1100' (510') R1800 R2600 |
1100' (510') R2000 R2800 |
1100' (510') R2000 R2800 |
|
KTT 19 |
ILS CAT I
|
903' (254') R600 R1300 |
915' (266') R600 R1300 |
923' (274') R600 R1300 |
933' (284') R650 R1400 |
LPV
|
923' (274') R600 R1300 |
936' (287') R650 R1400 |
944' (295') R650 R1400 |
954' (305') R700 R1400 |
|
LNAV/VNAV
|
930' (280') R600 R1300 |
940' (290') R650 R1400 |
950' (300') R650 R1400 |
960' (310') R700 R1400 |
|
LOC
|
1040' (400') R1100 R1500 |
1040' (400') R1100 R1500 |
1040' (400') R1100 R1800 |
1040' (400') R1100 R1800 |
|
LOC (when SDF not received) |
1070' (420') R1400 R2100 |
1070' (420') R1400 R2100 |
1070' (420') R1600 R2300 |
1070' (420') R1600 R2300 |
|
LNAV
|
1060' (410') R1200 R1500 |
1060' (410') R1200 R1500 |
1060' (410') R1200 R1900 |
1060' (410') R1200 R1900 |
|
VOR
|
1190' (540') R1500 R2100 |
1190' (540') R1500 R2100 |
1190' (540') R2100 R2800 |
1190' (540') R2100 R2800 |
|
NDB
|
1050' (400') R1200 R2100 |
1050' (400') R1200 R2100 |
1050' (400') R1200 R2100 |
1050' (400') R1200 R2100 |
|
NDB (when SDF not recieved) |
1170' (520') R1800 R2600 |
1170' (520') R1800 R2600 |
1170' (520') R2000 R2800 |
1170' (520') R2000 R2800 |
|
Artėjimas tūpti ratu
matomumas, m |
1110' (470') 1500 |
1240' (590') 1600 |
1340' (690') 2400 |
NETAIKOMAS |
1FALS – visa artėjimo tūpti apšvietimo sistema.
2NALS – artėjimo tūpti apšvietimo sistemos nebuvimas.
_________
Lietuvos transporto saugos
administracijos direktoriaus
2020 m. rugsėjo 11 d.
įsakymo Nr. 2BE-288
3 priedas
VILNIAUS AERODROMO KILIMO MINIMUMAI
Kilimui KTT 01, 19 |
|||||
LVP turi galioti |
RCLM (tik dieną) ar RL |
NIL (tik dieną |
|||
RL, RCLL ir mult. RVR reik. |
HIRL ir RCLL |
HIRL ar CL |
|||
A |
150 m |
200 m |
250 m |
400 m |
500 m |
B |
|||||
C |
|||||
D |
200 m |
250 m |
300 m |
_________
Lietuvos transporto saugos
administracijos direktoriaus
2020 m. rugsėjo 11 d.
įsakymo Nr. 2BE-288
4 priedas
KAUNO AERODROMO KLIŪČIŲ PERSKRIDIMO LEISTINI ABSOLIUTIEJI AUKŠČIAI (OCA), KLIŪČIŲ PERSKRIDIMO LEISTINI AUKŠČIAI (OCH)
Artėjimo tūpti procedūra |
Orlaivio greičio kategorija |
||||
A |
B |
C |
D |
||
OCA(H), pėdomis |
|||||
KTT 08 |
ILS CAT I |
492' (253') |
504' (265') |
512' (273') |
523' (284') |
LPV |
511' (272') |
524' (285') |
532' (293') |
542' (303') |
|
LNAV/VNAV |
520' (280') |
530' (290') |
540' (300') |
550' (310') |
|
LOC |
630' (390') |
630' (390') |
630' (390') |
630' (390') |
|
LNAV |
630' (390') |
630' (390') |
630' (390') |
630' (390') |
|
VOR |
780' (540') |
780' (540') |
780' (540') |
780' (540') |
|
VOR (when SDF not received) |
810' (570') |
810' (570') |
810' (570') |
810' (570') |
|
NDB |
630' (390') |
630' (390') |
630' (390') |
630' (390') |
|
NDB (when SDF not received) |
810' (570') |
810' (570') |
810' (570') |
810' (580') |
|
KTT 26 |
ILS CAT II |
408' (150') |
425' (167') |
436' (178') |
451' (193') |
ILS CAT I |
496' (238') |
508' (250') |
516' (258') |
526' (268') |
|
LPV |
508' (250') |
520' (262') |
529' (271') |
539' (281') |
|
LNAV/VNAV |
510' (250') |
520' (270') |
530' (280') |
540' (290') |
|
LNAV |
630' (370') |
630' (370') |
630' (370') |
630' (370') |
|
LOC |
620' (360') |
620' (360') |
620' (360') |
620' (360') |
|
VOR |
630' (370') |
630' (370') |
630' (370') |
630' (370') |
|
VOR (when SDF not received) |
660' (400') |
660' (400') |
660' (400') |
660' (400') |
|
NDB |
630' (370') |
630' (370') |
630' (370') |
630' (370') |
|
NDB (when SDF not received) |
660' (400') |
660' (400') |
660' (400') |
660' (400') |
|
Artėjimas tūpti ratu |
710' (450') |
760' (500') |
1230' (970') |
NETAIKOMAS |
__________
Lietuvos transporto saugos
administracijos direktoriaus
2020 m. rugsėjo 11 d.
įsakymo Nr. 2BE-288
5 priedas
KAUNO AERODROMO NAUDOJIMO MINIMUMAI
Artėjimo tūpti procedūra |
Orlaivio greičio kategorija |
||||
A |
B |
C |
D |
||
DA(H), MDA(H) / RVR (FALS1 ir NALS2) |
|||||
KTT 08 |
ILS CAT I |
492' (253') R600 R1300 |
504' (265') R600 R1300 |
512' (273') R600 R1300 |
523' (284') R650 R1400 |
LPV |
511' (272') R600 R1300 |
524' (285') R650 R1400 |
532' (293') R650 R1400 |
542' (303') R700 R1400 |
|
LNAV/VNAV |
520' (280') R600 R1300 |
530' (290') R650 R1400 |
540' (300') R650 R1400 |
550' (310') R700 R1400 |
|
LNAV |
630' (390') R1100 R1500 |
630' (390') R1100 R1500 |
630' (390') R1100 R1800 |
630' (390') R1100 R1800 |
|
LOC |
630' (390') R1100 R1500 |
630' (390') R1100 R1500 |
630' (390') R1100 R1800 |
630' (390') R1100 R1800 |
|
VOR |
780' (540') R1500 R2100 |
780' (540') R1500 R2100 |
780' (540') R2100 R2800 |
780' (540') R2100 R2800 |
|
VOR (when SDF not received) |
810' (570') R2100 R2800 |
810' (570') R2100 R2800 |
810' (570') R2300 R3000 |
810' (570') R2300 R3000 |
|
NDB |
630' (390') R1100 R1500 |
630' (390') R1100 R1500 |
630' (390') R1100 R1800 |
630' (390') R1100 R1800 |
|
NDB (when SDF not received) |
810' (570') R2100 R2800 |
810' (570') R2100 R2800 |
810' (570') R2300 R3000 |
810' (570') R2300 R3000 |
|
KTT 26 |
ILS CAT II |
408' (150') R450 |
425' (167') R450 |
436' (178') R450 |
451' (193') R500 |
ILS CAT I |
496' (238') R550 R1200 |
508' (250') R550 R1300 |
516' (258') R600 R1300 |
526' (268') R600 R1300 |
|
LPV |
508' (250') R550 R1300 |
520' (262') R600 R1300 |
529' (271') R600 R1300 |
539' (281') R650 R1400 |
|
LNAV/VNAV |
510' (250') R550 R1300 |
520' (270') R600 R1300 |
530' (280') R600 R1300 |
540' (290') R650 R1400 |
|
LOC |
620' (360') R900 R1500 |
620' (360') R900 R1500 |
620' (360') R900 R1600 |
620' (360') R900 R1600 |
|
LNAV |
630' (370') R1000 R1500 |
630' (370') R1000 R1500 |
630' (370') R1000 R1700 |
630' (370') R1000 R1700 |
|
VOR |
630' (370') R1000 R1800 |
630' (370') R1000 R1800 |
630' (370') R1000 R1800 |
630' (370') R1000 R1800 |
|
VOR (when SDF not received) |
660' (400') R1300 R2000 |
660' (400') R1300 R2000 |
660' (400') R1500 R2200 |
660' (400') R1500 R2200 |
|
NDB |
630' (370') R1000 R1500 |
630' (370') R1000 R1500 |
630' (370') R1000 R1700 |
630' (370') R1000 R1700 |
|
NDB (when SDF not received) |
660' (400') R1300 R2000 |
660' (400') R1300 R2000 |
660' (400') R1500 R2200 |
660' (400') R1500 R2200 |
|
Artėjimas tūpti ratu
matomumas, m |
710' (450')
1500 |
760' (500')
1600 |
1230' (970')
3800 |
NETAIKOMAS |
1FALS – visa artėjimo tūpti apšvietimo sistema.
2NALS – artėjimo tūpti apšvietimo sistemos nebuvimas.
__________
Lietuvos transporto saugos
administracijos direktoriaus
2020 m. rugsėjo 11 d.
įsakymo Nr. 2BE-288
6 priedas
KAUNO AERODROMO KILIMO MINIMUMAI
Kilimui KTT 08, 26 |
|||||
LVP turi galioti |
RCLM (tik dieną) ar RL |
NIL (tik dieną |
|||
RL, RCLL ir mult. RVR reik. |
HIRL ir RCLL |
HIRL ar CL |
|||
A |
150 m |
200 m |
250 m |
400 m |
500 m |
B |
|||||
C |
|||||
D |
200 m |
250 m |
300 m |
_______
Lietuvos transporto saugos
administracijos direktoriaus
2020 m. rugsėjo 11 d.
įsakymo Nr. 2BE-288
7 priedas
PALANGOS AERODROMO KLIŪČIŲ PERSKRIDIMO LEISTINI ABSOLIUTIEJI AUKŠČIAI (OCA), KLIŪČIŲ PERSKRIDIMO LEISTINI AUKŠČIAI (OCH)
Artėjimo tūpti procedūra |
Orlaivio greičio kategorija |
||||
A |
B |
C |
D |
||
OCA(H), pėdomis |
|||||
KTT 01 |
LPV |
283' (250') |
286' (253') |
294' (261') |
304' (271') |
LNAV/VNAV |
290' (250') |
290' (260') |
300' (270') |
310' (280') |
|
LNAV |
470' (440') |
470' (440') |
470' (440') |
470' (440') |
|
NDB |
400' (360') |
400' (360') |
400' (360') |
400' (360') |
|
NDB (when SDF not received) |
470' (440') |
470' (440') |
470' (440') |
470' (440') |
|
KTT 19 |
ILS CAT I |
250' (218') |
262' (230') |
270' (238') |
281' (249') |
LOC |
380' (350') |
380' (350') |
380' (350') |
380' (350') |
|
LNAV |
410' (380') |
410' (380') |
410' (380') |
410' (380') |
|
NDB |
410' (380') |
410' (380') |
410' (380') |
410' (380') |
|
NDB (when SDF not received) |
530' (490') |
530' (490') |
530' (490') |
530' (490') |
|
Artėjimas tūpti ratu |
460' (430') |
710' (680') |
860' (820') |
NETAIKOMAS |
__________
Lietuvos transporto saugos
administracijos direktoriaus
2020 m. rugsėjo 11 d.
įsakymo Nr. 2BE-288
8 priedas
PALANGOS AERODROMO NAUDOJIMO MINIMUMAI
Artėjimo tūpti procedūra |
Orlaivio greičio kategorija |
||||
A |
B |
C |
D |
||
DA(H), MDA(H) / RVR (FALS1 ir NALS2) |
|||||
KTT 01 |
LPV |
283' (250') R550 R1300 |
286' (253') R600 R1300 |
294' (261') R600 R1300 |
304' (271') R600 R1300 |
LNAV/VNAV |
290' (250') R550 R1300 |
290' (260') R600 R1300 |
300' (270') R600 R1300 |
310' (280') R600 R1300 |
|
LNAV |
470' (440') R1300 R1500 |
470' (440') R1300 R1500 |
470' (440') R1300 R2000 |
470' (440') R1300 R2000 |
|
NDB |
400' (360') R900 R1500 |
400' (360') R900 R1500 |
400' (360') R900 R1600 |
400' (360') R900 R1600 |
|
NDB (when SDF not received) |
470' (440') R1500 R2200 |
470' (440') R1500 R2200 |
470' (440') R1700 R2400 |
470' (440') R1700 R2400 |
|
KTT 19 |
ILS CAT I |
250' (218') R550 R1200 |
262' (230') R550 R1200 |
270' (238') R550 R1200 |
281' (249') R550 R1300 |
LOC |
380' (350') R900 R1500 |
380' (350') R900 R1500 |
380' (350') R900 R1600 |
380' (350') R900 R1600 |
|
LNAV |
410' (380') R1000 R1500 |
410' (380') R1000 R1500 |
410' (380') R1000 R1700 |
410' (380') R1000 R1700 |
|
NDB |
410' (380') R1000 R1500 |
410' (380') R1000 R1500 |
410' (380') R1000 R1700 |
410' (380') R1000 R1700 |
|
NDB (when SDF not received) |
530' (490') R1700 R2500 |
530' (490') R1700 R2500 |
530' (490') R1900 R2700 |
530' (490') R1900 R2700 |
|
Artėjimas tūpti ratu
matomumas, m |
460' (430')
1500 |
710' (680')
2400 |
860' (820')
3600 |
NETAIKOMAS |
1FALS – visa artėjimo tūpti apšvietimo sistema.
2NALS – artėjimo tūpti apšvietimo sistemos nebuvimas.
____________
Lietuvos transporto saugos
administracijos direktoriaus
2020 m. rugsėjo 11 d.
įsakymo Nr. 2BE-288
9 priedas
PALANGOS AERODROMO KILIMO MINIMUMAI
Kilimui KTT 01, 19 |
|||
LVP turi galioti |
RCLM (tik dieną) ar RL |
NIL (tik dieną) |
|
RCLM (tik dieną) ar RL |
|||
A |
250 m |
400 m |
500 m |
B |
|||
C |
|||
D |
300 m |
__________
Lietuvos transporto saugos
administracijos direktoriaus
2020 m. rugsėjo 11 d.
įsakymo Nr. 2BE-288
10 priedas
ŠIAULIŲ AERODROMO KLIŪČIŲ PERSKRIDIMO LEISTINI ABSOLIUTIEJI AUKŠČIAI (OCA), KLIŪČIŲ PERSKRIDIMO LEISTINI AUKŠČIAI (OCH)
Artėjimo tūpti procedūra |
Orlaivio greičio kategorija |
||||
A |
B |
C |
D |
||
OCA(H), pėdomis |
|||||
KTT 14L |
ILS DME CAT I |
643' (200') |
653' (210') |
663' (220') |
673' (230') |
LOC (GS out) |
990' (547') |
990' (547') |
990' (547') |
990' (547') |
|
LNAV |
980' (540') |
980' (540') |
980' (540') |
980' (540') |
|
VOR DME |
990' (547') |
990' (547') |
990' (547') |
990' (547') |
|
KTT 32R |
ILS DME CAT I |
637' (200') |
647' (210') |
657' (220') |
667' (230') |
LOC (GS out) |
750' (313') |
750' (313') |
750' (313') |
750' (313') |
|
LNAV |
810' (360') |
810' (360') |
810' (360') |
810' (360') |
|
VOR DME |
920' (483') |
920' (483') |
920' (483') |
920' (483') |
|
Artėjimas tūpti ratu |
1130' (687') |
1130' (687') |
1230' (787') |
1230' (787') |
__________
Lietuvos transporto saugos
administracijos direktoriaus
2020 m. rugsėjo 11 d.
įsakymo Nr. 2BE-288
11 priedas
ŠIAULIŲ AERODROMO NAUDOJIMO MINIMUMAI
Artėjimo tūpti procedūra |
Orlaivio greičio kategorija |
||||
A |
B |
C |
D |
||
DA(H), MDA(H) / RVR (FALS1 ir NALS2) |
|||||
KTT 14L |
ILS DME CAT I |
643' (200') R550 R1200 |
653' (210') R550 R1200 |
663' (220') R550 R1200 |
673' (230') R550 R1200 |
LOC (GS out) |
990' (547') R1000 R1500 |
990' (547') R1200 R1500 |
990' (547') R1200 R2400 |
990' (547') R1600 R2400 |
|
LNAV |
980' (540') R1500 R1500 |
980' (540') R1500 R1500 |
980' (540') R1700 R2400 |
980' (540') R1700 R2400 |
|
VOR DME |
990' (547') R1000 R1500 |
990' (547') R1200 R1500 |
990' (547') R1200 R2400 |
990' (547') R1600 R2400 |
|
KTT 32R |
ILS DME CAT I |
637' (200') R550 R1200 |
647' (210') R550 R1200 |
657' (220') R550 R1200 |
667' (230') R550 R1200 |
LOC (GS out) |
750' (313') R900 R1500 |
750' (313') R1000 R1500 |
750' (313') R1000 R1800 |
750' (313') R1400 R2000 |
|
LNAV |
810' (360') R900 R1500 |
810' (360') R900 R1500 |
810' (360') R900 R1600 |
810' (360') R900 R1600 |
|
VOR DME |
920' (483') R1000 R1500 |
920' (483') R1200 R1500 |
920' (483') R1200 R2400 |
920' (483') R1600 R2400 |
|
Artėjimas tūpti ratu
matomumas, m |
1130' (687')
1500 m |
1130' (687')
1600 m |
1230' (787')
2400 m |
1230' (787')
3600 m |
1FALS – visa artėjimo tūpti apšvietimo sistema.
2NALS – artėjimo tūpti apšvietimo sistemos nebuvimas.
_____________