LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRO 2012 M. KOVO 12 D.
ĮSAKYMO NR. 1V-209 „DĖL SAVIVALDYBIŲ ATSISKAITYMO UŽ VIDAUS
REIKALŲ MINISTERIJOS KURUOJAMŲ VALSTYBINIŲ (VALSTYBĖS PERDUOTŲ SAVIVALDYBĖMS) FUNKCIJŲ ATLIKIMą IR LĖŠŲ NAUDOJIMą
TVARKOS APRAŠo patvirtinimo“ PAKEITIMO
2024 m. rugsėjo 5 d. Nr. 1V-548
Vilnius
Pakeičiu Savivaldybių atsiskaitymo už Vidaus reikalų ministerijos kuruojamų valstybinių (valstybės perduotų savivaldybėms) funkcijų atlikimą ir lėšų naudojimą tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2012 m. kovo 12 d. įsakymu Nr. 1V-209 „Dėl Savivaldybių atsiskaitymo už Vidaus reikalų ministerijos kuruojamų valstybinių (valstybės perduotų savivaldybėms) funkcijų atlikimą ir lėšų naudojimą tvarkos aprašo patvirtinimo“, ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro
2012 m. kovo 12 d. įsakymu Nr. 1V-209
(2024 m. rugsėjo 5 d. įsakymo Nr. 1V-548
redakcija)
SAVIVALDYBIŲ ATSISKAITYMO UŽ VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS
KURUOJAMŲ VALSTYBINIŲ (VALSTYBĖS PERDUOTŲ SAVIVALDYBĖMS)
FUNKCIJŲ ATLIKIMĄ IR LĖŠŲ NAUDOJIMĄ TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Savivaldybių atsiskaitymo už Vidaus reikalų ministerijos kuruojamų valstybinių (valstybės perduotų savivaldybėms) funkcijų atlikimą ir lėšų naudojimą tvarkos apraše (toliau – Aprašas) nustatyta savivaldybių atsiskaitymo už Vidaus reikalų ministerijos (toliau – VRM) kuruojamų valstybinių (valstybės perduotų savivaldybėms) funkcijų atlikimą ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų (toliau – lėšos) naudojimą tvarka.
II SKYRIUS
ATASKAITŲ RŪŠYS IR JŲ TEIKIMO TVARKA
3. Vadovaujantis Aprašu teikiamos šios ataskaitos:
3.1. Savivaldybei skirtų lėšų valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti naudojimo ataskaita (forma Nr. 1) (1 priedas);
4. Už savivaldybės civilinės saugos funkcijos atlikimą atsiskaitoma teikiant duomenis Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui prie Vidaus reikalų ministerijos (toliau – Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas) Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento direktoriaus patvirtinta Duomenų, reikalingų civilinės saugos uždaviniams vykdyti savivaldybės administracijoje, kaupimo, tvarkymo ir teikimo Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui prie Vidaus reikalų ministerijos tvarkos aprašo nustatyta tvarka ir terminais. Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas apibendrintus duomenis pateikia VRM.
5. Ataskaitos teikiamos:
5.1. Aprašo 3.1 papunktyje nurodyta ataskaita teikiama VRM Ekonomikos ir finansų departamentui už praėjusius metus – pasibaigus kalendoriniams metams, iki kitų metų vasario 15 dienos (elektroniniu paštu (nuskenuota rašytine forma) adresu vilnius.efd.rastine@vrm.lt);
5.2. Aprašo 3.2 papunktyje nurodyta ataskaita teikiama Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento Pajėgų valdymo valdybai už praėjusius metus – pasibaigus kalendoriniams metams, iki kitų metų vasario 15 dienos (elektroniniu paštu (Excel formatu arba nuskenuota rašytine forma) adresu bendrasis@vpgt.lt). Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento Pajėgų valdymo valdyba apibendrina gautų ataskaitų duomenis ir pateikia juos VRM Viešojo saugumo politikos grupei.
6. Konsultacijas dėl ataskaitų užpildymo savivaldybėms teikia:
Savivaldybių atsiskaitymo už Vidaus reikalų
ministerijos kuruojamų valstybinių (valstybės
perduotų savivaldybėms) funkcijų atlikimą ir
lėšų naudojimą tvarkos aprašo
1 priedas
(Ataskaitos forma)
__________________________________________
(savivaldybės pavadinimas)
Savivaldybei skirtų lėšų valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti
naudojimo ataskaita (forma Nr. 1)
Išlaidų ekonominės klasifikacijos kodas |
Išlaidų pavadinimas |
Eil. Nr. |
Išlaidos (kasinės) valstybin-ėms funkcijoms atlikti, iš viso |
iš jų pagal atliekamas funkcijas: |
||||||||
Civilinės saugos funkcija |
Priešgais-rinės saugos funkcija |
Gyvenamosios vietos deklaravimo duomenų ir gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitos duomenų tvarkymo funkcija |
||||||||||
2 |
IŠLAIDOS (2 + 5 + 22 + 26) |
1 |
|
|
|
|
||||||
2 |
1 |
Darbo užmokestis ir socialinis draudimas (3 + 4) |
2 |
|
|
|
|
|||||
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Darbo užmokestis pinigais |
3 |
|
|
|
|
|
iš jų: |
|
|
|
|
|
|||||||
valstybės tarnautojams |
|
|
|
|
|
|||||||
darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis |
|
|
|
|
|
|||||||
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
Socialinio draudimo įmokos |
4 |
|
|
|
|
|
iš jų: |
|
|
|
|
|
|||||||
valstybės tarnautojams |
|
|
|
|
|
|||||||
darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis |
|
|
|
|
|
|||||||
2 |
2 |
Prekių ir paslaugų naudojimo išlaidos |
5 |
|
|
|
|
|||||
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
01 |
Mitybos išlaidos |
6 |
|
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
02 |
Medikamentų ir medicininių paslaugų įsigijimo išlaidos |
7 |
|
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
05 |
Ryšių paslaugų įsigijimo išlaidos |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
06 |
Transporto išlaikymo ir transporto paslaugų įsigijimo išlaidos |
9 |
|
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
07 |
Aprangos ir patalynės įsigijimo bei priežiūros išlaidos |
10 |
|
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
11 |
Komandiruočių išlaidos |
11 |
|
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
12 |
Gyvenamųjų vietovių viešojo ūkio išlaidos |
12 |
|
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
14 |
Materialiojo ir nematerialiojo turto nuomos išlaidos |
13 |
|
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
15 |
Materialiojo turto paprastojo remonto prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidos |
14 |
|
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
16 |
Kvalifikacijos kėlimo išlaidos |
15 |
|
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
17 |
Ekspertų ir konsultantų paslaugų įsigijimo išlaidos |
16 |
|
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
20 |
Komunalinių paslaugų įsigijimo išlaidos |
17 |
|
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
21 |
Informacinių technologijų prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidos |
18 |
|
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
22 |
Reprezentacinės išlaidos |
19 |
|
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
23 |
Viešinimo išlaidos |
20 |
|
|
|
|
|
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
30 |
Kitų prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidos |
21 |
|
|
|
|
|
2 |
7 |
Socialinės išmokos (pašalpos) (24+25) |
22 |
|
|
|
|
|||||
2 |
7 |
3 |
Darbdavių socialinė parama |
23 |
|
|
|
|
||||
2 |
7 |
3 |
1 |
1 |
1 |
Darbdavių socialinė parama pinigais |
24 |
|
|
|
|
|
2 |
7 |
3 |
1 |
1 |
2 |
Darbdavių socialinė parama natūra |
25 |
|
|
|
|
|
2 |
8 |
Kitos išlaidos (27 + 28) |
26 |
|
|
|
|
|||||
2 |
8 |
1 |
1 |
1 |
2 |
Kitos išlaidos kitiems einamiesiems tikslams |
27 |
|
|
|
|
|
2 |
8 |
1 |
2 |
1 |
1 |
Kitos išlaidos turtui įsigyti |
28 |
|
|
|
|
|
3 |
MATERIALIOJO IR NEMATERIALIOJO TURTO ĮSIGIJIMO, FINANSINIO TURTO PADIDĖJIMO IR FINANSINIŲ ĮSIPAREIGOJIMŲ VYKDYMO IŠLAIDOS |
29 |
|
|
|
|
||||||
3 |
1 |
Materialiojo ir nematerialiojo turto įsigijimo išlaidos (31 + 42) |
30 |
|
|
|
|
|||||
3 |
1 |
1 |
Ilgalaikio materialiojo turto kūrimo ir įsigijimo išlaidos (32+36+40) |
31 |
|
|
|
|
||||
3 |
1 |
1 |
2 |
Pastatų ir statinių įsigijimo išlaidos |
32 |
|
|
|
|
|||
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
Gyvenamųjų namų įsigijimo išlaidos |
33 |
|
|
|
|
|
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
Negyvenamųjų pastatų įsigijimo išlaidos |
34 |
|
|
|
|
|
3 |
1 |
1 |
2 |
1 |
3 |
Infrastruktūros ir kitų statinių įsigijimo išlaidos |
35 |
|
|
|
|
|
3 |
1 |
1 |
3 |
Mašinų ir įrenginių įsigijimo išlaidos |
36 |
|
|
|
|
|||
3 |
1 |
1 |
3 |
1 |
1 |
Transporto priemonių įsigijimo išlaidos |
37 |
|
|
|
|
|
3 |
1 |
1 |
3 |
1 |
2 |
Kitų mašinų ir įrenginių įsigijimo išlaidos |
38 |
|
|
|
|
|
3 |
1 |
1 |
3 |
1 |
4 |
Kompiuterinės techninės ir elektroninių ryšių įrangos įsigijimo išlaidos |
39 |
|
|
|
|
|
3 |
1 |
1 |
5 |
Kito ilgalaikio materialiojo turto įsigijimo išlaidos |
40 |
|
|
|
|
|||
3 |
1 |
1 |
5 |
1 |
1 |
Kito ilgalaikio materialiojo turto įsigijimo išlaidos |
41 |
|
|
|
|
|
3 |
1 |
2 |
Nematerialiojo turto kūrimo ir įsigijimo išlaidos (43+44) |
42 |
|
|
|
|
||||
3 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
Kompiuterinės programinės įrangos ir kompiuterinės programinės įrangos licencijų įsigijimo išlaidos |
43 |
|
|
|
|
|
3 |
1 |
2 |
1 |
1 |
5 |
Kito nematerialiojo turto įsigijimo išlaidos |
44 |
|
|
|
|
|
IŠ VISO IŠLAIDŲ (1 + 29) |
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
________________________________ ___________________________
(Savivaldybės administracijos vadovo ar jo
įgalioto asmens pareigų pavadinimas)
_________________________________
Vykdytojas (vardas, pavardė, tel., el. p. adresas)
Savivaldybių atsiskaitymo už Vidaus reikalų
ministerijos kuruojamų valstybinių (valstybės
perduotų savivaldybėms) funkcijų atlikimą ir lėšų
naudojimą tvarkos aprašo
2 priedas
(Ataskaitos forma)
_________________________________________
(savivaldybės pavadinimas)
savivaldybės priešgaisrinĖS SAUGOS funkcijos atlikimO ATASKAITA (FORMA Nr. 2)
__________________
(metinė)
____________________________________
(priešgaisrinės tarnybos pavadinimas)
Savivaldybės priešgaisrinės tarnybos ugniagesių komandos pavadinimas |
Gaisrinės automobilinės cisternos išvažiavimo atvejų skaičius* (vnt.) |
Gaisrinės automobilinės cisternos suminė metinė rida* (km) |
Pareigybės pavadinimas |
Tarnybinio atlyginimo koeficientas |
Pareigybių skaičius (vnt.) |
Darbuotojų, kurie yra baigę mokymo programas, skaičius**** (vnt.) |
|||
metinė rida |
metinis vidaus degimo variklio darbas su specialiu agregatu |
pavadinimas** |
pavadinimas*** |
patvirtinta |
faktiškai užimta |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
* Gaisrinės automobilinės cisternos išvažiavimo atvejų skaičius ir rida nurodomi atskirai kiekvienai gaisrinei automobilinei cisternai.
** Nurodomas pagal Valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti lėšų apskaičiavimo metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2006 m. birželio 9 d. įsakymu Nr. 1V-218 „Dėl Valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“.
*** Nurodomas pagal Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymą.
**** Nurodomi einantys savivaldybės priešgaisrinėje tarnyboje ugniagesio pareigas darbuotojai, kurie yra baigę Ugniagesybos ir gelbėjimo darbų mokymo programą arba Ugniagesio neformalaus profesinio mokymo programą ir turi tai patvirtinantį dokumentą.