Kaunor-m

KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

6 POSĖDIS

 

SPRENDIMAS

DĖL KAUNO R. KAČERGINĖS PAGRINDINĖS MOKYKLOS TIPO IR PAVADINIMO PAKEITIMO IR KAUNO R. KAČERGINĖS PRADINĖS MOKYKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2017 m. gegužės 25 d. Nr. TS-197

Kaunas

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 2.39, 2.40 ir 2.43  straipsniais, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 4 straipsnio 2 dalimi, 3 dalies 1 punktu, 4 dalimi, 6 straipsnio 5 dalimi, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 43 straipsnio 3 ir 4 dalimis, 44 straipsnio 4 ir 5 dalimis, Nuostatų, įstatų ar statutų įforminimo reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. V-1164 „Dėl Nuostatų, įstatų ar statutų įforminimo reikalavimų patvirtinimo“, Mokyklų pavadinimų sudarymo ir rašymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. liepos 12 d. įsakymu Nr. V-1240 „Dėl Mokyklų pavadinimų sudarymo ir rašymo taisyklių patvirtinimo“, 12 ir 13 punktais, įgyvendindama Kauno rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2016–2020 metų bendrąjį planą, patvirtintą Kauno rajono savivaldybės tarybos 2016 m. vasario 25 d. sprendimu Nr. TS-61 „Dėl Kauno rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2016–2020 m. bendrojo plano patvirtinimo“, Kauno rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1.       Pakeisti Kauno r. Kačerginės pagrindinės mokyklos tipą iš pagrindinės mokyklos į pradinę mokyklą.

2.       Pakeisti Kauno r. Kačerginės pagrindinės mokyklos pavadinimą ir vadinti ją Kauno r. Kačerginės pradine mokykla.

3.       Patvirtinti Kauno r. Kačerginės pradinės mokyklos nuostatus (pridedama).

4.       Įgalioti Kauno rajono savivaldybės merą:

4.1. pasirašyti šiuo sprendimu patvirtintus nuostatus;

4.2. pakeisti Aurikos Laurinaitienės, laikinai einančios Kauno r. Kačerginės pagrindinės mokyklos direktoriaus pareigas, darbo sutartį, pakeičiant darbovietės pavadinimą į „Kauno r. Kačerginės pradinė mokykla“ ir kitas darbo sutarties sąlygas, jei reikia.

5.       Įpareigoti Kauno r. Kačerginės pagrindinės mokyklos direktorių:

5.1. apie sprendimo 2 punkte nurodytos įstaigos tipo ir pavadinimo pakeitimą raštu pranešti kiekvienam mokiniui ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo šio sprendimo priėmimo dienos;

5.2. pranešti visiems kreditoriams raštu apie sprendimo 2 punkte nurodytos įstaigos tipo ir pavadinimo pakeitimą iki sprendimo 3 punkte nurodytų nuostatų įregistravimo Juridinių asmenų registre;

5.3. įregistruoti sprendimo 3 punkte nurodytus nuostatus Juridinių asmenų registre teisės aktų nustatyta tvarka. Įregistruotų nuostatų įsigaliojimo data negali būti vėlesnė nei 2017 m. liepos 31 d. Taip pat atlikti kitus su šiuo pavedimu susijusius veiksmus.

6.       Nustatyti, kad sprendimo 2 punkte nurodytos įstaigos tipo ir pavadinimo pakeitimas ir sprendimo 3 punkte nurodyti nuostatai įsigalioja nuo jų įregistravimo Juridinių asmenų registre dienos.

7.       Pripažinti netekusiu galios Kauno rajono savivaldybės tarybos 2012 m. gruodžio 20 d. sprendimą Nr. TS-456 „Dėl Kauno rajono Kačerginės pagrindinės mokyklos pavadinimo pakeitimo ir Kauno r. Kačerginės pagrindinės mokyklos nuostatų patvirtinimo“, įregistravus naujus nuostatus Juridinių asmenų registre.

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės mero pavaduotojas,

pavaduojantis merą                                                                                            Jonas Gurskas


 

PATVIRTINTA

Kauno rajono savivaldybės tarybos

2017 m. gegužės 25 d. sprendimu Nr. TS-197

 

 

Kauno r. KAČERGINĖS PRADINĖS  MOKYKLOS NUOSTATAI

 

I. Bendrosios nuostatos

 

1.       Kauno r. Kačerginės pradinės mokyklos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Kauno r. Kačerginės pradinės mokyklos (toliau Mokykla) teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją, jos kompetenciją, buveinę, mokyklos grupę, tipą, pagrindinę paskirtį, mokymo kalbą, mokymosi formas ir būdus, veiklos teisinį pagrindą, veiklos sritis, rūšis, tikslą, uždavinius, funkcijas, mokymosi pasiekimus įteisinančių dokumentų išdavimą, mokyklos teises ir pareigas, veiklos organizavimą ir valdymą, savivaldą, darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką ir atestaciją, turtą ir lėšas, jų naudojimo tvarką, finansinės veiklos kontrolę ir veiklos priežiūrą, reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo tvarką.

2.       Mokyklos oficialusis pavadinimas – Kauno r. Kačerginės pradinė mokykla, trumpasis pavadinimas – Kačerginės pradinė mokykla. Mokykla įregistruota Juridinių asmenų registre, kodas 291074980.

3.       Mokyklos istorija: 1940 m. įsteigta Kačerginės pagrindinė mokykla. 1945 m. mokykla tapo progimnazija, 1949 m. progimnazija perorganizuojama į septynmetę mokyklą. 1959 m. mokykla tampa vidurine, nuo 2001 m. pagrindine mokykla.

4.       Teisinė forma – biudžetinė įstaiga.

5.       Priklausomybė – savivaldybės biudžetinė įstaiga.

6.       Savininkas – Kauno rajono savivaldybė.

7.       Savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Kauno rajono savivaldybės taryba. Kauno rajono savivaldybės taryba tvirtina biudžetinės įstaigos nuostatus; priima į pareigas ir iš jų atleidžia biudžetinės įstaigos vadovą; priima sprendimą dėl biudžetinės įstaigos buveinės pakeitimo; tvirtina didžiausią leistiną pareigybių skaičių; priima sprendimą dėl biudžetinės įstaigos reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo; priima sprendimą dėl biudžetinės įstaigos filialo steigimo ir jo veiklos nutraukimo; skiria ir atleidžia likvidatorių arba sudaro likvidacinę komisiją ir nutraukia jos įgaliojimus; sprendžia kitus įstatymuose ir biudžetinės įstaigos nuostatuose jos kompetencijai priskirtus klausimus.

8.       Mokyklos buveinė – Kauno r.,  Kačerginės mstl, J. Janonio g. 31, LT- 53451.

9.       Mokyklos grupė – bendrojo ugdymo mokykla.

10.     Mokyklos tipas – pradinė mokykla.

11.     Mokyklos pagrindinė paskirtis – pradinės mokyklos tipo pradinė mokykla.

12.     Mokymo kalba – lietuvių.

13.     Mokymosi formos ir mokymo proceso organizavimo būdai: grupinio mokymosi forma – kasdienis mokymo proceso organizavimo būdas; pavienio mokymosi forma – savarankiškas mokymo proceso organizavimo būdas.

14.     Mokykloje vykdomos priešmokyklinio, pradinio ugdymo ir neformaliojo vaikų švietimo programos.

15.     Mokiniams išduodami mokymosi pagal pradinio ugdymo programas pažymėjimai ir kitus pasiekimus įteisinantys dokumentai švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka.

16.     Mokykla yra viešas juridinis asmuo, turintis antspaudą su valstybės herbu ir savo pavadinimu, atributiką, turintis savarankišką atsiskaitomąją sąskaitą (buhalterinę apskaitą tvarko Kauno rajono savivaldybės administracijos Kultūros, švietimo ir sporto skyriaus centralizuota buhalterija) ir savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija,  Jungtinių Tautų Vaiko teisių konvencija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, švietimo ir mokslo ministro įsakymais, Kauno rajono savivaldybės tarybos sprendimais, kitais teisės aktais ir šiais Nuostatais.

 

II. Mokyklos VEIKLOS SRITIS IR RŪŠYS, tIKSLAS, uŽdaviniai, funkcijos

 

17.     Mokyklos veiklos sritis – švietimas, kodas 85.

18.     Mokyklos švietimo veiklos rūšys:

18.1. Pagrindinė švietimo veiklos rūšis – pradinis ugdymas, kodas 85.20;

18.2. kitos švietimo veiklos rūšys:

18.2.1.priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymas, kodas 85.10.20;

18.2.2. sportinis ir rekreacinis švietimas, kodas 85.51;

18.2.3. kultūrinis švietimas, kodas 85.52;

18.2.4. kitas, niekur nepriskirtas, švietimas, kodas 85.59;

18.2.5. švietimui būdingų paslaugų veikla, kodas 85.60.

19.     Kitos ne švietimo veiklos rūšys:

19.1. kitų maitinimo paslaugų teikimas, kodas 56.29;

19.2. kita žmonių sveikatos priežiūros veikla, kodas 86.90;

19.3. nuosavo arba nuomojamo nekilnojamojo turto nuoma ir eksploatavimas, kodas 68.20;

19.4. kitas, niekur kitur nepriskirtas, keleivinis sausumos transportas, kodas 49.39;

20.     Mokyklos tikslas – padėti vaikui tenkinti prigimtinius, kultūros, taip pat ir etninius, socialinius, pažintinius poreikius, ugdyti aktyvų, kūrybingą, elementaraus raštingumo ir informacinių, veiklos gebėjimų ir bendrųjų vertybių pamatus turintį vaiką, pasirengusį mokytis toliau pagal pagrindinio ugdymo programas.

21.     Mokyklos veiklos uždaviniai:

21.1. teikti mokiniams kokybišką pradinį išsilavinimą;

21.2. užtikrinti priešmokyklinio ir pradinio ugdymo tęstinumą;

21.3. tenkinti mokinių pažinimo, ugdymosi ir saviraiškos poreikius;

21.4. teikti mokiniams reikiamą pagalbą;

21.5. užtikrinti sveiką ir saugią ugdymosi aplinką.

22.     Vykdydama jai pavestus uždavinius Mokykla:

22.1. vadovaudamasi švietimo ir mokslo ministro tvirtinamomis bendrosiomis programomis, atsižvelgdama į vietos ir Mokyklos bendruomenės reikmes, taip pat mokinių poreikius ir interesus konkretina ir individualizuoja ugdymo turinį;

22.2. rengia priešmokyklinio, pradinio ugdymo ir neformaliojo vaikų švietimo programas, jas pritaiko specialiųjų poreikių vaikams;

22.3. įgyvendina priešmokyklinio, pradinio ir neformaliojo vaikų švietimo programas, mokymo sutartyse sutartus įsipareigojimus, užtikrina kokybišką švietimą;

22.4. išduoda mokymosi pagal pradinio ugdymo programas pasiekimus įteisinančius dokumentus švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;

22.5. teikia informacinę, socialinę pedagoginę, specialiąją pedagoginę pagalbą, vykdo minimalios priežiūros priemones, užtikrina vaikų sveikatos priežiūrą, psichologinę pagalbą;

22.6. įvertina vaikų ir mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius, skiria specialųjį ugdymą teisės aktų nustatyta tvarka;

22.7. sudaro sąlygas kiekvienam mokiniui nuolat dalyvauti bent vienoje nuoseklioje, ilgalaikėje socialines ir emocines kompetencijas ugdančioje prevencinėje programoje;

22.8. organizuoja tėvų (globėjų, rūpintojų) pageidavimu jų mokamas papildomas paslaugas (būrelius, stovyklas, ekskursijas ir kita) teisės aktų nustatyta tvarka;

22.9. vykdo Mokyklos veiklos įsivertinimą, mokytojų atestaciją;

22.10. sudaro sąlygas darbuotojų profesiniam tobulėjimui;

22.11. užtikrina higienos normas, teisės aktų reikalavimus atitinkančią sveiką, saugią mokymosi ir darbo aplinką;

22.12. kuria ugdymo turinio reikalavimams įgyvendinti reikiamą materialinę bazę, vadovaudamasi švietimo ir mokslo ministro patvirtintais teisės aktais;

22.13. organizuoja mokinių maitinimą Mokykloje;

22.14. organizuoja mokinių vežiojimą į Mokyklą ir iš jos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka;

22.15. viešai skelbia informaciją apie Mokyklos veiklą švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;

22.16. atlieka kitas įstatymų ir kitų teisės aktų numatytas funkcijas.

 

III. MokYKLOS TEISĖS IR PAREIGOS

 

23.     Mokykla, įgyvendindama jai pavestus tikslus ir uždavinius, atlikdama jai paskirtas funkcijas, turi teisę:

23.1. parinkti ugdymo metodus ir ugdymosi veiklos būdus;

23.2. kurti naujus ugdymo ir ugdymosi modelius, užtikrinančius kokybišką ugdymąsi;

23.3. bendradarbiauti su savo veiklai įtakos turinčiais fiziniais ir juridiniais asmenimis;

23.4. vykdyti šalies ir tarptautinius švietimo projektus;

23.5. nustatyti teikiamų švietimo ar papildomų paslaugų kainas, įkainius ir tarifus tais atvejais, kai Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo bei kitų įstatymų nustatyta tvarka jų nenustato Vyriausybė arba savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija;

23.6. gauti paramą Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymo nustatyta tvarka;

23.7. naudotis kitomis teisės aktų suteiktomis teisėmis.

24.     Mokyklos pareigos:

24.1. vykdyti nuostatuose reglamentuotą veiklą;

24.2. užtikrinti sveiką, saugią, užkertančią kelią smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką, ugdymo, mokymo, švietimo programų vykdymą, atvirumą vietos bendruomenei, mokymo sutarties sudarymą ir sutartų įsipareigojimų vykdymą, geros kokybės švietimą;

24.3. vykdyti kitas įstatymais, kitais teisės aktais nustatytas pareigas.

 

iv. MOKYKLOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS IR VALDYMAS

 

25.     Mokyklos veikla organizuojama pagal Mokyklos direktoriaus patvirtintus planus:

25.1. Mokyklos strateginį planą, kuriam yra pritarusios Mokyklos taryba ir Mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija;

25.2. Metinį veiklos planą, kuriam yra pritarusi Mokyklos taryba;

25.3. Mokyklos ugdymo planą, kurio projektui yra pritarusi Mokyklos taryba ir savivaldybės vykdomoji institucija ar jos įgaliotas asmuo.

26.     Mokyklai vadovauja direktorius. Direktorių konkurso būdu Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka į pareigas skiria ir iš jų atleidžia savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija.

27.     Direktorius:

27.1. vadovauja Mokyklos strateginio plano, Metinio veiklos plano rengimui, jų įgyvendinimui, organizuoja ir koordinuoja Mokyklos veiklą pavestoms funkcijoms atlikti, uždaviniams įgyvendinti, analizuoja ir vertina Mokyklos veiklą, materialinius ir intelektinius išteklius;

27.2. suderinęs su Kauno rajono savivaldybės administracijos direktoriumi ar jo įgaliotu asmeniu, tvirtina Mokyklos vidaus struktūrą, Mokyklos darbuotojų pareigybių sąrašą, neviršydamas nustatyto didžiausio leistino pareigybių skaičiaus ir Mokyklai skirtų darbo užmokesčio lėšų;

27.3. tvirtina mokytojų ir darbuotojų pareigybių aprašymus, Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka priima į darbą ir atleidžia iš jo Mokyklos darbuotojus, skatina juos, skiria jiems drausmines nuobaudas;

27.4. priima vaikus ir mokinius Kauno rajono savivaldybės tarybos nustatyta tvarka, sudaro mokymo sutartis teisės aktų nustatyta tvarka;

27.5. vadovaudamasis įstatymais ir kitais teisės aktais, Mokyklos darbo tvarkos taisyklėse nustato mokinių teises, pareigas ir atsakomybę;

27.6. suderinęs su Mokyklos taryba ir darbuotojų atstovais, tvirtina Mokyklos darbo tvarkos taisykles;

27.7. sudaro vaikams, mokiniams ir darbuotojams saugias ir sveikatai nekenksmingas darbo sąlygas visais su mokymusi ir darbu susijusiais aspektais;

27.8. leidžia įsakymus, kontroliuoja jų vykdymą;

27.9. sudaro teisės aktų nustatytas komisijas, darbo grupes, metodines grupes, metodinę tarybą;

27.10. sudaro Mokyklos vardu sutartis Mokyklos funkcijoms atlikti;

27.11. organizuoja Mokyklos dokumentų saugojimą ir tvarkymą teisės aktų nustatyta tvarka;

27.12. teisės aktų nustatyta tvarka valdo, naudoja Mokyklos turtą, lėšas ir jais disponuoja; rūpinasi intelektiniais, materialiniais, finansiniais, informaciniais ištekliais, užtikrina optimalų jų vykdymą ir naudojimą;

27.13. rūpinasi metodinės veiklos organizavimu, darbuotojų profesiniu tobulėjimu, sudaro jiems sąlygas kelti kvalifikaciją, mokytojams ir kitiems pedagoginiams darbuotojams galimybę atestuotis ir organizuoja jų atestaciją švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka;

27.14 inicijuoja Mokyklos savivaldos institucijų sudarymą ir skatina jų veiklą;

27.15. bendradarbiauja su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikiančiomis įstaigomis, teritorinėmis policijos, socialinių paslaugų, sveikatos įstaigomis, vaiko teisių apsaugos tarnybomis ir kitomis institucijomis, dirbančiomis vaiko teisių apsaugos srityje;

27.16. atstovauja Mokyklai kitose institucijose;

27.17. dalį savo funkcijų teisės aktų nustatyta tvarka gali pavesti atlikti direktoriaus pavaduotojui ugdymui, ūkvedžiui;

27.18. vykdo kitas teisės aktuose ir pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas.

28.     Mokyklos direktorius atsako už Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų laikymąsi Mokykloje, už demokratinį Mokyklos valdymą, bendruomenės narių informavimą, atitinkamą funkcijų atlikimą, nustatytų Mokyklos tikslų ir uždavinių įgyvendinimą, Mokyklos veiklos rezultatus, už gerą ir veiksmingą vaiko minimalios priežiūros priemonių, prevencinių programų įgyvendinimą.

29.     Mokykloje metodinei veiklai organizuoti sudaroma metodinė grupė ir metodinė taryba. Metodinės grupės skirtos mokytojams kartu su švietimo pagalbos specialistais pasirengti ugdyti mokinius: planuoti ir aptarti ugdymo turinį (programas, mokymo ir mokymosi metodus, kontekstą, mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo būdus, mokymo(si) ir ugdymo(si) priemones ir patyrimą, kurį mokiniai sukaupia ugdymo procese), pritaikyti jį individualioms mokinių reikmėms, nagrinėti praktinę veiklą, plėtoti mokytojų profesinės veiklos kompetencijas, suderintas su Mokyklos strateginiais tikslais, ir kartu siekti mokinių ir Mokyklos pažangos. Metodinė taryba nustato mokytojų metodinės veiklos prioritetus, mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius, inicijuoja pedagoginių inovacijų diegimą Mokykloje, teikia Mokyklos direktoriui suderintus siūlymus dėl ugdymo turinio formavimo ir jo įgyvendinimo organizavimo gerinimo.

30.     Metodinės grupės nariai yra mokytojai, švietimo pagalbos specialistai. Metodinei grupei vadovauja grupės narių išrinktas vadovas. Mokyklos metodinės tarybos nariai yra metodinės grupės išrinkti atstovai. Metodinei tarybai vadovauja iš jos narių išrinktas pirmininkas. Metodinės grupės ir metodinės tarybos veiklą organizuoja ir koordinuoja direktoriaus pavaduotojas ugdymui. Metodinės grupės ir metodinės tarybos sudarymo ir vadovavimo joms principai gali būti koreguojami mokyklos vidaus darbo tvarkos taisyklėse.

31.     Ugdymo turinio formavimo ir ugdymo proceso organizavimo klausimais Mokyklos direktorius gali organizuoti mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų, kurių veikla susijusi su nagrinėjamu klausimu, pasitarimus.

 

V. MOKYKLOS SAVIVALDA

 

32.     Mokyklos taryba (toliau – Taryba) yra aukščiausioji Mokyklos savivaldos institucija. Taryba telkia Mokyklos mokinių tėvus (globėjus), mokytojus, vietos bendruomenę demokratiniam Mokyklos valdymui, padeda spręsti Mokyklai aktualius klausimus, padeda Mokyklos direktoriui atstovauti teisėtiems Mokyklos interesams.

33.     Mokyklos tarybą sudaro 5 nariai. Į Tarybą lygiomis dalimis tėvus (globėjus) renka klasių tėvų (globėjų) komitetų pirmininkų susirinkimas, mokytojus – mokytojų taryba,  vieną vietos bendruomenės atstovą – Mokyklos direktorius. Išvykus Mokyklos tarybos nariui, naujas narys renkamas atitinkamos grupės narių susirinkime. Taryba renkama trejiems metams.

34.     Tarybos posėdžiai kviečiami ne rečiau kaip du kartus per metus. Posėdis teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančių balsų dauguma. Esant balsų po lygiai, lemiamą balsą turi mokyklos tarybos pirmininkas. Mokyklos direktorius Tarybos posėdžiuose gali dalyvauti kviestinio nario teisėmis.

35.     Tarybai vadovauja pirmininkas, išrinktas atviru balsavimu Tarybos posėdyje.

36.     Taryba:

36.1. teikia siūlymų dėl Mokyklos strateginių tikslų, uždavinių ir jų įgyvendinimo priemonių;

36.2. pritaria Mokyklos strateginiam planui, Mokyklos metiniam veiklos planui, Mokyklos darbo tvarkos taisyklėms, kitiems Mokyklos veiklą reglamentuojantiems dokumentams, teikiamiems Mokyklos direktoriaus;

36.3. teikia siūlymus Mokyklos direktoriui dėl Mokyklos nuostatų pakeitimo ir papildymo, Mokyklos vidaus struktūros tobulinimo;

36.4. svarsto Mokyklos lėšų naudojimo klausimus;

36.5. išklauso metines Mokyklos veiklos ataskaitas ir teikia siūlymus Mokyklos direktoriui dėl Mokyklos veiklos tobulinimo;

36.6. teikia siūlymus Mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinančiai institucijai dėl Mokyklos materialinio aprūpinimo, veiklos tobulinimo;

36.7. svarsto Mokyklos bendruomenės narių iniciatyvas ir teikia siūlymus Mokyklos direktoriui;

36.8. teikia siūlymus dėl Mokyklos darbo tobulinimo, saugių mokinių ugdymo ir darbo sąlygų sudarymo, talkina formuojant Mokyklos materialinius, finansinius ir intelektinius išteklius;

36.9. svarsto Mokyklos direktoriaus teikiamus klausimus;

37.     Mokyklos taryba už savo veiklą vieną kartą per metus atsiskaito Mokyklos bendruomenei;

38.     Tarybos nutarimai yra teisėti, jei neprieštarauja teisės aktams.

39.     Mokytojų taryba – nuolat veikianti mokyklos savivaldos institucija mokytojų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti. Ją sudaro Mokyklos direktorius, pavaduotojas ugdymui, visi Mokykloje dirbantys mokytojai, sveikatos priežiūros specialistas, švietimo pagalbą teikiantys specialistai, kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys asmenys.

40.     Mokytojų tarybai vadovauja Mokyklos direktorius.

41.     Mokytojų tarybai vadovauja direktorius. Mokytojų tarybos posėdžiai šaukiami ne rečiau kaip tris kartus per metus. Prireikus gali būti kviečiamas neeilinis posėdis. Posėdžius kviečia Mokyklos direktorius. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja du trečdaliai mokytojų tarybos narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančių narių balsų dauguma. Jei balsai pasiskirsto tolygiai, sprendimą lemia pirmininko balsas.

42.     Mokytojų tarybos sekretorius renkamas iš Mokytojų tarybos narių atviru balsavimu, balsų dauguma. Mokytojų tarybos dokumentus pagal Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles tvarko sekretorius.

43.     Mokytojų tarybos funkcijos:

43.1. aptaria praktinius švietimo reformos įgyvendinimo klausimus, praktinius pedagoginės veiklos tobulinimo būdus, mokytojo profesijos kompetencijos tobulinimo galimybes;

43.2. inicijuoja kaitos procesus;

43.3. svarsto veiklos ir ugdymo programų įgyvendinimą ir ugdymo(si) rezultatus;

43.4. sprendžia vaikų sveikatos, socialinės paramos, ugdymo(si), prevencinės veiklos, poilsio, mitybos, saugumo klausimus;

43.5. teikia Mokyklos administracijai, Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų atestacijos komisijai siūlymus dėl mokytojų kvalifikacijos tobulinimo;

43.6. sprendžia kitus pedagogų profesinius ir bendruosius ugdymo klausimus;

43.7. svarsto ir priima nutarimus teisės aktų nustatytais ir Mokyklos direktoriaus teikiamais klausimais.

44.     Klasės mokinių tėvų (globėjų) savivaldą sudaro visų tos klasės mokinių tėvai (globėjai). Klasės mokinių tėvų (globėjų) savivaldos institucijai vadovauja susirinkimo išrinktas pirmininkas. Klasės mokinių (globėjų) savivaldos institucija aptaria su klasės vadovu ugdytinių lankomumo, elgesio ir pasiekimų, saugumo, maitinimo, informacijos gavimo apie vaikus klausimus, padeda organizuoti klasės renginius, išvykas, kurti edukacinę aplinką, teikia siūlymus Mokyklos tarybai ir direktoriui.

45.     Mokinių ugdymo organizavimo, elgesio, lankomumo, saugumo užtikrinimo ir kitais ugdytinių tėvams (globėjams) aktualiais klausimais Mokyklos direktorius gali organizuoti klasių mokinių tėvų (globėjų), savivaldos institucijų pirmininkų pasitarimus.

 

VI. DARBUOTOJŲ PRIĖMIMAS Į DARBĄ, JŲ DARBO APMOKĖJIMO TVARKA IR ATESTACIJA

 

46.     Darbuotojai į darbą Mokykloje priimami ir atleidžiami iš jo Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

47.     Mokyklos darbuotojams už darbą mokama Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

48.     Mokyklos direktorius, pavaduotojas ugdymui, mokytojai, švietimo pagalbą teikiantys specialistai atestuojasi ir kvalifikaciją tobulina Švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka.

 

VII. MOKYKLOS TURTAS, LĖŠOS, JŲ NAUDOJIMO TVARKA, FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ IR MOKYKLOS VEIKLOS PRIEŽIŪRA

 

49.     Mokykla valdo pasitikėjimo teise perduotą savivaldybės turtą, naudoja ir disponuoja juo pagal įstatymus Kauno rajono savivaldybės tarybos sprendimų nustatyta tvarka.

50.     Mokyklos lėšos:

50.1. valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų savivaldybės biudžetui skirtos lėšos ir Kauno rajono savivaldybės biudžeto lėšos, skiriamos pagal patvirtintas sąmatas;

50.2. pajamos už teikiamas paslaugas;

50.3. fondų, organizacijų, kitų juridinių ir fizinių asmenų dovanotos ar kitaip teisėtais būdais perduotos lėšos, tikslinės paskirties lėšos pagal pavedimus;

50.4. kitos teisėtu būdu įgytos lėšos.

51.     Lėšos naudojamos teisės aktų nustatyta tvarka.

52.     Mokykla buhalterinę apskaitą organizuoja ir finansinę atskaitomybę tvarko teisės aktų nustatyta tvarka.

53.     Mokyklos finansinė veikla kontroliuojama teisės aktų nustatyta tvarka.

54.     Mokyklos veiklos priežiūrą atlieka savivaldybės vykdomoji institucija, prireikus pasitelkiama išorinius vertintojus.

 

VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

55.     Mokykla informaciją apie veiklą viešai skelbia Mokyklos interneto svetainėje www.kacergine.lm.lt, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Teisės aktų nustatytais atvejais vieši pranešimai skelbiami ir kitose visuomenės informavimo priemonėse ar Juridinių asmenų registro tvarkytojo leidžiamame elektroniniame leidinyje viešiems pranešimams skelbti.

56.     Mokyklos interneto svetainėje skelbiama informacija apie mokyklos vykdomas formaliojo ir neformaliojo švietimo programas, jų pasirinkimo galimybes, priėmimo sąlygas, mokamas paslaugas, mokytojų kvalifikaciją, svarbiausius mokyklos išorinio vertinimo rezultatus, mokyklos bendruomenės tradicijas, pasiekimus ir kitas mokyklos vykdomas veiklas.

57.     Mokyklos nuostatus, jų pakeitimus, papildymus tvirtina savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija.

58.     Mokyklos nuostatai keičiami ir papildomi savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos, Mokyklos direktoriaus ar Mokyklos tarybos iniciatyva.

59.     Mokykla registruojama teisės aktų nustatyta tvarka.

60.     Mokykla reorganizuojama, likviduojama ar pertvarkoma teisės aktų nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės mero pavaduotojas,

pavaduojantis merą                                                                                                 Jonas Gurskas