LIETUVOS RESPUBLIKOS ENERGETIKOS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL 2014–2020 METŲ IGNALINOS PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO LIETUVOJE TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
2020 m. spalio 5 d. Nr. 1-327
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. liepos 29 d. nutarimo Nr. 842 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. gruodžio 23 d. nutarimo Nr. 1447 „Dėl programos Sąjungos finansinės paramos priemonėms, susijusioms su Ignalinos atominės elektrinės Lietuvoje 1 ir 2 blokų eksploatavimo nutraukimu, įgyvendinti“ pakeitimo“ 4.1.1 punktu:
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos energetikos ministro
2020 m. spalio 5 d. įsakymu Nr. 1-327
2014–2020 metų IGNALINOS PROGRAMOS įgyvendinimo LIETUVOJE TAISYKLĖS
I SKyrius
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. 2014–2020 metų Ignalinos programos įgyvendinimo Lietuvoje taisyklėse (toliau – Taisyklės) nustatoma Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų ir asmenų, dalyvaujančių administruojant 2014–2020 metais pagal Ignalinos programą Lietuvai skiriamas lėšas, funkcijos, teisės ir atsakomybė, taip pat 2014–2020 metų Ignalinos programos nacionalinės agentūros administruojamų Europos Sąjungos lėšų, skiriamų 2014–2020 metais pagal Ignalinos programą, mokėjimo ir atsiskaitymo už jų panaudojimą tvarka.
2. Taisyklės parengtos vadovaujantis 2013 m. gruodžio 13 d. Tarybos reglamento (ES, Euratomas) Nr. 1369/2013 dėl Sąjungos paramos Lietuvos branduolinių reaktorių eksploatavimo nutraukimo pagalbos programai, kuriuo panaikinamas Reglamentas (EB) Nr. 1990/2006 (OL 2013 L 346, p. 7) (toliau – Reglamentas (ES) Nr. 1369/2013), 2019 m. balandžio 26 d. Komisijos įgyvendinimo sprendimo Nr. C(2019)3073 final dėl Bulgarijos, Slovakijos ir Lietuvos branduolinės energetikos objektų eksploatavimo nutraukimo pagalbos programų išsamių įgyvendinimo procedūrų (toliau – Europos Komisijos sprendimas) ir 2015 m. birželio 1 d. Europos Komisijos ir nacionalinės agentūros įgaliojimo susitarimo nuostatomis.
3. Taisyklėse vartojamos sąvokos:
3.1. Ignalinos programa – programa Europos Sąjungos finansinės paramos priemonėms, susijusioms su Ignalinos atominės elektrinės Lietuvoje 1 ir 2 blokų eksploatavimo nutraukimu, įgyvendinti.
3.2. Ignalinos programą koordinuojančios institucijos mokėjimo paraiška – Ignalinos programą koordinuojančios institucijos parengtas dokumentas, kuriuo prašoma šios programos lėšų valdymo institucijos jame nurodytas lėšas pervesti į Ignalinos programos nacionalinės agentūros tvarkomą šios programos sąskaitą, iš kurios nacionalinė agentūra apmoka tinkamas finansuoti Ignalinos programos projektų išlaidas.
3.3. Ignalinos programą koordinuojanti institucija (toliau – koordinuojanti institucija) – institucija, atsakinga už Ignalinos programos administravimo Lietuvoje koordinavimą bei programos tikslų, nustatytų Reglamente (ES) Nr. 1369/2013, ir programos lėšomis finansuojamų priemonių įgyvendinimo priežiūrą nacionaliniu lygmeniu.
3.4. Ignalinos programos įgaliojimo susitarimas – pagal 2012 m. spalio 25 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES, Euratomas) Nr. 966/2012 dėl Sąjungos bendrajam biudžetui taikomų finansinių taisyklių ir kuriuo panaikinamas Tarybos reglamentas (EB, Euratomas) Nr. 1605/2002 (OL 2012 L 298, p. 1) 60 straipsnio ir 2012 m. spalio 29 d. Komisijos deleguotojo reglamento (ES) Nr. 1268/2012 dėl Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES, Euratomas) Nr. 966/2012 dėl Sąjungos bendrajam biudžetui taikomų finansinių taisyklių taikymo taisyklių (OL 2012 L 362, p. 1) 40 straipsnio reikalavimus Europos Komisijos ir nacionalinės agentūros 2015 m. birželio 1 d. sudarytas įgaliojimų perdavimo susitarimas dėl praktinių Ignalinos programos įgyvendinimo sąlygų.
3.5. Ignalinos programos koordinatorius – valstybės tarnautojas, atsakingas už Europos Sąjungos lėšomis finansuojamų priemonių pagal Ignalinos programą planavimą ir su tuo susijusių dokumentų rengimą bei teikimą Europos Komisijai, Ignalinos programos koordinavimą ir įgyvendinimo priežiūrą nacionaliniu lygmeniu bei, dalyvaudamas Ignalinos programos priežiūros komiteto veikloje, Europos Sąjungos lygmeniu.
3.6. Ignalinos programos lėšos – Ignalinos programos nacionalinės agentūros administruojamos Europos Sąjungos lėšos, skiriamos 2014–2020 metų laikotarpiu Ignalinos programos projektams įgyvendinti. Ignalinos programos lėšos išmokamos pagal šios programos administravimo Lietuvoje programą ir negali būti naudojamos kitiems tikslams, negu nustatyta Europos Komisijos patvirtintose Ignalinos programos metinėse darbo programose ir Ignalinos programos projektų aprašuose.
3.7. Ignalinos programos lėšų valdymo institucija (toliau – lėšų valdymo institucija) – institucija, atsakinga už Ignalinos programos lėšų valdymą.
3.8. Ignalinos programos metinė darbo programa (toliau – metinė darbo programa) – prie atitinkamų 2014–2020 metų metinių finansavimo sprendimų pridedamas Europos Komisijos patvirtintas dokumentas, naudojamas kaip pagrindinis bendrasis metinis Ignalinos programos priemonių planavimo dokumentas.
3.9. Ignalinos programos nacionalinė agentūra (toliau – nacionalinė agentūra) – institucija, atsakinga už Ignalinos programos projektų pirkimų vykdymą ir (ar) kontrolę, projektų sutarčių sudarymą, tinkamų finansuoti projektų išlaidų apmokėjimą ir projektų lėšų naudojimo kontrolę pagal Europos Komisijos nustatytus reikalavimus, taip pat kitų Ignalinos programos įgaliojimo susitarime nustatytų užduočių atlikimą.
3.10. Ignalinos programos nacionalinės agentūros įgaliotasis asmuo – nacionalinės agentūros vadovas, atsakingas už tinkamą nacionalinės agentūros veiklą, apimančią Ignalinos programos projektų pirkimų vykdymą ir (ar) kontrolę, projektų sutarčių sudarymą, tinkamų finansuoti projektų išlaidų apmokėjimą ir projektų lėšų naudojimo kontrolę pagal Europos Komisijos nustatytus reikalavimus, taip pat kitų nacionalinei agentūrai Ignalinos programos įgaliojimo susitarime nustatytų užduočių atlikimą.
3.11. Ignalinos programos nacionalinės agentūros mokėjimo paraiška – nacionalinės agentūros parengtas dokumentas, kuriuo prašoma koordinuojančios institucijos jame nurodytas lėšas pervesti į nacionalinės agentūros tvarkomą šios programos sąskaitą, iš kurios nacionalinė agentūra apmoka tinkamas finansuoti Ignalinos programos projektų išlaidas.
3.12. Ignalinos programos priežiūros komitetas – pagal Europos Komisijos sprendimo 11 straipsnį sudarytas komitetas, atsakingas už Ignalinos programos įgyvendinimo priežiūrą ir kokybę, taip pat šio Europos Komisijos sprendimo 11 straipsnyje nustatytų užduočių atlikimą.
3.13. Ignalinos programos projektas (toliau – projektas) – projektas, finansuojamas iš Ignalinos programos lėšų ir įgyvendinamas pagal savo aprašą.
3.14. Ignalinos programos projekto aprašas – dokumentas, kuriame aprašomi ir pagrindžiami veiksmai, kurie bus finansuojami iš Ignalinos programos lėšų ir kurių bus imamasi priemonėms pagal šią programą įgyvendinti, laikantis metinės darbo programos.
3.15. Mokėjimo paraiška Europos Komisijai – nacionalinės agentūros parengtas dokumentas, kuriuo prašoma Europos Komisijos jame nurodytas lėšas pervesti į lėšų valdymo institucijos tvarkomą šios programos sąskaitą.
3.16. Pažeidimas – Lietuvos Respublikos ir (arba) Europos Sąjungos teisės aktų, reglamentuojančių Ignalinos programos įgyvendinimą, ir (arba) Ignalinos programos projektų įgyvendinimo sutarčių nuostatų nesilaikymas (veikimas arba neveikimas), dėl kurio atsirado ar galėjo atsirasti valstybės ir (arba) Europos Sąjungos biudžeto nuostolių.
II SKYRIUS
Ignalinos programos įgaliotųjų ASMENŲ funkcijos
4. Ignalinos programos koordinatorius atlieka šias funkcijas:
4.1. organizuoja metinių darbo programų projektų rengimą (prireikus – Europos Komisijos patvirtintų metinių darbo programų keitimą) ir derinimą;
4.3. organizuoja metinės darbo programos projekto tikslinimą ir pakartotinį pateikimą laiku, jeigu, įvertinusi metinės darbo programos projektą, Europos Komisija mano, kad parengtas projektas neatitinka Europos Komisijos sprendimo, ir reikalauja, kad Ignalinos programos koordinatorius inicijuotų metinės darbo programos tikslinimą;
4.4. organizuoja Ignalinos programos derinimą su kitomis Europos Sąjungos ar kitos tarptautinės finansinės paramos programomis ir nacionalinėmis lėšomis finansuojamomis Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo tarpinstitucinio veiklos plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. vasario 9 d. nutarimu Nr. 137 „Dėl Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo tarpinstitucinio veiklos plano patvirtinimo“, priemonėmis (toliau – nacionalinėmis lėšomis finansuojamos priemonės);
4.6. organizuoja nacionalinės agentūros ir kitų suinteresuotų institucijų savalaikį informavimą apie Europos Komisijos patvirtintas metines darbo programas, prireikus – jų pakeitimus;
4.7. organizuoja koordinuojančios institucijos darbą taip, kad būtų užtikrintas Ignalinos programos koordinavimas ir įgyvendinimo priežiūra nacionaliniu lygmeniu;
4.8. Europos Komisijos prašymu sudaro sąlygas Europos Komisijos atstovams patekti į Ignalinos atominę elektrinę, kurios eksploatavimas yra nutraukiamas, ir prie su elektrine susijusių įrenginių, kad jie galėtų vykdyti pažangos priežiūrą vietoje;
4.9. bendradarbiaudamas su Europos Komisijos atstovu, organizuoja Ignalinos programos priežiūros komiteto darbo reglamento projekto parengimą;
5. Nacionalinės agentūros įgaliotasis asmuo atlieka šias funkcijas:
5.1. organizuoja efektyvią ir tinkamą nacionalinės agentūros veiklą pagal Ignalinos programos įgaliojimo susitarimo nuostatas;
5.2. pagal Europos Komisijos sprendime nustatytą tvarką teikia Europos Komisijai projektų aprašų projektus, prireikus – Europos Komisijos patvirtintų projektų aprašų pakeitimų projektus;
5.4. vadovaudamasis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu, organizuoja nacionalinės agentūros atliekamų projektų pirkimų vykdymą ir (arba) kontrolę;
5.6. organizuoja projektų išlaidų tinkamumo finansuoti Ignalinos programos lėšomis patikrinimą, tinkamų finansuoti projektų išlaidų apmokėjimą ir Ignalinos programos lėšų panaudojimo kontrolę pagal Europos Komisijos nustatytus reikalavimus ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatas;
5.7. užtikrina, kad mokėjimo paraiškos Europos Komisijai ir nacionalinės agentūros mokėjimo paraiškos būtų tinkamai parengtos ir laiku pateiktos atitinkamai Europos Komisijai ir koordinuojančiai institucijai;
5.8. organizuoja kredito įstaigos sąskaitos, nacionalinės agentūros naudojamos tinkamoms finansuoti projektų išlaidoms apmokėti, tvarkymą ir prižiūri, kad Ignalinos programos lėšos, esančios šioje sąskaitoje, būtų naudojamos pagal paskirtį;
5.9. organizuoja tinkamą Ignalinos programos lėšų, esančių nacionalinės agentūros tvarkomoje sąskaitoje, apskaitos tvarkymą;
5.10. sudaro sąlygas atlikti patikrinimus, susijusius su Ignalinos programos lėšų panaudojimu, tam teisę turinčioms Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos institucijoms;
5.11. atsižvelgdamas į nacionalinės agentūros administruojamų projektų įgyvendinimo riziką, organizuoja patikrinimų, susijusių su Ignalinos programos lėšų panaudojimu, projektų administravimo ir įgyvendinimo vietose atlikimą;
5.13. imasi visų priemonių, kad būtų susigrąžintos neteisėtai projektams įgyvendinti išmokėtos ir (arba) panaudotos Ignalinos programos lėšos;
5.14. pasibaigus Ignalinos programos įgaliojimo susitarime nustatytam Ignalinos programos lėšų išmokėjimo laikotarpiui, Europos Komisijai sugrąžina neišmokėtas ir (arba) nepanaudotas Ignalinos programos lėšas;
5.15. organizuoja Ignalinos programos įgyvendinimo priežiūros ataskaitų projektų rengimą pagal Europos Komisijos sprendimo nuostatas, jų derinimą su Ignalinos programos koordinatoriumi ir teikimą Ignalinos programos priežiūros komiteto nariams;
5.17. užtikrina, kad būtų vykdomi Europos Komisijos dokumentuose nustatyti nacionalinės agentūros administruojamų projektų viešinimo reikalavimai;
IIi SKYRIUS
koordinuojančios institucijos funkcijos ir teisės
6. Koordinuojanti institucija atlieka šias funkcijas:
6.1. bendradarbiaudama su Europos rekonstrukcijos ir plėtros banku ir nacionaline agentūra organizuoja ir koordinuoja metinių darbo programų projektų rengimą (prireikus – Europos Komisijos patvirtintų metinių darbo programų keitimą) ir derinimą su suinteresuotomis institucijomis bei teikimą Lietuvos Respublikos Vyriausybei;
6.2. užtikrina Ignalinos programos derinimą su kitomis Europos Sąjungos ar kitos tarptautinės finansinės paramos programomis ir nacionalinėmis lėšomis finansuojamomis priemonėmis;
6.3. kartu su Europos Komisija sprendžia visus dėl priemonių pagal Ignalinos programą planavimo kylančius klausimus;
6.4. nacionalinę agentūrą ir kitas suinteresuotas institucijas informuoja apie Europos Komisijos patvirtintas metines darbo programas, prireikus – jų pakeitimus;
6.5. remdamasi nacionalinės agentūros pateikta metine Ignalinos programos lėšų poreikio prognoze, rengia ir tvirtina Ignalinos programos administravimo Lietuvoje programos (Europos Sąjungos lėšų) detaliąją sąmatą (toliau – Ignalinos programos sąmata) ir elektroniniu paštu teikia nacionalinei agentūrai (info@cpva.lt) patvirtintos arba patikslintos Ignalinos programos sąmatos kopiją;
6.6. užtikrina, kad gautų nacionalinės agentūros mokėjimo paraiškų pagrindu būtų parengtos ir lėšų valdymo institucijai pateiktos koordinuojančios institucijos mokėjimo paraiškos;
6.7. bendradarbiaudama su Europos Komisija, sudaro Ignalinos programos priežiūros komitetą ir parengia šio komiteto darbo reglamento projektą, kurį per pirmąjį savo posėdį tvirtina Ignalinos programos priežiūros komitetas;
6.9. vadovaudamasi sudarytomis Ignalinos programos projektų, kuriuos įgyvendinant ji atlieka priežiūros institucijos funkcijas, finansavimo sutartimis, sudaro projektų priežiūros komitetus;
6.10. teikia pagal kompetenciją, nustatytą Europos Komisijos sprendime, Taisyklėse ir kituose Lietuvos Respublikos teisės aktuose, reglamentuojančiuose Ignalinos programos įgyvendinimą, lėšų valdymo institucijai, nacionalinei agentūrai ir kitoms suinteresuotoms institucijoms jų prašomą informaciją ir dokumentus, susijusius su Ignalinos programos įgyvendinimu;
6.11. apie esamus pažeidimus arba gavusi informacijos apie įtariamus pažeidimus informuoja nacionalinę agentūrą;
6.12. apie įtariamą nusikalstamą veiką, susijusią su Ignalinos programos lėšų gavimu ir panaudojimu, praneša Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybai prie Vidaus reikalų ministerijos (toliau – Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba) ir nacionalinei agentūrai;
6.13. nacionalinės agentūros sugrąžintas į koordinuojančios institucijos kredito įstaigos sąskaitą neteisėtai išmokėtas ir (arba) panaudotas Ignalinos programos lėšas per 5 darbo dienas nuo jų gavimo į koordinuojančios institucijos kredito įstaigos sąskaitą dienos perveda į lėšų valdymo institucijos valdomą valstybės iždo sąskaitą, skirtą Ignalinos programos lėšoms;
6.14. vadovaudamasi Reglamentu (ES) Nr. 1369/2013 ir Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu, saugo visus koordinuojančios institucijos funkcijoms atlikti reikiamus dokumentus, susijusius su Ignalinos programos įgyvendinimu, ir užtikrina, kad šie dokumentai būtų prieinami turinčioms teisę juos tikrinti institucijoms;
IV SKYRIUS
lėšų valdymo institucijos funkcijos ir teisės
8. Lėšų valdymo institucija atlieka šias funkcijas:
8.1. 8.1. valdo valstybės iždo sąskaitoje esančias iš Europos Komisijos gaunamas Ignalinos programos lėšas;
8.3. kiekvienam kalendoriniam ketvirčiui pasibaigus, iki kito mėnesio 15 dienos arba koordinuojančios institucijos ar nacionalinės agentūros prašymu teikia informaciją koordinuojančiai institucijai ir (arba) nacionalinei agentūrai apie iš Europos Komisijos gautas Ignalinos programos lėšas ir lėšų valdymo institucijos tvarkomoje sąskaitoje, skirtoje Ignalinos programos lėšoms, sukauptas palūkanas (toliau – lėšų valdymo institucijos sukauptos palūkanos);
8.4. vadovaudamasi Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2000 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. 195 „Dėl Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklės), nustatyta tvarka, pagal koordinuojančios institucijos mokėjimo paraiškas iš valstybės iždo sąskaitos Ignalinos programos lėšas perveda į nacionalinės agentūros tvarkomą Ignalinos programos sąskaitą, iš kurios nacionalinė agentūra apmoka tinkamas finansuoti projektų išlaidas;
8.6. teikia pagal kompetenciją, nustatytą Taisyklėse ir kituose Lietuvos Respublikos teisės aktuose, reglamentuojančiuose Ignalinos programos įgyvendinimą, koordinuojančiai institucijai, nacionalinei agentūrai ir kitoms suinteresuotoms institucijoms jų prašomą informaciją ir dokumentus, susijusius su Ignalinos programos lėšomis, esančiomis lėšų valdymo institucijos sąskaitoje
8.7. pagal Europos Komisijos pateiktas debeto avizas Europos Komisijai perveda neteisėtai išmokėtas ir (arba) panaudotas Ignalinos programos lėšas ar neišmokėtas ir (arba) nepanaudotas Ignalinos programos lėšas;
8.8. įtarusi galimą pažeidimą arba gavusi informacijos apie įtariamus pažeidimus, per 3 darbo dienas apie tai informuoja koordinuojančią instituciją ir nacionalinę agentūrą;
8.9. apie įtariamą nusikalstamą veiką, susijusią su Ignalinos programos lėšų gavimu ir panaudojimu, praneša Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybai, koordinuojančiai institucijai ir nacionalinei agentūrai;
8.10. vadovaudamasi Reglamentu (ES) Nr. 1369/2013 ir Dokumentų ir archyvų įstatymu, saugo visus lėšų valdymo institucijos funkcijoms atlikti reikiamus dokumentus, susijusius su Ignalinos programos įgyvendinimu, ir užtikrina, kad šie dokumentai būtų prieinami turinčioms teisę juos tikrinti institucijoms;
V SKYRIUS
Nacionalinės agentūros funkcijos ir teisės
10. Nacionalinė agentūra atlieka šias funkcijas:
10.1. pagal Europos Komisijos sprendime nustatytą tvarką teikia Europos Komisijai projektų aprašų projektus, prireikus – Europos Komisijos patvirtintų projektų aprašų pakeitimų projektus;
10.2. teikdama Europos Komisijai tvirtinti projektų aprašų projektus arba Europos Komisijos patvirtintų projektų aprašų pakeitimų projektus, jų kopijas pateikia koordinuojančiai institucijai, tačiau, prieš pateikdama Europos Komisijai tvirtinti projektų, kuriuos įgyvendinant koordinuojanti institucija atlieka priežiūros institucijos funkcijas, aprašų projektus arba Europos Komisijos patvirtintų tokių projektų aprašų pakeitimų projektus, suderina juos su koordinuojančia institucija;
10.5. vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu, atlieka projektams įgyvendinti reikalingus pirkimus ir (arba) vykdo tokių pirkimų kontrolę;
10.7. atidaro ir tvarko Ignalinos programos sąskaitą, naudojamą tinkamoms finansuoti projektų išlaidoms apmokėti;
10.8. vadovaudamasi Ignalinos programos įgaliojimo susitarimu, rengia ir teikia mokėjimo paraiškas Europos Komisijai ir per 3 darbo dienas nuo mokėjimo paraiškos pateikimo dienos informuoja koordinuojančią ir lėšų valdymo institucijas apie mokėjimo paraiškos Europos Komisijai pateikimo datą, iš Europos Komisijos prašomą pervesti Ignalinos programos lėšų sumą ir, jeigu iš Europos Komisijos prašomos pervesti sumos buvo atimtos nacionalinės agentūros tvarkomoje sąskaitoje, skirtoje Ignalinos programos lėšoms, sukauptos palūkanos (toliau – nacionalinės agentūros sukauptos palūkanos) ir (arba) lėšų valdymo institucijos sukauptos palūkanos, nurodo šių atimtų palūkanų sumas ir paskirstymą pagal ekonominės klasifikacijos kodus ir priemones;
10.10. kiekvienais metais iki sausio 10 dienos teikia (prireikus tikslina) koordinuojančiai institucijai Ignalinos programos lėšų metinio poreikio prognozę, parengtą pagal projektų vykdytojų pateiktą informaciją ir Taisyklių 1 priede nurodytą formą, taip pat pateikia Ignalinos programos banko sąskaitos likutį praėjusių metų pabaigoje, arba kitą informaciją, reikalingą Ignalinos programos sąmatai parengti;
10.11. kiekvienais metais iki kovo 20 d. koordinuojančiai institucijai pateikia parengtą pagal projektų vykdytojų pateiktą informaciją Ignalinos programos lėšų poreikio prognozę 3 ateinantiems metams, reikalingą planavimo duomenų suvedimui į Valstybės biudžeto, apskaitos ir mokėjimo sistemą (toliau – VBAM sistema);
10.12. tikrina projektų išlaidų tinkamumą finansuoti Ignalinos programos lėšomis, atlieka tinkamų finansuoti projektų išlaidų apmokėjimą ir Ignalinos programos lėšų panaudojimo kontrolę pagal Europos Komisijos nustatytus reikalavimus ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatas;
10.14. rengia ir koordinuojančiai institucijai teikia atlikto tinkamų finansuoti projektų išlaidų apmokėjimo ataskaitas;
10.15. tvarko Ignalinos programos lėšų, esančių nacionalinės agentūros tvarkomoje sąskaitoje, apskaitą;
10.16. rengia ir koordinuojančiai institucijai teikia biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitą ir faktinių išlaidų ataskaitą;
10.17. kiekvienam kalendoriniam ketvirčiui pasibaigus, iki kito mėnesio 15 dienos sudaro galimybę koordinuojančiai institucijai gauti informaciją apie Ignalinos programos lėšų panaudojimą ir projektų įgyvendinimą pagal 6 priede pateiktą formą, o, prireikus, pateikia papildomą informaciją.;
10.18. teikia koordinuojančiai, lėšų valdymo ir kitoms suinteresuotoms institucijoms jų prašomą informaciją ir dokumentus, susijusius su Ignalinos programos įgyvendinimu pagal kompetenciją, nustatytą Europos Komisijos sprendime, Taisyklėse, kituose Lietuvos Respublikos teisės aktuose, reglamentuojančiuose Ignalinos programos įgyvendinimą, ir Ignalinos programos įgaliojimo susitarime;
10.19. vadovaudamasi Europos Komisijos sprendimu, rengia Ignalinos programos įgyvendinimo priežiūros ataskaitų projektus ir prieš pateikdama juos Ignalinos programos priežiūros komiteto nariams ataskaitų projektus derina su Ignalinos programos koordinatoriumi;
10.20. atsižvelgdama į savo administruojamų projektų įgyvendinimo riziką, projektų administravimo ir įgyvendinimo vietose atlieka patikrinimus, susijusius su Ignalinos programos lėšų panaudojimu;
10.21. nustačiusi, kad esama pažeidimų, arba gavusi informacijos apie įtariamus pažeidimus, atlieka pažeidimų tyrimą ir priima sprendimus dėl tolesnių su projektų įgyvendinimu susijusių veiksmų;
10.22. apie įtariamą nusikalstamą veiką, susijusią su Ignalinos programos lėšų gavimu ir panaudojimu, praneša Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybai ir koordinuojančiai institucijai;
10.23. informuoja Europos Komisiją ir koordinuojančią instituciją apie nustatytus pažeidimus per 10 darbo dienų nuo jų nustatymo dienos;
10.24. vadovaudamasi Finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšų grąžinimo į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. gegužės 30 d. nutarimu Nr. 590 „Dėl Finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšų grąžinimo į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą taisyklių patvirtinimo“, priima sprendimus dėl neteisėtai išmokėtų ir (arba) panaudotų Ignalinos programos lėšų grąžinimo, susigrąžina neteisėtai išmokėtas ir (arba) panaudotas Ignalinos programos lėšas, taip pat teikia informaciją Europos Komisijai ir koordinuojančiai institucijai apie priimtus sprendimus dėl Ignalinos programos lėšų grąžinimo;
10.25. susigrąžintas neteisėtai išmokėtas ir (arba) panaudotas Ignalinos programos lėšas perveda į koordinuojančios institucijos nurodytą kredito įstaigos sąskaitą tuo atveju, jeigu šiomis lėšomis negali būti apmokėtos kitos tinkamos finansuoti projektų išlaidos;
10.26. užtikrina, kad pagal Europos Komisijos pateiktas debeto avizas Europos Komisijai būtų grąžintos neteisėtai išmokėtos ir (arba) panaudotos Ignalinos programos lėšos ar pasibaigus Ignalinos programos įgaliojimo susitarime nustatytam Ignalinos programos lėšų išmokėjimo laikotarpiui, Europos Komisijai būtų grąžintos neišmokėtos ir (arba) nepanaudotos Ignalinos programos lėšos;
10.27. sudaro sąlygas Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos institucijoms, turinčioms tam teisę, atlikti patikrinimus, susijusius su Ignalinos programos lėšų panaudojimu;
10.28. vadovaudamasi Reglamentu Nr. 1369/2013, Ignalinos programos įgaliojimo susitarimu ir Dokumentų ir archyvų įstatymu, saugo visus nacionalinės agentūros funkcijoms atlikti reikiamus dokumentus, susijusius su Ignalinos programos įgyvendinimu, ir užtikrina, kad šie dokumentai būtų prieinami turinčioms teisę juos tikrinti institucijoms;
10.29. atlieka Europos Komisijos dokumentuose nustatytų nacionalinės agentūros administruojamų projektų viešinimo reikalavimų vykdymo priežiūrą;
10.30. atlieka kitas funkcijas, priskirtas nacionalinei agentūrai pagal Europos Komisijos sprendimą, Taisykles ir kitus Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius Ignalinos programos įgyvendinimą, taip pat Ignalinos programos įgaliojimo susitarimą.
VI SKYRIUS
IGNALINOS PROGRAMOS LĖŠŲ MOKĖJIMO IR JŲ PANAUDOJIMO APSKAITOS TVARKA
12. Nacionalinė agentūra rengia nacionalinės agentūros mokėjimo paraiškas (Taisyklių 2 priedas). Nacionalinės agentūros mokėjimo paraiškoje (-ose) prašoma Ignalinos programos lėšų suma negali viršyti einamajam ketvirčiui Ignalinos programos sąmatoje numatytos lėšų sumos. Jeigu nacionalinė agentūra numato, kad nacionalinės agentūros mokėjimo paraiškoje (-ose) prašoma Ignalinos programos lėšų suma gali viršyti einamajam ketvirčiui Ignalinos programos sąmatoje numatytą lėšų sumą, ji pateikia koordinuojančiai institucijai motyvuotą prašymą dėl Ignalinos programos sąmatos patikslinimo. Ketvirtinis lėšų paskirstymo tikslinimas gali būti atliekamas vieną kartą per ketvirtį, bet ne vėliau kaip likus 15 kalendorinių dienų iki atitinkamo ketvirčio pabaigos.
13. Nacionalinė agentūra prieš teikdama nacionalinės agentūros mokėjimo paraišką arba kartu su pirmąja nacionalinės agentūros mokėjimo paraiška pateikia koordinuojančiai institucijai asmenų, įgaliotų pasirašyti mokėjimo paraiškas, duomenis (vardus, pavardes, pareigas) ir parašų pavyzdžius.
14. Koordinuojanti institucija, gavusi prašymą dėl Ignalinos programos sąmatos patikslinimo, ją patikslina per 10 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos ir patikslintą Ignalinos programos sąmatą pateikia nacionalinei agentūrai.
15. Nacionalinė agentūra nacionalinės agentūros mokėjimo paraišką teikia koordinuojančiai institucijai tik tada, kai yra patvirtinta (patikslinta) Ignalinos programos sąmata.
16. Nacionalinė agentūra kartu su nacionalinės agentūros mokėjimo paraiška teikia:
17. Koordinuojanti institucija, gavusi nacionalinės agentūros mokėjimo paraišką, užtikrina, kad per 5 darbo dienas nuo jos gavimo dienos pagal Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisykles VBAM sistemoje būtų parengta ir lėšų valdymo institucijai pateikta koordinuojančios institucijos mokėjimo paraišką (-os) arba raštu informuoja nacionalinę agentūrą apie netinkamai parengtą nacionalinės agentūros mokėjimo paraišką.
18. Nacionalinė agentūra, gavusi pranešimą apie netinkamai parengtą nacionalinės agentūros mokėjimo paraišką, atsižvelgdama į koordinuojančios institucijos išdėstytas pastabas, iš naujo parengia ir koordinuojančiai institucijai pateikia nacionalinės agentūros mokėjimo paraišką ir kitus Taisyklių 16 punkte nurodytus dokumentus. Nacionalinės agentūros mokėjimo paraiškoje pažymima, kad teikiama patikslinta nacionalinės agentūros mokėjimo paraiška.
19. Lėšų valdymo institucija apmoka koordinuojančios institucijos mokėjimo paraiškas vadovaudamasi Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklėmis.
20. Lėšų valdymo institucija per 3 darbo dienas nuo tinkamai parengtos koordinuojančios institucijos mokėjimo paraiškos gavimo dienos perveda Ignalinos programos lėšas iš savo tvarkomos Ignalinos programos sąskaitos į nacionalinės agentūros tvarkomą Ignalinos programos sąskaitą.
21. Nacionalinė agentūra iš lėšų valdymo institucijos gautas Ignalinos programos lėšas iš savo tvarkomos Ignalinos programos sąskaitos perveda projektų vykdytojams, tiekėjams (lėšų gavėjams) pagal savo sudarytas projektų įgyvendinimo sutartis. Metams pasibaigus nacionalinės agentūros tvarkomoje Ignalinos programos sąskaitoje esančios nepanaudotos Ignalinos programos lėšos neturi būti grąžinamos į valstybės iždo sąskaitą.
22. Nacionalinė agentūra iki kiekvieno mėnesio 5 dienos koordinuojančiai institucijai teikia šiuos dokumentus:
22.1. biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitą (Taisyklių 7 priedas), kurioje kasinės išlaidos lygios nacionalinės agentūros per ataskaitinį laikotarpį projektų vykdytojams, tiekėjams (lėšų gavėjams) pervestai sumai. Faktinės išlaidos yra lygios išlaidoms, apmokėtoms tik Ignalinos programos lėšomis;
22.3. raštą, kuriame nacionalinės agentūros įgaliotasis asmuo patvirtina, kad ataskaitose nurodytos kasinės ir faktinės išlaidos patirtos vykdant projektus ir patvirtintos atitinkamais buhalterinės apskaitos dokumentais (arba jų patvirtintomis kopijomis), kurie saugomi teisės aktų nustatyta tvarka ir kurių kopijos prireikus gali būti pateiktos koordinuojančiai institucijai.
22.4. raštą, kuriame nacionalinės agentūros įgaliotasis asmuo pateikia informaciją apie nacionalinės agentūros sukauptas palūkanas (nurodoma palūkanų suma metų pradžioje, iki ataskaitinio laikotarpio ir per ataskaitinį laikotarpį bei paskirstymas pagal ekonominės klasifikacijos kodus ir priemones).
23. Nacionalinė agentūra, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos finansų ministro 2011 m. vasario 18 d. įsakymu Nr. 1K-063 „Dėl Informacijos, reikalingos Lietuvos Respublikos valstybės iždo finansinėms ataskaitoms sudaryti, pateikimo taisyklių patvirtinimo“, nacionalinės agentūros sukauptų palūkanų sumą turi įtraukti į Apskaičiuotų administruojamų kitų pajamų, į valstybės biudžetą sumokamų pervedant į valstybės iždo sąskaitas, ataskaitos formą A6, o koordinuojanti institucija šias palūkanas turi rodyti Surinktų neadministruojamų įplaukų, į valstybės biudžetą sumokamų pervedant tiesiogiai į valstybės iždo sąskaitas, ataskaitos formoje A7, o šios ataskaitos teikiamos valstybės iždui už atitinkamų metų ataskaitinį ketvirtį.
24. Nacionalinė agentūra, gavusi iš lėšų valdymo institucijos Taisyklių 8.3 papunktyje nurodytą informaciją, rengdama mokėjimo paraiškas Europos Komisijai, iš mokėjimo paraiškoje prašomos pervesti sumos atima nacionalinės agentūros sukauptas palūkanas ir lėšų valdymo institucijos sukauptas palūkanas ir atlieka Taisyklių 10.8 papunktyje numatytus veiksmus.
25. Koordinuojanti institucija, gavusi Taisyklių 10.8 papunktyje nurodytą informaciją, per 5 darbo dienas kreipiasi į Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Valstybės iždo departamentą (toliau – Valstybės iždo departamentas) su prašymu nacionalinės agentūros sukauptas palūkanas ir lėšų valdymo institucijos sukauptas palūkanas perregistruoti valstybės iždo apskaitoje kaip į valstybės biudžetą gautas Europos Sąjungos finansinės paramos įplaukas ir nacionalinės agentūros bei lėšų valdymo institucijos sukauptas palūkanas skirti Ignalinos programai finansuoti, nurodydama Ignalinos programos išlaidų ekonominės klasifikacijos kodus ir priemones.
26. Valstybės iždo departamentas pagal koordinuojančios institucijos Taisyklių 27 punkte pateiktą prašymą valstybės iždo apskaitoje užregistruoja nacionalinės agentūros sukauptas palūkanas ir lėšų valdymo institucijos sukauptas palūkanas kaip į valstybės biudžetą gautas Europos Sąjungos finansinės paramos įplaukas ir apie tai raštu informuoja koordinuojančią instituciją.
27. Koordinuojanti institucija ir Valstybės iždo departamentas VBAM sistemoje užregistruoja gautus Ignalinos programos asignavimus kaip nacionalinės agentūros sukauptų palūkanų sumą. Nacionalinė agentūra viešojo sektoriaus subjekto apskaitoje perregistruoja nacionalinės agentūros sukauptas palūkanas kaip gautas Europos Sąjungos finansinės paramos įplaukas.
28. Lėšų valdymo institucijos sukauptos palūkanos, perregistruotos valstybės iždo apskaitoje kaip į valstybės biudžetą gautos Europos Sąjungos finansinės paramos įplaukos, skiriamos Ignalinos programai finansuoti jas išmokant pagal Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisykles.
2014–2020 metų Ignalinos programos įgyvendinimo Lietuvoje taisyklių
1 priedas
(Ignalinos programos lėšų metinio poreikio prognozės forma)
___________________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
IGNALINOS PROGRAMOS LĖŠŲ METINIO POREIKIO PROGNOZĖ
__________Nr._________
(data)
______________
(sudarymo vieta)
Priemonės kodas* |
Ignalinos programos kodas |
Ekonominės klasifikacijos kodas |
Projekto pavadinimas |
Ignalinos programos lėšų poreikis einamaisiais metais, eurais
|
||||
iš viso |
iš jų ketvirčiais |
|||||||
I |
II |
III |
IV |
|||||
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
||||
|
Iš viso: |
|
|
|
|
* Pildoma vadovaujantis Ignalinos programos sąmatoje nurodytais kodais.
Parengė
__________________ ______________ _______________
(pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
2014–2020 metų Ignalinos programos įgyvendinimo Lietuvoje taisyklių
2 priedas
(Ignalinos programos nacionalinės agentūros mokėjimo paraiškos forma)
__________________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
IGNALINOS PROGRAMOS NACIONALINĖS AGENTŪROS MOKĖJIMO PARAIŠKA
___________Nr._________
(data)
______________
(sudarymo vieta)
Asignavimų valdytojas___________________________
Patvirtinta Ignalinos programos sąmatos suma_________________________
Priemonės kodas* |
Ignalinos programos kodas |
Funkcinės klasifikacijos kodas |
Ekonominės klasifikacijos kodas |
Mokėjimo suma, eurais |
Ignalinos programos sąmatos likutis atlikus šį apmokėjimą, eurais** |
|
|
|
|
|
|
* Pildoma vadovaujantis Ignalinos programos sąmatoje nurodytais kodais.
** Pildoma patvirtinus Ignalinos programos sąmatą.
Nacionalinės agentūros tvarkomos Ignalinos programos sąskaitos Nr. _____________________
Mokėjimo paraišką pateikė
___________________ _______________ __________________
(pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
___________________
(data)
Nacionalinės agentūros
vyriausiasis buhalteris _______________ __________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
___________________
(data)
2014–2020 metų Ignalinos programos įgyvendinimo Lietuvoje taisyklių
3 priedas
(Suvestinės Ignalinos programos lėšų poreikio lentelės forma)
________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
SUVESTINĖ IGNALINOS PROGRAMOS LĖŠŲ POREIKIO LENTELĖ
_______________
(data)
_______________
(sudarymo vieta)
Ignalinos programos lėšų poreikis, eurais |
Likutis nacionalinės agentūros tvarkomoje banko sąskaitoje, eurais |
Patvirtinta, bet nepervesta suma, eurais |
Prašoma suma, eurais |
1 |
2 |
3 |
4(1-2-3) |
|
|
|
|
Parengė
__________________ ______________ _______________
(pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
2014–2020 metų Ignalinos programos įgyvendinimo Lietuvoje taisyklių
4 priedas
(Ignalinos programos lėšų poreikio prognozės lentelės forma)
________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
ignalinos programos lėšų Poreikio prognozėS LENTELĖ
___________
(data)
________________
(sudarymo vieta)
Projekto Nr. |
Projekto pavadinimas |
Projekto biudžetas, eurais |
Projekto vykdytojas |
Finansavimo sutarties arba specialiosios finansavimo sutarties sudarymo data |
Specialiosios finansavimo sutarties vertė arba pagal finansavimo sutartį pasirašytų pirkimo sutarčių bendra vertė, eurais |
Išmokėta lėšų pagal projektą, eurais |
Trijų mėnesių lėšų poreikio prognozė, eurais |
||
n |
n+1 |
n+2 |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Parengė
__________________ ______________ _______________
(pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
2014–2020 metų Ignalinos programos įgyvendinimo Lietuvoje taisyklių
5 priedas
(Ignalinos programos finansinės ataskaitos forma)
_______________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
IGNALINOS PROGRAMOS FINANSINĖ ATASKAITA
_________
(data)
_______________
(sudarymo vieta)
|
Data |
Gauta iš lėšų valdymo institucijos, eurais
|
Sąskaitoje sukauptos palūkanos, eurais
|
Projektų vykdytojų, tiekėjų (lėšų gavėjų) grąžintos lėšos, eurais
|
Grąžinta lėšų valdymo institucijai, eurais
|
Banko mokesčiai, eurais
|
Pervesta pagal sutartis, eurais
|
|
|||||
Nuo programos pradžios iki ataskaitinio mėnesio: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Likutis programai atidarytoje Nr. ... sąskaitoje ataskaitinio laikotarpio pradžioje, eurais |
|
||||||||||||
Per ataskaitinį mėnesį: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Iš viso nuo programos pradžios: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Likutis programai atidarytoje sąskaitoje Nr. ... ataskaitinio laikotarpio pabaigoje (turi sutapti su atitinkamos sąskaitos banko išrašu), eurais |
|
||||||||||||
Parengė
__________________ ______________ _______________
(pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
2014–2020 metų Ignalinos programos įgyvendinimo Lietuvoje taisyklių
6 priedas
(Ignalinos programos įgyvendinimo ataskaitos forma)
________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
INFORMACIJA APIE IGNALINOS PROGRAMOS ĮGYVENDINIMĄ LIETUVOJE
20__ M. __________ D. BŪKLEI
Eil. Nr. |
Projektai |
||||||
Projekto Nr. |
Projekto pavadinimas |
Biudžetas |
Biudžeto panaudojimas |
Įgyvendinimo būklė |
|||
Sutartys |
Išmokėjimai |
Neišmokėtas likutis |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
x |
PROJEKTŲ, FINANSUOJAMŲ IŠ IGNALINOS PROGRAMOS LĖŠŲ,
ĮGYVENDINIMAS IKI 20___ M. ____ KETVIRČIO PABAIGOS
Eil. Nr. |
Projektas |
||||
Projekto Nr. |
Projekto pavadinimas |
Faktinis ES lėšų biudžeto pokytis* |
Faktiškai pasirašyta sutarčių panaudojant ES lėšas* |
Faktiškai įsisavinta ES lėšų* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
* Nurodomas pokytis kaupiamuoju būdu – per visus einamuosius metus iki nurodyto ataskaitinio laikotarpio pabaigos.
Parengė
_________________ ______________ _____________
(pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
2014–2020 metų Ignalinos programos įgyvendinimo Lietuvoje taisyklių
7 priedas
(Biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitos forma)
___________________________________________________
(įstaigos pavadinimas)
____________________________________________________
(registracijos kodas ir buveinės adresas)
BIUDŽETO IŠLAIDŲ SĄMATOS ĮVYKDYMO 20__M. _________ D. ATASKAITA
___________________ Nr. ___
(data)
Programos kodas |
|
|
||
Valstybės funkcijos kodas |
|
|
|
|
Išlaidų ekonominės klasifikacijos kodas |
Išlaidų pavadinimas |
Asignavimų planas metams, įskaitant patikslinimus, eurais |
Asignavimų planas ataskaitiniam laikotarpiui, įskaitant patikslinimus, eurais |
Kasinės išlaidos, eurais |
Faktinės išlaidos, eurais |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||||
2 |
9 |
|
|
|
|
Pervedamos Europos Sąjungos finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšos (93+95) |
|
|
|
|
2 |
9 |
1 |
|
|
|
Subsidijos iš Europos Sąjungos finansinės paramos lėšų (ne valdžios sektorių) |
|
|
|
|
2 |
9 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Subsidijos |
|
|
|
|
2 |
9 |
2 |
|
|
|
Pervedamos Europos Sąjungos finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšos |
|
|
|
|
2 |
9 |
2 |
1 |
|
|
Einamiesiems tikslams |
|
|
|
|
2 |
9 |
2 |
1 |
1 |
|
Einamiesiems tikslams |
|
|
|
|
2 |
9 |
2 |
1 |
1 |
1 |
Einamiesiems tikslams savivaldybėms |
|
|
|
|
2 |
9 |
2 |
1 |
1 |
2 |
Einamiesiems tikslams kitiems valdžios sektoriaus ūkio subjektams |
|
|
|
|
2 |
9 |
2 |
1 |
1 |
3 |
Einamiesiems tikslams ne valdžios sektoriui |
|
|
|
|
2 |
9 |
2 |
2 |
|
|
Kapitalui formuoti |
|
|
|
|
2 |
9 |
2 |
2 |
1 |
|
Investicijos |
|
|
|
|
2 |
9 |
2 |
2 |
1 |
1 |
Investicijos skirtos savivaldybėms |
|
|
|
|
2 |
9 |
2 |
2 |
1 |
2 |
Investicijos kitiems valdžios sektoriaus subjektams |
|
|
|
|
2 |
9 |
2 |
2 |
1 |
3 |
Investicijos ne valdžios sektoriui |
|
|
|
|
Įstaigos vadovas __________________ __________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Vyriausiasis buhalteris __________________ __________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
2014–2020 metų Ignalinos programos įgyvendinimo Lietuvoje taisyklių
8 priedas
(Ignalinos programos lėšų faktinių ir kasinių išlaidų ataskaitos forma)
___________________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
IGNALINOS PROGRAMOS LĖŠŲ FAKTINIŲ IR KASINIŲ IŠLAIDŲ ATASKAITA
__________Nr._________
(data)
______________
(sudarymo vieta)
Priemonės kodas*
|
Ignalinos programos kodas
|
Ekonominės klasifikacijos kodas
|
Projekto pavadinimas
|
Faktinės išlaidos einamaisiais metais, iš viso, eurais
|
Faktinės išlaidos per ataskaitinį laikotarpį, eurais |
Kasinės išlaidos einamaisiais metais, iš viso, eurais |
Kasinės išlaidos per ataskaitinį laikotarpį, eurais |
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
* Pildoma vadovaujantis Ignalinos programos sąmatoje nurodytais kodais.
Parengė
__________________ ______________ _____________
(pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
2014–2020 metų Ignalinos programos įgyvendinimo Lietuvoje taisyklių
9 priedas
(Ignalinos programos Europos Sąjungos lėšų poreikio prognozės forma)
___________________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
IGNALINOS PROGRAMOS EUROPOS SĄJUNGOS LĖŠŲ POREIKIO PROGNOZĖ (n+1) - (n+3) METAMS
Ignalinos programos kodas 7210
Finansavimo šaltinis 1.3.3.1.13
tūkst. eurų
Priemonės kodas* |
Ekonominės klasifikacijos kodas |
Priemonės pavadinimas |
(n+1) |
(n+2) m. |
(n+3) m. |
m. |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Viso |
|
|
|
* Pildoma vadovaujantis Ignalinos programos sąmatoje nurodytais kodais.
Parengė
__________________ ______________ _____________
(pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)