LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRO 2022 M. GEGUŽĖS 27 D. ĮSAKYMO NR. V-851 „DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-05-01 „ĮDIEGTI VIENĄ LANGELĮ KARJERAI PLANUOTI IR ĮGŪDŽIAMS TOBULINTI“ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2024 m. rugpjūčio 22 d. Nr. V-886
Vilnius
Vadovaudamasi Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“, 87.2 papunkčiu ir 94 ir 139 punktais, 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 96 punktu, Strateginio valdymo sistemoje naudojamų pažangos ir tęstinės veiklos stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo gairių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1K-227 „Dėl Strateginio valdymo metodikos taikymo“, 6 punktu, Stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 34 punktu,
pakeičiu 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-05-01 „Įdiegti vieną langelį karjerai planuoti ir įgūdžiams tobulinti“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. gegužės 27 d. įsakymu Nr. V-851 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-05-01 „Įdiegti vieną langelį karjerai planuoti ir įgūdžiams tobulinti“ aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu I skyrių ir jį išdėstau taip:
„I SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS SIEKIAMI REZULTATAI
Rodiklio kodas |
Rodiklio tipas (rezultato / produkto) |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Pradinė rodiklio reikšmė (metai) |
Siektinos rodiklio reikšmės |
Finansavimo šaltinis |
|
Tarpinė reikšmė 2025 m. |
Galutinė reikšmė 2030 m. |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
P-12-003-03-05-01-11 |
Produkto |
Bendras dalyvių skaičius |
Asmenys |
0 |
265 (2024 m.) |
1 770 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-12 |
Produkto |
Neaktyvūs asmenys |
Asmenys |
0 |
265 (2024 m.) |
1 770 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-13 |
Produkto |
Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai) |
Asmenys |
0 |
110 (2024 m.) |
710 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-14 |
Produkto |
Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turint vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą |
Asmenys |
0 |
690 (2024 m.) |
4 600 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-15 |
Produkto |
Mažumos (įskaitant marginalizuotas bendruomenes, pavyzdžiui, romus) |
Asmenys |
0 |
110 (2024 m.) |
710 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-16 |
Produkto |
Asmenys, kurie pasinaudojo mokymosi pasiūlymu, gautu per bendrą elektroninę sistemą |
Asmenys |
0 |
1 940 (2024 m.) |
12 980 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-17 |
Produkto |
Suaugusiųjų švietimo įstatymo projektas, kuriuo nustatomas suderintas mokymosi visą gyvenimą sistemos modelis ir veiklos principai, paskelbtas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotosiomis šalimis |
Vienetai |
n / a |
n/a |
1 (2022 m. I ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-18 |
Produkto |
Įsigaliojęs Lietuvos Respublikos suaugusiųjų švietimo įstatymas, nustatantis suderintą mokymosi visą gyvenimą sistemos modelį ir jo veikimo principus |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2022 m. III ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-19 |
Produkto |
Viešojo projekto inicijavimo procedūrų, skirtų vieno langelio principu veikiančiai mokymosi visą gyvenimą informacinių technologijų sistemai įdiegti, užbaigimas |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2022 m. I ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-20 |
Produkto |
Pradėjusi veikti vieno langelio principu veikianti mokymosi visą gyvenimą informacinė sistema |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2023 m. I ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-21 |
Produkto |
18–65 metų asmenys, kurie naudodamiesi bendra mokymosi visą gyvenimą sistema pabaigė kokybės užtikrinimo sistemos mokymus (iš kurių bent 40 procentų skirta skaitmeniniams įgūdžiams lavinti) |
Asmenys |
0 |
10 800 (2024 m. IV ketv.) |
21 600 (2026 m. II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-22 |
Produkto |
Įsigaliojęs profesinio (karjeros) orientavimo sistemą reglamentuojantis tvarkos aprašas |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2022 m. I ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-23 |
Produkto |
Karjeros specialistų, teikiančių paslaugas mokyklose, skaičius |
Asmenys |
80 (2021 m.) |
200 (2023 m. III ketv.) |
380 (2024 m. IV ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
R-12-003-03-05-01-03 |
Rezultato |
Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius |
Skaičius |
Nėra duomenų (2020 m.) |
25 (2025 m.) |
60 (2030 m.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos, 2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos, valstybės biudžeto lėšos |
R-12-003-03-05-01-01 |
Rezultato |
Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
Procentas |
0 (2021 m.) |
80 (2025 m.) |
80 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
R-12-003-03-05-01-02 |
Rezultato |
Trečiųjų šalių piliečių, gavusių leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, ir ES valstybių narių piliečių (išskyrus lietuvių kilmės asmenis), baigusių lietuvių kalbos pagrindų mokymus, dalis nuo visų atvykusiųjų |
Procentai |
Nėra duomenų (2020 m.) |
10 (2025 m.) |
30 (2030 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
R-12-003-03-05-01-24 |
Rezultato |
Naujų ir patobulintų viešųjų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų naudotojai |
Asmenys |
n / a |
n / a |
n / a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
R-12-003-03-05-01-25 |
Rezultato |
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius |
Asmenys |
n / a |
n / a |
n / a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
R-12-003-03-05-01-26 |
Rezultato |
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
Asmenys |
n / a |
n / a |
n / a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-27 |
Produkto |
Sukurtas suaugusiųjų profesinio (karjeros) orientavimo modelis |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2024 m. III ketv.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
R-12-003-03-05-01-28 |
Rezultato |
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius |
Asmenys |
n / a |
n / a |
n / a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos“ |
P-12-003-03-05-01-29 |
Rezultato |
Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis (proc.) |
Procentas |
0 (2021 m.) |
80 (2024 m. IV ketv.) |
80 (2026 m. II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-30 |
Produkto |
Į TAU programą įsitraukę trečiojo amžiaus universitetai ir kiti neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi teikėjai, vykdantys asmenų, sukakusių senatvės pensijos amžių, neformalųjį švietimą ir tęstinį mokymąsi |
Vienetai |
n / a |
n / a |
50 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-31 |
Produkto |
Sukurtas mikrokredencialų modelis |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2026 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-32 |
Produkto |
Asmenys, kurių kompetencijos buvo pripažintos |
Asmenys |
n / a |
n / a |
1 000 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos“ |
2. Pakeičiu III skyrių ir jį išdėstau taip:
„III SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS VEIKLŲ SUVESTINĖ
Veikla |
Veiklos (poveiklės, projekto) tipas |
Galimi pareiškėjai |
Projektų atrankos būdas |
Tiesiogiai prisidedama prie HP (Taip / Ne) |
Finansavimo forma |
Finansavimo suma (tūkst. eurų) |
Finansavimo šaltinis (-iai) |
Rodiklio pavadinimas ir tipas |
Siekti-na galutinė rodiklio reikšmė (ir metai) |
Administruojančioji institucija |
Dalyvaujanti institucija |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1. Bendros mokymosi visą gyvenimą sistemos, apimančios ir karjeros planavimo sistemą, sukūrimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1. Patvirtinti būtinuosius teisės aktus arba jų pakeitimus, susijusius su karjeros planavimu (profesiniu orientavimu) |
R |
ŠMSM |
- |
- |
- |
- |
- |
Įsigaliojęs profesinio (karjeros) orientavimo sistemą reglamentuojantis tvarkos aprašas |
1 (2022) |
- |
SADM, EIM, Savivaldybių asociacija |
1.2. Karjeros konsultavimo paslaugų teikimo mokiniams užtikrinimas |
I |
ESFA |
P |
Taip LG |
D |
10 000 |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (toliau – EGADP) lėšos |
Karjeros specialistų, teikiančių paslaugas mokyklose, skaičius
Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
380 (2024)
25 (2023)
n / a
n / a |
CPVA |
Savivaldybių asociacija |
1.3. Karjeros konsultavimo paslaugų teikimo mokiniams užtikrinimas valstybės biudžeto lėšomis |
- |
- |
- |
Taip LG |
- |
7 600 |
Valstybės biudžeto (toliau – VB) lėšos |
Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius |
60 (2030) |
- |
Savivaldybių asociacija |
1.4. Karjeros orientavimo sistemos suaugusiesiems plėtra Sostinės regione |
M |
ESFA |
P |
Taip LG |
D |
728,750: 364,375 – Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų lėšos, 364,375 – bendrojo finansavimo (toliau – BF) lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Sukurtas suaugusiųjų profesinio (karjeros) orientavimo modelis |
1 (2024) |
CPVA |
SADM, EIM |
1.5. Karjeros orientavimo sistemos suaugusiesiems plėtra Vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
M |
ESFA |
P |
Taip LG |
D |
1 771,250: 1 505,5625 – ES fondų lėšos, 265,6875 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Sukurtas suaugusiųjų profesinio (karjeros) orientavimo modelis |
1 (2024) |
CPVA |
SADM, EIM |
1.6. Patvirtinti būtinuosius teisės aktus arba jų pakeitimus, susijusius su MVG |
R |
ŠMSM |
- |
- |
|
- |
- |
Suaugusiųjų švietimo įstatymo projektas, kuriuo nustatomas suderintas mokymosi visą gyvenimą sistemos modelis ir veiklos principai, paskelbtas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotosiomis šalimis
Įsigaliojęs Lietuvos Respublikos suaugusiųjų švietimo įstatymas, nustatantis suderintą mokymosi visą gyvenimą sistemos modelį ir jo veikimo principus |
1 (2022)
1 (2022) |
- |
SADM, EIM, KM |
1.7. Suaugusiųjų švietimo IT sistemos sukūrimas ir kompetencijų plėtojimo programų finansavimas |
M |
ESFA |
P |
Taip LG DV |
D |
18 200
3 822 |
EGADP lėšos
VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
Viešojo projekto inicijavimo procedūrų, skirtų vieno langelio principu veikiančiai mokymosi visą gyvenimą informacinių technologijų sistemai įdiegti, užbaigimas
Pradėjusi veikti vieno langelio principu mokymosi visą gyvenimą informacinė sistema
18–65 metų asmenys, kurie naudodamiesi bendra mokymosi visą gyvenimą sistema pabaigė kokybės užtikrinimo sistemos mokymus (iš kurių bent 40 procentų skirta skaitmeniniams įgūdžiams lavinti)
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius
Naujų ir patobulintų viešųjų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų naudotojai
Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis (proc.)
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius |
n / a
1 (2023)
21 600 (2026)
n / a
n / a
n / a
80 (2026 II ketv.)
n / a |
CPVA |
SADM, EIM, KM |
1.8. MVG sistemos plėtra Sostinės regione |
M |
ESFA |
P |
Taip LG DV |
D |
9 376,344: 4 688,172 – ES fondų lėšos, 4 688,172 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Asmenys, kurie pasinaudojo mokymosi pasiūlymu, gautu per bendrą elektroninę sistemą
Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
3 220 (2029)
80 (2029) |
CPVA |
SADM. EIM, KM |
1.9. MVG sistemos plėtra Vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
M |
ESFA |
P |
Taip LG DV |
D |
43 687,563: 37 134,428 – ES fondų lėšos, 6 553,135 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Asmenys, kurie pasinaudojo mokymosi pasiūlymu, gautu per bendrą elektroninę sistemą
Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis
Neaktyvūs asmenys
Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai)
Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turint vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą
Mažumos (įskaitant marginalizuotas bendruomenes, pavyzdžiui, romus)
Bendras dalyvių skaičius |
9 760 (2029)
80 (2029)
896 (2029)
359 (2029)
2 328 (2029)
359 (2029)
896 (2029)
|
CPVA |
SADM. EIM, KM |
1.10. Standartizuoti ir įgalinti vieno langelio principu teikiamas formaliojo, neformaliojo ir savarankiško mokymosi pripažinimo paslaugas, padedančias lanksčiai pereiti iš vieno švietimo lygmens į kitą Sostinės regione |
M |
KPMPC
|
P |
Taip LG |
D |
1 250: 625 – ES fondų lėšos, 625 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Sukurtas mikrokredencialų modelis
Asmenys, kurių kompetencijos buvo pripažintos |
1 (2026)
210 (2029) |
CPVA |
SADM, EIM |
1.11. Standartizuoti ir įgalinti vieno langelio principu teikiamas formaliojo, neformaliojo ir savarankiško mokymosi pripažinimo paslaugas, padedančias lanksčiai pereiti iš vieno švietimo lygmens į kitą Vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
M |
KPMPC
|
P |
Taip LG |
D |
4 750,000: 4 037,500 – ES fondų lėšos, 712,500 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Sukurtas mikrokredencialų modelis
Asmenys, kurių kompetencijos buvo pripažintos |
1 (2026)
790 (2029) |
CPVA |
SADM, EIM |
1.12. Karjeros planavimo sistemos mokiniams plėtra Sostinės regione |
M |
ESFA |
P |
Taip LG |
D |
728,750: 364,375 – ES fondų lėšos, 364,375 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius |
8 (2030) |
CPVA |
SADM, EIM |
1.13. Karjeros planavimo sistemos mokiniams plėtra Vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
M |
ESFA |
P |
Taip LG |
D |
1 771,250: 1 505,5625 – ES fondų lėšos, 265,6875 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius |
52 (2030) |
CPVA |
SADM, EIM |
2. Priemonių sukūrimas siekiant padidinti mažiau mokytis linkusių visuomenės grupių (senjorai, žemesnės kvalifikacijos, mažas pajamas gaunantys asmenys) įsitraukimą į formaliojo ir neformaliojo švietimo programas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1. TAU finansavimo modelio, skirto edukacinėms veikloms, sukūrimas ir įgyvendinimas Sostinės regione |
M |
KPMPC |
P |
Taip LG |
D |
500: 250 – ES fondų lėšos, 250 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Į TAU programą įsitraukę trečiojo amžiaus universitetai ir kiti neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi teikėjai, vykdantys asmenų, sukakusių senatvės pensijos amžių, neformalųjį švietimą ir tęstinį mokymąsi |
10 (2029) |
CPVA |
SADM, EIM, KM |
2.2. TAU finansavimo modelio, skirto edukacinėms veikloms, sukūrimas ir įgyvendinimas Vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
M |
KPMPC |
P |
Taip LG |
D |
2 000: 1 700 – ES fondų lėšos, 300 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai)
Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turint vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą
Į TAU programą įsitraukę trečiojo amžiaus universitetai ir kiti neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi teikėjai, vykdantys asmenų, sukakusių senatvės pensijos amžių, neformalųjį švietimą ir tęstinį mokymąsi |
51 (2029)
272 (2029)
40 (2029) |
CPVA |
SADM, EIM, KM |
2.3. Priemonių sukūrimas siekiant padidinti mažiau mokytis linkusių visuomenės grupių (senjorai, žemesnės kvalifikacijos, mažas pajamas gaunantys asmenys) įsitraukimą į formaliojo ir neformaliojo švietimo programas |
M |
KPMPC |
P / K /T |
Taip LG |
D |
14 500: 12 325 – ES fondų lėšos, 2 175 – BF lėšos |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Trečiųjų šalių piliečių, gavusių leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, ir ES valstybių narių piliečių (išskyrus lietuvių kilmės asmenis), baigusių lietuvių kalbos pagrindų mokymus, dalis nuo visų atvykusiųjų (proc.)
Neaktyvūs asmenys
Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai)
Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turint vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą
Mažumos (įskaitant marginalizuotas bendruomenes, pavyzdžiui, romus)
Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis
Bendras dalyvių skaičius |
30 (2030)
874 (2029)
300 (2029)
2 000 (2029)
351 (2029)
80 (2029)
874 (2029) |
CPVA |
SADM, EIM, KM“ |
Pastabos: 1. Stebėsenos rodiklis Sukurtas suaugusiųjų profesinio (karjeros) orientavimo modelis siekiamas ir Sostinės regione, ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regione įgyvendinant 1.4 ir 1.5 poveikles, todėl bendra siektina šio rodiklio reikšmė – 1 vnt. 2. 1.7 poveiklės stebėsenos rodiklyje 18–65 metų asmenys, kurie naudodamiesi bendra mokymosi visą gyvenimą sistema pabaigė kokybės užtikrinimo sistemos mokymus (iš kurių bent 40 procentų skirta skaitmeniniams įgūdžiams lavinti) minimi kokybės užtikrinimo sistemos mokymai suprantami kaip mokymai pagal kokybės standartus atitinkančias programas. 3. Stebėsenos rodiklis Sukurtas mikrokredencialų modelis siekiamas ir Sostinės regione, ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regione įgyvendinant 1.10 ir 1.11 poveikles, todėl bendra siektina šio rodiklio reikšmė – 1 vnt. 4. Galimas vėlesnis 2.3 poveiklės smulkesnis skaidymas. Tokiu atveju konkretūs rodikliai ir sumos bus priskirti rengiant projektų finansavimo sąlygų aprašus. Įtakos alternatyvoms skaičiuoti vėlesnis išskaidymas neturės.“ |