LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO 2010 M. VASARIO 10 D. ĮSAKYMO NR. V-105 „DĖL APELIACINĖS KOMISIJOS SKUNDAMS DĖL LIGŲ, VAISTINIŲ PREPARATŲ IR MEDICINOS PAGALBOS PRIEMONIŲ KOMPENSAVIMO KOMISIJOS SPRENDIMŲ NAGRINĖTI DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2015 m. gruodžio 30 d. Nr. V-1537
Vilnius
Pakeičiu Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. vasario 10 d. įsakymą Nr. V-105 „Dėl Apeliacinės komisijos skundams dėl Ligų, vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos priemonių kompensavimo komisijos sprendimų nagrinėti darbo reglamento patvirtinimo“ ir išdėstau jį nauja redakcija:
„LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL APELIACINĖS KOMISIJOS SKUNDAMS DĖL LIGŲ, VAISTINIŲ PREPARATŲ IR MEDICINOS PAGALBOS PRIEMONIŲ KOMPENSAVIMO IR VAISTINIŲ PREPARATŲ, MEDICINOS PAGALBOS PRIEMONIŲ IR ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ, SKIRTŲ LABAI RETOMS ŽMOGAUS SVEIKATOS BŪKLĖMS GYDYTI, ĮSIGIJIMO IŠLAIDŲ KOMPENSAVIMO KOMISIJŲ SPRENDIMŲ NAGRINĖTI DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos farmacijos įstatymo 58 straipsnio 3, 4, 7-10 dalimis ir 592 straipsnio 9, 10 dalimis bei atsižvelgdama į Ligų, vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos priemonių įrašymo į kompensavimo sąrašus ir jų keitimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2002 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. 159 „Dėl Ligų, vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos priemonių įrašymo į kompensavimo sąrašus ir jų keitimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ 55 ir 56 punktus,
tvirtinu Apeliacinės komisijos skundams dėl Ligų, vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos priemonių kompensavimo ir Vaistinių preparatų, medicinos pagalbos priemonių ir asmens sveikatos priežiūros paslaugų, skirtų labai retoms žmogaus sveikatos būklėms gydyti, įsigijimo išlaidų kompensavimo komisijų sprendimų nagrinėti darbo reglamentą (pridedama).“
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. vasario 10 d. įsakymu
Nr. V-105
(Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro
2015 m. gruodžio 30 d. įsakymo
Nr. V-1537 redakcija)
APELIACINĖS KOMISIJOS SKUNDAMS DĖL LIGŲ, VAISTINIŲ PREPARATŲ IR MEDICINOS PAGALBOS PRIEMONIŲ KOMPENSAVIMO IR VAISTINIŲ PREPARATŲ, MEDICINOS PAGALBOS PRIEMONIŲ IR ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ, SKIRTŲ LABAI RETOMS ŽMOGAUS SVEIKATOS BŪKLĖMS GYDYTI, ĮSIGIJIMO IŠLAIDŲ KOMPENSAVIMO KOMISIJŲ SPRENDIMŲ NAGRINĖTI DARBO REGLAMENTAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Apeliacinės komisijos skundams dėl Ligų, vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos priemonių kompensavimo ir Vaistinių preparatų, medicinos pagalbos priemonių ir asmens sveikatos priežiūros paslaugų, skirtų labai retoms žmogaus sveikatos būklėms gydyti, įsigijimo išlaidų kompensavimo komisijų sprendimų nagrinėti darbo reglamentas (toliau – reglamentas) nustato Apeliacinės komisijos skundams dėl Ligų, vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos priemonių kompensavimo komisijos ir Vaistinių preparatų, medicinos pagalbos priemonių ir asmens sveikatos priežiūros paslaugų, skirtų labai retoms žmogaus sveikatos būklėms gydyti, įsigijimo išlaidų kompensavimo komisijos sprendimų (toliau – apeliacija) nagrinėti (toliau – Apeliacinė komisija) darbo tvarką.
2. Apeliacinė komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos sveikatos draudimo įstatymu, Lietuvos Respublikos farmacijos įstatymu, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, kitais Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymais bei kitais teisės aktais, taip pat šiuo reglamentu.
4. Apeliacinė komisija sudaroma iš Sveikatos apsaugos ministerijos (3 atstovai), Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (1 atstovas), Finansų ministerijos (1 atstovas), nevyriausybinių organizacijų ir (ar) asociacijų ir mokslo ir studijų įstaigų (3 atstovai) atstovų, atitinkančių Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2002 m. balandžio 5 d. įsakymo Nr. 159 „Dėl Ligų, vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos priemonių įrašymo į kompensavimo sąrašus ir jų keitimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Tvarkos aprašas) 56 punkte nustatytus kvalifikacijos ir patirties reikalavimus.
5. Apeliacinės komisijos nariais negali būti asmenys, tarpusavyje susiję tiesioginio pavaldumo santykiais. Apeliacinės komisijos nariu taip pat negali būti skiriamas Ligų, vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos priemonių kompensavimo komisijos (toliau – Komisija) bei Vaistinių preparatų, medicinos pagalbos priemonių ir asmens sveikatos priežiūros paslaugų, skirtų labai retoms žmogaus sveikatos būklėms gydyti, įsigijimo išlaidų kompensavimo komisijos (toliau – Išlaidų kompensavimo komisija) narys. Komisijos, Išlaidų kompensavimo komisijos ir Apeliacinės komisijos nariai negali būti tarpusavyje susiję tiesioginio pavaldumo santykiais.
II SKYRIUS
APELIACINĖS KOMISIJOS UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS
7. Apeliacinės komisijos uždavinys – įvertinti pagal pateiktas apeliacijas, ar Komisija ir Išlaidų kompensavimo komisija, priimdama sprendimus, nepažeidė teisės aktų nustatytų sprendimų priėmimo procedūrų.
III SKYRIUS
APELIACIJŲ PRIĖMIMO IR PASIRENGIMO NAGRINĖTI APELIACINĖS
KOMISIJOS POSĖDYJE TVARKA
9. Apeliacija priimama ir registruojama Sveikatos apsaugos ministerijos Dokumentų valdymo ir asmenų priėmimo skyriuje.
11. Apeliacinės komisijos pirmininkas, gavęs apeliaciją, paveda Apeliacinės komisijos sekretoriui per 3 darbo dienas elektroniniu paštu informuoti Apeliacinės komisijos narius apie gautą apeliaciją bei raštu pateikti užklausą Komisijos ir (ar) Išlaidų kompensavimo komisijos pirmininkui dėl informacijos, susijusios su apeliacijoje nurodytomis aplinkybėmis, pateikimo. Komisijos ir (ar) Išlaidų kompensavimo komisijos pirmininkas turi pateikti prašomą informaciją ne vėliau kaip per 5 darbo dienas.
12. Gavus reikiamą informaciją iš Komisijos ir (ar) Išlaidų kompensavimo komisijos, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas organizuojamas Apeliacinės komisijos posėdis. Apeliacinės komisijos sekretorius ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki posėdžio elektroniniu paštu pakviečia Apeliacinės komisijos narius į posėdį, taip pat jiems išsiunčia Apeliacinės komisijos posėdyje planuojamų svarstyti apeliacijų ir su jomis susijusios pateiktos papildomos informacijos kopijas. Apeliacinės komisijos sekretorius ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki posėdžio elektroniniu paštu išsiunčia kvietimą dalyvauti posėdyje ir ginče dalyvaujančių šalių atstovams.
IV SKYRIUS
APELIACINĖS KOMISIJOS TEISĖS, PAREIGOS IR ATSAKOMYBĖ
13. Apeliacinė komisija turi teisę:
14. Apeliacinė komisija turi išnagrinėti apeliaciją ir priimti sprendimą per 20 darbo dienų nuo apeliacijos įregistravimo dienos.
15. Apeliacinės komisijos pirmininkas, pirmininko pavaduotojas ir nariai už pareigų, nustatytų Lietuvos Respublikos farmacijos įstatyme, Tvarkos apraše ir Vaistinių preparatų, medicinos pagalbos priemonių ir asmens sveikatos priežiūros paslaugų, skirtų labai retoms žmogaus sveikatos būklėms gydyti, įsigijimo išlaidų kompensavimo tvarkos apraše (toliau – Išlaidų kompensavimo aprašas) bei šiame reglamente, nevykdymą ar netinkamą vykdymą šalinami iš Komisijos ir atsako už savo veiklą ir konfidencialios informacijos išsaugojimą įstatymų nustatyta tvarka. Netinkamu Apeliacinės komisijos nario pareigų vykdymu ar nevykdymu laikomas toks Apeliacinės komisijos nario elgesys, kuriuo pažeidžiama Farmacijos įstatyme, Tvarkos apraše ir Išlaidų kompensavimo apraše bei šiame reglamente nustatyta pateiktų apeliacijų nagrinėjimo ir sprendimų dėl jų priėmimo tvarka. Apeliacinės komisijos pirmininko ar Apeliacinės komisijos nario dalyvavimo nagrinėjant apeliaciją nušalinimo ar pašalinimo iš Apeliacinės komisijos klausimas nagrinėjamas, kai jis pats tiesiogiai ar netiesiogiai suinteresuotas apeliacijos nagrinėjimo baigtimi arba yra kitokių aplinkybių, informacijos, kuri kelia abejonių dėl jo nešališkumo ir objektyvumo bei tinkamo pareigų vykdymo. Iškilus abejonėms arba gavus informacijos apie galimą Apeliacinės komisijos nario pareigų nevykdymą ar netinkamą vykdymą, Apeliacinės komisijos pirmininkas kreipiasi į Apeliacinės komisijos narį ir paprašo per 5 darbo dienas Apeliacinės komisijos primininkui raštu pateikti paaiškinimą. Apeliacinė komisija artimiausiame posėdyje įvertina pateiktą paaiškinimą ir Apeliacinės komisijos nario nušalinimo klausimas išsprendžiamas priimant atskirą Apeliacinės komisijos protokolinį sprendimą. Jei nusprendžiama Apeliacinės komisijos narį šalinti iš Apeliacinės komisijos, Apeliacinės komisijos pirmininkas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas teikia siūlymą sveikatos apsaugos ministrui pašalinti nurodytą Apeliacinės komisijos narį iš Apeliacinės komisijos, nurodydamas pašalinimo priežastis. Iškilus abejonėms arba gavus informacijos apie galimą Apeliacinės komisijos pirmininko pareigų nevykdymą ar netinkamą vykdymą, Apeliacinės komisijos pirmininko pavaduotojas kreipiasi į Apeliacinės komisijos pirmininką ir paprašo per 5 darbo dienas Apeliacinės komisijos primininko pavaduotojui raštu pateikti paaiškinimą. Apeliacinė komisija artimiausiame posėdyje įvertina pateiktą Apeliacinės komisijos pirmininko paaiškinimą ir priima atskirą Apeliacinės komisijos protokolinį sprendimą teikti siūlymą sveikatos apsaugos ministrui Apeliacinės komisijos pirmininką nušalinti arba pašalinti iš Apeliacinės komisijos. Apeliacinės komisijos pirmininko pavaduotojas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas raštu teikia siūlymą sveikatos apsaugos ministrui nušalinti ar pašalinti Apeliacinės komisijos pirmininką iš Apeliacinės komisijos, nurodydamas tokio siūlymo priežastis. Sveikatos apsaugos ministrui pritarus (pritarimas įforminamas rezoliucija) siūlymui pašalinti Apeliacinės komisijos narį, nušalinti ar pašalinti Apeliacinės komisijos pirmininką rengiamas sveikatos apsaugos ministro įsakymo dėl Apeliacinės komisijos sudėties keitimo projektas. Apeliacinės komisijos nario elgesyje esant Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso (toliau – ATPK) 4410 straipsnyje numatyto administracinio teisės pažeidimo požymių, Sveikatos apsaugos ministerijoje vadovaujantis ATPK pradedama ir administracinė teisės pažeidimo procedūra. Jeigu Apeliacinės komisijos narys yra valstybės tarnautojas, apie jo pareigų nevykdymą ar netinkamą vykdymą informuojamas institucijos ar įstaigos atstovas.
V SKYRIUS
APELIACINĖS KOMISIJOS POSĖDŽIAI
17. Posėdžiams vadovauja Apeliacinės komisijos pirmininkas. Apeliacinės komisijos pirmininko nesant, posėdžiams vadovauja pirmininko pavaduotojas.
18. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai turinčių teisę balsuoti Apeliacinės komisijos narių. Apeliacinės komisijos sekretorius balso teisės neturi.
19. Apeliacinės komisijos sprendimai priimami paprasta balsų dauguma vardiniu balsavimu. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, lemia Apeliacinės komisijos pirmininko, o jam nedalyvaujant posėdyje – pirmininko pavaduotojo balsas. Apeliacinės komisijos sprendimai įforminami raštu. Apeliacinės komisijos pirmininkas, pirmininko pavaduotojas ir nariai, nesutikdami su daugumos sprendimu, turi teisę raštu išdėstyti atskirąją nuomonę, kuri pridedama prie Apeliacinės komisijos posėdžio protokolo.
20. Apeliacinės komisijos sekretorius rašo Apeliacinės komisijos posėdžio protokolą ir daro šio posėdžio garso įrašą. Apeliacinės komisijos posėdžio protokole nurodoma data, posėdžio dalyviai, nagrinėto klausimo esmė, Apeliacinės komisijos narių pastabos ir siūlymai, priimtas sprendimas ir sprendimo motyvai. Protokolas elektroniniu būdu turi būti suderintas su visais posėdyje dalyvavusiais Apeliacinės komisijos nariais. Apeliacinės komisijos protokolas turi būti pasirašytas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po posėdžio. Apeliacinės komisijos posėdžio protokolą pasirašo Apeliacinės komisijos pirmininkas, o jam nedalyvavus posėdyje – pirmininko pavaduotojas ir sekretorius.
21. Kviestų ginče dalyvaujančių šalių atstovų neatvykimas į Apeliacinės komisijos posėdį nėra kliūtis nagrinėti apeliaciją ir priimti sprendimą.
22. Apeliacinės komisijos pirmininkas paveda Apeliacinės komisijos sekretoriui per 3 darbo dienas apie priimtą sprendimą informuoti pareiškėją.
23. Apeliacinės komisijos posėdžio protokolo išrašai ir, jeigu yra, Apeliacinės komisijos pirmininko, pirmininko pavaduotojo ar nario atskiroji nuomonė paskelbiama viešai Sveikatos apsaugos ministerijos interneto svetainėje ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo posėdžio dienos. Pasirašius protokolą, pareiškėjams ar jų atstovams suteikiama galimybė susipažinti su Apeliacinės komisijos posėdžio garso įrašu. Pareiškėjas, norėdamas susipažinti su Komisijos posėdžio garso įrašu, Apeliacinės komisijos pirmininkui pateikia prašymą. Jei prašymą pateikia pareiškėjo atstovas, kartu turi būti pateikiamas dokumentas, įrodantis jo teisę susipažinti su Apeliacinės komisijos posėdžio garso įrašu. Apeliacinės komisijos pirmininkas nurodytą prašymą išnagrinėja ne vėliau kaip per 2 darbo dienas ir priima sprendimą leisti susipažinti su Apeliacinės komisijos posėdžio garso įrašu Apeliacinės komisijos pirmininko sprendimas įforminamas rezoliucija. Apie priimtą sprendimą pareiškėjui pranešama ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo ir suderinamas perklausos laikas. Susipažinti su Apeliacinės komisijos posėdžio garso įrašu leidžiama Sveikatos apsaugos ministerijos patalpose, dalyvaujant Apeliacinės komisijos sekretoriui. Apeliacinės komisijos posėdžio garso įrašo skaitmeninės kopijos nedaromos.
24. Apeliacinės komisijos sprendimai dėl Komisijos ir Išlaidų kompensavimo komisijos priimtų sprendimų gali būti skundžiami apygardos administraciniam teismui. Apeliacinės komisijos sprendimų apskundimui ir nagrinėjimui mutatis mutandis taikomos Administracinių bylų teisenos įstatymo nuostatos dėl išankstinio ginčų nagrinėjimo ne teismo tvarka institucijų priimtų sprendimų apskundimo ir nagrinėjimo.
VI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
25. Apeliacinės komisijos pirmininkas, pirmininko pavaduotojas ir nariai vieną kartą per metus užpildo nustatytos formos interesų deklaraciją, pateiktą šio reglamento priede. Pasikeitus deklaruotiniems duomenims, Apeliacinės komisijos pirmininkas, pirmininko pavaduotojas ir nariai privalo patikslinti deklaraciją ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas nuo duomenų pasikeitimo dienos, užpildydami ir pateikdami naują deklaraciją. Užpildytas interesų deklaracijas Apeliacinės komisijos pirmininko pavaduotojas, nariai pateikia Apeliacinės komisijos pirmininkui. Apeliacinės komisijos pirmininkas savo užpildytą interesų deklaraciją pateikia Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministrui. Jei pagal pateiktą interesų deklaraciją paaiškėja galimas Apeliacinės komisijos pirmininko pavaduotojo, nario interesų konfliktas, Apeliacinės komisijos pirmininkas nušalina šį asmenį nuo susijusių klausimų svarstymo ir balsavimo. Jei pagal pateiktą interesų deklaraciją paaiškėja galimas Apeliacinės komisijos pirmininko interesų konfliktas, Apeliacinės komisijos pirmininką nuo susijusių klausimų svarstymo ir balsavimo nušalina Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministras. Nusišalinimo faktas pažymimas Apeliacinės komisijos posėdžio protokole nurodant, kas ir dėl kokios priežasties nusišalino, kada išėjo ir kada sugrįžo į posėdžių salę, kabinetą ar kitą patalpą, kurioje sprendžiamas interesų konfliktą keliantis klausimas. Deklaracijos skelbiamos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos interneto svetainėje.
Apeliacinės komisijos skundams dėl Ligų,
vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos
priemonių kompensavimo ir Vaistinių preparatų, medicinos pagalbos priemonių ir asmens sveikatos priežiūros paslaugų, skirtų labai retoms žmogaus sveikatos būklėms gydyti, įsigijimo išlaidų kompensavimo komisijų sprendimų nagrinėti darbo reglamento priedas
APELIACINĖS KOMISIJOS SKUNDAMS DĖL LIGŲ, VAISTINIŲ PREPARATŲ IR MEDICINOS PAGALBOS PRIEMONIŲ KOMPENSAVIMO IR VAISTINIŲ PREPARATŲ, MEDICINOS PAGALBOS PRIEMONIŲ IR ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ, SKIRTŲ LABAI RETOMS ŽMOGAUS SVEIKATOS BŪKLĖMS GYDYTI, ĮSIGIJIMO IŠLAIDŲ KOMPENSAVIMO KOMISIJŲ SPRENDIMŲ NAGRINĖTI NARIO INTERESŲ DEKLARACIJA
20__ m. interesų deklaracija
1. Ar Jūs ar Jums artimi asmenys (sutuoktinis, sugyventinis, partneris, kai partnerystė įregistruota įstatymų nustatyta tvarka (toliau – partneris), taip pat jų tėvai (įtėviai), vaikai (įvaikiai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės), seneliai, vaikaičiai ir jų sutuoktiniai, sugyventiniai ar partneriai) turi tiesioginių ar netiesioginių interesų (ryšių), t. y. dirba pas kurį nors Lietuvos ar užsienio vaisto rinkodaros teisės turėtoją ar užsienio vaisto rinkodaros teisės turėtojo atstovybėje Lietuvoje ar kitaip atstovauja vaisto rinkodaros teisės turėtojui (toliau – vaistų gamintojas): turi akcijų, bendradarbiauja ir kt.?
TAIP □
NE □
Jei „TAIP“, pateikite išsamesnę informaciją, nurodydami interesų pobūdį, vaistų gamintojo pavadinimą ir kt.: ................................................................................................................................................................
2. Ar per paskutinius 5 metus Jūs ar Jums artimi asmenys turėjote finansinių santykių su vaistų gamintoju (vaistų gamintojas sumokėjo už Jūsų ar Jums artimo asmens dalyvavimą konferencijoje, kongrese, pasitarime, simpoziume ar kitur, sumokėjo honorarą už pranešimą, raštą, konsultacijas, studijas, Jūs pats dalyvavote vaistų gamintojo atliekamuose klinikiniuose tyrimuose, gavote dovanų, kurių vertė viršija 1 bazinės socialinės išmokos dydį, ir kt.)?
TAIP □
NE □
Jei „TAIP“, pateikite išsamesnę informaciją, nurodydami interesų pobūdį, vaistų gamintojo pavadinimą ir kt.................................................................................................................................................................
3. Ar per paskutinius 5 metus buvote susiję darbo santykiais su kuriuo nors vaistų gamintoju?
TAIP □
NE □
Jei „TAIP“, pateikite išsamesnę informaciją, nurodydami interesų pobūdį ir kt. ......................
................................................................................................................................................................
4. Ar yra kitų aplinkybių, galinčių turėti įtakos Jūsų, kaip Apeliacinės komisijos skundams dėl Ligų, vaistinių preparatų ir medicinos pagalbos priemonių kompensavimo ir Vaistinių preparatų, medicinos pagalbos priemonių ir asmens sveikatos priežiūros paslaugų, skirtų labai retoms žmogaus sveikatos būklėms gydyti, įsigijimo išlaidų kompensavimo komisijų sprendimų nagrinėti (toliau – Apeliacinės komisijos) pirmininko, pirmininko pavaduotojo, nario objektyvumui ir nešališkumui priimant sprendimus ligų ar vaistų kompensavimo klausimais?
TAIP □
NE □
Jei „TAIP“, pateikite išsamesnę informaciją, nurodydami interesų pobūdį, vaistų gamintojo pavadinimą ir kt. ................................................................................................................................................................
5. Jeigu į nors vieną iš pateiktų klausimų atsakėte „TAIP“, dėl galimo interesų konflikto Apeliacinė komisija nušalina Jus nuo susijusių klausimų svarstymo ir balsavimo. Apeliacinės komisijos pirmininką nuo susijusių klausimų svarstymo ir balsavimo nušalina Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministras.
Patvirtinu, kad nurodyti duomenys yra teisingi ir išsamūs. Pripažįstu, kad ši deklaracija, neatleidžia nuo Apeliacinės komisijos pirmininko, pirmininko pavaduotojo ar nario pareigų, nustatytų Apeliacinės komisijos darbo reglamente. Pasikeitus šioje deklaracijoje nurodytiems duomenims, pažadu per 7 kalendorines dienas juos pateikti.
....................................................................................................................................................
(deklaraciją užpildžiusio asmens parašas, vardas, pavardė, deklaracijos užpildymo data)
Deklaracija pildoma vieną kartą per metus pirmo tų metų Apeliacinės komisijos posėdžio metu ir pateikiama Apeliacinės komisijos pirmininkui.
....................................................................................................................................................
(deklaraciją priėmusio asmens parašas, vardas, pavardė, data)