HERB21

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL Užstato už vienkartines pakuotes sistemos organizavimo plano, finansavimo schemos ir švietimo programos derinimo KOMISIJOS SUDĖTIES BEI Užstato už vienkartines pakuotes sistemos organizavimo plano, finansavimo schemos ir švietimo programos derinimo KOMISIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO

 

2014 m. spalio 20 d. Nr. D1-843

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2014 m. rugsėjo 30 d. įsakymo Nr. D1-791 „Dėl Užstato už vienkartines pakuotes sistemos organizavimo plano, finansavimo schemos ir švietimo programos rengimo, derinimo ir ataskaitų bei informacijos apie jų vykdymą teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ 4 punktu:

1. S u d a r a u šios sudėties Užstato už vienkartines pakuotes sistemos organizavimo plano, finansavimo schemos ir švietimo programos derinimo komisiją:

Algirdas Genevičius – aplinkos viceministras, komisijos pirmininkas;

Akvilė Bumblytė – Aplinkos ministerijos Teisės ir personalo departamento Teisėkūros skyriaus vyriausioji specialistė;

Saulė Deveikytė – Aplinkos ministerijos Atliekų departamento Atliekų valdymo skyriaus vyriausioji specialistė;

Vilma Karosienė – Aplinkos ministerijos Atliekų departamento direktorė;

Marija Lippa – Aplinkos apsaugos agentūros Taršos prevencijos ir leidimų departamento Atliekų licencijavimo skyriaus vedėja;

Laura Zukė – Aplinkos ministerijos Atliekų departamento Atliekų valdymo skyriaus vedėja.

2. T v i r t i n u Užstato už vienkartines pakuotes sistemos organizavimo plano, finansavimo schemos ir švietimo programos derinimo komisijos darbo reglamentą (pridedama).

 

 

 

Aplinkos ministras                                                                                                  Kęstutis Trečiokas


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2014 m. spalio 20 d. įsakymu Nr. D1-843

 

Užstato už vienkartines pakuotes sistemos organizavimo plano, finansavimo schemos ir švietimo programos derinimo KOMISIJOS DARBO REGLAMENTas

 

I skyrius

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Šis Užstato už vienkartines pakuotes sistemos organizavimo plano, finansavimo schemos ir švietimo programos derinimo komisijos (toliau – Komisija) darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato Komisijos funkcijas, teises bei darbo organizavimo ir sprendimų priėmimo tvarką.

2. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Lietuvos Respublikos pakuočių ir pakuočių atliekų tvarkymo įstatymu, Užstato už vienkartines pakuotes sistemos organizavimo plano, finansavimo schemos ir švietimo programos rengimo, derinimo ir ataskaitų bei informacijos apie jų vykdymą teikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2014 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr. D1-791 „Dėl Užstato už vienkartines pakuotes sistemos organizavimo plano, finansavimo schemos ir švietimo programos rengimo, derinimo ir ataskaitų bei informacijos apie jų vykdymą teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Tvarkos aprašas), kitais teisės aktais ir šiuo Reglamentu.

3. Komisijos darbas grindžiamas kolegialiu klausimų svarstymu, teisėtumo principais ir sprendimo priėmimo nešališkumu.

 

Ii skyrius

KOMISIJOS FUNKCIJOS ir TEISĖS

 

4. Komisija:

4.1. nagrinėja asmens, siekiančio vykdyti užstato už vienkartines pakuotes sistemos administratoriaus (toliau – Užstato administratorius) veiklą, kartu su prašymu pateiktus užstato už vienkartines pakuotes sistemos organizavimo planą (toliau – Sistemos organizavimo planas), užstato už vienkartines pakuotes sistemos finansavimo schemą (toliau – Finansavimo schema) ir visuomenės švietimo ir informavimo užstato už vienkartines pakuotes sistemos klausimais programą (toliau – Švietimo programa) ir vertina jų atitiktį Pakuočių ir pakuočių atliekų tvarkymo įstatyme nustatytiems reikalavimams, Tvarkos aprašo nuostatoms;

4.2. priima ir teikia aplinkos ministrui pasirašyti:

4.2.1. teigiamą sprendimą dėl dokumentų derinimo;

4.2.2. neigiamą sprendimą dėl dokumentų derinimo.

5. Komisija, vykdydama šio Reglamento 4 punkte nurodytas funkcijas, turi teisę gauti iš Aplinkos ministerijai pavaldžių institucijų, valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų, įmonių, kitų juridinių ir fizinių asmenų informaciją ir dokumentus, kurių reikia Komisijos funkcijoms atlikti.

 

Iii skyrius

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS IR SPRENDIMŲ PRIĖMIMAS

 

6. Komisijos darbą koordinuoja, Komisijos posėdžius organizuoja ir darbotvarkę rengia Aplinkos ministerijos Atliekų departamento Atliekų valdymo skyrius.

7. Pagrindinė Komisijos veiklos forma – posėdžiai. Posėdžius šaukia Komisijos pirmininkas arba Komisijos narys su Komisijos pirmininko pritarimu.

8. Komisijos posėdžiai šaukiami ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo asmens, siekiančio vykdyti Užstato administratoriaus veiklą, kartu su prašymu pateiktų dokumentų gavimo Aplinkos ministerijoje dienos. Aplinkos ministerijos Atliekų departamento Atliekų valdymo skyrius, gavęs asmens, siekiančio vykdyti Užstato administratoriaus veiklą, kartu su prašymu pateiktus dokumentus, elektroniniu paštu išsiunčia Komisijos nariams reikalingą medžiagą, preliminarią posėdžio darbotvarkę ir numatomo posėdžio datą.

9. Komisijos posėdis laikomas teisėtu, jeigu jame dalyvauja daugiau kaip pusė Komisijos narių. Nesusirinkus reikalingam Komisijos narių skaičiui, ne vėliau kaip per 2 darbo dienas šaukiamas pakartotinis Komisijos posėdis.

10. Komisijos posėdžių sekretoriaus funkcijas atlieka Aplinkos ministerijos Atliekų departamento Atliekų valdymo skyriaus darbuotojas.

11. Komisija gali nuspręsti, kad į Komisijos posėdį reikia pakviesti kitų institucijų atstovus, nepriklausomus ekspertus, kurie, Komisijos nuomone, yra reikalingi vertinant kartu su prašymu pateiktus dokumentus. Balsavimo teisės šie asmenys neturi.

12. Komisija sprendimus priima paprasta posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma atviru balsavimu. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, sprendimo priėmimą lemia Komisijos pirmininko balsas.

13. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kuriame nurodoma Komisijos posėdžio data, Komisijos posėdyje dalyvavę Komisijos nariai ir pagal šio Reglamento 11 punktą pakviesti asmenys, svarstyti klausimai, priimti sprendimai ir motyvai, balsavimo rezultatai. Protokolas surašomas ne vėliau kaip per 2 darbo dienas. Protokolą pasirašo visi posėdyje dalyvavę Komisijos nariai.

14. Protokolo pagrindu priimamas šio Reglamento 4.2 papunktyje nurodytas sprendimas, kurį Komisija teikia aplinkos ministrui pasirašyti.

 

IV skyrius

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

15. Už darbą Komisijoje nemokama.

16. Komisijos nariai už savo veiklą atsako pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

17. Komisijos sprendimai skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

________________