hERBAS_bmp

 

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2021 M. VASARIO 5 D. ĮSAKYMO NR. V35-97 „DĖL SOCIALINĖS VEIKLOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO KONKURSO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2022 m. vasario 25 d. Nr. V35-176

Druskininkai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi,

p a k e i č i u Socialinės veiklos projektų finansavimo konkurso nuostatus, patvirtintus Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. vasario 5 d. įsakymu Nr. V35-97 „Dėl Socialinės veiklos projektų finansavimo konkurso nuostatų patvirtinimo“:

1Pakeičiu 9 punktą ir jį išdėstau taip:

9. Vienam projektui didžiausia galima skirti savivaldybės biudžeto lėšų suma – 15000 (penkiolika tūkstančių) Eur.“

2.   Pakeičiu 10 punktą ir jį išdėstau taip:

10. Projekto vykdymo laikotarpis bei tinkamomis finansuoti laikomos išlaidos, patirtos ir apmokėtos nuo 2022 m. sausio 1 d. iki 2022 m. gruodžio 31 d.“

3.   Pakeičiu 11 punktą ir jį išdėstau taip:

11. Konkurso būdu finansuotinos projektų kryptys ir veiklos bei siekiami tikslai:

 

Nr.

Finansavimo kryptys, veiklos, tikslinės grupės

Siekiami tikslai

 

1.

Socialinių paslaugų kryptis

 

1.1.

Pagalba krizinį nėštumą išgyvenančioms moterims ir jų šeimoms (informavimas, konsultavimas, tarpininkavimas ir atstovavimas, psichosocialinė pagalba, aprūpinimas drabužiais ir kitais reikmenimis, teisinė pagalba, prevencija, kitos paslaugos)

Plėsti bendruomenėje teikiamų socialinių paslaugų pasiūlą ir mastą, užtikrinti socialinių paslaugų prieinamumą, didinti negalią turinčių asmenų įsidarbinimo atviroje darbo rinkoje galimybes, ugdyti,

lavinti ir palaikyti bendruosius ir specialiuosius darbinius įgūdžius

1.2.

Smurto artimoje aplinkoje prevencija ir pagalba smurtą patyrusiems asmenims (Druskininkų savivaldybės gyventojų  informavimas skatinant netoleruoti smurto, specialistų mokymai, artimoje aplinkoje kylančių konfliktų taikaus sprendimo kursai, tarpininkavimas ir atstovavimas smurtą patyrusiems asmenims, kitos paslaugos)   

1.3.

Socialinės dirbtuvės (toliau – dirbtuvės) asmenims su negalia (darbinis užimtumas dirbtuvėse ir pagalba integruojantis į darbo rinką)

1.4.

Pagalba senyvo amžiaus asmenims bei asmenims su negalia, kitiems asmenims, kurie laikinai dėl ligos ar kitų priežasčių neteko savarankiškumo (informavimas, konsultavimas, tarpininkavimas ir atstovavimas, bendravimas, maitinimo organizavimas, pagalba buityje ir namų ruošoje (skalbiant, tvarkant namus, apsiperkant, rūpinantis asmens higiena ir kt.), palydėjimas į įvairias įstaigas, kitos pagalbos organizavimas ir kitos paslaugos)

1.5.

Sociokultūrinės paslaugos senyvo amžiaus asmenims, asmenims su negalia ir kitoms socialinėms gyventojų grupėms (bendravimas, grupinių užsiėmimų, veiklų organizavimas ir kitos paslaugos siekiant išvengti socialinių problemų, mažinti socialinę atskirtį, aktyvinti bendruomenę)

1.6.

Transporto organizavimas asmenims, kurie dėl negalios, ligos ar senatvės turi judėjimo problemų ir dėl to ar dėl nepakankamų pajamų negali naudotis visuomeniniu ar individualiu transportu

1.7.

Maitinimo organizavimas asmenims (šeimoms), kurie dėl nepakankamo savarankiškumo ar nepakankamų pajamų nepajėgia maitintis savo namuose (karštas maistas į namus, sauso maisto daviniai)

1.8.

Pagalba asmenims, kurie turi didesnę riziką sirgti užkrečiama liga arba serga labai sunkiomis ligomis (maisto produktų, vaistų nupirkimas ir pristatymas, mokesčių sumokėjimas, informavimas, konsultavimas, tarpininkavimas ir atstovavimas, psichosocialinė pagalba, pagalba buityje, transporto organizavimas ir kitos paslaugos)

1.9.

Pagalba iš pataisos įstaigų paleistiems asmenims, nuo kurių paleidimo praėjo ne daugiau nei 12 mėn. (socialinių įgūdžių ugdymas ir palaikymas, intensyvi krizių įveikimo pagalba ir kitos paslaugos)

2.

Savanoriškos veiklos kryptis

 

2.1.

Savanoriškos veiklos organizavimas (mokymų, konsultacijų ar kitos gebėjimus stiprinančios veiklos organizavimas).

Stiprinti NVO gebėjimus pritraukti savanorius ir užtikrinti kokybišką savanoriškos veiklos vadybą organizacijoje“

 

4Pakeičiu 40.2.2.8 papunktį ir jį išdėstau taip:

40.2.2.8. išlaidos projektui įgyvendinti reikalingoms paslaugoms (leidybos, mokymų, renginių organizavimo), tiesiogiai susijusioms su veikla, vykdoma įgyvendinant projektą, įsigyti; taip pat mokesčiai už bankų, kitų kredito ar mokėjimo įstaigų suteiktas piniginių lėšų pervedimo paslaugas,  renginių dalyvių mokesčiai;“

5Pakeičiu 1 priedo 4 skyriaus „4. Detali projekto įgyvendinimo sąmata“ 12 punktą  ir jį išdėstau taip:

 

„12.

Išlaidos projektui įgyvendinti reikalingoms paslaugoms (leidybos, mokymų, renginių organizavimo, projekto viešinimo), tiesiogiai susijusioms su veikla, vykdoma įgyvendinant projektą, įsigyti, taip pat mokesčiai už bankų, kitų kredito ar mokėjimo įstaigų suteiktas piniginių lėšų pervedimo paslaugas, renginių dalyvių mokesčiai

 

(nurodyti paslaugas, jų kiekį ir kainą mėnesiui bei projekto laikotarpiui)“

 

 

 

 

Savivaldybės administracijos direktorė                                                         Vilma Jurgelevičienė

 

 

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMŲ PROJEKTŲ IR DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS NORMINIŲ ĮSAKYMŲ PROJEKTŲ ANTIKORUPCINIO VERTINIMO

PAŽYMA

 

Teisės akto projekto pavadinimas: Dėl Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. vasario 5 d. įsakymo Nr. V35-97 „Dėl Socialinės veiklos projektų finansavimo konkurso patvirtinimo“ pakeitimo.

Teisės akto projekto tiesioginis rengėjas: Bronė Petrikienė - Socialinės paramos skyriaus vedėjo pavaduotoja.

Antikorupciniu požiūriu rizikingos teisės akto projekto nuostatos: 6; 10; 11; 12; 13; 14; 18; 19;

Antikorupciniu požiūriu rizikingos teisės akto projekto nuostatos, nustatytos atliekant antikorupcinį vertinimą po tarpinstitucinio derinimo

 

Eil. Nr.

Kriterijus

Pagrindimas (nurodomos konkrečios teisės akto projekto ar kitų teisės aktų nuostatos, pagrindžiančios teigiamą atsakymą, arba pateikiamos antikorupcinį teisės akto projekto vertinimą atliekančio specialisto pastabos ir pasiūlymai dėl korupcijos rizikos mažinimo)

Teisės akto projekto pakeitimas, mažinantis korupcijos riziką, arba teisės akto projekto tiesioginio rengėjo argumentai, kodėl neatsižvelgta į pastabą

Išvada dėl teisės akto projekto pakeitimų arba argumentų, kodėl neatsižvelgta į pastabą

 

 

pildo teisės akto projekto vertintojas

pildo teisės akto projekto tiesioginis rengėjas

pildo teisės akto projekto vertintojas

1.

Teisės akto projektas nesudaro išskirtinių ar nevienodų sąlygų subjektams, su kuriais susijęs teisės akto įgyvendinimas

 

LR Vietos savivaldos įstatymo 16 str.

 

 

 

□ tenkina

□ netenkina

2.

Teisės akto projekte nėra spragų ar nuostatų, leisiančių dviprasmiškai aiškinti ir taikyti teisės aktą

LR Vietos savivaldos įstatymo 16 str. ,

LR Teisėkūros įstatymo 13 str.

 

□ tenkina

□ netenkina

3.

Teisės akto projekte nustatyta, kad sprendimą dėl teisių suteikimo, apribojimų nustatymo, sankcijų taikymo ir panašiai priimantis subjektas atskirtas nuo šių sprendimų teisėtumą ir įgyvendinimą kontroliuojančio (prižiūrinčio) subjekto

 

 

 

LR Vietos savivaldos įstatymo 16 str.,

LR Teisėkūros įstatymo 18 str., LR ABTĮ 33 str.,88 str.

 

□ tenkina

□ netenkina

4.

Teisės akto projekte nustatyti subjekto įgaliojimai (teisės) atitinka subjekto atliekamas funkcijas (pareigas)

LR Vietos savivaldos įstatymo 16 str., LR Teisėkūros įstatymo 18 str.

 

□ tenkina

□ netenkina

5.

Teisės akto projekte nustatytas baigtinis sprendimo priėmimo kriterijų (atvejų) sąrašas

LR Vietos savivaldos įstatymo 16 str.,

 

□ tenkina

□ netenkina

6.

Teisės akto projekte nustatytas baigtinis sąrašas motyvuotų atvejų, kai priimant sprendimus taikomos išimtys

-    

 

□ tenkina

□ netenkina

7.

Teisės akto projekte nustatyta sprendimų priėmimo, įforminimo tvarka ir priimtų sprendimų viešinimas

LR Vietos savivaldos įstatymo 16 str., LR Teisėkūros įstatymo 18 str., 19 str., Tarybos veiklos reglamento 128 p., 129 p.,

 

□ tenkina

□ netenkina

8.

Teisės akto projekte nustatyta sprendimų dėl mažareikšmiškumo priėmimo tvarka

-    

 

□ tenkina

□ netenkina

9.

Jeigu pagal numatomą reguliavimą sprendimus priima kolegialus subjektas, teisės akto projekte nustatyta kolegialaus sprendimus priimančio subjekto:

9.1. konkretus narių skaičius, užtikrinantis kolegialaus sprendimus priimančio subjekto veiklos objektyvumą;

9.2. jeigu narius skiria keli subjektai, proporcinga kiekvieno subjekto skiriamų narių dalis, užtikrinanti tinkamą atstovavimą valstybės interesams ir kolegialaus sprendimus priimančio subjekto veiklos objektyvumą ir skaidrumą;

9.3. narių skyrimo mechanizmas;

9.4. narių rotacija ir kadencijų skaičius ir trukmė;

9.5. veiklos pobūdis laiko atžvilgiu;

9.6. individuali narių atsakomybė

LR Vietos savivaldos įstatymo 11 str., 13 str., 14 str., 19 str., 22 str., 24 str., 25 str., 29 str., 30 str., Tarybos veiklos reglamento 36 p. -67 punktai; LR Savivaldybių administracinės priežiūros įstatymo 4 str.

 

□ tenkina

□ netenkina

10.

Teisės akto projekto nuostatoms įgyvendinti numatytos administracinės procedūros yra būtinos, nustatyta išsami jų taikymo tvarka

-    

 

□ tenkina

□ netenkina

11.

Teisės akto projekte nustatytas baigtinis sąrašas motyvuotų atvejų, kai administracinė procedūra netaikoma

 

-    

 

□ tenkina

□ netenkina

12.

Teisės akto projektas nustato jo nuostatoms įgyvendinti numatytų administracinių procedūrų ir sprendimo priėmimo konkrečius terminus

-    

 

□ tenkina

□ netenkina

13.

Teisės akto projektas nustato motyvuotas terminų sustabdymo ir pratęsimo galimybes

-    

 

□ tenkina

□ netenkina

14.

Teisės akto projektas nustato administracinių procedūrų viešinimo tvarką

-    

 

□ tenkina

□ netenkina

15.

Teisės akto projektas nustato kontrolės (priežiūros) procedūrą ir aiškius jos atlikimo kriterijus (atvejus, dažnį, fiksavimą, kontrolės rezultatų viešinimą ir panašiai)

LR ABTĮ 33 str. , LR Savivaldybių administracinės priežiūros įstatymo 4 str.

 

□ tenkina

□ netenkina

16.

Teisės akto projekte nustatytos kontrolės (priežiūros) skaidrumo ir objektyvumo užtikrinimo priemonės[1]

LR Savivaldybių administracinės priežiūros įstatymo 4 str.

 

□ tenkina

□ netenkina

17.

Teisės akto projekte nustatyta subjektų, su kuriais susijęs teisės akto projekto nuostatų įgyvendinimas, atsakomybės rūšis (tarnybinė, administracinė, baudžiamoji ir panašiai)

LR ABTĮ 88 str.,

LR ANK XXIV-XXV skyriai

 

□ tenkina

□ netenkina

18.

Teisės aktų projekte numatytas baigtinis sąrašas kriterijų, pagal kuriuos skiriama nuobauda (sankcija) už teisės akto projekte nustatytų nurodymų nevykdymą, ir nustatyta aiški jos skyrimo procedūra

-    

 

□ tenkina

□ netenkina

19.

Kiti svarbūs kriterijai

-    

 

□ tenkina

□ netenkina

 

Teisės akto projekto tiesioginis rengėjas:

 

Teisės akto projekto vertintojas:

 

 

Socialinės paramos skyriaus

vedėjo pavaduotoja

Bronė Petrikienė

 

Savivaldybės administracijos vyriausioji specialistė - tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorė

Vida Krisiuvienė

 

 

 

 

 

(parašas)

2022-02-25

 

(parašas) 2022-02-25

 

 



[1]Pavyzdžiui, aiškiai ir išsamiai išdėstytos kontroliuojančio subjekto teisės ir pareigos, nustatyta standartizuota kontrolės atlikimo procedūra, reikalavimas fiksuoti atskirus kontrolės procedūros etapus ir jų rezultatus, atsakingų specialistų rotacija, užkirstas kelias kontroliuojančio ir kontroliuojamo subjektų tiesioginiam kontaktui be liudininkų ir panašiai.