VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2019-04-17 ĮSAKYMO NR. 30-930/19 „DĖL VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO LĖŠŲ SKYRIMO IR NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2020 m. balandžio 27 d.   Nr.  30-924/20

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi,

k e i č i u Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 balandžio 17 d. įsakymu Nr. 30-930/19 „Dėl Vilniaus miesto savivaldybės neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir naudojimo tvarkos aprašo tvirtinimo“ patirtintą Vilniaus miesto savivaldybės neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir naudojimo tvarkos aprašą:

1.   Išdėstau 3 punktą taip:

3. NVŠ teikėjas, atitinkantis Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2018 m. rugsėjo 12 d. įsakymu Nr. V-758 „Dėl Neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir panaudojimo tvarkos aprašo tvirtinimo“ patvirtintame Neformaliojo vaikų švietimo lėšų skyrimo ir panaudojimo tvarkos apraše (toliau – ŠMM Aprašas) numatytus reikalavimus, Vilniaus miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos Jaunimo skyriui (toliau – Skyrius) teikia užpildytą NVŠ programos atitikties reikalavimams paraiškos formą, ŠMM Aprašo 1 priedą (toliau – Paraiška). NVŠ  teikėjas gali teikti kelias programas, vienai programai pildoma viena Paraiška.“

2. Išdėstau 15 punktą taip:

15. Komisijos narys Paraišką vertina pagal Aprašo 2 priede nurodytus kriterijų rodiklius ir nurodo vertinimo balus. Paraiška, surinkusi 17 ir daugiau balų, atitinka vertinimo reikalavimus, o Paraiška, surinkusi 16 ir mažiau balų, neatitinka vertinimo reikalavimų.“

3. Keičiu 2 priedą ir išdėstau jį nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                               Povilas Poderskis

 

 

Vilniaus miesto savivaldybės

neformaliojo vaikų švietimo lėšų

skyrimo ir panaudojimo tvarkos

aprašo

2 priedas

 

Neformaliojo vaikų ŠVIETIMO programOS atitikties reikalavimams VERTINIMO  FORMA

 

Neformaliojo vaikų švietimo programos (toliau – NVŠ programos) teikėjas

NVŠ programos pavadinimas

NVŠ programos kodas KTPRR

 

Vertinimo sritis

Kriterijus

Rodiklis

Balo reikšmė

Balas

1. NVŠ programos tikslingumas

1.1. Principai

Programa atitinka NVŠ deklaruojamus principus 

Atitinka – 2

Iš dalies atitinka – 1

Neatitinka – 0 

1.2. Tikslas

NVŠ programos tikslas atitinka NVŠ paskirtį – ugdyti vaiko gyvenimo įgūdžius, asmenines, socialines ir kitas bendrąsias kompetencijas.

Atitinka – 2

Iš dalies atitinka – 1

Neatitinka – 0 

1.3. Uždaviniai

Uždaviniai atspindi siekiamą tikslą.

Atitinka – 2

Iš dalies atitinka – 1

Neatitinka – 0 

Programos uždaviniai atitinka teikėjo pasirinktus NVŠ koncepcijoje apibrėžtus bendruosius NVŠ programos uždavinius.

Atitinka – 2

Iš dalies atitinka – 1

Neatitinka – 0 

2. Ugdymo turinys

2.1. Temos ir veiklos

NVŠ programos sudėtinės dalys (temos) ir jas atskleisianti veikla siejasi su programos uždaviniais.

Atitinka – 2

Iš dalies atitinka – 1

Neatitinka – 0 

NVŠ temose ir veiklose numatytas turinys orientuotas į teorinių ir praktinių veiklų balansą. 

Atitinka – 2

Iš dalies atitinka – 1

Neatitinka – 0 

2.2. Metodai

Metodai tinka numatytoms kompetencijoms ugdyti.

Atitinka – 2

Iš dalies atitinka – 1

Neatitinka – 0 

Metodai dera su NVŠ principais.

Atitinka – 2

Iš dalies atitinka – 1

Neatitinka – 0 

2.3. Ugdomos kompetencijos

Veiklų temos ir pobūdis dera su deklaruojamos kompetencijos.

Atitinka – 2

Iš dalies atitinka – 1

Neatitinka – 0 

3. NVŠ programos apimtis

Intensyvumas ir bendra trukmė

NVŠ programa nuosekli, orientuota į ilgalaikį ugdymą, veiklos neepizodinės.

Atitinka – 2

Iš dalies atitinka – 1

Neatitinka – 

4. Informacija apie vaikus

4.1. Vaikų amžius

Programa yra tinkama numatomai tikslinei mokinių grupei.

Atitinka – 2

Iš dalies atitinka – 1

Neatitinka – 0 

 

4.2. Grupės dydis

Numatomas grupės dydis atitinka veiklos metodus ir padeda pasiekti geriausią rezultatą.

Atitinka – 2

Iš dalies atitinka – 1

Neatitinka – 0 

4.3. Galimybės vaikų iniciatyvai

Numatytos tinkamos galimybės

atsiskleisti vaikų iniciatyvai, priimti sprendimus, pasirinkti ugdymo metodus, koreguoti turinį ir pan.

Atitinka – 2

Iš dalies atitinka – 1

Neatitinka – 0 

5. Pažangos skatinimas ir vertinimas

5.1. Pažangos skatinimas

Numatyti pažangos skatinimo būdai tinka programos tikslinei grupei, iškeltiems tikslams ir ugdomoms kompetencijoms.

Atitinka – 2

Iš dalies atitinka – 1

Neatitinka – 0 

5.2. Pažangos vertinimas (įsivertinimas)

Vaikų pažangos vertinimas, dalyvavimas įsivertinime tinka  programos tikslinei grupei, iškeltiems tikslams ir ugdomoms kompetencijoms.

Atitinka – 2

Iš dalies atitinka – 1

Neatitinka – 0 

5.3. Pasiekimų paliudijimas

Numatyti būdais, kuriais bus pažymimi pasiekimai, įgytos kompetencijos ir kokiomis  priemonėmis jie galės būti paliudyti, yra tinkami programos tikslinei grupei, iškeltiems tikslams ir ugdomoms kompetencijoms.

Atitinka – 2

Iš dalies atitinka – 1

Neatitinka – 0 

6. Kokybė ir atsakomybė

NVŠ mokytojų kvalifikacija

Programą įgyvendinančių NVŠ mokytojų išsilavinimas, patirtis ir kvalifikacija tinkami sėkmingam programos įgyvendinimui.

Atitinka – 2

Iš dalies atitinka – 1

Neatitinka – 0 

 

Vertinimo balų suma

Vertinimo komentarai

 

 

___________________________________________________________ 

(vertintojo parašas, vardas, pavardė)