herbas_jb_sm.jpg

 

Joniškio rajono savivaldybės
Administracijos direktorius

 

Įsakymas

 

DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS REZERVO LĖŠŲ NAUDOJIMO KOMISIJOS SUDARYMO IR KOMISIJOS VEIKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2020 m. sausio 10 d. Nr. A-31

Joniškis

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarkos aprašo, patvirtinto Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2019 m. gruodžio 19 d. sprendimu Nr. T- 265, 10 punktu:

1.  S u d a r a u Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo komisiją (toliau – komisija): 

Stefanija Šniukienė, Joniškio rajono savivaldybės administracijos Finansų skyriaus vedėja, komisijos pirmininkė;

Daiva Zikienė, Joniškio rajono savivaldybės administracijos Infrastruktūros skyriaus Viešosios tvarkos poskyrio vedėja, komisijos pirmininko pavaduotoja;

Julius Laucys, Joniškio rajono savivaldybės administracijos Infrastruktūros skyriaus Viešosios tvarkos poskyrio vyriausiasis specialistas, komisijos sekretorius;

Mindaugas Kvietkauskas, Šiaulių apskrities priešgaisrinės gelbėjimo valdybos Joniškio priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos vyriausiasis specialistas, komisijos narys;

Danguolė Lebedienė, Joniškio rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos ir sveikatos skyriaus socialinių išmokų specialistė, komisijos narė.

2.  T v i r t i n u Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo komisijos veiklos nuostatus (pridedama).

 

 

 

Administracijos direktorė                                                                               Valė Kulvinskienė

 

 

PATVIRTINTA

Joniškio rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2020 m. sausio 10 d. įsakymu Nr. A-31

 

JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS REZERVO LĖŠŲ NAUDOJIMO KOMISIJOS VEIKLOS NUOSTATAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.       Joniškio rajono savivaldybės (toliau – savivaldybė) administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo komisijos veiklos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo komisijos (toliau – komisija) uždavinius, funkcijas, teises ir pareigas, darbo organizavimą.

2.       Komisija savo veiklą grindžia teisėtumo, teisingumo, objektyvumo, nešališkumo, tarnybinio bendradarbiavimo principais.

 

II SKYRIUS

KOMISIJOS UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS

 

3.       Komisijos uždavinys – pateikti pasiūlymus savivaldybės administracijos direktoriui dėl Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo, skyrimo fiziniams ir juridiniams asmenims.

4. Komisija atlieka šias funkcijas:

4.1. nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus dėl lėšų skyrimo iš Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo ekstremaliosioms situacijoms ir (arba) ekstremaliesiems įvykiams likviduoti, jų padariniams šalinti ir padarytiems nuostoliams iš dalies apmokėti, gaisrų ir stichinių nelaimių padariniams likviduoti ir jų padarytiems nuostoliams iš dalies apmokėti;

4.2. vertina fizinių ir juridinių prašymus, vadovaudamasi Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarkos aprašo, patvirtinto Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2019 m. gruodžio 19 d. sprendimu Nr. T-265 (toliau – Tvarkos aprašas);

4.3. priima argumentuotą sprendimą skirti (nurodant konkrečią lėšų sumą) / neskirti lėšas ir teikia siūlymą savivaldybės administracijos direktoriui.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS TEISĖS IR PAREIGOS

 

5.       Komisija, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:

5.1.    gauti iš institucijų ir įstaigų, kitų savivaldybės administravimo subjektų informaciją, būtiną jos uždaviniams įgyvendinti;

5.2.    kviesti į posėdžius atsakingus asmenis iš įstaigų ir institucijų, prašyti jų pateikti paaiškinimus svarstomais klausimais;

5.3.    kviesti į posėdžius specialistus ir nepriklausomus ekspertus sudėtingiems klausimams, susijusiems su jos uždavinių įgyvendinimu ir funkcijų vykdymu, spręsti.

6.       Komisijos nariai privalo bendradarbiauti su Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento Šiaulių priešgaisrine gelbėjimo valdyba, ikiteisminio tyrimo institucijomis ir kt. asmenimis (keistis informacija, teikti pasiūlymus, reaguoti į gautus pasiūlymus, derinti veiksmus, būtinus savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo kontrolei užtikrinti).

 

IV SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

7.       Komisijos posėdžiams pirmininkauja komisijos pirmininkas, o kai jo nėra – komisijos pirmininko pavaduotojas.

8.       Komisijos pirmininkas:

8.1.    šaukia komisijos posėdžius, organizuoja komisijos darbą ir atsako už jai pavestų uždavinių ir funkcijų vykdymą;

8.2.    prireikus duoda pavedimus komisijos nariams;

8.3.    pasirašo komisijos posėdžių protokolus, kitus būtinus dokumentus, susijusius su komisijos veikla.

9.       Pagrindinė komisijos darbo forma – posėdžiai.

10.     Gavus prašymą, komisijos sekretorius informuoja komisijos pirmininką, o jo nesant – komisijos pirmininko pavaduotoją dėl posėdžio datos nustatymo.

11.     Komisijos narius apie planuojamą organizuoti posėdį elektroniniu paštu arba telefonu informuoja komisijos sekretorius.

12.     Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja daugiau nei pusė jos narių.

13.     Komisijos sprendimai priimami posėdyje dalyvaujančių komisijos narių balsų dauguma, atviru balsavimu. Komisijos sekretorius laikomas komisijos nariu ir turi balsavimo teisę. Jeigu komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemia komisijos pirmininko balsas.

14.     Dalyvauti komisijos posėdžiuose patariamojo balso teise gali būti kviečiami kitų suinteresuotų institucijų atstovai.

15.     Komisijos sprendimai įforminami komisijos posėdžio protokolais. Komisijos posėdžio protokolas surašomas ir pasirašomas ne vėliau kaip per 2 darbo dienas po posėdžio. Protokolą pasirašo komisijos pirmininkas, kai jo nėra – komisijos pirmininko pavaduotojas ir komisijos sekretorius.

16. Komisijos sekretorius, atsižvelgdamas į komisijos priimtą protokolinį sprendimą, vadovaudamasis Tvarkos aprašo 11 punktu, rengia savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo projektą dėl lėšų skyrimo.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

17.     Už Komisijos veiklos rezultatus yra atsakingas komisijos pirmininkas.

18.     Už komisijos posėdžių protokolų surašymą, komisijos sprendimų pateikimą savivaldybės administracijos direktoriui atsakingas komisijos sekretorius.

19. Komisijos nariai, pažeidę teisės aktų, reglamentuojančių komisijos veiklą, reikalavimus, atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

20. Jeigu yra viešųjų ir privačių interesų konfliktas, komisijos narys, prieš pradėdamas nagrinėti prašymą, turi nusišalinti, prieš tai pranešęs komisijos pirmininkui.

–––––––––––––––––––