Joniškio rajono savivaldybės
Administracijos direktorius
Įsakymas
DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS REZERVO LĖŠŲ NAUDOJIMO KOMISIJOS SUDARYMO IR KOMISIJOS VEIKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2020 m. sausio 10 d. Nr. A-31
Joniškis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarkos aprašo, patvirtinto Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2019 m. gruodžio 19 d. sprendimu Nr. T- 265, 10 punktu:
1. S u d a r a u Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo komisiją (toliau – komisija):
Stefanija Šniukienė, Joniškio rajono savivaldybės administracijos Finansų skyriaus vedėja, komisijos pirmininkė;
Daiva Zikienė, Joniškio rajono savivaldybės administracijos Infrastruktūros skyriaus Viešosios tvarkos poskyrio vedėja, komisijos pirmininko pavaduotoja;
Julius Laucys, Joniškio rajono savivaldybės administracijos Infrastruktūros skyriaus Viešosios tvarkos poskyrio vyriausiasis specialistas, komisijos sekretorius;
Mindaugas Kvietkauskas, Šiaulių apskrities priešgaisrinės gelbėjimo valdybos Joniškio priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos vyriausiasis specialistas, komisijos narys;
Danguolė Lebedienė, Joniškio rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos ir sveikatos skyriaus socialinių išmokų specialistė, komisijos narė.
2. T v i r t i n u Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo komisijos veiklos nuostatus (pridedama).
PATVIRTINTA
Joniškio rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2020 m. sausio 10 d. įsakymu Nr. A-31
JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS REZERVO LĖŠŲ NAUDOJIMO KOMISIJOS VEIKLOS NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Joniškio rajono savivaldybės (toliau – savivaldybė) administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo komisijos veiklos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo komisijos (toliau – komisija) uždavinius, funkcijas, teises ir pareigas, darbo organizavimą.
II SKYRIUS
KOMISIJOS UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS
3. Komisijos uždavinys – pateikti pasiūlymus savivaldybės administracijos direktoriui dėl Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo, skyrimo fiziniams ir juridiniams asmenims.
4. Komisija atlieka šias funkcijas:
4.1. nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus dėl lėšų skyrimo iš Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo ekstremaliosioms situacijoms ir (arba) ekstremaliesiems įvykiams likviduoti, jų padariniams šalinti ir padarytiems nuostoliams iš dalies apmokėti, gaisrų ir stichinių nelaimių padariniams likviduoti ir jų padarytiems nuostoliams iš dalies apmokėti;
4.2. vertina fizinių ir juridinių prašymus, vadovaudamasi Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarkos aprašo, patvirtinto Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2019 m. gruodžio 19 d. sprendimu Nr. T-265 (toliau – Tvarkos aprašas);
III SKYRIUS
KOMISIJOS TEISĖS IR PAREIGOS
5. Komisija, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:
5.1. gauti iš institucijų ir įstaigų, kitų savivaldybės administravimo subjektų informaciją, būtiną jos uždaviniams įgyvendinti;
5.2. kviesti į posėdžius atsakingus asmenis iš įstaigų ir institucijų, prašyti jų pateikti paaiškinimus svarstomais klausimais;
6. Komisijos nariai privalo bendradarbiauti su Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento Šiaulių priešgaisrine gelbėjimo valdyba, ikiteisminio tyrimo institucijomis ir kt. asmenimis (keistis informacija, teikti pasiūlymus, reaguoti į gautus pasiūlymus, derinti veiksmus, būtinus savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo kontrolei užtikrinti).
IV SKYRIUS
KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
7. Komisijos posėdžiams pirmininkauja komisijos pirmininkas, o kai jo nėra – komisijos pirmininko pavaduotojas.
8. Komisijos pirmininkas:
8.1. šaukia komisijos posėdžius, organizuoja komisijos darbą ir atsako už jai pavestų uždavinių ir funkcijų vykdymą;
10. Gavus prašymą, komisijos sekretorius informuoja komisijos pirmininką, o jo nesant – komisijos pirmininko pavaduotoją dėl posėdžio datos nustatymo.
11. Komisijos narius apie planuojamą organizuoti posėdį elektroniniu paštu arba telefonu informuoja komisijos sekretorius.
13. Komisijos sprendimai priimami posėdyje dalyvaujančių komisijos narių balsų dauguma, atviru balsavimu. Komisijos sekretorius laikomas komisijos nariu ir turi balsavimo teisę. Jeigu komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemia komisijos pirmininko balsas.
14. Dalyvauti komisijos posėdžiuose patariamojo balso teise gali būti kviečiami kitų suinteresuotų institucijų atstovai.
15. Komisijos sprendimai įforminami komisijos posėdžio protokolais. Komisijos posėdžio protokolas surašomas ir pasirašomas ne vėliau kaip per 2 darbo dienas po posėdžio. Protokolą pasirašo komisijos pirmininkas, kai jo nėra – komisijos pirmininko pavaduotojas ir komisijos sekretorius.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
18. Už komisijos posėdžių protokolų surašymą, komisijos sprendimų pateikimą savivaldybės administracijos direktoriui atsakingas komisijos sekretorius.
19. Komisijos nariai, pažeidę teisės aktų, reglamentuojančių komisijos veiklą, reikalavimus, atsako teisės aktų nustatyta tvarka.