KAIŠIADORIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL 7 PROCENTŲ KAIŠIADORIŲ RAJONO SAVIVALDYBEI ATITINKAMIEMS METAMS SKIRTŲ MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2015 m. rugsėjo 24 d. Nr. V17-318
Kaišiadorys
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi ir Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimu Nr. 785 „Dėl Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikos patvirtinimo“, 9 punktu, Kaišiadorių rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Patvirtinti 7 procentų Kaišiadorių rajono savivaldybei atitinkamiems metams skirtų mokinio krepšelio lėšų naudojimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. Skirti Kaišiadorių r. pedagoginei psichologinei tarnybai 100 procentų Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikoje rekomenduojamų lėšų sumos pedagoginei psichologinei pagalbai organizuoti.
3. Pripažinti netekusiu galios Kaišiadorių rajono savivaldybės tarybos 2014 m. gegužės 29 d. sprendimo Nr. V17-150 „Dėl 7 procentų Kaišiadorių rajono savivaldybei atitinkamiems metams skirtų mokinio krepšelio lėšų naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ 1 punktą.
PATVIRTINTA
Kaišiadorių rajono savivaldybės tarybos
2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. V17-318
7 PROCENTŲ KAIŠIADORIŲ RAJONO SAVIVALDYBEI ATITINKAMIEMS METAMS SKIRTŲ MOKINIO KREPŠELIO LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. 7 procentų Kaišiadorių rajono savivaldybei atitinkamiems metams skirtų mokinio krepšelio lėšų naudojimo tvarkos aprašas (toliau – aprašas) reglamentuoja Kaišiadorių rajono savivaldybei atitinkamiems metams skirtų 7 procentų mokinio krepšelio lėšų (toliau – lėšos) naudojimo mokymo reikmėms tenkinti tvarką.
2. Lėšos naudojamos šioms mokymo reikmėms:
2.2. pedagoginių darbuotojų tarifinių atlygių ir tarnybinių atlyginimų koeficientų skirtumams išlyginti, bendrojo ugdymo, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo prieinamumui užtikrinti, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo formų įvairovei įgyvendinti;
II SKYRIUS
LĖŠŲ NAUDOJIMAS BRANDOS EGZAMINAMS ORGANIZUOTI IR VYKDYTI
4. Lėšos brandos egzaminams organizuoti ir vykdyti naudojamos mokyklų pedagogų darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms už valstybinių ir mokyklinių brandos egzaminų organizavimą, vykdymą, kandidatų darbų vertinimą, apeliacijų nagrinėjimą.
5. Už valstybinių brandos egzaminų vykdymą mokama valstybinių brandos egzaminų centrų vykdymo grupių vyresniesiems vykdytojams, administratoriams ir vykdytojams:
5.1. už vyresniojo vykdytojo atliekamas funkcijas nustatomas 4,05 Eur/val. įkainis (darbo laikas – 2 val. iki egzamino pradžios, egzamino trukmė ir 1 valanda pasibaigus egzaminui);
5.2. už administratoriaus atliekamas funkcijas nustatomas 3,77 Eur/val. įkainis (darbo laikas – 2 val. iki egzamino pradžios, egzamino trukmė ir 1 valanda pasibaigus egzaminui);
6. Už pagrindinės sesijos mokyklinius brandos egzaminus mokama mokyklinių brandos egzaminų centrų, vykdymo grupių vyresniesiems vykdytojams, administratoriams, vykdytojams, vertinimo, apeliacinių komisijų pirmininkams, vertintojams, menų dalykų, technologijų ir profesijos mokytojams (darbų vadovams) ir apeliacinių komisijų nariams:
6.1. už vyresniojo vykdytojo atliekamas funkcijas nustatomas 3,19 Eur/val. įkainis (darbo laikas – 2 val. iki egzamino pradžios, egzamino trukmė ir 1 valanda pasibaigus egzaminui);
6.2. už administratoriaus atliekamas funkcijas nustatomas 2,90 Eur/val. įkainis (darbo laikas – 2 val. iki egzamino pradžios, egzamino trukmė ir 1 valanda pasibaigus egzaminui);
6.3. už vykdytojo atliekamas funkcijas nustatomas 2,32 Eur/val. įkainis (darbo laikas – 1 val. iki egzamino pradžios ir egzamino trukmė);
6.5. už vertintojo įvertintą kandidato ar apeliacinės komisijos nario įvertintą apelianto darbą nustatomas 2,03 Eur įkainis (jei kandidato darbą vertina keli vertintojai, įkainis atitinkamai dalijamas);
7. Bazinėms mokykloms už pakartotinės sesijos mokyklinius brandos egzaminus mokama mokyklinių brandos egzaminų centrų vykdymo grupių vyresniesiems vykdytojams, administratoriams, vykdytojams, vertinimo, apeliacinių komisijų pirmininkams, vertintojams ir apeliacinių komisijų nariams:
7.1. už vyresniojo vykdytojo atliekamas funkcijas nustatomas 3,19 Eur/val. įkainis (darbo laikas – 1 val. iki egzamino pradžios, egzamino trukmė ir 0,5 valandos pasibaigus egzaminui);
7.2. už administratoriaus atliekamas funkcijas nustatomas 2,90 Eur/val. įkainis (darbo laikas – 1 val. iki egzamino pradžios ir egzamino trukmė);
7.3. už vykdytojo atliekamas funkcijas nustatomas 2,32 Eur/val. įkainis (darbo laikas – 1 val. iki egzamino pradžios ir egzamino trukmė);
7.4. už vertintojo įvertintą kandidato ar apeliacinės komisijos nario įvertintą apelianto darbą nustatomas 2,03 Eur įkainis (jei kandidato darbą vertina keli vertintojai, įkainis atitinkamai dalijamas);
8. Mokyklinių brandos egzaminų centrų vadovai iki rugpjūčio 1 d. pateikia Kaišiadorių rajono savivaldybės administracijos Švietimo skyriui (toliau – Švietimo skyrius) informaciją, kokie pedagogai ir kiek valandų dirbo mokyklinių brandos egzaminų vykdymo ir vertinimo komisijose.
III SKYRIUS
LĖŠŲ NAUDOJIMAS PEDAGOGINIŲ DARBUOTOJŲ TARIFINIŲ ATLYGIŲ IR TARNYBINIŲ ATLYGINIMŲ KOEFICIENTŲ SKIRTUMAMS IŠLYGINTI, BENDROJO UGDYMO, IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO PRIEINAMUMUI UŽTIKRINTI, IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO FORMŲ ĮVAIROVEI ĮGYVENDINTI
10. Lėšos pedagoginių darbuotojų tarifinių atlygių ir tarnybinių atlyginimų koeficientų skirtumams išlyginti, bendrojo ugdymo, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo prieinamumui užtikrinti, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo formų įvairovei įgyvendinti naudojamos pedagoginių darbuotojų darbo užmokesčiui, išeitinėms išmokoms ir socialinio draudimo įmokoms.
11. Lėšos pedagoginių darbuotojų tarifinių atlygių ir tarnybinių atlyginimų koeficientų skirtumams išlyginti skiriamos mokykloms už sausio – rugpjūčio mėnesius, nuo rugsėjo 15 d. iki spalio 1 d. pateikusioms prašymą, jeigu mokykloje einamųjų metų sausio – rugpjūčio mėnesiais:
11.2. nustatyti minimalūs pedagoginių darbuotojų tarnybinių atlyginimų ir tarifinių atlygių koeficientai bei minimalūs privalomi jų didinimo procentai;
11.6. nustatyta mokymo reikmėms ne didesnis nei Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikoje rekomenduojamas minimalus dydis;
IV SKYRIUS
LĖŠŲ NAUDOJIMAS KITOMS MOKYMO REIKMĖMS
13. Lėšos, skirtos pedagoginei psichologinei pagalbai organizuoti, naudojamos Pedagoginės psichologinės tarnybos pedagoginių darbuotojų darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms, kitoms su darbo santykiais susijusioms išmokoms bei kompensacijoms mokėti.
14. Lėšos, skirtos neformaliojo vaikų švietimo programoms įgyvendinti, naudojamos pedagoginių darbuotojų darbo užmokesčiui, socialinio draudimo įmokoms ir/ar kitoms išlaidoms, tiesiogiai susijusioms su neformaliojo vaikų švietimo programose numatytų veiklų įgyvendinimu mokyklose.
15. Lėšos mažiau pasirenkamų užsienio kalbų mokymuisi laikinosiose (mobiliosiose) grupėse, susidariusiose dėl naujai į mokyklą atvykusių mokinių, kai grupėje yra ne daugiau kaip 5 mokiniai, naudojamos pedagoginių darbuotojų darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms.
7 procentų Kaišiadorių rajono savivaldybei atitinkamiems metams skirtų mokinio krepšelio lėšų naudojimo tvarkos aprašo
priedas
(Lentelės formos pavyzdys)
…………………………………………………………………………
Mokyklos pavadinimas
... M. M. 2 PUSMEČIO BENDROJO UGDYMO PLANO (BUP) VYKDYMO LENTELĖ
Klasės, jungtinės klasės |
Klasių kom-plektų skaičius |
Klasės |
Mokinių skaičius klasėje |
Klasės komplekte turi būti/yra mokinių |
Minimalus pamokų skaičius pagal BUP |
Maksimalus pamokų skaičius pagal BUP |
Pamokos mokinių porei-kiams tenkinti |
Nefor-malus ugdy-mas |
Klasių dalijimui papildomos valandos (dalykas, darbo vietų sk. kabinetuose) |
Iš viso BUP skirtos valandos savaitei |
Tarifi-kuota val. iš viso |
Vadovavi-mas klasei (min/yra) |
|
||||||||||||||
Dori-nis ugd. |
I-oji užsie-nio k. |
II-oji užsie-nio k. |
Inform. techn. 15/15 |
Techno-logijos 16/12 |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
Pradinio ugdymo programa
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Jungtinės klasės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
PU skyrius |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Pagrindi-nio ugdymo progra-mos I dalis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Jungtinės klasės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Pagrindi-nio ugdymo progra-mos II dalis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Vidurinio ugdymo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
Tarifikuota: formaliajam ugdymui - ... val., neformaliajam ugdymui - ... val. Iš viso tarifikuota: .... val. Tarifikuota už vadovavimą klasei .... val. |
|
||||||||||||||||||||||||||
BUP leidžia panaudoti ... val. Panaudota BUP valandų: ... proc. Panaudota valandų už vadovavimą klasei: ... proc. |
|
||||||||||||||||||||||||||