Pasvalio rajono savivaldybės meras

 

potvarkis

DĖL PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS vaiko gerovės komisijos SUDARYMO IR jos DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO

 

2023 m. liepos 25 d.  Nr. MV-142

Pasvalys

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 25 straipsnio 5 dalimi, 30 straipsnio 1 dalies 1 punktu ir 2 dalimi, Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo 30 straipsnio 2 ir 3 dalimis, įgyvendindamas Pasvalio rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Pasvalio rajono savivaldybės tarybos 2023 m. kovo 29 d. sprendimu Nr. T1-54 „Dėl Pasvalio rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ (su visais aktualiais pakeitimais), 284.1 papunktį, atsižvelgdamas į Pasvalio rajono savivaldybės mero 2023 m. birželio 30 d. potvarkį Nr. MA-75 „Dėl Gintauto Gegužinsko kasmetinių atostogų“:

1. Sudarau šios sudėties Pasvalio rajono savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisiją:

1.1. Inga Bartulienė – Pasvalio rajono savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyriaus vyriausioji specialistė (tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorė) (komisijos pirmininkė);

1.2. Danguolė Bronislava Brazdžionienė – Pasvalio rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos ir sveikatos skyriaus vyriausioji specialistė (komisijos sekretorė) (pakaitinė narė – Pasvalio rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos ir sveikatos skyriaus vyriausioji specialistė (Savivaldybės gydytoja) Renata Nevulytė);

1.3. Monika Balnytė - Skaringienė Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Panevėžio apskrities vaiko teisių apsaugos skyriaus Pasvalio rajone vyriausioji specialistė (pakaitinė narė – Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Panevėžio apskrities vaiko teisių apsaugos skyriaus Pasvalio rajone patarėja Asta Kanišauskienė);

1.4. Andromeda Baršauskienė – Pasvalio rajono savivaldybės Švietimo pagalbos tarnybos logopedė-specialioji pedagogė (pakaitinė narė - Pasvalio rajono savivaldybės Švietimo pagalbos tarnybos socialinė pedagogė Daiva Šienauskienė);

1.5. Orinta Duknevičienė – Lietuvos probacijos tarnybos Panevėžio regiono skyriaus (Pasvalyje) vyriausioji specialistė (pakaitinis narys – Lietuvos probacijos tarnybos Panevėžio regiono skyriaus (Pasvalyje) specialistas Dangiras Bezumavičius);

1.6. Augustė Gražinė – Pasvalio rajono savivaldybės Visuomenės sveikatos biuro visuomenės sveikatos specialistė, vykdanti visuomenės sveikatos stiprinimą (pakaitinė narė – Pasvalio rajono savivaldybės Visuomenės sveikatos biuro visuomenės sveikatos specialistė, vykdanti visuomenės sveikatos stiprinimą mokykloje Rasa Rutkauskienė);

1.7. Jolanta Grybauskienė – Pasvalio socialinių paslaugų centro Darbo su šeimomis padalinio vadovę (atvejo vadybininkė) (pakaitinė narė – Pasvalio socialinių paslaugų centro direktorės pavaduotoja socialiniams reikalams Gitana Gaidžiūnienė);

1.8. Loreta Liepienė – Panevėžio apygardos prokuratūros Panevėžio apylinkės prokuratūros prokurorė (pakaitinis narys – Panevėžio apygardos prokuratūros Panevėžio apylinkės prokuratūros prokuroras Artūras Raskazovas);

1.9. Jurgita Packevičienė – Panevėžio apskrities vyriausiojo policijos komisariato Pasvalio rajono policijos komisariato Veiklos skyriaus vyriausioji tyrėja (pakaitinė narė - Panevėžio apskrities vyriausiojo policijos komisariato Pasvalio rajono policijos komisariato Veiklos skyriaus vyresnioji tyrėja Modesta Bertašiūtė);

1.10. Jurgita Venskienė – asociacijos Pasvalio šeimos gerovės centro pirmininkė (pakaitinė narė - asociacijos Pasvalio šeimos gerovės centro narė Viktorija Skvereckienė).

2. Tvirtinu Pasvalio rajono savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisijos darbo reglamentą (pridedama).

3. Nustatau, kad šis potvarkis skelbiamas Teisės aktų registre ir Pasvalio rajono
savivaldybės interneto svetainėje www.pasvalys.lt.

Potvarkis gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

Savivaldybės vicemeras                                                                                                  Viktoras Doda

pavaduojantis Savivaldybės merą

 


 

PATVIRTINTA

Pasvalio rajono savivaldybės mero

2023 m. liepos 25 d. potvarkiu Nr. MV-142

 

 

PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VAIKO GEROVĖS KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Pasvalio rajono savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisijos darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato šios Pasvalio rajono savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisijos (toliau – Komisija) veiklos uždavinius, funkcijas, teises, pareigas, darbo organizavimo bei sprendimų priėmimo tvarką.

2Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymu (toliau – Įstatymas), Jungtinių Tautų vaiko teisių konvencija, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, kitais teisės aktais ir šiuo Reglamentu.

3.  Komisija savo veiklą grindžia teisėtumo, teisingumo, objektyvumo, nešališkumo, vaiko interesų ir gerovės pirmumo, tarnybinio bendradarbiavimo principais.

 

II SKYRIUS

KOMISIJOS FUNKCIJOS, TEISĖS IR PAREIGOS

 

4Komisijos paskirtis – užtikrinti Pasvalio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje gyvenančių vaikų gerovę, bendradarbiaujant su mokyklų vaiko gerovės komisijomis ir kitomis vaiko gerovės srityje dirbančiomis institucijomis.

5.  Komisija:

5.1. kiekvienais metais tvirtina metų veiklos planą, nustatydama vaiko gerovės prioritetus, tikslus, priemones jiems įgyvendinti, ir Savivaldybės mero nustatyta tvarka atsiskaito už jo įgyvendinimą;

5.2. surenka informaciją, būtiną Savivaldybės merui sprendimui dėl vaiko minimalios ar vidutinės priemonių skyrimo, pratęsimo, pakeitimo ar panaikinimo;

5.3. nagrinėja prašymus (1 ir 2 priedai) ir teikia siūlymus Savivaldybės merui dėl vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonių skyrimo, pratęsimo, pakeitimo ar panaikinimo ir kitų priemonių, numatytų Įstatymo 7 ir 9 straipsniuose, skyrimo;

5.4. nagrinėja prašymus (3 ir 4 priedai) dėl koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų (toliau – Koordinuotai teikiamos paslaugos) skyrimo ir teikia siūlymus savivaldybės merui dėl sprendimo priėmimo;

5.5. ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo vaikų socializacijos centro informavimo apie vaiko atvykimą į vaikų socializacijos centrą dienos surenka ir vaikų socializacijos centrui pateikia Įstatymo 22 straipsnio 5 dalyje nurodytus vaiko, kuriam paskirta auklėjamojo poveikio priemonė, dokumentus;

5.6. pasibaigus nustatytam vaiko vidutinės priežiūros ar auklėjamojo poveikio priemonės vykdymo terminui, koordinuoja vaiko socialinę integraciją į bendruomenę;

5.7. koordinuoja Savivaldybės mokyklų Vaiko gerovės komisijų veiklą, vaiko gerovės srityje dirbančių institucijų ir nevyriausybinių organizacijų tarpusavio bendradarbiavimą;

5.8. teikia siūlymus Savivaldybės merui dėl vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonių tobulinimo;

5.9. svarsto rekomendacijas dėl privalomo ikimokyklinio ugdymo skyrimo ir teikia siūlymus Savivaldybės merui dėl sprendimo priėmimo;

5.10atlieka kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas.

6.  Komisijos nariai turi teisę:

6.1. teikti Komisijos pirmininkui pastabas ir pasiūlymus dėl Komisijos darbo tobulinimo;

6.2. dalyvauti mokyklų vaiko gerovės komisijų posėdžiuose, susipažinti su šių komisijų turima dokumentacija Komisijos svarstomais klausimais;

6.3. teikti Mokyklos vaiko gerovės komisijos pirmininkui pastabas ir pasiūlymus dėl Komisijos darbo tobulinimo;

6.4. susipažinti su mokyklų vaiko gerovės komisijų, valstybės ir savivaldybės institucijų ar įstaigų pateikta informacija, reikalinga Komisijos funkcijoms vykdyti ir sprendimams priimti;

6.5. teikti švietimo, gydymo, socialinių paslaugų įstaigoms pasiūlymus, rekomendacijas dėl prevencinio darbo gerinimo Pasvalio rajone;

6.6. dalyvauti su Komisijos veikla susijusiuose Savivaldybės ir šalies renginiuose.

7.  Komisijos nariai privalo:

7.1. dalyvauti Komisijos posėdžiuose, išskyrus atvejus, kai negali dalyvauti dėl svarbių priežasčių. Apie negalėjimą dalyvauti Komisijos posėdyje Komisijos narys privalo informuoti Komisijos pirmininką arba sekretorių, laikytis tarnybinės ir bendrosios etikos normų reikalavimų;

7.2. gerbti posėdžiuose dalyvaujančių asmenų orumą ir teises;

7.3. teikti informaciją, reikalingą Komisijos funkcijoms vykdyti;

7.4. laikytis konfidencialumą ir duomenų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų nuostatų;

7.5. pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimą (5 priedas) ir gautą informaciją naudoti tik Komisijos sprendimams priimti.

8.  Kiekvienas Komisijos narys gali inicijuoti posėdžio darbotvarkės papildymą, prieš posėdį Komisijos pirmininkui pateikiant pasiūlymų, kuriems pirmininkas gali pritarti įtraukiant į darbotvarkę arba nepritarti.

9.  Komisijos darbui vadovauja ir posėdžiams pirmininkauja Komisijos pirmininkas. Jo nesant, pirmininkauja balsų dauguma Komisijos išrinktas narys.

10Komisijos pirmininkas:

10.1.  vadovauja Komisijos veiklai ir pirmininkauja posėdžiams;

10.2.  nustato Komisijos posėdžio darbo laiką, vietą ir praneša elektroninėmis priemonėmis posėdžio dalyviams ne vėliau kaip prieš 4 darbo dienas, kuria nuorodas nuotoliniams pasitarimams ir jas siunčia posėdžio dalyviams. Kartu su kvietimu dalyvauti posėdyje Komisijos nariams pateikia posėdžio darbotvarkę ir, esant būtinybei, reikalingą medžiagą;

10.3.  vadovaudamasis posėdžio nutarimais rengia Savivaldybės mero potvarkių projektus dėl vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės, dėl Koordinuotai teikiamų paslaugų skyrimo, pratęsimo, pakeitimo ar panaikinimo;

10.4.  kalendoriniams metams pasibaigus, rengia ataskaitą Savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyriaus vadovui apie vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių įgyvendinimą;

10.5.  atstovauja Komisijai kituose institucijose.

11.  Komisijos sekretorius:

11.1.  protokoluoja posėdžius;

11.2.  supažindina suinteresuotus asmenis su Komisijos priimtais sprendimais, prireikus pateikia kopijas ar išrašus;

11.3.  vykdo kitus, su Komisijos posėdžių organizavimu susijusius, Komisijos pirmininko pavedimus.

12.  Kai Komisijos darbe dėl svarbių priežasčių nedalyvauja sekretorius, jo funkcijas atlieka kitas posėdžio metu Komisijos pirmininko paskirtas Komisijos narys.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS IR SPRENDIMŲ PRIĖMIMAS

 

13.  Pagrindinė Komisijos veiklos forma yra posėdžiai, kurie šaukiami pagal poreikį (gavus prašymą dėl vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonių skyrimo, pratęsimo, pakeitimo, panaikinimo ir kitais atvejais), bet ne rečiau kaip kartą per tris mėnesius. Gali būti organizuojami išvažiuotieji posėdžiai arba pasitarimai. Dėl nepaprastosios padėties, ekstremaliosios situacijos ar karantino, Komisijos posėdis gali būti organizuojamas nuotoliniu ar mišriu būdu.

14Savivaldybės meras, gavęs prašymą skirti, pakeisti, pratęsti ar panaikinti vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonę (toliau – prašymas), ne vėliau kaip per 2 darbo dienas jį perduoda Komisijai.

15Komisija ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos, išskyrus Reglamento 18 punkte nurodytus atvejus, surenka informaciją, būtiną siūlymui parengti bei Savivaldybės mero sprendimui priimti.

16Jeigu vaiko elgesys kelia realų pavojų jo paties ar kitų žmonių gyvybei, sveikatai ar turtui, Savivaldybės meras sprendimą priima ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos, kitais atvejais – ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos. Gavus informaciją, jog vaiko elgesys kelia pavojų gyvybei, nedelsiant informuojama Valstybinė vaiko teisių apsaugos institucija ir kiti specialistai, teikiantys pagalbą šeimai.

17Kai rengiamasi svarstyti vaiko vidutinės priežiūros priemonės skyrimo klausimą, surinkta reikalinga informacija ne vėliau kaip likus 4 darbo dienoms iki posėdžio pateikiama Švietimo, mokslo ir sporto ministro įgaliotos institucijos atsakingo asmens išvadai gauti.

18Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 komisijos narių.

19Komisija prašymus nagrinėja uždarame posėdyje, kuriame privalo dalyvauti vaikas, vaiko atstovai pagal įstatymą, Mokyklos vaiko gerovės komisijos atstovas, prašymą pateikęs asmuo (išskyrus atvejus, kai prašymą pateikė teismas), koordinuojantys priemonių įgyvendinimą atvejo vadybininkai (kai vaikui buvo paskirta minimalios priežiūros priemonė ir Koordinuotai teikiamos paslaugos), vaikų socializacijos centro atstovas (kai vaikui buvo paskirta vidutinės priežiūros priemonė). Komisijos posėdyje turi teisę dalyvauti ir kiti suinteresuoti kviestiniai asmenys.

20Jeigu Komisijos posėdyje nedalyvauja asmenys, kurių dalyvavimas yra privalomas, Komisijos pirmininkas atideda posėdį ir raštu įspėja nedalyvavusius asmenis, kad kitame posėdyje sprendimas gali būti priimtas ir jiems nedalyvaujant.

21Komisijos posėdyje išklausoma vaiko ir kitų posėdyje dalyvaujančių asmenų nuomonė dėl svarstomo klausimo.

22Siekiant apsaugoti vaiką nuo galimo neigiamo poveikio, vaikas gali nedalyvauti Komisijos posėdyje, tačiau tokiu atveju vaiko nuomonė turi būti iš anksto išklausyta valstybinės vaiko teisių apsaugos institucijos. Ši nuomonė įvertinama posėdyje. Valstybinė vaiko teisių apsaugos institucija taip pat išklauso vaiko nuomonę, kai vaikas vengia dalyvauti posėdyje, ir apie ją raštu informuoja Komisiją.

23Valstybinės vaiko teisių apsaugos institucijos atstovas raštu pateikia išvadą dėl vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės skyrimo, pratęsimo, pakeitimo ar panaikinimo. Pateikta išvada gali būti patikslinta arba papildyta posėdžio metu.

24Asmenų, turinčių didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių iki 21 metų, nuomonę išklauso ir išvadą dėl minimalios ar vidutinės priežiūros priemonių jiems skyrimo, pratęsimo ar panaikinimo teikia Komisijos įgaliotas asmuo.

25Posėdžio metu pristatoma švietimo, mokslo ir sporto ministro įgaliotos institucijos išvada dėl vidutinės priežiūros priemonės vaikui skyrimo ar pratęsimo.

26Komisijos posėdyje rašomas posėdžio protokolas, kuriame nurodomos esminės prašymo nagrinėjimo aplinkybės, posėdžio data, protokolo eilės numeris, posėdžio dalyviai, svarstomų klausimų eilės numeriai ir pavadinimai, klausimus pateikę pranešėjai, kalbėtojai, valstybinės vaiko teisių apsaugos institucijos išvados ir Komisijos įgalioto asmens išvados (jei svarstomas asmuo turi didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių iki 21 metų), priimtas siūlymas, balsavimo rezultatai ir kitų posėdžio dalyvių atskirosios nuomonės.

27Komisijos posėdžio protokolą ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po Komisijos posėdžio pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius.

28Komisijos pirmininko sprendimu į posėdį pakviesti ne komisijos nariai gali dalyvauti tik svarstant tą posėdžio klausimą, į kurio svarstymą yra pakviesti. Jie neturi balsavimo teisės.

29Sprendimai priimami atviru balsavimu, paprasta balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, sprendimą lemia Komisijos pirmininko balsas.

30Komisijos narys gali turėti atskirąją nuomonę, kuri išdėstoma posėdžio protokole.

31Komisijos kompetencijai skirtais klausimais raštus pasirašo Komisijos pirmininkas.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

32.  Komisijos veiklos dokumentai įforminami, tvarkomi ir saugomi teisės aktų nustatyta tvarka.

33.  Pasiūlymus dėl Reglamento papildymo ar pakeitimo teikia Komisijos nariai.

34.  Komisijos sudėtis ir Reglamentas gali būti papildyti, pakeisti ar panaikinti Savivaldybės mero potvarkiu.

 

 

part_2e1859fb90be4c1abc4b147c5672eae0_end


 

Pasvalio rajono savivaldybės administracijos

vaiko gerovės komisijos darbo reglamento

1 priedas

 

 

(prašymą pateikiančio asmens vardas, pavardė)

 

________________________________________________________________________________

(adresas, telefonas, el. paštas)

 

Pasvalio rajono savivaldybės

merui

 

PRAŠYMAS

SKIRTI / PAKEISTI / PANAIKINTI MINIMALIOS / VIDUTINĖS PRIEŽIŪROS PRIEMONĘ

 

______________________

(data)

 

Prašau mano sūnui / dukrai / globotiniui (-ei)____________________________________________

(pabraukti)                                                                                   (nurodomas vardas, pavardė)

gim.______________________, gyv._________________________________________________,

 

besimokančiam ___________________________________________________________________

(mokymosi įstaiga, klasė)

 

skirti / pratęsti / pakeisti /panaikinti minimalios (vidutinės) priežiūros priemonę, nes_____________

(pabraukti)

 

 

 

 

(pagrindžiama, kodėl prašoma skirti / pakeisti / panaikinti minimalios (vidutinės) priežiūros priemonę)

 

Pareiškėjo pateikiami dokumentai:

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

Patvirtinu, kad mano nurodyti duomenys yra teisingi.

Sutinku, kad skirdami / pakeisdami / panaikindami / vaiko minimalios (vidutinės) priežiūros priemonę Pasvalio rajono savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisijos nariai susipažintų su būtina informacija apie mano vaiką (globotinį (-ę).

 

___________________

_______________________________

(parašas)

(vardas, pavardė)

 

Informuojame Jus, jog Jūsų asmens duomenų valdytojas yra Pasvalio rajono savivaldybės administracija, juridinio asmens kodas 188753657, adresas: Vytauto Didžiojo a. 1, LT-39143 Pasvalys, tel. 8 451  54 101, el. p. rastine@pasvalys.lt. Savivaldybės administracijos duomenų apsaugos pareigūno kontaktai: tel. 8 451  54 101, el. p. dokumentai@pasvalys.lt

Duomenys tvarkomi siekiant išnagrinėti Jūsų prašymą. Tvarkymo pagrindas – tvarkyti duomenis būtina, kad būtų įvykdyta duomenų valdytojui taikoma teisinė prievolė, taip pat siekiant atlikti užduotį, vykdomą viešojo intereso labui arba vykdant duomenų valdytojui pavestas viešosios valdžios funkcijas. Jūsų duomenys Savivaldybės administracijoje bus saugomi teisės aktų, reglamentuojančių duomenų saugojimo terminus, nustatyta tvarka ir terminais. Duomenys gali būti teikiami trečiosioms šalims, jeigu tai yra būtina Jūsų prašymui išnagrinėti bei tais atvejais, kai to reikalauja teisės aktų nuostatos. Jeigu Jūs nepateiksite savo asmens duomenų, negalėsime išnagrinėti Jūsų prašymo.

Jūs turite teisę kreiptis su prašymu susipažinti su savo asmens duomenimis, ištaisyti, papildyti ar ištrinti juos, apriboti jų tvarkymą, juos perkelti, taip pat turite teisę nesutikti su duomenų tvarkymu ar pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai. Daugiau informacijos apie asmens duomenų tvarkymą galite rasti Pasvalio rajono savivaldybės interneto svetainėje www.pasvalys.lt.

part_0d3ef110cbde4d2a9b421e68c09705b6_end


 

Pasvalio rajono savivaldybės administracijos

vaiko gerovės komisijos darbo reglamento

2 priedas

 

 

(prašymas pateikiamas įstaigos blanke)

 

Pasvalio rajono savivaldybės

merui

 

 

PRAŠYMAS

SKIRTI / PRATĘSTI / PAKEISTI / PANAIKINTI MINIMALIOS / VIDUTINĖS PRIEŽIŪROS PRIEMONĘ

 

______________________

(data)

Pasvalys

 

Vadovaudamasis (-si) Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymu, prašau skirti / pakeisti / pratęsti / panaikinti _____klasės mokiniui(-ei)___________________

(vaiko vardas, pavardė)

_____________, gim._________________, gyv. _______________________________________________

minimalios (vidutinės) priežiūros priemonę (-es), nes______________________________________

 

 

 

 

 

(pagrindžiama, kodėl prašoma skirti / pratęsti / pakeisti / panaikinti minimalios (vidutinės) priežiūros priemonę)

 

PRIDEDAMA:

1. Mokyklos vadovo pasirašyta išsami charakteristika, kurioje būtų pateikti vaiko duomenys, informacija apie šeimą, pamokų lankomumą, pažangumą, lankomus būrelius, ugdymo įstaigos taikytas poveikio priemones.

2. Taikytų poveikio priemonių ir pagalbos vaikui įrodymo dokumentai:

2.1. Mokyklos vaiko gerovės komisijos posėdžių, kuriuose buvo svarstomas vaiko elgesys ir kt. protokolų išrašai;

2.2. Vaiką konsultavusių specialistų konsultacijų išvadų išrašai;

2.3. Informacija apie mokykloje vaikui teiktą socialinę pedagoginę, psichologinę pagalbą;

2.4. Pažymų iš švietimo pagalbos tarnybos, kitų pagalbą teikiančių įstaigų apie suteiktą pagalbą vaikui (jei vaikui šiose įstaigose pagalba buvo teikta) kopijos;

2.5. Kita svarbi informacija.

 

____________________ _____________________________ __________________

(pareigų pavadinimas)                         (vardas, pavardė)                                     (parašas)

 

 

 

 

 

(Rengėjo vardas, pavardė, tel., el. p.)

 

part_084131968d574fe9b246e0d80290d747_end


 

Pasvalio rajono savivaldybės administracijos

vaiko gerovės komisijos darbo reglamento

3 priedas

 

______________________________________________________________________________

(prašymą pateikiančio asmens vardas, pavardė, gimimo data, adresas, telefonas, el. paštas)

 

 

Pasvalio rajono savivaldybės administracijos

tarpinstitucinio bendradarbiavo koordinatoriui

 

 

PRAŠYMAS

DĖL KOORDINUOTAI TEIKIAMŲ PASLAUGŲ SKYRIMO

 

____________________________

(data)

Pasvalys

 

Prašau mano vaikui________________________________ gim. _____________________,

(vaiko vardas, pavardė)

gyv._____________________________________________________________________ir šeimai skirti / pakeisti / pratęsti / panaikinti koordinuotai teikiamas paslaugas, nes____________________

(pabraukti tinkamą)

________________________________________________________________________________  

 

 

 

 

(nurodyti prašymo pateikimo motyvus, teiktą pagalbą vaikui ir šeimai, reikalingas koordinuotas paslaugas)

 

PRIDEDAMA:

1. Vaiko asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija.

2. Švietimo pagalbos, socialines ar sveikatos priežiūros paslaugas teikusios ar teikiančios institucijos, įstaigos ar organizacijos siūlymas dėl koordinuotai teikiamų paslaugų skyrimo.

3. Jeigu kreipiasi globėjas (rūpintojas), globėjo (rūpintojo), statusą įrodančio dokumento kopija.

4. Kiti sprendimų priėmimui svarbūs dokumentai (vaiko sveikatos pažymėjimas, švietimo pagalbos tarnybos pažyma, specialistų išvados, rekomendacijos dėl paslaugų teikimo ir pan.).

 

Esu informuotas (-a) ir sutinku, kad, svarstant klausimą dėl koordinuotai teikiamų paslaugų skyrimo, pakeitimo, pratęsimo ar panaikinimo, Pasvalio rajono  savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisijos nariai susipažintų su sprendimui priimti būtina informacija apie mano vaiką (globotinį (-ę)) ir šeimą.

 

___________________

_______________________________

(parašas)

(vardas, pavardė)

 

Informuojame Jus, jog Jūsų asmens duomenų valdytojas yra Pasvalio rajono savivaldybės administracija, juridinio asmens kodas 188753657, adresas: Vytauto Didžiojo a. 1, LT-39143 Pasvalys, tel. 8 451  54 101, el. p. rastine@pasvalys.lt. Savivaldybės administracijos duomenų apsaugos pareigūno kontaktai: tel. 8 451  54 101, el. p. dokumentai@pasvalys.lt

Duomenys tvarkomi siekiant išnagrinėti Jūsų prašymą. Tvarkymo pagrindas – tvarkyti duomenis būtina, kad būtų įvykdyta duomenų valdytojui taikoma teisinė prievolė, taip pat siekiant atlikti užduotį, vykdomą viešojo intereso labui arba vykdant duomenų valdytojui pavestas viešosios valdžios funkcijas. Jūsų duomenys Savivaldybės administracijoje bus saugomi teisės aktų, reglamentuojančių duomenų saugojimo terminus, nustatyta tvarka ir terminais. Duomenys gali būti teikiami trečiosioms šalims, jeigu tai yra būtina Jūsų prašymui išnagrinėti bei tais atvejais, kai to reikalauja teisės aktų nuostatos. Jeigu Jūs nepateiksite savo asmens duomenų, negalėsime išnagrinėti Jūsų prašymo.

Jūs turite teisę kreiptis su prašymu susipažinti su savo asmens duomenimis, ištaisyti, papildyti ar ištrinti juos, apriboti jų tvarkymą, juos perkelti, taip pat turite teisę nesutikti su duomenų tvarkymu ar pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai. Daugiau informacijos apie asmens duomenų tvarkymą galite rasti Pasvalio rajono savivaldybės interneto svetainėje www.pasvalys.lt.

 

part_ac654d22bcd24c3e9a34288cc739907a_end


 

Pasvalio rajono savivaldybės administracijos

vaiko gerovės komisijos darbo reglamento

4 priedas

 

 

(prašymas pateikiamas įstaigos blanke)

 

 

Pasvalio rajono savivaldybės administracijos

tarpinstitucinio bendradarbiavo koordinatoriui

 

 

PRAŠYMAS

DĖL KOORDINUOTAI TEIKIAMŲ PASLAUGŲ SKYRIMO

 

____________________________

(data)

Pasvalys

 

Prašau ugdytiniui (-ei) / globotiniui (-ei)__________________________________________

(pabraukti) (vaiko vardas, pavardė)

gim.________________, gyv. _______________________________________________________, besimokančiam___________________________________________________________________

(ugdymo įstaigos pavadinimas, klasė, mokymosi programa)

skirti / pakeisti / pratęsti / panaikinti koordinuotai teikiamas paslaugas, nes____________________

(pabraukti tinkamą)

________________________________________________________________________________  

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

(prašymo pateikimo motyvai, bendradarbiavimas su kitomis institucijomis, teikta pagalba, reikalingos koordinuotos paslaugos)

 

 

(tėvų vardai, pavardės, gimimo datos, telefonų numeriai, šeimos sudėtis: pilna, nepilna šeima, gyvena su patėviu)

 

 

PRIDEDAMA:

1. Vaiko asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija.

2. Taikytų poveikio priemonių ir pagalbos vaikui priemonių įrodymo dokumentai:

2.1.            Mokyklos vaiko gerovės komisijos posėdžių protokolų išrašai;

2.2.            Vaiką konsultavusių mokyklos specialistų konsultacijų išvadų išrašai.

3. Kiti sprendimų priėmimui svarbūs dokumentai (vaiko sveikatos pažymėjimas, švietimo pagalbos tarnybos pažyma, specialistų išvados, rekomendacijos dėl paslaugų teikimo ir pan.).

 

 

Įstaigos vadovas

___________________

_______________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

(parašas)

(vardas, pavardė)

 

(Rengėjo vardas, pavardė, tel., el. p.)

 

part_a60db1f0a6e345a1805ec6c3fbe0532e_end


 

Pasvalio rajono savivaldybės administracijos

vaiko gerovės komisijos darbo reglamento

5 priedas

 

 

KONFIDENCIALUMO IR ASMENS DUOMENŲ APSAUGOS PASIŽADĖJIMAS

UŽTIKRINTI PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS VAIKO GEROVĖS KOMISIJOS VEIKLOJE NAUDOJAMOS INFORMACIJOS KONFIDENCIALUMĄ, VIEŠAI NESKELBTI IR NEPLATINTI INFORMACIJOS

 

 

20 __ m. _____________ __ d.

Pasvalys

 

Aš,  _____________________________________________________________,

(vardas, pavardė)

būdamas (-a) Vaiko gerovės komisijos nariu (-e) ar kviestiniu asmeniu,

 

PASIŽADU:

1. Saugoti ir tik teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, esant posėdyje.

2. Man patikėtus dokumentus ar duomenis saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar jais pasinaudoti, neatskleisti tretiesiems asmenims konfidencialios informacijos.

3. Savo ir (ar) man artimų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią įgijau dalyvaudamas (-a) posėdžio metu.

Asmuo, patyręs žalą dėl neteisėto asmens duomenų tvarkymo arba kitų duomenų valdytojo ar duomenų tvarkytojo, taip pat kitų asmenų veiksmų ar neveikimo, turi teisę reikalauti atlyginti jam padarytą turtinę ir neturtinę žalą (pagal Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo 34 straipsnio 1 dalį).

Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atsakyti Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. 

 

 

___________________

_______________________________

(parašas)

(vardas, pavardė)

 

 

 

 

part_0ca4634bd2354dfc808000a465154ae3_end