rajono nespalvotas

ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ IR BENDRUOMENINIŲ ORGANIZACIJŲ FINANSAVIMO IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2023 m. gruodžio 21 d. Nr.K-245

Alytus

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 46 punktu, 15 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatymo 4 straipsnio 4 dalimi, 7 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos bendruomeninių organizacijų plėtros įstatymo 6 straipsnio 1 dalies 3 punktu, Alytaus rajono savivaldybės 2021–2028 metų strateginiu plėtros planu, patvirtintu Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2020 m. gruodžio 28 d. sprendimu Nr. K-268 „Dėl Alytaus rajono savivaldybės 2021–2028 metų strateginio plėtros plano patvirtinimo“, Alytaus rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Alytaus rajono savivaldybės nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų finansavimo iš savivaldybės biudžeto tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažinti netekusiu galios Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2020 m. lapkričio 12 d. sprendimą Nr. K-206 „Dėl Alytaus rajono nevyriausybinių organizacijų projektų finansavimo iš savivaldybės biudžeto lėšų tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.

3. Nurodyti, kad šis sprendimas turi būti paskelbtas Teisės aktų registre ir Alytaus rajono savivaldybės interneto svetainėje www.arsa.lt.

 

 

Savivaldybės merė                                                                                                     Rasa Vitkauskienė

 

 

PATVIRTINTA

Alytaus rajono savivaldybės tarybos

2023 m. gruodžio 21 d.

sprendimu Nr. K-245

 

ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ IR BENDRUOMENINIŲ ORGANIZACIJŲ FINANSAVIMO IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1Alytaus rajono savivaldybės nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų finansavimo iš savivaldybės biudžeto tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Alytaus rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje veikiančių nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų finansavimo iš Savivaldybės biudžeto tvarką, paraiškų teikimą, vertinimą, projektų įgyvendinimą, finansavimą ir atsiskaitymą.

2Finansavimo tikslas – skatinti ir aktyvinti Alytaus rajono nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų veiklą, iniciatyvumą ir savarankiškumą tenkinant viešuosius jų narių ir vietos gyventojų poreikius, stiprinti sutelktumą, tarpusavio pasitikėjimą ir bendruomeninę veiklą.

3Nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų veiklos išlaidų finansavimas skiriamas biudžetiniams metams vienkartinės arba tęstinės atrankos konkurso būdu. Lėšos kiekvienais metais numatomos Savivaldybės biudžete.

4Šiame Apraše vartojamos sąvokos:

4.1.    Paraiška – pareiškėjo, pagal Apraše nustatytą formą užpildytas ir pareiškėjo vadovo arba jo įgalioto asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašytas dokumentas, kuris kartu su visais jo priedais ir papildomais dokumentais Apraše nurodytu būdu teikiamas, siekiant gauti finansavimą.

4.2. Projektas – laikina, aiškią pradžią ir pabaigą bei ribotus išteklius turinti apibrėžta veiklų visuma, kurios tikslas – įgyvendinti nevyriausybinės ir (ar) bendruomeninės organizacijos tikslus ir uždavinius.

4.3. Kvietimas teikti paraiškas (toliau – Kvietimas) – dokumentas, kuriame nurodoma paraiškų teikimo tvarka, terminai, nuorodos į Kvietimą reglamentuojančius teisės aktus.

4.4.    Tęstinė atranka – pagal Kvietimą gaunamų paraiškų atrankos būdas, kurios metu sprendimai dėl lėšų skyrimo priimami atsižvelgiant į paraiškų pateikimo datą ir laiką, vertinant Aprašo 2 priede nurodytus administracinius reikalavimus. Ši atranka, vadovaujantis Kvietime nurodytu paraiškų gauti finansavimą teikimo laikotarpiu, atliekama nuolat, kol yra priemonei įgyvendinti skirtų lėšų, bet ne ilgiau kaip iki einamųjų metų lapkričio 1 d.

4.5.    Vienkartinė atranka – pagal Kvietimą gaunamų paraiškų atrankos būdas, kurios metu paraiškos priimamos vieną kartą Kvietime nurodytu priėmimo laikotarpiu ir nustatyta tvarka iki paskutinės paraiškų pateikimo dienos 24.00 val. Lietuvos Respublikos laiku.

4.6. Skyrius – už paraiškų administracinių reikalavimų atitikties tikrinimą, vertinimo proceso organizavimą atsakingas Savivaldybės administracijos Finansų ir investicijų skyrius.

4.7. Vertinimo komisija – Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta Savivaldybės nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų projektų vertinimo komisija, kurios tikslas įvertinti finansuotinas paraiškas, teikti Savivaldybės administracijos direktoriui siūlymus dėl lėšų skyrimo.

 

II SKYRIUS

FINANSUOJAMOS VEIKLOS SRITYS IR IŠLAIDOS

 

5. Finansuojamos veiklos sritys:

Eil. Nr.

Finansavimo

tikslas

Finansuojamos veiklos

sritys

Konkurso atrankos būdas

Finansuojamos išlaidos pagal Aprašo papunkčius

Lėšų dalis, skiriama nuo bendros Savivaldybės patvirtintos sumos einamiesiems metams, proc.

5.1

Skatinti tikslinių nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų veiklos projektų įgyvendinimą, dalyvaujant valstybės biudžeto, Europos Sąjungos struktūriniuose ar kituose fonduose bei programose, juos dalinai finansuojant.

Projektų, gaunančių finansinę paramą iš valstybės biudžeto, Europos Sąjungos struktūrinių ar kitų fondų bei programų, dalinis finansavimas.

Tęstinė atranka

7.1–7.3

Iki 70 proc.

 

5.2

Skatinti ir stiprinti nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų veiklą, organizuojant kryptingą Alytaus rajono gyventojų užimtumą, tradicinius renginius ir kitas veiklas.

 

1. Darnios plėtros ir pilietiškumo ugdymas;

2. Neformalusis ugdymas;

3. Aplinkosauga ir gamtos apsauga;

4. Darbas ir užimtumas;

5. Laisvalaikis, poilsis, kūryba ir kultūra;

6. Socialinės apsaugos ir sveikatos apsauga;

7. Sveikatingumas, kūno kultūra ir sportas;

8. Socialinės paslaugos;

9. Nusikalstamumo prevencija.

Vienkartinė atranka

8.1

Iki 30 proc.

 

Tęstinė atranka

8.2–8.3

 

 

6Patvirtinus Savivaldybės biudžetą, lėšos Alytaus rajono nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų projektų finansavimui paskirstomos proporcingai, kaip nurodyta Aprašo 5 punkte. Tuo atveju, kai po paraiškų priėmimo ir įvertinimo, vienoje iš finansuojamų veiklos sričių lieka nepanaudotų lėšų, Vertinimo komisija lėšas gali perkelti į kitą finansuojamų veiklos sričių kategoriją, taip pat gali siūlyti skelbti papildomą Kvietimą teikti paraiškas.

7. Pagal Aprašo 5.1 papunktį tinkamomis išlaidomis laikomos:

7.1. Projektų, gaunančių finansinę paramą iš valstybės biudžeto, Europos Sąjungos struktūrinių ar kitų fondų bei programų, dalinis finansavimas – kai Savivaldybė skiria iki 15000 Eur, bet ne daugiau kaip 20 proc. nuo visų tinkamų finansuoti projekto išlaidų, projektui dalinai finansuoti.

7.2. Prekių ir (ar) paslaugų įsigijimas, kai prekės ir (ar) paslaugos yra būtinos projekto gavusio finansinę paramą iš valstybės biudžeto, Europos Sąjungos struktūrinių ar kitų fondų bei programų, tačiau jos nebuvo numatytos paraiškos rengimo ir (ar) projekto įgyvendinimo metu. Didžiausia paramos suma vienam pareiškėjui negali sudaryti daugiau kaip 10 % projekto, gavusio finansinę paramą iš valstybės biudžeto, Europos Sąjungos struktūrinių ar kitų fondų bei programų, vertės.

7.3. Samdomų ekspertų ir konsultantų paslaugų kompensavimas (kada mokama už parengtą ir finansuotą projekto paraišką, investicinį projektą, techninį projektą, projekto ekspertizę), kai projektas yra gavęs finansinę paramą iš valstybės biudžeto, Europos Sąjungos struktūrinių ar kitų fondų bei programų. Didžiausia paramos suma vienam pareiškėjui negali viršyti 1000 Eur.

8. Pagal Aprašo 5.2 papunktį tinkamomis išlaidomis laikomos:

8.1. Prekės ir (ar) paslaugos, kurios yra būtinos projekto įgyvendinimui (išskyrus ilgalaikį turtą) – kai Savivaldybė skiria iki 2000 Eur projektui finansuoti.

8.2. Pareiškėjui priklausančių infrastruktūros objektų, ilgalaikio turto ir / ar ūkinio inventoriaus, įsigyto už projektines Europos Sąjungos, Valstybės ir Savivaldybės lėšas, draudimo išlaidų kompensavimas (kai yra finansuotojo reikalavimas apdrausti turtą). Didžiausia paramos suma vienam pareiškėjui negali viršyti 200 Eur.

8.3. Stojimo į kaimo bendruomenes vienijančias asociacijas ir narystės jose mokesčių kompensavimas. Didžiausia paramos suma vienam pareiškėjui negali viršyti 100 Eur.

9. Netinkamomis finansuoti išlaidomis pagal Aprašo 5.1 ir 5.2 papunkčiuose įvardytas veiklos sritis laikomos:

9.1. lėšos įsiskolinimams padengti;

9.2. išperkamosios nuomos išlaidos;

9.3. paraiškų rengimo išlaidos (netaikoma Aprašo 7.3 papunkčiui);

9.4. projektų išlaidoms, kurios jau yra finansuojamos kitomis Savivaldybės, Europos Sąjungos ar kitų finansavimo šaltinių lėšomis;

9.5. savanoriški darbai;

9.6. darbo užmokestis;

9.7. ilgalaikio turto įsigijimo išlaidos (netaikoma Aprašo 5.1 papunkčiui);

9.8. baudos, sankcijos.

 

III SKYRIUS

TINKAMI PAREIŠKĖJAI

 

10.       Paraiškas gali teikti:

10.1.    Nevyriausybinės organizacijos, kaip jas apibrėžia Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatymas, registruotos VĮ Registrų centro Juridinių asmenų registre, Savivaldybėje ir vykdančios veiklą Savivaldybės teritorijoje, jei:

10.1.1. pareiškėjas VĮ Registrų centro Juridinių asmenų registre yra įregistravęs žymą, kad juridinis asmuo yra nevyriausybinė organizacija;

10.1.2. pareiškėjo vykdomos veiklos naudos gavėjai yra Savivaldybės gyventojai, o veikla yra tiesiogiai susijusi su Alytaus rajono gyvenamųjų vietovių (jų dalies arba kelių gyvenamųjų vietovių) gyventojų gyvenimo kokybės ir aplinkos gerinimu.

10.1.3. pareiškėjo pagrindinis veiklos tikslas yra bent vienas iš žemiau nurodytų tikslų:

10.1.3.1. teikti naudą visuomenei ar jos daliai socialinėje srityje;

10.1.3.2. užtikrinti vaiko ir (ar) šeimos gerovės ir (arba) vaiko teisių apsaugą;

10.1.3.3. teikti pagalbą nusikaltimų aukoms ir (arba) smurtą artimoje aplinkoje patyrusiems asmenims;

10.1.3.4. užtikrinti neįgaliųjų ar kitų socialinę atskirtį patiriančių asmenų grupių (prekybos žmonėmis aukų, asmenų, turinčių psichikos ir elgesio sutrikimų dėl psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo, nuteistųjų ir asmenų, paleistų iš laisvės atėmimo vietų įstaigos, bei kitoms socialinę atskirtį patiriančių asmenų grupėms priklausančių asmenų) ir užsieniečių socialinę integraciją;

10.1.3.5. teikti pagalbą ir (arba) socialines paslaugas asmenims, dėl amžiaus, neįgalumo ar kitų socialinių problemų negalintiems pasirūpinti savo asmeniniu gyvenimu ir dalyvauti visuomenės gyvenime ar patiriantiems skurdą ir socialinę atskirtį;

10.1.3.6. teikti pagalbą, sietiną su pacientų teisių gynimu, organizuoti ir teikti ligų prevencijos paslaugas;

10.1.3.7. teikti pagalbą, sietiną su užimtumo arba socialinės integracijos per vaikų ir suaugusiųjų neformalųjį švietimą ir kultūrinę veiklą skatinimu;

10.1.3.8. tenkinti gyvenamosios vietovės bendruomenės viešuosius poreikius. Šį veiklos tikslą įgyvendinančiai asociacijai panaudos pagrindais gali būti perduotas tik savivaldybės turtas;

10.1.3.9. tenkinti žmonių fizinio aktyvumo poreikius per kūno kultūros ir sporto veiklos skatinimą;

10.1.3.10. tenkinti etninės kultūros, meno kūrėjų ir kultūros darbuotojų poreikius per kultūros ir meno plėtros, kultūrinės edukacijos ar kultūros paveldo apsaugos veiklą.

10.2.    Bendruomeninės organizacijos, kaip jas apibrėžia Lietuvos Respublikos bendruomeninių organizacijų plėtros įstatymas, registruotos VĮ Registrų centro Juridinių asmenų registre, Savivaldybėje ir vykdančios veiklą Savivaldybės teritorijoje.

 

IV SKYRIUS

KVIETIMO SKELBIMAS IR PARAIŠKŲ TEIKIMO TVARKA

 

11. Kvietimas teikti paraiškas lietuvių kalba skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje (www.arsa.lt). Kvietimas skelbiamas patvirtinus Savivaldybės biudžetą.

12. Likus priemonei nepaskirstytų lėšų, gali būti skelbiamas papildomas Kvietimas. Pagal Aprašo 7–8 punktų papunkčius gali būti skelbiami atskiri Kvietimai.

13. Paraiškos, pateiktos pagal Aprašo 5.1 papunktyje nurodytą finansuojamą veiklos sritį, priimamos nuo Kvietimo paskelbimo iki tol, kol yra likę šiai išlaidų kategorijai biudžetiniais metais numatytų lėšų, bet ne ilgiau kaip iki einamųjų metų lapkričio 1 d.

14. Paraiškos, pateiktos pagal Aprašo 5.2 papunktyje nurodytą finansuojamą veiklos sritį, priimamos:

14.1. pagal Aprašo 8.1 papunktį iki Kvietime nurodyto termino (nustatomas ne trumpesnis kaip 20 darbo dienų terminas paraiškoms teikti);

14.2. pagal Aprašo 8.2–8.3 papunkčius nuo Kvietimo paskelbimo iki tol, kol yra likę šiai išlaidų kategorijai biudžetiniais metais numatytų lėšų, bet ne ilgiau kaip iki einamųjų metų lapkričio 1 d.

15. Paraiškos forma (Aprašo 1 priedas) su privalomais dokumentais teikiama Kvietime nurodytais būdais (el. paštu info@arsa.lt arba popierinė forma teikiama Savivaldybės administracijai, adresu Pulko g. 21, Alytus) ir terminais.

16. Paraiška privalo būti užpildyta lietuvių kalba, kompiuteriu, pasirašyta pareiškėjo vadovo arba jo įgalioto asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, nurodant vardą, pavardę ir pareigas, ir patvirtinta antspaudu, jei pareiškėjas privalo turėti antspaudą, arba elektroniniu parašu, jei pareiškėjas jį turi.

17. Siekdamas gauti finansavimą pagal Aprašo 5.1 papunktį, paraiškos teikėjas kartu su paraiška turi pateikti projekto, kurį prašoma bendrai finansuoti, paraišką ir / ar sutartį ir dokumentą, patvirtinantį skirtą finansavimą iš Europos Sąjungos ar kitų fondų (pagal Aprašo 7.3 papunktį – apmokėjimą pagrindžiančius dokumentus). Siekiant gauti finansavimą pagal Aprašo 5.2 papunktį dėl išlaidų kompensavimo (Aprašo 8.2-8.3 papunkčiai) – apmokėjimą pagrindžiančius dokumentus.

18. Už paraiškoje pateiktų duomenų teisingumą atsako pareiškėjo organizacijos vadovas. Siekiant užtikrinti paraiškų vertinimo skaidrumą ir pareiškėjų lygiateisiškumą, paraiškų taisymas, tikslinimas, pildymas ar papildomas dokumentų teikimas pareiškėjų iniciatyva po jų pateikimo yra negalimas, išskyrus atvejus, kai Skyrius arba Vertinimo komisija pareiškėjo paprašo patikslinti pateiktą paraišką.

19. Po Kvietime nustatyto termino pateiktos paraiškos nenagrinėjamos.

 

V SKYRIUS

PARAIŠKŲ VERTINIMO TVARKA

 

20Už pateiktų paraiškų administravimą, vertinimo proceso organizavimą ir paraiškose pateiktų duomenų tikrinimą atsakingas Skyrius.

21Paraiškos turi būti įvertintos ir Vertinimo komisijos sprendimas dėl siūlymo finansuoti turi būti priimtas pagal Aprašo 5.1 ir 5.2 papunkčius (tęstinės atrankos atveju) per 30 darbo dienų nuo paraiškos gavimo datos, pagal Aprašo 5.2 papunktį (vienkartinės atrankos atveju) per 30 darbo dienų nuo paraiškų teikimo termino pabaigos.

22Paraiškų vertinimą sudaro šie etapai:

22.1. administracinių reikalavimų atitikties tikrinimas (atlieka Skyrius);

22.2paraiškų vertinimas (atlieka Vertinimo komisija).

23.  Paraiškos atitikties administraciniams reikalavimams tikrinimą atlieka Skyriaus specialistas. Atliekant tikrinimą pildoma paraiškos vertinimo forma pagal Aprašo 2 priedą (toliau – forma).

24Administracinių reikalavimų atitikties tikrinimas turi būti atliktas ne ilgiau kaip per 10 darbo dienų (neįskaičiuojant termino skirto dokumentų ir duomenų pateikimui pagal Aprašo 26 punktą) nuo Kvietime nurodyto paraiškų teikimo termino pabaigos.

25Administracinių reikalavimų atitikties tikrinimo kriterijai nustatyti Aprašo 2 priede.

26. Jeigu paraiškų tikrinimo metu (tikrinant atitiktį administraciniams reikalavimams) nustatoma, kad pateikti ne visi reikalingi dokumentai ir (ar) duomenys, arba paraiška užpildyta netinkamai (kaip nurodyta Aprašo 16 punkte), tikrintojas elektroniniu paštu pareiškėjui išsiunčia paklausimą. Pareiškėjo atsakymui pateikti suteikiamas iki 3 darbo dienų terminas nuo paklausimo išsiuntimo elektroniniu paštu dienos. Nepateikus prašomų dokumentų ir (ar) duomenų ar pateikus ne visus prašomus dokumentus ir (ar) duomenis, paraiška toliau nevertinama ir atmetama.

27.     Nustačius, kad paraiška neatitinka administracinei atitikčiai keliamų reikalavimų, paraiška toliau netikrinama ir nevertinama. Apie neatitikimą administracinei atitikčiai keliamiems reikalavimams ir paraiškos atmetimą pareiškėjas informuojamas per 5 darbo dienas elektroniniu paštu.

28Skyriaus specialisto užpildytos formos (Aprašo 2 priedas) kartu su lydinčiais dokumentais (tikrinta /- omis paraiška /- omis, išlaidas ir apmokėjimą pagrindžiančiais dokumentais ir kt.), perduodamos Vertinimo komisijai.

29Vertinimo komisija yra sudaroma, keičiama ir tvirtinama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, ją sudaro ne mažiau kaip 4 Savivaldybės administracijos darbuotojai (įskaitant Vertinimo komisijos pirmininką) ir 1 Savivaldybės nevyriausybinių organizacijų tarybos posėdžio metu deleguotas atstovas.

30.  Vertinimo komisijos sekretoriaus funkcijas atlieka Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirtas Savivaldybės administracijos darbuotojas (toliau – Vertinimo komisijos sekretorius), kuris protokoluoja Vertinimo komisijos posėdžius. Vertinimo komisijos sekretorius nėra Vertinimo komisijos narys.

31.  Vertinimo komisijos darbo forma – posėdžiai, kuriuos šaukia ir jiems pirmininkauja Vertinimo komisijos pirmininkas, o jam nesant – Vertinimo komisijos posėdžio metu išrinktas narys. Posėdžiai gali būti organizuojami ir nuotoliniu būdu saugiomis elektroninėmis ryšio priemonėmis. Nuotoliniu būdu vyksiančiame Vertinimo komisijos posėdyje svarstytini klausimai rengiami ir posėdis vyksta laikantis Apraše nustatytų reikalavimų ir užtikrinant Vertinimo komisijos narių teises. Posėdis teisėtas, jeigu jame dalyvauja daugiau kaip pusė Vertinimo komisijos narių. Posėdžiai gali būti organizuojami ir rašytinės procedūros tvarka, laikantis Apraše nustatytų reikalavimų ir užtikrinant Vertinimo komisijos narių teises, dėl klausimo (-ų), kuriuo (-iais) Vertinimo komisijos nariai gali tik išreikšti savo pritarimą ar nepritarimą, taip pat dėl pasiūlymų, pastabų pateikimo. Posėdis teisėtas, jeigu raštu išreiškia nuomonę daugiau kaip pusė Vertinimo komisijos narių. Vertinimo komisijos posėdžiai rengiami pagal poreikį.

32Pirmojo posėdžio metu Vertinimo komisijos nariai pasirašo konfidencialumo pasižadėjimą ir nešališkumo deklaraciją (Aprašo 3 priedas).

33Sprendimai priimami atviru Vertinimo komisijos narių balsavimu. Balsams pasiskirsčius po lygiai, sprendimą lemia Vertinimo komisijos pirmininko balsas.

34Išreiškus raštišką pageidavimą, Vertinimo komisijos posėdžiuose stebėtojo teisėmis turi teisę dalyvauti pareiškėjų atstovai ir kiti suinteresuoti asmenys, kurie pasirašo konfidencialumo pasižadėjimus (pagal Aprašo 3 priedą).

35.  Vertinimo komisija, ne ilgiau kaip per 10 darbo dienų nuo dokumentų gavimo, atlieka tik tų paraiškų vertinimą, kurios atitiko administracinius reikalavimus ir priima protokolinį sprendimą dėl siūlymo finansuoti paraiškas, siūlomos finansuoti sumos ir teikia tvirtinti Savivaldybės administracijos direktoriui.

36. Vienkartinės atrankos metu (Aprašo 5.2 papunktis) Vertinimo komisijos paraiškų vertinimo kriterijai nustatyti Aprašo 2 priede.

37.  Vienkartinės atrankos metu kiekvienas Vertinimo komisijos narys vertina paraišką skirdamas balus. Vertinimo komisijos sekretorius apskaičiuoja skirtų Vertinimo komisijos narių balų vidurkį ir posėdžio metu užpildo formos atitinkamas Vertinimo komisijos narių skirtų balų ir balų vidurkių grafas. Komisijos pirmininkas pasirašo formą, patvirtindamas, kad formoje nurodyti Vertinimo komisijos narių balai, jų vidurkis yra teisingi.  

38Vienkartinės atrankos metu Vertinimo komisija įvertina paraiškas ir priima protokolinį sprendimą dėl siūlymo skirti finansavimą. Maksimalus balų, kuriuos galima skirti vienai paraiškai, skaičius – 70. Minimalus balų, kuriuos turi surinkti pareiškėjas, skaičius – 35. Paraiškos, įvertintos mažiau nei 35 balai, atmetamos.

39.  Vienkartinės atrankos metu finansavimas skiriamas iš eilės pagal surinktus paraiškų balus ir atsižvelgiant į einamaisiais metais skiriamą finansavimą. Sprendimą dėl siūlymo finansuoti priima Vertinimo komisija.  

40. Tęstinės atrankos metu sprendimai dėl lėšų skyrimo priimami atsižvelgiant į paraiškų pateikimo datą ir laiką, Apraše nurodytus administracinius reikalavimus ir kol yra priemonei įgyvendinti skirtų lėšų. Sprendimą dėl siūlymo finansuoti priima Vertinimo komisija.  

41. Sprendimą dėl finansavimo skyrimo priima Savivaldybės administracijos direktorius, atsižvelgdamas į Komisijos protokolu įformintus siūlymus.

42.  Skyriaus darbuotojas, Savivaldybės administracijos direktoriui patvirtinus paraiškose pateiktų išlaidų finansavimą, parengia informaciją apie finansavimo prašiusius ir gavusius pareiškėjus, skirtas lėšas ir per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo paskelbia Savivaldybės interneto svetainėje.

 

VI SKYRIUS

PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMAS, FINANSAVIMAS IR ATSISKAITYMAS

 

43. Už gautas lėšas turi būti atsiskaityta einamaisiais metais.

44. Pagal Aprašo 7.3, 8.2–8.3 papunkčius kompensuojamos išlaidos, kurios patirtos nuo einamųjų metų sausio 1 d. iki einamųjų metų lapkričio 1 d.

45. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtinus lėšų skyrimą dėl Aprašo 7.1, 7.2, 8.1 papunkčiuose numatytų išlaidų finansavimo, su paraišką pateikusia organizacija per 10 darbo dienų pasirašoma finansavimo sutartis (Aprašo 4 priedas).

46. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtinus lėšų skyrimą dėl Aprašo 7.3, 8.2–8.3 papunkčiuose numatytų išlaidų kompensavimo, su paraišką pateikusia organizacija finansavimo sutartis nepasirašoma, lėšos pervedamos ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo dėl finansavimo skyrimo įsigaliojimo.

47. Pareiškėjas privalo viešinti informaciją apie gautą finansavimą interneto svetainėje, plakatuose, spaudoje ir pan., nurodydamas, kad projektas finansuotas Savivaldybės biudžeto lėšomis.  

48. Panaudojus gautas lėšas Aprašo 7.1, 7.2, 8.1 papunkčiuose įvardytų krypčių finansavimui, pareiškėjas ketvirčiui pasibaigus per 10 dienų Skyriui pateikia biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą su išlaidas pagrindžiančiais dokumentais (Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties 2 priedas), projekto įvykdymo ataskaitą (Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties 3 priedas), bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 20 d. Nepanaudotos lėšos grąžinamos iki einamųjų metų gruodžio 20 d.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

49.     Aprašą tvirtina, keičia ir papildo Savivaldybės taryba.

50.     Iškilę ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

________________

 

Alytaus rajono savivaldybės nevyriausybinių ir

bendruomeninių organizacijų finansavimo iš

savivaldybės biudžeto tvarkos aprašo

1 priedas

 

Alytaus rajono savivaldybės administracijos

Finansų ir investicijų skyriui

 

 

 

PARAIŠKA

DĖL NEVYRIAUSYBINĖS IR / AR BENDRUOMENINĖS ORGANIZACIJOS FINANSAVIMO IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO GAVIMO

 

202    m.                            d.

Alytus

 

 

I. INFORMACIJA APIE PAREIŠKĖJĄ

1.1. Pareiškėjo pavadinimas

 

1.2. Juridinio asmens kodas

 

1.3. Pareiškėjo adresas

(gatvė, numeris, miestas / kaimas, seniūnija, rajonas, pašto kodas)

 

1.4. Pareiškėjo vadovas

(pareigų pavadinimas, vardas, pavardė, tel., el. paštas)

 

1.5. Projekto vykdytojo atstovas, atsakingas už projekto įgyvendinimą

(vardas, pavardė, tel., el. paštas)

 

1.6. Banko pavadinimas

 

1.7. Banko kodas

 

1.8. Sąskaitos numeris

 

1.9. Pareiškėjo veiklos forma (pažymėti tinkamą langelį X)

Nevyriausybinė organizacija

Bendruomeninė organizacija

 

II. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ

2.1. Projekto pavadinimas

 

2.2. Finansavimo tikslas

(pažymėti tinkamą langelį X)

 

Aprašo 5.1 papunktis – skatinti tikslinių nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų veiklos projektų įgyvendinimą, dalyvaujant valstybės biudžeto, Europos Sąjungos struktūriniuose ar kituose fonduose bei programose, juos dalinai finansuojant.

 

Aprašo 5.2 papunktis – skatinti ir stiprinti nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų veiklą, organizuojant kryptingą Alytaus rajono gyventojų užimtumą, tradicinius renginius ir kitas veiklas.

2.3. Trumpas prašomų finansuoti veiklų aprašymas: (trumpai aprašyti)

 

Tikslai:

 

 

Uždaviniai:

 

 

Planuojamos vykdyti veiklos:

 

 

 

Planuojami pasiekti rezultatai:

 

 

2.4. Projekto įgyvendinimo laikotarpis

Nuo iki

2.5. Projekto įgyvendinimo vieta

 

2.6. Projekto tikslinė grupė

(bendruomenės nariai, jaunimas, senjorai, socialinę atskirtį patiriantys ir pan.)

2.7. Paraiška teikiama pirmą kartą? (pažymėti tinkamą langelį X)

Taip

Ne

2.8. Paraiškoje numatytas kitų rėmėjų prisidėjimas ir / arba nuosavas indėlis (piniginės lėšos)?

Taip

Ne

(jeigu pažymėjote „Taip“ - nurodykite prisidėjusius ir piniginių lėšų dydį procentais)

2.9. Projektas įgyvendinamas kartu su partneriais t. y.

kitomis nevyriausybinėmis ir / ar bendruomeninėmis organizacijomis?

Taip

Ne

(jeigu pažymėjote „Taip“ - pagrįskite)

 

III. PROJEKTO BIUDŽETAS

3.1. Veikloms įgyvendinti / kompensuoti prašoma lėšų suma iš Alytaus rajono savivaldybės biudžeto, Eur

 

3.2. Programos (priemonės), iš kurios numatoma gauti finansavimą, pavadinimas

(pildoma, kai gaunama finansinė parama iš valstybės biudžeto, Europos Sąjungos struktūrinių ar kitų fondų bei programų (5.1 finansuojama veiklos sritis))

 

3.3. Bendra projekto vertė, Eur

(pildoma, kai gaunama finansinė parama iš valstybės biudžeto, Europos Sąjungos struktūrinių ar kitų fondų bei programų (5.1 finansuojama veiklos sritis))

 

3.4. Paramos lėšos, Eur (nurodyti gautas arba planuojamas gauti paramos sumas)

(pildoma, kai gaunama finansinė parama iš valstybės biudžeto, Europos Sąjungos struktūrinių ar kitų fondų bei programų (5.1 finansuojama veiklos sritis))

 

3.5. Privalomo prisidėjimo prie projekto procentas ir suma, Eur

(pildoma, kai gaunama finansinė parama iš valstybės biudžeto, Europos Sąjungos struktūrinių ar kitų fondų bei programų (5.1 finansuojama veiklos sritis)).

 

 

IV. BENDRA PROJEKTO ĮGYVENDINIMO SĄMATA

 

Eil. Nr.

 

Projekto įgyvendinimo išlaidų pavadinimas ir jų detalizavimas (vienetai ir kiekiai)

 

 

Prašoma Savivaldybės biudžeto lėšų suma, Eur

Kitų šaltinių skiriamų lėšų suma, Eur

 

Bendra suma, Eur

I. Pagal Aprašo 5.1 papunktį:

 

1.

Projektams, gaunantiems finansinę paramą iš valstybės biudžeto, Europos Sąjungos struktūrinių ar kitų fondų bei programų, dalinai finansuoti

 

1.1

 

 

 

 

 

2.

Prekių ir (ar) paslaugų įsigijimas

 

2.1

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

3.

Samdomų ekspertų ir konsultantų paslaugoms kompensuoti

 

3.1

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

II. Pagal Aprašo 5.2 papunktį:

 

1.

Prekės ir (ar) paslaugos, kurios yra būtinos projekto įgyvendinimui (išskyrus ilgalaikį turtą)

 

1.1

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

2.

Pareiškėjui priklausančių infrastruktūros objektų, ilgalaikio turto ir / ar ūkinio inventoriaus draudimo išlaidų kompensavimas

 

2.1

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

3.

Stojimo į kaimo bendruomenes vienijančias asociacijas ir narystės jose mokesčių kompensavimas

 

3.1

 

 

 

 

 

 

V. PROJEKTO VIEŠINIMAS (nurodykite viešinimo priemones, kuriose bus skleidžiama informacija apie projekto vykdymą, pasiektus rezultatus, finansavimo šaltinius ir kt.)

Viešinimo priemonė

 

Pažymėti

Aprašymas

Interneto svetainėje paskelbti informaciją apie įgyvendinamą projektą, apibūdinti jo tikslus, rezultatus ir informuoti apie finansavimo šaltinius.

 

 

 

Nurodomas interneto svetainės adresas

Projekto įgyvendinimo pradžioje visuomenei gerai matomoje vietoje pakabinti bent vieną plakatą, kuriame pateikiama informacija apie įgyvendinamą projektą, apibūdinti jo tikslus, rezultatus ir informuoti apie finansavimo šaltinius.

 

 

 

Nurodomas konkretus plakato patalpinimo adresas ir vieta

Spaudoje paskelbiant informaciją apie įgyvendinamą projektą, apibūdinti jo tikslus, rezultatus ir informuoti apie finansavimo šaltinius.

 

 

Nurodoma konkretus leidinys ir planuojamų publikacijų skaičius (vnt.)

Kita viešinimo priemonė

Nurodyti

 

VI. PRIEDAI PRIE PARAIŠKOS

Eil.
Nr.

Prie paraiškos pridedamo dokumento pavadinimas

Pažymėti

Lapų skaičius

1.

Sąskaitos faktūros, kvitai ir apmokėjimą pagrindžiantys dokumentai

 

2.

Nuosavą prisidėjimą pagrindžiantys dokumentai

 

3.

Projekto, kurį prašoma bendrai finansuoti, paraiška, ir / ar sutartis ir dokumentas, patvirtinantis skirtą finansavimą iš Europos Sąjungos ar kitų fondų.

 

4.

Jeigu pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas – dokumentas, patvirtinantis teisę veikti pareiškėjo vardu

 

5.

Pareiškėjo steigimo dokumentas (nuostatai, įstatai ar steigimo sutartis)

 

6.

Kiti dokumentai, kuriuos, pareiškėjo nuomone, tikslinga pateikti: (nurodyti) 

 

 

VII. PAREIŠKĖJO DEKLARACIJA

Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad:

šioje paraiškoje ir prie jos pridėtuose dokumentuose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga;

sutinku, kad informacija apie mano pateiktą paraišką, nurodant pareiškėjo pavadinimą, išlaidų pavadinimą, paraiškos registracijos numerį ir prašomą bei suteiktą paramos sumą, būtų skelbiama Alytaus rajono savivaldybės interneto svetainėje ir socialiniuose tinkluose;

esu informuotas (-a) ir sutinku, kad pateikti duomenys ir informacija apie juridinį asmenį būtų tikrinami kituose valstybės registruose ir duomenų bazėse.

 

 

 

 

 

 

(Pareiškėjo atstovo pareigos)

 

(Parašas)

 

(Vardas, pavardė)

 

 

 

 

 

 

 

A.V.

 

 

 

 

Alytaus rajono savivaldybės nevyriausybinių ir

bendruomeninių organizacijų finansavimo iš

savivaldybės biudžeto tvarkos aprašo

2 priedas

 

PARAIŠKOS VERTINIMO FORMA

 

____________                        

(data)

 

Paraiškos teikėjo pavadinimas

 

Projekto pavadinimas

 

Paraiškos registracijos data ir numeris

 

 

Atitiktis administraciniams reikalavimams (atlieka Skyrius):

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijai

Taip / ne /

netaikoma

Komentaras

1.

Pareiškėjas atitinka Aprašo III skyriuje keliamus reikalavimus

 

 

2.

Paraiška ir pridedami dokumentai pateikti iki Kvietime nurodyto termino pabaigos, įskaitant Aprašo 26 punkte nurodytą atvejį

 

 

3.

Paraiška pateikta užpildžius Aprašo 1 priede nustatytą formą

 

 

4.

Paraiška užpildyta laikantis Aprašo 16 punkte pateiktų reikalavimų, prie paraiškos pridėti visi reikalingi dokumentai (Aprašo 17 punktas)

 

 

5.

Pareiškėjas yra atsiskaitęs su Savivaldybe už ankstesniais metais gautas lėšas ir (ar) grąžinęs nepanaudotas lėšas

 

 

6.

Pareiškėjas nėra likviduojamas (pagal viešus Juridinių asmenų registro duomenis)

 

 

7.

Pareiškėjas yra registruotas savivaldybėje, kurioje teikia paraišką

 

 

8.

Pareiškėjas yra teisės aktų nustatyta tvarka pateikęs Juridinių asmenų registrui metinį finansinių ataskaitų rinkinį ir veiklos ataskaitą už paskutiniuosius ataskaitinius vienerius metus

 

 

9.

Projekto veiklos vyks Savivaldybės teritorijoje

 

 

 

 

Paraiškos vertinimas (atlieka Vertinimo komisija):

(vertinama vienkartinės atrankos konkurso metu, jeigu paraiška atitinka aukščiau nurodytus administraciniai atitikčiai keliamus reikalavimus)

 

 

 

Eil.

Nr.

 

Vertinimo kriterijai

 

Balų ribos

Komisijos narių

 

Komentaras

 

Skirti balai

Balų vidurkis

1.

Projekto įgyvendinimo aktualumas

 

(Projekto poreikis reikšmingas bei aktualus, pagrįsta problema, projekto tikslai ir uždaviniai aiškūs ir įgyvendinami. Projekto veiklos aiškios, nuoseklios, detalios, atitinka tikslus, susijusios.)

0-10

 

0 neatitinka vertinimo kriterijaus aprašymo;

 

1-2 atitinka mažiau nei vidutiniškai vertinimo kriterijaus aprašymą;

 

3-5 vidutiniškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašymą;

 

10 visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašymą.

 

 

 

2.

Projekto rezultatai ir nauda visuomenei

 

(Projekto veiklų rezultatai išmatuojami, konkretūs, aiškiai įvardintas numatomas pokytis, įvardinta socialinė ar ekonominė nauda po projekto įgyvendinimo, projekto rezultatai reikšmingi organizacijos nariams, kitiems gyventojams.)

0-10

 

0-4 neatitinka arba atitinka mažiau nei vidutiniškai vertinimo kriterijaus aprašymą;

 

5-7 vidutiniškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašymą;

 

10 visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašymą.

 

 

 

3.

Paraiška teikiama pirmą kartą

10

 

0 kai paraiška teikiama ne pirmą kartą;

 

10 kai paraiška teikiama pirmą kartą.

 

 

 

4.

Paraiškoje numatytas kitų rėmėjų prisidėjimas ir / arba nuosavas indėlis

(paraiškos 2.8 papunktis ir IV skyrius)

 

(Nurodytas ir pagrįstas prisidėjimas arba nuosavas indėlis.)

0-15

 

0 neatitinka vertinimo kriterijaus aprašymo;

 

5 visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašymą.ir prisidėjimas/nuosavas indėlis iki 10 proc.

 

10 visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašymą ir prisidėjimas/nuosavas indėlis nuo 10 iki 30 proc.

 

15 visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašymą ir prisidėjimas/nuosavas indėlis daugiau kaip 30 proc.

 

 

 

5.

Projektas įgyvendinamas kartu su partneriais

 

(Nurodytas projekto partneris. Pagrįstas partnerio dalyvavimo poreikis projekte, aiškiai apibrėžtas jo vaidmuo ir veiklos.)

0-10

 

0-2 neatitinka arba atitinka mažiau nei vidutiniškai vertinimo kriterijaus aprašymą;

 

3-5 vidutiniškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašymą;

 

10 visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašymą.

 

 

 

6.

Projekto įgyvendinimo sąmatos ir prašomų lėšų pagrįstumas

 

(Projektui prašomos lėšos yra aiškiai įvardytos, pagrįstos, realios ir ekonomiškos, siejasi su veiklomis. Sąmata detali, prekių ir paslaugų kainos atitinka rinkos kainas, pagrįstas išlaidų kiekis ir poreikis.)

 

0-10

 

0-5 neatitinka arba atitinka mažiau nei vidutiniškai vertinimo kriterijaus aprašymą;

 

6-9 vidutiniškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašymą;

 

10 visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašymą.

 

 

 

7.

Projekto komunikacija ir viešinimas

 

(Pateiktos konkrečios projekto įgyvendinimo viešinimo ir komunikavimo priemonės įgyvendinant ir pasibaigus projektui, galimybės maksimaliai pasiekti auditoriją projekto įgyvendinimo laikotarpiu.)

0-5

 

0-1 neatitinka arba atitinka mažiau nei vidutiniškai vertinimo kriterijaus aprašymą;

 

2-3 vidutiniškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašymą;

 

5 visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašymą.

 

 

 

Paraiškos įvertinimas balais iš viso:

 

 

Minimalus balų, kuriuos turi surinkti pareiškėjas skaičius yra 35. Maksimalus balų, kuriuos gali surinkti pareiškėjas, skaičius yra 70.

 

 

Patvirtinu, kad paraiškos vertinimo formoje nurodyti Vertinimo komisijos narių balai ir jų vidurkis yra teisingi:

 

 

 

 

 

______________________________                                                      _______________          

 

(Vertinimo komisijos pirmininko vardas, pavardė) (parašas)

 

Alytaus rajono savivaldybės nevyriausybinių ir

bendruomeninių organizacijų finansavimo iš

savivaldybės biudžeto tvarkos aprašo

3 priedas

 

 

_________________________________________________________

(komisijos nario vardas ir pavardė)

 

ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ IR BENDRUOMENINIŲ ORGANIZACIJŲ PROJEKTŲ VERTINIMO KOMISIJOS nario KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS ir Nešališkumo deklaracija

 

202____ m. _______________ d.

 

 

Aš, ________________________________, vertindamas (-a) Alytaus rajono

(vardas, pavardė)

savivaldybės nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų projektus / paraiškas:

PASIŽADU:

1Saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, vertinant Alytaus rajono savivaldybės nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų konkurso paraiškas;

2. Savo pareigas atlikti objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis (-) įstatymų viršenybės, skaidrumo, nešališkumo, teisėtumo, sąžiningumo principais;

3Man patikėtus dokumentus, kuriuose yra konfidenciali informacija, saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti;

4. Nepasilikti jokių man pateiktų dokumentų kopijų.

5. Savo ir (ar) man artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią sužinosiu dalyvaudamas (-a) svarstant, rengiant ar priimant Alytaus rajono savivaldybės nevyriausybinių ir bendruomeninių organizacijų finansavimo komisijos sprendimą.

6Atsisakyti vertinti man pateiktą paraišką, jei paaiškėtų, kad aš esu paraišką pateikusios organizacijos narys (-ė); dalyvauju paraišką pateikusios organizacijos valdymo organų veikloje; esu įtrauktas (-a) į paraiškos, kuri yra vertinimo stadijoje, vykdymo procesą; galiu nesuderinti viešųjų ir privačių interesų ir galiu būti šališkas (-a).

Esu įspėtas (-a), kad pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, atsakysiu teisės aktų nustatyta tvarka ir turėsiu atlyginti Alytaus rajono savivaldybės administracijai padarytus nuostolius.

Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra mano sutuoktinis, sugyventinis, partneris, taip pat šių mano ir mano sutuoktinio, sugyventinio, partnerio tėvai (įtėviai), vaikai (įvaikiai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės), seneliai, vaikaičiai ir jų sutuoktiniai, sugyventiniai ar partneriai.

 

 

_______________________                                                           ________________

(vardas, pavardė) (parašas)

 

Alytaus rajono savivaldybės nevyriausybinių ir

bendruomeninių organizacijų finansavimo iš

savivaldybės biudžeto tvarkos aprašo 

4 priedas

 

SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ NAUDOJIMO SUTARTIS  Nr.                      

 

202   m.                         d.

Alytus

 

Alytaus rajono savivaldybės administracija (toliau – administracija), atstovaujama administracijos direktoriaus                                   , veikiančio pagal administracijos nuostatus

ir                                        (toliau – lėšų gavėjas) atstovaujamas (-a)                                       , veikiančio (-ios) pagal                           (toliau abi kartu vadinamos – šalimis), sudarė šią sutartį (toliau – sutartis).

 

I. SUTARTIES DALYKAS

 

1. Administracija, vadovaudamasi Alytaus rajono savivaldybės (toliau – savivaldybė) administracijos direktoriaus 202    m.                       d. įsakymu Nr. „Dėl                   “, šioje sutartyje nustatyta tvarka ir sąlygomis įsipareigoja skirti          Eur (suma žodžiais) lėšų gavėjui projekto                            (toliau - projektas) įgyvendinimui, pagal pridedamą sąmatą (Forma B-1, sutarties 1 priedas), kuri yra neatsiejama sutarties dalis.

 

II. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI IR TEISĖS

 

2. Administracija įsipareigoja:

2.1. Pervesti sutarties 1 punkte nurodytą savivaldybės biudžeto lėšų sumą pagal išlaidų sąmatą (Forma B-1, sutarties 1 priedas) į lėšų gavėjo sutarties rekvizituose nurodytą sąskaitą banke, kitoje mokėjimo ar kredito įstaigoje. Po sutarties pasirašymo numatyta lėšų suma pirmą ketvirtį pervedama ne vėliau kaip per 20 darbo dienų, o kiekvieną kitą ketvirtį pagal išlaidų sąmatą iki to ketvirčio pirmo mėnesio 15 d., jeigu lėšų gavėjas pateikia sutarties 6.4.1 papunktyje nurodytą biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą.

2.2. Teikti lėšų gavėjui metodinę pagalbą, informaciją, susijusią su projekto įgyvendinimu, kad būtų tinkamai vykdomi lėšų gavėjo pagal sutartį prisiimti įsipareigojimai.

3. Administracija turi teisę:

3.1. Tikrinti, ar finansavimą projektui įgyvendinti gavęs lėšų gavėjas laikosi sutartyje nustatytų reikalavimų ir įsipareigojimų, prireikus atlikti projekto įgyvendinimo ir lėšų gavėjui pervestų savivaldybės biudžeto lėšų panaudojimo ir atsiskaitymo už jas patikrinimą.

3.2. Reikalauti, kad lėšų gavėjas per administracijos nustatytą terminą pateiktų dokumentus ir duomenis, susijusius su sutarties vykdymu.

3.3. Išieškoti iš lėšų gavėjo netinkamai panaudotas savivaldybės biudžeto lėšas, įskaitant išlaidas, patirtas dėl lėšų gavėjo netinkamo sutartyje nustatytų įsipareigojimų vykdymo.

4. Lėšų gavėjas įsipareigoja:

4.1. Gautas savivaldybės biudžeto lėšas naudoti tik pagal tikslinę paskirtį sutartyje nustatyta tvarka, vadovaudamasis išlaidų sąmata.

4.2. Gautas lėšas įtraukti į apskaitą ir apskaityti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

4.3. Sutarties 1 punkte nurodytą projektą įvykdyti iki 202     m. gruodžio 20 d.

4.4. Viešinant veiklas, susijusias su projekto įgyvendinimu, informuoti visuomenę (kvietime, skelbime, straipsniuose, socialiniuose tinkluose ir kt.), kad projekto veiklos finansuojamos savivaldybės biudžeto lėšomis.

4.5. Atsiskaitymus grynaisiais ir negrynaisiais pinigais vykdyti vadovaudamasis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.929 straipsniu ir kitais atsiskaitymus grynaisiais ir negrynaisiais pinigais reglamentuojančiais teisės aktais.

4.6. Lėšų gavėjas, kuris yra perkančioji organizacija, atlikdamas pirkimus, privalo vadovautis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu, jei lėšų gavėjas yra neperkančioji organizacija, pirkimus atlieka vadovaudamasis organizacijos patvirtintomis neperkančiosios organizacijos taisyklėmis.

4.7. Sudaryti sąlygas administracijos atstovams patikrinti, kaip vykdant sutartį naudojamos savivaldybės biudžeto lėšos, ir pateikti visus prašomus dokumentus bei duomenis, susijusius su sutarties vykdymu, administracijos nustatytais terminais, būdu ir forma.

4.8. Grąžinti administracijai lėšų gavėjo disponuojamose sąskaitose esamas, sutarčiai įvykdyti ir projektui įgyvendinti skirtas ir nepanaudotas savivaldybės biudžeto lėšas ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 20 d., o ne pagal paskirtį panaudotas savivaldybės biudžeto lėšas – administracijos nustatytais terminais į sutarties rekvizituose nurodytą administracijos banko, kitos mokėjimo ar kredito įstaigos sąskaitą.

 

III. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ

 

5. Savivaldybė atsako už tai, kad sutarties 1 punkte nurodyta lėšų suma būtų pervesta į lėšų gavėjo sąskaitą.

6. Lėšų gavėjas:

6.1. Atsako už lėšų panaudojimą pagal sutartyje nurodytą tikslinę paskirtį bei įsipareigojimų pagal šią sutartį įvykdymą.

6.2. Nustačius, kad sutartyje nurodytos lėšos panaudotos ne pagal paskirtį, per 10 kalendorinių dienų grąžina savivaldybei į nurodytą sąskaitą ne pagal paskirtį panaudotas lėšas.

6.3. Atsako už ataskaitų pateikimą laiku, informacijos ir pateiktų duomenų teisingumą, gautų lėšų apskaitos tvarkymą.

6.4. Administracijai pateikia:

6.4.1. Kiekvienam ketvirčiui pasibaigus iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 10 d. pateikia biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą pagal formą Nr. 2 (sutarties 2 priedas), patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 (su pakeitimais), pridedant išlaidas pagrindžiančius dokumentus (sąskaitas faktūras, banko sąskaitos išrašus, kasos išlaidų orderius ir pan.).

6.4.2. Ketvirčiui pasibaigus (įgyvendinus projektą) per 10 dienų Skyriui pateikia biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą su išlaidas pagrindžiančiais dokumentais (sutarties 2 priedas), projekto įvykdymo ataskaitą (sutarties 3 priedas), bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 20 d.

 

IV. SUTARTIES PAKEITIMO, NUTRAUKIMO TVARKA

 

7. Sutartis gali būti pakeista tik šalims pasirašant papildomą susitarimą. Atsiradus nurodytoms aplinkybėms, lėšų gavėjas privalo administracijai raštu pateikti pagrįstą prašymą pakeisti sutartį ir pateikti susitarimo dėl sutarties pakeitimo projektą.

8. Sutartis gali būti nutraukta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatyta tvarka, šalių susitarimu, šalims pasirašant susitarimą, ar vienašališkai, kai viena sutarties šalis raštu įspėja kitą šalį dėl sutarties nutraukimo ne vėliau kaip prieš 10 (dešimt) darbo dienų.

 

V. KITOS SUTARTIES SĄLYGOS

 

9. Vykdydamos šią sutartį šalys vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais. Šalių sutartyje neaptarti klausimai sprendžiami aukščiau nurodytų dokumentų nustatyta tvarka.

10. Kilus ginčams, jie sprendžiami tarpusavio derybose, jei šie būdai nepadeda pasiekti tarpusavio susitarimo – teismine tvarka.

11. Sutartis įsigalioja nuo pasirašymo dienos ir galioja iki sutartyje numatytų įsipareigojimų įvykdymo.

12. Sutartis sudaroma dviem egzemplioriais, turinčiais vienodą juridinę galią, po vieną egzempliorių kiekvienai sutarties šaliai.

 

ADMINISTRACIJA

LĖŠŲ GAVĖJAS

Alytaus rajono savivaldybės administracija

Organizacijos pavadinimas

Kodas 188718528

Kodas

Pulko g. 21, 62135 Alytus

Adresas

A. s.

A. s.

Bankas

Bankas

Banko kodas

Banko kodas 

Tel. (8 315) 55 530

Tel.

Faks. (8 315) 74 716

 

El. p. info@arsa.lt

El. p.

 

 

 

 

Administracijos direktorius

 

Lėšų gavėjas

 

 

 

 

A. V.                                                                      A. V.

 

 

 

Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties 1 priedas

 

 

 

Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties 2 priedas

 

 

 

Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties 3 priedas 

 

 

 

(lėšų gavėjo pavadinimas)

 

PROJEKTO ĮVYKDYMO ATASKAITA

 

Alytaus rajono savivaldybės administracijai

 

202                 m.                           d.

 

 

1.

Projekto pavadinimas

 

 

2.

Projekto įgyvendinimo trukmė ir vykdymo vieta

 

3.

Sutarties, pagal kurią skirtos lėšos data, numeris

 

4.

Projekte dalyvavusių asmenų skaičius

 

5.

Projekto įgyvendinimo metu pasiekti rezultatai

(jei pasiekti ne visi projekte planuoti rezultatai, nurodomos priežastys, kodėl jie nepasiekti)

Planuoti ir paraiškoje numatyti rezultatai:

Pasiekti rezultatai:

1.

 

 

 

1.

2.

 

 

 

2.

3.

 

 

 

3.

6.

Projekto sklaida ir viešinimas

(straipsnių, skelbimų ar kt. kopijos, nuorodos)

Planuota:

Pasiekta:

 

 

 

 

 

7.

Kitų rėmėjų prisidėjimas ir / arba nuosavas indėlis

Rėmėjai ir / arba nuosavas indėlis:

Skirtos lėšos:

 

 

8.

Informacija apie iš savivaldybės gautas ir panaudotas lėšas

Projektui įgyvendinti skirtos lėšos iš Savivaldybės biudžeto (Eur):

Panaudotos lėšos iš Savivaldybės biudžeto (Eur):

 

 

 

9.

Duomenys apie lėšų panaudojimą

Projekto įgyvendinimo išlaidų pavadinimas

Suma (Eur)

Išlaidas pagrindžiančio dokumento pavadinimas, data ir Nr.:

Skirta:

Panaudota:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

Pridedami išlaidas pagrindžiantys ir kiti dokumentai:

 

1.   Projekto viešinimas ( __ lapų);

2.   Kiti dokumentai.

 

 

________________                           ______________                    __________________

Pareigos                                                            Parašas                                                 Vardas, pavardė