LIETUVOS RESPUBLIKOS KULTŪROS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS 7 PRIORITETO „KOKYBIŠKO UŽIMTUMO IR DALYVAVIMO DARBO RINKOJE SKATINIMAS“ NR. 07.1.1-CPVA-K-306 PRIEMONĖS „MODERNIZUOTI VIEŠĄJĄ IR PRIVAČIĄ KULTŪROS INFRASTRUKTŪRĄ“ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO NR. 1 KEITIMO
2018 m. kovo 19 d. Nr. ĮV-302
Vilnius
P a k e i č i u 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 7 prioriteto „Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas“ Nr. 07.1.1-CPVA-K-306 priemonės „Modernizuoti viešąją ir privačią kultūros infrastruktūrą“ projektų finansavimo sąlygų aprašą Nr. 1, patvirtintą Lietuvos Respublikos kultūros ministro Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2017 m. lapkričio 14 d. įsakymu Nr. ĮV-1085 „Dėl 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 7 prioriteto „Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas“ Nr. 07.1.1-CPVA-K-306 priemonės „Modernizuoti viešąją ir privačią kultūros infrastruktūrą“ projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 1 patvirtinimo“:
1. Papildau nauju 4.10 papunkčiu:
„4.10. Valstybės ar savivaldybių kontroliuojami juridiniai asmenys – tokie juridiniai asmenys, kurių daugiau nei 50 proc. dalininkų / akcininkų yra valstybė ir (arba) savivaldybė ir valstybė ir (arba) savivaldybė turi daugiau nei 50 proc. dalininkų / akcininkų balsų, taip pat biudžetinė įstaiga, įsteigta valstybės ar savivaldybės.“
3. Pakeičiu 15 punktą ir jį išdėstau taip:
„15. Pagal Aprašą tinkamais pareiškėjais laikomi:
15.1. Viešieji juridiniai asmenys, kurių kultūros infrastruktūros objektai yra tikslinėje teritorijoje ir kurių:
- daugiau nei 50 proc. dalininkų / akcininkų yra valstybė ir (arba) savivaldybė ir
- valstybė ir (arba) savivaldybė turi daugiau nei 50 proc. dalininkų / akcininkų balsų;
- biudžetinė įstaiga, įsteigta valstybės ar savivaldybės.
15.2. Privatūs juridiniai asmenys, kurių kultūros infrastruktūros objektai yra tikslinėje teritorijoje ir kurių:
- 50 proc. ar daugiau dalininkų / akcininkų yra fiziniai ir (arba) privatūs juridiniai asmenys ir
- fiziniai ir (arba) privatūs juridiniai asmenys turi 50 proc. ar daugiau dalininkų / akcininkų balsų.“
4. Pakeičiu 29.3.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
„29.3.1. daiktinės pareiškėjo (partnerio) teisės į statinį ir (ar) žemę ar statinio ir (ar) žemės valdymo formos (nuoma ar panauda), kuriuose įgyvendinant projektą bus vykdomi statybos ir/ar tvarkybos darbai, montuojama įranga turi būti įregistruotos įstatymų nustatyta tvarka ir galioti ne trumpiau kaip penkerius metus nuo projekto finansavimo pabaigos. Jei statinys ar žemė, yra naudojamas pagal panaudos ar nuomos sutartį, pareiškėjas turi turėti panaudos davėjo ar nuomotojo raštišką sutikimą vykdyti projekto veiklas;“.
5. Pakeičiu 35 punktą ir jį išdėstau taip:
6. Pakeičiu 36 punktą ir jį išdėstau taip:
7. Pakeičiu 44 punktą:
7.1. Pakeičiu lentelės 3 punktą ir jį išdėstau taip:
„3. |
Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai |
Tinkamomis finansuoti laikomos išlaidos atitinkančios Rekomendacijų dėl projektų išlaidų atitikties 1 lentelės „Projekto biudžeto išlaidų kategorijų aprašas“ nuostatas. Tinkamomis finansuoti laikomos tik: 1) kultūros paskirties pastatų/patalpų ir (ar) inžinerinių statinių statybos ir (ar) tvarkybos darbų išlaidos; 2) statybos ir (ar) tvarkybos darbų, atliekamų pastate/patalpose, kurių paskirtis bus pakeista į kultūros paskirties iki projekto įgyvendinimo pabaigos, išlaidos; 3) statybos ir (ar) tvarkybos darbams atlikti būtinos inžinerinės paslaugos, numatytos Lietuvos Respublikos statybos įstatyme ir Lietuvos Respublikos nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos įstatyme.
Kultūros paveldo objektų taikomųjų tyrimų išlaidos negali viršyti dydžių, nustatytų Paveldo tvarkybos reglamente PTR 4.01.26:2007 „Nekilnojamojo kultūros paveldo tvarkybos darbų skaičiuojamųjų kainų nustatymo rekomendacijos“, patvirtintame Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2007 m. rugpjūčio 8 d. įsakymu Nr. ĮV-527 „Dėl Paveldo tvarkybos reglamento PTR 4.01.26:2007 „Nekilnojamojo kultūros paveldo paveldotvarkos darbų skaičiuojamųjų kainų nustatymo rekomendacijos“ patvirtinimo“ (Dėl Paveldo tvarkybos reglamento PTR 4.01.26:2007 „Nekilnojamojo kultūros paveldo tvarkybos darbų skaičiuojamųjų kainų nustatymo rekomendacijos“ patvirtinimo)“ 2 priede.
Projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio išlaidoms taikoma kasmetinių atostogų išmokų fiksuotoji norma, nustatoma vadovaujantis 2016 m. sausio 19 d. Lietuvos Respublikos finansų ministerijos patvirtinta Kasmetinių atostogų išmokų fiksuotųjų normų nustatymo tyrimo ataskaita.“ |
7.2. Pakeičiu lentelės 4 punktą ir jį išdėstau taip:
„4. |
Įranga, įrenginiai ir kitas turtas |
Tinkamomis finansuoti laikomos išlaidos atitinkančios Rekomendacijų dėl išlaidų atitikties 1 lentelės „Projekto biudžeto išlaidų kategorijų aprašas“ nuostatas , taip pat skaitmeninių priemonių (techninės ir (ar) programinės įrangos), skirtų kultūros paslaugų modernizavimui kultūros infrastruktūros objekte, įrengimo, kūrimo ar diegimo išlaidos (išskyrus internetinių svetainių kūrimą).
Projektui taikoma kasmetinių atostogų išmokų fiksuotoji norma, taikoma projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio už kasmetines atostogas ir (ar) kompensacijos už nepanaudotas kasmetines atostogas išlaidoms, vadovaujantis 2016 m. sausio 19 d. Lietuvos Respublikos finansų ministerijos patvirtinta Kasmetinių atostogų išmokų fiksuotųjų normų nustatymo tyrimo ataskaita.
Netinkamomis finansuoti laikomos tikslinių transporto priemonių, muzikos instrumentų ir kilnojamųjų kultūros vertybių įsigijimo išlaidos“. |
8. Pakeičiu 57.5 papunktį ir jį išdėstau taip:
„57.5 Jei kultūros infrastruktūros objektas, kuriame numatoma atlikti su projekto veiklų vykdymu susijusius statybos ir (ar) tvarkybos darbus, ir (ar) montuoti įrangą, pareiškėjui (partneriui) nepriklauso nuosavybės teise, pareiškėjas (partneris) turi pateikti kitą daiktinę teisę ar valdymo formas (nuoma ar panauda) įrodančius dokumentus. Kita daiktinė teisė į kultūros infrastruktūros objektą ar infrastruktūros objekto valdymo formos (nuoma ar panauda) turi būti įregistruota įstatymų nustatyta tvarka ir galioti ne trumpiau kaip penkerius metus nuo projekto įgyvendinimo pabaigos.“
9. Pakeičiu 1 priedo „Projekto tinkamumo finansuoti vertinimo lentelė“ 4.5 papunktį ir jį išdėstau taip:
4.5. Projektas suderinamas su ES konkurencijos politikos nuostatomis: 4.5.1. teikiamas finansavimas neviršija nustatytų de minimis pagalbos ribų ir atitinka reikalavimus, taikomus de minimis pagalbai; arba 4.5.2. projektas finansuojamas pagal suderintą valstybės pagalbos schemą ar Europos Komisijos sprendimą arba pagal bendrąjį bendrosios išimties reglamentą, laikantis ten nustatytų reikalavimų (Pildomas projektų atitikties valstybės pagalbos taisyklėms patikros lapas); arba 4.5.3. projekto finansavimas nereiškia neteisėtos valstybės pagalbos ar de minimis pagalbos suteikimo. |
4.5.1. Netaikoma.
4.5.2. Projektas atitinka bendrąjį reikalavimą, jei jis atitinka Reglamente (ES) Nr. 651/2014 nustatytus reikalavimus. Atitikties vertinimą atlieka įgyvendinančioji institucija pagal Aprašo 4 priede nurodytus vertinimo kriterijus (jeigu projektui skiriamas finansavimas yra valstybės pagalba).
Informacijos šaltinis: paraiška, investicijų projektas, verslo planas. |
|
|
10. Pakeičiu 1 priedo „Projekto tinkamumo finansuoti vertinimo lentelė“ 4.5.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
5.4.2. paraiškos pateikimo dieną pareiškėjas ir partneris (-iai) neturi su mokesčių ir socialinio draudimo įmokų mokėjimu susijusių skolų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus arba pagal kitos valstybės teisės aktus, jei pareiškėjas ir partneris (-iai) yra užsienyje registruotas juridinis asmuo (asmenys) ar fizinis (-iai) asmuo (asmenys) yra užsienio pilietis (-čiai) arba kiekvienu atveju skola neviršija 50 eurų (tikrinama ne vėliau kaip per 7 dienas nuo paraiškos gavimo dienos; jei nustatoma, kad skola viršija 50 eurų, pareiškėjui leidžiama dokumentais pagrįsti, kad paraiškos pateikimo dieną skola neviršijo 50 eurų) (ši nuostata netaikoma įstaigoms, kurių veikla finansuojama iš Lietuvos Respublikos valstybės ir (arba) savivaldybių biudžetų, ir (arba) valstybės pinigų fondų, ir juridiniams asmenims, kuriems Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka yra atidėti mokesčių arba socialinio draudimo įmokų mokėjimo terminai); |
|
|
|