LIETUVOS RESPUBLIKOS

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL specializuotos pagalbos centrų PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMO 2015 METAIS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO ir SPECIALIZUOTOS PAGALBOS CENTRŲ PROJEKTŲ ATRANKOS VERTINIMO KOMISIJOS SUDARYMO

 

2014 m. lapkričio18 d. Nr. A1-563

Vilnius

 

 

Atsižvelgdama į Specializuotos pagalbos centrų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro ir Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2011 m. gruodžio 19 d. įsakymu Nr. A1-534/V-1072/1V-931 „Dėl Specializuotos pagalbos centrų programos patvirtinimo“, įgyvendinimo priemonių plano 1.2 papunktį:

1. T v i r t i n u Specializuotos pagalbos centrų projektų atrankos konkurso organizavimo 2015 metais nuostatus (pridedama).

2. S u d a r a u šios sudėties Specializuotos pagalbos centrų projektų atrankos vertinimo komisiją:

Ingrida Venciuvienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamento direktorė (komisijos pirmininkė);

Daiva Junevičienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamento Šeimos politikos skyriaus vyriausioji specialistė (komisijos pirmininko pavaduotoja);

Sigita Stakytė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamento Bendruomenių reikalų skyriaus vyriausioji specialistė (komisijos sekretorė);

Evelina Firaitė – Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos vyriausioji specialistė;

Aušra Makarevičiūtė – socialinės apsaugos ir darbo ministro patarėja;

Dovilė Orliukaitė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamento Vaikų skyriaus vyriausioji specialistė;

Mantas Stulgaitis – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Šeimos ir bendruomenių departamento Šeimos politikos skyriaus vyriausiasis specialistas.

3. Pavedu šio įsakymo vykdymo kontrolę viceministrui pagal veiklos sritį.

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministrė                                                       Algimanta Pabedinskienė


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės

apsaugos ir darbo ministro 

2014 m. lapkričio 18 d. įsakymu Nr. A1-563

 

SPECIALIZUOTOS PAGALBOS CENTRŲ PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMO 2015 METAIS NUOSTATAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Specializuotos pagalbos centrų (toliau – SP centrai) projektų atrankos konkurso organizavimo 2015 metais nuostatai (toliau – šie Nuostatai) nustato pareiškėjams teikiamus prioritetus, reikalavimus projektams, paraiškų teikimo, vertinimo ir atrankos tvarką, lėšų skyrimo SP centrams bei atsiskaitymo už gautų lėšų panaudojimo tvarką ir SP centrų atrankos vertinimo komisijos (toliau – komisija) darbo organizavimą.

2. SP centrų projektų atrankos konkursą (toliau – konkursas) organizuoja Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau – ministerija). Konkursas skelbiamas viešai ministerijos interneto svetainėje www.socmin.lt.

Konkursas laikomas įvykusiu, kai pateikiamas bent vienas projektas.

3. Šio konkurso tikslas – atrinkti SP centrų, kurie teikia specializuotą kompleksinę pagalbą, kaip ji apibrėžta Lietuvos Respublikos apsaugos nuo smurto artimoje aplinkoje įstatymo (toliau – Įstatymas) 2 straipsnio 8 dalyje, smurtą artimoje aplinkoje patyrusiems asmenims, projektus ir užtikrinti lėšų skyrimą šių SP centrų veiklai 2015 metais.

4. Paraiškas konkursui gali teikti SP centrai, kaip jie apibrėžiami Įstatymo 2 straipsnio 9 dalyje.

5. SP centrai veikia vadovaudamiesi Įstatymu, Specializuotos pagalbos centrų veiklos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. gegužės 7 d. įsakymu Nr. A1-227 „Dėl Specializuotos pagalbos centrų veiklos aprašo patvirtinimo“, bei kitais teisės aktais.

6. Projektų įgyvendinimo laikotarpis – 2015 metai.

 

II SKYRIUS

SP CENTRŲ ATRANKOS PRIORITETAI

 

7. Pirmenybė teikiama SP centrams, kurie atitinka bent vieną prioritetą:

7.1. yra nevyriausybinė organizacija;

7.2. turi darbo patirties smurto artimoje aplinkoje mažinimo srityje;

7.3. projekto veiklai vykdyti įtraukia savanorių.

 

III SKYRIUS

REIKALAVIMAI PROJEKTAMS

 

8. Projektuose turi būti pateikta:

8.1. informacija apie pareiškėją ir projekto vadovą;

8.2. informacija apie projekto įgyvendinimo partnerius (jei tokių yra);

8.3. trumpas projekto aprašymas (santrauka);

8.4. projekto tikslas ir uždaviniai;

8.5. statistika paremta problemos apžvalga pareiškėjo veiklos teritorijoje;

8.6. savivaldybių, kuriose planuojama teikti specializuotą pagalbą, skaičius (išvardyti);

8.7. tikslinės grupės, numatomų aptarnauti asmenų skaičius;

8.8. darbo laikas, kuriuo numatoma teikti specializuotą kompleksinę pagalbą smurtą patyrusiems asmenims;

8.9. priemonių / veiklų įgyvendinimo planas;

8.10. projekto įgyvendinimo sąmata, nurodant lėšų šaltinius ir kiek lėšų prašoma iš ministerijos, vidutinis vienam asmeniui numatomos suteikti pagalbos įkainis;

8.11. paraiškos teikėjo disponuojami ištekliai: informacija apie patalpas, kuriose pareiškėjas vykdys veiklą, darbuotojų ir savanorių skaičius, projekto įgyvendinimo laikotarpiui pasibaigus planuojamos turėti ar gauti lėšos ir pan., pagrindinio (-ių) projekto vykdytojo (-ų) konsultantų ir specialistų patirtis, kvalifikacija, išsilavinimas, gebėjimai įgyvendinti planuojamą projektą, informacija apie buhalterį (tuo atveju, kai paslauga perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens, – informacija apie šiuos asmenis);

8.12. informacija apie pareiškėjo dalyvavimą kituose ministerijos ir kitų įstaigų organizuojamuose konkursuose einamaisiais ir praėjusiais kalendoriniais metais, iš ministerijos gautas lėšas pagal kitas programas (priemones);

8.13. laukiami rezultatai ir nauda įgyvendinus projektą;

8.14. kita papildoma informacija teikiama pareiškėjo nuožiūra.

 

IV SKYRIUS

PARAIŠKŲ TEIKIMAS

 

9. Konkursui teikiami projektai turi būti aprašomi užpildant paraišką (1 priedas). Prireikus iš pareiškėjo gali būti prašoma pateikti patikslintą informaciją.

10. Paraiška turi būti pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, bei patvirtinta pareiškėjo antspaudu, jei tokį antspaudą jis privalo turėti.

11. Pareiškėjas kartu su paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:

11.1. pareiškėjo steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų), steigimo sutarties kopijas (išskyrus religines bendruomenes ir bendrijas), patvirtintas pareiškėjo antspaudu, jei antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu;

11.2. pareiškėjo teisę naudotis patalpomis, kuriose vykdys veiklas, patvirtinančių dokumentų kopijas;

11.3. pareiškėjo vadovo ir asmens, atsakingo už pareiškėjo buhalterinę apskaitą, bei konsultantų ir specialistų gyvenimo aprašymus, kuriuose nurodoma darbo patirtis, kvalifikacija, išsilavinimas, gebėjimai įgyvendinti planuojamą projektą;

11.4. galiojančios sutarties kopiją, kai paslauga perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens;

11.5. jei pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas, – dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti pareiškėjo vardu, originalą ar patvirtintą jo kopiją;

11.6. asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašytą laisvos formos pažymą, kad nėra aplinkybių, nurodytų šių Nuostatų 14 punkte.

12. Pareiškėjas konkursui gali pateikti tik vieną paraišką.

13. Pareiškėjas užantspauduotame voke privalo pateikti 2 (du) paraiškos egzempliorius (1 originalą ir 1 kopiją) ir tiek pat šių Nuostatų 11 punkte nurodytų dokumentų (jų patvirtintų kopijų) egzempliorių. Kopija laikoma tinkamai patvirtinta, jei ji patvirtinta žyma „Kopija tikra“ ir pareiškėjo antspaudu (jeigu pareiškėjas antspaudą privalo turėti) bei asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu, nurodant vardą, pavardę, pareigas ir datą.

Paraiška turi būti užpildyta lietuvių kalba. Kartu su paraiška teikiami dokumentai turi būti surašyti lietuvių kalba. Kiekvienas paraiškos egzempliorius ir prie jo pridedami dokumentai turi būti tvarkingai susegti, puslapiai sunumeruoti. Konkursui pasibaigus, paraiškos pareiškėjams negrąžinamos.

Vokai gali būti siunčiami registruotu paštu, per pašto kurjerį arba pristatomi į ministeriją adresu: A. Vivulskio g. 11, 105 kab., 03610 Vilnius. Ant voko turi būti užrašyta „Specializuotos pagalbos centrų projektų atrankos 2015 metais konkursui“. Elektroniniu paštu, faksu ar kitu nei nurodytu adresu pateiktos paraiškos neregistruojamos ir laikoma, kad jos nebuvo gautos.

Paraiška turi būti pateikta iki konkurso skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo dienos. Jeigu paraiška siunčiama paštu ar per pašto kurjerį, pašto žymoje nurodyta data turi būti ne vėlesnė kaip ministerijos skelbime apie konkursą nurodyta galutinė paraiškų pateikimo data.

14. Potencialūs pareiškėjai negali teikti paraiškų ir jiems negali būti skiriamos lėšos, jei:

14.1. pareiškėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą;

14.2. pareiškėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

14.3. pareiškėjas paraiškoje arba jos prieduose pateikė klaidingą arba melagingą informaciją;

14.4. pareiškėjas bandė gauti konfidencialios informacijos arba daryti įtaką ministerijos valstybės tarnautojams ar darbuotojams, paraiškų vertinimo komisijos nariams;

14.5. pareiškėjas neturi pakankamai žmogiškųjų išteklių ir tinkamų administracinių gebėjimų;

14.6. asmuo, turintis teisę veikti juridinio asmens vardu, turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą už profesinės veiklos pažeidimus;

14.7. pareiškėjas yra neatsiskaitęs už ankstesniais metais iš ministerijos gautų lėšų panaudojimą sutartyje nustatyta tvarka arba gautas lėšas panaudojęs ne pagal tikslinę paskirtį.

15. Pareiškėjai, rengdami paraiškas, turi teisę gauti informaciją ir konsultacijas, kurias teikia atsakingi ministerijos specialistai. Informacija pareiškėjams teikiama iki paskutinės paraiškų pateikimo dienos.

 

V SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

16. Konkurse dalyvaujančių pareiškėjų pateiktas paraiškas ir kitus dokumentus vertina socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu sudaryta komisija.

17. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas, jo nesant – pirmininko pavaduotojas. Komisiją techniškai aptarnauja komisijos sekretorius. Komisija vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais.

18. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai vyksta komisijos pirmininko nustatytu laiku. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių. Komisijos posėdžiuose stebėtojų teisėmis turi teisę dalyvauti pareiškėjų ir kitų suinteresuotų asmenų atstovai.

Pirmasis posėdis sušaukiamas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo paskutinės nustatytos dokumentų pateikimo konkursui dienos. Galutinis posėdis sušaukiamas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo komisijos narių paskutinių vertinimo anketų pateikimo dienos. Prireikus gali būti šaukiama ir daugiau posėdžių.

Komisijos nariams apie posėdį raštu ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas praneša komisijos sekretorius, kuris kartu su pranešimu komisijos nariams pateikia posėdžio darbotvarkės projektą ir medžiagą numatomais svarstyti klausimais.

Komisijos narys, negalintis atvykti į posėdį, apie tai ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki komisijos posėdžio turi pranešti komisijos pirmininkui, išskyrus atvejus, kai to negali padaryti dėl objektyvių priežasčių.

Komisijos veiklos klausimai gali būti aptariami ir narių nuomonė išreiškiama elektroniniu paštu.

19. Per pirmąjį posėdį, prieš pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimą užtikrinti konkurso informacijos konfidencialumą, viešai neskelbti ir neplatinti šios informacijos ir nešališkumo deklaraciją dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačiųjų interesų konflikto vengimo.

Konfidencialumo pasižadėjimą pasirašo ir komisijos posėdžiuose stebėtojų teisėmis dalyvaujantys pareiškėjai bei kitų suinteresuotų asmenų atstovai.

Jeigu yra aplinkybių, galinčių turėti įtakos sprendimui priimti, komisijos narys (-iai), prieš pradėdamas (-i) nagrinėti paraiškas, turi nusišalinti, prieš tai pranešęs (-ę) komisijos pirmininkui. Jeigu komisijos narys (-iai) nenusišalina, o vėliau dėl to kyla interesų konfliktas, jo (jų) vertinimo rezultatai laikomi negaliojančiais, o projektą (-us) vertina komisijos pirmininkas ar jo paskirtas kitas komisijos narys.

Komisijos nariams pasirašius šiame punkte nurodytus dokumentus, komisijos pirmininkas trumpai supažindina komisijos narius su konkurso tikslais, numatoma darbo tvarka, paaiškina, kaip pildyti vertinimo anketą, į ką tikslinga atsižvelgti vertinant projektus, apžvelgia vertinimo ypatumus, kitas aplinkybes, atsako į komisijos narių klausimus.

20. Komisijos sprendimai priimami balsuojant posėdyje dalyvaujančių komisijos narių balsų dauguma. Kai komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamas yra komisijos pirmininko balsas.

21. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo komisijos pirmininkas ir sekretorius. Komisijos posėdžius protokoluoja komisijos sekretorius.

Protokolai įforminami vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis, reguliuojančiomis protokolo turinį, ir Dokumentų rengimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“. Protokolai parengiami ne vėliau kaip per 7 darbo dienas po posėdžio.

Komisijos narys turi teisę pareikšti atskirąją nuomonę, kuri pridedama prie protokolo.

 

VI Skyrius

Paraiškų atitikties reikalavimams ir Projektų vertinimas

 

22. Prieš komisijos pirmininkui paskirstant projektus komisijos nariams, komisijos sekretorius įvertina:

22.1. ar paraiška pateikta iki konkurso skelbime nurodytos datos;

22.2. ar paraiška atitinka šių Nuostatų 1 priede pateiktą formą ir yra visiškai užpildyta;

22.3. ar paraišką pateikė pareiškėjas, kuris patenka į subjektų, turinčių teisę teikti paraiškas, grupę;

22.4. ar pareiškėjas pateikė visus reikalaujamus dokumentus ir ar pateiktos dokumentų kopijos patvirtintos;

22.5. ar nevyksta teisminiai ginčai tarp ministerijos ir pareiškėjo dėl ankstesnių projektų įgyvendinimo;

22.6. ar pateiktas reikalaujamas paraiškos egzempliorių ir dokumentų skaičius;

22.7. ar kiekvienas paraiškos egzempliorius ir prie jo pridedami dokumentai susegti, puslapiai sunumeruoti;

22.8. ar paraiška ir dokumentai surašyti lietuvių kalba.

23. Jeigu vertinant gautą paraišką ir dokumentus kyla neaiškumų, trūksta informacijos, galinčios turėti esminės įtakos projekto vertinimui, komisijos sekretorius apie tai informuoja komisiją ir komisija turi teisę raštu paprašyti pareiškėją paaiškinti ar patikslinti pateiktą informaciją per 3 darbo dienas nuo šio prašymo pateikimo dienos.

24. Paraiškos atmetamos, projektai yra nevertinami ir lėšos jiems neskiriamos, jeigu:

24.1. paraišką pateikė pareiškėjas, kuris nepatenka į subjektų, turinčių teisę teikti paraiškas, grupę;

24.2. paraiška pateikta po galutinio paraiškos pateikimo termino;

24.3. pareiškėjas nepateikė visų reikalaujamų dokumentų arba pateikė nepatvirtintas paraiškos ir dokumentų kopijas;

24.4. paraiška neatitinka šių Nuostatų 1 priede pateiktos formos ir nėra visiškai užpildyta;

24.5. pareiškėjas per 3 darbo dienas nuo prašymo paaiškinti ar patikslinti pateiktą informaciją pateikimo dienos nepateikė paaiškinimų ir patikslinimų;

24.6. vyksta teisminiai ginčai tarp ministerijos ir pareiškėjo dėl ankstesnių projektų įgyvendinimo.

25. Vertintinus projektus komisijos nariams paskirsto komisijos pirmininkas. Vieną projektą vertina ne mažiau kaip 2 komisijos nariai. Jeigu vieną projektą vertino 2 komisijos nariai ir tarp vertinimo rezultatų yra daugiau kaip 15 balų skirtumas, komisijos pirmininkas tokį projektą papildomai vertina pats arba paskiria papildomai įvertinti kitam komisijos nariui. Komisijos sekretorius projektų nevertina.

Projektai turi būti įvertinti per 10 darbo dienų nuo paskutinės nustatytos dokumentų pateikimo konkursui dienos. Komisijos pirmininkas, atsižvelgdamas į gautų projektų kiekį ir apimtis, gali terminą pratęsti iki 5 darbo dienų.

26. Komisijos nariai projektus vertina užpildydami vertinimo anketą, vadovaudamiesi šioje anketoje nurodytais vertinimo kriterijais (2 priedas).

27. Komisijos nariai turi įvertinti ir skirti balus už kiekvieną nurodytą aplinkybę:

27.1. projektų atitiktį prioritetams;

27.2. projektų tikslus, uždavinius ir turinį (aktualumą, tinkamumą tikslinėms asmenų grupėms, veiksmingumą sprendžiant iškeltas problemas);

27.3. projekto įgyvendinimo priemonių / veiklų plano nuoseklumą ir detalumą;

27.4. projekto sąmatos pagrįstumą, realumą ir būtinumą, lėšų panaudojimo tikimybę, ekonomiškumą;

27.5. paraiškos teikėjo disponuojamus išteklius (informacija apie patalpas, kuriose pareiškėjas vykdys veiklą, darbuotojų ir savanorių skaičius, projekto įgyvendinimo laikotarpiui pasibaigus planuojamos turėti ar gauti lėšos ir pan., pagrindinio (-ių) projekto vykdytojo (-ų) konsultantų ir specialistų patirtis, kvalifikacija, išsilavinimas, gebėjimai įgyvendinti planuojamą projektą, informacija apie buhalterį (tuo atveju, kai paslauga perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens, – informacija apie šiuos asmenis);

27.6. konsultantų ir specialistų, dirbančių pagal paslaugų atlikimo sutartis, darbo užmokesčio dydį;

27.7. laukiamus rezultatus ir naudą įgyvendinus projektą.

28. Komisija įvertina projektus apskaičiuodama vertintojų skirtų balų vidurkį. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas – 80 balų. Konkurso laimėtojais pripažįstami pareiškėjai, kurių paraiškos surinko 60 ir daugiau balų. Paraiškos, surinkusios mažiau nei 60 balų, nefinansuojamos.

Projektams, surinkusiems 60 ir daugiau balų, komisija siūlo skirti lėšų, atsižvelgdama į surinktų balų vidurkį, planuojamo biudžeto pagrįstumą, konkursui skirtų lėšų sumą.

29. Jei vertinant paaiškėja, jog yra savivaldybių, kuriose nėra pareiškėjų, vykdysiančių SP centro veiklas, komisija siūlo jas priskirti kitiems pareiškėjams, kurių veikla apima arčiausiai esančias savivaldybes.

30. Jei kelių pareiškėjų veikla apima tų pačių savivaldybių teritorijas ir jie yra surinkę reikiamą mažiausią balų skaičių, pirmenybę siūloma teikti pareiškėjui, surinkusiam daugiau balų. Jei pareiškėjai yra surinkę vienodai balų, pirmenybė teikiama projektui, kurio administravimo išlaidų dalis yra mažesnė. Projektui, kuriam nebuvo suteikta pirmenybė, komisija gali siūlyti teikti specializuotą kompleksinę pagalbą kitoje (-ose) savivaldybėje (-ėse), nei buvo nurodyta paraiškoje.

31. Komisijos narys, vertindamas paraišką, gali pasiūlyti, atsižvelgdamas į išlaidų pagrįstumą, mažinti skiriamų lėšų sumą arba siūlyti lėšų neskirti tam tikroms išlaidoms, jei tai neatitinka šiuose Nuostatuose numatytų tikslų. 

32. Pasiūlymus dėl lėšų paskirstymo komisija pateikia ministerijos kancleriui. Ministerijos kancleris per 7 darbo dienas nuo komisijos pasiūlymų gavimo dienos priima sprendimą dėl lėšų skyrimo projektams, kuris įforminamas ministerijos kanclerio potvarkiu.

33. Priėmus sprendimą skirti lėšų, tarp pareiškėjo ir Socialinių paslaugų priežiūros departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Departamentas) ne vėliau kaip iki 2015 m. sausio 20 d. turi būti sudaroma valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartis.

Lėšos veiklai vykdyti pervedamos, kai patvirtinamas atitinkamų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymas ir su juo susiję teisės aktai, pagal kuriuos skiriami valstybės biudžeto asignavimai Specializuotos pagalbos centrų programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro ir Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2011 m. gruodžio 19 d. įsakymu Nr. A1-534/V-1072/1V-931 „Dėl Specializuotos pagalbos centrų programos patvirtinimo“, įgyvendinimo priemonių plano 2 punkte nurodytai priemonei „Atlikti SPC bei šių centrų veiklą koordinuojančio centro atranką konkurso būdu bei sudaryti sutartis dėl finansavimo“ vykdyti.

Tuo atveju, kai priimamas sprendimas skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų, prieš sudarant sutartį ministerija raštu informuoja pareiškėją apie jam skirtų lėšų dydį, nurodo patikslinti sąmatą ir priemonių / veiklų planą, o pareiškėjas nedelsdamas patikslina sąmatą ir priemonių / veiklų planą, nurodo, kokia apimtimi bus vykdomas projektas, aiškiai nustatydamas įgyvendinant projektą privalomas atlikti veiklas / priemones, bei patvirtina, kad priimtas sprendimas skirti dalį lėšų neturės neigiamos įtakos įgyvendinant projekte numatytus tikslus, ir apie patikslinimus raštu praneša ministerijai.

Ministerija kartu su kanclerio potvarkiu skirti lėšų perduoda Departamentui laimėjusių pareiškėjų paraiškas, patikslintą sąmatą ir / ar priemonių / veiklų planą, jei jie buvo tikslinti.

34. Nesudarius sutarties iki šių Nuostatų 33 punkte nurodyto termino, Departamentas teikia ministerijos kancleriui pasiūlymą panaikinti sprendimą skirti lėšų.

35. Jei konkursą laimėjęs pareiškėjas nepasirašo sutarties ir jei teritorijoje (-ose), kurioje (-iose) veikia pareiškėjas, nėra kito 60 balų reikalavimą įvykdžiusio pareiškėjo, komisija siūlo skirti lėšas kitam laimėjusiam pareiškėjui, sutinkančiam vykdyti veiklas toje (-ose) teritorijoje (-ose).

36. Pareiškėjai raštu ar elektroniniu paštu informuojami apie ministerijos kanclerio priimtą sprendimą per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos. Pareiškėjai, kurių paraiškos buvo atmestos ar joms neskirta lėšų, apie sprendimą informuojami raštu, nurodant atmetimo ar lėšų neskyrimo priežastis bei pateikiant sprendimo išrašą.

37. Priimtas sprendimas gali būti peržiūrėtas atsižvelgiant į pasikeitusį atitinkamų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymą ir susijusius teisės aktus, skiriant valstybės biudžeto asignavimus šiai veiklai vykdyti.

38. Informacija apie atrinktus finansuoti projektus skelbiama ministerijos interneto svetainėje www.socmin.lt.

 

VII SKYRIUS

LĖŠŲ SKYRIMAS, PROJEKTŲ VYKDYMAS IR KONTROLĖ

 

39. Projektams lėšos skiriamos iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ministerijai patvirtintų asignavimų pagal programas. Tinkamos projekto išlaidos turi būti tiesiogiai susijusios su projekte numatytomis veiklomis ir būtinos projektui vykdyti, pagrįstos projekto įgyvendinimo eiga ir projekto įgyvendinimo veiklų planu, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu. Išlaidos laikomos tinkamomis finansuoti, jei jos patirtos nuo 2015 m. sausio 1 d. iki gruodžio 31 d.

40. Tinkamomis finansuoti laikomos šios išlaidos:

40.1. SP centro administravimo išlaidos (projekto vadovo bei asmens, vykdančio buhalterinę apskaitą, darbo užmokestis, įskaitant socialinio draudimo mokesčius, arba paslaugos, perkamos iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės), kurios neturi viršyti 20 procentų pagal paraišką skiriamų valstybės biudžeto lėšų;

40.2. SP centro konsultantų darbo užmokesčio, įskaitant socialinio draudimo mokesčius, ir psichologo, teisininko ar kito specialisto paslaugų, kurių reikia smurtą patyrusiam asmeniui, pirkimo išlaidos, kurios neturi viršyti 70 procentų visų pagal paraišką skiriamų valstybės biudžeto lėšų;

40.3. ryšio paslaugų išlaidos (telefonų, interneto ir mobiliojo ryšio telefonų bei pašto išlaidos);

40.4. kanceliarinių ir ūkinių prekių, smulkaus inventoriaus įsigijimo išlaidos;

40.5. patalpų, kuriose bus atliekamos SP centro veiklos, nuomos, komunalinės išlaidos;

40.6. transporto priemonių išlaikymo (degalų) išlaidos;

40.7. leidybos išlaidos SP centro vykdomai veiklai viešinti (skrajutės, lankstinukai, brošiūros ir kt.);

40.8. komandiruočių, susijusių su SP centro veikla, Lietuvos teritorijoje išlaidos;

40.9. konsultantų kvalifikacijos kėlimo išlaidos;

40.10. banko ar garantinio fondo įmokos.

41. Pareiškėjas, kurio veikla yra daugiau kaip 50 proc. finansuojama iš valstybės, savivaldybių biudžetų lėšų, Europos Sąjungos lėšų, yra laikomas perkančiąja organizacija. Perkančioji organizacija, pirkdama prekes ir paslaugas, privalo vadovautis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu.

42. Jei pareiškėjas veikloms įgyvendinti sudaro darbo sutartis, darbo užmokestis mokamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. liepos 8 d. nutarimu Nr. 511 „Dėl biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos tobulinimo“.

43. Tikslinės valstybės biudžeto lėšos gali būti naudojamos tik valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje ir patvirtintoje lėšų sąmatoje nurodytai veiklai vykdyti.

44. Tikslinės valstybės biudžeto lėšos negali būti naudojamos įsiskolinimams padengti ar investiciniams projektams finansuoti, pastatų statybai, rekonstrukcijai, kapitaliniam ir paprastajam remontui, išperkamajai nuomai, ilgalaikiam turtui, kurio vertė didesnė kaip 1000 Lt, įsigyti, komandiruotėms į užsienį.

45. Pareiškėjas privalo informuoti, jei yra vykdoma ar numatoma vykdyti pareiškėjo reorganizacija, ir pateikti dokumentus ir informaciją, pagrindžiančią, kad po reorganizacijos veikiantis juridinis asmuo, perimantis pareiškėjo teises ir pareigas, bus pajėgus tinkamai vykdyti projekto veiklas.

46. Pareiškėjas privalo informuoti apie projekte numatytų veiklų vykdymo nutraukimą, sustabdymą ar panaikinimą. Gavęs tokį pranešimą, Departamentas sustabdo lėšų pervedimą projektui. Pareiškėjui pašalinus šiame punkte nurodytas priežastis, atnaujinus veiklą ir apie tai pranešus ministerijai ar Departamentui, atnaujinamas sustabdytas lėšų pervedimas.

47. Norėdamas patikslinti sąmatą, pareiškėjas Departamentui turi pateikti pagrįstą prašymą tikslinti projekto išlaidų sąmatą, kartu pateikdamas lyginamąją tikslinamų projekto išlaidų sąmatą.

Departamentas, išnagrinėjęs pareiškėjo prašymą, per 5 darbo dienas priima sprendimą dėl sąmatos tikslinimo ir apie tai informuoja pareiškėją.

48. Prašymai tikslinti projektų išlaidų sąmatas teikiami Departamentui iki 2015 m. lapkričio 20 d. Vėliau pateikti prašymai nenagrinėjami.

49. Pareiškėjai gautas tikslines valstybės biudžeto lėšas privalo panaudoti tik sutartyje nurodytai veiklai vykdyti.

50. Siekiant išvengti interesų konflikto bei užtikrinti teikiamos specializuotos kompleksinės pagalbos kokybę ir kontrolę, asmuo, turintis teisę veikti pareiškėjo vardu, negali projekte vykdyti kelių funkcijų (būti ir projekto vadovu, ir konsultantu, ir psichologu bei t. t.).

51. Pareiškėjas privalo:

51.1. su paslaugų teikėjais sudaryti paslaugų teikimo sutartis, kuriose atsispindėtų paslaugos kiekis, paslaugos periodiškumas, paslaugos vieneto kaina, bendra suma;

51.2. kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 d., pateikti Departamentui SP centro veiklos įgyvendinimo ir finansinę ataskaitas pagal Departamento pateiktas formas. Kartu su ketvirčių veiklos įgyvendinimo ir finansinėmis ataskaitomis pateikti buhalterinės apskaitos dokumentų, patvirtinančių lėšų panaudojimą, suvestinę, nurodydamas lėšų gavėjo pavadinimą, apskaitos dokumento (sąskaitos faktūros, sutarties, žiniaraščio ir kt.) datą ir numerį, ūkinės operacijos turinį ir sumą.

Pareiškėjas taip pat iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 3 d. privalo pateikti Departamentui SP centro veiklos įgyvendinimo ir finansinę ataskaitas elektroniniu paštu suderinti. Netinkamai užpildytas ataskaitas Departamentas turi teisę grąžinti projekto vykdytojui ir įpareigoti per dvi darbo dienas dokumentus pataisyti. Neįvykdžius nurodymų, taip pat atsiradus pagrįstų įtarimų, kad projekto vykdytojas netinkamai vykdo sutartinius įsipareigojimus, Departamentas turi teisę priimti sprendimą sustabdyti sutarties vykdymą, iki išnyks netinkamo įsipareigojimų vykdymo aplinkybės;

51.3. biudžetiniams metams pasibaigus, iki kitų metų sausio 5 d., pateikti Departamentui metinę SP centro veiklos įgyvendinimo ir finansines ataskaitas pagal Departamento patvirtintas formas. Prie ataskaitų gali būti pridėta turima rašytinė ir vaizdinė medžiaga, susijusi su projekto įgyvendinimu;

51.4. įgyvendinti SP centro veiklą iki 2015 m. gruodžio 31 d. ir atsiskaityti šių Nuostatų 51.1–51.3 papunkčiuose nustatyta tvarka;

51.5. nevykdydamas sutartimi prisiimtų įsipareigojimų ar nepanaudojęs lėšų, grąžinti Departamentui SP centro veiklai įgyvendinti skirtas lėšas iki 2015 m. gruodžio 15 d., susitarus dėl grąžinimo atidėjimo – ne vėliau kaip iki 2016 m. sausio 5 d.;

51.6. ne pagal paskirtį panaudotas ar neteisėtai panaudotas lėšas nedelsdamas grąžinti į Departamento sutarties rekvizituose nurodytą sąskaitą, nurodant, kurių metų lėšos grąžinamos, programos ir priemonės kodą, finansavimo šaltinį, valstybės funkciją, ekonominės klasifikacijos straipsnį ir grąžinamą sumą;

51.7. skirtas valstybės biudžeto lėšas laikyti banke specialiai šioms lėšoms atidarytoje sąskaitoje, įvertindamas valstybės biudžeto lėšų laikymo, naudojimo ir saugojimo rizikos veiksnius. Už banke laikomas valstybės biudžeto lėšas gautas palūkanas pasibaigus ataskaitiniams metams, iki kitų metų sausio 5 d., pervesti į Departamento sutarties rekvizituose nurodytą sąskaitą, nurodydamas, kurių metų lėšos grąžinamos, programos ir priemonės kodą, finansavimo šaltinį, valstybės funkciją, ekonominės klasifikacijos straipsnį ir grąžinamą sumą;

51.8. spaudos darbuose (skrajutėse, lankstinukuose, brošiūrose ir kt.) nurodyti lėšų šaltinį, įgyvendinamo projekto pavadinimą ir išleidimo metus;

51.9. viešinti SP centro veiklą bei teikiamą specializuotą kompleksinę pagalbą, kad tikslinės grupės ir visuomenė daugiau sužinotų apie SP centrą ir jo veiklos rezultatus, nurodydamas projekto lėšų šaltinį;

51.10. įgyvendinti SP centro veiklą atsižvelgdamas į vertinimo kriterijų – sudaryti individualios pagalbos priemonių planai ne mažiau kaip 95 proc. smurtą patyrusių asmenų, kurie buvo užregistruoti SP centre.

52. Pareiškėjas, teikdamas Departamentui ketvirčio ir metinę įgyvendinimo ataskaitas, privalo pateikti projektų veiklų įgyvendinimo duomenis pagal šiuos rodiklius:

52.1. ministerijos skirtos ir panaudotos valstybės biudžeto lėšos;

52.2. iš kitų finansavimo šaltinių gautos ir panaudotos lėšos, kitos paramos formos (ne finansinė) ir jų šaltiniai;

52.3. per atsiskaitomąjį laikotarpį užregistruotų smurtą artimoje aplinkoje patyrusių asmenų (toliau – smurtą patyręs asmuo) skaičius:

52.3.1. apie kuriuos pranešė policija, iš jų – nepilnamečių vaikų skaičius (liudininkai, smurtą patyrę, smurtavę);

52.3.2. apie kuriuos pranešė policija, tačiau smurtą patyręs asmuo pasiūlytos pagalbos atsisakė;

52.3.3. kurie kreipėsi savarankiškai, iš jų – vaikų skaičius;

52.4. sudarytų individualių pagalbos planų smurtą patyrusiems asmenims, užregistruotiems per atsiskaitomąjį laikotarpį, skaičius (jei vaikai buvo smurto liudininkai arba jei prieš juos buvo smurtauta, gali būti įtraukti į smurtą patyrusio asmens individualų priemonių planą);

52.5. smurtą patyrusių ir pagalbą gavusių asmenų skaičius, suteiktos pagalbos rūšis (psichologinė, teisinė, informavimo ir konsultavimo, tarpininkavimo ir atstovavimo, kt.) ir teikimo forma (susitikus ir (ar) telefonu, ir (ar) internetu);

52.6. pakartotinių kreipimųsi skaičius per sutarties vykdymo laikotarpį (pakartotinai pranešė policija arba asmenys pakartotinai kreipėsi savarankiškai įvykus naujam smurto atvejui);

52.7. smurtą patyrusių asmenų, užregistruotų per atsiskaitomąjį laikotarpį ir gavusių pagalbą, šeiminė padėtis;

52.8. smurtą patyrusių asmenų, užregistruotų per atsiskaitomąjį laikotarpį ir gavusių pagalbą, amžius, lytis;

52.9. projektą vykdančių darbuotojų skaičius ir pareigybės;

52.10. duomenys apie SP centrų veiklos vertinimo kriterijaus, numatyto 51.10 papunktyje, įvykdymą;

52.11. kita ataskaitų formose nustatyta informacija.

53. Departamentas tikrina, ar lėšų gavęs pareiškėjas laikosi sutartyje nustatytų veiklos finansavimo ir atsiskaitymo tvarkos įsipareigojimų, o prireikus atlieka projekto įgyvendinimo ir skirtų tikslinių valstybės biudžeto lėšų panaudojimo vertinimą bei, esant pažeidimų, informuoja ministeriją.

54. Departamentas turi nutraukti sutartį su pareiškėju ir išieškoti skirtas lėšas, kai: 

54.1. nustatoma, kad skirtos lėšos naudojamos ne pagal paskirtį;

54.2. paaiškėja, kad šių Nuostatų 11.6 papunktyje nurodytoje pažymoje buvo pateikta klaidinga ar neteisinga informacija.

55. Departamentas ketvirčio ir metinę projekto įgyvendinimo ataskaitas, projektų įvertinimo išvadas bei pasiūlymus pateikia ministerijai kas ketvirtį, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 20 d., o metinę įgyvendinimo ataskaitą – iki 2016 m. sausio 25 d. Į įgyvendinimo ataskaitą turi būti įtraukti projektų įgyvendinimo rodikliai, išdėstyti šių Nuostatų 52 punkte.

Įgyvendinimo ataskaitoje SP centrų veiklos rodikliai pateikiami pagal kiekvieno SP centro atskirai vykdytą veiklą ir bendri visų SP centrų veiklos rezultatai, išvados ir pasiūlymai, taip pat problemos, su kuriomis susiduria Departamentas, vertindamas SP centrų lėšų panaudojimą ir veiklą.

 

VIII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

56. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako pareiškėjas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. 

57. Ministerija turi teisę atlikti projekto įgyvendinimo ir lėšų panaudojimo teisingumo ir tikslingumo auditą.

58. Ministerijos kanclerio sprendimas dėl projekto finansavimo gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

59. Informacija apie konkurso laimėtojus skelbiama ministerijos interneto svetainėje www.socmin.lt.

 

____________________


 

Specializuotos pagalbos centrų projektų atrankos

konkurso organizavimo 2015 metais nuostatų

1 priedas

 

(Paraiškos dėl dalyvavimo Specializuotos pagalbos centrų projektų atrankos 2015 m. konkurse forma)

________________________________________________________________

(paraišką teikiančios įstaigos, organizacijos pavadinimas)

________________________________________________________________

(kodas, adresas, tel. Nr., faks. Nr., el. paštas)

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai

A. Vivulskio g. 11

LT-03610 Vilnius

 

PARAIŠKA DĖL DALYVAVIMO specializuotos pagalbos centrų

PROJEKTŲ atrankos 2015 M. KONKURSE

_______________ Nr. __________

(data)                     

 

1. Duomenys apie pareiškėją

Juridinio asmens pavadinimas

 

Teisinė forma

 

Juridinio asmens kodas

 

Įregistravimo

Juridinių asmenų registre data

 

Steigėjo (-ų) pavadinimas

 

Įsteigimo data

 

BUVEINĖ

adresas

 

tel. Nr.

 

faks. Nr.

 

el. paštas

 

BANKO REKVIZITAI

banko pavadinimas

 

banko kodas

 

sąskaitos Nr.

 

DUOMENYS APIE PAREIŠKĖJO VADOVĄ

vardas ir pavardė

 

pareigų pavadinimas

 

gyvenamosios vietos adresas

 

tel. Nr.

 

faks. Nr.

 

el. paštas

 

DUOMENYS APIE PROJEKTO VADOVĄ

vardas ir pavardė

 

pareigų pavadinimas

 

gyvenamosios vietos adresas

 

tel. Nr.

 

 

 

2. Pareiškėjo partneriai (jei tokių yra) (Nurodykite partnerius (valstybės ar savivaldybės įstaigas, policijos komisariatus, nevyriausybines organizacijas, jų buveinės adresą, telefoną su tarpmiestiniu kodu, el. paštą). Glaustai apibrėžkite jų vaidmenį projekte

Partnerio pavadinimas

Buveinės adresas, telefonas

(su tarpmiestiniu kodu)

Partnerio vaidmuo projekte, bendradarbiavimo statusas (bendradarbiavimo sutartis, susitarimas)

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Projekto aprašymas (santrauka)

 

4. Projekto tikslas ir uždaviniai

 

5. Statistika paremta problemos apžvalga pareiškėjo veiklos teritorijoje

 

6. Savivaldybės, kuriose planuojama teikti specializuotą kompleksinę pagalbą

(Išvardykite)

 

7. Tikslinės grupės, numatomų aptarnauti asmenų skaičius

 

8. Darbo laikas, kuriuo numatoma teikti specializuotą kompleksinę pagalbą smurtą patyrusiems asmenims

 

 

9. 2015 metų priemonių / veiklų įgyvendinimo planas

 

Priemonių / veiklų aprašymas

Laikotarpis

Atsakingo vykdytojo pareigų pavadinimas, vardas ir pavardė

Pastabos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10. Projekto įgyvendinimo sąmata, tūkst. Lt (eurais) (detaliai nurodyti, kokioms priemonėms / veikloms yra prašoma skirti lėšų, kokia jų suma (pagrįsti asmenų skaičiumi, veiklų kiekiu ir kaina), nurodyti darbo užmokesčio išlaidas)

Detalus išlaidų apibūdinimas

Lėšos tūkst. Lt (eurais)

iš valstybės biudžeto

iš savivaldybės biudžeto

iš kitų finansavimo šaltinių

iš viso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

11. Paraiškos teikėjo disponuojami ištekliai

11.1. pareiškėjo turimos patalpos, kuriose pareiškėjas vykdys veiklą, jų teisinis statusas (valdo, naudoja, disponuoja nuosavybės ar patikėjimo teise, nuomos ar panaudos pagrindais);

11.2. darbuotojų ir savanorių skaičius, projekto įgyvendinimo laikotarpiui pasibaigus planuojamos turėti ar gauti lėšos ir pan.  ;

11.3. pagrindinio (-ių) projekto vykdytojo (-ų) konsultantų ir specialistų patirtis, kvalifikacija, išsilavinimas, gebėjimai įgyvendinti planuojamą projektą, informacija apie buhalterį (tuo atveju, kai paslauga perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens, – informacija apie šiuos asmenis), jo patirtis

 

12. Informacija apie pareiškėjo dalyvavimą kituose ministerijos ir kitų įstaigų organizuojamuose konkursuose einamaisiais ir praėjusiais kalendoriniais metais, iš ministerijos gautas lėšas pagal kitas programas (priemones)

 

13. Laukiami rezultatai ir nauda įgyvendinus projektą (Nurodykite, kokią specializuotą kompleksinę pagalbą numatoma suteikti ir kiek smurtą patyrusių asmenų)

 

14. Kita papildoma informacija, teikiama pareiškėjo nuožiūra

 

15. PRIDEDAMA:

15.1. pareiškėjo steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų) kopijos (išskyrus religines bendruomenes ir bendrijas), patvirtintos pareiškėjo antspaudu, jei antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu,____ lapų;

15.2. pareiškėjo teisę naudotis nekilnojamuoju turtu patvirtinančių dokumentų kopijos*,____ lapų;

15.3. pareiškėjo vadovo ir asmens, atsakingo už pareiškėjo buhalterinę apskaitą, bei konsultantų ir specialistų gyvenimo aprašymai, kuriuose nurodoma darbo patirtis, kvalifikacija, išsilavinimas, gebėjimai įgyvendinti planuojamą projektą, _____ lapų;

15.4. galiojančios sutarties kopija, kai paslauga perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens,____lapų;

15.5. jei pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas, – dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti pareiškėjo vardu, originalas ar tinkamai patvirtinta jo kopija*,____ lapų;

15.6. asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašyta laisvos formos pažyma, kad nėra aplinkybių, nurodytų Nuostatų 14 punkte,____ lapų.

 

 

Asmuo, turintis teisę veikti juridinio asmens vardu

__________________          _______________                ___________________

(pareigų pavadinimas)               (parašas)                                   (vardas ir pavardė)

A.V.

 

*Kopijos tvirtinamos pareiškėjo vadovo arba asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu ir antspaudu.

 


 

Specializuotos pagalbos centrų atrankos

konkurso organizavimo 2015 metais nuostatų

2 priedas

 

 

PARAIŠKOS VERTINIMO ANKETA

 

Pareiškėjo pavadinimas________________________________________________________

____________________________________________________________________________

 

Paraiškos sąlyginis numeris ____________________________________________________

 

Eil. Nr.

 

Dalykinio vertinimo kriterijai

Maksimalus galimų balų skaičius

Rekomenduo-jamos balų ribos

Įvertinimas balais

1.

Ar paraiška atitinka prioritetus (Nuostatų 7 punktas)

·   pareiškėjas yra nevyriausybinė organizacija

·   turi darbo patirties smurto artimoje aplinkoje mažinimo srityje

·   projekto veiklai vykdyti įtraukia savanorių

·   neatitinka

20

(balai sumuojami)

 

10

5

5

0

 

2.

Projekto tikslai, uždaviniai ir turinys (paraiškos 3, 4, 5, 7 punktai)

·   aktualūs, tinkami tikslinėms asmenų grupėms, veiksmingi sprendžiant iškeltas problemas

·   iš dalies aktualūs, tinkami tikslinėms asmenų grupėms, veiksmingi sprendžiant iškeltas problemas

·   neaktualūs

10

 

 

 

10

 

1–9

 

 

0

 

3.

Projekto priemonių / veiklų įgyvendinimo plano nuoseklumas ir detalumas (paraiškos 9 punktas)

·   nuoseklus ir detalus

·   iš dalies nuoseklus ir detalus

·   nenuoseklus ir nedetalus

10

 

 

 

10

1–9

0

 

4.

Projekto sąmatos pagrįstumas ir realumas (paraiškos 10 punktas)

·   lėšos apibūdintos, pagrįstos ir argumentuotos 

·   lėšos apibūdintos, tačiau nepakankamai pagrįstos ir argumentuotos

·   nėra lėšų apibūdinimo

10

 

 

10

 

1–9

0

 

5.

Paraiškos teikėjo disponuojami ištekliai (paraiškos 11 punktas)

·   pakankami, turi patirties ir gebėjimų įgyvendinti planuojamą projektą

·   iš dalies pakankami, trūksta patirties ir gebėjimų įgyvendinti planuojamą projektą

·         nepakankami, trūksta patirties ir gebėjimų įgyvendinti planuojamą projektą

10

 

 

8–10

 

1–7

 

 

0

 

6.

Konsultantų darbo užmokestis ir specialistų, dirbančių pagal paslaugų atlikimo sutartis, darbo apmokėjimas (paraiškos 10 punktas)

·   iki 70 procentų projektui vykdyti iš valstybės biudžeto planuojamų lėšų

·   71–80 procentų

·   daugiau nei 80 procentų

10

 

 

 

10

 

1–9

0

 

7.

Laukiami rezultatai (paraiškos 13 punktas)

·   reikšmingi ir aiškūs

·   iš dalies reikšmingi ir aiškūs

·   nereikšmingi ir neaiškūs

10

 

10

1–9

0

 

 

Bendra balų suma

80

 

 

 

Projekto privalumai

 

 

 

Projekto trūkumai

Komisijos nario išvada

-       finansuoti

-       iš dalies finansuoti (nurodyti veiklas, kurias siūloma finansuoti iš dalies ar jų nefinansuoti)

 

 

-       nefinansuoti

 

Mažiau nei 60 balų surinkusi paraiška nefinansuojama.

 

 

 

Komisijos narys            ___________________                     ______________________

                                                  (parašas)                                                  (vardas ir pavardė)