KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL VIEŠĄSIAS PASLAUGAS TEIKIANČIŲ VIEŠŲJŲ ĮSTAIGŲ, KURIŲ SAVININKĖ AR DALININKĖ YRA KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖ, VEIKLOS DALINIO FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO PATVIRTINIMO
2016 m. kovo 25 d. Nr. A-829
Kaunas
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu ir Kauno miesto savivaldybės tarybos 2016 m. vasario 2 d. sprendimo Nr. T-7 „Dėl Viešąsias paslaugas teikiančių viešųjų įstaigų, kurių savininkė ar dalininkė yra Kauno miesto savivaldybė, veiklos dalinio finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 8 punktu,
t v i r t i n u Viešąsias paslaugas teikiančių viešųjų įstaigų, kurių savininkė ar dalininkė yra Kauno miesto savivaldybė, veiklos dalinio finansavimo sąlygų aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus
2016 m. kovo 25 d.
įsakymu Nr. A- 829
VIEŠĄSIAS PASLAUGAS TEIKIANČIŲ VIEŠŲJŲ ĮSTAIGŲ, KURIŲ SAVININKĖ AR DALININKĖ YRA KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖ, VEIKLOS DALINIO FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Viešąsias paslaugas teikiančių viešųjų įstaigų, kurių savininkė ar dalininkė yra Kauno miesto savivaldybė, veiklos dalinio finansavimo sąlygų aprašas (toliau – aprašas) nustato viešųjų įstaigų, kurių savininkė ar dalininkė yra Kauno miesto savivaldybė (toliau – įstaigos), dalinio finansavimo sąlygas: paraiškų teikimo tvarką, finansuojamų veiklų prioritetus, tinkamas ir netinkamas finansuoti išlaidas, paraiškų vertinimą, Kauno miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) biudžeto lėšų naudojimo sutarčių sudarymo ir atsiskaitymo už gautas Savivaldybės biudžeto lėšas tvarką.
II SKYRIUS
PARAIŠKŲ TEIKIMAS
2. Paraiškas dėl dalinio veiklos finansavimo Savivaldybės biudžeto lėšomis gali teikti įstaigos (juridiniai asmenys), atitinkančios reikalavimus, nustatytus Viešąsias paslaugas teikiančių viešųjų įstaigų, kurių savininkė ar dalininkė yra Kauno miesto savivaldybė, veiklos dalinio finansavimo tvarkos apraše, patvirtintame Kauno miesto savivaldybės tarybos 2016 m. vasario 2 d. sprendimu Nr. T-7 „Dėl Viešąsias paslaugas teikiančių viešųjų įstaigų, kurių savininkė ar dalininkė yra Kauno miesto savivaldybė, veiklos dalinio finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Tvarkos aprašas).
3. Kvietimas teikti paraiškas skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje www.kaunas.lt. Kvietime nurodomos finansuojamos veiklos, reikalavimai pareiškėjams, paraiškų vertinimo kriterijai, paraiškų teikimo laikotarpis (ne trumpesnis nei 20 darbo dienų), Savivaldybės administracijos darbuotojų, atsakingų už paraiškų priėmimą ir informacijos teikimą, kontaktiniai duomenys, kartu su paraiška privalomi pateikti dokumentai ir kita informacija.
4. Įstaiga, siekianti gauti dalinį veiklos finansavimą Savivaldybės biudžeto lėšomis (toliau – pareiškėjas), per kvietime nustatytą terminą Savivaldybės administracijos Plėtros programų ir investicijų skyriui (toliau – Skyrius) pateikia nustatytos formos paraišką (1 priedas) ir prideda visus paraiškoje nurodytus dokumentus.
5. Pareiškėjas turi pateikti vieną kompiuteriu lietuvių kalba užpildytą paraiškos popierinį variantą (originalą) ir elektroninę paraiškos formą kompiuterinėje laikmenoje (ranka užpildytos paraiškos nepriimamos) arba per Savivaldybės elektroninių paslaugų sistemą adresu http://ep.kaunas.lt pateikti elektroninę paraiškos formą kartu su pridedamais dokumentais.
6. Paraiška turi būti pasirašyta pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens. Pareiškėjas atsako už paraiškoje nurodytų duomenų teisingumą.
7. Pateikti popieriniai dokumentai turi būti A4 formato, išskyrus atvejus, kai kitų įstaigų išduotų dokumentų formatas yra kitoks. Paraiškos teikiamos užklijuotame voke (pakete), ant kurio turi būti užrašas „PARAIŠKA“, nurodytas kvietimo numeris, veiklos, kurią prašoma finansuoti, pavadinimas, pareiškėjo pavadinimas ir adresas.
9. Pateikus paraišką, negalima pareiškėjo iniciatyva jos taisyti, tikslinti, pildyti ar teikti papildomus dokumentus.
10. Paraiška teikiama tik dėl vienos finansuojamos veiklos. Paraiškoje pateikdamas finansuojamos veiklos pagrindimą, pareiškėjas turi nurodyti atitinkamus veiklos prioritetus ir rodiklius pagal šią lentelę:
Veiklos pavadinimas |
Veiklos prioritetai |
Rodikliai |
1. Įvairių kultūros sričių aukšto meninio lygio profesionaliojo ir mėgėjų meno programų ir (arba) projektų, skirtų bendrajai gyventojų kultūrai ugdyti ir etnokultūrai puoselėti, sukūrimas ir įgyvendinimas, įtraukiant bendruomenę ir garsinant Kauno miesto vardą |
1.1. Aukšto meninio lygio sceninių pastatymų (spektaklių, renginių, meninių programų) sukūrimas ir (arba) pristatymas |
1.1.1. Spektaklių (renginių) skaičius |
1.1.2. Premjerų (naujų produktų) skaičius |
||
1.1.3. Gastrolių skaičius |
||
1.2. Įvairių meno sričių bendradarbiavimo (tarpdalykinio) skatinimas ir kūrybinių erdvių ilgalaikiams projektams kūrimas |
1.2.1. Sukurtų (įgyvendintų) projektų skaičius |
|
1.2.2. Į veiklą įtrauktų menininkų skaičius |
||
1.2.3. Su veikla supažindintų visuomenės narių skaičius |
||
1.2.4. Pritaikytų (panaudotų) kūrybinių erdvių skaičius |
||
1.3. Tarptautinių kultūros sklaidos ir bendradarbiavimo projektų sukūrimas ir įgyvendinimas, dalyvavimas tokiuose projektuose kaip partneriui |
1.3.1. Partnerystės sutarčių skaičius |
|
1.3.2. Įgyvendintų projektų skaičius |
||
1.4. Edukacinių programų ir auditorijos plėtros modelių kūrimas, įtraukiant įvairių amžiaus grupių ir socialinių sluoksnių visuomenės narius |
1.4.1. Sukurtų edukacinių programų skaičius |
|
1.4.2. Dalyvavusiųjų edukacinėse programose skaičius (iš jų: vaikai ir jaunimas, senjorai) |
||
1.4.3. Edukacinių programų įgyvendinimo intensyvumas (kiek kartų per metus buvo organizuojama) |
||
|
1.5. Tarpkultūrinių ryšių dialogo skatinimo programos, įtraukiančios skirtingų tautinių mažumų bendruomenių, meno kolektyvų atstovus ir įvairių sričių individualius menininkus |
1.5.1. Įtrauktų tautinių bendruomenių ir jų narių skaičius |
1.5.2. Programose dalyvavusių meno kolektyvų ir jų narių skaičius |
||
1.5.3. Programose dalyvavusių menininkų skaičius |
||
1.6. Savivaldybei nuosavybės teise priklausančio ir panaudos pagrindais valdomo turto priežiūra ir eksploatavimas |
1.6.1. Patalpų plotas (kv. m) |
|
1.6.2. Patalpų panaudojimo renginiams intensyvumas, proc. |
||
2. Miesto įvaizdžio, architektūrinės ir urbanistinės kokybės gerinimas |
2.1. Urbanistinių ir architektūrinių darbų ekspertavimas, išvadų teikimas, rekomendacijų gavimas |
2.1.1. Apsvarstytų projektų skaičius |
2.2. Architektūros praktinės veiklos skatinimas, skelbiant konkursus projektams rengti |
2.2.1. Surengtų konkursų skaičius |
|
3. Kultūros paveldo objektų išsaugojimas |
3.1. Konsultavimas dėl kultūros paveldo objektų tvarkybos darbų |
3.1.1. Suteiktų konsultacijų dėl kultūros paveldo objektų tvarkybos darbų, kurių trukmė ne mažesnė kaip 45 min., skaičius |
3.1.2. Parengtų dokumentų skaičius |
||
3.2. Edukacinė veikla kultūros paveldo objektuose |
3.2.1. Surengtų renginių (paskaitų), kurių trukmė ne mažesnė kaip 45 min., skaičius |
|
3.3. Dalyvavimas tarptautiniuose ir vietiniuose projektuose |
3.3.1. Projektų skaičius |
|
4. Atvykstamojo ir vietinio turizmo skatinimas |
4.1. Pažintinio (kultūrinio) turizmo produktų kūrimas ir plėtra |
4.1.1. Sukurtų produktų skaičius, vnt. |
4.1.2. Miestą aplankiusių turistų skaičius, tūkst. |
||
4.1.3. Sukurtų produktų skaičiaus ir turistų skaičiaus santykio pokytis, palyginti su praeitais metais, proc. |
||
4.2. Konferencijų ir sveikatos turizmo produktų kūrimas ir plėtra |
4.2.1. Sukurtų produktų skaičius |
|
4.2.2. Sukurtų produktų skaičiaus ir turistų skaičiaus santykio pokytis, palyginti su praeitais metais, proc. |
||
4.3. Produktų ir paslaugų viešinimas e. rinkodaros priemonėmis |
4.3.1. Įgyvendintų priemonių skaičius |
|
4.3.2. Sukurtų produktų skaičiaus ir turistų skaičiaus santykio pokytis, palyginti su praeitais metais, proc. |
||
|
4.4. Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas ir naujovių diegimas aptarnavimo srityje |
4.4.1. Įgyvendintų priemonių aptarnavimo kokybei gerinti skaičius |
4.5. Kauno miesto prekės ženklo viešinimas |
4.5.1. Įgyvendintų priemonių skaičius |
|
5. Socialinių paslaugų teikimas |
5.1. Socialinių įgūdžių ugdymo užsiėmimai vaikams |
5.1.1. Suorganizuotų užsiėmimų, kurių trukmė ne mažesnė kaip 45 min., skaičius |
5.1.2. Dalyvių skaičius |
||
5.2. Socialinės rizikos šeimų lankymas namuose ir individualios konsultacijos vaikų auklėjimo ir priežiūros klausimais socialinės rizikos šeimoms |
5.2.1. Apsilankymų (vizitų) skaičius |
|
5.2.2. Suteiktų konsultacijų, kurių trukmė ne mažesnė kaip 45 min., skaičius |
||
5.3. Vertybinių nuostatų ugdymo užsiėmimai vaikams ir tėvams |
5.3.1. Suorganizuotų užsiėmimų, kurių trukmė ne mažesnė kaip 45 min., skaičius |
|
5.3.2. Dalyvių skaičius |
||
5.4. Psichologinė pagalba vaikams ir jų tėvams |
5.4.1. Dalyvavusių konsultacijose asmenų skaičiaus ir bendro paskirtų konsultacijų skaičiaus santykis, proc. |
|
5.5. Pagalba namų darbų ruošoje |
5.5.1. Paslaugų gavėjų skaičius |
|
5.6. Vaikų maitinimas dienos centre |
5.6.1. Pamaitintų vaikų (1 vaiko 1 maitinimas) skaičius |
|
5.7. Laisvalaikio organizavimas socialinės rizikos šeimų vaikams |
5.7.1. Suorganizuotų išvykų skaičius |
|
5.8. Palydovo paslaugų teikimas akliesiems |
5.8.1. Paslaugos trukmė valandomis |
|
5.8.2. Lydėtų asmenų skaičius |
||
5.8.3. Lydėtų asmenų skaičiaus ir įstaigų, į kurias lydėti aklieji, skaičiaus santykio pokytis, palyginti su praeitais metais, proc. |
||
5.9. Aklųjų meninių gebėjimų lavinimas kultūros būreliuose, kolektyvuose |
5.9.1. Užsiėmimų, kurių trukmė ne mažesnė kaip 45 min., skaičius |
|
5.9.2. Dalyvių skaičius |
||
5.9.3. Pasirodymų renginiuose skaičius |
||
5.10. Kompiuterinio raštingumo užsiėmimai akliesiems |
5.10.1. Užsiėmimų, kurių trukmė ne mažesnė kaip 45 min., skaičius |
|
5.10.2. Aklųjų, įgijusių kompiuterinio raštingumo įgūdžius, naudojant specialias programas, skaičius |
||
6. Kūno kultūros ir sporto plėtojimas, gyventojų poilsio ir užimtumo organizavimas, sveiko gyvenimo būdo įgūdžių ugdymas |
6.1. Kūno kultūros ir sporto renginių organizavimas |
6.1.1. Suorganizuotų renginių, kuriame dalyvavo ne mažiau kaip 20 dalyvių, skaičius |
6.1.2. Dalyvių skaičius |
||
6.2. Viešo intereso tenkinimas teikiant su kūno kultūra ir sporto veikla susijusias paslaugas |
6.2.1. Pajamų už suteiktas paslaugas santykis su praėjusiais metais gautomis pajamomis, proc.
|
|
|
|
6.2.2. Pasirašytų paslaugų teikimo sutarčių skaičius |
6.3. Įstaigų patikėjimo ar panaudos pagrindais valdomo Savivaldybei nuosavybės teise priklausančio turto priežiūra ir eksploatavimas |
6.3.1. Eksploatuojamo ir prižiūrimo turto plotas |
|
6.3.2. Turto panaudojimo intensyvumas, palyginti su praėjusiais metais, proc. |
||
7. Kauno regiono ekonominio ir socialinio bendradarbiavimo skatinimas, regiono konkurencingumo didinimas |
7.1. Užsienio investicijų skatinimas Kauno mieste ir regione |
7.1.1. Parengta virtuali, visiems prieinama ir kasdien atnaujinama duomenų lietuvių ir anglų kalbomis apie pramoninės paskirties pastatus ir sklypus, kuriuose gali būti vykdomos investicijos, integruojant „Google“ duomenis, bazė |
7.1.2. Tikslinėje užsienio šalyje (investuotojų portale) paskelbtas straipsnių (reportažų) rinkinys, kurio tikslas – vieno stipraus ekonominio sektoriaus Kaune išpopuliarinimas tikslinei auditorijai užsienyje |
||
7.1.3. Svetainės, kuri būtų lengviausiai randama užsienio investuotojams, anglų kalba sukūrimas arba atnaujinimas |
||
7.1.4. Videofilmo sukūrimas arba atnaujinimas |
||
7.2. Kauno regiono savivaldybių tarpusavio bendradarbiavimas |
7.2.1. Renginių (susitikimų) skaičius |
|
7.3. Kauno regiono tarptautinis bendradarbiavimas |
7.3.1. Suorganizuotų tarptautinių partnerių susitikimų skaičius |
|
7.3.2. Parengtų tarptautinių sutarčių (projektų) skaičius |
11. Paraiškoje turi būti nurodyta finansuojamos veiklos atitiktis šioms Kauno miesto savivaldybės strateginiame plėtros plane iki 2022 metų, patvirtintame Kauno miesto savivaldybės tarybos 2015 m. balandžio 2 d. sprendimu Nr. T-127 „Dėl Kauno miesto savivaldybės strateginio plėtros plano iki 2022 metų patvirtinimo“, nustatytoms sritims, tikslams ir uždaviniams:
1 prioritetinė sritis. Tvarios ekonominės raidos skatinimas ir konkurencingumo didinimas:
1.1 tikslas. Kaunas – palankiausias verslui miestas Lietuvoje.
1.2 tikslas. Kaunas –Šiaurės ir Baltijos regiono kultūros lyderis.
1.3 tikslas. Kaunas – konkurencingas kultūrinio ir konferencijų turizmo traukos centras.
2.2 tikslas. Sudarytos sąlygos visų socialinių grupių įtraukimui į sporto veiklą.
2.3 tikslas. Kokybiškos ir visiems prieinamos sveikatos priežiūros ir socialinės paslaugos.
III SKYRIUS
TINKAMOS IR NETINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS
12. Finansuojamos veiklos išlaidos turi būti skirtos tik paraiškoje numatytai veiklai vykdyti. Savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamos tik tinkamos finansuoti išlaidos.
13. Tinkamos finansuoti išlaidos:
13.1. išlaidos darbuotojų darbo užmokesčiui, socialinio draudimo įmokoms, įmokoms į Garantinį fondą. Detalioje projekto išlaidų sąmatoje nurodomas kiekvieno darbuotojo darbo laikas (darbo dienų, valandų skaičius per mėnesį arba pareigybės dydis ir darbo trukmė mėnesiais). Darbo užmokestis turi sudaryti ne daugiau kaip 30 proc. visų finansuotinų veiklos išlaidų. Taikoma 10 punkto lentelėje nurodytoms 1–7 veikloms;
13.2. išlaidos autoriniams atlyginimams (pagal autorines sutartis), kaip tai numatyta Lietuvos Respublikos autorių teisių ir gretutinių teisių įstatyme, ir atlygiui už suteiktas paslaugas (pagal atlygintinų paslaugų sutartis), kai autorinius atlyginimus gaunantys asmenys ir paslaugų teikėjai nėra pareiškėjo darbuotojai. Taikoma 10 punkto lentelėje nurodytoms 1, 2, 4 ir 7 veikloms;
13.3. išlaidos įrangai, priemonėms, prekėms ir reikmenims įsigyti, išskiriant trumpalaikį ir ilgalaikį turtą. Ilgalaikiam turtui įsigyti pareiškėjas privalo turėti ne mažesnį kaip 50 procentų finansavimą iš kitų šaltinių. Taikoma 10 punkto lentelėje nurodytoms 1–7 veikloms;
13.4. transporto išlaidos (degalams, eksploatacijai, draudimui, remontui, transporto priemonių nuomai, transporto (išskyrus taksi) bilietams), ne daugiau kaip 10 proc. visų finansuotinų veiklos išlaidų. Taikoma 10 punkto lentelėje nurodytoms 1–7 veikloms;
13.5. telekomunikacijos (ryšių, interneto, serverių ir interneto svetainės adreso), pašto ir siuntų išlaidos. Taikoma 10 punkto lentelėje nurodytoms 1–7 veikloms;
13.6. patalpų eksploatavimo išlaidos (šildymo, elektros energijos, vandens tiekimo, nuotekų šalinimo, atliekų išvežimo ir kitoms patalpų priežiūros išlaidos). Taikoma 10 punkto lentelėje nurodytoms 1–7 veikloms;
13.7. išlaidos ilgalaikiam materialiajam turtui (patalpoms, technikai) nuomoti. Taikoma 10 punkto lentelėje nurodytoms 1–7 veikloms;
13.9. leidybos, spausdinimo, maketavimo, dizaino, teksto parengimo, vertimo (žodžiu ir raštu), redagavimo, fotografo paslaugų išlaidos. Taikoma 10 punkto lentelėje nurodytoms 1–4, 6 ir 7 veikloms;
13.10. reklamos paslaugų (reklama internete, šalies ir užsienio spaudoje, televizijoje, radijuje, lauko ekranuose) išlaidos. Taikoma 10 punkto lentelėje nurodytoms 1–7 veikloms;
13.11. seminarų, paskaitų ir parodų organizavimo (parodos ploto ir stendų nuomos; projektų eksponavimo ir renginių įgarsinimo) išlaidos, reprezentacinės išlaidos (vanduo, kava, gėlės). Taikoma 10 punkto lentelėje nurodytoms 1–4, 6 ir 7 veikloms;
13.12. urbanistinių ir architektūrinių konkursų organizavimo ir projektų ekspertavimo išlaidos (sąlygų parengimas ir programos sukūrimas, maketų sukūrimas; konkursų komisijų narių apgyvendinimas ir maitinimas, tinklalapio kūrimas, konkurso darbų viešas aptarimas ir rezultatų pristatymas). Taikoma 10 punkto lentelėje nurodytai 2 veiklai;
13.13. išlaidos rinkos tyrimams ir apklausoms. Taikoma 10 punkto lentelėje nurodytoms 4 ir 7 veikloms;
13.14. komandiruočių išlaidos (kelionių bilietai, apgyvendinimas, kelionių draudimas, vietinio transporto išlaidos). Taikoma 10 punkto lentelėje nurodytoms 3, 4 ir 7 veikloms;
13.15. nuotraukų ir vaizdo medžiagos įsigijimo išlaidos. Taikoma 10 punkto lentelėje nurodytai 4 veiklai;
13.16. išlaidos maisto produktams įsigyti. Šios išlaidos turi sudaryti ne daugiau kaip 25 proc. visų finansuotinų veiklos išlaidų. Taikoma 10 punkto lentelėje nurodytai 5 veiklai;
13.17. išlaidoms Savivaldybės narystės tarptautinėse organizacijose mokesčiams. Taikoma 10 punkto lentelėje nurodytai 7 veiklai;
14. Netinkamos finansuoti išlaidos:
14.2. išlaidos baudoms, delspinigiams, finansinėms nuobaudoms, paskolų palūkanoms, bylinėjimuisi ir skoloms padengti;
14.3. patalpų, nuosavybės teise priklausančių pareiškėjui, nuomos paraiškoje aprašytai veiklai išlaidos;
15. Visos reikalingos prekės, darbai ir paslaugos, perkamos Savivaldybės biudžeto lėšomis, privalo būti perkamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu.
16. Veiklos įgyvendinimo pradžia gali būti ankstesnė nei 27 punkte nurodytos sutarties sudarymo data, bet tokiu atveju Savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamos tik tos išlaidos, kurios patirtos ne anksčiau nei minėtos sutarties sudarymo metais.
17. Savivaldybei pateiktų paraiškų vertinimą sudaro du etapai – administracinės atitikties vertinimas ir galutinis vertinimas.
18. Gautos paraiškos registruojamos Skyriuje ir perduodamos Savivaldybės mero potvarkiu sudarytai Viešųjų paslaugų teikėjų atrankos darbo grupei (toliau – Darbo grupė). Darbo grupės sekretorius perduoda paraiškas 20 punkte nurodytiems Savivaldybės administracijos padaliniams (toliau - padaliniai) administracinei atitikčiai įvertinti, o po to perduoda Darbo grupės nariams galutiniam vertinimui.
19. Padalinys, vertindamas administracinę atitiktį, užpildo 2 priede pateiktą lentelę. Darbo grupė, atlikdama galutinį vertinimą, užpildo lentelę, pateiktą Darbo grupės darbo reglamento priede. Bendras vertinimo laikotarpis negali trukti ilgiau nei 20 darbo dienų.
20. Administracinė atitiktis įvertinama per 5 darbo dienas. Administracinę atitiktį vertina šie padaliniai:
20.4. Plėtros programų ir investicijų skyrius – atitiktį 10 punkto lentelėje nurodytoms 4 ir 7 veikloms;
21. Jeigu vertinant paraiškos administracinę atitiktį nustatoma, kad paraiška neatitinka šiame apraše nustatytų reikalavimų, paraiška galutiniam vertinimui neteikiama.
22. Atlikdama galutinį vertinimą, Darbo grupė siūlo konkretų pareiškėjo veiklos dalinio finansavimo dydį, atsižvelgdama į Savivaldybės tarybos patvirtintus tų metų Savivaldybės biudžeto asignavimus.
23. Paraišką vertinantys asmenys prireikus turi teisę prašyti papildomų dokumentų (duomenų), įrodančių pateiktos informacijos pagrįstumą.
24. Darbo grupei įvertinus ir atrinkus paraiškas, Darbo grupės sekretorius parengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo dėl įstaigų veiklos dalinio finansavimo sąmatos (toliau – Sąmata) patvirtinimo projektą. Įsakymas dėl Sąmatos patvirtinimo skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje www.kaunas.lt.
25. Darbo grupė, atsižvelgdama į patvirtintą Sąmatą, per 3 darbo dienas informuoja pareiškėjus, kuriems finansavimas nebuvo skirtas, nurodydama jų paraiškų atmetimo priežastis.
26. Jeigu nustatoma, kad išnaudoti ne visi įstaigų veiklos daliniam finansavimui skirti Savivaldybės biudžeto asignavimai, Darbo grupės siūlymu gali būti skelbiamas papildomas kvietimas teikti paraiškas šiame apraše nustatyta tvarka.
27. Ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo Sąmatos patvirtinimo dienos su Sąmatoje nurodytomis įstaigomis sudaromos Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartys (toliau – sutartys) pagal Savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtintą sutarties formą. Sutarčių sudarymą ir jų vykdymą koordinuoja padaliniai, atsakingi už atitinkamas veiklas pagal 20 punktą.
IV SKYRIUS
ATSISKAITYMAS IR KONTROLĖ
29. Įstaigos teikia Savivaldybės administracijai veiklos vykdymo, lėšų panaudojimo ir pasiektų rezultatų ir kitas ataskaitas pagal sutartyje nustatytus reikalavimus ir nustatytais terminais.
30. Sutartį pasirašiusi įstaiga atsako už tikslingą lėšų panaudojimą. Savivaldybės reikalavimu įstaiga privalo pateikti visą su sutarties vykdymu susijusią informaciją.
31. Jei įstaiga neįvykdo šio aprašo reikalavimų, pagal sutartį prisiimtų įsipareigojimų ar Savivaldybės administracija nustato, kad įstaigos veikla netinkama (t. y. nevykdo veiklos, laiku nemoka darbo užmokesčio ir su darbo santykiais susijusių išmokų, pusę metų laiku nesumoka už gautas prekes, atliktus darbus, suteiktas paslaugas, nevykdo kitų sandoriais prisiimtų turtinių įsipareigojimų, praneša kreditoriams, kad negali arba neketina vykdyti įsipareigojimų, yra skolinga Valstybiniam socialinio draudimo fondui ar Valstybinei mokesčių inspekcijai) ar veikla sustabdyta, Savivaldybės administracijos direktorius turi teisę nutraukti sutartį, apie tai įspėjęs įstaigą prieš 20 dienų, ir reikalauti per 20 darbo dienų grąžinti visas pagal sutartį gautas Savivaldybės biudžeto lėšas.
32. Padaliniai kontroliuoja, kaip vykdomos sutartys, įgyvendinamos finansuojamos veiklos ir naudojamos lėšos: pasibaigus kalendoriniams metams tikrina, ar tikslingai ir pagal paskirtį panaudotos skirtos lėšos, ar faktinės išlaidos atitinka sąmatose planuotas išlaidas, ar teisingi ataskaitose pateikti duomenys, ar nepažeisti teisės aktai, ar vykdomos sutartyse numatytos veiklos, ar pasiektas planuotas rezultatas.
Viešąsias paslaugas teikiančių
viešųjų įstaigų, kurių savininkė ar
dalininkė yra Kauno miesto
savivaldybė, veiklos dalinio
finansavimo sąlygų aprašo
1 priedas
(Dalinio finansavimo paraiškos forma)
DALINIO FINANSAVIMO PARAIŠKA
1. Finansuojamos veiklos pavadinimas (pažymėti tik vieną veiklą)
[]Įvairių kultūros sričių aukšto meninio lygio profesionaliojo ir mėgėjų meno programų ir (arba) projektų, skirtų bendrajai gyventojų kultūrai ugdyti ir etnokultūrai puoselėti, sukūrimas ir įgyvendinimas, įtraukiant bendruomenę ir garsinant Kauno miesto vardą
[] Miesto įvaizdžio, architektūrinės ir urbanistinės kokybės gerinimas
[] Kultūros paveldo objektų išsaugojimas
[] Atvykstamojo ir vietinio turizmo skatinimas
[] Socialinių paslaugų teikimas
[] Kūno kultūros ir sporto plėtojimas, gyventojų poilsio ir užimtumo organizavimas, sveiko gyvenimo būdo įgūdžių ugdymas
[] Kauno regiono ekonominio ir socialinio bendradarbiavimo skatinimas, regiono konkurencingumo didinimas
2. Informacija apie pareiškėją
2.1. Pareiškėjas (juridinis asmuo)
....................................................................................................................................................
(juridinio asmens, teikiančio paraišką, pavadinimas, įmonės kodas)
................................................................................................................................................................
(buveinės adresas, pašto kodas)
....................................................................................................................................................
(telefonas, faksas, el. paštas)
....................................................................................................................................................
(juridinio asmens vadovo vardas, pavardė)
2.2. Kontaktinis asmuo
....................................................................................................................................................
(vardas, pavardė)
....................................................................................................................................................
(adresas susirašinėti, telefonas, el. paštas)
3. Veiklos atitiktis Kauno miesto savivaldybės strateginiam plėtros planui iki 2022 metų
4. Aprašymas
4.1. Trumpas einamųjų metų veiklos, kurią prašoma finansuoti, apibūdinimas (ne daugiau kaip 200 žodžių)
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
4.2. Informacija apie veiklos organizavimą ir partnerių pasirinkimą (ne daugiau kaip 200 žodžių)
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
4.3. Veiklos tęstinumas (ne daugiau kaip 200 žodžių)
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
5. Veiklos, kurią prašoma finansuoti, prioritetai ir rodikliai
6. Subrangovų pasitelkimas (jei numatoma pasitelkti subrangovus, aprašyti jų kvalifikaciją ir patirtį, vykdant panašaus pobūdžio projektus)
................................................................................................................................. ...................
...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
7. Kiti įstaigos pajamų šaltiniai
(Pažymėti)
.......................................................... Suma ...................... Suteikta [] Laukiama atsakymo []
............................................................ Suma ...................... Suteikta [] Laukiama atsakymo []
............................................................ Suma ...................... Suteikta [] Laukiama atsakymo []
............................................................ Suma ...................... Suteikta [] Laukiama atsakymo []
............................................................ Suma ...................... Suteikta [] Laukiama atsakymo []
8. Planuojamos pajamos už paraiškoje nurodytas paslaugas
9. Anksčiau gautų Savivaldybės biudžeto lėšų panaudojimas (n – 1) – (n – 3) metais (n – einamieji metai)
.10. Detali išlaidų sąmata
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Tinkamų finansuoti išlaidų suma |
Priemonė pagal 4 punkto lentelę |
||||
1.1 |
1.2 |
... |
2.1 |
2.2 |
|||
1. |
Darbo užmokestis ir socialinis draudimas |
|
|
|
|
|
|
1.1. |
Administracija |
|
|
|
|
|
|
1.1.1. |
Darbo užmokestis |
|
|
|
|
|
|
1.1.2. |
Socialinio draudimo įmokos |
|
|
|
|
|
|
1.2. |
Kiti darbuotojai |
|
|
|
|
|
|
1.2.1. |
Darbo užmokestis |
|
|
|
|
|
|
1.2.2. |
Socialinio draudimo įmokos |
|
|
|
|
|
|
1.3. |
Pagal terminuotas darbo sutartis dirbantys darbuotojai |
|
|
|
|
|
|
1.3.1. |
Darbo užmokestis |
|
|
|
|
|
|
1.3.2. |
Socialinio draudimo įmokos |
|
|
|
|
|
|
1.4. |
Autoriniai atlyginimai |
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Prekių ir paslaugų naudojimas |
|
|
|
|
|
|
2.1 |
Įranga, įrenginiai ir kt. ilgalaikis ar trumpalaikis turtas, atsargos |
|
|
|
|
|
|
2.1.1. |
Baldai |
|
|
|
|
|
|
2.1.2. |
Kompiuterinė įranga |
|
|
|
|
|
|
2.1.3. |
Programinė įranga |
|
|
|
|
|
|
2.1.4. |
Ūkinės prekės |
|
|
|
|
|
|
2.1.5. |
Kanceliarinės prekės |
|
|
|
|
|
|
2.1.6. |
Darbo drabužiai |
|
|
|
|
|
|
2.1.7. |
Spaudiniai |
|
|
|
|
|
|
2.1.8. |
Maisto produktai |
|
|
|
|
|
|
2.1.9. |
Kita (detalizuoti) |
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
2.2. |
Paslaugos |
|
|
|
|
|
|
2.2.1. |
Komunalinės paslaugos |
|
|
|
|
|
|
2.2.1.1. |
Patalpų šildymas |
|
|
|
|
|
|
2.2.1.2. |
Vanduo |
|
|
|
|
|
|
2.2.1.3. |
Atliekų išvežimas |
|
|
|
|
|
|
2.2.1.4 |
Kita (detalizuoti) |
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
2.2.2. |
Objekto apsauga |
|
|
|
|
|
|
2.2.3. |
Valymo paslaugos |
|
|
|
|
|
|
2.2.4. |
Vertimas ir vertėjavimas |
|
|
|
|
|
|
2.2.5. |
Ryšio paslaugos |
|
|
|
|
|
|
2.2.6. |
Transporto išlaidos |
|
|
|
|
|
|
2.2.7. |
Leidybos ir spausdinimo paslaugos |
|
|
|
|
|
|
2.2.8. |
Kita (detalizuoti) |
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
11. Išlaidų, susijusių su paraiškoje nurodytos veiklos įgyvendinimu, pagrindimas
Išlaidų sąmatos eilutės Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Priemonė |
Suma, Lt |
Išlaidų pagrindimas |
1. |
Darbo užmokestis |
|
|
Nurodyti, kaip apskaičiuojama prašoma finansavimo suma kiekvienai priemonei atskirai, nurodyti darbuotojų skaičių, jų mėnesinį (valandinį) atlyginimą ir laiką, kurį dirbs vykdydami veiklą, taip pat nurodyti, kaip apskaičiuojamas įstaigos vadovų atlyginimas |
1.1 |
|
|
||
|
|
|
||
2. |
Prekių ir paslaugų naudojimas |
|
|
Aprašyti, kokią įrangą ir kurioms vykdomoms priemonėms planuojama pirkti, jei yra, galima pridėti technines specifikacijas, taip pat pateikti informaciją apie pasirengimą viešojo pirkimo procedūroms. Aprašyti, kokias paslaugas, kokios apimties ir kada planuojama pirkti, kaip pasirengta pirkimui, kokie kvalifikaciniai reikalavimai ir t. t. |
1.1 |
|
|
||
|
|
|
12. Papildomi dokumentai ir kita svarbi informacija
12.1. Juridinio asmens registravimo pažymėjimo (Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo) kopija.
12.2. Kita, projekto autorių nuomone, svarbi informacija, papildanti aprašymą.
Tvirtinu, kad paraiškoje pateikta informacija yra tiksli ir teisinga, projekto vykdytojo veikla nėra sustabdyta, sąskaitos nėra areštuotos.
Paraiškoje nurodytos išlaidos, kurioms prašoma Savivaldybės lėšų, nebus finansuojamos lėšomis, gautomis iš kitų šaltinių.
....................................................................................................................................................
(parašas) (juridinio asmens vadovo vardas, pavardė)
....................................................................................................................................................
(parašas) (asmens ryšiams vardas, pavardė)
....................................................................................................................................................
(parašas) (juridinio asmens finansininko vardas, pavardė)
Viešąsias paslaugas teikiančių
viešųjų įstaigų, kurių savininkė ar
dalininkė yra Kauno miesto
savivaldybė, veiklos dalinio
finansavimo sąlygų aprašo
2 priedas
(Viešosios įstaigos dalinio finansavimo paraiškos administracinės atitikties vertinimo anketos forma)
viešosios įstaigos daliniO finansavimO Paraiškos administracinĖS ATITIKTIES vertinimo ANKETA
________________
(pildymo data)
Paraiškos registracijos Nr. ..................................................................................................................
Pareiškėjo pavadinimas.......................................................................................................................
Eil. Nr. |
Administracinės atitikties vertinimo kriterijai |
Taip |
Ne |
Pastabos |
1. |
Paraiška pateikta laiku |
|
|
|
2. |
Paraiška yra pasirašyta (jei teikiamas popierinis paraiškos variantas) |
|
|
|
3. |
Paraiška pateikta kompiuterinėje laikmenoje (jei teikiamas popierinis paraiškos variantas) |
|
|
|
4. |
Visi paraiškos lapai sunumeruoti ir įrišti (jei teikiamas popierinis paraiškos variantas) |
|
|
|
5. |
Paraiškos visos skiltys užpildytos |
|
|
|
6. |
Paraiška yra užpildyta lietuvių kalba |
|
|
|
7. |
Paraiška yra užpildyta kompiuteriu |
|
|
|
8. |
Pareiškėjas atitinka pareiškėjams keliamus reikalavimus (Tvarkos aprašo 6 punktas) |
|
|
|
9. |
Pateikti visi paraiškos priedai ir reikalingi papildomi dokumentai |
|
|
|
10. |
Pareiškėjas neatitinka nė vieno Tvarkos aprašo 7 punkte nurodyto kriterijaus |
|
|
|
11. |
Pareiškėjas pateikė visas finansines ir veiklos ataskaitas už praėjusiais metais vykdytas veiklas, finansuotas Savivaldybės lėšomis |
|
|
|
12. |
Paraiškoje prašoma finansuoti veikla atitinka bent vieną iš Tvarkos aprašo 5 punkte nurodytų veiklų |
|
|
|
13. |
Numatoma pasiekti visus paraiškoje nurodytus atitinkamos veiklos rodiklius |
|
|
|
14. |
Pareiškėjas veiklai finansuoti turi kitų finansavimo šaltinių |
|
|
|
Siūlymas (paraišką teikti (neteikti) galutiniam vertinimui, prašyti paraišką patikslinti)...............
...........................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................
Administracinės atitikties vertinimą atliko
___________________ ____________________ ___________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)