VALSTYBĖS ĮMONĖS „REGITRA“
GENERALINIS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL VALSTYBĖS ĮMONĖS „REGITRA“ GENERALINIO DIREKTORIAUS 2020 M. BIRŽELIO 16 D. ĮSAKYMO NR. (1.1E)-1V-299 „DĖL ASMENŲ APTARNAVIMO VALSTYBĖS ĮMONĖS „REGITRA“ PADALINIUOSE TVARKOS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2020 m. rugsėjo 30 d. Nr. (1.1E)-1V-411
Vilnius
1. P a k e i č i u Asmenų aptarnavimo valstybės įmonės „Regitra“ padaliniuose tvarką, patvirtintą valstybės įmonės „Regitra“ generalinio direktoriaus 2020 m. birželio 16 d. įsakymu Nr. (1.1E)-1V-299 „Dėl Asmenų aptarnavimo valstybės įmonės „Regitra“ padaliniuose tvarkos patvirtinimo“:
1.2. Pakeičiu 10 punktą ir jį išdėstau taip:
„10. Teikiant:
10.1. 1 ir daugiau transporto priemonių registracijos paslaugas, VĮ „Regitra“ darbuotojas priima ne didesnį nei rezervacijos metu nurodytą transporto priemonių prašymų kiekį ir kai paslauga negali būti suteikta per šioms paslaugoms suteiktą skirtą laiką, informuoja asmenį apie kitą transporto priemonių dokumentų ir (ar) valstybinio registracijos numerio ženklų atsiėmimo laiką.
10.2. 30 ir daugiau transporto priemonių registracijos paslaugas (be transporto priemonių tapatumo nustatymo), asmuo privalo iš anksto rezervuoti laiką atvykimui į VĮ „Regitra“ padalinį pateikęs Tvarkos 3 priede nustatytos ir interneto svetainėje www.regitra.lt skelbiamos formos prašymą elektroniniu paštu prasymai@regitra.lt. Išnagrinėjęs prašymą, VĮ „Regitra“ paskirtas darbuotojas suderina transporto priemonių dokumentų priėmimo ir paslaugų suteikimo vietą ir terminus bei elektroniniu paštu išsiunčia rezervacijos patvirtinimą.“
1.3. Pakeičiu 11 punktą ir jį išdėstau taip:
2. P a v e d u valstybės įmonės „Regitra“ Veiklos departamento direktoriui supažindinti departamento darbuotojus ir filialų direktorius su šiuo įsakymu.