LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS

 

 

 

ĮSAKYMAS

 

DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2013 M. GEGUŽĖS 27 D. ĮSAKYMO NR. V-459 „DĖL 2013–2014 IR 2014–2015 MOKSLO METŲ PAGRINDINIO IR VIDURINIO UGDYMO PROGRAMŲ BENDRŲJŲ UGDYMO PLANŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO    

 

 

2014 m. rugpjūčio 8 d. Nr. V-731

Vilnius

 

 

 

P a k e i č i u  2013–2014 ir 2014–2015 mokslo metų pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų bendruosius ugdymo planus, patvirtintus Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2013 m. gegužės 27 d. įsakymu Nr. V-459 „Dėl 2013–2014 ir 2014–2015 mokslo metų pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų bendrųjų ugdymo planų patvirtinimo“:

 

1. Pakeičiu 77 punktą ir jį išdėstau taip:

 

77. Per dieną neturėtų būti daugiau kaip 7 pamokos.“

 

2. Pakeičiu III skyriaus II skirsnio pavadinimą ir jį išdėstau taip:

 

II. SPECIALIZUOTO UGDYMO KRYPTIES PROGRAMŲ (PAGRINDINIO UGDYMO KARTU SU DAILĖS, MENŲ, MUZIKOS, SPORTO AR KITU UGDYMU PROGRAMŲ) ĮGYVENDINIMAS“.

 

3. Pakeičiu 110 punktą ir jį išdėstau taip:

 

110. Mokykla, įgyvendinanti specializuoto ugdymo krypties programas (pagrindinio ugdymo kartu su dailės, menų, muzikos, sporto ar kitu ugdymu programas), gali perskirstyti iki 25 procentų Bendruosiuose ugdymo planuose skiriamo bendro pamokų skaičiaus ir dalykų turinio.“

 

4. Pakeičiu 111 punktą ir jį išdėstau taip:

 

111. Pamokų skaičius mokiniui, numatytas Bendrųjų ugdymo planų 137 punkte, gali būti didinamas 1–2 pamokomis arba gali būti didinamas mokinio ugdymosi poreikiams tenkinti pamokų skaičius, o neformaliojo švietimo – 1–2 pamokomis klasei.“

 

5. Pakeičiu 112 punktą ir jį išdėstau taip:

 

112. Mokyklos, įgyvendinančios specializuoto ugdymo krypties programas (pagrindinio ugdymo kartu su dailės, menų, muzikos, sporto ar kitu ugdymu programas), vadovaujasi Pagrindinio ugdymo bendrosiomis programomis ir atitinkama specializuoto ugdymo krypties programa.“

 

6. Pakeičiu 115 punktą ir jį išdėstau taip:

 

115. Įgyvendinant specializuoto ugdymo krypties programas (pagrindinio ugdymo kartu su dailės, menų, muzikos, sporto ar kitu ugdymu programas), technologijų dalykas gali būti keičiamas specializuoto ugdymo krypties programos dailės, menų, muzikos, sporto ar kito ugdymo dalykais. Įgyvendinant specializuoto ugdymo krypties programą (pagrindinio ugdymo kartu sporto ugdymu programą), kūno kultūros dalykas gali būti keičiamas specializuoto ugdymo krypties programos sporto ugdymo dalykais.“

 

7. Papildau šiuo 117punktu:

 

1171. Mokiniams, besimokantiems pagal specializuoto ugdymo krypties programą (pagrindinio ugdymo kartu su sporto ugdymu programą), rekomenduojama mokytis trijų specializuoto ugdymo krypties programos sporto ugdymo dalykų, iš kurių vienas – sporto šaka.“

 

8. Pakeičiu IV skyriaus II skirsnio pavadinimą ir jį išdėstau taip:

 

II. SPECIALIZUOTO UGDYMO KRYPTIES PROGRAMŲ (VIDURINIO UGDYMO KARTU SU DAILĖS, MENŲ, MUZIKOS, SPORTO AR KITU UGDYMU PROGRAMŲ) ĮGYVENDINIMAS“.

 

9. Pakeičiu 166 punktą ir jį išdėstau taip:

 

166. Mokyklos, įgyvendinančios specializuoto ugdymo krypties programas (vidurinio ugdymo kartu su dailės, menų, muzikos, sporto ar kitu ugdymu programas), gali perskirstyti iki 25 procentų Bendruosiuose ugdymo planuose skiriamo bendro pamokų skaičiaus ir dalykų turinio. Mokinio neformaliojo švietimo valandų skaičių galima didinti 1–4 pamokomis.“

 

10. Pakeičiu 167 punktą ir jį išdėstau taip:

 

167. Specializuoto ugdymo krypties programų (vidurinio ugdymo kartu su dailės, menų, muzikos, sporto ar kitu ugdymu programų) dailės, menų, muzikos, sporto ir kito ugdymo dalykų mokymas gali būti integruojamas į neformalųjį švietimą.“

 

11. Pakeičiu 168 punktą ir jį išdėstau taip:

 

168. Mokyklos, įgyvendinančios specializuoto ugdymo krypties programas (vidurinio ugdymo kartu su dailės, menų, muzikos, sporto ar kitu ugdymu programas), vadovaujasi Vidurinio ugdymo bendrosiomis programomis ir atitinkama specializuoto ugdymo krypties programa.“

 

12. Papildau šiuo 1691 punktu:

 

1691. Mokiniui, kuris mokosi pagal specializuoto ugdymo krypties programą (vidurinio ugdymo kartu su sporto ugdymu programą), rekomenduojama mokytis trijų specializuoto ugdymo krypties programos sporto ugdymo dalykų, iš kurių vienas – sporto šaka.“

 

13. Pakeičiu 171 punktą ir jį išdėstau taip:

 

171. Mokinys, kuris mokosi pagal specializuoto ugdymo krypties programą (vidurinio  ugdymo kartu su muzikos ugdymu programą) atlikėjo raiškos (išskyrus choro dainavimo ir dirigavimo), balso ugdymo, bendrojo fortepijono, dainavimo, garso režisūros, kompozicijos,  improvizacijos, dirigavimo, muzikos teorijos dalyko, mokosi nuosekliai, individualiai mokomas mokytojo, jam taikoma pavienio mokymosi proceso organizavimo forma.“

14. Papildau šiuo 1711 punktu:

 

1711. Mokant individualiai (pavienio mokymosi forma individualiu mokymo proceso organizavimo būdu), pamokos, suderintos su mokytojais, mokiniu ir jo tėvais (globėjais, rūpintojais), mokyklos tarybos pritarimu gali būti organizuojamos šeštadieniais.“

 

15. Pakeičiu 172 punktą ir jį išdėstau taip:

 

172. Pasirenkamuosius dalykus mokinys renkasi savarankiškai iš rekomenduojamų pagal jo pasirinktą pagrindinį programos dalyką. Pasirenkamiesiems dalykams mokytis valandos skiriamos iš neformaliojo švietimo valandų.“

 

 

 

 

Švietimo ir mokslo ministras                                                                               Dainius Pavalkis