rajono nespalvotas

 

ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL ALYTAUS R. BUTRIMONIŲ GIMNAZIJOS direktoriaus 2022 METŲ veiklos ATASKAITOS PATVIRTINIMO

 

2023 m. balandžio 6 d. Nr. K-18

Alytus

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo Nr. I-533 4, 12, 16, 20, 27, 29, 57 straipsnių ir trečiojo-1 skirsnio pavadinimo pakeitimo ir įstatymo papildymo 10-5 straipsniu, įstatymo 10 straipsnio 2 dalimi, įgyvendindama Alytaus rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2007 m. gruodžio 14 d. sprendimu Nr. K-228 „Dėl Alytaus rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ (su pakeitimais), 214 punktą, Alytaus rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

Patvirtinti Alytaus r. Butrimonių gimnazijos direktoriaus 2022 metų veiklos ataskaitą (pridedama).

 

 

Savivaldybės meras                                                                                            Algirdas Vrubliauskas


 

PATVIRTINTA

Alytaus rajono savivaldybės tarybos

2023 m. balandžio 6 d.

sprendimu Nr. K-18

 

(Švietimo įstaigos (išskyrus aukštąją mokyklą) vadovo metų veiklos ataskaitos forma)

 

Alytaus r. Butrimonių gimnazija

(švietimo įstaigos pavadinimas)

Valdas Valvonis

(švietimo įstaigos vadovo vardas ir pavardė)

METŲ VEIKLOS ATASKAITA

 

2023-01-20 Nr. 1

(data)

Butrimonys

(sudarymo vieta)

 

I SKYRIUS

STRATEGINIO PLANO IR METINIO VEIKLOS PLANO ĮGYVENDINIMAS

 

Alytaus rajono Butrimonių mokykla įkurta 1863 metais. Tai bendrojo lavinimo mokykla, vykdanti formaliojo švietimo programas: ikimokyklinis ugdymas (kodas 85.10.10), priešmokyklinis ugdymas (85.10.20), pradinis ugdymas (kodas 85.20), pagrindinis ugdymas (kodas 85.31.10), vidurinis ugdymas (kodas 85.31.20). Grupinio mokymosi forma įgyvendinama kasdieniu, savarankišku mokymo būdu. Mokymo kalba – lietuvių.

2010 m. vasario 17 d.–liepos 1 d. akredituota vidurinio ugdymo programa; Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2010 m. liepos 1 dienos sprendimu Nr. K-236 nuo 2010 m. rugsėjo 1 d. mokyklai suteiktas gimnazijos statusas.

2022 m. Alytaus r. Butrimonių gimnazija savo veiklą organizavo vadovaudamasi 20222024 m. Butrimonių gimnazijos strateginiu planu, 20212022 ir 20222023 mokslo metų Ugdymo planu, 2022 m. Veiklos planu bei kitais gimnazijos veiklą ir jos mokinių ugdymą(si) reglamentuojančiais dokumentais ir jų redakcijomis.

 

Mokiniai

Mokinių skaičius 2020-09-01

Mokinių skaičius 2021-09-01

Mokinių skaičius

2022-09-01

Butrimonių gimnazijos bendras mokinių skaičius

195

197

221

Klasių komplektų skaičius

12

12

12

Vidutinis mokinių skaičius klasėje

16,25

16,42

18,42

Butrimonių gimnazijos Punios pradinio ugdymo skyrius

47

44

27

Klasių komplektų skaičius

5

5

3

Vidutinis mokinių skaičius klasėje

9,4

8,8

9

Butrimonių gimnazijos ikimokyklinis skyrius

54

55

49

Klasių komplektų skaičius

3

3

3

Vidutinis mokinių skaičius klasėje

18

18,33

16,33

 

Darbuotojai

Darbuotojų skaičius 2020 m.

Darbuotojų skaičius 2021 m.

Darbuotojų skaičius 2022 m.

Butrimonių gimnazijos pedagoginiai darbuotojai

29

29

27

Butrimonių gimnazijos aptarnaujantys darbuotojai

16

16

16

Butrimonių gimnazijos Punios skyriaus pedagoginiai darbuotojai

10

10

4

Butrimonių gimnazijos Punios skyriaus aptarnaujantys darbuotojai

10

10

4

Butrimonių gimnazijos ikimokyklinio skyriaus pedagoginiai darbuotojai

5

4

4

Butrimonių gimnazijos ikimokyklinio skyriaus aptarnaujantys darbuotojai

4

4

4

 

Biudžeto vykdymas 2022 m.

 

Finansavimo šaltinis

Lėšos (tūkst. Eur)

 

Pastabos

Planas (patikslintas)

Panaudota lėšų

Įvykdymas %

Savivaldybės biudžetas (SB)

437,9

413,0

94,3

Dalis lėšų nepanaudota dėl Punios pradinio ugdymo skyriaus reorganizacijos

Specialioji tikslinė dotacija (VB)

915,2

902,6

98,6

Nepanaudota dalis nemokamo maitinimo lėšų.

Projektų finansavimas (ES;VB;SB)

 

 

247,8

 

192,2

77,6

Nepanaudota dalis projekto „Kultūros paveldas kalba už mus“ lėšų. Pirkimai įvykdyti mažesnėmis kainomis.

Kitos lėšos (parama 1,2% GPM ir kt.)

 

18,2

14,7

80,8

 

Gauta parama perkelta į kitus finansinius metus

Iš viso

1639,8

1535,6

93,6

 

Kreditinis įsiskolinimas (savivaldybės lėšos) 2022 m. gruodžio 31 d. - 1,2 tūkst. Eur.

Gruodžio mėnesio sąskaitos už komunalines paslaugas bus apmokėtos 2023 m sausį.

2022 m. buvo įgyvendinamas Gimnazijos veiklos tikslas: kokybiškas, atliepiantis individualius mokinių poreikius ugdymo proceso organizavimas ir saugios aplinkos kūrimas. Šiam tikslui įgyvendinti kelti penki uždaviniai.

Pirmasis uždavinys – siekti mokinių / vaikų galimybes atitinkančių individualių ugdymo(si) pasiekimų ir nuolatinės ugdymo(si) pažangos, diegiant savivaldų, patyriminį ir įtraukųjį ugdymą, orientuojantis į karjeros planavimo galimybes.

95,8 % mokytojų vadovaujasi savivaldaus mokymosi paradigma (pokytis +12,5 %) pravesta 385 pamokos (pokytis +84 pamoka). 85 % mokytojų kontaktinio ugdymo(si) proceso metu naudoja inovatyvias priemones teikdami mokymosi pagalbą, sudarydami galimybes mokiniams savarankiškai pasirinkti užduočių atlikimo būdą, rasti reikiamą medžiagą, vertinti savo mokymąsi ir spręsti iškilusias problemas (pokytis +5 proc.). Mokytojai vedė integruotas pamokas (121) vyko kolegialus bendravimas ir bendradarbiavimas, buvo dalijamasi gerąja darbo patirtimi. Sėkmingiausia integracija vyko dailės, istorijos, geografijos, biologijos, lietuvių kalbos ir literatūros, matematikos, muzikos, IT pamokose.

Nuo 2022 m. sausio 1 d. įgyvendinamos ugdymo(si) veiklos Alytaus kolegijos STEAM prieigos centre (biologija, chemija, fizika, informacinės technologijos). Vyko 22 veiklos iš numatytų 17-os (teigiamas pokytis). Tai skatina mokinius pasitikėti savimi ir prisiimti atsakomybę už savo mokymąsi, darbo rezultatus, įgyti naujos patirties, tai turi įtakos mokinio asmeniniai pažangai. Kiekvienam mokiniui gimnazijoje sudaroma galimybė pasirinkti mokymosi būdus ir formas, išbandyti kelių rūšių užduotis ir veiklas įvairiuose kontekstuose (mokyklos gamtinėje aplinkoje, bibliotekoje, gamtamokslinėje laboratorijoje, informatikos kabinete, erdvėse už gimnazijos ribų). 2022 m. kitose gimnazijos erdvėse ir erdvėse už gimnazijos ribų vyko 385 veiklos: 2 proc. gimnazijos ir jos skyriaus - gamtinėje aplinkoje, gamtamokslinėje laboratorijoje – 24 proc., kitose gimnazijos erdvėse (IT kabinetas, aktų salė, biblioteka, fojė, muziejus) – 24 proc., erdvėse už gimnazijos ribų – 16 proc., 10 proc. – gimnazijos rūsys, Butrimonių miestelio erdvės, virtuali erdvė (teigiamas pokytis).

Individuali mokinio pažanga buvo fiksuojama remiantis Mokinių asmeninės pažangos stebėjimo, fiksavimo ir pagalbos mokiniui teikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Alytaus r. Butrimonių gimnazijos direktoriaus 2020 m. rugpjūčio 31 d. įsakymu Nr. V-112. Visi mokytojai vieningai laikosi susitarimų dėl individualios pažangos fiksavimo ir analizavimo.

Mokiniams sudaromos palankios sąlygos pažinti savo gabumus, polinkius, įsivertinti asmeninę kompetenciją: mokslo metų pabaigoje yra įvertinami mokinių neformaliojo vaikų švietimo rezultatai ir poreikiai kitiems mokslo metams. Atsižvelgus į mokinių pageidavimus ir mokytojų parengtas neformaliojo vaikų švietimo programas, mokiniams pristatoma gimnazijoje organizuojamo neformaliojo vaikų švietimo programų pasiūla.

Butrimonių gimnazijoje neformaliojo ugdymo užsiėmimus (2022-12-31 duomenimis) lankė 59,5 % gimnazijoje besimokančių mokinių. Į kitų įstaigų organizuojamus neformaliojo ugdymo užsiėmimus vyksta 24,4 % mokinių (pokytis +6,1 %). 53,3 % mokinių būrelius lanko Butrimonių gimnazijoje ir kitose įstaigose.

5–8 kl., I – IV g klasių mokiniai, padedami klasės vadovo ir ugdymo karjerai koordinuojančio mokytojo, klasių valandėlių metu sudarė asmeninius, jų amžiui skirtus karjeros planus (teigiamas pokytis). Gimnazijoje organizuota 14 UK renginių moksleiviams, gerąją patirtimi dalintasi mokinių ugdymo karjerai informacinėje svetainėje „Mukis“.

Specialiųjų poreikių mokiniai integruojami į bendrojo ugdymosi klases. Ugdymo(si) veiklos yra pritaikomos, diferencijuojamos. Suteikiamos specialiojo pedagogo 1–5 klasių ir logopedo paslaugos ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinių klasių mokinimas. Vienam mokiniui tenka 37 metinės valandos specialiojo pedagogo konsultacijų 5 klasėje, 55,4 metinių valandų – 4 klasėje, 52,5 metinių valandų – 3 klasėje, 54,6 metinių valandų – 2 klasėje ir 35 metinės valandos – 1 klasėje. 1 klasėje skiriama 140 metinių valandų, 2 klasėje – 70 metinių valandų, 3 klasėje – 105 metinės valandos, 4 klasėje - 70 metinių valandų logopedo konsultacijų. Pirmoje klasėje skiriama mokytojo padėjėjo pagalba.

Specialiųjų poreikių mokiniai dalyvavo NMPP (skaitymas, matematika, gamtos mokslai, socialiniai mokslai ir pasaulio pažinimas): 4 klasė – 4 mokiniai, 8 klasė – 2 mokiniai. NMPP testų rezultatas yra patenkinamo ir pagrindinio lygmens.

Antrasis veiklos uždavinys – turtinti gimnazijos ugdymo(si) bazę naujomis šiuolaikinėmis skaitmeninėmis mokymosi priemonėmis, kuriant mokymo(si) sėkmei palankias aplinkas.

Gimnazija dalyvavo Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamame projekte Nr. 09.2.1-ESFA-V-719-01–0001 „Kokybės krepšelis“. Pagal „Kokybės krepšelio“ veiklos tobulinimo planą pirktos numatytos priemonės. Gauti 2 multifunkciniai spausdintuvai, mokomieji plakatai technologijų ir lietuvių kalbos kabinetams. Skirtos lėšos panaudotos gamtamokslinės laboratorijos, pradinių klasių, specialiųjų poreikių mokinių ugdymo(si) bazės, biologijos kabineto, dailės kabineto, sporto bazės mokymo priemonių papildymui ir naujų įsigijimui. Iš DNR plano skaitmenai yra įsigyti spausdintuvai, fobrein ausinės spec. poreikių mokiniams. Lėšos skaitmenizacijai panaudotos EDUKA 1-4, I-IV g klasių mokinių ir mokytojų bei EMA 5–8 klasių mokinių licencijoms įsigyti.

2022 m. organizuojant kontaktinį ugdymą, mažiau buvo naudojama Microsoft Teams platforma. Ugdymo(si) proceso diferencijavimui ir individualizavimui, vertinimui ir įsivertinimui pagal poreikį naudotos aplinkos Eduka, Ema, Egzaminatorius.lt, Etest.lt, Google įrankiai, Kahoot ir kt. programėlės. 16 mokytojų patobulino skaitmeninę kompetenciją. Tai sudaro 123 val. – 4,15 proc. visų kvalifikacijos tobulinimo valandų.

Įgyvendinant vieną iš Veiklos programos uždavinių – kurti sveiką, saugią ir šiuolaikinę ugdymosi poreikius atitinkančią aplinką pavyko pasiekti gerų rezultatų. Gimnazija dalyvauja respublikinėje sveikatą stiprinančių mokyklų tinklo programoje – vykdoma sveikatos stiprinimo programa „Stiprus kūnas – stiprus protas“. Butrimonių gimnazija įgyvendino projektą „Butrimonių SPO(R)TAS“: Gimnazijos parke įrengta erdvė, kurioje turiningai laisvalaikį gali leisti visi bendruomenės nariai. Įrengta pliažo futbolo ir tinklinio aikštelė, smėliadėžės, karstynės, laipynės, supynės vaikams. Šalia dabar esančių lauko treniruoklių atsirado gamtiniai treniruokliai-suoleliai, jėgos staklės, štangos, hanteliai ir kt.

Butrimonių gimnazija – nacionalinio Mokyklų edukacinių erdvių konkurso nugalėtoja (jau šeštąjį kartą iš eilės), pasižymi sutvarkytomis, puoselėjamomis bei naujai įrengtomis edukacinėmis erdvėmis. Geroji patirtis skleidžiama gimnazijos internetinėje svetainėje, FB paskyroje, spaudoje. Nuolat sulaukiama kitų organizacijų ir įstaigų delegacijų.

Bendradarbiaujant su Alytaus rajono savivaldybės Visuomenės sveikatos biuru gimnazijoje veikia visuomenės sveikatos priežiūros specialisto kabinetas, organizuojami sveikatą stiprinantys užsiėmimai.

Trečiasis gimnazijos veiklos uždavinys – skatinti pedagoginių darbuotojų ir kitų bendruomenės narių mokymąsi bei asmeninį tobulėjimą.

97,3 proc. mokytojų siekė profesinio tobulėjimo: 85,4 proc. dėmesį skyrė dalykinėms kompetencijoms, 14,6 proc. – bendrosioms ir vadybinėms kompetencijoms. Iš jų 4,15 proc. tobulino skaitmeninio raštingumo kompetencijas. 33,05 proc. valandų tobulino kvalifikaciją pagal 1 prioritetą: kompetencijų tobulinimas įgyvendinant šiuolaikinį ugdymo / mokymo turinį, 23,68 proc. – pagal 2 prioritetą: kompetencijų, reikalingų ugdyti skirtingų ugdymosi poreikius turinčius mokinius, tobulinimas, 43,27 proc. – pagal trečią prioritetą: vadovavimo ir lyderystės ugdymo / mokymosi procesui ir švietimo įstaigai.

Skaitmeninės kompetencijos tobulinimas užtikrino ugdymo(si) proceso šiuolaikiškumą ir kokybę, didesnę ugdymo turinio diferenciaciją, kokybiškesnį vertinimą ir įsivertinimą.

12 gimnazijos mokytojų dalyvavo 40 val. mokymuose „Mokinių pažangos stebėjimas, vertinimas ir fiksavimas“, 24 gimnazijos mokytojai pagilino ugdymo(si) aplinkų, turinio ir situacijų įvairovės kūrimo kompetencijas dviejų dienų stažuotėje „STEAM patirtys ir įžvalgos Klaipėdos mieste: STEAM technologijų taikymas bei efektyvios pagalbos mokiniui organizavimas“, 13 mokytojų įgijo tyrinėjimu grįsto ugdymo(si) kompetencijų pavieniuose 6–8 val. seminaruose.

Mokytojai įgijo dalykinio turinio planavimo ir tobulinimo, mokinio skirtybių suvokimo, atpažinimo ir panaudojimo siekiant jo pažangos, ugdymosi proceso valdymo ir aplinkų kūrimo, ugdymo turinio rengimo ir pritaikymo mokinių poreikiams bei mokinių motyvavimo ir paramos kompetencijų.

16,2 proc. (pokytis -3,8 proc.) mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų, vadovų skaitė pranešimus, organizavo ir vedė renginius:

Mokslo metų pabaigoje už puikų ir gerą mokymąsi, aktyvią visuomeninę, sportinę ar kitą tinkamai gimnaziją reprezentuojančią veiklą 93 mokiniams buvo skirti direktoriaus padėkos raštai. Geriausiai besimokanti (5 klasė) buvo apdovanota gimnazijos rėmėjų piniginiu prizu.

Mokiniams už aktyvų dalyvavimą gimnazijos ir rajono renginiuose, varžybose, konkursuose, olimpiadose, įvairiose šventėse ir akcijose Direktoriaus įsakymu pareikšta padėka Kovo 11-osios proga: Butrimonių gimnazijos mokiniams – 43, Punios pradinio ugdymo skyriaus mokiniams – 3.

Kiekvieną mėnesį, susirinkimų bendruomenei metu, buvo apdovanoti gimnaziją įvairiuose renginiuose reprezentavę mokiniai ir pedagogai, skelbiamas ir apdovanojamas pažangiausių mokinių TOP 30-ukas.

Mokslo metų pabaigoje ir Tarptautinės mokytojo dienos proga pedagogams organizuotos išvykos. 2022 m. visi pedagogai už įvairius papildomus darbus skatinti materialiai.

Birželio 27–28 dienomis 24 gimnazijos mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai bei vadovai dalyvavo Alytaus rajono savivaldybės iš dalies finansuotoje 12 val. trukmės stažuotėje „Steam patirtys ir įžvalgos Klaipėdos mieste. Steam technologijų taikymas bei efektyvios pagalbos mokiniui organizavimas.“

Motyvuotiems, gimnaziją reprezentuojantiems mokiniams organizuotos dvi stovyklos su Lenkijos Pisz‘o miesto bendraamžiais, išvyka į Olimpinę dieną Kaune.

Jubiliejų ir Tarptautinės mokytojų dienos proga pedagogai apdovanoti ŠMSM, Alytaus rajono mero, gimnazijos direktoriaus padėkos raštais.

Ketvirtasis uždavinys – efektyvinti bendradarbiavimą su tėvais, socialiniais ir kitais partneriais bei gimnazijos bendruomene siekiant gerinti kiekvieno mokinio ugdymą(si) ir pažangos siekimą.

Klasių vadovai organizavo tėvų susirinkimus 1-2 kartus per pusmetį pagal sudarytą tvarkaraštį (kontaktiniu/nuotoliniu būdu). Klasių vadovų įrašai Tamo dienyne (data, tikslus laikas, susirinkimo vieta / virtualiam bendravimui pasirinkta platforma). Dalyvavo 80 % tėvų (tėvų susirinkimo protokolai, klasės vadovų segtuvai). Individualūs pokalbiai apie vaiko pažangą vyko sistemingai kiekvieną dieną kontaktiniu būdu, taip pat telefonu, el. paštu, Messenger programėle.

4 klasės mokinių NMPP rezultatų aptarimas vyko trišalėse konsultacijose, 6 ir 8 klasės mokinių – dvišalėse (mokytojas ir mokinys). Tėvai informuoti elektroniniu paštu. Mokiniai savo NMPP rezultatų profilius gavo elektroniniu būdu.

Gimnazijos „Tėvų klasė“ stiprina bendrystę ir savo kūrybingumu bei aktyvumu rodo pavyzdį gimnazijos mokiniams: siūlo iniciatyvas, nuolat viešina gimnazijos veiklas, pasiekimus, siekia į veiklas pritraukti kuo daugiau gimnazijos mokinių tėvų. „Tėvų kasė“ buvo aktyvi įgyvendinant lietuviško tinklo „Maxima“ socialinės atsakomybės projektą „Mes – bendruomenė“ bei įrengiant „Butrimonių gimnazijos parką – „Butrimonių SPO(R)TAS“, aktyviai prisidėjo prie naujų edukacinių erdvių įkūrimo (2022 m. užbaigta edukacinė erdvė „Butrimonių miestelio herbas“). Aktyviausi „Tėvų klasės“ nariai papuošia gimnazijos erdves arba prisideda jas puošiant (Mokytojų diena, rudens šventė, šv. Kalėdos, sporto ir meno šventė „Adamkiada“, Muzikos diena ir kt. švenčių bei susitikimų proga), patys noriai dalyvauja renginiuose.

Penktasis uždavinys - ugdyti pilietišką, demokratišką, kūrybingą bei siekiančią bendrystės ir tobulėjimo asmenybę.

Gimnazijoje ugdymo(si) metu buvo formuojamos vertybinės nuostatos, ugdomas pilietiškumas, patriotiškumas, puoselėjamos tradicijos, rūpinamasi sveika gyvensena, ekologija, ugdomas kūrybiškumas. Tai rodo tradicinėmis tapusios veiklos: pilietinės iniciatyvos „Atminties kelias“ ir „Gyvybės medis“, dalyvavimas Europos egzamine, švenčiant Europos dieną; švenčiama Valstybės atkūrimo diena, Valstybės diena, Lietuvos nepriklausomybės paskelbimo diena, minima Laisvės gynėjų diena, Tolerancijos diena, tarptautinė žmogaus teisių ir tarptautinė antikorupcijos diena ir kt. Gimnazijos bendruomenė aktyviai veikia įstaigos įvaizdžio gerinimo srityje, bendradarbiaujama su socialiniais partneriais. Ypač džiaugiamės mokinių tėvų įsitraukimu, jų idėjomis ir darbais.

Gimnazijos bendruomenei organizuota / dalyvauta daugiau negu 20 pilietinio ugdymo bei sveikatinimo renginių:

Mėnuo

Veiklos

Sausis

Ikimokyklinio ugdymo skyriaus renginys žiemos pramogų judumo savaitė „Pėdos sniege“.

Vasaris

Vasario 16-osios žygis iš Nemajūnų į Punią;

Ikimokyklinio ugdymo skyriaus projektas „Aš gražus, kai švarus ir sveikas“.

Kovas

Renginys jauniesiems šauliams ir jų draugams „Naktis mokykloje“, skirtas Lietuvos Nepriklausomybės dienai paminėti;

Butrimonių gimnazija dalyvavo nuotolinėje tarptautinėje mokslinėje-praktinėje konferencijoje „Sveikesnė aplinka – sveikesni mokiniai“.

Balandis

Dalyvauta Lietuvos ikimokyklinių ugdymo įstaigų projekte „Lietuvos mažųjų žaidynės 2022“ (II etapas).

Gegužė

Bendradarbiaujant su Alytaus apskr. VPK organizuota Policijos karjeros diena;

Organizuota respublikinė mokinių sporto ir meno šventė „Adamkiada“.

Birželis

Specialiųjų poreikių mokiniai dalyvavo projekte „Sportuoju - augu sveikas“;

Birželio 16 d. bendradarbiaujant su socialiniais partneriais organizuota prevencinė saugaus eismo akcija „Būk saugus, atsargus ir sveikas“;

Bendradarbiaujant su Alytaus apskrities Karininko Antano Juozapavičiaus šaulių 1-ąja rinktine bei LK KASP Dainavos apygardos 1-ąja rinktine organizuota mokinių neformaliojo užimtumo stovykla jauniesiems šauliams ir jų draugams;

Organizuota edukacinė-pramoginė veikla vaikams „Burbulų fiesta“.

Liepa

Liepos 6-osios minėjimas;

Renginys Butrimonių miestelio centre „Ką veiki Butrimonyse?!“

Rugpjūtis

Dalyvauta partizanų 75-ųjų žūties metinių minėjime Strielčių miške; savanoriauta „Svenheim Alytaus pusmaratonis 2022“.

Rugsėjis

Bendradarbiauta organizuojant/įgyvendinant Europos paveldo dienas Alytaus rajone - Butrimonyse: orientacinių varžybų principu paremtas žaidimas „Susiorientuokime kultūringai“;

Europos judumo savaitės renginiai;

Ikimokyklinio ugdymo skyriaus judumo savaitė „Pagauk, jei gali“.

Spalis

Su gimnazijos bendruomene gimnazijos sporto bazėje organizuota sporto diena Butrimonyse „Atrakcijų septynkovė“;

Organizuota socialinė veikla „Iškelk žuvį!”, skirta I ir II g klasių mokiniams.

Lapkritis

Minint Lietuvos kariuomenės dieną, gimnazijoje organizuotos pilietinio ugdymo veiklos;

Minėta Tolerancijos diena.

Gruodis

Dalyvauta pėsčiųjų žygyje Klepočių (Alytaus r. Raitininkų sen.) tragedijos aukoms pagerbti.

Už pilietines iniciatyvas, patriotišką vaikų ir jaunimo ugdymą Butrimonių gimnazija apdovanota ŠMSM ir KAM padėkos raštais bei paskatinamuoju prizu.

 

Gimnazijos rezultatų lyginamoji analizė

 

2021–2022 m. m. laikytų VBE įvertinimų vidurkis yra aukštesnis už Alytaus r. savivaldybės vidurkį. Užsienio kalbos (anglų) ir lietuvių kalbos ir literatūros – aukštesnis už šalies vidurkį (teigiamas pokytis).

2022 metų VBE palyginimas

Egzaminą laikiusiųjų abiturientų vidutinis egzamino įvertinimas

Dalykai

Šalies

Alytaus r. savivaldybės

Butrimonių gimnazijos

Lietuvių kalbos ir literatūros

44,5

45,4

50,0

Užsienio k (anglų)

56,7

48,2

65,8

Matematikos

20,0

14,5

15,3

 

 

 

Vidutinis abituriento laikytų VBE skaičius

Butrimonių gimnazijoje

Alytaus r. savivaldybėje

Šalyje

1,00

2,44

2,97

Vidutinis visų VBE įvertinimų vidurkis

Butrimonių gimnazijoje

Alytaus r. savivaldybėje

Šalyje

43,67

 

39,23

43,73

 

 

2021–2022 m. m. II g kl. mokinių lietuvių kalbos ir literatūros PUPP vidurkis yra 5,83 balo (2020–2021 m. m. – 5,28 balo), t. y. aukštesnis +0,55 balo. Matematikos – 3,3 balo (2020–2021 m. m.–3,71 balo (žemesnis -0,41 balo).

Mokytojų tarybos posėdyje 2022-08-30 aptarti ir apibendrinti mokinių pasiekimai, bendri klasių rezultatai (protokolo Nr.V2-6).

 

 

 

NMPP

 

4 klasė (24)

Skaitymas

Matematika

Pasaulio pažinimas

Aukštesnysis

1

3

2

Pagrindinis

5

14

16

Patenkinamas

13

6

5

Nepatenkinamas

4

1

1

Nedalyvavo

1

0

0

Vidurkis

47,6

58,4

60,9

 

 

NMPP

 

6 klasė (11)

Aukštesn.

Pagr.

Patenkinamas

Nepatenkinamas

Nedalyvavo

Vidurkis

Skaitymas

1

7

2

1

0

54,8

Matematika

0

3

8

0

0

42,2

 

 

NMPP

8 klasė (23)

Aukštesn.

Pagr.

Patenkinamas

Nepatenkinamas

Nedalyvavo

Vidurkis

Skaitymas

4

18

1

0

0

67,0

Matematika

0

3

5

15

0

33,3

Gamtos mokslai

0

10

12

1

0

50,9

Socialiniai mokslai

0

13

9

1

0

49,6

 

Alytaus r. Butrimonių gimnazijos mokinių pasiekimai 2022 m.

(olimpiados, konkursai, varžybos ir kiti renginiai)

 

Renginio tipas

Renginių skaičius

Dalyvių skaičius

 

Prizinės vietos

Rajoninės olimpiados, konkursai, varžybos ir kt. renginiai

19

93

 

 

Respublikiniai konkursai, olimpiados, varžybos ir kt. renginiai

71

1041

 

12

Tarptautiniai konkursai

7

50

 

 

 

83

 

 

 

 

 

Svariausi laimėjimai

 

Tarptautiniai konkursai

Eil. nr.

Renginys

Laimėta vieta/laimėjimas

1.  

Dailės konkursas „Auksinis molbertas“

laureatai

2.  

Šokių varžybos „Ukmergė In Line 2022“

penkios I vietos

3.  

Šokių konkursas „ADRIATIC ZADAR OPEN 2022“ Kroatijoje

II vieta

4.  

Šokių konkursas „Linedance Širdis“ Vilniuje

septynios I vietos ir

dvi II vietos

5.  

Šokių konkursas „Pavasarinis šokių šėlsmas“ Šiauliuose

keturios I vietos

6.  

Šokių konkursas „Rudens šokio spalvos“ Telšiuose

keturios I vietos

dvi II vietos

dvi III vietos

7.  

Šokių konkursas „Alytaus taurė“

keturios I vietos

keturios II vietos

trys III vietos

Respublikiniai konkursai

Eil. nr.

Renginys

Laimėta vieta/laimėjimas

1.  

Mokyklų edukacinių erdvių konkurso nugalėtoja „A“ kategorijoje

nugalėtoja

2.  

Projekto „Mokyklos Europos parlamento ambasadorės“

Europos komisijos Lietuvoje MEPA lentelė.

3.  

„Aš – Lietuvos pilietis“

III vieta

4.  

„Paukštis ar kiaušinis“;

Erdvinių darbų kategorijoje;

Fotografijų kategorijoje

III vieta

I vieta

I vieta

5.  

„Vasario 16-osios vaizdo klipo“ konkursas

nugalėtojai

6.  

Angliškos dainos konkursas „Sing along 2022“

I vieta

7.  

Dzūkijos regiono muzikos ir bendrojo ugdymo mokyklų konkursas „Dzūkų balsas“

I vieta

8.  

„Adamkiados“ dainų konkursas „Mes stiprūs kartu“

laureatai

9.  

Ekologinis konkursas „Atvirukas medžiui“

padėkos raštas

10.

„Atliekų kultūros egzaminas“

LR aplinkos ministro padėkos raštas

11.

Rašinių apie sportą konkursas

I vieta

12.

Informatikos konkursas „Kompiuterinė Kalėdų pasaka“

nugalėtojai

13.

„Saugus eismas kelyje 2022“

laureatas

14.

Lietuvos mokyklų žaidynių pradinių klasių zoninės kvadrato varžybos

III vieta

15.

Lietuvos mokyklų žaidynių, kaimo vietovių mokyklų pradinių klasių zoninės kvadrato varžybos

II vieta

16.

Lietuvos mokyklų žaidynių, kaimo vietovių mokyklų zoninės kvadrato varžybos (berniukai)

II vieta

17.

Lietuvos mokyklų žaidynių, kaimo vietovių mokyklų zoninės kvadrato varžybos (mergaitės)

I vieta

18.

Gedimino pilies vėliavos konkursas

paskatinamasis prizas

Rajoniniai konkursai

Eil. nr.

Renginys

Laimėta vieta/laimėjimas

1.  

„Temidė 2022“ – Alytaus apskrityje

II vieta

2.  

Karinių-istorinių- partizaninių dainų konkursas „Tėvynės gint išėjo broliai“

I vieta

3.  

Alytaus regiono švietimo įstaigų advento ir Kalėdų tautosakos konkursas „Leliumoj“

I vieta

4.  

Anglų kalbos olimpiada

II vieta

5.  

Biologijos 54 -oji olimpiada

dvi III vietos

6.  

Fotografijų konkursas „Sustabdyta pavasario akimirka 2022“

I vieta ir II vieta

7.  

Dailės olimpiada

III vieta

8.  

Fizikos olimpiada

I vieta

9.  

Orientacinės pradinių klasių mokinių varžybos „Pažink gimtąjį kraštą“

III vieta

 

Laukiami rezultatai

 

Ú Mokinių, gavusių pradinio išsilavinimo pažymėjimus, dalis nuo visų baigusių 4 klasę, mokinių skaičius (proc.) –100;

Ú Mokinių, gavusių pagrindinio išsilavinimo pažymėjimus, dalis nuo visų baigusių 10 klasę, mokinių skaičius (proc.) –100;

Ú Mokinių, gavusių Brandos atestatus ir jų priedus, dalis nuo visų baigusių 12 klasę, mokinių skaičius (proc.) –100;

Ú Mokinių, kuriems suteikta specialioji pedagoginė ir psichologinė pagalba dalis nuo visų, kuriems pagalba yra reikalinga (proc.) – 100;

Ú Kvalifikaciją tobulinusių vadovų, pedagoginių darbuotojų, pagalbos mokiniui specialistų dalis nuo dirbančių gimnazijoje skaičius (proc.) – 100;

Ú Tęsiamas patyriminio ir STEAM ugdymo strategijų įgyvendinimas Alytaus kolegijos STEAM centre. Formuojami mokinių praktiniai įgūdžiai, dalykinės kompetencijos. Stiprėja mokinių STEAM dalykų pamokose mokymosi motyvacija;

Ú Įgyvendinami susitarimai dėl individualios mokinio pažangos stebėjimo, fiksavimo ir analizavimo;

Ú Organizuojamos ne mažiau kaip 3 sveikatinimo akcijos, parengtas ir finansuotas bent vienas sveikatinimo projektas;

Ú Bus įrengtos 2–3 naujos funkcionalios ugdymo(si) erdvės, multisensorinis kambarys specialiųjų poreikių mokiniams;

Ú Bus organizuoti ne mažiau kaip 2 patriotiniai renginiai visai bendruomenei;

Ú Bus dalyvaujama ne mažiau kaip 2-uose respublikiniuose konkursuose pilietiškumui ugdyti;

Ú Kiekvienas mokytojas praves ne mažiau kaip 2 atviras, integruotas su kitu dalyku pamokas, ne mažiau kaip 2–5 netradicines pamokas gimnazijos / gamtinėje aplinkoje ir / ar kitose edukacinėse erdvėse;

Ú 100 proc. išnaudotos kultūrinės-pažintinės veiklos ir Kultūros paso programos lėšos;

Ú Bus organizuota 12 kultūrinių-pažintinių išvykų;

Ú Įvertinus poreikį, bus organizuojamas mokomųjų ir ugdomųjų priemonių įsigijimas;

Ú Bus įgyvendintos ne mažiau kaip 2 „Tėvų klasės“ pateiktos iniciatyvos;

Ú Bus pasirengta diegti atnaujintas pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendrąsias programas atitinkamai 1, 3, 5, 7, 9, III g klasėse;

Ú Bus dalyvaujama „Tūkstantmečio mokyklų“ projekte;

Ú Vyks NMPP rezultatų aptarimas trišalėse-keturšalėse konsultacijose, bus numatomos tolesnio ugdymo(si) perspektyvos.

 

II SKYRIUS

METŲ VEIKLOS UŽDUOTYS, REZULTATAI IR RODIKLIAI

 

 

 

1.  Pagrindiniai praėjusių metų veiklos rezultatai

Metų užduotys (toliau – užduotys)

Siektini rezultatai

Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos)

Pasiekti rezultatai ir jų rodikliai

1.1. Gimnazijos veiklos tobulinimo plano (ES struktūrinių fondų finansuojamas Kokybės krepšelio projektas) 2021-2022 m. m. įgyvendinimas.

1.1.1.Įgyvendina-mos gimnazijos veiklos plano uždaviniui numatytos veiklos.

1.1.2. Koreguojamas gimnazijos veiklos tobulinimo planas 2021-2022 m. m.

1.1.1.1.Atlikta gimnazijos veiklos tobulinimo plano kokybinių rodiklių analizė ir pateiktos išvados

1.1.1.2. Teikiama ataskaita apie veiklų įgyvendinimą NŠA ir „Kokybės krepšelio“ projektą kuruojančiam steigėjo atstovui.

1.1.1.3. Informacija apie gimnazijos veiklos tobulinimo plano įgyvendintas veiklas yra viešinama gimnazijos svetainėje.

Įvykdyta.

1.1.1.1.1.Atlikta gimnazijos veiklos tobulinimo plano kokybinių rodiklių analizė ir pateiktos išvados. 2022 m. rugpjūčio 24 d. veiklos tobulinimo ataskaita, patvirtinta Alytaus r. Butrimonių gimnazijos direktoriaus įsakymu Nr. V-120.

https://butrimoniumokykla.lt/pradedamas-igyvendinti-projektas/

1.1.1.1.2. Suformuotos ir pateiktos projekto „Kokybės krepšelis“ lėšų panaudojimo veikloms įgyvendinti ataskaitos  projektą kuruojančiam steigėjo atstovui ir NŠA Ugdymo turinio departamento Mokymo priemonių sklaidos skyriaus metodininkei.

1.1.1.1.3. Sėkmės:

Susitarta ir sėkmingai įgyvendinamas mokinio individualios pažangos stebėjimas ir fiksavimas;

Sustiprinti mokymosi lūkesčiai, mokėjimo mokytis kompetencija, patrauklesni mokymo(si) metodai, sėkmingas, mokymosi kokybę keliantis, įgūdžius ir gebėjimus ugdantis mokomųjų dalykų integravimas, įvairesnės ir inovatyvesnės priemonės, motyvacijos ir pasitikėjimo stiprinimas: rodiklio „Man svarbu mokytis“ įvertis yra 3,6 lygio. Pokytis +0,3 įverčio;

Skaitmenizacijos ir vizualizacijos proveržis ugdymo(si) veiklose. Numatytas tęstinumas: patyriminio ir STEAM ugdymo strategijų įgyvendinimas (Alytaus kolegija), tolesnis ugdymo(si) skaitmenizavimo ir inovacijų diegimas.

1.1.1.1.4.Informacija apie gimnazijos veiklos tobulinimo plano įgyvendintas veiklas yra viešinama gimnazijos svetainėje.

Paviešinti 74 straipsniai ir/ar žinutės.

1.2.Skatinti, kad ugdymo procesas būtų atviras, interaktyvus, kontekstualus ir aktyvus

1.2.1. Gerėja mokymosi motyvacija, didėja mokinių saviraiškus dalyvavimas gimnazijoje, ugdomas kritinis mąstymas, stebimas savivaldus mokymasis. Per m. m. 1-3 pamokos vedamos netradicinėje aplinkoje (teatras, muziejus, išvyka, susitikimai ir kt.).

1.2.1.1. 100 proc. pedagogų per mokslo metus vedė 1-3 pamokas ir/ar renginius netradicinėje aplinkoje (TAMO dienynas).

1.2.1.2. Visi mokytojai naudoja virtualią mokymosi aplinką ( Eduka, Ema, Egzaminatorius.lt, Etest.lt, Google įrankiai, Kahoot ir kt.) (stebėtos pamokos, mokinių apklausa).

1.2.1.3. Dauguma mokinių ( ne mažiau 60 proc.) teigia, kad inovatyvūs mokymosi metodai ne tik skatina motyvaciją, bet ir ugdo mokėjimo mokytis kompetenciją.

1.2.1.4. Įrengta bent viena nauja skaitmeninė edukacinė aplinka.

 

Įvykdyta.

1.2.1.1.1. 2022 m. kitose gimnazijos erdvėse ir erdvėse už gimnazijos ribų vyko 385 veiklos: 2  proc. gimnazijos ir jos skyriaus gamtinėje aplinkoje, gamtamokslinėje laboratorijoje – 24 proc., kitose gimnazijos erdvėse (IT kabinetas, aktų salė, biblioteka, fojė, muziejus) – 24 proc., erdvėse už gimnazijos ribų – 16 proc., 10 proc. – gimnazijos rūsys, Butrimonių miestelio erdvės, virtuali erdvė. Teigiamas pokytis.

1.2.1.1.2. 2022 m. organizuojant kontaktinį ugdymą, mažiau buvo naudojama Microsoft Teams platforma. Ugdymo(si) proceso diferencijavimui ir individualizavimui, vertinimui ir įsivertinimui naudotos Eduka, Ema, Egzaminatorius.lt, Etest.lt aplinkos,  Google įrankiai, Kahoot ir kt. programėlės. 16 mokytojų patobulino skaitmeninę kompetenciją.

Rodiklio „Pamokose naudojame įvairias mokymosi priemones (kompiuteris, mobilieji telefonai ir kt.) įvertis – 3,3 lygio. Pokytis -0,3 lygio. 100 proc. visų gimnazijos mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų, priešmokyklinio ugdymo pedagogų ir ikimokyklinio ugdymo pedagogų naudoja skaitmenines priemones. Mokytojai dalinasi įvairiomis programėlėmis, internetiniais ir kitais IT įrankiais. (apklausos duomenys).

1.2.1.1.3. Rodiklio „Aš taikau įvairias priemones mokinių ugdymui“ įvertis 3,5 lygio, teigia 100 proc. mokytojų (2021 m. – 3,3 lygio, teigia 100 proc. mokytojų). Pokytis +0,2 įverčio. 90 proc. mokinių taip pat teigia, kad mokytojai taiko įvairias priemones mokinių ugdymui. Rodiklio „Mokytojai taiko įvairias priemones mokinių ugdymui“ įvertis – 3,5 lygio (2021 m. – 3,2 lygio) . Pokytis +0,3 įverčio.

Mokytojai siekia parinkti keletą ugdymo(si) metodų ir būdų, kad mokiniai įgytų naujos ir įvairios prasmingos patirties. Mokinių apklausos duomenimis, rodiklio „Pamokose mokytojai pasiūlo keletą skirtingų užduoties atlikimo būdų“ įvertis 3,58 lygio (2021 m. – 3,0 lygio). Pokytis +0,58 įverčio.

85 proc. (pokytis +17 proc.) mokinių teigia, kad mokytojai parengia įvairių lygių užduotis skirtingų gebėjimų mokiniams.  Rodiklio „Mokytojai parengia įvairių lygių užduotis skirtingų gebėjimų mokiniams“ įvertis yra 3,11 lygio (2021 m. – 2,8 lygio. 2020 m. – 2,3 lygio). Pokytis +0,31.

1.2.1.1.4.

Atnaujinti ir skaitmeninėmis priemonėmis aprūpinti 20 kabinetų: 15 – Butrimonių gimnazijos ir 6 – Punios pagrindinio ugdymo ir daugiafunkcio  skyriaus. Įsigyti nešiojamieji kompiuteriai – 20 vnt., projektoriai – 6 vnt.,

SMART „GX 65“ interaktyvūs ekranai – 3 vnt., ir SMART „GX75“ interaktyvūs ekranai – 5 vnt., multifunkciniai spausdintuvai – 2 vnt. Rodiklis pasiektas (kokybės krepšelio ataskaitos duomenys).

1.3. Siekiant geresnės ugdymo kokybės, organizuoti gimnazijos edukacinių erdvių priežiūrą ir puoselėjimą, naujų netradicinių, funkcionalių edukacinių erdvių kūrimą bei pritaikymą ugdymui (si).

Parengti 2022-2024 m. Butrimonių gimnazijos Įvaizdžio formavimo ir aplinkų tvarkymo planą.

1.3.1.Sutelkti gimnazijos bendruomenės, socialinių partnerių bei rėmėjų išteklius puoselėjant gimnazijos edukacines erdves ir įrengti naujas edukacines erdves, skirtas mokinių ugdymo veikloms organizuoti.

1.3.2. Parengtas 2022-2024 m. Įvaizdžio formavimo ir aplinkų tvarkymo planas.

1.3.1.1.

2022 m. želdinių, edukacinių erdvių projektavimas (edukacinių erdvių kūrimo planas) ir įgyvendinimas: įrengtos ne mažiau kaip 2 naujos edukacinės erdvės ir puoselėjamos senosios.

1.3.1.2. Dalijamasi ir skleidžiama geroji patirtis edukacinių erdvių kūrime (kolega-kolegai, gimnazijos svetainė, straipsniai ir kt.). – suorganizuoti bent 2 gerosios patirties sklaidos renginiai/susitiki-mai, parašyti bent 2 straipsniai.

1.3.1.3. Iki 2022 m. vasario 28 d. parengtas 2022-2024 m. Įvaizdžio formavimo ir aplinkų tvarkymo planas.

1.3.1.4. Iš visų gimnazijos edukacinėse erdvėse vedamų pamokų ne mažiau kaip 40% pamokų vyks lauko edukacinėse erdvėse.

1.3.1.5. Dalyvaujama 2022 m. nacionaliniame Edukacinių erdvių konkurse.

 

1.3.1.1.1. Įvykdyta.

Įkurtos naujos edukacinės erdvės: šauliškas kliūčių ruožas, lauko treniruoklių erdvė, sveikatingumo erdvė „Butrimonių SPO(R)TAS“, atnaujintos rūsio sporto erdvės, baigta kurti edukacinė erdvė „Butrimonių herbas“ (kartu su „Tėvų klase“) ir kt.

https://butrimoniumokykla.lt/edukacines-erdves/

1.3.1.1.2. Įvykdyta 10 patirties sklaidos renginių, veikla paviešinta gimnazijos internetinėje svetainėje, FB paskyroje, spaudoje. Nuolat sulaukiama kitų organizacijų ir įstaigų delegacijų.

https://butrimoniumokykla.lt/edu-erdves-sklaida/

1.3.1.1.3.Alytaus r. Butrimonių gimnazijos Įvaizdžio formavimo ir aplinkų tvarkymo planas patvirtintas 2022 m. sausio mėn. 27 d. įsakymu V-11.

https://butrimoniumokykla.lt/wp-content/uploads/2022/04/IVAIZDZIO-planas-2022.pdf

1.3.1.1.4. 2021–2022 m. m. kitose gimnazijos erdvėse ir erdvėse už gimnazijos ribų vyko 448 veiklos: 31 proc. gimnazijos ir jos skyriaus gamtinėje aplinkoje (2020–2021 m. m. – 27 proc.), gamtamokslinėje laboratorijoje ir lauko aplinkose – 22 proc. (2020–2021 m. m. – 16 proc.), kitose gimnazijos erdvėse (IT kabinetas, aktų salė, biblioteka, fojė, muziejus) – 26 proc., erdvėse už gimnazijos ribų – 21 proc. (2020-2021 m. m. - 9 proc.). Teigiamas pokytis. Mokyklos veiklos įsivertinimo ataskaitos duomenys.

1.3.1.1.5. Dalyvauta 2022 m. nacionaliniame Edukacinių erdvių konkurse. Laureatai bendro lavinimo mokyklų „A“ kategorijoje.

https://butrimoniumokykla.lt/butrimoniu-gimnazija-respublikinio-mokyklu-edukaciniu-erdviu-konkurso-nugaletoja/

1.4. Bendruomenės narių vertybinių nuostatų formavimas, pilietiškumo, patriotiškumo skatinimas, gimnazijos tradicijų puoselėjimas.

1.4.1. Į gimnazijos Veiklos planą įtrauktos nuostatos ir organizuojami tradiciniai renginiai, šventės, veiklos pilietiškumui skatinti.           

1.4.1.1. 1. Organizuoti ne mažiau kaip 2 patriotiniai renginiai visai bendruomenei.

1.4.1.2. Organizuoti ne mažiau kaip 5 renginiai gimnazijos ir jos skyrių bendruomenėms.

 

Įvykdyta.

1.4.1.1. https://butrimoniumokykla.lt/pilietiskumo-pamokos-gera-buti-kartu/

https://butrimoniumokykla.lt/adamkiada-sugrizta-i-butrimonis-2/

1.4.1.1.2.

https://butrimoniumokykla.lt/kvieciame-drauge-pamineti-muzikos-diena/

https://butrimoniumokykla.lt/laisves-gyneju-diena-sausio-13-oji-butrimoniu-gimnazijoje/

https://butrimoniumokykla.lt/liepos-6-aja-giedokime-tautiska-giesme/

https://butrimoniumokykla.lt/butrimoniu-gimnazijoje-sporto-diena/

https://butrimoniumokykla.lt/susitikimas-su-alytaus-krasto-mokslininku-draugijos-vizija-nariais-butrimoniu-gimnazijoje/

https://butrimoniumokykla.lt/prie-butrimoniu-gimnazijos-pasodintas-lietuvos-ir-europos-jaunimo-metu-azuoliukas/

https://butrimoniumokykla.lt/butrimoniu-gimnazija-draugu-dienos-sventeje/

 

 

2.  Užduotys, neįvykdytos ar įvykdytos iš dalies dėl numatytų rizikų (jei tokių buvo)

Užduotys

Priežastys, rizikos

2.1. Nėra

 

2.2.

 

2.3.

 

2.4.

 

2.5.

 

 

3.  Veiklos, kurios nebuvo planuotos ir nustatytos, bet įvykdytos

(pildoma, jei buvo atlikta papildomų, svarių įstaigos veiklos rezultatams)

Užduotys / veiklos

Poveikis švietimo įstaigos veiklai

3.1. Alytaus rajono Butrimonių gimnazija kartu su Pišo rajono savivaldybe įgyvendino projektą Nr. LT-PL-5R-374 „Kultūros paveldas kalba už mus (angl. „The Cultural Heritage Says About Us“) finansuojamą pagal Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Interreg V-A Lietuvos‑Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programą.

Stiprinamas ir skatinamas tvarus gamtinio ir kultūrinio paveldo naudojimas turizmui ir bendradarbiavimui per sieną.

https://butrimoniumokykla.lt/igyvendinamas-projektas-kulturos-paveldas-kalba-uz-mus/

https://butrimoniumuziejus.lt/

 

3.2. Butrimonių gimnazija – 2022 m. nacionalinio Edukacinių erdvių  konkurso nugalėtoja (šeštą kartą iš eilės) bendro lavinimo mokyklų „A“ kategorijoje.

Kuriamos gimnazijos aplinkos teigiamai veikia asmenybės tapsmą.

Formuojamas teigiamas rajono ir mokyklos įvaizdis.

Edukacinės erdvės pritaikomos ugdymo procese.

https://butrimoniumokykla.lt/gimnazijoje-lankesi-mokyklu-edukaciniu-erdviu-konkurso-komisija/

https://butrimoniumokykla.lt/mokyklu-edukaciniu-erdviu-konkurso-nugaletoju-mokymai/

https://butrimoniumokykla.lt/butrimoniu-gimnazija-respublikinio-mokyklu-edukaciniu-erdviu-konkurso-nugaletoja/

 

3.3. Atnaujinti gimnazijos nuostatai.

Koreguoti nuostatai ir punktai, susiję su pasikeitusiais teisės aktais. Numatyti pakeitimai, susiję su Punios pagrindinio ugdymo daugiafunkcio skyriaus reorganizacija. Nuostatai patvirtinti Alytaus rajono savivaldybės taryboje,  užregistruoti Registrų centre.

https://butrimoniumokykla.lt/wp-content/uploads/2022/05/Sprendimas-del-nuostatu.pdf

 

3.4. Bendradarbiaujant su Alytaus rajono savivaldybe ir privačiu fondu, plėtojama veikla siekiant Butrimonyse įamžinti pasaulio krepšinio pradininkės (gimusios Butrimonyse) Sendos Valvrojenski Berenson-Abbot atminimą.

2023-05-06 atidengtas paminklas miestelio centre.

Formuojamas teigiamas rajono, seniūnijos, gimnazijos įvaizdis, plėtojama istorinė atmintis, stiprinamas tapatumo jausmas.

https://alytausgidas.lt/naujiena/s-valvrojenska-sugrizo-i-butrimonis/

 

3.5. Įrengtos arba atnaujintos edukacines erdvės (Mini „Tarzanija“, „Butrimonių SPO(R)TAS“, lauko gamtinių treniruoklių erdvė „Hercules“, klasių gėlynai, „Butrimonių herbas“ (kartu su „Tėvų klase“), rūsio pritaikymas fizinėms reikmėms).

Sudarytos sąlygos įdomiau organizuoti ugdomąją veiklą. Erdvės tinkamos organizuoti neformaliojo švietimo veiklą. Plėtojamas bendradarbiavimas su socialiniais partneriais, gimnazijos savivalda.

https://butrimoniumokykla.lt/edukacines-erdves/

 

3.6. Parengtas, laimėtas finansavimas ir įgyvendintas „Maximos“ projektas „Mes bendruomenė“.

 

Sudarytos geresnės sąlygos mokinių, bendruomenės narių sveikatingumo ugdymui, turiningam laisvalaikio leidimui, ugdomosios veiklos organizavimui.

https://butrimoniumokykla.lt/maxima-skelbia-projekto-mes-bendruomene-laimetojus/

https://butrimoniumokykla.lt/kvieciame-balsuoti-uz-mes-bendruomene-2022-projektus/

https://butrimoniumokykla.lt/alytaus-r-butrimoniu-gimnazija-lietuvisko-tinklo-maxima-socialines-atsakomybes-projektas-mes-bendruomene-igyvendintas/

 

3.7. Dalyvauta ir skaitytas pranešimas tarptautinėje mokslinėje-praktinėje konferencijoje „Sveikesnė aplinka- sveikesni vaikai“.

 

Renginys, skirtas aptarti aplinkos įtaką vaikų gerovei ir sveikatai bei pasidalinti gerosiomis patirtimis, kaip užtikrinti ir pagerinti vaikų gyvenamąją, mokymosi bei laisvalaikio aplinką.

https://butrimoniumokykla.lt/butrimoniu-gimnazija-tarptautines-konferencijos-sveika-aplinka-sveiki-mokiniai-dalyve/

 

3.8. Organizuotas ir dalyvauta renginyje „Draugų diena“, skirtame Butrimonių seniūnijos gyventojams ir svečiams.

Bendruomeniškumo, tapatumo jausmo kūrimas, sveikatingumo ugdymas, prevencinių priemonių taikymas.

https://butrimoniumokykla.lt/butrimoniu-gimnazija-draugu-dienos-sventeje/

 

3.9. Organizuota prevencinė saugaus eismo akcija seniūnijos gyventojams „Būk saugus, atsargus ir sveikas“.

Prevencinių priemonių diegimas bendruomenei.

https://butrimoniumokykla.lt/buk-saugus-atsargus-ir-sveikas/

 

3.10. Dalyvauta nacionaliniame konkurse Gedimino pilies bokšto vėliavai laimėti. Laimėtas paskatinamasis KAM, ŠMSM prizas už pilietiškų ir visuomeniškai aktyvių vaikų ir jaunimo ugdymą, istorijos, kultūros ir Lietuvos kariuomenės pažinimo skatinimą ir stiprios mokyklos bendruomenės kūrimą.

Pilietiškumo ugdymas.

https://kam.lt/gedimino-pilies-boksto-veliava-

 

 

3.11. ŠMSM padėkos raštas už kūrybingą, iniciatyvią pedagoginę ir vadybinę veiklą, sėkmingą projektų įgyvendinimą ir inovacijas.

Vykdytų veiklų įtaka teigiamiems įstaigos rezultatams.

https://arsa.lt/index.php?3496844069

 

 

4. Pakoreguotos praėjusių metų veiklos užduotys (jei tokių buvo) ir rezultatai

Užduotys

Siektini rezultatai

Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos)

Pasiekti rezultatai ir jų rodikliai

4.1.

 

 

 

4.2.

 

 

 

4.3.

 

 

 

4.4.

 

 

 

4.5.

 

 

 

 

III SKYRIUS

GEBĖJIMŲ ATLIKTI PAREIGYBĖS APRAŠYME NUSTATYTAS FUNKCIJAS VERTINIMAS

 

5. Gebėjimų atlikti pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas vertinimas

(pildoma, aptariant ataskaitą)

Vertinimo kriterijai

Pažymimas atitinkamas langelis:

1 – nepatenkinamai;

2 – patenkinamai;

3 – gerai;

4 – labai gerai

5.1. Informacijos ir situacijos valdymas atliekant funkcijas

1□ 2□ 3þ       4□

5.2. Išteklių (žmogiškųjų, laiko ir materialinių) paskirstymas

1□ 2□ 3þ       4□

5.3. Lyderystės ir vadovavimo efektyvumas

1□ 2□ 3þ       4□

5.4. Žinių, gebėjimų ir įgūdžių panaudojimas, atliekant funkcijas ir siekiant rezultatų

1□      2□       3þ       4□

5.5. Bendras įvertinimas (pažymimas vidurkis)

1□ 2□ 3þ       4□

 

IV SKYRIUS

PASIEKTŲ REZULTATŲ VYKDANT UŽDUOTIS ĮSIVERTINIMAS IR KOMPETENCIJŲ TOBULINIMAS

 

6.   Pasiektų rezultatų vykdant užduotis įsivertinimas

Užduočių įvykdymo aprašymas

Pažymimas atitinkamas langelis

6.1. Visos užduotys įvykdytos ir viršijo kai kuriuos sutartus vertinimo rodiklius

Labai gerai

6.2. Užduotys iš esmės įvykdytos arba viena neįvykdyta pagal sutartus vertinimo rodiklius

Gerai x

6.3. Įvykdyta ne mažiau kaip pusė užduočių pagal sutartus vertinimo rodiklius

Patenkinamai

6.4. Pusė ar daugiau užduotys neįvykdyta pagal sutartus vertinimo rodiklius

Nepatenkinamai

 

7.  Kompetencijos, kurias norėtų tobulinti

7.1. Asmeninio veiksmingumo

7.2. Vadovavimo žmonėms

 

 

V SKYRIUS

KITŲ METŲ VEIKLOS UŽDUOTYS, REZULTATAI IR RODIKLIAI

 

8.  Kitų metų užduotys

(nustatomos ne mažiau kaip 3 ir ne daugiau kaip 5 užduotys)

Užduotys

Siektini rezultatai

Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos)

8.1. Įgyvendinti individualios mokinio pažangos stebėjimo, fiksavimo, analizavimo tvarkos aprašo nuostatas. Organizuoti ugdymo procesą, orientuotą į mokinių pasiekimų gerinimą.

8.1.1. Nuosekliai laikomasi „Mokinių asmeninės pažangos stebėjimo, fiksavimo ir pagalbos mokiniui teikimo tvarkos aprašo“ nuostatų, patvirtintų Alytaus r. Butrimonių gimnazijos direktoriaus 2020 m. rugpjūčio 31 d. įsakymu Nr. V-112.

8.1.2. PUPP pažanga ir pokytis.

8.1.1.1.Įgyvendinami susitarimai dėl individualios mokinio pažangos stebėjimo, fiksavimo ir analizavimo, tai padės siekiant asmeninės pažangos ir geresnių ugdymosi pasiekimų;

8.1.1.2. Atlikta rodiklių analizė:

Rodiklio „Mokytojai nuolat analizuoja, kaip keičiasi mūsų mokymosi rezultatai“ įvertis- 3,3 lygio;

Rodiklio „Aš su mokytojais aptariu savo mokymosi rezultatus“ įvertis- 3,0 lygio;

Rodiklio „Mokykloje nuolat analizuojami mokinių mokymosi pasiekimų rezultatai“ įvertis- 3,7 lygio;

Rodiklio „Ugdymo proceso tobulinimas grindžiamas mokinių mokymosi pasiekimų ir pažangos diagnozavimu“ įvertis- 3,4 lygio.

8.1.2.1. Pagerėja PUPP rezultatai: lietuvių kalbos ir literatūros vidutinis balas ne žemesnis, kaip 5,85 (2022 m.-5,83 b., rajono-5,84 b.), matematikos- 4,1 b.(2022 m.-3,3 b., rajono-4,1 b.).

8.2. Ugdyti mokinių ir darbuotojų sveikos gyvensenos įgūdžius, socialines kompetencijas, emocinį intelektą.

8.2.1. Organizuojamos sveikatinimo akcijos, parengtas ir gautas finansavimas sveikatinimo projektui, skirtam visai bendruomenei.

8.2.2. Vykdoma prevencinė programa, skirta sveikai gyvensenai, emocijų valdymui, socialiniams įgūdžiams formuoti.

8.2.1.1. Per 2023 m. organizuotos ne mažiau kaip 3 sveikatinimo akcijos, parengtas ir finansuotas bent vienas sveikatinimo projektas.

8.2.2.1. Per metus vykdoma bent viena prevencinė programa, skirta sveikai gyvensenai, emocijų valdymui, socialiniams įgūdžiams formuoti.

8.3. Kurti šiuolaikišką, kokybišką, funkcionalią ugdymosi aplinką (tęstinė).

8.3.1. Įrengtos funkcionalios erdvės, pritaikomos skirtingiems ugdymo(si) poreikiams: pamokoms, neformaliajam ugdymui, bendravimui, saviraiškai.

8.3.1.1. Per 2023 m. įrengtos 2–3 naujos funkcionalios ugdymo(si) erdvės.

8.3.1.2. Per 2023 m. įrengtas multisensorinis kambarys specialiųjų poreikių mokiniams.

8.4. Formuoti bendruomenės narių vertybines nuostatas, skatinant pilietiškumą, patriotiškumą, gimnazijos tradicijų puoselėjimą (tęstinė).

8.4.1. Į gimnazijos Veiklos planą įtrauktos nuostatos ir organizuojami tradiciniai renginiai, šventės, veiklos pilietiškumui skatinti.           

8.4.1.1. Per metus organizuoti ne mažiau kaip 2 patriotiniai renginiai visai bendruomenei.

8.4.1.2. Per metus organizuoti ne mažiau kaip 5 renginiai gimnazijos ir jos skyrių bendruomenėms.

8.4.1.3. Per metus dalyvaujama ne mažiau kaip 2-uose respublikiniuose konkursuose pilietiškumui ugdyti.

 

 

9.    Rizika, kuriai esant nustatytos užduotys gali būti neįvykdytos (aplinkybės, kurios gali turėti neigiamos įtakos įvykdyti šias užduotis)

(pildoma suderinus su švietimo įstaigos vadovu)

9.1.          Ilgalaikis nedarbingumas

9.2.          Nepakankamas finansavimas

9.3.Kitos nenumatytos aplinkybės (pandemija, ekstremali situacija ar pan.)

 

VI SKYRIUS

VERTINIMO PAGRINDIMAS IR SIŪLYMAI

 

10. Įvertinimas, jo pagrindimas ir siūlymai: Įvertinimas „labai gerai“: visos užduotys įvykdytos ir viršijo kai kuriuos sutartus vertinimo rodiklius, įgyvendinta gimnazijai reikšmingų direktoriaus inicijuotų veiklų.

 

2023-02-02                                                                                                          Renata Balčiūnienė       

(mokykloje – mokyklos tarybos                           (parašas)                                     (vardas ir pavardė)                      (data)

įgaliotas asmuo, švietimo pagalbos įstaigoje –

savivaldos institucijos įgaliotas asmuo /

darbuotojų atstovavimą įgyvendinantis asmuo)

 

11. Įvertinimas, jo pagrindimas ir siūlymai:  Užduotys įvykdytos, vertinti gerai.

 

Meras             _________               ____________                                   Algirdas Vrubliauskas

(valstybinės švietimo įstaigos savininko          (parašas)                                                           (vardas ir pavardė)                      

teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos

(dalyvių susirinkimo) įgalioto asmens pareigos;

savivaldybės švietimo įstaigos atveju – meras)

 

Galutinis metų veiklos ataskaitos įvertinimas- gerai

 

Susipažinau.

____________________                 __________                                                Valdas Valvonis     

(švietimo įstaigos vadovo pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)

 

part_b6572aebc2a7442fb5697820a64ff01f_end