Užimtumo tarnybos
prie Lietuvos respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL „UŽIMTUMO TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2020 M. rugpjūčio 17 D. ĮSAKYMO NR. V-332 „DĖL KLIENTŲ APTARNAVIMO TELEFONU IR INTERNETINĖS TELEFONIJOS PAGALBA TVARKOS APRAŠO IR TELEFONU IR INTERNETINĖS TELEFONIJOS PAGALBA APTARNAUJAMŲ ASMENŲ AUTENTIFIKAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

 

2022 m. gegužės 27 d. Nr. V-151

Vilnius

 

 

1.Pakeičiu Klientų aptarnavimo telefonu ir internetinės telefonijos pagalba tvarkos aprašą, patvirtintą Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2020 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. V-332 „Dėl Klientų aptarnavimo telefonu ir internetinės telefonijos pagalba tvarkos aprašo ir Telefonu ir internetinės telefonijos pagalba aptarnaujamų asmenų autentifikavimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Aprašas):

1.1. Pakeičiu Aprašo 18 punktą ir išdėstau jį taip:

18. Užimtumo tarnybos Klientų aptarnavimo ir paslaugų valdymo skyriaus, taip pat Užimtumo tarnybos administracijos padalinių, kurių darbuotojai aptarnauja klientus telefonu ir kuriuose pokalbiai telefonu yra įrašomi (toliau – klientus telefonu aptarnaujantys administracijos padaliniai), vadovai atlieka klientų aptarnavimo telefonu kokybės priežiūrą.“;

1.2. Pakeičiu Aprašo 19 punktą ir išdėstau jį taip:

19. Atliekant klientų aptarnavimo telefonu kokybės priežiūrą, kartą per mėnesį klientus telefonu aptarnaujančių administracijos padalinių vadovai arba jų paskirti atsakingi darbuotojai, perklauso ne mažiau kaip 4 kiekvieno darbuotojo telefoninių pokalbių įrašus. Perklausymui telefoninių pokalbių įrašai pasirenkami pagal skirtingą mėnesio dieną, pokalbio trukmę, temą (jei yra galimybė ją identifikuoti).“;

1.3. Pakeičiu Aprašo 21 punktą ir išdėstau jį taip:

21. Užimtumo tarnybos klientus telefonu aptarnaujančių administracijos padalinių vadovai su darbuotojais dalinasi apibendrinta informacija apie perklausytų pokalbių metu nustatytą gerąją patirtį ir dažniausiai pasitaikančias klaidas.“.

2. Pavedu Teisės skyriui organizuoti šio įsakymo paskelbimą Teisės aktų registre ir paskelbti jį Užimtumo tarnybos interneto svetainėje.

 

 

Direktorė                                                                                             Inga Balnanosienė