LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO
2015 M. LIEPOS 2 D. ĮSAKYMO NR. 3-285(1.5 E) „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTERIJOS 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETŲ ĮGYVENDINIMO PRIEMONIŲ ĮGYVENDINIMO PLANO IR NACIONALINIŲ STEBĖSENOS RODIKLIŲ SKAIČIAVIMO APRAŠŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2020 m. rugsėjo 11 d. Nr. 3-520
Vilnius
P a k e i č i u Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioritetų įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2015 m. liepos 2 d. įsakymu Nr. 3-285(1.5 E) „Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioritetų įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo plano ir nacionalinių stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašų patvirtinimo“:
1. Pakeičiu I skyriaus šeštojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d. |
R.S.341 |
„Žuvusiųjų ne TEN-T tinklo keliuose skaičius“ |
Asmenys / metai |
– |
113 |
P.B.214 |
„Bendras rekonstruotų arba atnaujintų kelių ilgis“ |
km |
0 |
94 |
P.S.342 |
„Įdiegtos saugų eismą gerinančios ir aplinkosaugos priemonės“ |
Skaičius |
0 |
138 |
P.N.508 |
„Bendras naujai nutiestų kelių ilgis“ |
km |
0 |
3“. |
2. Pakeičiu III skyriaus antrojo skirsnio 6 punktą ir jį išdėstau taip:
„6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai
Stebėsenos rodiklio kodas |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d. |
Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio |
R.S.321 |
„Anglies dioksido (išskyrus išsiskiriantį iš biomasės) kiekis, namų ūkių išmestas į atmosferą iš transporto veiklos“ |
Tūkst. tonų |
2553,0 |
2428,0 |
R.S.322 |
„Viešuoju miesto transportu vežamų keleivių skaičius“ |
Mln. keleivių |
389,4 |
389,5 |
P.S. 323 |
„Įgyvendintos darnaus judumo priemonės“ |
Skaičius |
3 |
10 |
P.S.324 |
„Įdiegtos intelektinės transporto sistemos“ |
Skaičius |
0 |
5“. |
3. Pakeičiu III skyriaus antrojo skirsnio 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Priemonės finansavimo šaltiniai
(eurais)
Projektams skiriamas finansavimas |
Kiti projektų finansavimo šaltiniai |
|||||
ES struktūrinių fondų lėšos – iki |
Nacionalinės lėšos |
|||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki |
Projektų vykdytojų lėšos |
|||||
Iš viso – ne mažiau kaip |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos |
Savivaldybės biudžeto lėšos |
Kitos viešosios lėšos |
Privačios lėšos |
||
1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų |
||||||
17 763 168 |
0 |
3 134 677 |
0 |
3 134 677 |
0 |
0 |
2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos |
||||||
1 112 474 |
0 |
196 319 |
0 |
196 319 |
0 |
0 |
3. Iš viso |
||||||
18 875 642 |
0 |
3 330 996 |
0 |
3 330 996 |
0 |
0“. |