LIETUVOS RESPUBLIKOS
SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO 2012 M. LIEPOS 20 D. ĮSAKYMO NR. A1-345 „DĖL SOCIALINĖS REABILITACIJOS PASLAUGŲ NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMO NUOSTATŲ, SOCIALINĖS REABILITACIJOS PASLAUGŲ NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE PROJEKTŲ VERTINIMO IR ATRANKOS KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO, SOCIALINĖS REABILITACIJOS PASLAUGŲ NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE PROJEKTUI VYKDYTI SKIRTŲ LĖŠŲ PERVEDIMO IR NAUDOJIMO SUTARTIES FORMOS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2016 m. rugsėjo 7 d. Nr. A1-509
Vilnius
1. P a k e i č i u Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatus, patvirtintus Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. liepos 20 d. įsakymu Nr. A1-345 „Dėl Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų, Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašo, Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektui vykdyti skirtų lėšų pervedimo ir naudojimo sutarties formos patvirtinimo“:
1.1. Pakeičiu 8.4 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.3. Pakeičiu 8.7.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
„8.7.1. žmogiškųjų išteklių ir tinkamų administracinių gebėjimų (projekto finansininkas privalo turėti arba buhalterio, arba auditoriaus, arba apskaitininko kvalifikaciją arba buhalterinę apskaitą turi vesti buhalterines paslaugas teikianti įmonė (įstaiga) arba buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiantis asmuo, jeigu organizacija neturi buhalterio);“.
1.4. Papildau 9.5 papunkčiu:
1.5. Pakeičiu 13.3 papunktį ir jį išdėstau taip:
„13.3. skirtos įrangai, priemonėms, prekėms ir reikmenims įsigyti, išskiriant trumpalaikį ir ilgalaikį turtą. Trumpalaikis materialusis turtas – turtas, naudingai eksploatuojamas ne ilgiau negu vienerius metus arba kurio įsigijimo vertė yra mažesnė už Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. birželio 10 d. nutarimu Nr. 564 „Dėl minimalios ilgalaikio materialiojo turto vertės nustatymo ir ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) minimalių ir maksimalių ekonominių normatyvų viešojo sektoriaus subjektams sąrašo patvirtinimo“ nustatytą minimalią ilgalaikio materialiojo turto vertę. Ilgalaikiam turtui, kaip jis apibrėžtas Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatyme, ir kaip jo vertės nustatymas reglamentuojamas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. birželio 10 d. nutarimu Nr. 564 „Dėl minimalios ilgalaikio materialiojo turto vertės nustatymo ir ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) minimalių ir maksimalių ekonominių normatyvų viešojo sektoriaus subjektams sąrašo patvirtinimo“, įsigyti, organizacija privalo turėti ne mažesnį kaip 50 procentų finansavimą iš kitų šaltinių;“.
1.6. Pakeičiu 13.4 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.7. Pakeičiu 13.5 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.8. Pakeičiu 13.6 papunktį ir jį išdėstau taip:
„13.6. skirtos patalpų, būtinų projekto administravimo reikmėms, projekto veiklai vykdyti, eksploatavimo išlaidoms (patalpų nuomos, šildymo, elektros energijos, vandens, nuotekų šalinimo, kitoms patalpų, aplinkos priežiūros išlaidoms) apmokėti. Patalpų eksploatavimo išlaidos gali sudaryti ne daugiau kaip 25 procentus projekto vykdymo išlaidų;“.
1.9. Pakeičiu 13.12 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.11. Pakeičiu 15.5 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.13. Pakeičiu 17 punktą ir jį išdėstau taip:
1.14. Pakeičiu 23.2.4 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.15. Pakeičiu 23.2.6 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.17. Pakeičiu 44 punktą ir jį išdėstau taip:
„44. Organizacija be savivaldybės administracijos leidimo gali tikslinti projekto išlaidų sąmatą, atsižvelgdama į šių Nuostatų 13.6 papunktyje, 16 ir 17 punktuose nustatytus reikalavimus, tuo atveju, jeigu neįtraukiama naujų išlaidų, o išlaidų dydžio pakeitimai neviršija 10 procentų tikslinamos bendros išlaidų rūšies eilutės dydžio arba išlaidų dydis mažėja. Kitais atvejais organizacija turi pateikti savivaldybės administracijai pagrįstą prašymą tikslinti projekto veiklas ar projekto išlaidų sąmatą, kartu pateikdama lyginamąją tikslinamo projekto išlaidų sąmatą.“
1.18. Papildau 561 punktu:
„561. Nustačius, kad organizacija skirtas valstybės ir (ar) savivaldybės biudžeto lėšas panaudojo ne pagal paskirtį, organizacija savivaldybės administracijai privalo jas grąžinti per savivaldybės administracijos nustatytą laikotarpį. Negrąžintos lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso nustatyta tvarka. Organizacija praranda teisę teikti paraiškas ir gauti finansavimą iš visų Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos programų trejus metus nuo teismo sprendimo, kuriuo iš organizacijos priteisiamos neteisėtai panaudotos valstybės biudžeto lėšos, įsiteisėjimo dienos.“
1.19. Pakeičiu 64 punktą ir jį išdėstau taip:
„64. Jeigu suorganizavus projektų vertinimo ir atrankos konkursą paaiškėja, kad projektams finansuoti reikia daugiau lėšų, savivaldybės administracija iki einamųjų metų gruodžio 1 d. raštu pateikia motyvuotą prašymą Neįgaliųjų reikalų departamentui, kuris, atsižvelgdamas į prašyme nurodytus argumentus ir kitų savivaldybių atsisakytas lėšas, gali paskirstyti lėšų likutį. Pateikiant motyvus būtina nurodyti prašomą lėšų sumą, savivaldybės indėlį, projekto veiklos dalyvių skaičių, jeigu būtų skirta papildomų lėšų, numatomą vykdyti veiklą ir veiklos vykdymo laikotarpį. Lėšų likutis paskirstomas savivaldybėms suderinus su asignavimų valdytoju. Nemotyvuoti prašymai nefinansuojami. Papildomos lėšos nėra skiriamos savivaldybių administracijoms projektams administruoti.“
2. P a k e i č i u Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. liepos 20 d. įsakymu Nr. A1-345 „Dėl Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų, Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašo, Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektui vykdyti skirtų lėšų pervedimo ir naudojimo sutarties formos patvirtinimo“, ir pripažįstu netekusiu galios 29.7 papunktį.
3. P a k e i č i u Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektui vykdyti skirtų lėšų pervedimo ir naudojimo sutarties formą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. liepos 20 d. įsakymu Nr. A1-345 „Dėl Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų, Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašo, Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektui vykdyti skirtų lėšų pervedimo ir naudojimo sutarties formos patvirtinimo“:
4. N u s t a t a u, kad iki šio įsakymo įsigaliojimo pradėti finansuoti Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektai baigiami finansuoti pagal Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. liepos 20 d. įsakymu Nr. A1-345 „Dėl Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų, Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašo, Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektui vykdyti skirtų lėšų pervedimo ir naudojimo sutarties formos patvirtinimo“, redakciją, galiojusią iki šio įsakymo įsigaliojimo.
Socialinės reabilitacijos paslaugų
neįgaliesiems bendruomenėje projektų
atrankos konkurso organizavimo nuostatų
1 priedas
(Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projekto paraiškos forma)
_______________________________________________________________________________
(paraišką teikiančios organizacijos pavadinimas, kodas, adresas, telefonas)
____________________ savivaldybės administracijai
______ m. SOCIALINĖS REABILITACIJOS PASLAUGŲ NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE PROJEKTO PARAIŠKA
20_____ m. ___________________ d. Nr. _______________
1. Organizacijos pristatymas
Juridinio asmens kodas
|
|
Adresas ir pašto indeksas |
|
Telefonas (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Faksas (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Elektroninis paštas, interneto svetainė |
|
Banko ar kitos kredito įstaigos pavadinimas, banko kodas, biudžetinės sąskaitos Nr. |
|
2. Organizacijos partneriai (pateikti informaciją apie kiekvieną partnerį atskirai)
Partnerio pavadinimas |
|
Buveinės adresas, telefonas |
|
Bendradarbiavimo statusas |
|
Partnerio vaidmuo projekte |
|
Partnerio pavadinimas |
|
... |
|
3. Esama padėtis (socialinės problemos įvardijimas, analizė, mastas, statistiniai duomenys, neįgaliųjų tikslinės grupės apibūdinimas: skaičius, amžius, specialieji poreikiai, kiek poreikius tenkina savivaldybė ir kiti teikėjai, paslaugų poreikis, prieinamumas, kokybė, siūlomi argumentuoti problemos sprendimo būdai, paremti tyrimais, problemos ir siūlomų sprendimų aktualumas neįgaliųjų bendruomenei)
6. Tikslinės asmenų grupės, kuriai skirtas projektas, apibūdinimas
6.1. Bendras projekto dalyvių (pagal nesikartojantį paslaugų gavėjų sąrašą) skaičius ______, iš jų šeimos nariai ________:
6.1.1. Projekte dalyvaujančių neįgalių vaikų, suskirstytų pagal negalios pobūdį, skaičius
Eil. Nr. |
Negalios pobūdis |
Neįgalių vaikų skaičius |
Nustatytas neįgalumo lygis |
|||
Bendras skaičius |
Iš jų 0–14 metų |
Lengvas |
Vidutinis |
Sunkus |
||
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
6.1.2. Projekte dalyvaujančių darbingo amžiaus asmenų, suskirstytų pagal darbingumo lygį, skaičius ir pensinio amžiaus asmenų, suskirstytų pagal specialiųjų poreikių lygį, skaičius
Eil. Nr. |
Negalios pobūdis |
Darbingo amžiaus asmenų skaičius |
Iš jų nustatytas darbingumo lygis |
Pensinio amžiaus asmenų skaičius |
Iš jų nustatytas specialiųjų poreikių lygis |
||||
0–25 proc. |
30–40 proc. |
45–55 proc. |
Nedi- delis |
Vidu- tinis |
Dide- lis |
||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Projektui vykdyti turimos patalpos (aprašyti organizacijos ir atskirai kiekvieno partnerio patalpas, kuriose organizuojamos projekto veiklos, jų atitiktį techninėms, sanitarinėms-higienos, darbų saugos ir priešgaisrinės saugos normoms ir reikalavimams, plotą, nuosavybę, ar nuomojamos, ar naudojamos panaudos pagrindais, išlaikymo metų kainą ir kt.)
8. Projektui vykdyti turima įranga (ryšio, informacinių technologijų, organizacinės technikos priemonės ir kt., atskirai nurodant organizacijos ir kiekvieno partnerio)
9. Projektui vykdyti turimos transporto priemonės (kokios, kieno nuosavybė, panauda ir kt., atskirai nurodant organizacijos ir kiekvieno partnerio)
10. Nuoseklus projekto veiklų įgyvendinimo planas (atskirai pagal kiekvieną planuojamą vykdyti veiklos sritį ir veiklą)
Eil. Nr. |
Veiklos srities ir veiklos pavadinimas |
Planuojamas veiklos laikotarpis (pradžia ir pabaiga) |
Paslaugos periodiškumas (kartai per savaitę, trukmė (val.) |
Paslaugos gavėjų skaičius |
Planuojamos projekto įgyvendinimo lėšos eurais (nurodyti šaltinį) |
Bendros planuojamos projekto įgyvendinimo lėšos eurais |
|||
Prašomos lėšos |
Turimos lėšos |
Kiti finansavimo šaltiniai |
|||||||
Neįgaliųjų reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos |
Savivaldybės biudžeto |
||||||||
1. |
Neįgaliųjų dienos užimtumas |
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1. |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
... |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
2. |
Asmeninio asistento pagalba |
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1. |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
... |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
3. |
Užimtumas įvairiuose amatų būreliuose ir klubuose |
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1. |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
... |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
4. |
Meninių gebėjimų lavinimas būreliuose, kolektyvuose, klubuose |
|
|
|
|
|
|
|
|
4.1. |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
... |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
5. |
Pagalba neįgaliųjų šeimos nariams |
|
|
|
|
|
|
|
|
5.1. |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
... |
|
|
|
|
X |
X |
X |
X |
X |
11. Detali projekto išlaidų sąmata ir pagrindimas
Eil. Nr. |
Išlaidų rūšis ir skaičiavimai |
Prašoma suma (eurais) |
Išlaidų pagrindimas (pagrįsti ir nurodyti, kokiai veiklai planuojamos išlaidos) |
I. Administravimo išlaidos (ne daugiau nei 20 procentų projektui skirtų lėšų) |
|||
1. |
Darbo užmokestis projekto vadovui ir finansininkui (nurodyti pavardes, darbo trukmę, darbo užmokesčio dydį) |
|
(Nurodyti projekte dirbančių asmenų išsilavinimą, kvalifikaciją, pareigas ir atliekamas funkcijas) |
2. |
Įmokos socialiniam draudimui, Garantiniam fondui (nurodyti vienoje eilutėje) |
|
|
3. |
Buhalterinių paslaugų išlaidos |
|
|
4. |
Iš viso: |
|
|
II. Projekto vykdymo išlaidos |
|||
5. |
Darbo užmokestis projekto vykdytojams (nurodyti pareigas, pavardes, darbo trukmę, darbo užmokesčio dydį) |
|
(Nurodyti projekte dirbančių asmenų išsilavinimą, kvalifikaciją, pareigas ir atliekamas funkcijas) |
6. |
Įmokos socialiniam draudimui, Garantiniam fondui (nurodyti vienoje eilutėje) |
|
|
7. |
Apmokėjimas pagal autorines ir atlygintinų paslaugų sutartis |
|
|
8. |
Įranga, priemonės, prekės ir reikmenys: |
|
|
8.1. |
ilgalaikis turtas |
|
(Papildomai nurodyti bendro finansavimo lėšas (ne mažesnes nei 50 procentų) |
8.2. |
trumpalaikis turtas |
|
|
9. |
Ryšių paslaugos |
|
|
10. |
Transporto išlaidos |
|
|
11. |
Patalpų eksploatavimo išlaidos |
|
(Ne daugiau nei 25 procentai projekto vykdymo išlaidų) |
12. |
Paprastojo patalpų remonto darbai |
|
(Papildomai nurodyti bendro finansavimo lėšas (ne mažesnes nei 30 procentų) |
13. |
Maitinimas |
|
|
14. |
Savanoriškos veiklos organizavimo išlaidos (kelionės, apgyvendinimo, maitinimo) |
|
(Papildomai nurodyti savanorių skaičių ir projekte vykdomą veiklą) |
15. |
Ilgalaikio materialiojo turto remontas |
|
|
16. |
Banko ar kitų mokėjimo ar kredito įstaigų mokesčiai |
|
|
17. |
Iš viso: |
|
|
18. |
IŠ VISO PROJEKTO IŠLAIDŲ (4+17): |
|
|
12. Laukiami rezultatai (pagal vykdomas veiklos sritis)
Eil.Nr. |
Veiklos srities pavadinimas |
Laukiami rezultatai |
|||
Iš viso paslaugas gaus asmenų |
Iš jų: |
||||
suaugusių neįgaliųjų |
neįgalių vaikų |
šeimos narių |
|||
1. |
Neįgaliųjų dienos užimtumas |
|
|
|
X |
2. |
Asmeninio asistento pagalba |
|
|
|
X |
3. |
Užimtumas įvairiuose amatų būreliuose ir klubuose |
|
|
|
X |
4. |
Meninių gebėjimų lavinimas būreliuose, kolektyvuose, klubuose |
|
|
|
X |
5. |
Pagalba neįgaliųjų šeimos nariams |
|
X |
X |
|
Bendras naudą (paslaugas) gausiančių asmenų skaičius (pagal bendrą nesikartojantį paslaugų gavėjų sąrašą) _____, iš jų neįgaliųjų ______ (iš jų neįgalių vaikų _____) |
|||||
Bendras projekte dirbančių asmenų skaičius (pagal bendrą nesikartojantį asmenų sąrašą) _____, iš jų neįgaliųjų ______ |
|||||
Bendras projekte dalyvaujančių savanorių skaičius (pagal bendrą nesikartojantį asmenų sąrašą) _____, iš jų neįgaliųjų ______ |
Priedai:
1. Organizacijos (ir partnerio) įstatų (nuostatų) kopija (įstatų (nuostatų) neprivalo pateikti religinės bendruomenės ar bendrijos, kurios teikia kanonų išrašą), _____ lapai.
2. Pažyma, kurioje pateikiama Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų 23.2 papunktyje nurodyta informacija, _____ lapai.
4. Pažyma, kurioje pateikiama Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų 23.4 papunktyje nurodyta informacija, _____ lapai.
5. Jungtinės veiklos (partnerystės) sutarčių kopijos (jeigu planuojama jungtinė veikla), _____ lapai.
6. Leidimo-higienos paso, jeigu vykdomos Lietuvos Respublikos visuomenės sveikatos priežiūros įstatymo 21 straipsnio 4 dalyje nurodytos veiklos, kurioms būtinas leidimas-higienos pasas, kopijos, _____ lapai.
7. Projektą vykdančios organizacijos visuotinio dalininkų, narių susirinkimo protokolo ar jo išrašo dėl organizacijos vadovo išrinkimo (skyrimo) bei organizacijos praėjusių kalendorinių metų veiklos ataskaitų patvirtinimo kopijos, _____ lapai.
Socialinės reabilitacijos paslaugų
neįgaliesiems bendruomenėje projektų
atrankos konkurso organizavimo nuostatų
2 priedas
(Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projekto vertinimo anketos forma)
____________________________________________________________________________
(organizacijos pavadinimas)
SOCIALINĖS REABILITACIJOS PASLAUGŲ NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE PROJEKTO VERTINIMo anketa
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Maksimalus galimų balų skaičius |
Rekomenduojamos balų ribos |
Skirtų balų skaičius |
|
1. |
Projekto atitiktis Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų 9.1–9.5 papunkčiuose nustatytiems prioritetams – atitinka visus prioritetus – atitinka 4 prioritetus – atitinka 3 prioritetus – atitinka 2 prioritetus – atitinka 1 prioritetą – neatitinka nė vieno prioriteto |
25 |
25 20 15 10 5 0 |
|
|
2. |
Įgyvendinamų veiklos sričių skaičius (vertinamas bendras projekte planuojamų veiklos sričių skaičius) (Nuostatų 12.1–12.5 papunkčiai) – 5 veiklos sritys – 4 veiklos sritys – 3 veiklos sritys – 2 veiklos sritys – 1 veiklos sritis |
25 |
25 20 15 10 5 |
|
|
3. |
Projekto įgyvendinimo planas (Paraiškos 10 punktas) – nuoseklus ir išsamus – nepakankamai nuoseklus ir išsamus – nedetalus ir nenuoseklus |
10 |
10 1–9 0 |
|
|
4. |
Reikalingų lėšų pagrindimas ir realumas (projekto lėšos yra aiškios, detalios, pagrįstos, realios, suplanuotos, atsižvelgiant į vidutines kainas) (Paraiškos 11 punktas) – pagrįstos, realiai suplanuotos, pateiktas detalus apskaičiavimas – iš dalies pagrįstos, trūksta detalesnio apskaičiavimo – nepagrįstos ir nerealios |
15 |
15
1–14
0 |
|
|
5. |
Turimi žmogiškieji ir materialiniai ištekliai (projekto veikloms vykdyti turi reikalingų specialistų, turi patalpas, ryšio, transporto priemones, veikloms vykdyti reikalingą įrangą ir kt.) (Paraiškos 7, 8, 9, 11 punktai) – turi pakankamai – iš dalies pakankamai – nepakankamai |
10 |
10 1–9 0 |
|
|
6. |
Paslaugų gavėjų skaičius (vertinamas bendras nuolatinio pobūdžio paslaugų gavėjų skaičius) (Paraiškos 6, 12 punktai) – paslaugas gaus per 81 neįgalųjį – paslaugas gaus nuo 61 iki 80 neįgaliųjų – paslaugas gaus nuo 41 iki 60 neįgaliųjų – paslaugas gaus nuo 26 iki 40 neįgaliųjų – paslaugas gaus nuo 10 iki 25 neįgaliųjų |
15 |
15 11–14 7–10 4–6 1–3 |
|
|
Bendra balų suma: |
100 |
|
|
||
Projekto privalumai
|
|
||||
Projekto trūkumai
|
|
||||
Projekto veiklos, išlaidos, kurių siūloma nefinansuoti
|
|
||||
Komisijos nario išvada (projektą remti, neremti)
|
|
||||
Projekto įvertinimas
Nuo 50 iki 100 balų – projektas remtinas, mažiau nei 50 balų – projektas atmestinas.
Komisijos narys ____________ _____________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
____________
(data)
Socialinės reabilitacijos paslaugų
neįgaliesiems bendruomenėje
projektui vykdyti skirtų lėšų
pervedimo ir naudojimo sutarties
1 priedas
(Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projekto faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų suvestinės forma)
________________________________________________________________________________________________________________________
(projekto vykdytojo pavadinimas, kodas, adresas, telefonas)
SOCIALINĖS REABILITACIJOS PASLAUGŲ NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE PROJEKTO
FAKTINES IŠLAIDAS PATVIRTINANČIŲ DOKUMENTŲ SUVESTINĖ
20____ m. _________________________ d. Nr. ____________
__________________________
(sudarymo vieta)
Eil. Nr. |
Išlaidų rūšies pavadinimas |
Dokumento pavadinimas, numeris, data (PVM sąskaitos faktūros Nr., darbo užmokesčio priskaičiavimo žiniaraštis, avansinė apyskaita, kelionių nurašymo aktas, buhalterinė pažyma ir t. t.) |
Prekės, paslaugos pavadinimas |
Suma pagal dokumentą (Eur) |
I. Administravimo išlaidos |
||||
1. |
Darbo užmokestis projekto vadovui ir finansininkui |
|
|
|
2. |
Įmokos socialiniam draudimui, Garantiniam fondui |
|
|
|
3. |
Buhalterinių paslaugų išlaidos |
|
|
|
4. |
Iš viso: |
|
|
|
II. Projekto vykdymo išlaidos |
|
|||
5. |
Darbo užmokestis projekto vykdytojams |
|
|
|
6. |
Įmokos socialiniam draudimui, Garantiniam fondui |
|
|
|
7. |
Apmokėjimas pagal autorines ir atlygintinų paslaugų sutartis |
|
|
|
8. |
Įranga, priemonės, prekės ir reikmenys: |
|
|
|
8.1. |
ilgalaikis turtas |
|
|
|
8.2. |
trumpalaikis turtas |
|
|
|
9. |
Ryšių paslaugos |
|
|
|
10. |
Transporto išlaidos |
|
|
|
11. |
Patalpų eksploatavimo išlaidos |
|
|
|
12. |
Paprastojo patalpų remonto darbai |
|
|
|
13. |
Maitinimas |
|
|
|
14. |
Savanoriškos veiklos organizavimo išlaidos |
|
|
|
15. |
Ilgalaikio materialiojo turto remontas |
|
|
|
16. |
Banko ar kitų mokėjimo ar kredito įstaigų mokesčiai |
|
|
|
17. |
Iš viso: |
|
|
|
18. |
IŠ VISO PROJEKTO IŠLAIDŲ (4+17): |
|
|
|
___________________________________ _________________ ____________________________
(organizacijos vadovo pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
Vyr. buhalteris ___________________ _____________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Socialinės reabilitacijos paslaugų
neįgaliesiems bendruomenėje projektui
vykdyti skirtų lėšų pervedimo ir
naudojimo sutarties
2 priedas
(Ketvirčio socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projekto vykdymo ataskaitos forma)
__________________________________________________________
(organizacijos pavadinimas, kodas, adresas, telefonas)
_______ M. _____ KETVIRČIO SOCIALINĖS REABILITACIJOS PASLAUGŲ NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE PROJEKTO VYKDYMO ATASKAITA
20____ m. _________________________ d. Nr. ____________
PASIEKTI REZULTATAI IR LĖŠŲ PANAUDOJIMAS PAGAL VEIKLOS SRITIS
Eil.Nr. |
Veiklos srities pavadinimas |
Pasiekti rezultatai (pagal sąrašą, nuo metų pradžios) |
Lėšų panaudojimas (eurais) |
||||
Iš viso paslaugas gavo asmenų |
Iš jų |
Patvirtin-tas finansavi-mas iš viso (metams) |
Faktinės išlaidos (nuo metų pradžios) |
||||
suaugusių neįgaliųjų |
neįgalių vaikų |
šeimos narių |
|||||
1. |
Neįgaliųjų dienos užimtumas |
|
|
|
X |
|
|
2. |
Asmeninio asistento pagalba |
|
|
|
X |
|
|
3. |
Užimtumas įvairiuose amatų būreliuose ir klubuose |
|
|
|
X |
|
|
4. |
Meninių gebėjimų lavinimas būreliuose, kolektyvuose, klubuose |
|
|
|
X |
|
|
5. |
Pagalba neįgaliųjų šeimos nariams |
|
X |
X |
|
|
|
6. |
Iš viso: |
* |
* |
* |
* |
|
|
* Nurodomas nesumuojamas bendras naudą (paslaugas) gavusių asmenų skaičius (pagal bendrą nesikartojantį paslaugų gavėjų sąrašą, nuo metų pradžios).
Bendras projekte dirbusių asmenų skaičius (pagal bendrą nesikartojantį asmenų sąrašą, nuo metų pradžios) _________, iš jų neįgaliųjų ________ (į dirbusių asmenų skaičių neįtraukiami asmenys, dirbę vienkartinio pobūdžio darbus).
Bendras projekte dalyvavusių savanorių skaičius (pagal bendrą nesikartojantį asmenų sąrašą) _____, iš jų neįgaliųjų ______.
LĖŠŲ PANAUDOJIMAS PAGAL PROJEKTO IŠLAIDAS
Eil. Nr. |
Išlaidų rūšis (nurodyti vienoje eilutėje) |
Patvirtintas finansavimas iš viso (metams) (eurais) |
Faktinės išlaidos (nuo metų pradžios) (eurais) |
I. Administravimo išlaidos |
|||
1. |
Darbo užmokestis projekto vadovui ir finansininkui |
|
|
2. |
Įmokos socialiniam draudimui, Garantiniam fondui |
|
|
3. |
Buhalterinių paslaugų išlaidos |
|
|
4. |
Iš viso: |
|
|
II. Projekto vykdymo išlaidos |
|||
5. |
Darbo užmokestis projekto vykdytojams (nurodyti vykdytojų skaičių) |
|
|
6. |
Įmokos socialiniam draudimui, Garantiniam fondui |
|
|
7. |
Apmokėjimas specialistams pagal autorines ir atlygintinų paslaugų sutartis |
|
|
8. |
Įranga, priemonės, prekės ir reikmenys: |
|
|
8.1. |
ilgalaikis turtas |
|
|
8.2. |
trumpalaikis turtas |
|
|
9. |
Ryšių paslaugos |
|
|
10. |
Transporto išlaidos |
|
|
11. |
Patalpų eksploatavimo išlaidos |
|
|
12. |
Paprastojo patalpų remonto darbai |
|
|
13. |
Maitinimas |
|
|
14. |
Savanoriškos veiklos organizavimo išlaidos |
|
|
15. |
Ilgalaikio materialiojo turto remontas |
|
|
16. |
Banko ar kitų mokėjimo ar kredito įstaigų mokesčiai |
|
|
17. |
Iš viso: |
|
|
18. |
IŠ VISO PROJEKTO IŠLAIDŲ (4+17): |
|
|
___________________________________ ______________ __________________
(organizacijos vadovo pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
A. V.