MIGRACIJOS DEPARTAMENTO PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS

VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ASMENŲ APTARNAVIMO IR prašymų (skundų) nagrinėjimo Migracijos departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos taisyklių PATVIRTINIMO

 

2018 m. gegužės 4 d. Nr. 3K-99

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2000 m. spalio 6 d. įsakymu Nr. 388 „Dėl Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos nuostatų patvirtinimo“, 19.4 papunkčiu:

1. T v i r t i n u  Asmenų aptarnavimo ir prašymų (skundų) nagrinėjimo Migracijos departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos taisykles (pridedama).

2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2016 m. gruodžio 23 d. įsakymą Nr. 3K-156 „Dėl Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Migracijos departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos taisyklių patvirtinimo“.

 

 

 

Direktorė                                                                                                              Evelina Gudzinskaitė

 

PATVIRTINTA

Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2018 m. gegužės 4 d. įsakymu Nr. 3K-99

 

ASMENŲ APTARNAVIMO IR PRAŠYMŲ (SKUNDŲ) NAGRINĖJIMO MIGRACIJOS DEPARTAMENTE PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS TAISYKLĖS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Asmenų aptarnavimo ir prašymų (skundų) nagrinėjimo Migracijos departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja asmenų aptarnavimo ir prašymų (skundų) nagrinėjimą Migracijos departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Migracijos departamentas). Aptarnaujant asmenis ir nagrinėjant jų prašymus (skundus), Taisyklių nuostatos taikomos tiek, kiek tų klausimų nereglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai, tiesiogiai taikomi Europos Sąjungos teisės aktai, ratifikuotos Lietuvos Respublikos tarptautinės sutartys ar jų pagrindu priimti teisės aktai.

2.  Šiose Taisyklėse vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 patvirtintose Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėse vartojamas sąvokas.

3.  Aptarnaudami asmenis ir nagrinėdami jų prašymus (skundus), Migracijos departamento valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, (toliau – darbuotojai) privalo vadovautis pagarbos žmogaus teisėms, teisingumo, sąžiningumo ir protingumo, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme įtvirtintais principais, o teikdami asmenims informaciją – Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatyme nustatytais principais.

4.  Draudžiama atsisakyti aptarnauti asmenis, nagrinėti jų prašymus (skundus) dėl to, kad nėra šias funkcijas atliekančio darbuotojo. Darbuotojo atostogų, komandiruočių ir kitais nebuvimo tarnyboje atvejais asmenis aptarnauti ir prašymus (skundus) nagrinėti turi būti pavedama kitiems darbuotojams.

5.  Asmenys aptarnaujami, prašymai (skundai) nagrinėjami pagal Migracijos departamento kompetenciją, uždavinius ir funkcijas, nustatytas Migracijos departamento nuostatuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2000 m. spalio 6 d. įsakymu Nr. 388 „Dėl Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos nuostatų patvirtinimo“.

 

II SKYRIUS

ASMENŲ APTARNAVIMAS TAIKANT VIENO LANGELIO PRINCIPĄ

 

6.  Asmenys Migracijos departamente aptarnaujami vieno langelio principu:

6.1. priimami L. Sapiegos g. 1, LT-10312 Vilnius. Asmenų aptarnavimo laikas skelbiamas Migracijos departamento svetainėje www.migracija.lt

6.2. konsultuojami bendruoju Migracijos departamento telefonu (8 5 ) 271 7112;

6.3. asmenų prašymai (skundai) gali būti teikiami bendruoju Migracijos departamento el. paštu  mdinfo@vrm.lt.

7.  Atsakingi už asmenų aptarnavimą ir prašymų (skundų) nagrinėjimą darbuotojai, įgyvendinantys vieno langelio principą, atlieka šias funkcijas:

7.1. priima prašymus (skundus), nustato, kokia jų esmė, kokios informacijos reikia sprendimams priimti, kokią informaciją ir dokumentus privalo pateikti asmuo, kuris kreipiasi, numato, kokią informaciją Migracijos departamentas gali gauti iš kitų institucijų, ir paprašo asmenį, kuris kreipiasi, pateikti informaciją ir dokumentus, kurių Migracijos departamentas negali gauti arba kuriuos privalo pateikti šis asmuo, bet jų nepateikia;

7.2. perduoda gautus prašymus (skundus), išskyrus prašymus (skundus), į kuriuos, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar institucijos interesų, galima atsakyti tą pačią darbo dieną, registruoti Resursų valdymo skyriui;

7.3. jeigu teikiamo prašymo (skundo) klausimai nepriskirtini Migracijos departamento kompetencijai, informuoja asmenį, į kokią instituciją jis turi kreiptis;

7.4. konsultuoja ir informuoja prašymą (skundą) pateikusį asmenį ar jo atstovą pagal Migracijos departamento kompetenciją.

 

III SKYRIUS

ASMENŲ APTARNAVIMAS JIEMS ATVYKUS Į MIGRACIJOS DEPARTAMENTĄ

 

8.  Šalia įėjimo į Migracijos departamento pastatą yra rezervuotos 3 automobilių stovėjimo vietos Migracijos departamento svečiams. Asmenys, norintys palikti automobilius šiose vietose, turi atsispausdinti Migracijos departamento priimamajame esančiame terminale automobilio statymo taloną. Talonas paliekamas už automobilio priekinio stiklo matomoje vietoje.

9.  Visa asmenims skirta informacija (pranešimai, darbo laikas, kabinetų pavadinimai ir nuorodos) Migracijos departamento priimamajame skelbiama valstybine, anglų ir rusų kalbomis.

10.  Asmenys Migracijos departamente aptarnaujami valstybine kalba, papildomai – anglų ir rusų kalbomis. Jeigu asmuo ar jo atstovas nemoka valstybinės, anglų ar rusų kalbos, o Migracijos departamente nėra darbuotojo, suprantančio kalbą, kuria asmuo ar jo atstovas kreipiasi, arba kai dėl sensorinio ar kalbos sutrikimo asmuo negali suprantamai reikšti minčių, jam kreipiantis žodžiu į Migracijos departamentą turi dalyvauti asmuo, gebantis išversti prašymą į valstybinę kalbą (vertėjas). Vertėją pakviečia asmuo, kuris kreipiasi į instituciją, savo iniciatyva.

11.  Jei asmuo nėra iš anksto užsiregistravęs į priėmimą, jis Migracijos departamento priimamajame esančiame terminale pasirenka jį dominančią aptarnavimo temą ir atsispausdina priėmimo eilės taloną.

12Migracijos departamento direktorius asmenis priima pagal iš anksto sudarytą grafiką, skelbiamą Migracijos departamento interneto svetainėje www.migracija.lt. Asmens ar jo atstovo pageidavimu jo priėmimas pas Migracijos departamento direktorių ir tiesioginis prašymo ar skundo išdėstymas derinamas iš anksto žodžiu, telefonu ar kita ryšio priemone. Pasikeitus priėmimo laikui ir vietai, asmuo turi būti iš anksto įspėtas.

13.  Jeigu prašymą žodžiu teikiančio asmens ar jo atstovo, atvykusio į Migracijos departamentą, elgesys yra neadekvatus arba turi akivaizdžių nusikaltimo, baudžiamojo nusižengimo ar administracinio nusižengimo požymių, darbuotojas, atsakingas už asmenų aptarnavimą, turi teisę tokio asmens neaptarnauti ir privalo tuojau pat pranešti apie šio asmens elgesį savo tiesioginiam vadovui arba jo įgaliotam asmeniui. Šio vadovo teikimu ir Migracijos departamento direktoriaus ar jo įgalioto darbuotojo sprendimu apie prašymą žodžiu teikiančio asmens elgesį, turintį akivaizdžių teisės pažeidimų požymių, pranešama kompetentingoms institucijoms.

 

IV SKYRIUS

PRAŠYMŲ (SKUNDŲ) PATEIKIMAS

 

14.  Prašymą (skundą) Migracijos departamentui asmuo ar jo atstovas gali pateikti:

14.1.  atvykęs į Migracijos departamento priimamąjį tiek žodžiu, tiek raštu;

14.2.  paskambinęs bendruoju Migracijos departamento informacijos telefonu;

14.3.  paštu (pasirašytą popierinį dokumentą);

14.4.  el. paštu (prašymą suteikti bendrą informaciją (paklausimą) arba el. parašu pasirašytą dokumentą).

15.  Prašymai žodžiu (atvykus į Migracijos departamentą ar telefonu):

15.1.  priimami tik tais atvejais, kai į juos galima atsakyti (suteikti informaciją) tą pačią darbo dieną, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar Migracijos departamento interesų;

15.2gali būti išdėstomi darbuotojui, atsakingam už asmenų aptarnavimą, ar kito Migracijos departamento padalinio atstovui, turinčiam įgaliojimus spręsti asmenims rūpimus klausimus arba aptarnauti asmenis;

15.3.  nėra registruojami;

15.4.  turi būti teikiami vadovaujantis Taisyklių 10 punkto nuostatomis;

15.5telefonu gali būti teikiami tik tokie prašymai, kuriems asmuo neprivalo pateikti asmens tapatybę patvirtinančio dokumento.

16Jeigu į žodžiu pateiktą prašymą negalima atsakyti tą pačią darbo dieną, asmeniui sudaroma galimybė išdėstyti prašymą raštu.

17Prašymas (skundas), pateiktas raštu, turi būti:

17.1parašytas valstybine kalba arba turėti vertimą į valstybinę kalbą. Tais atvejais, kai nevalstybine kalba surašyti prašymai (skundai) yra įskaitomi ir lengvai suprantami arba į Migracijos departamentą kreipiasi užsienio valstybės arba tarptautinė institucija arba organizacija, Migracijos departamento direktoriaus arba jo įgalioto asmens sprendimu pateiktas prašymas (skundas) gali būti priimamas ir nagrinėjamas bendra tvarka ir be vertimo;

17.2parašytas tvarkingai ir įskaitomai;

17.3asmens pasirašytas.

18Prašyme (skunde) raštu turi būti nurodytas asmens vardas, pavardė arba pavadinimas (jeigu kreipiamasi juridinio asmens vardu), adresas arba kiti kontaktiniai duomenys ryšiui palaikyti, pagal kuriuos asmuo pageidauja gauti atsakymą. Jeigu prašyme ar skunde nenurodytas adresas, kuriuo asmuo pageidauja gauti atsakymą, jis teikiamas pagal kitus prašyme ar skunde nurodytus asmens kontaktinius duomenis, išskyrus atvejus, kai prašyme ar skunde jokių kitų asmens kontaktinių duomenų nenurodyta.

19Atstovaujamo asmens vardu į Migracijos departamentą kreipdamasis asmens atstovas prašyme ar skunde turi nurodyti savo vardą ir pavardę, adresą arba kitus duomenis ryšiui palaikyti, pagal kuriuos asmens atstovas pageidauja gauti atsakymą, taip pat atstovaujamo asmens vardą ir pavardę (jeigu kreipiamasi fizinio asmens vardu) arba pavadinimą (jeigu kreipiamasi juridinio asmens vardu) ir pateikti atstovavimą patvirtinantį dokumentą ar jo kopiją.

20Kai prašymą ar skundą Migracijos departamentui pateikia asmens atstovas, kurio atstovavimą patvirtinantis dokumentas išduotas užsienyje, šis dokumentas turi būti patvirtintas vadovaujantis Dokumentų legalizavimo ir tvirtinimo pažyma (Apostille) tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 30 d. nutarimu Nr. 1079 „Dėl Dokumentų legalizavimo ir tvirtinimo pažyma (Apostille) tvarkos aprašo patvirtinimo“.

21Asmuo, pateikęs asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ar Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka kitaip patvirtinęs asmens tapatybę, turi teisę gauti informaciją apie save, išskyrus Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytus atvejus, kai tokia informacija neteikiama. Kai prašymą pateikti informaciją apie save asmuo siunčia paštu ar per pasiuntinį, prie jo turi būti pridėta asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija. Kai dėl informacijos apie asmenį kreipiasi jo atstovas, jis pateikia atstovavimą patvirtinantį dokumentą ir savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ar Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka kitaip patvirtina asmens tapatybę. 

22Prašymas (skundas), pateiktas el. paštu ar kitoms el. priemonėmis, turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu arba suformuotas elektroninėmis priemonėmis, kurios leidžia užtikrinti teksto vientisumą ir nepakeičiamumą. Minėtas prašymas turi būti sudarytas taip, kad Migracijos departamentas galėtų:

22.1.  atpažinti elektroninio dokumento formatą;

22.2.  atidaryti ir apdoroti jį elektroninių dokumentų valdymo sistemos ar kitomis institucijos naudojamomis informacinių technologijų priemonėmis;

22.3.  atpažinti prašymo turinį;

22.4.  identifikuoti elektroninį parašą ir prašymą pateikusį asmenį.

23.  Asmens prašymas, pateiktas el. būdu ir pasirašytas el. kvalifikuotu parašu, prilyginamas prašymui raštu ir nagrinėjamas Taisyklių nustatyta tvarka. Atsakymai į elektroniniu būdu gautus prašymus siunčiami siuntėjo elektroninio pašto adresu, nebent asmuo pageidauja kitaip.

24.  Prašymas (skundas) ar jo skaitmeninė kopija, neatitinkanti Taisyklių 17 – 22 punktų reikalavimų, nėra registruojamas ir nagrinėjamas. Asmuo jo nurodytu kontaktiniu adresu informuojamas, kad jo prašymas nėra registruojamas ir nagrinėjimas, taip pat nurodomi prašymo trūkumai, kurie turėtų būti ištaisyti.

25El. paštu pateiktas prašymas (paklausimas), kuriame prašoma suteikti bendro pobūdžio informaciją Migracijos departamento kompetencijos klausimais, nėra registruojamas, o atsakymams į tokius prašymus parengti taikoma Taisyklių VI skyriuje nustatyta tvarka.

 

V SKYRIUS

PRAŠYMŲ (SKUNDŲ) PRIĖMIMAS IR NAGRINĖJIMAS

 

26Prašymas (skundas) raštu, gautas Migracijos departamente, atsiųstas paštu ar el. paštu (atitinkantis Taisyklių 17-22 punktų reikalavimus), turi būti Resursų valdymo skyriaus darbuotojų užregistruotas Migracijos departamento dokumentų valdymo sistemoje, laikantis Lietuvos vyriausiojo archyvaro priimtų teisės aktų, reglamentuojančių dokumentų valdymą, reikalavimų.

27.  Darbuotojas jam Migracijos departamento suteiktu el. pašto adresu gavęs prašymą (skundą), atitinkantį Taisyklių 17-22 punktų reikalavimus, turi tą pačią darbo dieną persiųsti prašymą (skundą) registruoti Resursų valdymo skyriaus darbuotojams oficialiu el. pašto adresu md.rastine@vrm.lt.

28.  Priėmus prašymą (skundą), asmens pageidavimu įteikiama, o jeigu prašymas ar skundas gautas paštu arba el. priemonėmis, asmens pageidavimu per 3 darbo dienas nuo prašymo ar skundo gavimo Migracijos departamente dienos asmens nurodytu adresu arba el. pašto adresu išsiunčiama nustatytos formos pažyma (priedas) apie priimtus dokumentus.

29.  Asmens prašymas (skundas) turi būti išnagrinėtas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo jo gavimo Migracijos departamente dienos, išskyrus atvejus, kai nagrinėjimas susijęs su komisijos sudarymu, posėdžio sušaukimu ar kitais atvejais, dėl kurių atsakymo pateikimas asmeniui gali užtrukti ilgiau kaip 20 darbo dienų nuo prašymo ir visų reikiamų dokumentų gavimo Migracijos departamente dienos, Migracijos departamento direktorius ar jo įgaliotas asmuo turi teisę pratęsti šį terminą dar iki 20 darbo dienų. Apie pratęstą prašymo (skundo) nagrinėjimo terminą asmuo per 2 darbo dienas nuo Migracijos departamento direktoriaus ar jo įgalioto asmens sprendimo priėmimo dienos informuojamas raštu ir nurodomos prašymo nagrinėjimo pratęsimo priežastys. Administracinės procedūros atliekamos laikantis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 31 straipsnyje nustatytų terminų.

30Darbuotojui kilus abejonių dėl 21 punkte nurodyto asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopijos autentiškumo, darbuotojas per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo Migracijos departamente dienos kreipiasi į asmenį raštu, prašydamas pateikti asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją, patvirtintą Lietuvos Respublikos notariato įstatymo 26, 27 ar 271 straipsnyje nurodyto asmens, ir praneša, kad prašymo (skundo) nagrinėjimas stabdomas, iki bus pateikta prašymui (skundui) išnagrinėti būtina informacija ir dokumentai. Kai per Migracijos departamento nustatytą terminą, kuris negali būti trumpesnis kaip 5 darbo dienos, prašymui (skundui) išnagrinėti būtina informacija ir dokumentai negaunami, prašymas (skundas) nenagrinėjamas, per 3 darbo dienas nuo Migracijos departamento nustatyto termino suėjimo dienos dokumentų originalai grąžinami asmeniui ir nurodoma grąžinimo priežastis.  

 

VI SKYRIUS

ATSAKYMŲ PARENGIMAS IR SAUGOJIMAS, IŠSIUNTIMAS (ĮTEIKIMAS) ASMENIUI, ATSAKYMŲ APSKUNDIMAS

 

31.  Į prašymus atsakoma valstybine kalba arba, jeigu prašymas pateiktas anglų ar rusų kalba, valstybės tarnautojo, rengiančio atsakymą, savanorišku sprendimu – atitinkamai anglų ar rusų kalba.  

32.  Atsakymas į prašymus, siunčiamas el. priemonėmis, turi būti pasirašytas Migracijos departamento direktoriaus arba jo įgalioto darbuotojo kvalifikuotu el. parašu arba suformuotas elektroninėmis priemonėmis, kurios leidžia užtikrinti teksto vientisumą ir nepakeičiamumą.

33Atsakymai į 25 punkte nurodytus prašymus (paklausimus) pateikiami el. paštu per 20 darbo dienų nuo prašymo gavimo Migracijos departamente dienos.

34.  Atsakymai į prašymus rengiami ir saugomi laikantis Lietuvos vyriausiojo archyvaro priimtų teisės aktų, reglamentuojančių dokumentų valdymą, reikalavimų.

35.  Atsakymai į prašymus parengiami atsižvelgiant į jo turinį:

35.1.  į prašymą suteikti administracinę paslaugą – išduoti dokumentą, jo kopiją, nuorašą ar išrašą, patvirtinantį tam tikrą juridinį faktą, – atsakoma suteikiant prašomą administracinę paslaugą arba nurodomos atsisakymo tai padaryti priežastys;

35.2.  į prašymą pateikti institucijos turimą informaciją atsakoma pateikiant prašomą informaciją Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ar savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo nustatyta tvarka arba nurodomos atsisakymo tai padaryti priežastys;

35.3.  į prašymą priimti administracinį sprendimą – atsakoma pateikiant atitinkamo priimto dokumento kopiją, išrašą ar nuorašą arba nurodomos atsisakymo tai padaryti priežastys;

35.4.  į kitus prašymus atsakoma laisva forma arba nurodomos atsisakymo tai padaryti priežastys.

36.  Į skundus atsakoma laikantis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme nustatytos tvarkos.

 

VII SKYRIUS

ASMENŲ APTARNAVIMAS TELEFONU

 

37.  Darbuotojo, atsakingo už asmenų aptarnavimą telefonu, uždavinys – suteikti asmens prašomą informaciją, susijusią su jam rūpimo klausimo nagrinėjimu.

38.  Darbuotojas, atsakingas už asmenų aptarnavimą telefonu, turi laikytis šių reikalavimų:

38.1privalo atsiliepti kaip įmanoma greičiau, ne vėliau kaip prieš 3 telefono signalą;

38.2.  prisistatyti asmeniui, pasakydamas institucijos pavadinimą „Migracijos departamentas“, savo pareigas ir pavardę;

38.3.  atidžiai išklausyti asmenį, prireikus paprašyti plačiau paaiškinti prašymo (skundo) esmę, prireikus patikslinti, ar darbuotojas teisingai suprato, ką asmuo norėjo pasakyti;

38.4.  aiškiai ir tiksliai atsakyti į klausimus, jei klausimai priskirti darbuotojo kompetencijai ir atsakymas yra žinomas, arba nukreipti asmenį į kompetentingą darbuotoją, prireikus laiko išsamiam atsakymui parengti, nurodyti, kada bus asmeniui atsakyta, arba pasiūlyti perduoti atsakymą kita ryšio priemone, prireikus nurodyti teisės aktus ir kitą informaciją, susijusią su klausimu.

39.  Darbuotojas, atsakingas už asmenų aptarnavimą telefonu, turi trumpai ir suprantamai:

39.1.  paaiškinti, ar Migracijos departamentas yra kompetentingas nagrinėti prašymą ar skundą asmeniui rūpimu klausimu;

39.2.  paaiškinti, kokius dokumentus ir kaip reikėtų pateikti, kad prašymas ar skundas būtų išnagrinėtas;

39.3.  nurodyti instituciją (jos adresą ir kontaktus), į kurią asmuo turėtų kreiptis, jeigu teikiamą prašymą ar skundą nagrinėti nėra Migracijos departamento kompetencija;

39.4pateikti kitą asmens pageidaujamą informaciją, kuria disponuoja Migracijos departamentas ir kurią asmuo turi teisę gauti Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo nustatyta tvarka.

40.  Pokalbis turi trukti ne ilgiau kaip 5 min. Jei asmuo turi daugiau klausimų, darbuotojas turi mandagiai paprašyti, kad klausimus asmuo pateiktų raštu, informuoti, kad paklausimai gali būti teikiami elektroniniu paštu mdinfo@vrm.lt kaip el. parašu pasirašyti el. dokumentai arba pasirašyti popieriniai dokumentai atsiųsti paštu.

 

VIII SKYRIUS

ASMENŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS VERTINIMAS

 

41.  Migracijos departamentas kasmet pagal poreikį atlieka asmenų aptarnavimo kokybės vertinimą (aptarnaujamų asmenų apklausos žodžiu, raštu ar el. priemonėmis, gautų skundų analizė ir kt.).

 

______________________________

 

Asmenų aptarnavimo ir prašymų (skundų) nagrinėjimo Migracijos departamente prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos taisyklių

priedas

 

(Prašymo (skundo) priėmimo faktą patvirtinančio dokumento forma)

 

 

 

MIGRACIJOS DEPARTAMENTAS

PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS

 

 


_____________________________________________

(pareiškėjo vardas ir pavardė, adresas, telefono numeris

_____________________________________________

arba pavadinimas, buveinės adresas, telefono numeris)

 

 

PAŽYMA APIE PRIIMTUS DOKUMENTUS

 

_____________ Nr. _______

(data)

 

Jūsų prašymas arba skundas dėl ______________________________________________________

(trumpas turinio apibūdinimas)

________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________

 

__________________________________________  gautas ____________ Nr. _______________.

(data)            (registracijos numeris)

 

Dokumentus priėmė

 

_______________________                  ______________ _______________________

(pareigų pavadinimas)                             (parašas)         (vardas ir pavardė)

 

________________

(telefono numeris)

 

 

 

 

Biudžetinė įstaiga

L. Sapiegos g. 1

LT-10312 Vilnius

Lietuva

 

 

Tel. (8 5) 271 7112

El. p. mdinfo@vrm.lt

www.migracija.lt

https://epis.vrm.lt

 

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių

asmenų registre

Kodas 188610666