ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

 

ĮSAKYMAS

DĖL PROGRAMOS „STEAM DARŽELIS“ ĮGYVENDINIMO IKIMOKYKLINĖSE UGDYMO ĮSTAIGOSE FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2020 m. gegužės 6 d. Nr. A-581

Šiauliai

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu ir Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 58 straipsnio 2 dalies 2 punktu ir įgyvendindamas Šiaulių miesto ekonominės plėtros ir investicijų pritraukimo strategijos priemonių planą, patvirtintą Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2019 m. liepos 4 d. sprendimu Nr. T-280 „Dėl Šiaulių miesto ekonominės plėtros ir investicijų pritraukimo strategijos patvirtinimo ir įgaliojimų suteikimo“,

t v i r t i n u Programos „STEAM darželis“ įgyvendinimo ikimokyklinėse ugdymo įstaigose finansavimo tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                      Antanas Bartulis

 


 

PATVIRTINTA

Šiaulių miesto savivaldybės administracijos

direktoriaus 2020 m. gegužės 6 d.

įsakymu Nr. A-581

 

 

 

 

PROGRAMOS „STEAM DARŽELIS“ ĮGYVENDINIMO IKIMOKYKLINĖSE UGDYMO ĮSTAIGOSE FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Programos „STEAM darželis“ įgyvendinimo ikimokyklinėse ugdymo įstaigose finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja programos „STEAM darželis“ įgyvendinimo ikimokyklinio ugdymo įstaigose tikslus, konkurso tvarką, lėšų skyrimo principus ir atsiskaitymo už jų panaudojimą tvarką.

2. Programa „STEAM darželis“ (toliau – STEAM programa) – programa skirta integraliam, į kompleksišką tikrovės reiškinių pažinimą, pritaikymą ir problemų sprendimą kreipiančiam vaikų ugdymui ikimokyklinio ugdymo įstaigose įkurtose ar kuriamose STEAM (liet. gamtos mokslai, technologijos, inžinerija, kūrybiškumas ir matematika) veikloms skirtose erdvėse.

3. STEAM programos vykdytojas – ikimokyklinio ugdymo įstaiga, kurios savininkas yra Šiaulių miesto savivaldybė.

4. STEAM programos finansavimo tikslas – skatinti STEAM sričių ugdymą ikimokyklinėse įstaigose, kuriant tam pritaikytas edukacines erdves ir sudarant galimybes STEAM programose dalyvauti ne tik STEAM programą įgyvendinančios ikimokyklinės įstaigos, bet ir kitų miesto ikimokyklinių įstaigų ugdytiniams.

5. STEAM programa įgyvendinama ikimokyklinio ugdymo įstaigai bendradarbiaujant su Šiaulių mieste veikiančia aukštąja mokykla, neformaliojo vaikų švietimo mokykla ar bendrojo ugdymo mokykla (toliau – partneris).

6. Lėšos STEAM programoms finansuoti konkurso būdu numatomos Šiaulių miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) švietimo prieinamumo ir kokybės užtikrinimo programoje.

 

 

II SKYRIUS

KONKURSO TVARKA IR LĖŠŲ SKYRIMO PRINCIPAI

 

7. STEAM programos įgyvendinimo ikimokyklinėse ugdymo įstaigose finansavimo konkurso (toliau – konkursas) tikslas – įvertinti ir atrinkti STEAM programas tinkamas finansuoti Savivaldybės biudžeto lėšomis.

8. Visa su konkursu susijusi informacija skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje.

9. Savivaldybei paskelbus konkursą, teikiama paraiška programų „STEAM darželis“ konkursui (toliau – paraiška; 1 priedas).       

10. Paraiška konkursui teikiama kartu su STEAM programos vykdytojo ir partnerio susitarimo dėl STEAM programos įgyvendinimo kopija.

11. STEAM programos vykdytojas gali teikti tik vieną paraišką.              

12. Savivaldybės administracijos direktorius sudaro paraiškų vertinimo komisiją (toliau – Komisija).

13. Komisija įvertina pateiktas paraiškas pagal paraiškų vertinimo kriterijus (2 priedas).

14. Komisija, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:

14.1. gauti iš STEAM programos vykdytojo ir kitų kompetentingų institucijų papildomus duomenis ir (ar) dokumentus, reikalingus STEAM programoms įvertinti;

14.2. prireikus prašyti patikslinti STEAM programos vykdytojo pateiktą informaciją.

15. Komisijos nariai, vykdydami savo funkcijas, privalo:

15.1. užtikrinti informacijos, susijusios su jų veikla Komisijoje, konfidencialumą, kol nepriimtas galutinis sprendimas dėl STEAM programos įvertinimo;

15.2. laiku pateikti STEAM programos vertinimą.

16. Komisijos narys negali dalyvauti svarstant ir vertinant STEAM programų paraiškas, kurias pateikė STEAM programų vykdytojai, susiję su Komisijos nariu ryšiais, neleidžiančiais priimti objektyvių sprendimų.

17. Komisijos narys, pažeidęs Aprašo nuostatas ar kitus teisės aktus, atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

18. Komisijos pirmininkas:

18.1. kviečia Komisijos posėdžius;

18.2. atstovauja Komisijai;

18.3. atsako už Komisijos veiklą;

18.4. pasirašo Komisijos dokumentus.

19. Komisijos sekretorius:

19.1. organizuoja Komisijos darbą;

19.2. protokoluoja Komisijos posėdžius;

19.3. teikia reikalingą informaciją Komisijos nariams ir programų teikėjams;

19.4. atsako už savalaikį STEAM programų teikėjų informavimą apie Komisijos priimtus sprendimus.

20. Komisijos sprendimai priimami Komisijos posėdyje. Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja daugiau kaip pusė visų Komisijos narių. Komisijos sprendimai priimami posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių.

21. Atsižvelgdama į Savivaldybės biudžete STEAM programoms numatytas lėšas ir vertinimus, Komisija teikia siūlymą dėl finansavimo.

22. Didžiausia vienai STEAM programai įgyvendinti galima skirti suma – 10 000 eurų.

23. Finansavimas STEAM programoms skiriamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

24. STEAM programos vykdytojas praranda teisę dalyvauti konkurse, jei gavęs Savivaldybės finansavimą už STEAM programos įgyvendinimą neatsiskaitė nustatyta tvarka.

 

 

 

III SKYRIUS

LĖŠŲ SKYRIMO IR ATSISKAITYMO UŽ JŲ PANAUDOJIMĄ TVARKA

 

25. STEAM programų vykdytojams lėšas STEAM programoms įgyvendinti jų biudžetuose, vadovaudamasis Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, numato Savivaldybės administracijos Strateginės plėtros ir ekonomikos departamento Strateginio planavimo ir finansų skyrius, tikslindamas savivaldybės biudžetą.

26. Lėšos gali būti skiriamos šioms programai vykdyti reikalingoms išlaidų rūšims:

26.1. būtinosioms prekėms ir paslaugoms įsigyti;

26.2. darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms darbuotojams, tiesiogiai susijusiems su programos įgyvendinimu.

27. Lėšos neskiriamos:

27.1. jau įgyvendintoms programoms;

27.2. pelno siekiančiai veiklai;

27.3. ilgalaikiam turtui įsigyti, pastatų ir patalpų rekonstrukcijai, kapitaliniam remontui;

27.4. degalams įsigyti ir lengvųjų automobilių paslaugoms apmokėti.

28. STEAM programos vykdytojas už STEAM programos įgyvendinimą atsiskaito iki einamųjų metų gruodžio 20 d. Žmonių gerovės ir ugdymo departamento Švietimo skyriui pateikdamas STEAM programos įgyvendinimo ataskaitą (3 priedas).

29. STEAM programos vykdytojas už STEAM programai skirtų lėšų panaudojimą atsiskaito Savivaldybės administracijos numatyta tvarka.

 

IV SKYRIUS

KONTROLĖ, ATSAKOMYBĖ IR GINČŲ SPRENDIMO TVARKA

 

30. STEAM programos vykdytojas visiškai atsako už STEAM programos įgyvendinimą ir tikslinį lėšų panaudojimą.

31. STEAM programos vykdytojas teikia Savivaldybės administracijos padaliniams prašomą informaciją apie STEAM programos vykdymą ir skirtų lėšų panaudojimą.

32. STEAM programos vykdytojas, pateikęs klaidingas žinias apie projekto vykdymą ar ne pagal paskirtį panaudojęs Savivaldybės biudžeto lėšas, atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

33. Visi kilę klausimai ar ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

34. Informacija apie STEAM programos vykdymą skelbiama STEAM programos vykdytojo interneto svetainėje ir socialinių tinklų paskyrose.

______________________

 

part_fe73a0e2192e48a3bd69125cd21aad48_end