JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2020 M. GEGUŽĖS 28 D. SPRENDIMO NR. T2-175 „DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS
SPORTO PROJEKTŲ RĖMIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2024 m. spalio 31 d. Nr. T2-310
Jurbarkas
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos sporto įstatymo 8 straipsnio 1 dalies 2 ir 3 punktais, Jurbarko rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Pakeisti Jurbarko rajono savivaldybės sporto projektų rėmimo tvarkos aprašą, patvirtintą Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2020 m. gegužės 28 d. sprendimu Nr. T2-175 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės sporto projektų rėmimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir jį išdėstyti nauja redakcija (pridedama).
3. Paskelbti šį sprendimą Teisės aktų registre ir Jurbarko rajono savivaldybės interneto svetainėje.
PATVIRTINTA
Jurbarko rajono savivaldybės tarybos
2020 m. gegužės 28 d. sprendimu T2-175
(Jurbarko rajono savivaldybės tarybos
2024 m. spalio 31 d. sprendimu T2-310
redakcija)
JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS SPORTO PROJEKTŲ RĖMIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Jurbarko rajono savivaldybės sporto projektų rėmimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Jurbarko rajono savivaldybės lėšų, patvirtintų Jurbarko rajono savivaldybės sporto klubų veikloms iš dalies finansuoti, panaudojimą, Jurbarko rajono savivaldybės sporto projektų (toliau – Projektas) teikimą, jiems keliamus bendruosius reikalavimus, vertinimo kriterijus, finansavimo tvarką, atsiskaitymą už gautų lėšų panaudojimą bei Projektų vykdymo priežiūrą, taip pat reglamentuoja Jurbarko rajono savivaldybės prisidėjimą prie kitoms institucijoms ar kitiems fondams (programoms) teikiamų projektų.
2. Lėšos sporto klubų veiklos programoms iš dalies finansuoti yra tvirtinamos kiekvienais metais Jurbarko rajono savivaldybės (toliau – savivaldybė) biudžete.
II SKYRIUS
BENDRIEJI PRIORITETAI
4. Projektams finansuoti lėšos skirstomos į dvi priemones:
5. Lėšos su sportine veikla susijusioms iniciatyvoms skatinti skiriamos tiems Projektams, kurie skatina:
6. Lėšos sporto šakos reprezentacinei komandai, dalyvaujančiai šalies čempionatuose, remti skiriamos tiems Projektams, kurie skatina Jurbarko rajoną reprezentuojančių sporto šakų komandų, dalyvaujančių Lietuvos čempionatuose, regioniniuose turnyruose sportinę veiklą.
III SKYRIUS
PARAIŠKŲ TEIKIMAS
8. Savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyrius (toliau – Skyrius) kasmet skelbia Projektų rėmimo konkursą savivaldybės interneto svetainėje www.jurbarkas.lt, nurodydamas Projektų rėmimo prioritetus, jų priėmimo terminus ir tvarką.
9. Projekto paraiškas (toliau – Paraiška) gali teikti sporto organizacijos, turinčios juridinio asmens statusą, registruotos ir veiklą vykdančios savivaldybės teritorijoje bei pagal veiklos nuostatus (įstatus) turinčios teisę organizuoti sporto renginius (toliau – Pareiškėjas).
10. Pareiškėjas Paraišką gali teikti individualiai arba su Projekto partneriu (-iais), kuris (-ie) turi būti nurodyti Paraiškoje.
12. Jeigu Paraiška teikiama kartu su Projekto partneriu (-iais), Pareiškėjas, prieš pasirašydamas savivaldybės biudžeto programų priemonių finansavimo sutartį, turi sudaryti jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį su Projekto partneriu (-iais).
13. Projekto partnerių skaičius nėra ribojamas, tačiau Pareiškėjas, kviesdamas Projekto partnerius veikti kartu, privalo įvertinti Projekto partnerio būtinumą ir su tuo susijusius valdymo sunkumus.
14. Pareiškėjas teisės aktų nustatyta tvarka iki Paraiškos pateikimo dienos turi būti tinkamai atsiskaitęs už skirtų savivaldybės biudžeto lėšų (jeigu buvo skirta) panaudojimą.
15. Finansavimas Pareiškėjui negali būti skiriamas, jeigu:
16. Pareiškėjas tais pačiais kalendoriniais metais gali pateikti po vieną Paraišką pagal dvi Aprašo 4 punkte numatytas priemones.
17. Projektų paraiškas rengia ir teikia Pareiškėjas, kvietime nurodytu adresu Savivaldybės interneto svetainėje, pateikdamas užpildytą projekto paraiškos formą (1 priedas), kuri turi būti pasirašyta kvalifikuotu elektroniniu parašu arba fiziniu parašu skenuotą versiją siunčiant Skyriaus darbuotojui, atsakingam už sporto veiklą (toliau – Skyriaus darbuotojas). Paraišką privalo pasirašyti ir pateikti vietos projekto Paraišką teikiančio juridinio asmens vadovas arba tinkamai įgaliotas asmuo. Juridinio asmens įgaliojimas laikomas tinkamu, jei jį pasirašė juridinio asmens vadovas ir jis yra patvirtintas juridinio asmens antspaudu (jeigu antspaudas privalomas).
17.1. Kartu su užpildyta projekto paraiška, Pareiškėjas privalo pateikti šiuos dokumentus:
17.1.2. dokumentus, įrodančius, kad Pareiškėjas turi pakankamai nuosavų ar kitų finansavimo šaltinių lėšų prisidėti prie projekto įgyvendinimo (pvz.: garantinis arba laidavimo raštas);
17.1.3. Projektą įgyvendinant su partneriu (-iais), pridedami jų sutikimas (-ai) ar jungtinės veiklos (partnerystės) sutartis (-ys);
18. Pareiškėjas atsako už Paraiškoje nurodytų duomenų teisingumą. Pateikus neteisingus duomenis Pareiškėjas netenka galimybės 1 metus dalyvauti Paraiškų teikime.
19. Pareiškėjas turi užpildyti kiekvieną Paraiškos dalį. Paraiška turi būti užpildyta lietuvių kalba, atspausdinta ir kartu su pridedamais dokumentais tvarkingai susegta. Visi Paraiškos ir pridedamų dokumentų lapai turi būti sunumeruoti eilės tvarka.
20. Paraiškos registruojamos Skyriuje, galutinis jų registracijos terminas – 20 kalendorinių dienų nuo konkurso savivaldybės interneto svetainėje paskelbimo datos. Po Paraiškos pateikimo jos keitimas negalimas, tačiau, esant būtinybei, Pareiškėjas gali būti paprašytas pateikti papildomą informaciją ir paaiškinimus.
21. Visos Paraiškos, gautos pasibaigus registracijos terminui arba trūkstant šio Aprašo
17 punkte nurodytų dokumentų, nevertinamos.
IV SKYRIUS
PARAIŠKŲ VERTINIMO KRITERIJAI
23. Pasibaigus Paraiškų priėmimo terminui, pirminį Paraiškos administracinės atitikties vertinimą atlieka Skyriaus darbuotojas, atsakingas už sporto veiklą, kuris:
23.1. prašo iš Pareiškėjo papildomos informacijos, jeigu jos trūksta pildant Paraiškos administracinės atitikties vertinimo lentelę (2 priedas). Pateikiama Pareiškėjo papildoma informacija ar trūkumų ištaisymas turi būti atliktas per 5 darbo dienas;
23.2. patikrina duomenis, esančius viešuosiuose registruose ir juos palygina su Paraiškos duomenimis;
24. Paraiška, atitinkanti visus administracinės atitikties vertinimo kriterijus, perduodama svarstyti ir vertinti Jurbarko rajono savivaldybės sporto tarybai (toliau – Sporto taryba).
25. Paraiškas vertina Sporto taryba, jos sudarymą ir veiklos sritis reglamentuoja savivaldybės tarybos patvirtinti nuostatai.
26. Sporto tarybos nariai užpildo nešališkumo deklaraciją (3 priedas) bei privalo nusišalinti nuo Paraiškos svarstymo ir sprendimo priėmimo, jeigu gali kilti interesų konfliktas.
27. Sporto taryba turi teisę kviesti Pareiškėją dalyvauti posėdyje, jeigu vertinant Paraišką kilo klausimų.
28. Paraiškos kokybės ir veiklos prioritetų atitikimo vertinimas atliekamas užpildant vertinimo ataskaitą (4 priedas).
29. Kiekvienas Projektas įvertinamas balais (aukščiausias galimas įvertinimas yra 100 balų):
29.1. Projektai surinkę ne mažiau kaip 70 – 100 Sporto tarybos komisijos balų yra remtini. Paraiškos surinktų balų skaičius atitinka skiriamo finansavimo procentą;
29.2. likus nepanaudotų projekto lėšų, skelbiamas papildomas Projektų rėmimo konkursas, kuriame gali dalyvauti ir mažiau balų surinkusios paraiškos. Kai po pakartotinio kvietimo lieka lėšų mažesnį balų skaičių surinkusiems projektams (-ui), jiems siūloma įgyvendinti projektą visa apimtimi su mažesne paramos suma ir skirti didesnę nuosavų lėšų sumą projektui įgyvendinti.
30. Projektai vertinami atsižvelgiant į šiuos kriterijus:
31. Projektai vertinami pagal šiuos prioritetus:
31.1. finansuojant su sportine veikla susijusių iniciatyvų skatinimo projektus, prioritetas teikiamas (šiai priemonei skiriama 50 procentų savivaldybės skirtų lėšų Projektams finansuoti, likusios nepanaudotos lėšos gali būti perkeltos į kitą priemonę):
31.2. finansuojant sporto šakos reprezentacinei komandai, dalyvaujančiai šalies čempionatuose, remti projektus, prioritetas teikiamas (šiai priemonei skiriama 50 procentų savivaldybės skirtų lėšų Projektams finansuoti, likusios nepanaudotos lėšos gali būti perkeltos į kitą priemonę):
32. Planuojami rezultatai pagal prioritetus:
32.1. finansuojant su sportine veikla susijusių iniciatyvų skatinimo projektus:
32.1.1. ne mažiau kaip 20 proc. Projekto lėšų Pareiškėjo (jo paties arba partnerio (-ų) įnašas nuo Projektui įgyvendinti prašomos paramos lėšų sumos;
32.2. finansuojant sporto šakos reprezentacinei komandai, dalyvaujančiai šalies čempionatuose, remti projektus:
32.2.1. ne mažiau kaip 20 proc. Projekto lėšų Pareiškėjo (jo paties arba partnerio (-ų) įnašas nuo Projektui įgyvendinti prašomos paramos lėšų sumos;
33. Kai Projektams, surinkusiems vienodą balų skaičių, finansuoti nepakanka kvietimui teikti paraiškas Jurbarko rajono savivaldybės sporto projektams skirtų lėšų sumos, pirmenybė suteikiama projektams, surinkusiems daugiau balų pagal pirmąjį bendrąjį projektų vertinimo kriterijų, o jei projektai vienodai įvertinti pagal šį bendrąjį projektų vertinimo kriterijų, pirmenybė suteikiama projektams, surinkusiems daugiau balų pagal projektų vertinimo prioritetus, Aprašo
31 punktas.
34. Jei pagal visus Projektų vertinimo kriterijus ir prioritetus, Projektai įvertinti vienodai, finansavimas skiriamas tam projektui, kuris pirmas yra pateikęs Paraišką.
35. Įvertinus Paraiškas ir nustačius lėšų poreikį priemonėse, iki 10 proc. savivaldybės biudžete skirtų lėšų Projektams finansuoti tarp priemonių, atsižvelgdamas į Sporto tarybos rekomendacijas, gali perskirstyti Savivaldybės administracijos direktorius.
36. Sporto tarybai įvertinus Paraiškas, surašomas protokolas ir teikiamos rekomendacijos Savivaldybės administracijos direktoriui dėl lėšų skyrimo.
V SKYRIUS
PROJEKTŲ FINANSAVIMO TVARKA
38. Maksimali vienam Projektui įgyvendinti skiriama lėšų suma yra:
39. Su kiekvienu gaunančiu finansavimą Pareiškėju Savivaldybės administracijos direktorius pasirašo savivaldybės biudžeto programų priemonių finansavimo sutartį. Sutarties neatsiejama dalis yra Projekto išlaidų sąmata (forma patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro).
40. Sutartyje apibrėžiami šalių įsipareigojimai, atsiskaitymo už įgyvendintą Projektą ir panaudotas lėšas sąlygos. Šio atsiskaitymo neatsiejama dalis yra biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaita (Lietuvos Respublikos finansų ministro nustatytos formos).
41. Paramos lėšos Pareiškėjams pervedamos vadovaujantis patvirtinta Projekto išlaidų sąmata ir naudojamos Projekto veikloms vykdyti iki einamųjų metų gruodžio 15 d. Pareiškėjas tvarko lėšų apskaitą ir saugo su apskaita susijusius dokumentus teisės aktų nustatyta tvarka.
42. Projekte numatomos visos išlaidos, tiesiogiai susijusios su jo įgyvendinimu, tačiau savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamos tik tinkamos kompensuoti išlaidos.
43. Tinkamomis finansuoti išlaidomis gali būti pripažįstamos tik tos išlaidos, kurios yra:
43.2. būtinos Projektui įgyvendinti ir atitikti skaidraus finansų valdymo, sąnaudų efektyvumo principus;
43.3 suplanuotos efektyviai ir pagrįstai (atitinkančios realias rinkos kainas, panaudojamos tik siekiant Projekto tikslų);
43.4. faktiškai patirtos išlaidos nuo to ketvirčio, kada yra pasirašoma savivaldybės biudžeto programų priemonių finansavimo sutartis, pradžios iki sutartyje numatytos Projekto įgyvendinimo pabaigos datos, nustatomos ir patikrinamos, taip pat pagrįstos jas įrodančiais dokumentais, atitinkančiais Lietuvos Respublikos teisės aktus ir projekto įgyvendinimo sutartį.
44. Tinkamos finansuoti Projekto vykdymo išlaidų rūšys:
44.3. transporto ir kelionių išlaidos (degalai, transporto nuoma, bilietai, išskyrus kelionės draudimą);
44.4. teisėjavimo išlaidos (teisėjavimo paslaugos, veiklos sutartys ir kiti darbo santykius reglamentuojantys būdai, išskyrus kompensuojamas renginio dalyvio maitinimo išlaidas);
44.7. apgyvendinimo ir maitinimo sporto varžybų, sporto stovyklų metu išlaidos (kaip reglamentuojama Lietuvos Respublikos teisės aktuose);
44.8. išlaidos dienpinigiams treneriams ir sportininkams, dalyvaujantiems sporto renginiuose (kaip reglamentuojama Lietuvos Respublikos teisės aktuose);
44.11. sporto aprangos (naudojant Jurbarko savivaldybės herbą, Aprašo 65 punktas) varžyboms įsigijimo išlaidos;
44.12. priemonių, prekių, reikmenų, medžiagų įsigijimo išlaidos (išskyrus ilgalaikį materialųjį ir nematerialųjį turtą), jeigu jos identifikuojamos ir priskiriamos išskirtinai projekto reikmėms;
46. Tinkamos finansuoti Projekto administravimo išlaidų rūšys:
47. Netinkamos finansuoti išlaidos:
47.5. patalpų, nuosavybės teise priklausančių Pareiškėjui ar partneriui, nuomos Projekto veiklai išlaidos;
47.7. išlaidos sumokėti už paslaugas asmeniui, kai pats asmuo yra tos paslaugos gavėjas ir (arba) teikėjas;
47.8. išlaidos ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti. Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus prie ilgalaikio turto priskiriamas turtas, kuris tarnaus ūkio subjekto veikloje ilgiau negu vienus metus ir kurio įsigijimo vertė viršija 500 Eur;
47.11. išlaidos, skirtos veikloms, kurios bet kokiomis formomis, metodais ir būdais pažeidžia Lietuvos Respublikos Konstituciją, įstatymus ir kitus teisės aktus;
47.13. išlaidos papildomoms savanoriško sveikatos draudimo įmokoms arba įmokoms į pensijų ir kitus fondus (išskyrus privalomąsias įmokas);
48. Savivaldybės administracijos Centrinė buhalterija (toliau – Buhalterija), vadovaudamasi Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu bei finansavimo sutartimi, perveda lėšas Pareiškėjui.
49. Paraiška gali būti finansuojama tik vieną kartą. Nustačius, kad tas pats Pareiškėjas dalyvavo kituose Savivaldybės administracijos skelbtuose projektų dalinio finansavimo konkursuose (jaunimo, smulkiojo verslo bei investicijų skatinimo, sporto, švietimo, socialinės apsaugos, sveikatos ir kt.) ir gavo finansavimą arba gavo tiesioginį finansavimą iš biudžeto, antrą kartą skirtas finansavimas (kaip neteisėtas) grąžinamas Savivaldybės administracijai per 10 darbo dienų.
VI SKYRIUS
PROJEKTO VYKDYMO PRIEŽIŪRA IR ATSISKAITYMAS UŽ GAUTŲ LĖŠŲ PANAUDOJIMĄ
50. Už Projekto įgyvendinimą, lėšų tikslingą panaudojimą, darbų apimčių ir kokybinių parametrų įvykdymą, veiklos ir finansinės ataskaitų pateikimą atsako Pareiškėjas ir Projekto vadovas.
51. Pareiškėjas, gavęs finansavimą Projektui ir negalintis jo vykdyti sutartyje nustatytais terminais, turi nedelsdamas apie tai informuoti Savivaldybės administracijos direktorių.
52. Projekte numatytas prekes, paslaugas ir darbus pirkti privaloma vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu.
53. Skyriaus darbuotojas ir Sporto tarybos nariai turi teisę gauti informaciją apie Projekto įgyvendinimą, lankytis veiklose, renginiuose ir pan.
54. Jurbarko rajono savivaldybės administracijai nustačius, kad Projekto vykdytojas skirtas lėšas naudoja ne pagal paskirtį, Pareiškėjas privalo grąžinti pervestas lėšas į savivaldybės biudžetą
55. Apie įvykdyto Projekto rezultatus Pareiškėjas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas jam pasibaigus pateikia informaciją Skyriaus darbuotojui.
56. Pareiškėjui įgyvendinus Projektą, pateikiamos šios ataskaitos:
56.1. iki kitų metų sausio 5 d. Skyriui teikiamos savivaldybės biudžeto programų priemonių finansavimo sutartyje numatytos ataskaitos.
57. Pareiškėjui neatsiskaičius 53 punkte nurodyta tvarka, sporto organizacija vieneriems metams praranda teisę dalyvauti Projektų rėmimo konkurse.
58. Nepanaudotas rėmimo lėšas Pareiškėjai iki gruodžio 20 d. privalo grąžinti į savivaldybės biudžetą.
59. Įgyvendintų Projektų Veiklos ataskaitas (Veiklos ataskaitų suvestinę informaciją ir atsitiktinai atrinktų 1–2 paraiškų vykdymo patikrinimų informaciją) Skyriaus darbuotojas pateikia svarstyti artimiausiame Sporto tarybos posėdyje.
60. Gavus Pareiškėjo ataskaitas apie Projekto įvykdymą ir paaiškėjus, kad veiklai įgyvendinti skirtos lėšos panaudotos ne pagal paskirtį ir (ar) jų negrąžino, tuomet lėšos išieškomos LR teisės aktų nustatyta tvarka.
62. Pareiškėjas įsipareigoja visoje komunikacijos medžiagoje (viešųjų ryšių priemonėse, lauko, spaudos, televizijos, radijo, socialinių tinklų ir kt. reklamoje) nurodyti, kad projektą finansuoja Jurbarko rajono savivaldybė.
63. Pareiškėjams visose projekto veiklų viešinimo priemonėse privaloma nurodyti: „Projektas (pavadinimas, projekto vykdytojas / ai) bendrai finansuojamas Jurbarko rajono savivaldybės sporto projektų rėmimo lėšomis“.
VII SKYRIUS
PRISIDĖJIMAS PRIE KITOMS INSTITUCIJOMS AR KITIEMS FONDAMS (PROGRAMOMS) TEIKIAMŲ PROJEKTŲ
66. Jurbarko rajono savivaldybės taryba (toliau – Savivaldybės taryba), gavusi savivaldybės teritorijoje sporto srityje veikiančių fizinių ir juridinių asmenų prašymus dėl prisidėjimo prie kitoms institucijoms ar kitiems fondams (programoms) teikiamų projektų (toliau – Kitoms institucijoms teikiamas projektas), Savivaldybės tarybos sprendimu gali skirti Kitoms institucijoms teikiamam projektui finansuoti savivaldybės biudžeto lėšų.
67. Savivaldybės biudžeto lėšos skiriamos atsižvelgiant į šiuos kriterijus:
67.2. Kitoms institucijoms teikiamo projekto tikslų, uždavinių ir veiklų dermė, prasmingumas ir pagrįstumas;
68. Savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamos tik tinkamos finansuoti Kitoms institucijoms teikiamo projekto išlaidos.
69. Savivaldybės taryba, atsižvelgdama į Kitoms institucijoms teikiamo projekto finansavimo tvarkos apraše numatytus vertinimo kriterijus, kuomet už didesnį įnašo santykį su visa projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma yra skiriamas aukštesnis vertinimo balas, apsvarsčius ir įvertinus Sporto taryboje, gali nuspręsti skirti daugiau lėšų, negu reikalingas minimalus prisidėjimas prie Kitoms institucijoms teikiamo projekto.
Jurbarko rajono savivaldybės sporto projektų
rėmimo tvarkos aprašo
1 priedas
(Jurbarko rajono savivaldybės sporto projektų finansinei paramai gauti
pateikiamos paraiškos forma)
PARAIŠKA
JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS SPORTO PROJEKTŲ RĖMIMO KONKURSUI
Priemonės pavadinimas |
Pažymėkite X |
su sportine veikla susijusių iniciatyvų skatinimas |
□ |
sporto šakos reprezentacinės komandos, dalyvaujančios šalies čempionatuose, rėmimas |
□ |
_________________________________________________________________________
(projekto pavadinimas)
I. PAREIŠKĖJO DUOMENYS
1.1. Pareiškėjo rekvizitai
|
Pareiškėjo pavadinimas |
|
|
Įmonės kodas |
|
||
Teisinė forma |
|
||
Atsiskaitomoji sąskaita, banko pavadinimas, banko kodas |
|
||
Buveinės adresas, pašto indeksas |
|
||
Tel. |
|
||
El. p. adresas |
|
||
1.2. Atsakingasis asmuo (organizacijos vadovas) |
Vardas, pavardė |
|
|
Darbovietė, pareigos |
|
||
Tel. |
|
||
El. p. adresas |
|
||
1.3. Kontaktinis asmuo (projekto vadovas) |
Vardas, pavardė |
|
|
Darbovietė, pareigos |
|
||
Tel. |
|
||
El. p. adresas |
|
||
1.4. Kiti projekto vykdytojai (fiziniai ir juridiniai asmenys) |
Vardas, pavardė / Pavadinimas |
|
|
Darbovietė, pareigos |
|
||
Tel. |
|
||
El. p. adresas |
|
||
1.5. Finansininkas (projekto buhalteris) |
Vardas, pavardė |
|
|
Darbovietė, pareigos |
|
||
Tel. |
|
||
El. p. adresas |
|
||
1.6. Pareiškėjo patirtis projektų valdyme |
|
|
II. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ
2.1. BENDRA INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ
Prašoma paramos suma |
|
Visa projekto suma |
|
Projekto įgyvendinimo vieta |
|
Projekto įgyvendinimo laikotarpis |
Nuo 20_ m. ___________d. iki 20_ m. ____________ d. |
Projekto dalyvių tikslinė grupė ir jų skaičius |
|
Partneriai ir jų vaidmuo projekte |
|
2.2. PROJEKTO TURINYS
2.2.1. Projekto aprašymas (Glaustai iki 1 000 spaudos ženklų nurodykite projekto poreikį: aprašykite projekto aktualumą, tikslus, uždavinius ir priemones, jūsų organizacijos vaidmenį jo įgyvendinime bei laukiamus rezultatus. Taip pat pateikite informaciją apie tai, kaip planuojate įgyvendinti projektą, jo vykdymo vietą, pobūdį, trukmę, tikslinę dalyvių grupę ir jų skaičių, planuojamas veiklas bei pagrindinius taikomus metodus) |
|
2.2.2. Projekto tikslas (Tikslas turi būti aiškus ir konkretus) |
|
2.2.3. Projekto uždaviniai (uždaviniai turi būti išmatuojami) |
1. 2. |
Eil. Nr. |
Projekto veikla |
Veiklos laikotarpis |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
2.2.4. Projekto pasiekimų rodikliai |
||
Eil. Nr. |
Poveikio rodiklis |
Pasiekimo reikšmė |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
2.2.5. Projekto informacijos sklaida (Nurodykite informacijos sklaidos būdus ir priemones, kaip ir kada planuojama viešinti projektą) |
|
III. PROJEKTO IŠLAIDOS IR PAGRINDIMAS
Nr. |
Išlaidų rūšis |
Išlaidų detalizavimas (išvardinti visas išlaidų rūšis) |
Reikalinga suma projektui įgyvendinti |
Lėšos iš kitų šaltinių |
Prašomas rėmimo lėšų suma iš Savivaldybės |
||||
Iš viso |
Ketvirčiai |
||||||||
I |
II |
III |
IV |
||||||
I |
Administracinės išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II |
Projekto vykdymo išlaidos |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
|
IV. TEIKIAMI DOKUMENTAI
Eil. Nr. |
Dokumento pavadinimas |
Vieno egzemplioriaus lapų skaičius |
1 |
Projekto Paraiška (1 priedas) elektroninė versija |
|
2 |
Juridinio asmens statusą patvirtinantys dokumentai (įstatai ir kt.) |
|
3 |
Dokumentus, įrodančius, kad Pareiškėjas turi pakankamai nuosavų ar kitų finansavimo šaltinių lėšų prisidėti prie projekto įgyvendinimo (pvz.: garantinis arba laidavimo raštas) |
|
4 |
Įgaliojimą teikti projekto paraišką (taikoma tuo atveju, jei paraišką teikia ne Pareiškėjo – juridinio asmens – vadovas) |
|
5 |
Projektą įgyvendinant su partneriu (-iais), pridedami jų sutikimas (-ai) ar jungtinės veiklos (partnerystės) sutartis (-ys) |
|
|
Pareiškėjas gali pateikti kitus papildomus dokumentus, kurie, pareiškėjo manymu, gali būti svarbūs vertinant projektą. |
|
V. PAREIŠKĖJO DEKLARACIJA
Aš, žemiau pasirašęs (-iusi), patvirtinu, kad:
- visa pateikta informacija šioje Paraiškoje ir jos prieduose yra teisinga;
- šis projektas bus įgyvendinamas taip, kaip nurodyta šioje Paraiškoje ir jos prieduose.
Įsipareigoju informuoti Jurbarko rajono savivaldybės administraciją apie bet kokius pasikeitimus vykdant Projektą.
Pareiškėjo vadovas ____________________ ________________________
A. V. (parašas) (vardas, pavardė)
Projekto vadovas ____________________ _________________________
(parašas) (vardas, pavardė)
Jurbarko rajono savivaldybės sporto projektų
rėmimo tvarkos aprašo
2 priedas
(Jurbarko rajono savivaldybės sporto projektų finansinei paramai gauti paraiškos administracinės atitikties vertinimo forma)
_______________________________________________________________________
(pareiškėjo pavadinimas)
_________________________________________________________________________
(projekto pavadinimas)
PROJEKTO PARAIŠKOS ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES VERTINIMAS
Administracinės atitikties reikalavimai |
Taip / Ne |
Pastabos |
Po patikslinimo Taip / Ne |
1. Paraiška atitinka nustatytą formą |
|
|
|
2. Paraiškos forma užpildyta kompiuteriu, lietuvių kalba ir kartu su priedais tvarkingai susegta |
|
|
|
3. Paraiška pilnai užpildyta |
|
|
|
4. Pateiktas reikiamas Paraiškos ir jos priedų egzempliorių skaičius (elektroninė versija) |
|
|
|
5. Paraiška pasirašyta Pareiškėjo vadovo ar asmens, turinčio teisę veikti Pareiškėjo vardu, bei Projekto vadovo, patvirtinta Pareiškėjo antspaudu (jei jis yra) |
|
|
|
6. Pareiškėjo registracijos pažymėjimas ir galiojantys įstatai pagal Registrų centro viešąją informacinę sistemą. |
|
|
|
Komentarai, rekomendacijos, siūlymai, išvada:
|
Paraišką vertino
__________________________________ ______________ ________________
(pareigos, vardas, pavardė) (parašas) (data)
Jurbarko rajono savivaldybės sporto projektų
rėmimo tvarkos aprašo
3 priedas
(Jurbarko rajono savivaldybės sporto projektų vertinimo ir atrankos komisijos nario konfidencialumo pasižadėjimo ir nešališkumo deklaracijos forma)
JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA
_________________________________________________________
(komisijos nario vardas ir pavardė)
projektų VERTINIMO IR atrankos KOMISIJOS nario
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS ir Nešališkumo deklaracija
20_____ m. _______________ d.
Aš, _________________________________________, vertindamas (-a) Jurbarko rajono
(vardas, pavardė)
Savivaldybės sporto projektus:
1. Pasižadu:
1.1. saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, vertinant Jurbarko rajono savivaldybės sporto projektus;
1.2. man patikėtus dokumentus, kuriuose yra konfidenciali informacija, saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti.
2. Pareiškiu, kad man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:
2.1. Jurbarko rajono savivaldybės sporto projektų duomenys ir turinys;
2.2. projektų vertinimo išvados;
2.3. projektų vertinimo rezultatų duomenys;
2.4. kita informacija, susijusi su projektų nagrinėjimu, aiškinimu, vertinimu ir palyginimu, jeigu jos atskleidimas prieštarauja teisės aktams.
3. Patvirtinu, kad atsisakysiu vertinti man pateiktą projektą, jei paaiškės, kad aš esu projektą pateikusios organizacijos narys (-ė); dalyvauju projektą pateikusios organizacijos valdymo organų veikloje; esu įtrauktas (-a) į projekto, kuris yra vertinimo stadijoje, vykdymo procesą; galiu nesuderinti viešųjų ir privačių interesų ir galiu būti šališkas (-a).
4. Esu perspėtas (-a), kad pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, atsakysiu teisės aktų nustatyta tvarka ir turėsiu atlyginti Jurbarko rajono savivaldybės administracijai padarytus nuostolius.
_______________________ ___________________________________
(parašas) (vardas, pavardė)
Jurbarko rajono savivaldybės sporto projektų
rėmimo tvarkos aprašo
4 priedas
(Jurbarko rajono savivaldybės sporto projektų finansinei paramai gauti paraiškos vertinimo forma)
_______________________________________________________________________
(pareiškėjo pavadinimas)
_________________________________________________________________________
(projekto pavadinimas)
PARAIŠKOS VERTINIMO ATASKAITA
Eil. Nr. |
Vertinimo sritis |
Vertinimo klausimai |
Balai* |
vertinama nuo 0 iki 10 |
|||
I |
Organizavimas |
||
1 |
Projekto vykdytojai |
Ar Pareiškėjo turimi žmogiškieji resursai, jų kompetencija yra pakankami Projektui įgyvendinti? |
|
2 |
Partneriai |
Ar Pareiškėjas turi partnerių? Jei taip, jų vaidmuo įgyvendinant Projektą? |
|
2 sritys |
Maksimalus balas 20 |
|
|
II |
Turinys |
||
1 |
Aktualumas |
Ar numatoma projekto veikla atspindi nustatytus prioritetus, yra naudinga, aktuali? |
|
2 |
Tikslas |
Ar aiškiai suformuluotas projekto tikslas, yra konkretus, sprendžiantis problemą ir pasiekiamas? |
|
3 |
Uždaviniai |
Ar uždaviniai konkretūs, realūs ir užtikrinantys tikslo pasiekimą? |
|
4 |
Veiklos |
Ar numatomos veiklos pagrįstos, realios, įgyvendinamos? |
|
5 |
Rezultatai |
Ar numatomi rezultatai atliepia tikslą ir uždavinius, susiję su veiklomis, yra pamatuojami? |
|
5 sritys |
Maksimalus balas 50 |
|
|
III |
Lėšų panaudojimo efektyvumas |
||
1 |
Lėšų panaudojimas |
Ar projektui įgyvendinti reikalingos lėšos paskirstytos tinkamai / adekvačiai veiklos apimčių ir kokybės santykio prasme? |
|
2 |
Administracinių išlaidų naudojimas |
Ar lėšų naudojimas pagrįstas, tiesiogiai susijęs su vykdomomis veiklomis? |
|
3 |
Kiti finansavimo šaltiniai |
Ar projektui įgyvendinti gautas finansavimas iš kitų šaltinių? |
|
3 sritys |
Maksimalus balas 30 |
|
|
Iš viso 10 sričių |
Maksimalus balas 100 |
|
|
Bendras vertinimas, išvados (išskirkite projekto pagrindines stiprybes ir trūkumus): |
|||
Pastabos dėl projekto biudžeto: |
Lėšų suma, reikalinga projektui įgyvendinti: |
|
Rėmėjų skirta lėšų suma: |
|
Iš Jurbarko rajono savivaldybės prašoma projektui remti suma: |
|
Vertintojo išvada (projektą remti, neremti): |
|
Jurbarko rajono savivaldybės skiriama suma: |
|
*Projekto įvertinimas:
70 iki 100 balų – projektas remtinas. Paraiškos surinktų balų skaičius atitinka skiriamo finansavimo procentą.
nuo 69 balų ir mažiau projektas atmestas
Vertintojas
_______________________ ___________________________________
(parašas) (vardas, pavardė)