LIETUVOS RESPUBLIKOS energetikos MINISTRAS

 

įsakymas

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS ENERGETIKOS MINISTRO VALDYMO SRITIES VALSTYBĖS KAPITALO INVESTICIJŲ PLANAVIMO, RENGIMO, VERTINIMO, APSKAITOS IR ĮGYVENDINIMO STEBĖSENOS TVARKOS APRAŠO patvirtinimo

 

2016 m. lapkričio 18 d. Nr. 1-301

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. balandžio 26 d. nutarimo Nr. 478 „Dėl Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklių patvirtinimo“ 2.2 papunkčiu:

1.    T v i r t i n u Lietuvos Respublikos energetikos ministro valdymo srities valstybės kapitalo investicijų planavimo, rengimo, vertinimo, apskaitos ir įgyvendinimo stebėsenos tvarkos aprašą (pridedama).

2.    P r i p a ž į s t u netekusiu galios Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2011 m. spalio 13 d. įsakymą Nr. 1-253 „Dėl Energetikos ministro valdymo srities valstybės kapitalo investicijų planavimo, naudojimo kontrolės ir ataskaitų rengimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.

3.    P a v e d u Lietuvos Respublikos energetikos ministerijos kancleriui kontroliuoti šio įsakymo vykdymą.

 

 

 

 

L. e. energetikos ministro pareigas                                                                                 Rokas Masiulis

 


 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos energetikos ministro

2016 m. lapkričio 18 d. įsakymo Nr. 1-301        

redakcija

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS ENERGETIKOS MINISTRO VALDYMO SRITIES VALSTYBĖS KAPITALO INVESTICIJŲ PLANAVIMO, RENGIMO, VERTINIMO, APSKAITOS IR ĮGYVENDINIMO STEBĖSENOS TVARKOS APRAŠAS

 

i skyrius

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Lietuvos Respublikos energetikos ministro valdymo srities valstybės kapitalo investicijų planavimo, rengimo, vertinimo, apskaitos ir įgyvendinimo stebėsenos tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja energetikos ministro valdymo srities valstybės kapitalo investicijų planavimo, rengimo, vertinimo, apskaitos ir įgyvendinimo stebėsenos tvarką ir procedūras.

2.  Aprašas parengtas vadovaujantis Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. balandžio 26 d. nutarimu Nr. 478 „Dėl Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklių patvirtinimo“, Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos finansų ministro 2001 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. 201 „Dėl Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo patvirtinimo“ (toliau – Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašas), ir kitais valstybės kapitalo investicijų planavimą ir atsiskaitymą už jas reglamentuojančiais teisės aktais.

3.  Šiame Apraše vartojamos sąvokos:

3.1.    valstybės kapitalo investicijos – valstybės lėšos, skirtos ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui sukurti, įsigyti arba jo vertei padidinti valstybės ir savivaldybių institucijoms, įstaigoms ir įmonėms bei kitiems ūkio subjektams;

3.2.    kitos Apraše vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos investicijų įstatyme, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatyme, Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklėse ir Strateginio planavimo metodikoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 827 „Dėl Strateginio planavimo metodikos patvirtinimo“.

4Apraše nustatytos procedūros ir reikalavimai taikomi energetikos ministro valdymo srities investicijų projektams, siūlomiems įtraukti į tam tikrų metų Valstybės investicijų programą, įskaitant ir projektus, finansuojamus biudžetinių įstaigų pajamų įmokomis, kitomis lėšomis, kurios įstatymuose ir kituose teisės aktuose numatomos skirti Lietuvos Respublikos energetikos ministerijos (toliau – Ministerijos) programoms įgyvendinti.

 

ii skyrius

VALSTYBĖS KAPITALO INVESTICIJŲ PLANAVIMAS

 

5.  Valstybės kapitalo investicijos planuojamos rengiant investicijų projektus, kuriuos siūloma įtraukti į Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – Finansų ministerija) rengiamą tam tikrų metų Valstybės investicijų programą.

6.  Valstybės lėšos, reikalingos darbo vietų kompiuterių įrangai (asmeniniams kompiuteriams, spausdintuvams, skeneriams, kopijavimo įrangai) ir (arba) jai skirtai programinei įrangai (operacinei, standartinei ir biuro), taip pat šios programinės įrangos licencijoms, fiksuotojo ir judriojo ryšio telefonų aparatams, baldams, buitinei technikai, metrologinei įrangai, tarnybiniams lengviesiems automobiliams ir ūkiniam inventoriui įsigyti, atnaujinti arba modernizuoti Valstybės investicijų programoje neplanuojamos.

7.  Aprašo 6 punkto nuostatos netaikomos planuojant valstybės lėšas specialiosioms transporto priemonėms įsigyti, vykdant naujo statinio statybos arba statinio rekonstravimo investicijų projektą, kai pagal projektinę dokumentaciją numatyta įsigyti ilgalaikį materialųjį ir nematerialųjį turtą, taip pat planuojant valstybės biudžeto lėšas bendrai iš Europos Sąjungos finansinės paramos ir kitos gaunamos tarptautinės finansinės paramos finansuojamiems investicijų projektams, išskyrus ilgalaikio turto įsigijimą iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės techninės paramos lėšų.

8.  Du ir daugiau investicijų projektų, pagal kuriuos investuojama į prie vienos investavimo srities priskiriamus vienarūšius investavimo objektus, gali jungti investicijų projektų įgyvendinimo programa. Dėl investicijų projektų įgyvendinimo programų rengimo (sudarymo) sprendžia energetikos ministras.

 

iii skyrius

INVESTICIJŲ PROJEKTŲ RENGIMAS IR TEIKIMAS

 

9.    Investicijų projektai rengiami, kai įstatymais ir kitais teisės aktais suteiktiems įgaliojimams vykdyti, strateginiuose planavimo dokumentuose nustatytiems siektiniems rezultatams pasiekti, taip pat viešojo administravimo funkcijoms atlikti reikia sukurti, įsigyti ilgalaikį materialųjį ar nematerialųjį turtą arba padidinti jo vertę.

10.  Investicijų projektus pagal kompetenciją rengia Ministerijos administracijos skyriai, taip pat kitos valstybės institucijos, įstaigos ir įmonės, savivaldybių institucijos, įstaigos ir įmonės ar kiti ūkio subjektai, į kurių veiklą valstybės lėšos gali būti investuojamos pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus (toliau – Investicijų projektų rengėjai). Investicijų projektams skiriamos valstybės lėšos turi didinti valstybės ar savivaldybės valdomą turtą. Investicijų projekte finansiškai (ekonomiškai), techniškai ir socialiai pagrindžiami investavimo tikslai, įvertinama investicijų grąža ir kiti efektyvumo rodikliai, nurodomos projektui įgyvendinti reikalingos lėšos bei finansavimo šaltiniai ir terminai.

11.  Investicijų projektų rengėjai atsako už pateiktų faktinių duomenų teisingumą, lėšų, reikalingų investicijų projektui įgyvendinti, pagrįstumą, už numatomus pasiekti rezultatus įgyvendinus investicijų projektą, taip pat už parengtų investicijų projektų pateikimą nustatytu laiku.

12Investicijų projektai rengiami vadovaujantis šio Aprašo ir Aprašo 2 punkte nurodytų teisės aktų nuostatomis ir reikalavimais.

13.  Investicijų projekte turi būti nurodyti atsakingi asmenys, kurie rengia ir teikia su projekto rengimu, vykdymu ir atsiskaitymu susijusius dokumentus, jų telefonai, elektroniniai pašto adresai.

14.  Investicijų projekto sudedamosios dalys:

14.1.  investicijų projekto aprašymas;

14.2.  užpildyti Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo 1 ir 3–7 priedai;

14.3.  investicijų projekto vertinimo kriterijų ir jų skaičiavimo aprašymas, parengtas vadovaujantis Valstybės investicijų vertinimo kriterijų nustatymo ir pasiektų rezultatų vertinimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos finansų ministro 2010 m. rugpjūčio 13 d. įsakymu Nr. 1K-256 „Dėl Valstybės investicijų vertinimo kriterijų nustatymo ir pasiektų rezultatų vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

15.  Kartu su investicijų projektu teikiama:

15.1. kai rengiamas statybos investicijų projektas: statinio projekto ekspertizės akto kopija, suvestinio statybos kainos apskaičiavimo kopija, patvirtinta užsakovo, statybos rangos sutarties kopija (jei šie dokumentai neparengti, nesudaryti ar nepatvirtinti, juos parengus, sudarius ar patvirtinus, įtraukti į investicijų projektą);

15.2. kiti dokumentai, pagrindžiantys investicijų projekto įgyvendinimo būtinumą.

16.  Naujų Investicijų projektų rengėjai teikia visos apimties investicijų projektus pagal šio Aprašo 12-14 punktus. Tęstinių investicijų projektų (investicijų projektų, kuriems įgyvendinti ankstesniais biudžetiniais metais buvo skirti ir panaudoti energetikos ministro valdymo srities asignavimai) rengėjai dėl tolesnio investicijų projektų finansavimo teikia atnaujintą ir (ar) papildytą informaciją.

17.  Informacinės visuomenės plėtros investicijų projektai turi būti suderinti su Informacinės visuomenės plėtros komitetu prie Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos (toliau – Informacinės visuomenės plėtros komitetas). Derinimo rašto bei atsakymo kopijos pateikiamos kartu su investicijų projektu.

18Investicijų projektų rengėjai parengtus investicijų projektus, patenkančius į energetikos ministro valdymo sritį, teikia tam tikrų metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo plane, kurį tvirtina Lietuvos Respublikos Vyriausybė, nustatytais terminais.

 

IV SKYRIUS

INVESTICIJŲ PROJEKTŲ VERTINIMAS IR ATRANKA

 

19Gauti investicijų projektai yra nukreipiami Tarptautinio bendradarbiavimo ir planavimo skyriui, kuris perduoda Ministerijos skyriui, kurio veiklos sritį apima, atlikti investicijų projekto vertinimą.

20Ministerijos skyrius, gavęs investicijų projektą, per 30 kalendorinių dienų atlieka vertinimą, parengia vertinimo išvadą (pagal Aprašo priedą), kurią pateikia Tarptautinio bendradarbiavimo ir planavimo skyriui. Prireikus, Ministerijos skyrius, atliekantis investicijų projekto vertinimą, investicijų projektą elektroniniu paštu pateikia Investicijų projekto rengėjui patikslinti. Investicijų projekto rengėjas patikslintą projektą ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo projekto gavimo el. paštu privalo raštu ir el. paštu pateikti Ministerijos skyriui, kuris vertina investicijų projektą, ir Tarptautinio bendradarbiavimo ir planavimo skyriui.

21Energetikos ministro įsakymu sudaryta Energetikos ministro valdymo srities investicijų projektų atrankos komisija (toliau Atrankos komisija), vadovaudamasi atrankos kriterijais ir vertinimo išvada, vykdo investicijų projektų atranką, priima sprendimus dėl investicijų projektų tikslinimo bet kuriame energetikos ministro valdymo srities strateginio veiklos plano ir biudžeto rengimo ar tikslinimo etape.

22Investicijų projektų atrankos metu projektai suskirstomi į pagrindinį ir rezervinį investicijų projektų sąrašus. Į pagrindinį sąrašą įtrauktų investicijų projektų bendra vertė pirminėje atrankoje (iki maksimalių asignavimų limito energetikos ministro valdymo srities investicijų projektams įgyvendinti nustatymo) paprastai gali viršyti einamiesiems biudžetiniams metams nustatyto asignavimų limito dydį ne daugiau kaip 100 proc., likusieji investicijų projektai įtraukiami į rezervinį investicijų projektą. Pagrindinio sąrašo investicijų projektai siūlomi įtraukti į tam tikrų metų Valstybės investicijų programą.

23Finansų ministerijai nustačius maksimalių asignavimų limitą energetikos ministro valdymo srities investicijų projektams įgyvendinti, Atrankos komisija prireikus pakartotinai vykdo investicijų projektų atranką, atsižvelgdama į nustatyto asignavimų limito dydį. Jei dėl objektyvių priežasčių pirminė investicijų projektų atranka nebuvo įvykdyta iki asignavimų limito energetikos ministro valdymo srities investicijų projektams įgyvendinti nustatymo, projektų atranka ir prioritetų nustatymas vykdomi šiame punkte nustatyta tvarka po limito nustatymo.

24.  Investicijų projektams, gaunantiems (gavusiems) finansavimą iš tiesiogiai Europos Sąjungos institucijų administruojamų programų, fondų ar gaunantiems (gavusiems) kitą tiesioginę tarptautinę finansinę paramą, įskaitant projektus, skirtus Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo darbams vykdyti ir numatomus finansuoti (finansuojamus) iš Ignalinos programos administravimo Lietuvoje programos lėšų, šio Aprašo 12, 19–21 ir 32 punktai netaikomi ir juos Atrankos komisija prioritetine tvarka siūlo įtraukti į Valstybės investicijų programą. Apie tai Atrankos komisija pažymi posėdžio protokole.

25.  Vadovaujantis Atrankos komisijos posėdžio protokolu, Tarptautinio bendradarbiavimo ir planavimo skyrius informuoja Finansų ministeriją apie investicijų projektus, kuriuos siūloma įtraukti į tam tikrų metų Valstybės investicijų programą tam tikrų metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo plane nustatytais terminais. Kartu pateikiama:

25.1. informacija apie energetikos ministro valdymo srities valstybės lėšų investavimo trejų metų prioritetus, jų pagrindimo dokumentus, nurodant pagal kiekvieną prioritetą siūlomų skirti lėšų sumą;

25.2. informacija apie tęstinius investicijų projektus, kuriems nesiūloma skirti lėšų;

25.3. informacija apie naujus investicijų projektus, kuriems siūloma skirti lėšų.

26.  Tarptautinio bendradarbiavimo ir planavimo skyrius apie atrinktus projektus ir Finansų ministerijai pateiktus pasiūlymus dėl valstybės kapitalo investicijų skyrimo taip pat informuoja Investicijų projektų rengėjus.

27.  Lietuvos Respublikos Vyriausybei pateikus Lietuvos Respublikos Seimui svarstyti tam tikrų metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projektą, energetikos ministras įsakymu patvirtina valstybės kapitalo investicijų į energetikos sritį trejų metų paskirstymą pagal valstybės institucijas, įstaigas ir įmones, savivaldybių institucijas, taip pat kitus ūkio subjektus, kuriems numatoma skirti lėšų, ir investicijų projektus. Taip pat nurodoma siūlomų skirti lėšų suma pagal kiekvieną patvirtintą valstybės kapitalo investicijų į energetikos ministro valdymo sritį investavimo trejų metų prioritetą.

 

V SKYRIUS

INVESTICIJŲ PROJEKTŲ TIKSLINIMAS

 

28.  Tiek planuojamų biudžetinių metų, tiek einamųjų biudžetinių metų investicijų projektai prireikus gali būti tikslinami. Investicijų projektų rengėjai apie būtinybę tikslinti investicijų projektus raštu informuoja Tarptautinio bendradarbiavimo ir planavimo skyrių, nurodydami priežastis, dėl kurių investicijų projektui įgyvendinti numatytų asignavimų ar darbų apimtys turėtų būti tikslinamos. Gautą pasiūlymą Tarptautinio bendradarbiavimo ir planavimo skyrius perduoda Ministerijos skyriui, kurio veiklos sritį pasiūlymas apima, atlikti investicijų projekto vertinimą. 

29Ministerijos skyrius, gavęs investicijų projektą, per 30 kalendorinių dienų atlieka vertinimą, parengia vertinimo išvadą (pagal Aprašo priedą), kurią pateikia Tarptautinio bendradarbiavimo ir planavimo skyriui.

30Atrankos komisija, vadovaudamasi atrankos kriterijais ir vertinimo išvada, vykdo investicijų projektų atranką, priima sprendimus dėl tolesnio investicijų projektų tęstinumo.

31.  Einamaisiais biudžetiniais metais sutaupyti asignavimai gali būti naudojami tik tiems investicijų projektams (investicijų projektų įgyvendinimo programoms) finansuoti, kurie buvo įtraukti į tam tikrų metų Valstybės investicijų programą. Investicijų projekto rengėjai, išskyrus investicijų projektų, gaunančių (gavusių) finansavimą iš tiesiogiai Europos Sąjungos institucijų administruojamų programų, fondų ar gaunančių (gavusių) kitą tiesioginę tarptautinę finansinę paramą, įskaitant projektus, skirtus Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo darbams vykdyti ir numatomus finansuoti (finansuojamus) iš Ignalinos programos administravimo Lietuvoje programos lėšų, rengėjus, informaciją apie numatomas sutaupyti lėšas pateikia per 3 darbo dienas po sutarties dėl investicijų projekto veiklų įgyvendinimo pasirašymo, o tuo atveju, jei numatytos lėšos nebus panaudotos dėl sutarčių vykdymo ar kitų priežasčių, – nedelsiant.

32.  Atrankos komisija investicijų projektų sutaupytas ar papildomai skirtas lėšas siūlo perskirstyti investicijų projektams, kurie buvo įtraukti į tam tikrų metų Valstybės investicijų programą, atsižvelgiant į investicijų projekto vykdytojo pasirengimą panaudoti lėšas bei išreikštą papildomą poreikį.

 

VI SKYRIUS

VALSTYBĖS KAPITALO INVESTICIJŲ APSKAITA IR PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO STEBĖSENA

 

33.  Už valstybės investicijų naudojimo apskaitos tvarkymą, jų naudojimą pagal paskirtį, naudojimo kontrolę, ataskaitų rengimą ir nustatytais terminais teikimą Ministerijos Tarptautinio bendradarbiavimo ir planavimo skyriui atsakingi Investicijų projektų rengėjai. Už investicijų projektų, kuriuos teikia Ministerijos administracijos skyriai, apskaitos tvarkymą atsakingas Ministerijos Finansų ir apskaitos skyrius.

34.  Investicijų projektų rengėjai, įgyvendinantys ir (ar) įgyvendinę investicijų projektus, pasibaigus pirmajam pusmečiui ir biudžetiniams metams, teikia Tarptautinio bendradarbiavimo ir planavimo skyriui:

34.1.    ataskaitą apie valstybės kapitalo investicijų (lėšų) panaudojimą;

34.2.    informaciją apie investicijų projektuose numatytų vertinimo kriterijų įvykdymą;

34.3.    per trumpiausią įmanomą laiko tarpą informaciją apie nustatytus pažeidimus įgyvendinant investicijų projektus;

34.4.    užpildytas ir pasirašytas pagal Informacijos apie valstybės kapitalo investicijų panaudojimą pateikimo tvarkos apraše, patvirtinto Lietuvos Respublikos finansų ministro 2009 m. vasario 13 d. įsakymu Nr. 1K-037 „Dėl Informacijos apie valstybės kapitalo investicijų panaudojimą pateikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatytus reikalavimus ir terminus, 1 ir (ar) 2 prieduose nustatytas formas.

35.  Ministerijos Tarptautinio bendradarbiavimo ir planavimo skyrius Aprašo 33 punkte surinktus duomenis apibendrina ir pagal Lietuvos Respublikos finansų ministro įsakymu patvirtintoje informacijos apie valstybės kapitalo investicijų panaudojimą pateikimo tvarkoje nustatytus reikalavimus ir terminus užpildytas ir pasirašytas 1 ir 2, 3 prieduose nustatytas formas teikia Finansų ministerijai.

36.  Investicijų projektų rengėjai, įgyvendinantys ir (ar) įgyvendinę informacinės visuomenės plėtros investicijų projektus, 33 punkte nurodytą informaciją teikia tiesiogiai Informacinės visuomenės plėtros komitetui, o jos kopiją teikia Ministerijos Tarptautinio bendradarbiavimo ir planavimo skyriui.

37.  Informaciją investicijų panaudojimo ataskaitoms parengti ir visą investicijų projekto įgyvendinimo dokumentaciją (sutarčių su projekto vykdytojais kopijas, informaciją apie viešųjų pirkimų procedūrų eigą, statinio projekto ekspertizės akto kopiją, statybos užbaigimo aktus ir kt.), taip pat trumpą investicijų projekto eigos aprašymą (aprašoma projekto įgyvendinimo eiga, pasiekti rezultatai, problemos, siūlymai, kaip jas išspręsti, ir kt.), būtiną įgyvendinimo stebėsenai vykdyti, projektų rengėjai teikia Ministerijos skyriui, atsakingam už to investicijų projekto vertinimą.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

38.  Pasikeitus Apraše minimiems teisės aktams, atitinkamai Aprašas taip pat gali būti keičiamas ar tikslinamas.

39Aprašo nuostatas nuolat peržiūri, papildymų ir pakeitimų projektus rengia Ministerijos Tarptautinio bendradarbiavimo ir planavimo skyrius.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Lietuvos Respublikos energetikos ministro valdymo srities valstybės kapitalo investicijų planavimo, rengimo, vertinimo ir įgyvendinimo stebėsenos tvarkos aprašo

priedas

 

(Vertinimo išvados pavyzdys)

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS ENERGETIKOS MINISTERIJA

 

INVESTICIJŲ PROJEKTO

vertinimo IŠVADA

 

_____________

(Data)

 

Vilnius

 

Preliminarus investicijų projekto (toliau – projektas) pavadinimas

 

 

Pareiškėjo pavadinimas

 

 

Preliminari projekto finansavimui reikalinga išlaidų suma (tūkst., eurais)

 

 

Projekto gavimo data ir registravimo numeris

 

 

 

Vertinimo aspektai

Taip/Ne/

Netaikoma/

Taip su išlyga

Komentarai

1.  Planuojamu finansuoti projektu prisidedama prie bent vieno, asignavimų valdytojo atitinkamoje programoje numatyto, uždavinio įgyvendinimo.

 

 

2.  Projektas atitinka bent vieną strateginio planavimo dokumentų nuostatą.

 

 

3.  Projektas atitinka LR finansų ministerijos patvirtintas Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo sąlygas.

 

 

4.  Projekte išnagrinėtos įgyvendinimo alternatyvos.

 

 

5.  Projekte aprašytas siūlomas įgyvendinimas yra geriausias iš galimų alternatyvų, nustatytiems tikslams įgyvendinti:

 

 

5.1.    Projekto įgyvendinimo alternatyvos pasirinkimas pagrįstas sąnaudų ir naudos analizės rezultatais:

 

 

5.1.1. projekto įgyvendinimo alternatyvoms įvertinti naudojamos pajamų, sąnaudų, finansavimo šaltinių, sukuriamos naudos ir kitos prielaidos yra pagrįstos;

 

 

5.1.2. projekto įgyvendinimo alternatyvoms įvertinti naudojamas vienodas pagrįstos trukmės analizės laikotarpis;

 

 

5.1.3. projekto įgyvendinimo alternatyvoms įvertinti naudojama vienoda pagrįsto dydžio diskonto norma;

 

 

5.1.4. pasirinktai projekto įgyvendinimo alternatyvai realizuoti nėra žinomų teisinių, techninių ir socialinių apribojimų.

 

 

6.  Pareiškėjas (partneris) organizaciniu požiūriu yra pajėgus(-ūs) tinkamai ir laiku įgyvendinti teikiamą projektą ir atitinka jam (jiems) keliamus reikalavimus.

 

 

7.  Projekto veiklos vykdomos tinkamoje įgyvendinimo teritorijoje.

 

 

 

Investicijų projekto įgyvendinimo vertinimo išvada:

 

Investicijų projektas atitinka/neatitinka nustatytus reikalavimus ir gali būti įtraukiamas į valstybės investicijų programą (VIP).

 

Ministerijos skyriaus, kurio veiklos sritį apima, _____________ Vardas, pavardė

vyr. specialistas(-ė)                                                      (parašas, data)

 

Išvadą tvirtinu:

 

Ministerijos skyriaus, kurio veiklos sritį apima, _____________ Vardas, pavardė

vedėjas(-a)                                                                   (parašas, data)