rajono nespalvotas

ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL ALYTAUS R. SIMNO GIMNAZIJOS direktoriaus 2022 METŲ veiklos ATASKAITOS PATVIRTINIMO

 

2023 m. balandžio 6 d. Nr. K-23

Alytus

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo Nr. I-533 4, 12, 16, 20, 27, 29, 57 straipsnių ir trečiojo-1 skirsnio pavadinimo pakeitimo ir įstatymo papildymo 10-5 straipsniu, įstatymo 10 straipsnio 2 dalimi, įgyvendindama Alytaus rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2007 m. gruodžio 14 d. sprendimu Nr. K-228 „Dėl Alytaus rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ (su pakeitimais), 214 punktą, Alytaus rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

Patvirtinti Alytaus r. Simno gimnazijos direktoriaus 2022 metų veiklos ataskaitą (pridedama).

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                     Algirdas Vrubliauskas

 


 

PRITARTA

Alytaus rajono savivaldybės tarybos

2023 m. balandžio 6 d.

sprendimu Nr. K-23

 

 

ALYTAUS R. SIMNO gimnazijos direktoriaus

2022 METŲ veiklos ATASKAITA

 

 

I SKYRIUS

STRATEGINIO PLANO IR METINIO VEIKLOS PLANO ĮGYVENDINIMAS

Ataskaitinis laikotarpis – 2022 m. sausio 1 d.–2022 m. gruodžio 31 d.

Gimnazija savo veiklą 2022 metais organizavo vadovaudamasi Simno gimnazijos strateginiu veiklos planu, parengtu 2022–2024 metams. 2021–2022 mokslo metų ugdymo planu, 2022 metų veiklos planu bei kitais gimnazijos veiklą reglamentuojančiais dokumentais ir jų redakcijomis.

Gimnazijos strateginis tikslas – kurti pilietišką išsilavinusią kūrybišką, sveikai ir saugiai gyvenančią bendruomenę.

Vizija – bendruomeniška, draugiška, atvira naujovėms, puoselėjanti tradicijas ugdymo įstaiga.

Misija – suteikti kokybišką ikimokyklinį, priešmokyklinį, pradinį, pagrindinį ir vidurinį išsilavinimą, atitinkantį mokinių gebėjimus bei poreikius, ugdymo programų reikalavimus. Ugdyti mokinių gebėjimus išsaugant tautos tradicijas bei kultūrą, būti konkurencingiems besikeičiančioje visuomenėje.

Vienas iš Gimnazijos veiklos prioritetų yra gerinti ugdymo procesą siekiant individualios mokinio pažangos, todėl didesnis dėmesys buvo skiriamas žemus pasiekimus turinčių mokinių skaičiui mažinti, STEAM programos veiklų aktyvinimui, siekiant aukštesnių mokymosi pasiekimų. Mokytojai buvo skatinami domėtis ir dalyvauti atnaujintų ugdymo programų veiklose bei dalintis su kolegomis turima informacija.

Kitas veiklos prioritetas – tai sveikos, saugios, partneryste grįstos ugdymo(si) aplinkos kūrimo tęsimas. Buvo kreipiamas dėmesys į socialinio emocinio intelekto ugdymo(si) stiprinimą, prevencinių programų veiklų įvairinimą, švietimo pagalbos efektyvinimą.        

Siekiant kurti bendruomenišką, draugišką, atvirą naujovėms, puoselėjančią tradicijas bendruomenę buvo siekiama sutelkti jos narių pastangas naujų bendradarbiavimo formų paieškai, dalijimuisi gerąja patirtimi, dalyvavimui ilgalaikiuose projektuose ir programose, mokėjimo mokytis kompetencijos ugdymui, informacinių technologijų, elektroninių mokymo platformų Ema, Eduka, Egzaminatorius.lt naudojimui ugdymo procese, Microsoft Teams, Tamo, Mūsų darželis – bendravimui su tėvais.

Siekiant tarpdalykinės integracijos, 100 proc. mokytojų tikslingai naudojo skaitmeninius įrankius, 85 proc. mokytojų dalyvavo Microsoft Showcase Schools programoje tobulindami skaitmeninio turinio įgūdžius. Kokybiško ugdymo turinio perteikimui, mąstymo lavinimui, mokinių aukštesnių mokymosi pasiekimų gerinimui naudojamos šiuolaikinės IT priemonės (išmanūs ekranai, programinė įranga). Įrengta nauja edukacinė aplinka programos „Moza Book“ naudojimui. Padidintas darbo vietų skaičius mokiniams informacinių technologijų kabinetuose 6 darbo vietomis.

Išanalizavus Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo išvadas, mokinių mokymosi ir pasiekimų rezultatus, įvertinus darbo grupių, komisijų, ataskaitas, darbuotojų savianalizės anketas, galima teigti, kad 2022 metų gimnazijos veikla buvo planinga ir kryptinga, turinti teigiamos įtakos ugdymo(si) kokybei, mokinių brandai, pasiekimams, pažangai gerinti, saugios, skatinančios ugdytis aplinkos kūrimui.

LAUKIAMI REZULTATAI:

1.   Sukurtas STEAM ugdymo turinys ir integruojamas į bendrąjį ugdymą.

2.   Užtikrinta efektyvi pedagoginė pagalba įvairių ugdymosi poreikių mokiniams. Taikomos praktikos gerinančios mokinių mokymosi pasiekimus.

3.   Patobulinta mokytojų kvalifikacijos kėlimo sistema teikiant prioritetą mokinių vertinimo rezultatų panaudojimui atpažįstant ir nustatant ugdymosi poreikius.

4.   Sustiprintas gimnazijos identitetas, plėtojant bendravimo kultūrą.

5.   Įgyvendinant 4K modelio projekto veiklas bus sustiprintas klasės auklėtojų, mokinių ir mokytojų bendradarbiavimas socialinės ir emocinės ugdymo(si) aplinkos kūrimui.

6.   Suorganizuoti ne mažiau kaip 2 praktiniai užsiėmimai mokytojams ir mokiniams apie įtraukties kultūrą.

7.   Sukurtos dvi patrauklios edukacinės erdvės mokiniams.

8.   Atnaujinta ne mažiau kaip 20 proc. kabinetų interaktyvių erdvių.

9.   Modernizavus mokymo(si) aplinkas, gimnazijos aplinka taps patrauklesnė, labiau motyvuojanti.

 

II SKYRIUS

METŲ VEIKLOS UŽDUOTYS, REZULTATAI IR RODIKLIAI

 

1.  Pagrindiniai praėjusių metų veiklos rezultatai

Metų užduotys (toliau – užduotys)

 

Siektini rezultatai

Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos)

Pasiekti rezultatai ir jų rodikliai

1.1.Pasiruošti tinkamam atnaujintų bendrųjų programų diegimui

1.1.1. Atlikta išteklių analizė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.2. Gimnazijos bendruomenė informuota apie atnaujintų Bendrųjų programų diegimo žingsnius

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.3. Suburiama atnaujinto ugdymo turinio įgyvendinimo ir koordinavimo komanda

 

 

 

 

1.1.4. Priimti susitarimai dėl veikimo krypčių, susijusių su atnaujintu BP įgyvendinimu.

1.1.1.1. Atlikta turimų išteklių analizė su rekomendacijomis apie planuotinus ir kauptinus išteklius

 

 

 

 

 

1.1.1.2. Atlikta mokymo ir mokymosi kokybės analizė. Pateiktos išvados ir rekomendacijos

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.2.1. Įvyksta ne mažiau nei 2 renginiai, kurių metu skirtingos tikslinės gimnazijos bendruomenės grupės (pedagogai, mokiniai, tėvai) informuojami apie atnaujintų Bendrųjų programų diegimo žingsnius.

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.3.1. Suburiama atnaujinto ugdymo turinio įgyvendinimo ir koordinavimo komanda.

 

 

 

1.1.4.1. Įvyksta ne mažiau kaip po 1 pasitarimą-diskusiją kiekvienoje metodinėje grupėje, kurių metu išanalizuojamos dalykų programos.

1.1.4.2. Priimami susitarimai dėl veikimo krypčių, susijusių su atnaujintu BP įgyvendinimu.

1.1.1.1.1. Įvykdyta. Gimnazijos direktoriaus 2021-12-14  įsakymu Nr. V-123 sudaryta ugdymo turinio atnaujinimo darbo grupė, atliko turimų išteklių analizę, parengė rekomendacijas ir supažindino mokytojus Mokytojų metodinėje taryboje.

1.1.1.2.1. Atlikta mokymo ir mokymosi kokybės analizė pristatyta ir aptarta per mokytojų tarybos posėdžius (2022-02-18 protokolo Nr. PT-2,  2022-06-29 protokolo Nr. PT-6, 2022-08-31 protokolo Nr. PT-7 ), dvejiems metams parengtas mokinių pasiekimų gerinimo planas  (patvirtintas 2022 m. rugsėjo 21 d. įsakymu Nr. V-116).

1.1.2.1.1. Vyko metodinių grupių pasitarimai, kurių metu parengta profesinių kompetencijų tobulinimo programa „Mokymo(si) pasiekimų ir pažangos gerinimo priemonės“ (planai patvirtinti 2021-12-29 įsakymo Nr. V-132),

mokytojai dalinosi įžvalgomis apie AUT diegimą.

Klasių tėvų susirinkimų, klasės valandėlių metu aptarti atnaujinto ugdymo turinio diegimo žingsniai (TAMO dienynas tėvų susirinkimų darbotvarkės, klasių auklėtojų planai).

1.1.3.1.1. Suburta atnaujinto ugdymo turinio įgyvendinimo ir koordinavimo komanda, parengtas veiklos planas ir pristatytas mokytojų tarybos posėdyje 2022-01-05 protokolo Nr. PT-1.

1.1.4.1.1. Vyko metodinių grupių pasitarimai (planai patvirtinti 2021-12-29 įsakymo Nr. V-132).

 

 

 

 

1.1.4.2.1.Parengtas „Pasiruošimo dirbti pagal atnaujinto ugdymo turinio bendrąsias programas veiklos planas“ (2022-01-05 protokolo Nr. PT-1). Parengtas ir metodinėje taryboje aptartas „Mokinių pasiekimų ir pažangos gerinimo priemonių planas, patvirtintas 2022-09-21 įsakymu Nr. V-116.

 

1.2. Tobulinti ugdymo(si) proceso organizavimą nuotoliniu, mišriu ir hibridiniu būdu

1.2.1. Bus parengti nuotoliniu, mišriu ir hibridiniu ugdymo(si) proceso organizavimo būdu įteisinimo gimnazijoje vidaus teisės aktai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.2. Mokytojams, pagalbos mokiniams specialistams organizuojami skaitmeninio raštingumo mokymai

1.2.1.1. Gimnazijoje sudaryta Gimnazijos nuostatų atnaujinimo komanda. Parengta Nuostatų redakcija.

 

1.2.1.2. Atnaujinti Gimnazijos nuostatai pristatomi tikslinėms grupėms: pedagogams, tėvams ir mokiniams.

1.2.1.3. Parengti mokymo nuotoliniu, mišriu ir hibridiniu ugdymo(si) proceso organizavimo būdu tvarkos aprašai.

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.2.1. Ne mažiau kaip 95 proc. mokytojų dalyvauja skaitmeninio raštingumo, skaitmeninio turinio kūrimo mokymuose ir patobulina skaitmeninio raštingumo kompetencijas.

 

 

1.2.2.2. Ne mažiau nei 50 proc. mokytojų kuria skaitmeninį ugdymo(si) turinį.

1.2.1.1.1. Įvykdyta. Gimnazijoje sudaryta Gimnazijos nuostatų atnaujinimo komanda. Parengta Nuostatų redakcija.

1.2.1.2.1. Atnaujinti Gimnazijos nuostatai pristatyti tikslinėms grupėms: pedagogams, tėvams ir mokiniams.

 

1.2.1.3.1. Tvarkos aprašui parengti sudaryta darbo grupė (direktoriaus 2022-03-21 įsakymu Nr. V-30). Parengtas tvarkos aprašo projektas svarstytas mokytojų tarybos posėdyje 2022-08-31 protokolo Nr. PT-7 ir patvirtintas direktoriaus 2022-11-09 įsakymu Nr. V-137. Tvarkos aprašas patalpintas www. simnogimnazija.lt

1.2.2.1.1. 38 (95 proc.) mokytojai kėlė skaitmeninio raštingumo kompetencijas dalyvaudami mokymuose, projektuose, kurdami skaitmenines priemones ir jas naudodami ugdymo procese (Simno gimnazijos mokytojų kvalifikacijos kėlimo 2022 m. apskaita, mokytojų savianalizės anketos).

1.2.2.2.1. 19 (apie 50 proc.) mokytojų kūrė skaitmenines priemones ir jas naudojo ugdymo procese (mokytojų savianalizės anketos, stebėtos pamokos, pranešimai metodinėje konferencijoje, kuri vyko 2022-06-27).

 

1.3. Plėtoti informacinių

technologijų diegimą ir

skaitmeninių mokymo

priemonių naudojimą ugdymo

procese

1.3.1.Taikomos įvairesnės

skaitmeninio turinio

priemonės

 

 

 

 

 

1.3.2. Įrengta nauja

edukacinė aplinka

programos „mozaBook“

įgyvendinimui

 

 

 

 

 

 

 

1.3.3. Mokytojai susipažinę su programos „mozaBook“ teikiamomis galimybėmis ir moka taikyti praktikoje.

1.3.4. Tikslingai

panaudojamos

skaitmeninio turinio

ugdymo plėtrai skirtos

lėšos

1.3.1.1. Ne mažiau 80 proc. stebėtų pamokų taikomos įvairios skaitmeninės ugdymo

priemonės

 

 

 

1.3.2.1 Organizuota ne mažiau kaip dveji darbo su nauja programa mokymai mokytojams.

 

 

1.3.2.2. Įkurta nauja edukacinė erdvė

 

 

1.3.3.1. Ne mažiau kaip 50 proc. mokytojų naudoja „mozaBook“ programą

 

1.3.4.1. Tikslingai panaudotos

skaitmeninio turinio ugdymo

plėtrai skirtos lėšos, iki 30 proc.

skiriant IT įrangai, o kitos lėšos

panaudotos mokytojų kvalifikacijos kėlimui ir

skaitmeninio turinio diegimui.

1.3.1.1.1.  Įvykdyta.      100 proc. mokytojų ugdymo procese taikė įvairias skaitmenines ugdymo priemones. (stebėtų pamokų protokolai, ilgalaikių planų analizė, veiklos kokybės įsivertinimo duomenys).

1.3.2.1.1. Organizuoti mokymai: Apklausų kūrimas Office 365 platformoje (2022-02-04), Skaitmeninių užduočių kūrimas „Liveworksheet's“ programoje (2022-06-27).

1.3.2.2.1 Įkurta nauja edukacinė erdvė anglų k. kabinete. Aprūpinta IKT įranga.

1.3.3.1.1. Ne mažiau kaip 50 proc. mokytojų (20 mokytojų) naudoja „mozaBook“ programą (mokytojų savianalizės anketos)

1.3.4.1.1. Mokytojai dalyvavo seminaruose „Apklausų kūrimas Office 365 platformoje“, „Skaitymo gebėjimų ugdymas taikant šiuolaikines ugdymo strategijas, metodus bei IKT“, „Žaismingos skaitmeninės priemonės mokymui(si)“, „Interaktyvių užduočių kūrimas ir diferencijavimas lietuvių kalbos ir literatūros pamokose naudojant skaitmeninį įrankį www.wordwall.net“ ir kt.

1.4. Įgyvendinti mokymo(si)

pasiekimų ir pažangos gerinimo

priemones

1.4.1. Taikomi aktyvų

mokinių mokymąsi

skatinantys mokymo(si)

metodai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.4.2. Vykdomi projektai,

skatinantys lankomumą ir mokymosi motyvaciją

 

 

 

1.4.3. Gerėja mokinių

lankomumas ir mokymo(si) motyvacija

 

 

 

 

1.4.4. Daroma pažanga ir

gerėja mokinių

mokymosi rezultatai

1.4.1.1. 90 proc. mokytojų supažindinti ir 40 proc. sistemingai taiko skaitymo strategijas, probleminio mokymo ir mokymo tiriant metodu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.4.2.1.Vykdomi 1-2 projektai,

skatinantys mokinių lankomumą ir mokymo(si)

motyvaciją.

 

1.4.3.1. Bent 5 proc. sumažėjo be pateisinamos priežasties

praleistų pamokų skaičius.

 

1.4.4.1. bent 3 proc.

sumažėjo mokinių,

kuriems skiriami papildomi darbai, skaičius, ir padidėjo labai gerai ir gerai besimokančių mokinių skaičius.

1.4.4.2. Organizuota 1-2 renginiai (kelionės) mokinių skatinimui.

1.4.1.1.1. Įvykdyta. Dalykų mokytojai buvo supažindinti su skaitymo strategijomis per įvairių dalykų pamokas, metodinėje konferencijoje, seminaruose apie skaitymo strategijas ir savo įžvalgomis dalijosi metodinėse grupėse. 40 proc. mokytojų (15 mokytojų) sistemingai taiko skaitymo strategijas. Taikant skaitymo strategijas įvairių dalykų pamokose, perteikti informaciją geba apie 75 proc., suvokti visą tekstą apie 60 proc., analizuoti tekstą apie 45 proc. mokinių (stebėtų pamokų analizė). Rezultatai aptarti metodinėje taryboje.

1.4.2.1.1. Mokinių taryba vyko į paskatinamąją kelionę į Birštoną „Edukacija elektromobiliu – Kunigaikščių medžioklės dvaro takais“ 2022-05-23 įsakymo Nr. V-66

1.4.3.1.1. Metų lankomumo ataskaitoje, 2022 m. be pateisinamos priežasties vidutiniškai vienas mokinys praleido 24,5 proc. mažiau negu 2021 metais.

1.4.4.1.1. Pažangumo ataskaitoje, 2021 m. labai gerai ir gerai besimokančių mokinių buvo 37,1 proc., o 2022 m. 38,4 proc.

2022 m. nebuvo skirta papildomų darbų.

 

1.4.4.2.1. Už gerą pamokų lankomumą ekskursija į Alytaus teisėsaugos ir teisėtvarkos muziejų (įsak. 2022-11-30 Nr. V-152) ir už gerą mokymąsi išvyka į Kauno kino teatrą (įsak. 2023-01-11 Nr. V-2 bei edukacija „Tapyba ant vandens“ į Marijampolę paskatinti 1–IV klasių mokiniai.

1.5. Bendruomenės sutelktumo ir veiksmingumo skatinimas, mikroklimato gerinimas.

1.5.1. Darbuotojai dalyvauja priimant sprendimus dėl įstaigos veiklos ir įtraukiami į darbo grupes.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.5.2. Sudaromos sąlygos kvalifikacijos kėlimui, dalyvavimui mokymuose, seminaruose, viešose konsultacijose, išvykose.

 

 

 

 

 

 

1.5.3. Kuriama bendruomenės narių pasitikėjimu grįsta komunikacija.

1.5.1.1. Darbuotojai dalyvauja priimant įstaigai svarbius sprendimus ir įtraukti bent į dvi darbo grupes.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.5.2.1. 100 proc. darbuotojų dalyvauja kvalifikacijos tobulinimo bent 2 mokymuose, seminaruose, viešose konsultacijose ar išvykose.

 

 

 

 

1.5.3.1. Sukurta ir įdiegta komunikacijos sistema.

 

 

 

 

 

 

1.5.3.2. Vykdoma praktinių patirčių sklaida. Kiekviena metodinė grupė suorganizuoja bent po 2 gerosios patirties sklaidos renginį.

1.5.1.1.1.  Įvykdyta.   2022-05-31 įsakymo Nr. V-99 „Dėl darbo grupės 2021–2022 m. m. ugdymo plano vykdymo analizei atlikti ir 2022–2023 m. m. ugdymo planui parengti“,  2022-03-31 įsakymo Nr. V-43 „Dėl darbo grupės sudarymo Alytaus rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2022–2026 m. bendrajam planui svarstyti“, 2022-03-21 įsakymo Nr. V-30 „Dėl darbo grupės sudarymo mokymo nuotoliniu, mišriu ir hibridiniu ugdymo(si) proceso organizavimo būdu tvarkos aprašui parengti“, 2022-02-23 įsakymo Nr. V-23 „Dėl 2022-metų gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo“, 2022-12-08 įsakymo Nr. V-167 „Dėl darbo grupės sudarymo 2022 m. veiklos plano vykdymo analizei atlikti ir 2023 m. veiklos plano parengimui“, 2022-11-30 įsakymo Nr. V-155 „Dėl darbo grupės gimnazijos vidinės komunikacijos sistemai sukurti“.

1.5.2.1.1. Vykdoma mokytojų dalyvavimo kvalifikacijos tobulinimo renginiuose apskaita. Per 2022 m. visi pedagogai dalyvavo vidutiniškai 7 kvalifikacijos kėlimo renginiuose. Per metus mokytojai dalyvavo 75 seminaruose, mokymuose ar konsultacijose, 3 išvykose.

1.5.3.1.1. 2022-11-30 įsakymo Nr. V-155 „Dėl darbo grupės gimnazijos vidinės komunikacijos sistemai sukurti“

Sukurta, patvirtinta (2022-12-22 įsakymu Nr. V-179) ir įdiegta vidinė gimnazijos komunikacijos sistema.

1.5.3.2.1. Kiekviena metodinė grupė organizavo dalykų savaites (realinių, humanitarinių ir estetinių mokslų), vykdė gerosios patirties sklaidą per metodinę konferenciją.

 

2.  Užduotys, neįvykdytos ar įvykdytos iš dalies dėl numatytų rizikų (jei tokių buvo)

Užduotys

Priežastys, rizikos

2.1.

 

2.2.

 

 

3.  Veiklos, kurios nebuvo planuotos ir nustatytos, bet įvykdytos

(pildoma, jei buvo atlikta papildomų, svarių įstaigos veiklos rezultatams)

Užduotys / veiklos

Poveikis švietimo įstaigos veiklai

3.1. Dalyvavau ŠMSM ir Britų tarybos parengtame projekte „Parama mokyklų vadovams, ugdymo turinio reformos Lietuvoje lyderiams“. Projekto įgyvendinimo metu parengėme įrankių vadovams rinkinius, kurie pristatyti nuotolinių mokymų metu.

Vedžiau mokymus kitiems švietimo įstaigų vadovams.

Pravedžiau seminarą Simno gimnazijos mokytojams 

„Bendrųjų programų diegimo žingsniai remiantis Velso švietimo patirtimi“.

Gimnazijos mokytojai visapusiškai dalyvauja atnaujinto ugdymo turinio įgyvendinimo mokymuose bei atnaujinto ugdymo turinio veiklose.

3.2. Gimnazijos mokytojų dalyvavimas Microsoft Showcase School projekte.

Sudarytos palankios sąlygos gimnazijos mokytojams tobulinti IKT kompetencijas.

3.3. Gimnazijos mokinių dalyvavimas technologijų bendrovės „Samsung“ organizuojamame socialinės atsakomybės projekte „Solve for Tomorrow“.

Įgalinama mokinių saviraiškos formų įvairovė generuojant idėjas ir ieškant technologinių sprendimų tvaresnei aplinkai kurti.

 

 

 

4. Pakoreguotos praėjusių metų veiklos užduotys (jei tokių buvo) ir rezultatai

Užduotys

Siektini rezultatai

Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos)

Pasiekti rezultatai ir jų rodikliai

4.1.

 

 

 

4.2.

 

 

 

 

III SKYRIUS

GEBĖJIMŲ ATLIKTI PAREIGYBĖS APRAŠYME NUSTATYTAS FUNKCIJAS VERTINIMAS

 

5. Gebėjimų atlikti pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas vertinimas

(pildoma, aptariant ataskaitą)

Vertinimo kriterijai

Pažymimas atitinkamas langelis:

1 – nepatenkinamai;

2 – patenkinamai;

3 – gerai;

4 – labai gerai

5.1. Informacijos ir situacijos valdymas atliekant funkcijas

1□      2□       3 ü      4□

5.2. Išteklių (žmogiškųjų, laiko ir materialinių) paskirstymas

1□      2□       3 ü      4□

5.3. Lyderystės ir vadovavimo efektyvumas

1□      2□       3 ü      4□

5.4. Žinių, gebėjimų ir įgūdžių panaudojimas, atliekant funkcijas ir siekiant rezultatų

1□      2□       3 ü      4□

5.5. Bendras įvertinimas (pažymimas vidurkis)

1□      2□       3 ü      4□

 

IV SKYRIUS

PASIEKTŲ REZULTATŲ VYKDANT UŽDUOTIS ĮSIVERTINIMAS IR KOMPETENCIJŲ TOBULINIMAS

 

6.                   Pasiektų rezultatų vykdant užduotis įsivertinimas

Užduočių įvykdymo aprašymas

Pažymimas atitinkamas langelis

6.1. Visos užduotys įvykdytos ir viršijo kai kuriuos sutartus vertinimo rodiklius

Labai gerai

6.2. Užduotys iš esmės įvykdytos arba viena neįvykdyta pagal sutartus vertinimo rodiklius

Gerai ü

6.3. Įvykdyta ne mažiau kaip pusė užduočių pagal sutartus vertinimo rodiklius

Patenkinamai

6.4. Pusė ar daugiau užduotys neįvykdyta pagal sutartus vertinimo rodiklius

Nepatenkinamai

 

7.  Kompetencijos, kurias norėtų tobulinti

Vadovavimas ugdymui ir mokymuisi. Ugdyti gebėjimą siekti, kad būtų taikomi tinkamiausi ugdymo metodai; stiprinti bendruomenės nuostatą, kad kiekvienas mokinys gali pasiekti gerų mokymosi rezultatų; kartu su bendruomene įgyvendinti strategijas, užtikrinančias gerą mokinių elgesį, lankomumą ir mokymosi rezultatus.

 

V SKYRIUS

KITŲ METŲ VEIKLOS UŽDUOTYS, REZULTATAI IR RODIKLIAI

 

8.  Kitų metų užduotys

(nustatomos ne mažiau kaip 3 ir ne daugiau kaip 5 užduotys)

Užduotys

Siektini rezultatai

Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos)

8.1. Ugdyti mokytojų ir mokinių bendrąsias kompetencijas vykdant STEAM (dalykų) patirtinį mokymąsi

8.1.1. Sukurtas STEAM ugdymo turinys integruojamas į bendrąjį ugdymą

 

 

 

 

 

 

 

8.1.2. Įgyvendinamas sukurtas ugdymo turinys.

8.1.1.1. Metodinė taryba pateikia pasiūlymus STEAM ugdymo integracijai į bendrąjį ugdymą.

8.1.1.2. Parengiamas STEAM ugdymo turinys, supažindinami mokytojai.

8.1.2.1.Ne mažiau kaip 80 proc. mokytojų dalyvauja STEAM mokymuose, seminaruose, konferencijose.

8.1.2.2. Ne mažiau kaip 50 proc. mokytojų įgyvendina tarpdalykinę integraciją.

8.1.2.3. Ne mažiau kaip 70 proc. mokytojų pamokose naudoja patirtines STEAM įgytas kompetencijas.

8.1.2.4. Gimnazijos mokytojai dalyvauja ne mažiau kaip 2 renginiuose, kuriuose būtų dalinamasi patyriminio mokymosi patirtimi.

8.2. Telkti gimnazijos bendruomenę ugdymo(si) proceso gerinimui

 

 

8.2.1. Mokytojai geba parinkti ir taikyti ugdymo metodus skatinančius mokinių įsivertinimą

 

 

 

 

 

 

 

8.2.2. Užtikrinta efektyvi pedagoginė pagalba gabiems mokiniams bei turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių

 

 

 

 

 

 

 

 

8.2.3. Sudarytos sąlygos mokytojų profesiniam tobulėjimui

8.2.1.1. 2 kartus per metus dalykų mokytojai Metodinės tarybos bei Mokytojų tarybos posėdžiuose, metodinių grupių susirinkimuose analizuoja mokinių mokymosi pasiekimus, jų kaitą bei pažangą, aptaria mokinių įtraukimą į mokymosi pasiekimų įsivertinimą ir pažangos stebėjimą.

8.2.2.1. Mokytojai sistemingai naudoja mokinių vertinimo rezultatus ugdymosi poreikių atpažinimui ir nustatymui.

8.2.2.2. Mokiniai nuolat aptaria asmeninius lūkesčius kartu su mokytojais.

8.2.2.3. Nuolat užtikrinama reikiama pagalba mokiniams.

8.2.2.4. Mokytojai įgyvendina 1–2 novatoriškus ugdymo metodus gerinančius mokinių mokymosi pasiekimus.

8.2.3.1. Mokytojai dalyvauja bent 3 seminaruose, tobulina kvalifikaciją 1–2 mokymuose, konferencijose.

8.2.3.2. mokytojai kartą per metus dalyvauja asmeniniame profesinės veiklos įsivertinime.

8.3. Stiprinti gimnazijos identitetą, plėtojant bendruomenės kultūrą

 

 

8.3.1. Mokiniai ir mokinių tėvai gimnaziją vertina kaip atvirą naujovėms, šiuolaikišką

 

8.3.1.1. Vykdomas bent 1 ilgalaikis projektas, kurio programoje numatytos veiklos įtraukia visų klasių mokinius, tėvus ir mokytojus.

8.3.1.2. Suorganizuota diskusija mokytojams, mokiniams, tėvams ir priimti ne mažiau kaip 2 susitarimai, atliepiantys „Geros mokyklos koncepciją“.

8.3.1.3. Per metus vykdomos 1–2 veiklos Gimnazijos muziejaus kampelyje, per kurias mokiniai susipažįsta su gimnazijos istorija, simbolika, tradicijomis ir kultūra.

8.3.1.4. 5–8 klasių mokiniai kartu su mokytojais suskaitmenina po 1–2 gimnazijos istorijos pateiktis, kurios patalpinamos gimnazijos muziejaus kampelyje.

8.3.1.5. Nuolat atnaujinama gimnazijos svetainė.

8.4. Palankaus mikroklimato kūrimas kuriant pozityvią mokymo ir mokymosi aplinką

8.4.1. Klasės auklėtojai, mokytojai, tėvai ir mokiniai bendradarbiauja tarpusavyje taikydami iš anksto aptartus būdus ir formas, padedančius kurti

pozityvią mokymo ir mokymosi aplinką

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.4.2. Mokiniams ir mokytojams organizuojami praktiniai užsiėmimai apie įtraukties kultūrą

 

 

 

8.4.3. Sukuriamos patrauklios edukacinės erdvės

8.4.1.1. 4 kartus per metus organizuojami klasių auklėtojų ir mokytojų pasitarimai, skirti socialinės ir emocinės ugdymo(si) aplinkos aptarimui.

8.4.1.2. 2 kartus per metus organizuojami individualūs mokinių tėvų ir klasės auklėtojo pokalbiai, esant poreikiui dalyvauja ir dalyko mokytojas.

8.4.1.3. Kiekvienoje klasėje auklėtojas praveda klasės valandėlę „Saugi mokymosi aplinka gimnazijoje“.

8.4.1.4. Gimnazijos mokinių taryba praveda diskusiją, „Saugus mokykloje“ ir priima ne mažiau 2 susitarimus.

8.4.1.5. Vykdomos 4K modelio veiklos.

8.4.2.1. Suorganizuoti ne mažiau kaip 2 praktiniai užsiėmimai mokytojams ir mokiniams apie įtraukties kultūrą.

8.4.2.2. Kiekviena klasė vykdo bent po 1 gerumo akciją per metus.

8.4.3.1. Sukurtos dvi patrauklios edukacinės erdvės mokiniams.

8.4.3.2. Atnaujinama ne mažiau kaip 20 proc. kabinetų interaktyvių erdvių.

 

9.    Rizika, kuriai esant nustatytos užduotys gali būti neįvykdytos (aplinkybės, kurios gali turėti neigiamos įtakos įvykdyti šias užduotis)

(pildoma suderinus su švietimo įstaigos vadovu)

9.1. Žmogiškasis faktorius (ilgalaikis nedarbingumas).

9.2. Veiklą reglamentuojančių teisės aktų pasikeitimas.

9.3. Nepatenkinama epidemiologinė padėtis.

9.4. Lėšų trūkumas.

 

VI SKYRIUS

VERTINIMO PAGRINDIMAS IR SIŪLYMAI

 

10. Įvertinimas, jo pagrindimas ir siūlymai: Siūlome direktoriaus veiklą vertinti gerai, nes užduotys iš esmės įvykdytos.

 

Gimnazijos tarybos pirmininkė        ____________________    Eglė Minevičė             2023-01-27

(mokykloje – mokyklos tarybos                                      (parašas)                    (vardas ir pavardė)                      (data)

įgaliotas asmuo, švietimo pagalbos įstaigoje –

savivaldos institucijos įgaliotas asmuo /

darbuotojų atstovavimą įgyvendinantis asmuo)

 

11. Įvertinimas, jo pagrindimas ir siūlymai: 2022 metų veiklą vertinu gerai.

 

_Savivaldybės meras_________         _________               Algirdas Vrubliauskas        

(valstybinės švietimo įstaigos savininko          (parašas) (vardas ir pavardė) (data)

teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos

(dalyvių susirinkimo) įgalioto asmens pareigos;

savivaldybės švietimo įstaigos atveju – meras)

 

Galutinis metų veiklos ataskaitos įvertinimas ____gerai______.

 

Susipažinau

Direktorė __________ Jolanta Gudelienė      

(švietimo įstaigos vadovo pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė) (data)

 

 

 

part_8931d0279ae541049a32546bb2695e7a_end